Hassua.
Olin parikymppisenä liian tylsä ja väritön, kiva mutta ei riittävän sytyttävä. En ollut lihaksikas enkä muodikas, eikä ollut suurta määrää kavereita. Se tavallinen tarina ätmille.
Nyt kolmekymppisenä olen muuttunut melko paljon. Olen hauskempi, pukeudun aika tyylikkäästi, olen hankkinut lihaksiakin. Kavereita on enemmän, samoin kuin harrastuksia, ja käyn ulkona enemmän.
Mutta nyt en olekaan RIITTÄVÄN tavallinen :D
Eihän nainen halua miestä joka keskittyy salilla käymiseen, tyylikkääseen pukeutumiseen, harrastuksiin puhumattakaan itsensä kehittämisestä. NYT halutaan se talo, ja sellainen isivartaloinen farkkumies joka laittaa sitä taloa 24/7.
Minun kaltaiseni itseensä panostava mies toki kelpaa, mutta vain jos menestystä ja tuloja löytyy niin paljon että voi käydä salilla kun remppafirma laittaa Mielen kodinkoneet ja Hollantilaiset tammiparketit.
Onko niin että jokainen nainen haluaa joko sen korkean elintason menestyjän kanssa, tai miehen joka raatamisella kompensoi heikommat tulot rakentaakseen naiselle mahdollisimman hienon kotipesän?
Täytyykö 33-vuotiaana lähteä baareihin epätoivoisesti metsästämään pissiksiä?
Käytännölliset 30+ naiset
66
<50
Vastaukset
- 1212
Kyllä.
Et ole liian vanha metsästämään 25-vuotiaita, jos vain tasosi riittää. Saatat kyllä joutua tyytymään melkein 30v biologinen kello tikittää-naisiin.
Nainen elää elämäänsä robottimaisesti, tietyn kaavan mukaan:
Nuorena hankitaan kokemuksia ja testataan eri miehiä. Miehen tulee osoittaa vahvuutensa ja draivinsa, kyvykkyytensä ja motivaationsa resurssien hankkijana.
Kun naisen ulkonäkö alkaa rupsahtamaan, kaikki miehen voimat pyritään valjastamaan kodin rakentamiseen. Salilla käyminen, tyylikäs pukeutuminen, yms on "turhaa" tai jopa vaarallista, koska miehestä saattaa tulla haluttu <30v naisten silmissä.
Kun ikää on 35 on saavutettu mitä tullaan saavuttamaan. Ulkonäköpaineet voidaan heittää roskakoriin ja sitten vain istutaan sohvalla tuulipuvuissa.
Poikkeuksena tähän ovat varakkaiden ytmien naiset, jotka kuntoilevat ja panostavat kauneuteensa. Suhteessakin naisen kauneus vaihdetaan miehen rahoihin ja statukseen.- Näinpäniin
Minulla on ihan sama tilanne kuin aloittajalla paitsi että en pukeudu "tyylikkäästi".
Suurin ongelma on se että noin nuoret naiset tuntuvat todella nuorilta ja omassa ikäluokassa naiset taas joko haluavat statusmiehen tai sitten siirtyä sinne kotielämään heti ja nyt.
Oikein hyvä viesti sinulta. Noin se juuri menee.
Tietty kaava toistuu naisten elämässä suoraan tai sitten nainen on sekopää huora.
Oman tiensä kulkijoita naisista löytää enää kolmekymppisenä vähän. - ihantavallinenmies36v
Näinpäniin kirjoitti:
Minulla on ihan sama tilanne kuin aloittajalla paitsi että en pukeudu "tyylikkäästi".
Suurin ongelma on se että noin nuoret naiset tuntuvat todella nuorilta ja omassa ikäluokassa naiset taas joko haluavat statusmiehen tai sitten siirtyä sinne kotielämään heti ja nyt.
Oikein hyvä viesti sinulta. Noin se juuri menee.
Tietty kaava toistuu naisten elämässä suoraan tai sitten nainen on sekopää huora.
Oman tiensä kulkijoita naisista löytää enää kolmekymppisenä vähän.Yli nelikymppisistä löytyy, jos on valmis hyväksymään sen että tuossa iässä nainen ei enää etsi elämänsä rakkautta, ja sen ettei ulkonäkö ole kellään 40 naisella 25-vuotiaan tasolla.
Itse olen päättänyt etten lähde yrittämään perinteistä kaavaa. Sopivan ikäiset ovat liian nuoria, ja edes suurin piirtein oman ikäisillä on kiire. Moni ystävä sanoo että miset etsi vaimoa nyt kun naisia kiinnostaisi, mutta sanon aina etten halua B-luokan versiota perinteisestä kaavasta.
Aion keskittyä hauskanpitoon ja yritän jahdata nuorempia. Sitten kun olen liian harmaantunut 20 naisille, katsellaan löytyisikö mukavaa oman tiensä kulkijaa loppuelämän kumppaniksi.
Tietysti jos löytyy harvinainen poikkeustapaus joka ei kuulu seuraaviin kategorioihin:
- 30v ja kiire hankkia lapsia vaikkei kumppani olisi unelmamies
- 30 ja YH, haussa entinen betamies elättäjäksi, periaatteella nainen työtä vastaa
- 30 spinsteri etsimässä unelmien statusmiestä joka meni ohi sinkkuillessa
- minkä tahansa ikäinen ja WT, alkoholisti, narkkari, kaheli, ei pidä huolta itsestään, tms
...sitten voin harkita. Mutta en ole alkuunkaan optimistinen. - Rose23
Tietty kaava toistuu tai on huora? Ehkä taas vähän liikaa yleistämistä.
Mitä aloittaja harrastaa? Harrastusten kautta voisi löytyä samanhenkinen nainen. Itse löysin miesystäväni harrastuksista. Ja jos sinun tyylisi ei kelpaa joillekin naisille niin sitten ne naiset eivät ole sopivia. Mielestäni on tärkeää, että voi olla oma itsensä ja että kumppaninsa kanssa on samalla "taajuudella". "Nainen elää elämäänsä robottimaisesti, tietyn kaavan mukaan"
Elämänkaari- ja elämänkulkuteorioiden mukaan ihminen kehittyy tiettyjen vaiheiden kautta. Minusta ihmeellisempää on, että joku ei kehity vaan jää kehityksessään jälkeen. Tottakai parikymppinen arvostaa ja hakee eri asioita kuin yli kolmekymppinen! Jos kolmekymppinen on kehitykseltään 19-22 -vuotiaan tasolla, niin hän ei ole suorittanut niitä kehitystehtäviä, joiden hänen iässään pitäisi jo olla takana.
Voittehan te kapinoida asiaa vastaan vaikka loppuikänne - kuten osa teistä epäilemättä tekeekin - mutta suurin osa ihmisistä tulee jatkossakin kehittymään ja haluaa nuorena erilaisia kokemuksia ja asioita elämältään kuin vanhempana.- ATMaisteri
helka kirjoitti:
"Nainen elää elämäänsä robottimaisesti, tietyn kaavan mukaan"
Elämänkaari- ja elämänkulkuteorioiden mukaan ihminen kehittyy tiettyjen vaiheiden kautta. Minusta ihmeellisempää on, että joku ei kehity vaan jää kehityksessään jälkeen. Tottakai parikymppinen arvostaa ja hakee eri asioita kuin yli kolmekymppinen! Jos kolmekymppinen on kehitykseltään 19-22 -vuotiaan tasolla, niin hän ei ole suorittanut niitä kehitystehtäviä, joiden hänen iässään pitäisi jo olla takana.
Voittehan te kapinoida asiaa vastaan vaikka loppuikänne - kuten osa teistä epäilemättä tekeekin - mutta suurin osa ihmisistä tulee jatkossakin kehittymään ja haluaa nuorena erilaisia kokemuksia ja asioita elämältään kuin vanhempana.Ongelma teoriassasi on siinä että sana "ihminen" tulisi korvata sanalla "nainen". Nainen haluaa kokemuksia 20-vuotiaana, perheen 28-vuotiaana, rauhoittumisen 36-vuotiaana, jne.
Mutta haluaako mies samaa? Tätä tulee testata tarkkailemalla miehiä jotka pystyvät valitsemaan. Oletko huomannut että monella tällaisella miehellä (Hollywood-näyttelijät, rocktähdet, jne) on vanhempanakin 22-vuotias naisystävä? Ovatko Brad Pitt ja kumppanit kehityksessä jälkeenjääneitä, ätmejä jotka elävät yhä uudelleen menetettyä nuoruuttaan? Vai olisiko niin että suurin osa miehistä tyytyy siihen mitä on saatavilla?
Jos jälkimmäinen vaihtoehto on totta, ongelma on siinä että se mitä on saatavilla muuttuu sitä epäedullisemmaksi mitä myöhempään naiset siirtävät pariutumista tulevan aviomiehensä kanssa. Ennen oli niin että parikymppisenä ilman jäivät pääasiassa ätmit. Nyt on niin että ilman jää myös suuri osa ketmeistä; miehet jotka jopa sinä luokittelisit normaaleiksi.
Mutta kuvitellaan että kaavoihinsa kangistuneena ihmisenä suosimasi elämänkulkuteoria on totta. Silloin voi ollakin niin että tullessaan parhaaseen ikäänsä ketmikin haluaa kokea seurustelun, ja peräti tutustua kunnolla naiseen ennen lasten hankkimista.
Ymmärrän täysin miksi ap toimii niin kuin toimii. Ja ap:n kaltaisia miehiä on yhä enemmän. ATMaisteri kirjoitti:
Ongelma teoriassasi on siinä että sana "ihminen" tulisi korvata sanalla "nainen". Nainen haluaa kokemuksia 20-vuotiaana, perheen 28-vuotiaana, rauhoittumisen 36-vuotiaana, jne.
Mutta haluaako mies samaa? Tätä tulee testata tarkkailemalla miehiä jotka pystyvät valitsemaan. Oletko huomannut että monella tällaisella miehellä (Hollywood-näyttelijät, rocktähdet, jne) on vanhempanakin 22-vuotias naisystävä? Ovatko Brad Pitt ja kumppanit kehityksessä jälkeenjääneitä, ätmejä jotka elävät yhä uudelleen menetettyä nuoruuttaan? Vai olisiko niin että suurin osa miehistä tyytyy siihen mitä on saatavilla?
Jos jälkimmäinen vaihtoehto on totta, ongelma on siinä että se mitä on saatavilla muuttuu sitä epäedullisemmaksi mitä myöhempään naiset siirtävät pariutumista tulevan aviomiehensä kanssa. Ennen oli niin että parikymppisenä ilman jäivät pääasiassa ätmit. Nyt on niin että ilman jää myös suuri osa ketmeistä; miehet jotka jopa sinä luokittelisit normaaleiksi.
Mutta kuvitellaan että kaavoihinsa kangistuneena ihmisenä suosimasi elämänkulkuteoria on totta. Silloin voi ollakin niin että tullessaan parhaaseen ikäänsä ketmikin haluaa kokea seurustelun, ja peräti tutustua kunnolla naiseen ennen lasten hankkimista.
Ymmärrän täysin miksi ap toimii niin kuin toimii. Ja ap:n kaltaisia miehiä on yhä enemmän."Oletko huomannut että monella tällaisella miehellä (Hollywood-näyttelijät, rocktähdet, jne) on vanhempanakin 22-vuotias naisystävä? Ovatko Brad Pitt ja kumppanit kehityksessä jälkeenjääneitä, ätmejä jotka elävät yhä uudelleen menetettyä nuoruuttaan?"
Ensinnäkään en pidä järkevänä verrata tavisten ja tähtien elämää toisiinsa. Toiseksi eihän sen Pittin tarvitse olla kehitykseltään 22-vuotias vaikka hän pitäisi sen ikäisistä naisista.
Olen valinnanvapauden suuri kannattaja ja jos mies haluaa 22-vuotiaan naisen niin ehdottomasti hänellä on oikeus sellaista etsiä ja olla tyytymättä mihinkään muuhun.- ATMaisteri
helka kirjoitti:
"Oletko huomannut että monella tällaisella miehellä (Hollywood-näyttelijät, rocktähdet, jne) on vanhempanakin 22-vuotias naisystävä? Ovatko Brad Pitt ja kumppanit kehityksessä jälkeenjääneitä, ätmejä jotka elävät yhä uudelleen menetettyä nuoruuttaan?"
Ensinnäkään en pidä järkevänä verrata tavisten ja tähtien elämää toisiinsa. Toiseksi eihän sen Pittin tarvitse olla kehitykseltään 22-vuotias vaikka hän pitäisi sen ikäisistä naisista.
Olen valinnanvapauden suuri kannattaja ja jos mies haluaa 22-vuotiaan naisen niin ehdottomasti hänellä on oikeus sellaista etsiä ja olla tyytymättä mihinkään muuhun.Niin, normaali mieshän haluaisi oman ikäisensä naisen.
http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png - Rose23
ATMaisteri kirjoitti:
Niin, normaali mieshän haluaisi oman ikäisensä naisen.
http://i.imgur.com/Ijgzwsk.pngMiten tuo kaavio liittyy parisuhteisiin? Onhan se nyt selvä, että nuorena on todennäköisesti paremman näköinen. Vaikka kauneutta ihailee niin ei se silti automaattisesti tarkoita, että sen kaikkein kauneimman kanssa tahtoo parisuhteeseen. Parisuhteeseen kun liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Rose23 kirjoitti:
Miten tuo kaavio liittyy parisuhteisiin? Onhan se nyt selvä, että nuorena on todennäköisesti paremman näköinen. Vaikka kauneutta ihailee niin ei se silti automaattisesti tarkoita, että sen kaikkein kauneimman kanssa tahtoo parisuhteeseen. Parisuhteeseen kun liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Juuri noin. Mutta jos ei ole kokemusta arjesta parisuhteessa/perheessä, niin ehkä sitä olettaa että vain ulkonäöllä on merkitystä.
- erkki-täti
ATMaisteri kirjoitti:
Ongelma teoriassasi on siinä että sana "ihminen" tulisi korvata sanalla "nainen". Nainen haluaa kokemuksia 20-vuotiaana, perheen 28-vuotiaana, rauhoittumisen 36-vuotiaana, jne.
Mutta haluaako mies samaa? Tätä tulee testata tarkkailemalla miehiä jotka pystyvät valitsemaan. Oletko huomannut että monella tällaisella miehellä (Hollywood-näyttelijät, rocktähdet, jne) on vanhempanakin 22-vuotias naisystävä? Ovatko Brad Pitt ja kumppanit kehityksessä jälkeenjääneitä, ätmejä jotka elävät yhä uudelleen menetettyä nuoruuttaan? Vai olisiko niin että suurin osa miehistä tyytyy siihen mitä on saatavilla?
Jos jälkimmäinen vaihtoehto on totta, ongelma on siinä että se mitä on saatavilla muuttuu sitä epäedullisemmaksi mitä myöhempään naiset siirtävät pariutumista tulevan aviomiehensä kanssa. Ennen oli niin että parikymppisenä ilman jäivät pääasiassa ätmit. Nyt on niin että ilman jää myös suuri osa ketmeistä; miehet jotka jopa sinä luokittelisit normaaleiksi.
Mutta kuvitellaan että kaavoihinsa kangistuneena ihmisenä suosimasi elämänkulkuteoria on totta. Silloin voi ollakin niin että tullessaan parhaaseen ikäänsä ketmikin haluaa kokea seurustelun, ja peräti tutustua kunnolla naiseen ennen lasten hankkimista.
Ymmärrän täysin miksi ap toimii niin kuin toimii. Ja ap:n kaltaisia miehiä on yhä enemmän.Mistähän hyvä ATMaisteri on saanut päähänsä, että Brad Pitt haikailee jotain nuoria naisia? Käsittääkseni on edelleen avioliitossa Angelinansa kanssa. Angelina on 40-vuotias. Bradin ikä taitaa olla siinä 50 hujakoilla.
Ei mulla muuta. - ATMaisteri
erkki-täti kirjoitti:
Mistähän hyvä ATMaisteri on saanut päähänsä, että Brad Pitt haikailee jotain nuoria naisia? Käsittääkseni on edelleen avioliitossa Angelinansa kanssa. Angelina on 40-vuotias. Bradin ikä taitaa olla siinä 50 hujakoilla.
Ei mulla muuta.Myönnetään että Brad Pitt ei ollut paras esimerkki. Tosin huomautan että Bradilla ja Angelinalla on lapsi, se usein pitää tasokkaankin miehen liitossa. Huomautan ettei vanheneminen yhdessä ole sama asia kuin naimisiin meneminen silloin kun nainen on jo vanha.
Lisäisin myös että ennen kuin hän tapasi Angelinan, Brad toimi niin kuin super ytmeillä on tapana. Sitä mukaa kun Brad vanheni, naisystävät nuorenivat. Brad varmaankin näki tulevassa vaimossaan jotain aivan poikkeuksellista, olihan Angelina heidän tavatessaan jo 30 Bradin ollessa vasta 40.
Tässä Jolie vuonna 2005, kun pari tapasi toisensa. Ehkä tämä kuva herättää toivoa Suominaisissa jotka vielä etsivät ytmiään tuossa iässä :)
http://www.starer.ru/images/angelina-jolie/harpers-bazaar-magazine-june-2005-yariv-milchan-photoshoot/5.jpg ATMaisteri kirjoitti:
Myönnetään että Brad Pitt ei ollut paras esimerkki. Tosin huomautan että Bradilla ja Angelinalla on lapsi, se usein pitää tasokkaankin miehen liitossa. Huomautan ettei vanheneminen yhdessä ole sama asia kuin naimisiin meneminen silloin kun nainen on jo vanha.
Lisäisin myös että ennen kuin hän tapasi Angelinan, Brad toimi niin kuin super ytmeillä on tapana. Sitä mukaa kun Brad vanheni, naisystävät nuorenivat. Brad varmaankin näki tulevassa vaimossaan jotain aivan poikkeuksellista, olihan Angelina heidän tavatessaan jo 30 Bradin ollessa vasta 40.
Tässä Jolie vuonna 2005, kun pari tapasi toisensa. Ehkä tämä kuva herättää toivoa Suominaisissa jotka vielä etsivät ytmiään tuossa iässä :)
http://www.starer.ru/images/angelina-jolie/harpers-bazaar-magazine-june-2005-yariv-milchan-photoshoot/5.jpgVertaavatko palstaätmit tosiaan itseään Brad Pittiin? :o
- ATMaisteri
helka kirjoitti:
Vertaavatko palstaätmit tosiaan itseään Brad Pittiin? :o
No tietysti! :D
Ei, vaan pointtina on selvittää mitä mies haluaa. Sinun mielestäsi mies haluaa samaa kuin nainenkin: oman ikäisensä kumppanin, jonka kanssa suorittaa kehitystehtäviä.
Minä puolestani kiistän tämän teorian, ja väitän että miehet haluavat eri asioita. Tämä on mielestäni todistettu.
Jos asia on näin, se tarkoittaa sitä että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä haluttomampi mies on ottamaan oman ikäisensä kumppanin, etenkin jos on mahdollisuus valita nuorempi. Tämä ei välttämättä ole ongelma silloin kun pari on rakastunut toisiinsa ja suhde on lujittunut vuosien varrella. Tämän lisäksi on havaittu, biologian kannalta johdonmukaisesti, että miehelle on tärkeää omata muistoja hetkistä oman kumppaninsa kanssa silloin kun tämä oli nuori ja hedelmällinen.
Ja Brad Pitt, huolimatta statuksestaan, ei ole eri rotua kuin muut miehet. Jos sinunkin jännämiehesi omaisi Brad Pittin statuksen, hän ei olisi sinun kanssasi yhdessä. ATMaisteri kirjoitti:
No tietysti! :D
Ei, vaan pointtina on selvittää mitä mies haluaa. Sinun mielestäsi mies haluaa samaa kuin nainenkin: oman ikäisensä kumppanin, jonka kanssa suorittaa kehitystehtäviä.
Minä puolestani kiistän tämän teorian, ja väitän että miehet haluavat eri asioita. Tämä on mielestäni todistettu.
Jos asia on näin, se tarkoittaa sitä että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä haluttomampi mies on ottamaan oman ikäisensä kumppanin, etenkin jos on mahdollisuus valita nuorempi. Tämä ei välttämättä ole ongelma silloin kun pari on rakastunut toisiinsa ja suhde on lujittunut vuosien varrella. Tämän lisäksi on havaittu, biologian kannalta johdonmukaisesti, että miehelle on tärkeää omata muistoja hetkistä oman kumppaninsa kanssa silloin kun tämä oli nuori ja hedelmällinen.
Ja Brad Pitt, huolimatta statuksestaan, ei ole eri rotua kuin muut miehet. Jos sinunkin jännämiehesi omaisi Brad Pittin statuksen, hän ei olisi sinun kanssasi yhdessä.Brad Pitt hän ei, onneksi, ole mutta jos hän pelkkää ulkonäköä ja nuoruutta ylipäänsä hakisi niin tuskin hän silloinkaan minun kanssani olisi yhdessä. Sen verran osaan laskea yhteen, että nuorempia ja kauniimpiakin olisi tarjolla; kuten olen moneen kertaan kirjoittanut niin eronneilla 40 miehillä (ja vielä viisikymppisilläkin), joilla on elämänhallinta kunnossa ja hyvät sosiaaliset taidot asuinpaikka isossa kaupungissa, riittää vientiä. En kovin mielekkääksi näe kuitenkaan jossitella, että entä jos hän olisi joku muu tai jos minä olisin joku muu. Olennaista on olla onnellinen omana itsenään tässä ja nyt.
- Ex--PUA
helka kirjoitti:
"Nainen elää elämäänsä robottimaisesti, tietyn kaavan mukaan"
Elämänkaari- ja elämänkulkuteorioiden mukaan ihminen kehittyy tiettyjen vaiheiden kautta. Minusta ihmeellisempää on, että joku ei kehity vaan jää kehityksessään jälkeen. Tottakai parikymppinen arvostaa ja hakee eri asioita kuin yli kolmekymppinen! Jos kolmekymppinen on kehitykseltään 19-22 -vuotiaan tasolla, niin hän ei ole suorittanut niitä kehitystehtäviä, joiden hänen iässään pitäisi jo olla takana.
Voittehan te kapinoida asiaa vastaan vaikka loppuikänne - kuten osa teistä epäilemättä tekeekin - mutta suurin osa ihmisistä tulee jatkossakin kehittymään ja haluaa nuorena erilaisia kokemuksia ja asioita elämältään kuin vanhempana.Sanoo hän, joka ryhtyi jo lukioiässä feministiksi, eikä ole kokenut aiheelliseksi tarkistaa kyseistä päätöstä.
- Knkmoml
"Eihän nainen halua miestä joka keskittyy salilla käymiseen, "
HYVÄ ET TON OOT YMMÄRTÄNY. - KysynVaan-76
"Eihän nainen halua miestä joka keskittyy salilla käymiseen, tyylikkääseen pukeutumiseen, harrastuksiin puhumattakaan itsensä kehittämisestä. NYT halutaan se talo, ja sellainen isivartaloinen farkkumies joka laittaa sitä taloa 24/7."
Luonnollisesti ja arvaapa miksi? No koska naisella on enää se kymmenen vuotta hedelmällistä aikaa jäljellä ja jos nainen haluaa perheen, sen aika on nyt eikä myöhemmin.
Miksi sellainen nainen haluaisi miehen jonka parhaat ominaisuudet ovat hyvä kroppa, paljon kavereita ja vauhdikkaat harrastukset?- ATMaisteri
...jolloin voitaisiin kysyä että miksi se parhaan naimaiän ylittänyt nainen on EDELLISET kymmenen vuotta pyörinyt miesten kanssa joiden parhaat ominaisuudet ovat hyvä kroppa, paljon kavereita ja vauhdikkaat harrastukset?
Tätä kysymystä kannattaa miettiä. Koska tässä on koko ongelman ydin.
Tämä nimittäin johtaa seuraavaan kysymykseen. Miksi se potentiaalinen perhemies joka katseli kymmenen vuotta sivusta kun naiset olivat pelimiesten pyöriteltävinä, haluaisi enää sen jälkeen olla elättäjä?
Ennen vanhaan molemmat saivat koko paketin. Seurustelua nuorena, muutto yhteen, lopulta perhe. Win-win. Nyt naiset haluavat viihteen Pelimies Oy:ltä ja elatuksen Perhemies Ab:lta. Kuka haluaa tällaisessa tilanteessa työskennellä Perhemies Ab:lle, jossa työpäivät ovat pidempia ja palkka huonompi?
Naiset haluavat syödä ja säästää kakun samaan aikaan. On aivan ymmärrettävää ettei betamies enää suostu noukkimaan murusia lattialta. - Rose23
Tähänkin voisi tietysti esittää jatkokysymyksen: Miksi miehet sitten eivät keskittyisi niihin naisiin, jotka eivät ensin kymmentä vuotta elä villiä sinkkuelämää? Heitäkin on. Me kun emme pysty muuttamaan sitä mitä muut tekevät. Voimme kontrolloida vain itseämme.
- normaalitmiehetsiis
ATMaisteri kirjoitti:
...jolloin voitaisiin kysyä että miksi se parhaan naimaiän ylittänyt nainen on EDELLISET kymmenen vuotta pyörinyt miesten kanssa joiden parhaat ominaisuudet ovat hyvä kroppa, paljon kavereita ja vauhdikkaat harrastukset?
Tätä kysymystä kannattaa miettiä. Koska tässä on koko ongelman ydin.
Tämä nimittäin johtaa seuraavaan kysymykseen. Miksi se potentiaalinen perhemies joka katseli kymmenen vuotta sivusta kun naiset olivat pelimiesten pyöriteltävinä, haluaisi enää sen jälkeen olla elättäjä?
Ennen vanhaan molemmat saivat koko paketin. Seurustelua nuorena, muutto yhteen, lopulta perhe. Win-win. Nyt naiset haluavat viihteen Pelimies Oy:ltä ja elatuksen Perhemies Ab:lta. Kuka haluaa tällaisessa tilanteessa työskennellä Perhemies Ab:lle, jossa työpäivät ovat pidempia ja palkka huonompi?
Naiset haluavat syödä ja säästää kakun samaan aikaan. On aivan ymmärrettävää ettei betamies enää suostu noukkimaan murusia lattialta.No eiköhän ne miehetkin yhtälailla ole eläneet nuoruuttaan parikymppisinä. Sitten kolmikymppisenä alkaa jo miettiä paikalleen asettumista ja perheen perustamista sopivan naisen kanssa.
- ATMaisteri
normaalitmiehetsiis kirjoitti:
No eiköhän ne miehetkin yhtälailla ole eläneet nuoruuttaan parikymppisinä. Sitten kolmikymppisenä alkaa jo miettiä paikalleen asettumista ja perheen perustamista sopivan naisen kanssa.
Emme elä enää 50-luvulla, tai edes 70-luvulla. Suuri osa miehistä jää ilman parikymppisinä. Jokaisissa opiskelijabileissä suuri joukko miehiä istuu pöydässä tuijottelemassa tuoppeihinsa kaveriensa kanssa, muutaman pelimiehen saadessa 90% seksistä.
- ATMaisteri
Rose23 kirjoitti:
Tähänkin voisi tietysti esittää jatkokysymyksen: Miksi miehet sitten eivät keskittyisi niihin naisiin, jotka eivät ensin kymmentä vuotta elä villiä sinkkuelämää? Heitäkin on. Me kun emme pysty muuttamaan sitä mitä muut tekevät. Voimme kontrolloida vain itseämme.
Kyllä, mutta heitä on vähän ja suurin osa etsii tasokkaampaa miestä kuin mihin rahkeet riittävät. Vaatimuksista joustetaan vasta kun biologinen kello alkaa tikittämään.
- Rose23
ATMaisteri kirjoitti:
Kyllä, mutta heitä on vähän ja suurin osa etsii tasokkaampaa miestä kuin mihin rahkeet riittävät. Vaatimuksista joustetaan vasta kun biologinen kello alkaa tikittämään.
Miten tämä tasokkaamman etsiminen käy ilmi? Jos katselee kadulla ympärilleen niin suurimmaksi osaksi kävelee vastaan pareja, jossa on tavallinen nainen ja tavallinen mies.
- ATMaisteri
Rose23 kirjoitti:
Miten tämä tasokkaamman etsiminen käy ilmi? Jos katselee kadulla ympärilleen niin suurimmaksi osaksi kävelee vastaan pareja, jossa on tavallinen nainen ja tavallinen mies.
Siten että näille naisille olisi tarjolla miehiä, mutta yksikään heistä ei kelpaa. Väite että naiselle kelpaisi "tavallinen mies" ei sano mitään, koska "tavallinen" voi tarkoittaa mitä tahansa. Esim. tutkimuksien perusteella naisen silmissä n. 80% miehistä on keskimääräistä rumempia.
- ATMaisteri
http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg
Tässä hyvä esimerkki. Näytin tätä kuvaa yksissä juhlissa naisille. Suurin osa heistä piti kolmea ensimmäistä tavallista miestä keskivertoa rumempina. Moni piti kahta oikean puoleista (miesmalli ja poikkeuksellisen komea menestyneen oloinen mies) tavallisina.
Yksikään ei pitänyt kolmea ensimmäistä komeina tai kiinnostavina.
Niin kuin kuvasta näkyy OkCupidin olivat samaa mieltä. Nuo kolme vastausta tulivat roskapostiboteilta. - nainen_saa
ATMaisteri kirjoitti:
Siten että näille naisille olisi tarjolla miehiä, mutta yksikään heistä ei kelpaa. Väite että naiselle kelpaisi "tavallinen mies" ei sano mitään, koska "tavallinen" voi tarkoittaa mitä tahansa. Esim. tutkimuksien perusteella naisen silmissä n. 80% miehistä on keskimääräistä rumempia.
Miehen jos haluaa. Sinkkunaiset eivät halau meistä. Hyvin yksinkertaista.
normaalitmiehetsiis kirjoitti:
No eiköhän ne miehetkin yhtälailla ole eläneet nuoruuttaan parikymppisinä. Sitten kolmikymppisenä alkaa jo miettiä paikalleen asettumista ja perheen perustamista sopivan naisen kanssa.
Juuri noin. Tämän palstan jutut alkavat kiertää kehää.
.. tai siis ovat kiertäneet koko sen ajan kuin täällä olen ollut. Samaan aikaan out there parikymppiset pariutuvat, eroavat, sekstailevat, pariutuvat, eroavat, sekstailevat toistensa kanssa, kunnes iän ja aikuistumisen myötä kyky sitoutumiseen ja halu perustaa perhe voimistuu niin, että pelkkä hauskanpito vastakkaisen sukupuolen kanssa ei enää riitä.
En usko että missään maassa 90 % seksistä kasautuisi muutamalle pelimiehelle. Sen sijaan uskon, että kotona tällaisia salaliittoteorioita yksin päässään hautovat jäävät seksistä taatusti paitsi.- 1212
helka kirjoitti:
Juuri noin. Tämän palstan jutut alkavat kiertää kehää.
.. tai siis ovat kiertäneet koko sen ajan kuin täällä olen ollut. Samaan aikaan out there parikymppiset pariutuvat, eroavat, sekstailevat, pariutuvat, eroavat, sekstailevat toistensa kanssa, kunnes iän ja aikuistumisen myötä kyky sitoutumiseen ja halu perustaa perhe voimistuu niin, että pelkkä hauskanpito vastakkaisen sukupuolen kanssa ei enää riitä.
En usko että missään maassa 90 % seksistä kasautuisi muutamalle pelimiehelle. Sen sijaan uskon, että kotona tällaisia salaliittoteorioita yksin päässään hautovat jäävät seksistä taatusti paitsi.Korjaan arvon maisterin väittämää: 90% _irtosuhteista_ kasautuu muutamalle pelimiehelle. Loput saavat kyllä seksiä, jos vain seurustelevat. Ongelman nimi on siinä että verrattuna sinun nuoruuteesi, yhä suurempi osa parikymppisistä naisista pysyttelee ikävuosina sinkkuina.
Minä voin sanoa seuraavaa:
AMK-opintojeni aikana alle puolet luokkamme pojista todistetusti tai edes väitetysti joko seurustelivat tai saivat pokattua naisen baarista. Voi tietysti olla että joku heistä onnistui salaa jossain muualla, mutta en usko tähän. Paikkakunta oli pieni, siellä oli yksi baari jossa me opiskelijat kävimme. "No ehkä tuo mies sai jostain muualta" = "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle".
n. 25 korvilla enemmistö miehistä löysi naisen. He eivät olleet riittävän sytyttäviä, mutta kelpasivat perheen elättäjiksi. - erkki-täti
ATMaisteri kirjoitti:
http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg
Tässä hyvä esimerkki. Näytin tätä kuvaa yksissä juhlissa naisille. Suurin osa heistä piti kolmea ensimmäistä tavallista miestä keskivertoa rumempina. Moni piti kahta oikean puoleista (miesmalli ja poikkeuksellisen komea menestyneen oloinen mies) tavallisina.
Yksikään ei pitänyt kolmea ensimmäistä komeina tai kiinnostavina.
Niin kuin kuvasta näkyy OkCupidin olivat samaa mieltä. Nuo kolme vastausta tulivat roskapostiboteilta.Mun mielestäni parhaimman näköiset miehet ovat toinen ja kolmas.
Kolmashan on suorastaan pantavan näköinen, vaaleat hiukset ja kiva hymy. - SeksitönN
erkki-täti kirjoitti:
Mun mielestäni parhaimman näköiset miehet ovat toinen ja kolmas.
Kolmashan on suorastaan pantavan näköinen, vaaleat hiukset ja kiva hymy.Samaa mieltä!
- NäinMeillä
1212 kirjoitti:
Korjaan arvon maisterin väittämää: 90% _irtosuhteista_ kasautuu muutamalle pelimiehelle. Loput saavat kyllä seksiä, jos vain seurustelevat. Ongelman nimi on siinä että verrattuna sinun nuoruuteesi, yhä suurempi osa parikymppisistä naisista pysyttelee ikävuosina sinkkuina.
Minä voin sanoa seuraavaa:
AMK-opintojeni aikana alle puolet luokkamme pojista todistetusti tai edes väitetysti joko seurustelivat tai saivat pokattua naisen baarista. Voi tietysti olla että joku heistä onnistui salaa jossain muualla, mutta en usko tähän. Paikkakunta oli pieni, siellä oli yksi baari jossa me opiskelijat kävimme. "No ehkä tuo mies sai jostain muualta" = "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle".
n. 25 korvilla enemmistö miehistä löysi naisen. He eivät olleet riittävän sytyttäviä, mutta kelpasivat perheen elättäjiksi."n. 25 korvilla enemmistö miehistä löysi naisen. He eivät olleet riittävän sytyttäviä, mutta kelpasivat perheen elättäjiksi."
No fakta on että hyvin suuri osa niin miehistä kuin naisistakin on alle 25 vuotiaina varsin kypsymättömiä. Kun naiset sitten vähitellen tajuavat millainen on oikeasti hyvä seurustelukumppani, he myös oikeasti syttyvät sellaisista. Tässähän on juuri se missä sinä jatkuvasti menet metsään. Kuvittelet että ne miehet ja naiset vain tyytyvät toisiinsa ja mies tulee pelkäksi elättäjäksi. Oikeasti niissä liitoissa on mukana ihan ne samat tunteet kuin aikaisemminkin eikä kukaan tyydy mihinkään. Valtaosa naisista on päinvastoin hyvin tyytyväisiä että saa seurustella aikuisen kypsän miehen kanssa erotuksena keskenkasvuisista pojista. - 1212
NäinMeillä kirjoitti:
"n. 25 korvilla enemmistö miehistä löysi naisen. He eivät olleet riittävän sytyttäviä, mutta kelpasivat perheen elättäjiksi."
No fakta on että hyvin suuri osa niin miehistä kuin naisistakin on alle 25 vuotiaina varsin kypsymättömiä. Kun naiset sitten vähitellen tajuavat millainen on oikeasti hyvä seurustelukumppani, he myös oikeasti syttyvät sellaisista. Tässähän on juuri se missä sinä jatkuvasti menet metsään. Kuvittelet että ne miehet ja naiset vain tyytyvät toisiinsa ja mies tulee pelkäksi elättäjäksi. Oikeasti niissä liitoissa on mukana ihan ne samat tunteet kuin aikaisemminkin eikä kukaan tyydy mihinkään. Valtaosa naisista on päinvastoin hyvin tyytyväisiä että saa seurustella aikuisen kypsän miehen kanssa erotuksena keskenkasvuisista pojista.Näinkö on?
Eli 30 naiset suorastaan vaativat että mies lopettaa niiden puolipaneelien asentamisen ja keskittyy villeihin seksisessioihin vaimonsa kanssa, joka tietysti panostaa olemaan miehensä silmissä niin haluttava kuin mahdollista?
Ei ikinä niin päin että "annetaan ulkonäköpaineiden hellittää" ja pyydetään sytyttävää kumppania "tekemään jotain hyödyllistä" (rakentamaan, korjaamaan, remontoimaan, jne)?
Vau. Olen siis ymmärtänyt ihan kokonaan väärin. - ATMaisteri
1212 kirjoitti:
Näinkö on?
Eli 30 naiset suorastaan vaativat että mies lopettaa niiden puolipaneelien asentamisen ja keskittyy villeihin seksisessioihin vaimonsa kanssa, joka tietysti panostaa olemaan miehensä silmissä niin haluttava kuin mahdollista?
Ei ikinä niin päin että "annetaan ulkonäköpaineiden hellittää" ja pyydetään sytyttävää kumppania "tekemään jotain hyödyllistä" (rakentamaan, korjaamaan, remontoimaan, jne)?
Vau. Olen siis ymmärtänyt ihan kokonaan väärin.Oikein. Tehkäämme mielikuvaharjoitus.
30 sänkileukainen mies tulee kotiin vanhoissa Tokmannin farkuissaan (parempiin ei ollut varaa, koska remonttilaina). Takana on työpäivä, kauppareissu ja tietysti poikkeaminen K-Raudassa ja Bauhausilla.
Keittiössä häntä odottaa tämä:
http://www.gdargaud.net/Antarctica/DC2005/MichelRepairOven.jpg
Makkarissa häntä odottaa tämä:
https://krauserpua.files.wordpress.com/2013/07/hot-woman-bed.jpg?w=425
Kumman näistä kypsä aikuinen mies valitsisi? - 1212
ATMaisteri kirjoitti:
Oikein. Tehkäämme mielikuvaharjoitus.
30 sänkileukainen mies tulee kotiin vanhoissa Tokmannin farkuissaan (parempiin ei ollut varaa, koska remonttilaina). Takana on työpäivä, kauppareissu ja tietysti poikkeaminen K-Raudassa ja Bauhausilla.
Keittiössä häntä odottaa tämä:
http://www.gdargaud.net/Antarctica/DC2005/MichelRepairOven.jpg
Makkarissa häntä odottaa tämä:
https://krauserpua.files.wordpress.com/2013/07/hot-woman-bed.jpg?w=425
Kumman näistä kypsä aikuinen mies valitsisi?Loistavaa! :D
Usein kuulee naisten sanovat että mutku miehet ovat niin onnellisia rempatessaan ja tykkäävät juuri sellaisista arkisista tätskyistä. Eivät tykkää, eivät missään, eivät koskaan.
Mies tykkää AINA hyväkroppaisesta ja ellei nuoresta niin nuorekkaasta vaimosta. Ja jos vaimo pitää miestään sytyttävänä, hän haluaa olla miehensä kanssa eikä aja miestä käyttämään vähäistä vapaa-aikaansa kodin remontointiin. - Ihmetys-80
1212 kirjoitti:
Loistavaa! :D
Usein kuulee naisten sanovat että mutku miehet ovat niin onnellisia rempatessaan ja tykkäävät juuri sellaisista arkisista tätskyistä. Eivät tykkää, eivät missään, eivät koskaan.
Mies tykkää AINA hyväkroppaisesta ja ellei nuoresta niin nuorekkaasta vaimosta. Ja jos vaimo pitää miestään sytyttävänä, hän haluaa olla miehensä kanssa eikä aja miestä käyttämään vähäistä vapaa-aikaansa kodin remontointiin."Mies tykkää AINA hyväkroppaisesta ja ellei nuoresta niin nuorekkaasta vaimosta. Ja jos vaimo pitää miestään sytyttävänä, hän haluaa olla miehensä kanssa eikä aja miestä käyttämään vähäistä vapaa-aikaansa kodin remontointiin."
Meillä on aina kyllä ehditty niin remontoida kun peuhata lakanoiden välissä. Hankala nähdä miten ne olisivat toisensa poissulkevia asioita. Päinvastoin, moni nainen syttyy siitä että mies hoitaa kätevästi kodin hommat. - 1212
Ihmetys-80 kirjoitti:
"Mies tykkää AINA hyväkroppaisesta ja ellei nuoresta niin nuorekkaasta vaimosta. Ja jos vaimo pitää miestään sytyttävänä, hän haluaa olla miehensä kanssa eikä aja miestä käyttämään vähäistä vapaa-aikaansa kodin remontointiin."
Meillä on aina kyllä ehditty niin remontoida kun peuhata lakanoiden välissä. Hankala nähdä miten ne olisivat toisensa poissulkevia asioita. Päinvastoin, moni nainen syttyy siitä että mies hoitaa kätevästi kodin hommat.Epäilemättä. Moni 30 nainen varmasti syttyy siitä kun mies remppaa taloa. Aivan kuten yh syttyy kun mies lausuu sanat "minä voin maksaa". Eri asia on kannattaako miehen alkaa seurustella naisen kanssa joka sytytetään raatamalla.
Kannattaa mieluummin etsiä kauniimpi ja hauskempi nuori nainen. Jos ei paukut riitä, voi palata asiaan neljän kympin jälkeen kun naisten pahin kodinrakennusvimma on rauhoittunut. - ulkonäkökö
ATMaisteri kirjoitti:
http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg
Tässä hyvä esimerkki. Näytin tätä kuvaa yksissä juhlissa naisille. Suurin osa heistä piti kolmea ensimmäistä tavallista miestä keskivertoa rumempina. Moni piti kahta oikean puoleista (miesmalli ja poikkeuksellisen komea menestyneen oloinen mies) tavallisina.
Yksikään ei pitänyt kolmea ensimmäistä komeina tai kiinnostavina.
Niin kuin kuvasta näkyy OkCupidin olivat samaa mieltä. Nuo kolme vastausta tulivat roskapostiboteilta.Minulle nelikymppiselle kurpalle kelpaisi kuka tahansa noista miehistä ulkonäön pohjalta. Toki se ensimmäinen on aika tuhdissa kunnossa, joten jos seurustelisin hänen kanssaan, niin pidemmän päälle edellytyksenä olisi hänen laihtumisensa edes jonkun verran.
Kyse onkin lähinnä siitä, että tuskinpa se nollille jäänyt pullukkamieskään huolisi itseään 20-v vanhempaa naista, kun kyse ei ole Jennifer Lopez tai Angelina Jolie, vaan ihan tavis.
- SekopääHuoraOlen
Paskat Mielen koneista.
Smegin koneet ja etelä-amerikkalaiset jalopuulattiat ne olla pitää. - Rose23
Tuli muuten mieleen vielä, että aloittaja ei kertonut haluaisiko hän tulevaisuudessa lapsia vai ei. Jos haluaa, mutta vasta useamman vuoden kuluttua niin eihän sekään ole poissuljettua, että katsoisi myös vähän nuorempia naisia. Usealle 35v naiselle kuitenkin iskee se perheenperustamisvaihde ihan ymmärrettävistä syistä.
Kaikki nuoret naiset eivät ole pissiksiä ja silloin voi saada enemmän aikaa seurustelun ennen perheen perustamista. Jos vain löytyy sopivanlainen persoona, jonka kanssa on samalla taajuudella niin muutaman vuoden ikäero ei näy missään. Kyllä minäkin alunperin ajattelin, että haluaisin omanikäiseni miehen, mutta sitten rakastuin vanhempaan.
Tosin mielestäni kyse ei ole niinkään iästä vaan itselleen sopivan kumppanin löytämisestä. Tässä vain korostuu se (niin kuin aina), että samanlainen elämänkatsomus on oltava. - lentävämattokauppias
Ei oo sitten tullut mieleen etsiä naista joka keskittyy salilla käymiseen, tyylikkääseen pukeutumiseen, harrastuksiin ja itsensä kehittämiseen?
ps. mikä on suurin pahe: Mielen kodinkoneet, Bossin kuteet tai Bosen äänentoistolaitteet?- bongobongo
Kyllä.
Olen törmännytkin tällaisiin naisiin. Heitä on kahdenlaisia. Statusmiesten vaimoja ja sinkkuja.
Ja minä en ole statusmies.
Ps. mainitsin tästä jo avausviestissäni. - bongobongo
"ps. mikä on suurin pahe: Mielen kodinkoneet, Bossin kuteet tai Bosen äänentoistolaitteet?"
Pukeudun tyylikkäästi, en kalliisti. Nämä ovat kaksi eri asiaa. Mutta niin kuin selvensinkin, naiselle tällaisiin asioihin panostaminen sopii vain jos miehellä on laittaa niihin paljon rahaa ja tyylikkään vaatetuksen katteena on korkea status. Jos ei ole, haussa on kotia ahkerasti remppaava farkkumies. - lentävämattokauppias
bongobongo kirjoitti:
Kyllä.
Olen törmännytkin tällaisiin naisiin. Heitä on kahdenlaisia. Statusmiesten vaimoja ja sinkkuja.
Ja minä en ole statusmies.
Ps. mainitsin tästä jo avausviestissäni.Käsitin aloituksestasi että kaikki naiset rakentaisivat pesää. Näinhän ei suinkaan ole. Tuossa nimenomaisessa ryhmässä monikaan ei pesää rakenna tai ei ainakaan vaadi miehen resursseja pesänrakennukseen vaan tekee sen ihan omillaan.
Jos olet törmännyt vain mainitsemasi kaltaisiin naisiin ei se tarkoita etteikö muunlaisiakin voisi olla olemassa. - 1212
lentävämattokauppias kirjoitti:
Käsitin aloituksestasi että kaikki naiset rakentaisivat pesää. Näinhän ei suinkaan ole. Tuossa nimenomaisessa ryhmässä monikaan ei pesää rakenna tai ei ainakaan vaadi miehen resursseja pesänrakennukseen vaan tekee sen ihan omillaan.
Jos olet törmännyt vain mainitsemasi kaltaisiin naisiin ei se tarkoita etteikö muunlaisiakin voisi olla olemassa.Tähän mennessä on köynyt selväksi ettei sellaisia ole.
Jokainen ketjuun kommentoinut nainen on liputtanut remppaamisen puolesta. Remontti ja perusparannus ensin, kaikki muu sitten. Ehkäpä palkkiona suorittamisesta naisen omana rakennusmiehenä. - lentävämattokauppias
1212 kirjoitti:
Tähän mennessä on köynyt selväksi ettei sellaisia ole.
Jokainen ketjuun kommentoinut nainen on liputtanut remppaamisen puolesta. Remontti ja perusparannus ensin, kaikki muu sitten. Ehkäpä palkkiona suorittamisesta naisen omana rakennusmiehenä.Ok. En ole siis nainen.
- 1212
lentävämattokauppias kirjoitti:
Ok. En ole siis nainen.
Saatat myös kuulua siihen toiseen ryhmään, eli uranaisiin. ts. pystyt palkallasi hankkimaan hienon asunnon, jolloin luonnollisesti vaadit mieheltä vähintään yhtä korkeaa palkkaa ja statusta kuin sinulla.
Tai sitten et ole kolmekymppinen vaan alle 25v tai yli 40v. - lentävämattokauppias
1212 kirjoitti:
Saatat myös kuulua siihen toiseen ryhmään, eli uranaisiin. ts. pystyt palkallasi hankkimaan hienon asunnon, jolloin luonnollisesti vaadit mieheltä vähintään yhtä korkeaa palkkaa ja statusta kuin sinulla.
Tai sitten et ole kolmekymppinen vaan alle 25v tai yli 40v.Saatan myös kuulua ryhmään johon ei päde mikään noista.
- sad.life
Hyvä ketju, voin miehenä allekirjoittaa kaikki miesten viestit ketjusta.
Vähän ihmeellistä mun mielestä miten kaikki on niin kaavamaista, miehet on ilman naisia about 30 v asti ja vasta sitten saavat naisia kun naiset ovat jo parhaat päivänsä nähneet, surullista.- surullinen.asenne
Surullista kun sinulla tuollainen asenne. Ikävää kannaltasi kun nainen mielestäsi suuremman osan iästään yli 30 vuotias ja parhaansa päivänsä nähnyt.
- ATMaisteri
surullinen.asenne kirjoitti:
Surullista kun sinulla tuollainen asenne. Ikävää kannaltasi kun nainen mielestäsi suuremman osan iästään yli 30 vuotias ja parhaansa päivänsä nähnyt.
Tässä on graafi tutkimuksesta jossa selvitettiin mikä on eri ikäisten miesten mielestä /haluttavuuden osalta) paras ikä naiselle:
http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png - NäinMeillä
ATMaisteri kirjoitti:
Tässä on graafi tutkimuksesta jossa selvitettiin mikä on eri ikäisten miesten mielestä /haluttavuuden osalta) paras ikä naiselle:
http://i.imgur.com/Ijgzwsk.pngSe kertoo minkä ikäinen nainen näyttää kuvasta katsoen parhaalta. Teidän seksinsä pornosta saavien on ilmeisen mahdoton tajuta että seksi on kokonaisvaltainen asia johon kuuluu niin ulkonäkö, kosketukset, sanat kuin kaikkein eniten se mitä sitä kumppania kohtaan tuntee.
Itse olen aina kokenut parhaan seksin tutun ja rakkaan ihmisen kanssa.
- näkemyskokemus
farkkumies kiinostaisi. Koti ja suhde olisi yhteinen yritys. Ja lisäksi yleensä sellaiset miehet tajuavat nauttia yhteiselämästä, ei heillä ole niin kiire harrastuksiin´vaan osaavat olla onnellisiakin tilanteesta. Parikymppisenä kuvittelee, että lihaksilla saavutetaan onni, myöhemmin tietää, että kotiaan remontoiva mies on aarre, tekee yhteistä hyvää, vaikka olisikin saman ajan voinut käyttää salilla. Mitä merkitystä on kodinkonemerkillä tai sillä onko mies salilla vapaa-ajat. Sama jos olisi aina ylitöissä, henkisesti ja fyyisesti poissa on kuitenkin.
Mitä vaativampi ja pinnallisempi mies on itseään kohtaan, (sali, ulkonäkö, statusmerkit), sitä vaativampi hän on muitakin kohtaan. Useimmat vain ovat nähneet siihen mennessä elämästä jo sen puolen, että ne eivät sanottavammin kanssakäymistä edistä eivätkä edesauta yhtään suhteen onnistumista millään tavalla. Esimerkiksi empatiakyky, keskustelutaito, kompromissit, toisen huomioonottaminen ja molempien arvostus, miten se oman navan ympärillä pyöriminen näitä suhdetaitoja vie yhtään eteenpäin. Jos niitä ei ole ollut parikymppisenä, niin ei näennäistä statusta nostamalla mikään suhde syvene.
Parikymppisten aivot ja elämänkokemus ovat vielä niin kehittymättömiä, että he eivät välttämättä osaa nähdä mitään syvempää ihmisessä. Olen nähnyt upeita miehiä, jotka ovat niin täynnä itseään ja itsensä kehittämistä ja paremmaksi tekemistä ja hampaiden valkaisuaan, että siihen ei enää sovi millään tavalla normaali nainen, eivätkä he kiinnostu edes muista ihmisistä, kun ajatus pyörii sen oman navan ja egon ympärillä jo liian tiiviisti.Hyviä ajatuksia sinulla kaikinpuolin, mutta.....
"Parikymppisten aivot ja elämänkokemus ovat vielä niin kehittymättömiä, että he eivät välttämättä osaa nähdä mitään syvempää ihmisessä."
Tätäkään ei kannata yleistää ja yksinkertaistaa, vaikka olisikin ns. normaalin ihmisen "kehityskaari", eli sen suurimman massan, koska itse tiedän ettei asia noin ole kaikkien kohdalla, mutta käytit tosin sanaa "välttämättä", joten voi olla että tarkoitit juuri sitä, että myös näistä löytyy erillaisia yksilöitä, joille pinnallisuus/materialismi ei ole kaikki kaikessa, vaan he tarvitsevat jotain ihan muuta.....tietenkin väärille "urille" ajautumiseen on aina riski, koska vallitseva normi on mitä on, mutta nämä yksilöt kärsivät sen nahoissaan ja saavat oppinsa "kantapään" kautta, jos siihen ovat syystä tai toisesta ajautuneet.- ATMaisteri
Hyvä kirjoitus - mutta esitän pari huomiota.
Sanot ettet halua miestä joka on aina harrastuksissa, suorittamassa töissä, tai sitten bodaamassa/valkaisemassa hampaita/pukeutumassa. Kuulostaa hyvältä. Et halua tätä miestä koska haluat nauttia yhteisestä ajasta. Kuulostaa vielä paremmalta.
Mutta sitten haluatkin miehen joka töiden, kauppareissun, pankkireissun, ym arkisten menojen jälkeen kuluttaa vapaa-aikansa remppaamalla kotia. Missä se yhteinen aika silloin on?
Toisekseen, kun nainen sanoo ettei halua kuluttaa järjettömästi aikaa meikkaamiseen ym tälläytymiseen, se kuulostaa oikein hyvältä. Mutta oikeasti se tarkoittaa sitä että lihotaan, leikkautetaan hiukset lyhyiksi ja käytetään pelkkiä lökäreitä.
Mutta toisaalta, väliäkö sillä on? Eipä siihen seksiin olisi juuri aikaakaan, tässä elämänvaiheessa kun panostetaan siihen taloon ja keskiluokkaisen kotiunelman rakentamiseen.
Ongelman nimi on että naiset menevät ääripäästä toiseen. ensin on pelkkää ulkonäköä, seksiä, hauskanpitoa, jne. Sitten kun vaiheessa 1 on saatu tätä riittävästi, vaiheessa 2 käännetään kytkin kotimoodiin ja nyt miehen arvo mitataan vain sillä perusteella miten näppärästi hän hoitaa vaimolleen uuden IKEA-keittiön. - what.she.really.meant
http://img.pandawhale.com/post-23187-Dwayne-The-Rock-Johnson-Clappi-UqCk.gif
Hienosti suomennettu naisen lauseet totuudeksi, näin se menee. - ghfhjfjh
No mietitään asiaa näin:
Mies menee tunniksi salille
- mies on paremmassa kunnossa ja virkeämpi
Mies menee tunniksi remppaamaan keittiötä
- koti on paremmassa kunnossa ja virkeämpi
Prioriteettikysymyksiä. 30 nainen ei halua miehelleen parasta, vaan parhaan mahdollisen kotipesän. - miksinäin
se keittiö on yhtä lailla miehen kuin naisenkin, ja miksei ne voi sitä yhdessä rempata ja yhdessä kokata, kun kuitenkin samasta kattilasta syövät.. Miks vääntää kaikki tarkoituksella niin negatiiviseksi? Tunnen monta miestä, jotka itse nauttivat kodin laittamisesta vaikka yhdessä ja naisetkin voivat remontoida. Toisaalta omituinen olisi mies, joka kuvittelee samalla samassa paikassa asuen, että koti on vain toisen asia ja harva mieskään missään läävässä haluaa asustella. Lisäksi normaalielämään voi liittyä myös liikunta, mutta jos halutaan nähdä asiat mustavalkoisesti ja tulkita ne huonoimmalla mahdollisella tavalla, niin jokainen itse saa elää ja toteuttaa elämäänsä sitten omassa todellisuudessaan. Vapaus valita.
- ATMaisteri
miksinäin kirjoitti:
se keittiö on yhtä lailla miehen kuin naisenkin, ja miksei ne voi sitä yhdessä rempata ja yhdessä kokata, kun kuitenkin samasta kattilasta syövät.. Miks vääntää kaikki tarkoituksella niin negatiiviseksi? Tunnen monta miestä, jotka itse nauttivat kodin laittamisesta vaikka yhdessä ja naisetkin voivat remontoida. Toisaalta omituinen olisi mies, joka kuvittelee samalla samassa paikassa asuen, että koti on vain toisen asia ja harva mieskään missään läävässä haluaa asustella. Lisäksi normaalielämään voi liittyä myös liikunta, mutta jos halutaan nähdä asiat mustavalkoisesti ja tulkita ne huonoimmalla mahdollisella tavalla, niin jokainen itse saa elää ja toteuttaa elämäänsä sitten omassa todellisuudessaan. Vapaus valita.
Ja tuoko ei ollut mustavalkoista?
Nyt ei puhuta siitä että keittiö on "läävä" ja se laitetaan kuntoon ettei asustella homeen ja lian keskellä, tai saada sähköiskuja viallisista kodinkoneista.
Nyt puhutaan tilanteesta jossa nainen...öh siis tarkoitan molemmat yhdessä tuumin, ovat sitä mieltä että värisävy on väärä ja naapurin Karoliinakin laittoi Faceen kuvia uudesta keittiöstä, jne. Ja kun mies hoitaa keittiön työn ja kaiken muun lisäksi, pitkälti yhteinen aika menee siinä.
Ja kyllä, on miehiä jotka nauttivat kodin remppaamisesta. Niin kuin on miehiä jotka nauttivat salilla käymisestä, kaverien kanssa kaljalla istumisesta, videopeleistä, yms. Mutta KAIKKI -30v naiset haluavat sen saman sänkileukaisen ja farkkuihin pukeutuvan ahkeran kodin remontoijan joka ensisijaisesti remppaa kotia ja toissijaisesti on naisen kanssa yhdessä. Pl. ne joiden ulkonäkö riittää statusmiehen saamiseen, jolloin remppafirma hoitaa.
Olen täysin samaa mieltä nimim. ghfhjfjh kanssa. - atännä
En ymmärrä, miksi liikuntaharrastuksia pidetään pinnallisena? Nelikymppissä jo näkee sen eron, kuka on harrastanut liikuntaa ja kuka ei, ja muutenkin elänyt terveellisesti. Ei huonokuntoinen ja sairas jaksa sitä taloakaan korjailla, saati seurustella työpäivän jälkeen. Jollei pysty pitämään huolta itsestään, ei pysty kyllä muistakaan.
Mua ennemminkin ahdistaa uudet 300 neliön talot, joissa kaikki on vimpan päälle. En usko, että voisin asua sellaisessa. Sellainen sopii 10 lapsen perheelle. Matalampi elintaso riittäsi suurimmalle osalle ihmisistä. atännä kirjoitti:
En ymmärrä, miksi liikuntaharrastuksia pidetään pinnallisena? Nelikymppissä jo näkee sen eron, kuka on harrastanut liikuntaa ja kuka ei, ja muutenkin elänyt terveellisesti. Ei huonokuntoinen ja sairas jaksa sitä taloakaan korjailla, saati seurustella työpäivän jälkeen. Jollei pysty pitämään huolta itsestään, ei pysty kyllä muistakaan.
Mua ennemminkin ahdistaa uudet 300 neliön talot, joissa kaikki on vimpan päälle. En usko, että voisin asua sellaisessa. Sellainen sopii 10 lapsen perheelle. Matalampi elintaso riittäsi suurimmalle osalle ihmisistä.Huomaa, että luimme ja ymmärsimme asiat ehkä eri tavalla.....
Liikuntahan on hyväksi, kun sitä tehdään oikeista syistä ja ei liian "tiukkapipoisesti", näin ainakin itse ajattelen, jos se on suhteessa pääosin "suorittamista", sekä paljon aikaa vievää, ehkä jopa muiden harrastusten lisäksi, niin mitä aikaa suhteelle enää jää, koska kumppanillahan voi olla sitten omat treeninsä ja harrastuksensa, eivätkä välttämättä edes samaan aikaan?
"Mua ennemminkin ahdistaa uudet 300 neliön talot, joissa kaikki on vimpan päälle. En usko, että voisin asua sellaisessa. Sellainen sopii 10 lapsen perheelle. Matalampi elintaso riittäsi suurimmalle osalle ihmisistä."
Olen samaa mieltä, mutta tästäkin tekstistä huomaa, että ymmärsimme asian ihan eri tavalla.- atännä
MGTOW kirjoitti:
Huomaa, että luimme ja ymmärsimme asiat ehkä eri tavalla.....
Liikuntahan on hyväksi, kun sitä tehdään oikeista syistä ja ei liian "tiukkapipoisesti", näin ainakin itse ajattelen, jos se on suhteessa pääosin "suorittamista", sekä paljon aikaa vievää, ehkä jopa muiden harrastusten lisäksi, niin mitä aikaa suhteelle enää jää, koska kumppanillahan voi olla sitten omat treeninsä ja harrastuksensa, eivätkä välttämättä edes samaan aikaan?
"Mua ennemminkin ahdistaa uudet 300 neliön talot, joissa kaikki on vimpan päälle. En usko, että voisin asua sellaisessa. Sellainen sopii 10 lapsen perheelle. Matalampi elintaso riittäsi suurimmalle osalle ihmisistä."
Olen samaa mieltä, mutta tästäkin tekstistä huomaa, että ymmärsimme asian ihan eri tavalla."Liikuntahan on hyväksi, kun sitä tehdään oikeista syistä ja ei liian "tiukkapipoisesti", näin ainakin itse ajattelen, jos se on suhteessa pääosin "suorittamista", sekä paljon aikaa vievää, ehkä jopa muiden harrastusten lisäksi, niin mitä aikaa suhteelle enää jää, koska kumppanillahan voi olla sitten omat treeninsä ja harrastuksensa, eivätkä välttämättä edes samaan aikaan?"
Mun mielestäni omasta elämästään ei tarvitse luopua, vaikka seurustelisikin. Mulle liikkuminen on tosi tärkeä osa elämää. Ennemmin vähennän töitäni kuin jätän liikunnan ;) Mutta nämä on niitä arvoja, jokaiselle on eri asiat tärkeitä. Mun uskoakseni noi harrastusjutut on aina sumplittavissa, jos vain haluaa. Pakonomainen suorittaminen ei tietenkään ole hyväksi. Siitä pitää tulla hyvä olo :)
Mulla on yksi päivän tapahtuma tässä pohjalla, joka taitaa vaikuttaa mun ajatuksen juoksuuni -- sori, ajatukset vähän sekaisin ja tekstikin vähän turhan töksähtelevää :) - NäinMeillä
atännä kirjoitti:
"Liikuntahan on hyväksi, kun sitä tehdään oikeista syistä ja ei liian "tiukkapipoisesti", näin ainakin itse ajattelen, jos se on suhteessa pääosin "suorittamista", sekä paljon aikaa vievää, ehkä jopa muiden harrastusten lisäksi, niin mitä aikaa suhteelle enää jää, koska kumppanillahan voi olla sitten omat treeninsä ja harrastuksensa, eivätkä välttämättä edes samaan aikaan?"
Mun mielestäni omasta elämästään ei tarvitse luopua, vaikka seurustelisikin. Mulle liikkuminen on tosi tärkeä osa elämää. Ennemmin vähennän töitäni kuin jätän liikunnan ;) Mutta nämä on niitä arvoja, jokaiselle on eri asiat tärkeitä. Mun uskoakseni noi harrastusjutut on aina sumplittavissa, jos vain haluaa. Pakonomainen suorittaminen ei tietenkään ole hyväksi. Siitä pitää tulla hyvä olo :)
Mulla on yksi päivän tapahtuma tässä pohjalla, joka taitaa vaikuttaa mun ajatuksen juoksuuni -- sori, ajatukset vähän sekaisin ja tekstikin vähän turhan töksähtelevää :)En tiedä olenko poikkeus mutta minä olen kyllä ehtinyt niin remontoida sen keittiön, harrastaa tavoitteellisesti liikuntaa kuin myös viettää aikaa sen naisen kanssa.
- atännä
NäinMeillä kirjoitti:
En tiedä olenko poikkeus mutta minä olen kyllä ehtinyt niin remontoida sen keittiön, harrastaa tavoitteellisesti liikuntaa kuin myös viettää aikaa sen naisen kanssa.
Tuskinpa olet :) Minäkin jaksan ihan erilailla kaikkea muutakin, kun liikun paljon ja kunto on hyvä.
NäinMeillä kirjoitti:
En tiedä olenko poikkeus mutta minä olen kyllä ehtinyt niin remontoida sen keittiön, harrastaa tavoitteellisesti liikuntaa kuin myös viettää aikaa sen naisen kanssa.
Eipähän tuossa ollut vielä mitään erikoista. ;)
Monen asian voi ymmärtää niin monella eri tavalla, itse puhuin jostain ihan muunlaisesta meiningistä.....
Itse tosin karsastan "aikataulutettua" harrastamista, jolloin on olevinaan "pakko" tehdä tietyt asiat tiettyyn aikaan ja yleensä vielä tietyssä määrätyssä paikassa, silloin siitä on tullut "isäntä", eli tässäkin pätee hyvin lause, "hyvä renki, mutta huono isäntä".
Tuo ei ole vielä paha, jos ei ole täyttänyt liikaa tälläisillä harrastuksilla elämäänsä, mutta niillä kenellä on, niin voi olla vaikeampi sopeutua muuhun.....kyllä näitäkin on.atännä kirjoitti:
"Liikuntahan on hyväksi, kun sitä tehdään oikeista syistä ja ei liian "tiukkapipoisesti", näin ainakin itse ajattelen, jos se on suhteessa pääosin "suorittamista", sekä paljon aikaa vievää, ehkä jopa muiden harrastusten lisäksi, niin mitä aikaa suhteelle enää jää, koska kumppanillahan voi olla sitten omat treeninsä ja harrastuksensa, eivätkä välttämättä edes samaan aikaan?"
Mun mielestäni omasta elämästään ei tarvitse luopua, vaikka seurustelisikin. Mulle liikkuminen on tosi tärkeä osa elämää. Ennemmin vähennän töitäni kuin jätän liikunnan ;) Mutta nämä on niitä arvoja, jokaiselle on eri asiat tärkeitä. Mun uskoakseni noi harrastusjutut on aina sumplittavissa, jos vain haluaa. Pakonomainen suorittaminen ei tietenkään ole hyväksi. Siitä pitää tulla hyvä olo :)
Mulla on yksi päivän tapahtuma tässä pohjalla, joka taitaa vaikuttaa mun ajatuksen juoksuuni -- sori, ajatukset vähän sekaisin ja tekstikin vähän turhan töksähtelevää :)"Siitä pitää tulla hyvä olo :)"
Näin itsekin ajattelen, kun liikkuu oikeista syistä, niin siitä nauttii ja hyvä olo tulee kylkiäisenä. :)
"sori, ajatukset vähän sekaisin ja tekstikin vähän turhan töksähtelevää :)"
Ei mitään aihetta anteeksi pyyntöön, mutta tuo on tuttu tunne itsellekin monesti... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482