Nään tuolla ulkona aivan ihania naisia, joiden kanssa olisi kiva viettää aikaa ja jutella kaikenlaista :'( minun suhteet on päättynyt joko naisen pettämiseen tai minun hyväksikäyttöön... ei kohta kestä enää vaa.
Ei kohta kestä enää tätä yksinoloa!
33
78
Vastaukset
Surullista. Mutta ainoa, joka asialle voi tehdä jotain, olet sinä itse.
- melekonesonni88
Ikävä kyllä mikää ei taida enää tepsii :( tapaan mie kyllä yhden naisen pian, mut kuiteskin pääsen sen kaveriksi vain koska olen niin hyvä sydämminen ja ymmärtäväinen. :(
- huu_keörs----
melekonesonni88 kirjoitti:
Ikävä kyllä mikää ei taida enää tepsii :( tapaan mie kyllä yhden naisen pian, mut kuiteskin pääsen sen kaveriksi vain koska olen niin hyvä sydämminen ja ymmärtäväinen. :(
.
"Heitä täysin lekkeriksi itsekin"
har!11
. Mitä sinä voit hänen hyväkseen tehdä? Minä? Kuka on se joku joka voi? Naiset kollektiivisesti? Ainakaan minulla ei ole sellaista kykyä eikä valtaa että pystyisin muuttamaan muita ihmisiä, onko sinulla?
- säälionsairautta
Siinä kommentissahan oli alussa tuo hyvä empaatiaa osoittava osuus: surullista. Ei ole empaattista myöskään lähteä säälivälle ja alentuvalle linjalle. Sen jälkeen toteamus on ihan toteumus eikä syytös. Hyvä Helka!
säälionsairautta kirjoitti:
Siinä kommentissahan oli alussa tuo hyvä empaatiaa osoittava osuus: surullista. Ei ole empaattista myöskään lähteä säälivälle ja alentuvalle linjalle. Sen jälkeen toteamus on ihan toteumus eikä syytös. Hyvä Helka!
"Ei ole empaattista myöskään lähteä säälivälle ja alentuvalle linjalle."
Tämäkin totta, kuten myös se ettei syytteleminen yms. ole oikea keino, vaan kuunteleminen.....eikä saisi liian kärkkäästi neuvoakaan, vaan tukea ihmistä löytämään vastaukset itsestään/itseltään.- gjfbjhvbhjfbvhj
säälionsairautta kirjoitti:
Siinä kommentissahan oli alussa tuo hyvä empaatiaa osoittava osuus: surullista. Ei ole empaattista myöskään lähteä säälivälle ja alentuvalle linjalle. Sen jälkeen toteamus on ihan toteumus eikä syytös. Hyvä Helka!
Kommentin loppuosan törkeän herjauksen huomioiden se "surullista" oli sarkasmia.
- naisen.neuvo
Iso kyynel. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta masentelu! Ole mies äläkä tuollainen pikkupoika!
- melekonesonni89
Olen tosi tunteellinen kanssa, mitä itse tekisit minun tilanteessa muka?
- Missäkesäsielläkärpäset
melekonesonni89 kirjoitti:
Olen tosi tunteellinen kanssa, mitä itse tekisit minun tilanteessa muka?
Ja samalla varmasti aika haavoittuvainen kaveri, mutta ihmissuhteistahan pitäisi aina ottaa opikseen ja kasvaa henkisesti ihmisenä eikä olla vaan rikkoontua lisää ja toistaa niitä samoja virheitä. Miksi toistat samaa kaavaa koko ajan eli joko sinä petät tai nainen pettää. Miksi itse petät ja mikä siihen johtaa? Eihän seurustelusuhteen päämäärä ole tuottaa toiselle sitä henkistä kipua, vaan tuoda sitä hyvää molemmille. Ehkä kannattais opetella sitä omien tunteiden hallintaa, ettei antaisi niille omille haluille liian helposti periksi. Kuten itsekin totesit, "ei kohta kestä enää vaa", se on ihan itsestä kiinni kuin alkoholistilla alkoholin juonnin lopettaminen, sen oman itsensä hallinta.
- melekonesonni88
Missäkesäsielläkärpäset kirjoitti:
Ja samalla varmasti aika haavoittuvainen kaveri, mutta ihmissuhteistahan pitäisi aina ottaa opikseen ja kasvaa henkisesti ihmisenä eikä olla vaan rikkoontua lisää ja toistaa niitä samoja virheitä. Miksi toistat samaa kaavaa koko ajan eli joko sinä petät tai nainen pettää. Miksi itse petät ja mikä siihen johtaa? Eihän seurustelusuhteen päämäärä ole tuottaa toiselle sitä henkistä kipua, vaan tuoda sitä hyvää molemmille. Ehkä kannattais opetella sitä omien tunteiden hallintaa, ettei antaisi niille omille haluille liian helposti periksi. Kuten itsekin totesit, "ei kohta kestä enää vaa", se on ihan itsestä kiinni kuin alkoholistilla alkoholin juonnin lopettaminen, sen oman itsensä hallinta.
Oli tuo kyllä sen verran huonosti sanottu.. Siis tuota tarkoitin, että minulle on naiset tehnyt tuota pettämistä/käyttänyt hyväksi. Minä en ole pettänyt kertaakaa suhteessa.
- naisen.neuvo
melekonesonni89 kirjoitti:
Olen tosi tunteellinen kanssa, mitä itse tekisit minun tilanteessa muka?
Kasvata vaikka kivekset. Kukaan nainen ei kestä tuollaista tunteellista nyyhkyttelijää vaan me kaikki haluamme miehisen miehen joka johtaa ja on päämäärätietoinen. Jos olet tunteellinen nössö niin kannattaa olla selibaatissa tai sitten jos miehet yhtään kiinnostaa niin alkaa tapailemaan heitä.
- Kertokaanaisetheti
naisen.neuvo kirjoitti:
Kasvata vaikka kivekset. Kukaan nainen ei kestä tuollaista tunteellista nyyhkyttelijää vaan me kaikki haluamme miehisen miehen joka johtaa ja on päämäärätietoinen. Jos olet tunteellinen nössö niin kannattaa olla selibaatissa tai sitten jos miehet yhtään kiinnostaa niin alkaa tapailemaan heitä.
Vai niin että tunteellinen mies on homo. Kaikki ei ole johtajia ja eikö sellainen tasa-arvoinen parisuhde pitäisi olla tavoite, että ei olisi johtajia vaan yhdessä mietittäisiin asioita. Vai onko se aina niin että pitää olla alfa äijien äijä tai sitten siiderivalaan tossun alla oleva aisuri?
- ätmel
naisen.neuvo kirjoitti:
Kasvata vaikka kivekset. Kukaan nainen ei kestä tuollaista tunteellista nyyhkyttelijää vaan me kaikki haluamme miehisen miehen joka johtaa ja on päämäärätietoinen. Jos olet tunteellinen nössö niin kannattaa olla selibaatissa tai sitten jos miehet yhtään kiinnostaa niin alkaa tapailemaan heitä.
Femakon mielestä sekin on miehen vika, kun nainen pettää.
naisen.neuvo kirjoitti:
Kasvata vaikka kivekset. Kukaan nainen ei kestä tuollaista tunteellista nyyhkyttelijää vaan me kaikki haluamme miehisen miehen joka johtaa ja on päämäärätietoinen. Jos olet tunteellinen nössö niin kannattaa olla selibaatissa tai sitten jos miehet yhtään kiinnostaa niin alkaa tapailemaan heitä.
Oletko trolli, kuulostat ihan siltä, eli yrität provota sotatilaa taas? 8-0
"Kukaan nainen..... vaan me kaikki haluamme"
Sen verran säälittävää taas, ettei kannata kenenkään lähteä edes tuohon mukaan, koska vaikka et olisikaan provo trolli, niin kertoo kaiken sinunlaisesta ihmistyypistä, eikä vain sitä että olet yleistävä ja yksinkertaistava, sekä kuvittelet kaikkien olevan samanlaisia persoonia/luonteita kuin sinä itsekin.- viha.vai.myötätunto
Ikävää, että laki kieltää kirjoittamasta tähän, mitä sinunlaisillesi pitäisi tehdä.
- sjfsdkljgksdj
Kirjoituksestasi puuttuu oleellinen yksityiskohta, tuolla ulkona on paljon ihanan NÄKÖISIÄ naisia. Kuitenkin tiedät itsekin että ulkonäkö pettää...
- ApuaLöytyy
Pillunpuute kuriin Fleshlightilla. Se on kuin oikeaa saisi. Sen jälkeen on kiva flirttailla naisille kun ei ole puutteessa.
Ballsit ovat rusinana ajelin jälkeen ;) - palstailija
Ehkei pitäisi olla hyväsydäminen ja tunteellinen haaveilija. Nainen kyllästyy suhun, jos olet sille liikaa mieliksi, pidät sitä aina ihanana ja haluisit olla koko ajan sen kanssa ja tehdä kaikkea kivaa . Kuten yllä mainittiin; ihanan näköinen ei ole aina ihana. Sulla ollu jotain jännempiä tyttöjä. Koita nähdä vähän pintaa syvemmälle. Kiltteyteen ei automaattisesti vastata kiltteydellä, usein päinvastoin. Jotain särmää tarvittaisiin lisää, jos tiedät jo etukäteen joutuvasi kaverisektorille.
- NainenOnVittumainen
Nyrkkiä se suominainen ilmeisesti haluaa. Jännämies ja luuseri sellainen antaa sitä. Niin kuin eilen näin Leppävaaran asemalla kun luuseri sekopääniati potki ja hakkasi naistansa. Tuon olisi soinut sellaisten naisten näkevän jotka eivät pidä kilteistä miehistä. No pidättekö te tuollaista sekopäistä sitten enemmän?
- surullistanykyään
"Kiltteyteen ei automaattisesti vastata kiltteydellä, usein päinvastoin. "
Sanoisin, että useiMMITEN päinvaston. Sellaiseksi yhteiskuntamme on valitettavasti mennyt. Kiltteys nähdään heikkoutena ja kiltti ihminen nähdään potentiaalisena hyväksikäytön kohteena. Koskee yhteiskuntaa yleensä, ei pelkästään parisuhdemaailmaa. surullistanykyään kirjoitti:
"Kiltteyteen ei automaattisesti vastata kiltteydellä, usein päinvastoin. "
Sanoisin, että useiMMITEN päinvaston. Sellaiseksi yhteiskuntamme on valitettavasti mennyt. Kiltteys nähdään heikkoutena ja kiltti ihminen nähdään potentiaalisena hyväksikäytön kohteena. Koskee yhteiskuntaa yleensä, ei pelkästään parisuhdemaailmaa.Surullista, mutta niin totta, en voi olla eri mieltä tästä asiasta, koska totuus on totuus, vaikka siitä ei pitäisikään....
Mutta totuus on myös se, ettei oikeasti kiltti voi muuttua "narsistiseksi" yksilöksi, joten jokainen kiltti joutuu tekemään elämäänsä tarvittavat muutokset, mitä kaikkea se sitten kenenkin osalla tarkoittaa....
- holpana
Aloittaja saat kaiken empatiani. Olen nainen, jota on käytetty hyväksi suhteissa. Onneksi olen älynnyt lähteä niistä livohkaan ennen kuin muuttuisin ihmisraunioksi. En ole ollut suhteessa n. 7 vuoteen, vaikka olisi ollut ottajia. En yksinkertaisesti voi luottaa toiseen riittävästi. Minulla riittää kuitenkin haavoja viellä nuoltavaksi. En kuitenkaan ole taipunut ajattelemaan mustavalkoisesti, että kaikki miehet ovat hyväksi käyttäviä hirviöitä. Olen päivittäin monien miesten kanssa vuorovaikutuksessa, se on auttanut pysymään todellisuudessa kiinni.
- Kilttiatm
Olet siis ollut komeiden jännämiesten kanssa ennen ja nyt vihaat meitä kunnollisia miehiäkin? no ei se mitään, pärjään minä yksinkin.
- Ex--PUA
Kuten näet naiset ovat tyhmiä ja julmia, kiimavittunsa viemiä elukoita jotka ovat sinulle liian huonoja.
Heitä sinun tulee pitää ankarassa halveksunnassa. He selvästi haluavat sitä.Eipäs lähdetä provoon täydellä arsenaalilla. ;)
Ei ole taaskaan pelkästään toisen sukupuolen ongelmana tietyt "huonot" piirteet, eikä asiaa voi yleistää koskemaan kaikkia, vaikka en tiedä kuinka monia nämä asiat koskevat, niin sen tiedän ettei koske kaikkia.....
- Kilttiatm
Yksin on oltava. Meille kunnollisille miehille ei riitä rakkautta jaettavaksi koska naisilla on niin kiire paneskella kaikkia jännämiehiä.
- Kotkakurppa
Sinun oma vikasi. Kyllähän täällä naisillekin aina sanotaan että on oma vika jos on valinnut miehekseen pettäjän tai muun "paskan". Miksi tilanne olisi eri kun kyseessä onkin mies?
Palstamiehistä tulee mieleen joku pikkupoika joka kerjää sääliä äidilleen rääkymällä. Pitäisi taputtaa päätä ja lohduttaa samalla kun mies itse syyttää kaikesta naisia ja haukkuu heitä. Sori, mutta naisilla ei ole velvollisuus toimia teidän varaäiteinänne."Sinun oma vikasi."
:(
"Kyllähän täällä naisillekin aina sanotaan että on oma vika jos on valinnut miehekseen pettäjän tai muun "paskan"."
Eivät KAIKKI miehet, eikä kaikki AINA.......
"Miksi tilanne olisi eri kun kyseessä onkin mies?"
Ei olekaan eri asia, sehän on ihan maalaisjärjellä tajuttava asia, mutta onko pakko lähteä täyteen sotaan vain tiettyjen yksilöiden takia, eivät nämä ole mitään sukupuolisidonnaisia asioita......
Eli onko mielestäsi hyvä "tekosyy" itse alentua samaan käytökseen?
"Sori, mutta naisilla ei ole velvollisuus toimia teidän varaäiteinänne."
Eiköhän tuon pitäisi olla ihan selvä asia. ;D
Kumppani on jotain ihan muuta, kuin äiti tai isä kumppanilleen tai sitten mennään pers edellä puuhun......
- atännä
Sinne vaan terassille rennosti istuksimaan ja nauttimaan näkymistä. Juttuseuraa saa, kun avaa suunsa, eikä yritä liikaa :)
Kunhan ei jää omalle terassille, jos sellainen on.....voi olla aika hiljaista, varsinkin jos on suojainen terassi. =D
Ei ole itsekään tullut terasseilla nyt istuskeltua monestakin syystä, mutta vielä on kesää jäljellä ja tänä vuonna pitäisi muutenkin hieman korjata tätäkin tilannetta. :)- atännä
MGTOW kirjoitti:
Kunhan ei jää omalle terassille, jos sellainen on.....voi olla aika hiljaista, varsinkin jos on suojainen terassi. =D
Ei ole itsekään tullut terasseilla nyt istuskeltua monestakin syystä, mutta vielä on kesää jäljellä ja tänä vuonna pitäisi muutenkin hieman korjata tätäkin tilannetta. :)Hahaa ;) Eiku mielummin jonkun keskivilkkaan baarin terassille :) Jos on liian paljon väkeä, kukaan ei huomioi (paitsi vie tuolit ympäriltä), jos taas liian vähän, joutuu istumaan yksin...
En minäkään ole terasseilla juuri ollut, mutta bändejä aion käydä katsomassa kaljalasin kanssa, kun niitä alkaa taas kaupungilla olemaan :)
- Mies36
Terassi on hyvä paikka iskeä naisia. Pitää toki uskaltaa puhua naisille, muuten ei tule mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482