Palsta on muuttunut jankkaamiseksi

YTMn_neuvot

Aikaisemmin täällä oli paljonkin järkevää pohdintaa, neuvojen kysymistä ja keskustelua asioista eri näkökulmista.

Nyt palsta on inttämistä ja spammia. Myönnän syyllistyväni huonoon keskustelutapaan itsekin. Paskat aloitukset joita kukaan ei kommentoi, palstan ajoittainen toimimattomuus, keskustelun köyhyys ja inttäminen...

Onko elämä tällä palstalla nykyään köyhää vai kuvittelenko vain?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeps, aina ei vain riitä mielenkiinto ja energia, kun mainitsemiesi syiden lisäksi palstalla on välillä liian sairaaksi menevää trollailua (kuinka monta ihmistä sen takana, niin sitä en tiedä), negailua, yleistämistä ja asioiden yksinkertaistamista yms.

      Itse ohittelen tällä hetkellä aika paljon kirjoituksia, mutta sitten on joitakin kirjoittajia, joiden kanssa tykkään vaihtaa ajatuksia oikeastaan aina, joidenkin kanssa enemmänkin, johtuen monestakin syystä, näiden kirjoittajien lisäksi on joitakin persoonia, joiden kanssa kanssa jaksaa keskustella joskus, koska välillä ovat ihan asiallisiakin ja välillä taas eivät ole, jolloin heidän jutut voivat mennä sellaisiksi ettei niitä vain aina jaksa.....

      Sairas trollaus ja täysin sairaat ketjut (samaa päivästä toiseen) ovat varmasti yksi syy miksei ihmiset jaksa aina osallistua, kun jos tulee p*ska fiilis palstalta, niin välillä täällä ei sitten pakosti ole kuin trolli/trollit, joka/jotka keskenään suolistaa palstaa urakalla.....

      Tuo efekti korostuu varsinkin silloin, jos moni palstalainen ei syystä tai toisesta jaksa/ehdi osallistua silloin keskusteluihin.

      • Aloittaja ja veli veivät sanat suustani, olin miettinyt samantapaisen aloituksen tekemistä. Käyn lähes päivittäin katsomassa mitä palstalla tapahtuu, mutta keskustelut ovat lähinnä sairaita/trollausta/poteroon juuttuneita. Hyvätkin keskustelun alut pilaa joku trolli. Joskus jo otsikoiden lukemisesta tulee paha olo, joten suljen palstan enkä osallistu.

        Pitäisikö palsta jakaa kahtia? Trolleille ja jankkaajille oma p***anheittopalsta ja toinen oikeille keskusteluille.


      • WGTOW kirjoitti:

        Aloittaja ja veli veivät sanat suustani, olin miettinyt samantapaisen aloituksen tekemistä. Käyn lähes päivittäin katsomassa mitä palstalla tapahtuu, mutta keskustelut ovat lähinnä sairaita/trollausta/poteroon juuttuneita. Hyvätkin keskustelun alut pilaa joku trolli. Joskus jo otsikoiden lukemisesta tulee paha olo, joten suljen palstan enkä osallistu.

        Pitäisikö palsta jakaa kahtia? Trolleille ja jankkaajille oma p***anheittopalsta ja toinen oikeille keskusteluille.

        Hei WGTOW!
        Minullakin tekee pahaa välillä nää jutut ja trollit! Tuntuu että tää palsta vajoaa , vajoamistaan . Onneksi täällä on vielä muutamia hyviä , järkeviä, mielenkiintoisia persoonia joiden kanssa voi keskustella ihan oikeeta asiaa.
        Jos täällä jatkuu loanheitto , niin mihin se johtaa......?


      • Onneksi sinun kanssa ollaan samalla aaltopituuksilla ja voidaan keskustella tärkeistä elämää koskettavista asioista.
        Sinulla on viisautta ja analyyttistä tietoa paljonkin, josta ammentaa muille :)
        Koen sen tärkeäksi itselleni :)
        Kiitos kun olet *


      • *blush* Kiitos itsellesi! Onneksi täällä on muutama hyvä, eteenpäin pyrkivä kirjoittaja. Heidän takiaan (mm. Älykkö ja MGTOW) vuoksi käyn edes katsomassa mistä täällä keskustellaan.

        Pitää vaan vallata oma tila keskustelulle. Trollit ja kiihkoilijat kirjoitelkoon omiin ketjuihinsa, otsikoista näkee kannattaako niitä edes avata. Ja kun he heittävät "kommenttejaan" asiallisiin keskusteluihin, jättää ne vain omaan arvoonsa.


      • Älykkö kirjoitti:

        Onneksi sinun kanssa ollaan samalla aaltopituuksilla ja voidaan keskustella tärkeistä elämää koskettavista asioista.
        Sinulla on viisautta ja analyyttistä tietoa paljonkin, josta ammentaa muille :)
        Koen sen tärkeäksi itselleni :)
        Kiitos kun olet *

        Älä suotta punastu, palvelin ei taas toimi kunnolla:(
        Toinen viestini oon MGTOW: lle ;D
        Kiitos kuitenkin sinullekkin.
        Kiitos kun olet *


      • WGTOW kirjoitti:

        Aloittaja ja veli veivät sanat suustani, olin miettinyt samantapaisen aloituksen tekemistä. Käyn lähes päivittäin katsomassa mitä palstalla tapahtuu, mutta keskustelut ovat lähinnä sairaita/trollausta/poteroon juuttuneita. Hyvätkin keskustelun alut pilaa joku trolli. Joskus jo otsikoiden lukemisesta tulee paha olo, joten suljen palstan enkä osallistu.

        Pitäisikö palsta jakaa kahtia? Trolleille ja jankkaajille oma p***anheittopalsta ja toinen oikeille keskusteluille.

        Heips Sisko! =)

        "Käyn lähes päivittäin katsomassa mitä palstalla tapahtuu"

        Mukava kuulla, ettet ole kokonaan kadonnut täältä, vaan kurkit sentään sieltä "verhon takaa". :)

        "Pitää vaan vallata oma tila keskustelulle. Trollit ja kiihkoilijat kirjoitelkoon omiin ketjuihinsa, otsikoista näkee kannattaako niitä edes avata. Ja kun he heittävät "kommenttejaan" asiallisiin keskusteluihin, jättää ne vain omaan arvoonsa."

        Juuri näin, ihan omia ajatuksia, niin kuin muutkin ajatuksesi.....

        Iloista & aurinkoista päivänjatkoa sinulle!


      • Älykkö kirjoitti:

        Onneksi sinun kanssa ollaan samalla aaltopituuksilla ja voidaan keskustella tärkeistä elämää koskettavista asioista.
        Sinulla on viisautta ja analyyttistä tietoa paljonkin, josta ammentaa muille :)
        Koen sen tärkeäksi itselleni :)
        Kiitos kun olet *

        Kiitos, mukava kuulla, jos jotkut ovat ajatuksissaan/mietteissään lähellä itseä tai edes ymmärtävät mistä toinen puhuu, eli pystyvät samaistumaan joihinkin yksilöihin, koska silloin ei tunnu siltä, että olisi ajatuksineen ja tunteineen, niin yksinäinen....

        Kiitokset myös itsellesi, sekä iloista ja aurinkoista päivänjatkoa! =)


    • Ex--PUA

      Minusta tämä otti käänteen huonompaan, tai ainakin köyhempään suuntaan palstauudistuksen myötä. Nyt sentään jotkut kirjoittajat ovat tulleet takaisin (esim. DarkFear joka säikäytti monet katoamalla), mutta silti ei kyllä pääse kirjoittelujen tai foorumin käyttöliiittymän puolesta entisiin tuloksiin. Ja tämän sanon minä, joka olen ollut täällä vasta vajaan vuoden. :D

      • Jeps, minä en ollut ehkä vielä silloin, kuin oli ne "vanhat ja hyvät ajat", koska silloin kun itse ensi kertaa tänne tulin, niin meno oli kyllä vielä hullumpaa kuin nyt tai siis ainakin siltä tuntui, koska välillä täällä on ihan hyväkin tunnelma......


      • erkki-täti

        Mitäs halvattua säkin pullero valehtelet?
        Olet muka ollut täällä vajaan vuoden??

        Sinä olet esim. minua huoritellut jo useamman vuoden aikana. Ehkä et enää niin usein, mutta palstalla olet ollut tosi monta vuotta.

        Helvetin hauska muuten oli havaita, että jossain keskustelussa paljastit olevasi 45-vuotias. Osui ja upposi paperinukke just niinkuin vaistosinkin. Taisi mennä kokonaan oikein, ja siksi silloin suutuit?


      • PuPuPua
        erkki-täti kirjoitti:

        Mitäs halvattua säkin pullero valehtelet?
        Olet muka ollut täällä vajaan vuoden??

        Sinä olet esim. minua huoritellut jo useamman vuoden aikana. Ehkä et enää niin usein, mutta palstalla olet ollut tosi monta vuotta.

        Helvetin hauska muuten oli havaita, että jossain keskustelussa paljastit olevasi 45-vuotias. Osui ja upposi paperinukke just niinkuin vaistosinkin. Taisi mennä kokonaan oikein, ja siksi silloin suutuit?

        Kannattaa olla tarkkana noiden rekisteröimättömien nimimerkkien kanssa. Ei ole nimittäin 100% varmaa että kyseessä olisi aina ollut sama Ex--PUA. Kysyn tämän toistamiseen; Miksi et Ex--PUA rekisteröi nimimerkkiäsi? Vai toivotko oikein että joku kirjoittelisi "nimelläsi" jolloin saisit hyvät naurut ja/tai pääsisit iskemään takaisin?


      • Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

        Jeps, minä en ollut ehkä vielä silloin, kuin oli ne "vanhat ja hyvät ajat", koska silloin kun itse ensi kertaa tänne tulin, niin meno oli kyllä vielä hullumpaa kuin nyt tai siis ainakin siltä tuntui, koska välillä täällä on ihan hyväkin tunnelma......

        No Joo. Sinä tulit kyllähän ihan keskelle sotatilaa. :D En minäkään muinaisia aikoja täällä ole ollut, mutta kyllä jo muutamassa kuukaudessakin ehtiää tapahtua.


      • Ex--PUA
        erkki-täti kirjoitti:

        Mitäs halvattua säkin pullero valehtelet?
        Olet muka ollut täällä vajaan vuoden??

        Sinä olet esim. minua huoritellut jo useamman vuoden aikana. Ehkä et enää niin usein, mutta palstalla olet ollut tosi monta vuotta.

        Helvetin hauska muuten oli havaita, että jossain keskustelussa paljastit olevasi 45-vuotias. Osui ja upposi paperinukke just niinkuin vaistosinkin. Taisi mennä kokonaan oikein, ja siksi silloin suutuit?

        Mitäs se kulli-täti siellä vaahtoaa?

        Kyllä nuo mainitsemasi asiat ovat kyllä ihan potaskaa, jos näin nätisti sanotaan. :D

        En tiedä oletko uskonut trolleja, tehnyt johtopäätöksiä keskenäsi vai mistä tuollaista disinformaatiota olet saanut.


      • Ex--PUA
        PuPuPua kirjoitti:

        Kannattaa olla tarkkana noiden rekisteröimättömien nimimerkkien kanssa. Ei ole nimittäin 100% varmaa että kyseessä olisi aina ollut sama Ex--PUA. Kysyn tämän toistamiseen; Miksi et Ex--PUA rekisteröi nimimerkkiäsi? Vai toivotko oikein että joku kirjoittelisi "nimelläsi" jolloin saisit hyvät naurut ja/tai pääsisit iskemään takaisin?

        Niin, eihän sitä nyt toivo, mutta jää lukijoiden vastuulle tunnistaa kuka olen oikea minä. Kyllähän minä toisaalta jopa voin hyötyä heidän luomasta ristiriidan ja salaperäisyyden verkostosta, mutta kyllä minä aina olen korjannut jos olen huomannut jonkun käyttävän noinkin epätoivoisia konsteja.

        Rekisteröidä nimimerkki? Silloinhan trollit voittaisi. Liian suuri vaiva, onhan se alkuperäinen muoto jo menetetty joten ei pointtia (senkin aioin väliaikaiseksi). Sitten alkaisi puolestaan tämä "mä sitä kun kirjoittelenkin tänne vain omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni"-souvi.


    • YTMn_neuvot

      Huomaan itse postaavani nykyään töksäytteleviä toteamuksia, vaikka aikaisemmin jaksoin perustella kantani paremmin. En ole viime aikoina enää jaksanut panostaa teksteihini kuten ennen, kun aika usein puskista vaan joku päättää perustelematta tokaista ettei asia niin ole, ja sillä hyvä.

      Myönnän etteivät muiden keskustelijoiden ruotiminen tai sadatteluilla maustetut viestit ole kannustavimpia mahdollisia kannanottoja keskustelun parantamiseksi, mutta en ole oikein jaksanut muutakaan.

      Mielenkiintoisista aiheista olisi mukava puhua, mutta harvemmin täällä vaihdetaan teoriaa tai oikeaa tietoa. Yleensä viesteistä suuri osa on vain perustelemattomia mielipiteitä ja omien tekstien oksentamista ketjuun kuin ketjuun.

    • ätmel

      Palsta on ollut jankkaamista jo vuosikaudet. Se mikä on muuttunut on se, että täällä on vähemmän "nimellisiä" vakkareita avautumassa elämästään. Täällä on siis vähemmän pienen piirin inside-läppä-runkkausta kuin aikaisemmin, mikä on minusta vain hyvä asia. Hymyilen aina, kun joku yrittää viitata johonkin vuosia sitten palstalta poistuneeseen hahmoon, eikä saa mitään vastakaikua. :-)

      • YTMn_neuvot

        Niin no mutta kun tuo ei ole mielestäni se ongelma.

        Enemmänkin näkisin ongelmana tyypilliset palstakeskustelut:

        (Geneerinen naispuolinen nick): Ex-PUA on katkera ja säälittävä.
        Ex-PUA: Henkilöhyökkäys kun et muuhun pysty.
        (Geneerinen naispuolinen nick): Taisi kalikka kalahtaa!!
        ...

        (Geneerinen ATM-nick): Miten saadaan pillua?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Ätmit on säälittäviä. Eikä ätmit saa pillua.
        (Geneerinen ATM-nick): Tiedetään jo, mitä sitten?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Vaikutat säälittävältä ja vihamieliseltä!
        ...

        (Geneerinen miespuolinen nick #1): KAIKKI NAISET ON PASKOJA!!!!1
        (Geneerinen miespuolinen nick #2): JOOO!!!!!!!!
        ...


      • ätmel
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Niin no mutta kun tuo ei ole mielestäni se ongelma.

        Enemmänkin näkisin ongelmana tyypilliset palstakeskustelut:

        (Geneerinen naispuolinen nick): Ex-PUA on katkera ja säälittävä.
        Ex-PUA: Henkilöhyökkäys kun et muuhun pysty.
        (Geneerinen naispuolinen nick): Taisi kalikka kalahtaa!!
        ...

        (Geneerinen ATM-nick): Miten saadaan pillua?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Ätmit on säälittäviä. Eikä ätmit saa pillua.
        (Geneerinen ATM-nick): Tiedetään jo, mitä sitten?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Vaikutat säälittävältä ja vihamieliseltä!
        ...

        (Geneerinen miespuolinen nick #1): KAIKKI NAISET ON PASKOJA!!!!1
        (Geneerinen miespuolinen nick #2): JOOO!!!!!!!!
        ...

        Tuo nyt on silkkaa kausivaihtelua. Olihan täällä jokin aika takaperin muodissa spämmätä aloituksia sisällöllä "antaisitteko naiset minulle pillua?", "haluan pilluaaaargh!!!!1" jne. Ei ole enää.


      • Ex--PUA
        YTMn_neuvot kirjoitti:

        Niin no mutta kun tuo ei ole mielestäni se ongelma.

        Enemmänkin näkisin ongelmana tyypilliset palstakeskustelut:

        (Geneerinen naispuolinen nick): Ex-PUA on katkera ja säälittävä.
        Ex-PUA: Henkilöhyökkäys kun et muuhun pysty.
        (Geneerinen naispuolinen nick): Taisi kalikka kalahtaa!!
        ...

        (Geneerinen ATM-nick): Miten saadaan pillua?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Ätmit on säälittäviä. Eikä ätmit saa pillua.
        (Geneerinen ATM-nick): Tiedetään jo, mitä sitten?
        (Geneerinen naispuolinen nick): Vaikutat säälittävältä ja vihamieliseltä!
        ...

        (Geneerinen miespuolinen nick #1): KAIKKI NAISET ON PASKOJA!!!!1
        (Geneerinen miespuolinen nick #2): JOOO!!!!!!!!
        ...

        "(Geneerinen naispuolinen nick): Ex-PUA on katkera ja säälittävä.

        Ex-PUA: Henkilöhyökkäys kun et muuhun pysty.

        (Geneerinen naispuolinen nick): Taisi kalikka kalahtaa!!"

        :D Ei helkkari! Tuo oli kyllä niin spot on, kun vain voi olla.

        Tuossa on kokolailla 90% palstakurppien annista keskusteluun.

        Ne ovat kuin kasvattamattomat lapset, että suuttuvat kun huomaavat olevansa väärässä tai kun joku aikuinen ojentaa niitä.


    • 1212

      Ennen täällä oli enemmän suoraa keskustelua, esim. muutamankin palstanainen keskusteli avoimesti iskutaktiikoista ja asioista joita naiset oikeasti haluavat. Parasta antia oli Kympin Naisen, pimppalooran, ht:n ja GM:n keskustelut joissa juonittiin kuinka nämä nykyiset pleijerit saisivat tasoaan nostettua.

      Nykyään näistä asioista ei keskustella vaan harvalukuiset naiset toistavat samaa mantraa kemiasta, normaaleista sosiaalisista taidoista ja siitä kuinka asiat vain tapahtuvat.

      Ätmit tietävät että tämä on täyttä bullshittiä, ja täyttävät palstan samalla jankkaamisella asioista jotka ovat totta mutta joista keskustelu jatkuvasti on aika tylsää.

      • vakiokirjoittelijavaan

        Mitä täällä viitsii mitään vinkkejä antaa, kun niitä ei uskota kuitenkaan? Koko ajan vain samaa jankkaamista, että monenko käyttämä olet jne. Ei millään uskota sitä, että ihan tavalliset naiset eivät juokse ilman pikkupöksyjä jännäjyystäreitä vahtaamassa.


      • Keskustelu on juuri sitä, että esitetään erilaisia näkökantoja. Ei kai keskustelu mielestäsi tarkoita sitä, että kaikki vain hymisevät samanmielisyyttään sinun ajatuksillesi?


    • Jfjjh

      Palstan ongelma on siinä, että palstan ikisinkkumiehillä tuntuu kaikilla olevan uskomus etteivät voi muuttaa tilannettaan.
      Tämän vuoksi palstalla annetut neuvot saavat aikaan mahdottoman puolustusreaktion.
      Ne henkilöt, jotka tietävät voivansa muuttaa tilannetta, ovat ilmeisesti hakemassa neuvoja ihan muilta palstoilta ja hyvä niin.

      • viisasmies

        Näin on. Monet tällä palstalla kirjottelevat eivät ole etsimässä muutosta elämäänsä, vaan syytä siihen ettei sitä tarvitsisi tehdä. Silloin on aika vaikea ottaa vastaan neuvoja muuttumisesta. Silloin haluaa vain perusteluja sille, miksi muiden, maailman, kaikkien muiden pitäisi muuttua ja itse voisi vain pysyä samanlaisena, ja silti kaikki järjestyisi.


      • gfgffggfmiäs
        viisasmies kirjoitti:

        Näin on. Monet tällä palstalla kirjottelevat eivät ole etsimässä muutosta elämäänsä, vaan syytä siihen ettei sitä tarvitsisi tehdä. Silloin on aika vaikea ottaa vastaan neuvoja muuttumisesta. Silloin haluaa vain perusteluja sille, miksi muiden, maailman, kaikkien muiden pitäisi muuttua ja itse voisi vain pysyä samanlaisena, ja silti kaikki järjestyisi.

        Aamen.


      • Aamen ja tattis. Osa ilmeisesti jopa kuvittelee, että maailmaa voi muuttaa tälle palstalle kirjoittamalla :o


      • hyvähyvä
        viisasmies kirjoitti:

        Näin on. Monet tällä palstalla kirjottelevat eivät ole etsimässä muutosta elämäänsä, vaan syytä siihen ettei sitä tarvitsisi tehdä. Silloin on aika vaikea ottaa vastaan neuvoja muuttumisesta. Silloin haluaa vain perusteluja sille, miksi muiden, maailman, kaikkien muiden pitäisi muuttua ja itse voisi vain pysyä samanlaisena, ja silti kaikki järjestyisi.

        Aamen täältäkin.


      • sikaruma_hcätmi

        Unohdatte vain sen tosiasian että jos ätmi on niin saastaisen sikaruma että naiset eivät edes räkäise ätmin suuntaan niin siinä ei mitkään valtakunnan neuvot enää toimi, peli on 100% menetetty eikä asiassa olla mitään epäselvää.


      • vakiokirjoittelija
        sikaruma_hcätmi kirjoitti:

        Unohdatte vain sen tosiasian että jos ätmi on niin saastaisen sikaruma että naiset eivät edes räkäise ätmin suuntaan niin siinä ei mitkään valtakunnan neuvot enää toimi, peli on 100% menetetty eikä asiassa olla mitään epäselvää.

        Tietysti jokainen meistä voi kirjoittaa vain omasta puolestaan, mutta juurihan tässä pyöri ketju, jossa pyydettiin miehiä postaamaan kuvansa, jotta me naiset voimme antaa kommenttia ulkonäöstä. Ihan asiallisen näköisiä miehiä niissä kuvissa oli eikä suinkaan mitään kolmisilmäisiä sinisiä ilmestyskirjan petoja.

        Edelleenkin jos Timo Soinit, Hjallis Harkimot yms. saavat naista (Soinilla lääkärivaimo, Hjalliksella kaunottaria), niin kyllä sen näköiset taviksetkin saavat naista, MUTTA pitää oppia sosiaalisia taitoja ja pitää osata tuoda ne parhaat puolet esille.

        Eikö kannattaisi tehdä kaikkensa sen ulkonäön kehittämisen eteen, jotta ainakin tiedät, että ei tarvitse jäädä jossittelemaan? Aknen voi hoitaa, hampaat voi korjauttaa jne. Tietysti isoa nenää on paha piilotella eikä sitä pituuttakaan voi monta senttiä huijata kengillä tai hiustyylillä, mutta hauskuus ja iloisuus yleensä korostaa muita ominaisuuksia eikä siihen nenään tai lyhyyteen kiinnitä huomiota. Kyse onkin myös niiden hyvien ominaisuuksien esille nostamisesta.

        Yksi vaihtoehto on etsiä se nainen ulkomailta. Vaihtoehto sekin?


      • Ex--PUA
        vakiokirjoittelija kirjoitti:

        Tietysti jokainen meistä voi kirjoittaa vain omasta puolestaan, mutta juurihan tässä pyöri ketju, jossa pyydettiin miehiä postaamaan kuvansa, jotta me naiset voimme antaa kommenttia ulkonäöstä. Ihan asiallisen näköisiä miehiä niissä kuvissa oli eikä suinkaan mitään kolmisilmäisiä sinisiä ilmestyskirjan petoja.

        Edelleenkin jos Timo Soinit, Hjallis Harkimot yms. saavat naista (Soinilla lääkärivaimo, Hjalliksella kaunottaria), niin kyllä sen näköiset taviksetkin saavat naista, MUTTA pitää oppia sosiaalisia taitoja ja pitää osata tuoda ne parhaat puolet esille.

        Eikö kannattaisi tehdä kaikkensa sen ulkonäön kehittämisen eteen, jotta ainakin tiedät, että ei tarvitse jäädä jossittelemaan? Aknen voi hoitaa, hampaat voi korjauttaa jne. Tietysti isoa nenää on paha piilotella eikä sitä pituuttakaan voi monta senttiä huijata kengillä tai hiustyylillä, mutta hauskuus ja iloisuus yleensä korostaa muita ominaisuuksia eikä siihen nenään tai lyhyyteen kiinnitä huomiota. Kyse onkin myös niiden hyvien ominaisuuksien esille nostamisesta.

        Yksi vaihtoehto on etsiä se nainen ulkomailta. Vaihtoehto sekin?

        "Edelleenkin jos Timo Soinit, Hjallis Harkimot yms. saavat naista (Soinilla lääkärivaimo, Hjalliksella kaunottaria), niin kyllä sen näköiset taviksetkin saavat naista, MUTTA pitää oppia sosiaalisia taitoja ja pitää osata tuoda ne parhaat puolet esille. "

        Niin mutta nuo ovatkin ytmejä.

        Ja Hjallista voit kuvitella normaalina duunarina saamassa niitä naisia. Jep, ei toimi ei. Hypergamia sen sijaan toimii, eikä normaali mies sellaisesta hyödy, vaan ainoastaan kärsii siitä.

        Sen sijaan tuota ulkomaalaista naista minäkin saattaisin suositella.


      • viisasmies kirjoitti:

        Näin on. Monet tällä palstalla kirjottelevat eivät ole etsimässä muutosta elämäänsä, vaan syytä siihen ettei sitä tarvitsisi tehdä. Silloin on aika vaikea ottaa vastaan neuvoja muuttumisesta. Silloin haluaa vain perusteluja sille, miksi muiden, maailman, kaikkien muiden pitäisi muuttua ja itse voisi vain pysyä samanlaisena, ja silti kaikki järjestyisi.

        Todellakin Aamen.


    • Mitäsäähöpiset

      "Ajoittainen" toimimattomuus???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe