Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Hmmm....et tunne minua. ;D

Olen aika "outolintu" tässä asiassa, vaikka vilkaisisin niin se ei kanna sitä vilkaisua pidemmälle, enkä tosiaankaan "ihastele" kenenkään "sotamaaluksia", vaan ehkä ihan luonnollisuutta, eleitä, ilmeitä jne.....

Minulla on kokemukseni todella huonosta suhteesta, enkä silloinkaan olisi voinut edes harkita pettämistä, "markkina-arvon" testaamista jne., se kertoo ihan yksilön luonteesta, jos tähän on tarvetta...sekä paljon muitakin asioita.....

Joillakin on outo tapa harrastaa sellaista, että kumppanin pitäisi näyttää/todistaa "markkina-arvonsa" säännöllisesti, jostain oudoista syistä johtuen, mutta näilläkin tämä käytös sitten aiheuttaa kuitenkin sen, että siitä riidellään jälkikäteen........en ole tätä ymmärtänyt, enkä tule ymmärtämään, mutta taas toki vain minun mielipide....
  2. Sun pitää viedä se "koodattu" viesti asiantuntijalle, ehkä sellainen osaa sanoa, onko siinä kirjoituksessa oikeaa tekstiä vai vain suttua... ;)