palstan miehet

ykkös.nainen

Milloin olet viimeksi ollut ihastunut?

59

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.jätti.kun

      Viime kesänä, tapailin sitä naista ja sain pakit.

    • tkdman

      Olen parhaillaankin. Varattuun työkaveriin kaiken lisäksi... En ole kertonut, enkä kerro.

    • Tällä hetkellä vähän kuten myös livenä.

      • varmistaja

        ?? Missä muualla muka voi olla ihastunut kuin livenä?


      • varmistaja kirjoitti:

        ?? Missä muualla muka voi olla ihastunut kuin livenä?

        Tinder-tuttava, joka asuu 2km päässä.


      • toinen_varmistaja
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Tinder-tuttava, joka asuu 2km päässä.

        Ei selventänyt. Siis olet ihastunut Tinder-tuttavaan ja johonkin toiseen naiseen livenä?


      • toinen_varmistaja kirjoitti:

        Ei selventänyt. Siis olet ihastunut Tinder-tuttavaan ja johonkin toiseen naiseen livenä?

        Tunnen vetoa molempiin. Toisen tapaan kerran viikossa. Tinderissä suunnitellaan treffejä.


      • Sydämmeen ei mahdu kahta ämmää. :-)


      • outsider1 kirjoitti:

        Sydämmeen ei mahdu kahta ämmää. :-)

        Joillakin miehillä sekä naisilla, ei ole tämän asian kanssa ongelmia, mutta tiedä sitten onko niillä ketään muu siellä sydämmessä, kuin he itse vai onko se tyhjää täynnä........


      • Saahansitäihastua
        MGTOW kirjoitti:

        Joillakin miehillä sekä naisilla, ei ole tämän asian kanssa ongelmia, mutta tiedä sitten onko niillä ketään muu siellä sydämmessä, kuin he itse vai onko se tyhjää täynnä........

        Niin, joillain rakkautta riittää useammalle. KUn on avoin ja rehellinen kaikille, kuvion voi saada toimimaan - jos jokainen on samalla aaltopituudella.


      • Saahansitäihastua kirjoitti:

        Niin, joillain rakkautta riittää useammalle. KUn on avoin ja rehellinen kaikille, kuvion voi saada toimimaan - jos jokainen on samalla aaltopituudella.

        Onhan se noinkin, eli antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan on oikeasti avoin ja rehellinen.......jokaisella oma tapa ja tapa ei ole väärä jos ketään ei satuteta tahallisesti tai tahattomasti....


      • anaalilyysiäpukkaa
        MGTOW kirjoitti:

        Onhan se noinkin, eli antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan on oikeasti avoin ja rehellinen.......jokaisella oma tapa ja tapa ei ole väärä jos ketään ei satuteta tahallisesti tai tahattomasti....

        Varmaan on tekemisissä kaupan kassaneidin kanssa ja se on kerran hymyillyt. Selkeästi suhde tiedossa.


      • anaalilyysiäpukkaa kirjoitti:

        Varmaan on tekemisissä kaupan kassaneidin kanssa ja se on kerran hymyillyt. Selkeästi suhde tiedossa.

        Jos tämä oli mulle osoitettu, niin en parisuhdetta ole hakemassakaan.

        Tämä kohde on mm. entinen naapuri ja nyt osoittautunut luonteeltaan hyvinkin mielenkiintoiseksi ja miellyttää silmääkin.


      • ykkös.nainen

        On tainnut treffit onnistua kun ei ole palstalla näkynyt. :)


    • ykkös.nainen

      Näen töissä välillä erään miehen johon voisin ihastua..

      • flirttailija

        Flirttiä peliin ja tiukempaa paitaa kesällä. ;)


      • ykkös.nainen

        Mistäs tiedän onko mies edes kiinnostunut. Kertokaapa mistä miten miehestä huomaa onko kiinnostusta?


      • harvoinihastuva

        No rupeet vähän tiputtelee vihjettä. Vähän katsetta, hymyä, jutustelua.. ja noin yleisesti samaa pitäisi tulla takaisin. Katseet yleensä kertoo kiinnostuksen.

        Itse toivun juuri piiiitkästä ja vaiheikkaasta ihastuksesta, joka ei meinaa millään lähteä minusta, vaikka sain pakit jo talvella. Olikin varattu, mikä selittää hänen suhtautumisensa aaltoilua.. taisi se muhun vahingossa vähän tykästyä, mutta se siitä. Hyvä, että tuli selvitettyä kuitenkin.


      • ykkös.nainen

        On me muutama sana vaihdettu mutta se nyt on ihan normaalia. En tiedä mitä oikein osaisin jutella hänelle. Menen jotenkin ihan lukkoon kun näen hänet..


      • kakkos.mies
        ykkös.nainen kirjoitti:

        On me muutama sana vaihdettu mutta se nyt on ihan normaalia. En tiedä mitä oikein osaisin jutella hänelle. Menen jotenkin ihan lukkoon kun näen hänet..

        Tumma, komea ja sosiaalinen?


      • ykkös.nainen

        Mistä arvasit?


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Mistä arvasit?

        Etkös miesihanteesi ole paljastanut. ;)


      • ykkös.nainen

        Niinpä taisin.
        Et muuten ole koskaan kertonut oletko tumma vai vaalea?


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Niinpä taisin.
        Et muuten ole koskaan kertonut oletko tumma vai vaalea?

        Lähempänä vaaleaa kuin tummaa.


      • ykkös.nainen

        Poikkeuksiakin löytyy. :)
        Nyt täytyy ruveta yöpuulle. Hyviä unia. :) Ehkä ujon kuvia.


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Poikkeuksiakin löytyy. :)
        Nyt täytyy ruveta yöpuulle. Hyviä unia. :) Ehkä ujon kuvia.

        Hyviä unia. :)


    • Ex--PUA

      Taidan olla vieläkin.

      • Ihastustailmassa

        Niinkö, minuunko rakas<3
        Sinivihreä silmäinen tyttö.


    • muumio.museosta

      Eilen museossa. Ihanan söpön kaunis nainen, todella mukava ja puhui fiksuja. Juteltiin hetki uskonto-osastolla. Annoin pikadeitissä yhteystietoni, mutta en saanut hänen. Toiveikkaana odotellen...

    • OnhanSiitäAikaa

      Vuonna 2009.

    • Riippuen hieman ihastuksen tasosta, sekä siitä mitä ihastumisella kukakin tarkoittaa niin vastaukseni on......... ;D

      • Tähti-Silmä

        Jahas, minkä tasoinen pitää olla?
        Ei kai tasoon voi ihastua ;)
        MGTOW mitä etsit ? Naistako tasokasta ? ;D


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Jahas, minkä tasoinen pitää olla?
        Ei kai tasoon voi ihastua ;)
        MGTOW mitä etsit ? Naistako tasokasta ? ;D

        Noh, en tarkoittanut taas näitä palstan "taso" juttuja, vaan ihan sitä, että termi on aika laaja....on ihastelua ja ihastumista, ulkoiseen tai sisäiseen puoleen, näissäkin vielä "vakavuuden" taso vaihtelee. =D

        Ulkoisellakaan en tarkoita vain "kuorta" vaan jotain muuta.....kyllä ne käsittävät, ketkä ymmärtävät tämän asian.

        Nyt sinkkuna sitä on aika altis näille ihastelun ja ihastumisen tunteille, täytyy vain oppia niiden kanssakin elämään ja niitä "analysoimaan". :)


      • Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

        Noh, en tarkoittanut taas näitä palstan "taso" juttuja, vaan ihan sitä, että termi on aika laaja....on ihastelua ja ihastumista, ulkoiseen tai sisäiseen puoleen, näissäkin vielä "vakavuuden" taso vaihtelee. =D

        Ulkoisellakaan en tarkoita vain "kuorta" vaan jotain muuta.....kyllä ne käsittävät, ketkä ymmärtävät tämän asian.

        Nyt sinkkuna sitä on aika altis näille ihastelun ja ihastumisen tunteille, täytyy vain oppia niiden kanssakin elämään ja niitä "analysoimaan". :)

        Ymmärrän ajatuksesi :) Olen itse ihastunut mieheen ja kun olen sen kertonut, niin mies ei olekaan ollut minuun ihastunut. Nolo tilanne.
        Just analysoin mielessäni , että perustuuko se ihastuminen aitoihin tunteisiin vaiko unelmaan onnellisesta rakkaudesta. Kuviteleeko ihastunut kaikenlaista ihastuksensa kohteesta mikä ei olekaan totta, näkee vain ruusunpunaisten lasien läpi ihastuksensa, tyydyttääkseen rakkauden tunteensa , ehkä tyhjyyteensä.


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Ymmärrän ajatuksesi :) Olen itse ihastunut mieheen ja kun olen sen kertonut, niin mies ei olekaan ollut minuun ihastunut. Nolo tilanne.
        Just analysoin mielessäni , että perustuuko se ihastuminen aitoihin tunteisiin vaiko unelmaan onnellisesta rakkaudesta. Kuviteleeko ihastunut kaikenlaista ihastuksensa kohteesta mikä ei olekaan totta, näkee vain ruusunpunaisten lasien läpi ihastuksensa, tyydyttääkseen rakkauden tunteensa , ehkä tyhjyyteensä.

        "Nolo tilanne."

        Ei ole noloa, se on vaan inhimillistä....

        "Kuviteleeko ihastunut kaikenlaista ihastuksensa kohteesta mikä ei olekaan totta, näkee vain ruusunpunaisten lasien läpi ihastuksensa"

        Varmasti monetkin, kuuluu varmaan asiaan....varsinkin silloin, kun "ei pääse" tutustumaan toiseen oikeasti ja kunnolla, mutta tällöinkin pitää muistaa, että täydellistä ihmistä ei olekaan, riippuen tietenkin myös siitä, että pitääkö epätäydellisyyttäkin toiseen kuuluvana täydentävänä tekijänä.....vaikeita asioita ovat. :)

        "tyydyttääkseen rakkauden tunteensa , ehkä tyhjyyteensä."

        Inhimillistä kaivata rakkautta, toisen ihmisen läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta jne....


      • Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

        "Nolo tilanne."

        Ei ole noloa, se on vaan inhimillistä....

        "Kuviteleeko ihastunut kaikenlaista ihastuksensa kohteesta mikä ei olekaan totta, näkee vain ruusunpunaisten lasien läpi ihastuksensa"

        Varmasti monetkin, kuuluu varmaan asiaan....varsinkin silloin, kun "ei pääse" tutustumaan toiseen oikeasti ja kunnolla, mutta tällöinkin pitää muistaa, että täydellistä ihmistä ei olekaan, riippuen tietenkin myös siitä, että pitääkö epätäydellisyyttäkin toiseen kuuluvana täydentävänä tekijänä.....vaikeita asioita ovat. :)

        "tyydyttääkseen rakkauden tunteensa , ehkä tyhjyyteensä."

        Inhimillistä kaivata rakkautta, toisen ihmisen läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta jne....

        Sanoit juuri oikeat sanat. :)
        Voihan sitä ihastua ihmisen ominaisuuksiin ilman, että se johtaa mihinkään sen enempää.
        On inhimillistä kaivata rakkautta, läheisyyttä, hyväksyntää, huomiota, arvostusta ihmisenä toisilta.
        Rakkaudellista päivää sinulle !


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Ymmärrän ajatuksesi :) Olen itse ihastunut mieheen ja kun olen sen kertonut, niin mies ei olekaan ollut minuun ihastunut. Nolo tilanne.
        Just analysoin mielessäni , että perustuuko se ihastuminen aitoihin tunteisiin vaiko unelmaan onnellisesta rakkaudesta. Kuviteleeko ihastunut kaikenlaista ihastuksensa kohteesta mikä ei olekaan totta, näkee vain ruusunpunaisten lasien läpi ihastuksensa, tyydyttääkseen rakkauden tunteensa , ehkä tyhjyyteensä.

        Ei se ole noloa mun mielestä. Sehän on vaan hienoa, että uskaltaa paljastaa tuollaisen asian. Eipähän jää kaivelemaan mieltä. Ja jos toinen sitä pitää nolona, niin eiköhän se ole sen ongelma eikä sun :D
        Mä olen noudattanut varsin avointa politiikkaa näissä hommissa jo pidemmän aikaa. Itsellä on hyvä fiilis, kun ei jää epäselvyyksiä. Aina ei fiilikset kohtaa syystä tai toisesta, mutta onpahan sitten ainakin tehty homma selväksi.


      • Tähti-Silmä
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei se ole noloa mun mielestä. Sehän on vaan hienoa, että uskaltaa paljastaa tuollaisen asian. Eipähän jää kaivelemaan mieltä. Ja jos toinen sitä pitää nolona, niin eiköhän se ole sen ongelma eikä sun :D
        Mä olen noudattanut varsin avointa politiikkaa näissä hommissa jo pidemmän aikaa. Itsellä on hyvä fiilis, kun ei jää epäselvyyksiä. Aina ei fiilikset kohtaa syystä tai toisesta, mutta onpahan sitten ainakin tehty homma selväksi.

        Totta, on parempi katsoa kuin katua.
        Parempi selvittää asia, kuin elää epävarmuudessa. Muuten saa itse vain kärvistellä tunteidensa kanssa.
        Näinhän se menee :D


      • erittäin.yksinkertaista
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei se ole noloa mun mielestä. Sehän on vaan hienoa, että uskaltaa paljastaa tuollaisen asian. Eipähän jää kaivelemaan mieltä. Ja jos toinen sitä pitää nolona, niin eiköhän se ole sen ongelma eikä sun :D
        Mä olen noudattanut varsin avointa politiikkaa näissä hommissa jo pidemmän aikaa. Itsellä on hyvä fiilis, kun ei jää epäselvyyksiä. Aina ei fiilikset kohtaa syystä tai toisesta, mutta onpahan sitten ainakin tehty homma selväksi.

        Tietenkin se on noloa. Jos tietäisi, ettei tule vastakaikua, ei kertoisi. Kertominen tarkoittaa, että kuvittelee, että toinen ajattelee samoin. Jos siis kertoo ja saakin pakit, on tehnyt nolon virhearvion.


      • erittäin.yksinkertaista kirjoitti:

        Tietenkin se on noloa. Jos tietäisi, ettei tule vastakaikua, ei kertoisi. Kertominen tarkoittaa, että kuvittelee, että toinen ajattelee samoin. Jos siis kertoo ja saakin pakit, on tehnyt nolon virhearvion.

        No en nyt tiedä tuosta, kun se on periaatteessa mielenkiinnon ilmaisu ihmiseltä ihmiselle, tietenkin jos ihastumisen vastaanottaja ei osaa ottaa sitä oikein, eli tekee siitä ongelman niin kyllä syy löytyy jostain muusta, kuin kiinnostuksen osoittajasta.....

        Tilannehan on ihan sama, jos haluaa kuulla/tietää jostain ihmisestä lisää, eli joku asia esim. ihastuminen ihmisessä laukaisee halun lähestyä ihmistä tämän asian johdosta, jolloin joko vastaanottaja osaa reagoida siihen oikein tai sitten ei, toki tapa jolla tämä ilmaistaan vaikuttaa myös reagointiin.....mutta "fiksut" ihmiset kyllä ymmärtävät yleensä toimia "fiksusti"....

        Kyllähän tämä asia on kaikilla ihmisillä sama, mutta pahin "pelko" on ehkä siinä, että kiinnostuksen kohde reagoi "väärin".......


      • Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

        No en nyt tiedä tuosta, kun se on periaatteessa mielenkiinnon ilmaisu ihmiseltä ihmiselle, tietenkin jos ihastumisen vastaanottaja ei osaa ottaa sitä oikein, eli tekee siitä ongelman niin kyllä syy löytyy jostain muusta, kuin kiinnostuksen osoittajasta.....

        Tilannehan on ihan sama, jos haluaa kuulla/tietää jostain ihmisestä lisää, eli joku asia esim. ihastuminen ihmisessä laukaisee halun lähestyä ihmistä tämän asian johdosta, jolloin joko vastaanottaja osaa reagoida siihen oikein tai sitten ei, toki tapa jolla tämä ilmaistaan vaikuttaa myös reagointiin.....mutta "fiksut" ihmiset kyllä ymmärtävät yleensä toimia "fiksusti"....

        Kyllähän tämä asia on kaikilla ihmisillä sama, mutta pahin "pelko" on ehkä siinä, että kiinnostuksen kohde reagoi "väärin".......

        Yleensä ihmiset käyttäytyy fiksusti tällaisissa tilanteissa :)
        Ainakin mitä itse olen kokenut, niin ovat olleet ystävällisiä, otettuja kiinnostuksesta! Kyllähän se varmaan nostaa itsetuntoa kummasti! Vai mitä?
        Yksi tapaus on jäänyt mieleen, kun minuun oli mies kiinnostunut, muttei hän sitä suoraan sanonut, vaan sanoi minulle, että olen vittumainen ämmä kun en ymmärrä antaa.. ööööö...... :(


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Yleensä ihmiset käyttäytyy fiksusti tällaisissa tilanteissa :)
        Ainakin mitä itse olen kokenut, niin ovat olleet ystävällisiä, otettuja kiinnostuksesta! Kyllähän se varmaan nostaa itsetuntoa kummasti! Vai mitä?
        Yksi tapaus on jäänyt mieleen, kun minuun oli mies kiinnostunut, muttei hän sitä suoraan sanonut, vaan sanoi minulle, että olen vittumainen ämmä kun en ymmärrä antaa.. ööööö...... :(

        Päivää. :)

        Kyllä varmaan nostaa, jos se on jollain siitä syystä alhaalla, eli saa sitä huomiota mistä se johtuu, vaikka ei saisikaan muiden vaikuttavan omaan itsetuntoon, vaan pitäisi osata arvostaa itseään ilman sitäkin, helpommin tosin sanottu, kuin tehty monestikin, varsinkin tietyissä tilanteissa ja tietyissä vaiheissa.......

        Joskus voi käydä niinkin, että kiinnostuksen kohde hieman vaivaantuu saamastaan kiinnostuksen osoituksesta, johtuen varmasti monestakin syystä...sekä joutuu pohtimaan sitä, että mitkä tekijät kiinnostuksen aiheuttaa/aiheutti ja mitkä ovat kiinnostuksen antajan todelliset motiivit....

        Olen kyllä kysynyt jopa ihan suoraan live elämässä tästä, eli tahallaan "töksäyttänyt päin naamaa", toinen voi häkeltyä/vaivaantua kysymyksen suoruudesta, mutta se on ehkä tarkoituskin, mene ja tiedä, mutta toinen joutuu ehkä hieman miettimään tarkemmin mitä haluaa ja miksi, vaikka on minulta tässä hetki sitten nainenkin kysynyt samalla lailla, kun vain tanssimaan hain......tuli hänestä tunne, että voisi olla samantapainen persoonaltaan/luonteeltaan, johtuisiko siitä vai mistä, mutta en ole varma kuinka moni on tätä joskus harrastanut.....

        Tuon miehen kohdalla ei voi kuin sanoa, että taisi olla vääristä syistä kiinnostunut ja ulosantikin näyttäisi olevan ala-arvoista, tämän asian kanssa jokainen joutuu varmasti painimaan, eli saako sitä mitä itse tarvitsee/haluaa.......

        Hyvää päivän jatkoa sinulle.


      • Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

        Päivää. :)

        Kyllä varmaan nostaa, jos se on jollain siitä syystä alhaalla, eli saa sitä huomiota mistä se johtuu, vaikka ei saisikaan muiden vaikuttavan omaan itsetuntoon, vaan pitäisi osata arvostaa itseään ilman sitäkin, helpommin tosin sanottu, kuin tehty monestikin, varsinkin tietyissä tilanteissa ja tietyissä vaiheissa.......

        Joskus voi käydä niinkin, että kiinnostuksen kohde hieman vaivaantuu saamastaan kiinnostuksen osoituksesta, johtuen varmasti monestakin syystä...sekä joutuu pohtimaan sitä, että mitkä tekijät kiinnostuksen aiheuttaa/aiheutti ja mitkä ovat kiinnostuksen antajan todelliset motiivit....

        Olen kyllä kysynyt jopa ihan suoraan live elämässä tästä, eli tahallaan "töksäyttänyt päin naamaa", toinen voi häkeltyä/vaivaantua kysymyksen suoruudesta, mutta se on ehkä tarkoituskin, mene ja tiedä, mutta toinen joutuu ehkä hieman miettimään tarkemmin mitä haluaa ja miksi, vaikka on minulta tässä hetki sitten nainenkin kysynyt samalla lailla, kun vain tanssimaan hain......tuli hänestä tunne, että voisi olla samantapainen persoonaltaan/luonteeltaan, johtuisiko siitä vai mistä, mutta en ole varma kuinka moni on tätä joskus harrastanut.....

        Tuon miehen kohdalla ei voi kuin sanoa, että taisi olla vääristä syistä kiinnostunut ja ulosantikin näyttäisi olevan ala-arvoista, tämän asian kanssa jokainen joutuu varmasti painimaan, eli saako sitä mitä itse tarvitsee/haluaa.......

        Hyvää päivän jatkoa sinulle.

        Hyvää päivää sinullekin :)
        Ollenhan me jokainen omanlaisia persoonia ja kaikenlaisia tilanteita se elämä tuo tullessaan ;D
        Olen joutunut tilanteisiin jossa miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita ja jos en ole vastannut, antanut ymmärtää kiinnostustani, niin he ovat tästä vihastuneet ja alkaneet haukkumaan minua joskus jopa huoraksi.
        Minulla on ollut ihmeellinen tilanne parina viimeisenä päivänä , kun olen liikkunut kaupungilla, niin mua ovat miehet tuijottaneet. Onko ihmiset uskaliaampia kuin ennen? En oikein tiedä mitä ajatella. Olishan se kivan uutta jos joku lähestyisi kauppareissulla ja ehdottaisi treffejä, sitä en vielä ole kokenut.
        Hyvää päivän jatkoa, lähden ulkoilemaan!


      • kkjjkjjkjkjk
        MGTOW kirjoitti:

        No en nyt tiedä tuosta, kun se on periaatteessa mielenkiinnon ilmaisu ihmiseltä ihmiselle, tietenkin jos ihastumisen vastaanottaja ei osaa ottaa sitä oikein, eli tekee siitä ongelman niin kyllä syy löytyy jostain muusta, kuin kiinnostuksen osoittajasta.....

        Tilannehan on ihan sama, jos haluaa kuulla/tietää jostain ihmisestä lisää, eli joku asia esim. ihastuminen ihmisessä laukaisee halun lähestyä ihmistä tämän asian johdosta, jolloin joko vastaanottaja osaa reagoida siihen oikein tai sitten ei, toki tapa jolla tämä ilmaistaan vaikuttaa myös reagointiin.....mutta "fiksut" ihmiset kyllä ymmärtävät yleensä toimia "fiksusti"....

        Kyllähän tämä asia on kaikilla ihmisillä sama, mutta pahin "pelko" on ehkä siinä, että kiinnostuksen kohde reagoi "väärin".......

        Jos ilmaisee kiinnostuksensa, mutta tulee pakit, niin silloinhan on mokannut, vaikka pakit olisivatkin asialliset. Oikea mokaamaton ratkaisu olisi ollut, ettei olisi tehnyt aloitetta.


      • kkjjkjjkjkjk kirjoitti:

        Jos ilmaisee kiinnostuksensa, mutta tulee pakit, niin silloinhan on mokannut, vaikka pakit olisivatkin asialliset. Oikea mokaamaton ratkaisu olisi ollut, ettei olisi tehnyt aloitetta.

        hmmmm.....olen kyllä aika laajasti selittänyt tilanteen, miten itse koen ja tunnen, enkä jaksa nyt "järmätä" samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, eli jäädä pyörimään mihinkään tyhjänpäiväseen "oravanpyörään" ihan turhaan, miksi pitäisi?

        Yritä edes näytellä, että olisit lukenut kaiken ajatuksella, mitä olen jo asian tiimoilta sanonut, pakithan voi saada vaikka tarkoitus olisi vaan vaikka keskustella ja vaihtaa ajatuksia.......miksi tälläisestä asiasta täytyy tehdä näin vaikeaa ja hankalaa???

        Jos itse saan pakit naiselta, niin ajattelen vain, ettei hän ollut minua varten, mikä pitää täysin paikkaansa, samoin voi ajatella vaikka työpaikasta tai ihan mistä tahansa, koska totuushan on että kaikkiin suhteisiin tarvitaan molempien puolien yhtälainen kiinnostus, ainakin miten itse ajattelen terveen suhteen perustuvan.....

        Pakkeja ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, koska sitä se ei ole.....

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen esim. pakkien antajallakin voi olla sillä hetkellä paljon muuta ajateltavaa yms. jolloin juuri sillä hetkellä ei ole aikaa tutustua ihmiseen, eikä välttämättä ole aikaa tutustua muihinkaan tai sitten on vaikka joku muu ihastus mielessä jne..jne....ei näitä tarvitse ottaa liian vakavasti.....sitten vielä sekin vaikuttaa milloin ja missä lähentymisyritys tapahtuu..jne..jne..

        Harvemmin kun pakit saa on sellainen tilanne, että sitä kuuluu edes vakavasti ottaa, koska pakit voit saada kun haet jotain tanssimaan, kun haluaisit vaihtaa ajatuksia/haluaisit tutustua paremmin jne..jne.

        Tottakai jos asiat on tyyliin "mennääx panee", "alax mun kaa", "saanx mä tän työpaikan"..jne..jne. eli suoraan halutaan jotain konkreettista tapahtuvan, niin silloin tilanne voi olla eri, mutta onko se sitten oikea toimintatapa, en tiedä, jokaiselle varmasti oma tapansa.....mutta oma pää on se joka siitä "vaikean" tekee, jos taas se on sille toiselle ongelma, niin sitten on, sille ei toinen voi tehdä yhtään mitään, eikä siihen vaikuttaa........

        Taidat olla nainen tai et ainakaan ole tottunut pakkeihin, mutta miten koet asian omalta kohdallasi jos minä päättäisin sinua nätisti ja asiallisesti lähestyä, olisiko se kiusallista, koska haluaisin vain aluksi kuulla sinusta enemmän ja vaihtaa ajatuksia, ei mitään sen vakavampaa, koska asiat etenevät omaan tahtiin ja tahti, sekä suunta määräytyy kahden ihmisen välillä, ei niin että vain yksi määrää niistä?

        Nyt on näämmä paljon herkästi mielensäpahoittajia liikenteessä......kyllähän "pakit" riippuen tilanteesta tuntuvat myös minulla, mutta se miten pakkien antaja ne antaa ja itse kokee tilanteen vaikuttaa suuresti siihen, kuinka hyvin/nopeasti "pakit" on käsitelty mielestä.......

        Energiat aika lopussa, joten poistun muihin puuhiin.....toivottavasti tuosta saa edes jotain selvää..........jotkut ovat samalla taajuudella, toiset eivät....


    • Ketmi

      Viime kesänä salin työntekijään, joka silloin tällöin jutteli kanssani oma-aloitteisesti. Vähemmästäkin sitä lähtee miehellä mielikuvitus laukkaamaan.

    • autiomaanrotta

      Täysin toivotonta nämä meikäläisen naisasiat. Viimeinen ihastukseni on miljoonavuotta sitten, ja sekin netissä. En kertakaikkiaan tapaa samalla aaltopituudella olevia naisia yhtikäs missään, tai ehkä niitä ei ole olemassakaan.

      Livenä olen ihastunut viimeksi 1999.

    • Minä olen viimeksi ihastunut syksyllä vuonna 2013.
      Mutta nainen valitsi toista miestä kapakasta, en kelvannut hänelle silloin.
      Paskamaista ihastua johonkin naisen ja hän valitse jonkun toisen miehen.

      • Ujoatm26v

        Minulle on käynyt joskus vähän samalla tapaa kun olin ihastunut johonkin nettinaiseen jota en ole koskaan edes livenä tavannut. Sitten tämä nainen alkoi seurustella jonkun toisen miehen kanssa. Tuntui silti tosi pahalta vaikken ollut kyseisen naisen kanssa keskustellut kuin netissä.


      • En minä ole netistä kenenkään ihastunut, jossakin kapakoissa livenä.
        Ei nettitreffit ole oikein minun juttuja.


    • Ikis__M

      Tänään hetken verran ihastuin kauppareissulla edelläni kävelleeseen kopsahtelevakenkäiseen naiseen, sillä oli asiallinen pusero, siveä polvipituinen hame ja hoikahko uuma. Luonnollisesti se sekoitti päätä kun kontrastina toimivat tällä päivälle tyypilliset farkku- ja tuulipukunaiset, hetken verran silti sain kuvitella eläväni 50-luvulla ja se peba oli hyvä :)

      • ykkös.nainen

        Olisit iskenyt kiinni. :)


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Olisit iskenyt kiinni. :)

        Minua ujostutti, tuommoinen naisen näköinen nainen on pelottava ilmestys, ei semmoiselle uskalla mitään sanoa mutta sentään voi mykkänä ihailla :)


      • ykkös.nainen

        Sama vika. Törmäsin eilen vahingossa vielä useamman kerran tähän komistukseen.


    • Migtow

      Kai tästä on viis vuotta, jos hetkellisiä ei lasketa. Ei oo kyllä tarkotus enää ihastua.

      • Mietintovin

        Hmm..mitä tarkoittaa Migtow?


    • Ujomies26v

      Lähemmäs 3 vuotta sitten ja se olikin niin voimakas ihastus etten ole vieläkään kunnolla päässyt siitä yli. On se tuollainen ihastuminen miehelle yhtä tuskaa kun ei kuitenkaan saa mitään aikaiseksi. :(

    • Yx-yksinäinen

      Taisi olla peruskoulu aikoina ??? siitä on jo aikaa.
      Pettymys tuli siitäkin kun asiat paljastuivat todeksi.

    • QaiqqiTahtoo

      Ei sitä voi määritellä, ihastus tunne tulee, ja menee... kun miettii syitä ja seurauksia..^^

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe