ikisinkkumiehet

vtunkyllästynyt

olette sinkkuja vain ja ainoastaan siksi, koska ette huoli omanikäisiä ja omantasoisia, sosiaalisesti yhtä kömpelöitä naisia. Teille naiset ovat vain alle kolmekymppisiä kaunokaisia joilla on vientiä suosituimpien miesten parissa. Olette itse syyllisiä sinkkuuteenne. Eihän tätä palstaa jaksa kuin max kerran kuussa kun tekee pahaa kuinka miehet syrjäyttävät ITSE itsensä pariutumismarkkinoilta. Kuinka ihmeessä voitte vuodesta toiseen olla noin typeriä ja hakata päätänne seinään suosituimpien kaunokaisten perään juostessanne. Katse nyt viimein peiliin ja jutulle sen omanikäisen einiinkaunokaisen suuntaan!!!

Suomessa on todella paljon yhden hengen talouksia ja paljon päälle kolme-neljäkymppisiä yksinäisiä naisia, miesten nirsouden vuoksi. Miehet mielummin haaveksivat nuorikoista kuin yrittävät oikeaa suhdetta oman tasoisensa kumppanin kanssa, turha siitä on nuoria naisia syyttää etteivät he teitä huoli kun kerran omanikäistä ottajaa on tarjolla. Herätkää miehet!

130

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkopakkoedeslisääntyä

      Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon..
      ei kai edes haittaa..
      minkä sille voi jos ei miehille kelpaa kuin se kaunis ja nuori..

    • Minä en edelleenkään ymmärrä, missä on ongelma. Lähes jokainen saisi jonkun, jos viitsii vähän skarpata. Ja jos se, johon omat rahkeet riittää ei kelpaa, niin sitten on oltava yksin.

      • koitos

        Minusta ongelma on miesten omassa päässä, sitoutumispelko ,läheisyydenpelko ,menettämisen
        pelko kateus ,tuntteitten piilotus paitsi silloin kun on omat tarpeet päällimmäisenä .
        Ja lisäksi epäreaaliset vaatimukset ja suurin osa niistä puuttuu itseltä .
        Egon sanelemat kuviot eikä sydämmestä lähtevät toiminnat .Ei tarvii ihmetellä
        mikä mättää .Eikö tälläisille ole parempi kun pysyyvätkin sinkkuna .


    • ruma-ätmi

      30-40 vuotiaat naiset ei huoli minua, enkä haaveile alle 28 v naisista. NAinen valitsee miehen enkä voi tehdä mitään jos nainen ei minusta kiinnostu.

      • kyssäri

        Onko mieleesi koskaan edes juolahtanut kelpuuttaa ulkonäöllisesti oman tasoisesi nainen?


      • asdkm

        Kuka niin väittää ettet voi tehdä asialle mitään?


    • ätminki

      Ai minunko pitäisi huolia joku jännämiehen ex patja.

      • NytOotAsianYtimessä

        Kyllä - se on ätmin osa, jos meinaa naista saada edes kerran elämässään... Kerro miksi jonkun nuoren ja kauniin yt -naisen pitäisi tyytyä vanhaan ätmiin?


      • 7plus18

        Jos et kerran huoli sellaista kehen rahkeesi riittävät, niin tyydy sitten osaasi, kuten ratikkakin tuossa jo kehoitti.


    • ikisinkkumies

      Saman ikäinen kyllä käy eikä tarvi olla yhtään sosiaalisempi. Pitää olla kuitenkin riittävän hyvän näköinen eli läskit ei käy. Toki muutenkin pitää synkata eli mikään juoppo tv:n roskaohjelmia tuijottava tupakkaa polttava sohvaperuna ei käy.

      • 1plus4

        Oletko itse riittävän hyvännäköinen voidaksesi esittää vaatimuksia? Lopeta mariseminen naisten nirsoudesta, jos itse kuitenkin harrastat hypergamiaa ulkonäön suhteen.


      • ikisinkkumies
        1plus4 kirjoitti:

        Oletko itse riittävän hyvännäköinen voidaksesi esittää vaatimuksia? Lopeta mariseminen naisten nirsoudesta, jos itse kuitenkin harrastat hypergamiaa ulkonäön suhteen.

        Missäs vaiheessa olen marissut yhtään mistään? :)
        Lihavat naiset eivät kiinnosta. Paljon mielummin olen ilman.


      • Juttiinsa niin.


    • mythbuster

      Lupaan suhtautua asiaan vakavasti heti kun tällainen omanikäinen ja -tasoinen nainen tulee tekemään tuttavuutta tai edes ilmaisee kiinnostustaan jollain tavalla. Missään ei näe että yksikään heistä olisi mitään tai ketään vailla, ei ainakaan minua. Ei kai se koko homma sentään miehen vastuulla voi olla?

      • aikuisten.oikeesti

        Otetaanpa yksinkertainen esimerkki.
        .
        Jos sulla on nälkä,kuka sinut tulee kotiisi syöttämään?
        Vaikeroitko nälkääsi täyden ruokakaapin/jääkaapin edessä vai?
        .
        Vai löytyykö sulta niin paljon oma-aloitteliaisuutta:
        et haet itse ruokakaapista jotain helpompaa syötävää nälkääsi.
        .
        Tai vaihtoehtoisesti jääkaapista kylmää ruokaa;
        jota kyllä joudut lämmittämään ennen kuin tyydytät nälkääsi.

        Vielä löytyy pakastimestakin gourmet-ruokaa,
        mutt nyt sun pitääkin varata jo aikaa hitaaseen sulatukseen
        ja vasta sulanneen ruuan voit lämmittää ja syödä!

        Ja aina sulla on mahdollisuus käydä snakarilla ja tilata valmiin paketin,
        maksamalla rahalla saat mitä tilaat.

        Ja tasokkaasta ravintolasta voit tilata oikein luxus ruoka-annoksen,
        mutt se ruoka onkin jo sen hintaista ett tuskin maksat sitä,
        ja ilmaiseksi tuskin saat!
        Sä kärvistelet ja valitat nälkääsi,tekemättä mitään!
        Ja aivan varmasti se on ruuan vika. =((
        .

        P.s ...joskus sieltä ruokakaapin nurkasta yllätys yllätys...
        saattaa löytyä pussillinen tryffeleitä, sinne jemmattuna!
        Kai ymmärrät mitä tarkoitan?


      • mythbuster
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Otetaanpa yksinkertainen esimerkki.
        .
        Jos sulla on nälkä,kuka sinut tulee kotiisi syöttämään?
        Vaikeroitko nälkääsi täyden ruokakaapin/jääkaapin edessä vai?
        .
        Vai löytyykö sulta niin paljon oma-aloitteliaisuutta:
        et haet itse ruokakaapista jotain helpompaa syötävää nälkääsi.
        .
        Tai vaihtoehtoisesti jääkaapista kylmää ruokaa;
        jota kyllä joudut lämmittämään ennen kuin tyydytät nälkääsi.

        Vielä löytyy pakastimestakin gourmet-ruokaa,
        mutt nyt sun pitääkin varata jo aikaa hitaaseen sulatukseen
        ja vasta sulanneen ruuan voit lämmittää ja syödä!

        Ja aina sulla on mahdollisuus käydä snakarilla ja tilata valmiin paketin,
        maksamalla rahalla saat mitä tilaat.

        Ja tasokkaasta ravintolasta voit tilata oikein luxus ruoka-annoksen,
        mutt se ruoka onkin jo sen hintaista ett tuskin maksat sitä,
        ja ilmaiseksi tuskin saat!
        Sä kärvistelet ja valitat nälkääsi,tekemättä mitään!
        Ja aivan varmasti se on ruuan vika. =((
        .

        P.s ...joskus sieltä ruokakaapin nurkasta yllätys yllätys...
        saattaa löytyä pussillinen tryffeleitä, sinne jemmattuna!
        Kai ymmärrät mitä tarkoitan?

        Ymmärrän hyvin, mutta olisiko mitään tähän aiheeseen liittyvää ajatusta? Vai tarkoitatko että minä olen ainoa osapuoli joka siitä mahdollisesta suhteesta hyötyy? Luulisi että nämä samat ruokaohjeet koskisivat myös sitä toista osapuolta - vai onnistuuko tämä välttämään kaiken vastuun ihan vain kieltämällä koko näläntunteen ja sitten tulemalla valmiiseen pöytään.


      • aikuisten.oikeesti

        Olet oikeassa, suurin piirtein niin se menee... ja on aina mennyt.
        Ja niin se menee myös luonnossa.
        Mä en ainakaan lähde jahtaamalla etsiin miestä.
        Jos miehessä ei ole uskallusta tehdä edes jonkin muotoista aloitetta,
        muutamaa sanaa vaihtaa.
        Jutella jotain mulle...eikä vain toljottaa kuin kahdeksatta ihmettä,
        tuskin sillä on muutakaan uskallusta!
        .
        Pitäiskö mun siitä ymmärtää mennä rohkeesti hänen luo ja kysymään:
        Tuletko sä mulle Vihtoriksi, mä kyllä huolehdin sunsta loppu elämän,
        jos sun äitis vaan suostuu?
        Mutt olen kuullut; et usein sen Vihtorin äiti ei tykkää ajatuksesta,
        et Klaara vie miehen! Mitäs sit tehdään? Olisit puun ja kuoren välissä.
        Sit olis kakas vihaista naista sulla lepytetvänä.
        .
        " Luulisi että nämä samat ruokaohjeet koskisivat myös sitä toista osapuolta "
        Niin luulis...
        Mutt kaikki riippuu siitä kummalla on suurempi nälkä:
        kuulin viisauden itkiessäni eroani: yhdeltä "nerokkaalta mieleltä".
        Eikä se nälkä mihinkään häviä, kieltämäällä sen olemassa oloa,
        tosin mä en ole vielä valmis uuteen suhteeseen..arvet kirvelee vielä.
        Eikä se nälkä häviä myöskään säälimällä itseään...vai häviääkö?
        Hyvää yötä!


      • ytsihak
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Otetaanpa yksinkertainen esimerkki.
        .
        Jos sulla on nälkä,kuka sinut tulee kotiisi syöttämään?
        Vaikeroitko nälkääsi täyden ruokakaapin/jääkaapin edessä vai?
        .
        Vai löytyykö sulta niin paljon oma-aloitteliaisuutta:
        et haet itse ruokakaapista jotain helpompaa syötävää nälkääsi.
        .
        Tai vaihtoehtoisesti jääkaapista kylmää ruokaa;
        jota kyllä joudut lämmittämään ennen kuin tyydytät nälkääsi.

        Vielä löytyy pakastimestakin gourmet-ruokaa,
        mutt nyt sun pitääkin varata jo aikaa hitaaseen sulatukseen
        ja vasta sulanneen ruuan voit lämmittää ja syödä!

        Ja aina sulla on mahdollisuus käydä snakarilla ja tilata valmiin paketin,
        maksamalla rahalla saat mitä tilaat.

        Ja tasokkaasta ravintolasta voit tilata oikein luxus ruoka-annoksen,
        mutt se ruoka onkin jo sen hintaista ett tuskin maksat sitä,
        ja ilmaiseksi tuskin saat!
        Sä kärvistelet ja valitat nälkääsi,tekemättä mitään!
        Ja aivan varmasti se on ruuan vika. =((
        .

        P.s ...joskus sieltä ruokakaapin nurkasta yllätys yllätys...
        saattaa löytyä pussillinen tryffeleitä, sinne jemmattuna!
        Kai ymmärrät mitä tarkoitan?

        Hieno esimerkki. Itsekin tykkään moisista kielikuvista.
        Totta kai toimii myös toiseen suuntaan. Tarinan mies lähettää sanattomia viestiä kehonkielellään ja käytöksellään koko ajan muille ihmisille. Tähän asti nämä viestit ovat huutaneet "olen surkea ateria. Naiset ovat tyhmiä kun haluavat syödä herkkuruokaa minun sijaan."
        Opettele hyvä mies maustamaan itseäsi :) Opettele muotia, opettele huumoria, opettele psykologiaa, juttele ihmisille, ehdota naisille treffejä, opettele koskettamaan ihmisiä, pokausvinkkejä on maailma täysi ja fiksuna varmaan osaat niitä lukea.


      • mythbuster
        ytsihak kirjoitti:

        Hieno esimerkki. Itsekin tykkään moisista kielikuvista.
        Totta kai toimii myös toiseen suuntaan. Tarinan mies lähettää sanattomia viestiä kehonkielellään ja käytöksellään koko ajan muille ihmisille. Tähän asti nämä viestit ovat huutaneet "olen surkea ateria. Naiset ovat tyhmiä kun haluavat syödä herkkuruokaa minun sijaan."
        Opettele hyvä mies maustamaan itseäsi :) Opettele muotia, opettele huumoria, opettele psykologiaa, juttele ihmisille, ehdota naisille treffejä, opettele koskettamaan ihmisiä, pokausvinkkejä on maailma täysi ja fiksuna varmaan osaat niitä lukea.

        Kertokaa nyt vielä sekin että miksi juuri sen joka on tehnyt eniten, pitää tehdä vielä enemmän? Aloituksessa puhuttiin omanikäisistä ja -tasoisista naisista. He siis ovat minun tasoani ilman mitään maustamisia. Missä he ovat ja miksi yksikään heistä ei katso kiinnostuneena, kirjoita treffiprofiilini, saati tule juttelemaan? Vaikka olisin surkeakin mies, niin en kuitenkaan niin surkea etteikö vastaavan tasoisia naisia olisi. Aloituksen väite on siis täysin älytön.


      • nnnnainen
        mythbuster kirjoitti:

        Kertokaa nyt vielä sekin että miksi juuri sen joka on tehnyt eniten, pitää tehdä vielä enemmän? Aloituksessa puhuttiin omanikäisistä ja -tasoisista naisista. He siis ovat minun tasoani ilman mitään maustamisia. Missä he ovat ja miksi yksikään heistä ei katso kiinnostuneena, kirjoita treffiprofiilini, saati tule juttelemaan? Vaikka olisin surkeakin mies, niin en kuitenkaan niin surkea etteikö vastaavan tasoisia naisia olisi. Aloituksen väite on siis täysin älytön.

        Miten niin on tehnyt eniten? Alkuun kumpikaan ei ole tehnyt mitään, mutta jos jotain halutaan tapahtuvan täytyy toisen tehdä aloite. Se, että "tyydyt" oman tasoiseen ei tarkoita, että olisit tehnyt jo jotain ja olisi toisen velvollisuus tehdä aloite. Tietysti jos on mieluummin yksin voi vaan jäädä kotiin harmittelemaan kun ei satele treffikutsuja.


      • nnnnainen kirjoitti:

        Miten niin on tehnyt eniten? Alkuun kumpikaan ei ole tehnyt mitään, mutta jos jotain halutaan tapahtuvan täytyy toisen tehdä aloite. Se, että "tyydyt" oman tasoiseen ei tarkoita, että olisit tehnyt jo jotain ja olisi toisen velvollisuus tehdä aloite. Tietysti jos on mieluummin yksin voi vaan jäädä kotiin harmittelemaan kun ei satele treffikutsuja.

        "Se, että "tyydyt" oman tasoiseen"

        Oli varmasti ironisesti tokaistu? ;)

        Kuukaan "fiksu" ihminen ei halua tuntea, niin että tyytyi johonkin, eikä varsinkaan halua tuntea sellaista tunnetta, että kumppani on "tyytynyt" johonkin, sellainen suhde ei ole kestävä ratkaisu, eikä myöskään hyvä lähtökohta mihinkään terveeseen suhteeseen, siis miten itse tulkitsen "fiksun" ihmisen.....

        "Tasottelijat", "tasotelkoot" keskenään......se kertoo minulle jo ihmisestä aika paljon, silloin ihminen esineellistetään ihan täysin.

        Ymmärrän kyllä, kun puhutaan ihan asioista asioina, eli yksilöiden yhteensopivuuden (persoona/luonne/arvot jne.), elämäntilanteiden yhteensopivuus, "kemia" joka sisältää myös jo aiemmin mainittuja asioita, sekä muut ihan inhimilliset asiat, mutta esineellistämistä en hyväksy ja jos sellaista käytöstä näkisin ystävässä, kumppani ehdokkaassa tai kumppanissa, niin kyllä sellainen suhde on omalta puolelta sitten siinä......."kantapään" kautta opittu ihan tarpeeksi hyvin tämä asia, eli on kyllä uponnut selkärankaan asti tämä oppi.


      • nnnnainen
        MGTOW kirjoitti:

        "Se, että "tyydyt" oman tasoiseen"

        Oli varmasti ironisesti tokaistu? ;)

        Kuukaan "fiksu" ihminen ei halua tuntea, niin että tyytyi johonkin, eikä varsinkaan halua tuntea sellaista tunnetta, että kumppani on "tyytynyt" johonkin, sellainen suhde ei ole kestävä ratkaisu, eikä myöskään hyvä lähtökohta mihinkään terveeseen suhteeseen, siis miten itse tulkitsen "fiksun" ihmisen.....

        "Tasottelijat", "tasotelkoot" keskenään......se kertoo minulle jo ihmisestä aika paljon, silloin ihminen esineellistetään ihan täysin.

        Ymmärrän kyllä, kun puhutaan ihan asioista asioina, eli yksilöiden yhteensopivuuden (persoona/luonne/arvot jne.), elämäntilanteiden yhteensopivuus, "kemia" joka sisältää myös jo aiemmin mainittuja asioita, sekä muut ihan inhimilliset asiat, mutta esineellistämistä en hyväksy ja jos sellaista käytöstä näkisin ystävässä, kumppani ehdokkaassa tai kumppanissa, niin kyllä sellainen suhde on omalta puolelta sitten siinä......."kantapään" kautta opittu ihan tarpeeksi hyvin tämä asia, eli on kyllä uponnut selkärankaan asti tämä oppi.

        ""Se, että "tyydyt" oman tasoiseen"

        Oli varmasti ironisesti tokaistu? ;)"

        No joo, yritin puhua samaa kieltä kuin se jolle vastasin. Itse en usko näihin taso juttuihin, ihmiset ja ihmissuhteet on liian moniulotteisia, eikä se keneen lopulta ihastuu ole todellakaan kiinni siitä, miten "tasot" kohtaa jonkun teorian mukaan.

        Kirjoitin itse juuri toiseen keskusteluun pitkähkön tekstin siitä, miten suhde vaatii toimiakseen aitoja tunteita, enkä ymmärrä miksi joku haluaisi olla se johon "tyydytään" kun ei saada sitä mitä oikeasti halutaan. Myös itsellä on kokemusta siitä kun näin yrittää tehdä ja huonostihan se homma päättyy, erityisesti sen osalta johon "tyydytään".


      • nnnnainen kirjoitti:

        ""Se, että "tyydyt" oman tasoiseen"

        Oli varmasti ironisesti tokaistu? ;)"

        No joo, yritin puhua samaa kieltä kuin se jolle vastasin. Itse en usko näihin taso juttuihin, ihmiset ja ihmissuhteet on liian moniulotteisia, eikä se keneen lopulta ihastuu ole todellakaan kiinni siitä, miten "tasot" kohtaa jonkun teorian mukaan.

        Kirjoitin itse juuri toiseen keskusteluun pitkähkön tekstin siitä, miten suhde vaatii toimiakseen aitoja tunteita, enkä ymmärrä miksi joku haluaisi olla se johon "tyydytään" kun ei saada sitä mitä oikeasti halutaan. Myös itsellä on kokemusta siitä kun näin yrittää tehdä ja huonostihan se homma päättyy, erityisesti sen osalta johon "tyydytään".

        "enkä ymmärrä miksi joku haluaisi olla se johon "tyydytään" kun ei saada sitä mitä oikeasti halutaan. Myös itsellä on kokemusta siitä kun näin yrittää tehdä ja huonostihan se homma päättyy, erityisesti sen osalta johon "tyydytään"."

        Tämä "tasottelu" ja "tyytyminen", sekä myös se mitä "oikeasti halutaan" ovat kokonaisuutena sellaisia ajatuksia itselleni, että kuulostaa niin esineellistämiseltä ja kaupankäynniltä, siis sellainen tunne niistä itselle tulee.........

        Siis jos tuo "oikeasti halutaan" sisältää samoja asioita, kuin "tasottelu/tyytyminen", eli esineellistämistä.......

        Mitäs sitten jos tämän esineellistämisen ja kaupankäynnin "saavutuksessa" tapahtuu muutoksia syystä tai toisesta, eli arvon alentumista jne.???

        No tämän systeemin toimivuudesta voi ihan jokainen olla mitä mieltä haluavat, se on kaikkien oikeus......kunhan olette avoimia ja rehellisiä toisillenne, niin ei tarvitse "satuttaa" ketään syyttä suotta ja turhaan, kun se ihminen ei ole teille pahaa tehnyt.....

        Nyt hieman taas ajatukset itselläkin karkailevat monestakin syystä.........mutta nyt ruuan tekoon...


      • mythbuster
        nnnnainen kirjoitti:

        Miten niin on tehnyt eniten? Alkuun kumpikaan ei ole tehnyt mitään, mutta jos jotain halutaan tapahtuvan täytyy toisen tehdä aloite. Se, että "tyydyt" oman tasoiseen ei tarkoita, että olisit tehnyt jo jotain ja olisi toisen velvollisuus tehdä aloite. Tietysti jos on mieluummin yksin voi vaan jäädä kotiin harmittelemaan kun ei satele treffikutsuja.

        Tässä meni nyt sekaisin yleinen taso ja yksittäistapaukset. Aloituksen väite oli siis se että miehelle ei kelpaa omantasoinen nainen. Vastasin tähän että kelpaisi kyllä, mutta heitä ei ole missään edes saatavilla eivätkä he itse tee mitään asian eteen. Tähän sain ohjeen kehittää itseäni, mikä on vähän epäloogista sillä taso se on huonompikin taso. Yleisellä tasolla joku voi tehdä paljon enemmän kuin toiset - yleensä naiset tekevät aivan uskomattoman vähän tämän asian suhteen. Silti miehiä syytetään, kuten tässäkin avauksessa. Niillä omantasoisilla naisilla on aivan samanlaiset mahdollisuudet tehdä aloite kuin miehilläkin. Niin kauan kun niitä ei näy, on turha syytellä.


      • nnnnainen
        mythbuster kirjoitti:

        Tässä meni nyt sekaisin yleinen taso ja yksittäistapaukset. Aloituksen väite oli siis se että miehelle ei kelpaa omantasoinen nainen. Vastasin tähän että kelpaisi kyllä, mutta heitä ei ole missään edes saatavilla eivätkä he itse tee mitään asian eteen. Tähän sain ohjeen kehittää itseäni, mikä on vähän epäloogista sillä taso se on huonompikin taso. Yleisellä tasolla joku voi tehdä paljon enemmän kuin toiset - yleensä naiset tekevät aivan uskomattoman vähän tämän asian suhteen. Silti miehiä syytetään, kuten tässäkin avauksessa. Niillä omantasoisilla naisilla on aivan samanlaiset mahdollisuudet tehdä aloite kuin miehilläkin. Niin kauan kun niitä ei näy, on turha syytellä.

        Kuka määrittelee sen tason? Joku tässä tai toisessa ketjussa sanoi hyvin sen, että eikös se ole pääteltävissä siitä, minkälaista vientiä itsellä on? No joo, mun mielestä olisi parempi vaan lopettaa koko tasojen miettiminen, tavata ihmisiä, tutustua ja katsoa kenen kanssa oikeasti viihtyy. Mitä väliä sillä sitten on, kumpi näyttää paremmalta tai muuta vastaavaa?

        Ei kai sinua kukaan syytellyt siitä, jos mieluummin odotat aloitetta kuin teet sellaisen? Mutta eikö se myös ole vain itseltään pois, jos jättää aloitteen tekemättä vaikka olisi kiinnostunut? Eihän se toinen voi sitä tietää, olisit ollut kiinnostunut ja odotit vaan hänen tekevän ensimmäisen siirron...


    • Kilttiatm

      Kyllä kelpaa samanikäinen ja tasoinen nainen.

    • "olette sinkkuja vain ja ainoastaan siksi, koska ette huoli omanikäisiä ja omantasoisia, sosiaalisesti yhtä kömpelöitä naisia."

      Minun ikäinen ja tasoinen nainen kelpaa. En ole sosiaalisesti kömpelö, joten en ymmärrä miksi naisen sellainen pitäisi olla. Saa tietysti olla, ei sen mikään erityisen extrovertti tarvitse olla. Väiteesi on kumottu.

      "Teille naiset ovat vain alle kolmekymppisiä kaunokaisia joilla on vientiä suosituimpien miesten parissa."

      Kelpaa myös yli kolmekymppinen nainen, jolla ei ole vientiä suosituimpien miesten keskuudessa. Väitteesi on kumottu.

      "Olette itse syyllisiä sinkkuuteenne."

      Periaatteessa olen, mutta en kuitenkaan. Kuten mainitsit, oman tasoinen nainen kelpaa minulle enemmän kuin hyvin. Vanha yh-nainen ei ole minun tasoiseni. Yh-naiselle kuuluu yh-mies. Olen sinkku, koska en hyväksy naisten hypergamiaa.

      • Valokuitua

        "Olen sinkku, koska en hyväksy naisten hypergamiaa."

        Olet sinkku koska et hyväksy tasoistasi naista, joka tässä tapauksessa on yksinhuoltaja.


      • Valokuitua kirjoitti:

        "Olen sinkku, koska en hyväksy naisten hypergamiaa."

        Olet sinkku koska et hyväksy tasoistasi naista, joka tässä tapauksessa on yksinhuoltaja.

        Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?

        Jos minä olen yh naisen mielestä hänelle sopiva kumppani, niin se on nimen omaan osoitus naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille kelpaa saman tasoinen mies, vaan he tahtovat parempaa ja hyötyä miehestä tavalla tai toisella.

        Jos läskille, köyhälle ja vanhalle yh-naiselle kelpaa vain nuori, komea ja rikas mies, niin tässä tapauksessa naisen nirsoilu ei tee heistä saman tasoisia.


      • 8plus3

        Taidat olla sinkku siksi, että itse harrastat hypergamiaa. Varmaankin kuvittelet oman tasosi korkeammaksi kuin se on. Kommenttejasi lukemalla, saa käsityksen hyvin ilkeästä ja epäystävällisestä ihmisestä, ja se jos mikä laskee roimasti sinun tasoasi.


      • 15plus10
        super-atm kirjoitti:

        Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?

        Jos minä olen yh naisen mielestä hänelle sopiva kumppani, niin se on nimen omaan osoitus naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille kelpaa saman tasoinen mies, vaan he tahtovat parempaa ja hyötyä miehestä tavalla tai toisella.

        Jos läskille, köyhälle ja vanhalle yh-naiselle kelpaa vain nuori, komea ja rikas mies, niin tässä tapauksessa naisen nirsoilu ei tee heistä saman tasoisia.

        "Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?"

        Taso on parhaiten määriteltävissä siten, että katsoo kenet saa. Jos et saa kuin vanhan yh-kurpan, olet suunnilleen hänen tasoisensa. Jos se nainen jota pidät oman tasoisenasi on mieluummin yksin kuin kanssasi tai saa paremman, olet arvioinut oman tai naisen tason pieleen.

        Oikeastaan sitä ei muuten voi määritelläkään tarkasti kuin kokeilemalla.


      • Uusi.laskutoimitus
        15plus10 kirjoitti:

        "Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?"

        Taso on parhaiten määriteltävissä siten, että katsoo kenet saa. Jos et saa kuin vanhan yh-kurpan, olet suunnilleen hänen tasoisensa. Jos se nainen jota pidät oman tasoisenasi on mieluummin yksin kuin kanssasi tai saa paremman, olet arvioinut oman tai naisen tason pieleen.

        Oikeastaan sitä ei muuten voi määritelläkään tarkasti kuin kokeilemalla.

        "Jos se nainen jota pidät oman tasoisenasi on mieluummin yksin kuin kanssasi tai saa paremman, olet arvioinut oman tai naisen tason pieleen."

        Tismalleen.


      • Uusi.laskutoimitus kirjoitti:

        "Jos se nainen jota pidät oman tasoisenasi on mieluummin yksin kuin kanssasi tai saa paremman, olet arvioinut oman tai naisen tason pieleen."

        Tismalleen.

        Sama pätee toisin päin. Jos vanha ja ruma yh-kurppa luulee itsestään liikoja, niin yksin jää. Valitettavan moni lapseton mies alkaa aisuriksi ja elättäjäksi yh-naisille eli parisuhdehuoralle ja toisen miehen äpärälapsille. Todella harmi ja säälittävää että maailmassa sellaista tapahtuu.

        Edelliset vastaajat ovat joko onnettomia yh-naisia, jotka etsivät aisuria, tai nössöjä valkoritareita ja aisurimiehiä, jotka eivät kunnioita itseään vaan ovat alentuneet parisuhteeseen yh-naisen kanssa.

        Kenenkään miehen ei kannata uskoa yh-naisten ja feministien propagandaa ja aivopesua sen suhteen että lapseton mies olisi saman arvoinen jonkun yh-naisen kanssa. Ei sellaista kannata uskoa.


      • eiperkele
        super-atm kirjoitti:

        Sama pätee toisin päin. Jos vanha ja ruma yh-kurppa luulee itsestään liikoja, niin yksin jää. Valitettavan moni lapseton mies alkaa aisuriksi ja elättäjäksi yh-naisille eli parisuhdehuoralle ja toisen miehen äpärälapsille. Todella harmi ja säälittävää että maailmassa sellaista tapahtuu.

        Edelliset vastaajat ovat joko onnettomia yh-naisia, jotka etsivät aisuria, tai nössöjä valkoritareita ja aisurimiehiä, jotka eivät kunnioita itseään vaan ovat alentuneet parisuhteeseen yh-naisen kanssa.

        Kenenkään miehen ei kannata uskoa yh-naisten ja feministien propagandaa ja aivopesua sen suhteen että lapseton mies olisi saman arvoinen jonkun yh-naisen kanssa. Ei sellaista kannata uskoa.

        Yhyy! Yhyy! Kyllä on maailma taas niin huono paikka että.


      • eiperkele kirjoitti:

        Yhyy! Yhyy! Kyllä on maailma taas niin huono paikka että.

        Onko? Tee asialle sitten jotain äläkä itke siinä, senkin elämässäsi epäonnistunut feministi-yh.


      • tahtootietää
        super-atm kirjoitti:

        Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?

        Jos minä olen yh naisen mielestä hänelle sopiva kumppani, niin se on nimen omaan osoitus naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille kelpaa saman tasoinen mies, vaan he tahtovat parempaa ja hyötyä miehestä tavalla tai toisella.

        Jos läskille, köyhälle ja vanhalle yh-naiselle kelpaa vain nuori, komea ja rikas mies, niin tässä tapauksessa naisen nirsoilu ei tee heistä saman tasoisia.

        Oletko nuori, komea ja rikas mielestäsi?


      • tahtootietää kirjoitti:

        Oletko nuori, komea ja rikas mielestäsi?

        En puhunut itsestäni, vaan yleisesti siitä mitä yh-naiset vaativat. Pelkästään se että naisella on lapsia ja miehellä ei, tekee naisesta parisuhdemarkkinoilla alempitasoisen.


      • aikuisten.oikeesti
        super-atm kirjoitti:

        Millä perusteella yh-nainen olisi yhdenkään lapsettoman miehen tasoinen?

        Jos minä olen yh naisen mielestä hänelle sopiva kumppani, niin se on nimen omaan osoitus naisten hypergamiasta, eli siitä ettei heille kelpaa saman tasoinen mies, vaan he tahtovat parempaa ja hyötyä miehestä tavalla tai toisella.

        Jos läskille, köyhälle ja vanhalle yh-naiselle kelpaa vain nuori, komea ja rikas mies, niin tässä tapauksessa naisen nirsoilu ei tee heistä saman tasoisia.

        Sun tasostas en tiedä enkä ikääsi, mutt miten ihmeessä sinä voit luokitella kaikki yh-äidit samaan nippuun?
        Luuletkos ett äitiys on pudottanut heidät luokattomaan kastiin, emme ole Intiassa.
        .
        Laitatkos sä yhden lapsen 34 vuotiaan yh-leskiäidin samaan riviin?
        Mies kuollut onnettomuudessa. Lapsi saa eläkkeen ja nainen on LK ja valmistuu kyllä ammattiinsa. (ajallaan)
        Samaan riviin vaan, jonkun suloistaan vähemmän huoltapitävän 3 lapsen yh-äidin kanssa? Jolla ei koulutusta mihinkään ammattiin, eikä edes kiinnostustakaan hankkia itselleen ammattia.
        Ei pidä yleistää....kuten ei miehiäkään...useimmilla miehilläkin on kyky eroittaa asioita toisistaan.
        Sillä 34 vuotiaalla on käsityskykyä, noin kapea katsontakantaista miestä
        tuskin koskaan edes ajattelisi mahdollisena kumppanina.
        .
        Kunhan muistutin ett asiat voivat olla toisinkin....


      • aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Sun tasostas en tiedä enkä ikääsi, mutt miten ihmeessä sinä voit luokitella kaikki yh-äidit samaan nippuun?
        Luuletkos ett äitiys on pudottanut heidät luokattomaan kastiin, emme ole Intiassa.
        .
        Laitatkos sä yhden lapsen 34 vuotiaan yh-leskiäidin samaan riviin?
        Mies kuollut onnettomuudessa. Lapsi saa eläkkeen ja nainen on LK ja valmistuu kyllä ammattiinsa. (ajallaan)
        Samaan riviin vaan, jonkun suloistaan vähemmän huoltapitävän 3 lapsen yh-äidin kanssa? Jolla ei koulutusta mihinkään ammattiin, eikä edes kiinnostustakaan hankkia itselleen ammattia.
        Ei pidä yleistää....kuten ei miehiäkään...useimmilla miehilläkin on kyky eroittaa asioita toisistaan.
        Sillä 34 vuotiaalla on käsityskykyä, noin kapea katsontakantaista miestä
        tuskin koskaan edes ajattelisi mahdollisena kumppanina.
        .
        Kunhan muistutin ett asiat voivat olla toisinkin....

        "Sun tasostas en tiedä enkä ikääsi, mutt miten ihmeessä sinä voit luokitella kaikki yh-äidit samaan nippuun?"

        Ei kaikki yh-naiset ole saman tasoisia, mutta yksinhuoltajuus pudottaa naisen markkina-arvon sen verran alas, että esim. yh-naisen nuoruus, kauneus tai varakkuus ei välttämättä tilannetta pelasta. Toisen miehen lapset joka tapauksessa tekevät naisesta vähemmän haluttavan parisuhteeseen.

        "Luuletkos ett äitiys on pudottanut heidät luokattomaan kastiin, emme ole Intiassa."

        Tiedän että yh-naiset eivät ole niin haluttuja parisuhteeseen kuin lapsettomat naiset. Olemme Suomessa.

        "Laitatkos sä yhden lapsen 34 vuotiaan yh-leskiäidin samaan riviin?"

        Mihin samaan riviin? Ketä ne muut ovat?

        "Mies kuollut onnettomuudessa. Lapsi saa eläkkeen ja nainen on LK ja valmistuu kyllä ammattiinsa. (ajallaan)"

        Surullista että noin on käynyt. Syy naisen yksinhuoltajuuteen ei kuitenkaan tee naisesta yhtään vähempää yksinhuoltajaa.

        "Sillä 34 vuotiaalla on käsityskykyä, noin kapea katsontakantaista miestä tuskin koskaan edes ajattelisi mahdollisena kumppanina."

        Olisin kelvannut monellekin yh-naiselle kumppaniksi, joten ei tuo pidä paikkaansa. Ehkä en sinulle tai monille muillekaan yh-naisille kelpaisi, mutta ei se minua haittaa. Se on vain hyvä asia.


      • aikuisten.oikeesti
        super-atm kirjoitti:

        "Sun tasostas en tiedä enkä ikääsi, mutt miten ihmeessä sinä voit luokitella kaikki yh-äidit samaan nippuun?"

        Ei kaikki yh-naiset ole saman tasoisia, mutta yksinhuoltajuus pudottaa naisen markkina-arvon sen verran alas, että esim. yh-naisen nuoruus, kauneus tai varakkuus ei välttämättä tilannetta pelasta. Toisen miehen lapset joka tapauksessa tekevät naisesta vähemmän haluttavan parisuhteeseen.

        "Luuletkos ett äitiys on pudottanut heidät luokattomaan kastiin, emme ole Intiassa."

        Tiedän että yh-naiset eivät ole niin haluttuja parisuhteeseen kuin lapsettomat naiset. Olemme Suomessa.

        "Laitatkos sä yhden lapsen 34 vuotiaan yh-leskiäidin samaan riviin?"

        Mihin samaan riviin? Ketä ne muut ovat?

        "Mies kuollut onnettomuudessa. Lapsi saa eläkkeen ja nainen on LK ja valmistuu kyllä ammattiinsa. (ajallaan)"

        Surullista että noin on käynyt. Syy naisen yksinhuoltajuuteen ei kuitenkaan tee naisesta yhtään vähempää yksinhuoltajaa.

        "Sillä 34 vuotiaalla on käsityskykyä, noin kapea katsontakantaista miestä tuskin koskaan edes ajattelisi mahdollisena kumppanina."

        Olisin kelvannut monellekin yh-naiselle kumppaniksi, joten ei tuo pidä paikkaansa. Ehkä en sinulle tai monille muillekaan yh-naisille kelpaisi, mutta ei se minua haittaa. Se on vain hyvä asia.

        Tuota.. kun minä en ole yh-huoltaja, kuin itselleni.

        "Tiedän että yh-naiset eivät ole niin haluttuja parisuhteeseen kuin lapsettomat naiset. Olemme Suomessa."
        No, se on kyllä totta. Mutt nämä jutut täällä et täällä on saaneet munt allergiseksi...jokainen yh-äiti kun leimataan pulla-hiireksi kersalaumansa kanssa.
        Nainen hakee vain elättäjää mukulilleen ja itselleen. Ei asia ole niin yksioikoinen.
        Nykyään on naisilla itsellään myös koulutusta ja omat ansiot, jotku vielä saaneet kenties perintönäkin pientä varallisuutta.
        Eikä silloin ole NAISEN syytä ottaa miestä perheeseen kevyin perustein.
        .
        Näitä puheita täällä kuunnelleena olen sitä mieltä; et avioituessaan on paras tehdä avioehto paperille, ettei se toinen puoliso kaappaa mitään "minun omaani mukaansa."
        Ja paras ratkaisu on pysyä sinkkuna lopun ikänsä, ei tarvitse koskaan pettyä enää
        .
        "Syy naisen yksinhuoltajuuteen, ei kuitenkaan tee naisesta yhtään vähempää yksinhuoltajaa." "Olisin kelvannut monellekin yh-naiselle kumppaniksi."
        -Niin,surullista kyllä se on lapsi..jota aikuiset miehetkin pelkää! =))
        Ja samaan aikaan olette huolissanne kun ei löydy sopivan tasoista naista.
        Mulla on vaan yksi neuvo...Kasva jo aikuiseksi mieheksi,lopeta pelkääminen.


      • arvaa.kuka
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Tuota.. kun minä en ole yh-huoltaja, kuin itselleni.

        "Tiedän että yh-naiset eivät ole niin haluttuja parisuhteeseen kuin lapsettomat naiset. Olemme Suomessa."
        No, se on kyllä totta. Mutt nämä jutut täällä et täällä on saaneet munt allergiseksi...jokainen yh-äiti kun leimataan pulla-hiireksi kersalaumansa kanssa.
        Nainen hakee vain elättäjää mukulilleen ja itselleen. Ei asia ole niin yksioikoinen.
        Nykyään on naisilla itsellään myös koulutusta ja omat ansiot, jotku vielä saaneet kenties perintönäkin pientä varallisuutta.
        Eikä silloin ole NAISEN syytä ottaa miestä perheeseen kevyin perustein.
        .
        Näitä puheita täällä kuunnelleena olen sitä mieltä; et avioituessaan on paras tehdä avioehto paperille, ettei se toinen puoliso kaappaa mitään "minun omaani mukaansa."
        Ja paras ratkaisu on pysyä sinkkuna lopun ikänsä, ei tarvitse koskaan pettyä enää
        .
        "Syy naisen yksinhuoltajuuteen, ei kuitenkaan tee naisesta yhtään vähempää yksinhuoltajaa." "Olisin kelvannut monellekin yh-naiselle kumppaniksi."
        -Niin,surullista kyllä se on lapsi..jota aikuiset miehetkin pelkää! =))
        Ja samaan aikaan olette huolissanne kun ei löydy sopivan tasoista naista.
        Mulla on vaan yksi neuvo...Kasva jo aikuiseksi mieheksi,lopeta pelkääminen.

        Pikku-myy:kin on vielä hereillä. :)

        En jaksanut kirjautua, pitäisi vielä tehdä iltatoimet ja sitten nukkuu....

        https://www.youtube.com/watch?v=cjogx5Wvfhw


      • aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Tuota.. kun minä en ole yh-huoltaja, kuin itselleni.

        "Tiedän että yh-naiset eivät ole niin haluttuja parisuhteeseen kuin lapsettomat naiset. Olemme Suomessa."
        No, se on kyllä totta. Mutt nämä jutut täällä et täällä on saaneet munt allergiseksi...jokainen yh-äiti kun leimataan pulla-hiireksi kersalaumansa kanssa.
        Nainen hakee vain elättäjää mukulilleen ja itselleen. Ei asia ole niin yksioikoinen.
        Nykyään on naisilla itsellään myös koulutusta ja omat ansiot, jotku vielä saaneet kenties perintönäkin pientä varallisuutta.
        Eikä silloin ole NAISEN syytä ottaa miestä perheeseen kevyin perustein.
        .
        Näitä puheita täällä kuunnelleena olen sitä mieltä; et avioituessaan on paras tehdä avioehto paperille, ettei se toinen puoliso kaappaa mitään "minun omaani mukaansa."
        Ja paras ratkaisu on pysyä sinkkuna lopun ikänsä, ei tarvitse koskaan pettyä enää
        .
        "Syy naisen yksinhuoltajuuteen, ei kuitenkaan tee naisesta yhtään vähempää yksinhuoltajaa." "Olisin kelvannut monellekin yh-naiselle kumppaniksi."
        -Niin,surullista kyllä se on lapsi..jota aikuiset miehetkin pelkää! =))
        Ja samaan aikaan olette huolissanne kun ei löydy sopivan tasoista naista.
        Mulla on vaan yksi neuvo...Kasva jo aikuiseksi mieheksi,lopeta pelkääminen.

        "Tuota.. kun minä en ole yh-huoltaja, kuin itselleni."

        Yh-huoltaja = yksinhuoltaja-huoltaja? Olet sinä myös yksinhuoltaja lapsillesi jos heitä ei sinun lisäksesi kukaan muu huolla.

        "Eikä silloin ole NAISEN syytä ottaa miestä perheeseen kevyin perustein."

        Se on oikein hyvä. Mitä enemmän yh-naiset ymmärtävät olla haluamatta lapsettomia miehiä, niin sitä parempi. Yh-naisten nirsoilu miesten suhteen on enemmän kuin hyvä asia. Silloin naisen sietääkin luulla itsestään liikoja, kun harva mies edes haluaa yh:n kanssa seurustella. Ole vaan ihan ylpeästi vahva ja itsenäinen nainen keskenään lastesi kanssa.

        "Näitä puheita täällä kuunnelleena olen sitä mieltä; et avioituessaan on paras tehdä avioehto paperille, ettei se toinen puoliso kaappaa mitään "minun omaani mukaansa.""

        Ehdottomasti kannattaa. Ihan riippumatta siitä onko puoliso yh vai ei.

        "Ja paras ratkaisu on pysyä sinkkuna lopun ikänsä, ei tarvitse koskaan pettyä enää"

        Pysy ihmeessä jos siltä tuntuu.

        "-Niin,surullista kyllä se on lapsi..jota aikuiset miehetkin pelkää! =))"

        Tyhmää käyttää sanaa pelkääminen. Itse tulen toimeen lasten kanssa ihan hyvin, enkä niitä pelkää. Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan että minulla olisi omia lapsia. Toisten miesten lapsia en myöskään pelkää, mutta en myöskään halua maksaa heidän elämistä. Vaikka kuinka vakuuttelet, että nainen voi olla varakas, toimeentuleva ja elättää itse lapsensa, niin kyllä se uusi mies joutuu aina enemmän tai vähemmän tekemään työtä ja maksumieheksi toisen miehen lasten hyväksi. Ei se ole pelkäämistä. Turhaa työtä kannattaa välttää.

        "Mulla on vaan yksi neuvo...Kasva jo aikuiseksi mieheksi,lopeta pelkääminen."

        Nyt meni jo ihan paskapuheen puolelle :) Noniin palstan miehet. Siinä nyt kuulitte taas yhden "totuuden". Olette pelkureita ja aikuistumattomia, jos ette suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa ja "pelkäätte" toisen miehen lapsia. Toi on oikeasti jo niin tyhmä väiten, ettei voi muuta kuin nauraa.

        Jos joku on asioista erimieltä, niin ei hän ole automaattisesti mikään itkijä, ruikuttaja, epänormaali, pelkääjä, aikuistumaton, runkkari, pienimunainen, homo, trolli, naisten vihaaja yms. Näillä syytöksillä ja nimittelyillä yritetään vain julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi. Ei onnistu tässäkään tapauksessa.


      • aikuisten.oikeesti
        super-atm kirjoitti:

        "Tuota.. kun minä en ole yh-huoltaja, kuin itselleni."

        Yh-huoltaja = yksinhuoltaja-huoltaja? Olet sinä myös yksinhuoltaja lapsillesi jos heitä ei sinun lisäksesi kukaan muu huolla.

        "Eikä silloin ole NAISEN syytä ottaa miestä perheeseen kevyin perustein."

        Se on oikein hyvä. Mitä enemmän yh-naiset ymmärtävät olla haluamatta lapsettomia miehiä, niin sitä parempi. Yh-naisten nirsoilu miesten suhteen on enemmän kuin hyvä asia. Silloin naisen sietääkin luulla itsestään liikoja, kun harva mies edes haluaa yh:n kanssa seurustella. Ole vaan ihan ylpeästi vahva ja itsenäinen nainen keskenään lastesi kanssa.

        "Näitä puheita täällä kuunnelleena olen sitä mieltä; et avioituessaan on paras tehdä avioehto paperille, ettei se toinen puoliso kaappaa mitään "minun omaani mukaansa.""

        Ehdottomasti kannattaa. Ihan riippumatta siitä onko puoliso yh vai ei.

        "Ja paras ratkaisu on pysyä sinkkuna lopun ikänsä, ei tarvitse koskaan pettyä enää"

        Pysy ihmeessä jos siltä tuntuu.

        "-Niin,surullista kyllä se on lapsi..jota aikuiset miehetkin pelkää! =))"

        Tyhmää käyttää sanaa pelkääminen. Itse tulen toimeen lasten kanssa ihan hyvin, enkä niitä pelkää. Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan että minulla olisi omia lapsia. Toisten miesten lapsia en myöskään pelkää, mutta en myöskään halua maksaa heidän elämistä. Vaikka kuinka vakuuttelet, että nainen voi olla varakas, toimeentuleva ja elättää itse lapsensa, niin kyllä se uusi mies joutuu aina enemmän tai vähemmän tekemään työtä ja maksumieheksi toisen miehen lasten hyväksi. Ei se ole pelkäämistä. Turhaa työtä kannattaa välttää.

        "Mulla on vaan yksi neuvo...Kasva jo aikuiseksi mieheksi,lopeta pelkääminen."

        Nyt meni jo ihan paskapuheen puolelle :) Noniin palstan miehet. Siinä nyt kuulitte taas yhden "totuuden". Olette pelkureita ja aikuistumattomia, jos ette suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa ja "pelkäätte" toisen miehen lapsia. Toi on oikeasti jo niin tyhmä väiten, ettei voi muuta kuin nauraa.

        Jos joku on asioista erimieltä, niin ei hän ole automaattisesti mikään itkijä, ruikuttaja, epänormaali, pelkääjä, aikuistumaton, runkkari, pienimunainen, homo, trolli, naisten vihaaja yms. Näillä syytöksillä ja nimittelyillä yritetään vain julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi. Ei onnistu tässäkään tapauksessa.

        "Yh-huoltaja = yksinhuoltaja-huoltaja? Olet sinä myös yksinhuoltaja lapsillesi jos heitä ei sinun lisäksesi kukaan muu huolla."

        Sorry "super-atm" Mä en todellakaan ole "yksinhuoltaja" kuin itseleni.. ja olen lapseeton!
        En puhunut itsestäni, kun puhuin LK:sta ja pienestä pojasta.
        Mutt asiaan miks nyt kirjoitan.
        Olin lukenut näitä kirjoituksia täältä yhdestä jos toisestakin ketjusta...samaa tarinaa kertojan aina välillä vaihtuessa. Sit siellä oli näitä sun kannanottojas tässä ketjussa aika monta...


        Olin väsynyt ja ärtynyt ja lopulta pinna kiristyi ja paloi...minä latasin takaisin
        vähän toisenlaisen näkemyksen.
        Ei kaikki naiset hae elättäjää itselleen tai lapselle/lapsilleen. Saattavat olla taloudellisesti paljon paremmassa asemassa kuin AP tai super-atm(koskaan)
        (Kieltämättä on myös naisia jotka hakevat taloudellista hyötyä/vakautta miehestä, en kiellä sitäkään tosiasiaa.)
        On olemassa myös naisia jotka tarvitsevat miehen vierelleen, ollakseen onnellinen....
        Eläessään ihan tavallista kahden aikuisen välistä parisuhdetta.


        Vaan ei tullut edes mieleen arvon herroille...
        Myönnän et minult meni överiksi ja henkilökohtaiseksi tölväisyksi...anteeksi.
        Tarkoitus ei ollut...kiukkuisena mokasin asian, jota olin kertomassa.
        Ei pitäis väsyneenä ottaa kantaa mihinkään..koskaan.
        .
        "Jos joku on asioista erimieltä, niin ei hän ole automaattisesti mikään itkijä, ruikuttaja, epänormaali, pelkääjä, aikuistumaton, runkkari, pienimunainen, homo, trolli, naisten vihaaja yms. Näillä syytöksillä ja nimittelyillä yritetään vain julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi. Ei onnistu tässäkään tapauksessa.!
        .
        Olet oikeassa; yritin syytöksillä (ja nimittelyillä) julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi.
        Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä, aina, olivat sitt kuinka eriävät tahansa.
        Kiitos sulle tästä rehellisestä kannanotostasi.
        Vaikka tunnut olevan vihainen,(syystäkin) et kuitenkaan sortunut nimittelyyn!
        Pyydän ANTEEKSI super-atm sinulta: voimakasta kielenkäyttöäni ja tunne purkaustani.


      • aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        "Yh-huoltaja = yksinhuoltaja-huoltaja? Olet sinä myös yksinhuoltaja lapsillesi jos heitä ei sinun lisäksesi kukaan muu huolla."

        Sorry "super-atm" Mä en todellakaan ole "yksinhuoltaja" kuin itseleni.. ja olen lapseeton!
        En puhunut itsestäni, kun puhuin LK:sta ja pienestä pojasta.
        Mutt asiaan miks nyt kirjoitan.
        Olin lukenut näitä kirjoituksia täältä yhdestä jos toisestakin ketjusta...samaa tarinaa kertojan aina välillä vaihtuessa. Sit siellä oli näitä sun kannanottojas tässä ketjussa aika monta...


        Olin väsynyt ja ärtynyt ja lopulta pinna kiristyi ja paloi...minä latasin takaisin
        vähän toisenlaisen näkemyksen.
        Ei kaikki naiset hae elättäjää itselleen tai lapselle/lapsilleen. Saattavat olla taloudellisesti paljon paremmassa asemassa kuin AP tai super-atm(koskaan)
        (Kieltämättä on myös naisia jotka hakevat taloudellista hyötyä/vakautta miehestä, en kiellä sitäkään tosiasiaa.)
        On olemassa myös naisia jotka tarvitsevat miehen vierelleen, ollakseen onnellinen....
        Eläessään ihan tavallista kahden aikuisen välistä parisuhdetta.


        Vaan ei tullut edes mieleen arvon herroille...
        Myönnän et minult meni överiksi ja henkilökohtaiseksi tölväisyksi...anteeksi.
        Tarkoitus ei ollut...kiukkuisena mokasin asian, jota olin kertomassa.
        Ei pitäis väsyneenä ottaa kantaa mihinkään..koskaan.
        .
        "Jos joku on asioista erimieltä, niin ei hän ole automaattisesti mikään itkijä, ruikuttaja, epänormaali, pelkääjä, aikuistumaton, runkkari, pienimunainen, homo, trolli, naisten vihaaja yms. Näillä syytöksillä ja nimittelyillä yritetään vain julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi. Ei onnistu tässäkään tapauksessa.!
        .
        Olet oikeassa; yritin syytöksillä (ja nimittelyillä) julistaa toisten mielipiteet arvottomiksi.
        Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä, aina, olivat sitt kuinka eriävät tahansa.
        Kiitos sulle tästä rehellisestä kannanotostasi.
        Vaikka tunnut olevan vihainen,(syystäkin) et kuitenkaan sortunut nimittelyyn!
        Pyydän ANTEEKSI super-atm sinulta: voimakasta kielenkäyttöäni ja tunne purkaustani.

        "Pyydän ANTEEKSI super-atm sinulta: voimakasta kielenkäyttöäni ja tunne purkaustani."

        Saat anteeksi. Eipä tuo haitannut. Menee itsellänikin välillä vähän jutut överiksi, joskus vahingossa ja joskus tahallaan.


    • lhlkhklh

      Toiselle riittää kyllä se hiukan pullukka mukava ja varsinkin harmiton yksilö jos päälle päsmäri geenit miehellä ja sitä putkiaivoa.Jos taas kasvaa vahvan tai vahvojen naisten keskellä voi olla naisille vaikea pala kun naisten pelimaailma tulee tuttuksi ja parisuhde pelit menee siten juonimiseksi.

      • EnAstuAnsaan

        Itsekin olen kiitollinen, että sain elää lapsuuteni vahvojen naisten keskellä, joiden naisten ihanne oli Niskavuoren Heta/Hella Wuolijoki -tyyppinen nainen. Samalla tuli erittäin hyvä käsitys naisten todellisista pyrkimyksistä. Näin totuus on helpompi kaivaa esiin kaiken sen naisten syöttämän valheen alta.


    • ätmi-

      Olemme sinkkuja koska naisill ekelpaa vin komeat jännämiehet.

      • 19plus13

        Olette sinkkuja koska te hypergamisesti jahtaatte vain niitä samoja naisia näiden komeiden jännämiesten kanssa. Jos laskisitte vaatimuksianne omalle tasollenne, ettekä istuisi odottamassa naisen teitä kotoa hakevan, niin asia olisi aivan toinen.


      • vndwvnoewn
        19plus13 kirjoitti:

        Olette sinkkuja koska te hypergamisesti jahtaatte vain niitä samoja naisia näiden komeiden jännämiesten kanssa. Jos laskisitte vaatimuksianne omalle tasollenne, ettekä istuisi odottamassa naisen teitä kotoa hakevan, niin asia olisi aivan toinen.

        Ätmin hypergamia koituu vain ätmin itsensä harmiksi.


      • surullist
        19plus13 kirjoitti:

        Olette sinkkuja koska te hypergamisesti jahtaatte vain niitä samoja naisia näiden komeiden jännämiesten kanssa. Jos laskisitte vaatimuksianne omalle tasollenne, ettekä istuisi odottamassa naisen teitä kotoa hakevan, niin asia olisi aivan toinen.

        Aamen! Juuri näin!

        Mutta eihän ne tajua vaikka ikää tulee ja ihastukset pysyy samanikäisinä..


    • jggjj

      Oman tasoinen ja ikäinen käy. Eli ujo, vaatimattoman näköinen, urheilullinen ja älykäs. Vanhemmat naisetkin kelpaa, mutta ei ne yleensä halua puumaksi. Ja mulle riittää se, että nainen on mun mieleen. Aivan sama olisiko siitä kukaan muu kiinnostunut.

      • sdlkjfdslk

        Ongelmasi on tässä: Monen miehen mielestä urheilullinen ( =hoikka ) nainen on jo kaunis ihan ääritapauksia lukuunottamatta.

        Paritumismarkkinoilla eri sukupuolet haluavat eri asioita. Työtön ja ujo mutta kaunis ja hoikka nainen löytää aina miehen, hyvänkin. Vastaavasti työtön ja ujo mutta hoikka ja komea mies ei ole juuri mitään. Jos mies on työtön ja ujo mutta lihaksikas ja komea, saattaa hän löytää jonkun varakkaan rouvan joka ottaa toy boyksi mutta ei silti ole mikään kovan tason ytm.

        Miksei ätminkäinen saman tien vaadi että naisella pitää olla munat eikä tissejä kun itsekin on tällainen?


    • ikävätosiasia

      Miehiä harvoin kiinnostaa ei-seksikkäät kokemattomat naiset. Miehet haaveilevat kokemattomista naisista tai asettavat vaateeksi kokemattomuuden mutta oikeasti miesten huomion kiinnittää seksipommit sun muut flirttaavat meikatut ja kevyesti pukeutuneet naiset.

      • 13plus16

        Juuri näin. Vaatimattoman näköiset ovat heille pelkkää ilmaa.


      • mies753

        Vaatimattoman näköiset ei ole ilmaa. Vaan yleensä he ovat ujoja kuten minä ja vaikka molemmat pitäisi näkemästään kumpikaan ei kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta. Seurauksena molemmat märehdimme omaa ikisinkkuuta yksin omassa pikku yksiössä.


      • Gfhfhdhdtshsjdk

        Vaatimattomamman näköiset naiset ovat lähinnä vaivaantuneen tuntuisia jos heille jotain puhuu. Osa on suorastaan agressiivisia ja vihaisia.

        Oikeastaan parasta kohtelua saa kauneimmilta naisilta vaikka nämäkään eivät varinaiseti innostu.


    • Hyvin kelpaisi kuvailemasi kaltainen nainen, mutta minä en tunnu kelpaavan niille. Ne harvat, jotka kiinnostuvat, ovat vain yhdenyön panon perässä.

    • 3030

      Miksi nämä iäkkäämmät sinkkunaiset eivät sitten panosta ulkonäköönsä ja terveellisiin elämäntapoihin? Olen itse hoikka ja sporttinen mutta köyhä ja syrjäytynt sinkkumies ja sillä periaatteella mennään että pulska nainen ei kelpaa.

      • keittospppa

        Miksi sinä et panosta, että löytäisit töitä, opiskelisit ja hankkisit sosiaalisia suhteita niin, että et olisi enää köyhä ja syrjäytynyt? Hoikka, sporttinen ja huoliteltu nainen on haluttua parisuhdeainesta kaikissa ikäluokissa. Jopa eläkeläismiehet haluavat hoikkaa naista. Sinulla pitäisi siis olla muutakin tarjottavaa hoikalle ja sporttiselle naiselle kuin ulkonäkösi, koska hänestä kilpailee muutkin miehet (samanikäiset, nuoremmat ja vanhemmat).


    • Ettäsilleen

      Ihminen ei ole homogeeninen laji. Ihminen on heterogeeninen laji.

      Ihminen valitsee puolisolleen, lisääntymiskumppanilleen, jotenkin itseään parempia ominaisuuksia. Rumassa voi olla kaunista parempia ominaisuuksia siinä missä kauniissa voi olla rumaa parempia ominaisuuksia.

      Samoissa asioissa yhtä huonoja tai huonompia ominaisuuksia ei heterogeeninen laji valitse.

    • Maailmanjärjestys

      Oon joskus lukenut jostain tutkimuksesta, jossa mietittiin sitä onko ihminen yksiavioinen tai vastaavaa shaissea... Se jäi mieleen että alfaurokset eli ytm:t on aina siittäneet naiset ja sitten joku ätmi on toiminut naisen ja penskojen elättäjänä. Näin se vaan on aina ollut ja tulee olemaan. Komeat isomunaiset alfat saa naista ja ei ne muuta halua kuin panna. Panna millaista naista vaan, rumaa kaunista kaikkea siltä väliltä. Ne lentää kukasta kukkaan ja naiset tulee paksuksi ja löytää jonku alemman tason miehen elättämään itsensä ja pentunsa. Ihan looginen ja hyvä järjestelmä oikeastaan, koska parempi tasoisten miesten geenit leviää laajemmalle ja jopa at -nainenkin voi parantaa pentujensa tasoa kun tasokas mies siittää ne. Ihmispentu kasvaa kuitenkin niin hitaasti että apuahan sen elättämiseen ja kasvattamiseen tarvii. Nainen ottaa miehekseen ja itsensä ja lapsensa elättäjäksi ätmin, ja ätmikin saa siltä naiselta säälipillua ja ehkä pääsee siittämään pentujakin ja saa omat ätmi -geeninsä levitykseen... Tyytykää vaan osaanne, se on teille jo aikojen saatossa annettu. Jos ei yh -emakon vittu kelpaa, niin olkaa ilman ja tumputtakaa niin kuin tähänkin asti. Jokainen ätmi joka valittaa että naiset jotka heidät huolisivat on alempaa tasoa kuin he koska ovat läskejä ja heillä on pentuja, on väärässä. Te ätmit ootte vaan liian suurissa luuloissa itsestänne. Te olette just lihavan yh -äipän tasoisia.

      • Mahdotontehtävä

        "Te olette just lihavan yh -äipän tasoisia."

        Ai lapseton ei lihava mies on tuollaisen "tasoinen".

        Sinä olet väärässä.
        Tyydy sinä vain osaasi. Kuulostat aika lampaalta joka on lukenut jotain jostain.


      • 15plus8
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        "Te olette just lihavan yh -äipän tasoisia."

        Ai lapseton ei lihava mies on tuollaisen "tasoinen".

        Sinä olet väärässä.
        Tyydy sinä vain osaasi. Kuulostat aika lampaalta joka on lukenut jotain jostain.

        Olkaa sitten tyytyväisiä osaanne ja sinkkuuteenne, kun ei kerran kelpaa se mihin omat rahkeet riittävät.


      • Mahdotontehtävä
        15plus8 kirjoitti:

        Olkaa sitten tyytyväisiä osaanne ja sinkkuuteenne, kun ei kerran kelpaa se mihin omat rahkeet riittävät.

        että jos rahkeet riittävät vain toisen uroksen pennun kaitsemiseen niin miksi astua sellaiseen kasaan paskaa kuin yh-muija?

        "Olkaa sitten tyytyväisiä osaanne ja sinkkuuteenne, kun ei kerran kelpaa se mihin omat rahkeet riittävät."

        Niin tai sitten naisten on tyydyttävä omaan osaansa yksin paskoina jotka ovat hankkineet pentunsa väärän uroon kanssa.


      • Maailmanjärjestys
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        "Te olette just lihavan yh -äipän tasoisia."

        Ai lapseton ei lihava mies on tuollaisen "tasoinen".

        Sinä olet väärässä.
        Tyydy sinä vain osaasi. Kuulostat aika lampaalta joka on lukenut jotain jostain.

        Ei ne kilot pelkästään määrittele miehen tasoa. Hoikka mies ei ole yhtä kuin tasokas. Koita vaan hyväksyä se tosiasia, että sinä olet just yhtä huono ja surkea kuin se lihavin yh -emakko tai pubiruusu, jolle kelpaat säälipanoksi ja penskojen elättäjäksi. Ei ole mitään väliä, jos oot hoikka, se ei tee sinusta tasokasta... Jos sua ei muut edes vilkaisekaan ja ne lihavat yh -emakotkin vain säälistä, niin sen pitäis kertoa sulle jo ihan kaikki sun tasostasi. Oot ilmeisesti vielä tyhmäkin, jos et tuota ole tajunnut... Ihan turha itkeä kun et naista saa, jos ei kelpaa ne joihin sun rahkeet riittää.


      • Maailmanjärjestys
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        että jos rahkeet riittävät vain toisen uroksen pennun kaitsemiseen niin miksi astua sellaiseen kasaan paskaa kuin yh-muija?

        "Olkaa sitten tyytyväisiä osaanne ja sinkkuuteenne, kun ei kerran kelpaa se mihin omat rahkeet riittävät."

        Niin tai sitten naisten on tyydyttävä omaan osaansa yksin paskoina jotka ovat hankkineet pentunsa väärän uroon kanssa.

        Mutta juurihan sulle kerroin, että ätmikin pääsee siittämään pennun, kun ottaa yh -emakon. Kyllä se sullekin penskan puskee, jos sen kanssa menet yhteen, saat ne ätmi -geenisi jakoon sitä kautta. Siitä tosin voidaan olla monta mieltä, että onko se ihmiskunnan kannalta kovinkaan järkevää, että paskat geenisi monistuvat... Ruma ja huonotasoinen nainen voi sentään saada puskettua vitustaan kohtalaisen penskan jos sen siittää yt -mies, ja jos pentu perii pääasiassa isänsä ominaisuudet siitä voi tulla yt -ihminen, mutta ätmi ei saa kuin vain yt -miehen entiseltä patjalta, ja näistä patjoista huonoimmalta eli siltä at -naiselta, joten perimää ajatellen penskan tulevaisuus ei ole kovin hohdokas, varsinkaan jos se on poika. Siitäkin tulee surkeuttaan ja puutettaan katkerana itkevä luuserimies, ihan kuin isänsä... Joo, pysykää vaan nirsoina ätmit, älkääkä missään nimessä kelpuuttako oman tasoisia naisia eli niitä alemman tason yh -emakkoja. Ei teidän pidä lisääntyä ja nussiessa on aina se vaara olemassa, että sieltä tulee pentu. Varsinkin niiden teidän tasoisten naisten kanssa, ne kun tunnetusti eivät huolehdi ehkäisystä.


      • Mahdotontehtävä
        Maailmanjärjestys kirjoitti:

        Mutta juurihan sulle kerroin, että ätmikin pääsee siittämään pennun, kun ottaa yh -emakon. Kyllä se sullekin penskan puskee, jos sen kanssa menet yhteen, saat ne ätmi -geenisi jakoon sitä kautta. Siitä tosin voidaan olla monta mieltä, että onko se ihmiskunnan kannalta kovinkaan järkevää, että paskat geenisi monistuvat... Ruma ja huonotasoinen nainen voi sentään saada puskettua vitustaan kohtalaisen penskan jos sen siittää yt -mies, ja jos pentu perii pääasiassa isänsä ominaisuudet siitä voi tulla yt -ihminen, mutta ätmi ei saa kuin vain yt -miehen entiseltä patjalta, ja näistä patjoista huonoimmalta eli siltä at -naiselta, joten perimää ajatellen penskan tulevaisuus ei ole kovin hohdokas, varsinkaan jos se on poika. Siitäkin tulee surkeuttaan ja puutettaan katkerana itkevä luuserimies, ihan kuin isänsä... Joo, pysykää vaan nirsoina ätmit, älkääkä missään nimessä kelpuuttako oman tasoisia naisia eli niitä alemman tason yh -emakkoja. Ei teidän pidä lisääntyä ja nussiessa on aina se vaara olemassa, että sieltä tulee pentu. Varsinkin niiden teidän tasoisten naisten kanssa, ne kun tunnetusti eivät huolehdi ehkäisystä.

        "ok-näköinen ja on ikäistään nuoremman näköinen (itsekkin olen)

        -normaalivartaloinen ja -painoinen (itsekkin olen)

        -fiksu (itsekkin olen)

        -lapseton (itsekkin olen)

        -vain hieman kokenut ei esimerkiksi avioliittoa jne. (itsekkin olen)

        -kiinnostunut mm. tieteistä ja taiteista (itsekkin olen)

        -ei tahdo perhettä juuri nyt tai vasta myöhemmin (itsekkin teen niin)

        -ei sosiaalisesti vapaa-aikanaan erityisesti aktiivinen, mutta osaa keskustella ja voisi sanoa että on jopa sosiaalisesti muuten rohkea ja puhelias (itsekkin olen)

        -on ehkä hieman kouluttautunut tai ei välitä statuksesta (aivan kuten minäkin)

        -on kaupunkilainen enemmän kuin maalainen, mutta nauttii myös luonnosta toisinaan (aivan kuten minäkin)"

        Etsi tuosta "huonot geenit".

        Veikkaan että geenini voittavat sinun geenisi 100-0.

        Kun geeneistä puhutaan niin millä perusteella niiden huonogeenisten naisten tulisi sitten lisääntyä? Sen lisäksi vanhemman naisen joka on jo synnyttänyt aiemmin hedelmällisyys on jo rapistunut ja vaikuttaa lapsen geenistöön.

        Mutta sinulle asiaa turha selittää koska turha kauhalla ammentaa tai edes lusikalla kun sulle on ehkä juuri ja juuri tipetillä annettu.


      • 7plus16
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        "ok-näköinen ja on ikäistään nuoremman näköinen (itsekkin olen)

        -normaalivartaloinen ja -painoinen (itsekkin olen)

        -fiksu (itsekkin olen)

        -lapseton (itsekkin olen)

        -vain hieman kokenut ei esimerkiksi avioliittoa jne. (itsekkin olen)

        -kiinnostunut mm. tieteistä ja taiteista (itsekkin olen)

        -ei tahdo perhettä juuri nyt tai vasta myöhemmin (itsekkin teen niin)

        -ei sosiaalisesti vapaa-aikanaan erityisesti aktiivinen, mutta osaa keskustella ja voisi sanoa että on jopa sosiaalisesti muuten rohkea ja puhelias (itsekkin olen)

        -on ehkä hieman kouluttautunut tai ei välitä statuksesta (aivan kuten minäkin)

        -on kaupunkilainen enemmän kuin maalainen, mutta nauttii myös luonnosta toisinaan (aivan kuten minäkin)"

        Etsi tuosta "huonot geenit".

        Veikkaan että geenini voittavat sinun geenisi 100-0.

        Kun geeneistä puhutaan niin millä perusteella niiden huonogeenisten naisten tulisi sitten lisääntyä? Sen lisäksi vanhemman naisen joka on jo synnyttänyt aiemmin hedelmällisyys on jo rapistunut ja vaikuttaa lapsen geenistöön.

        Mutta sinulle asiaa turha selittää koska turha kauhalla ammentaa tai edes lusikalla kun sulle on ehkä juuri ja juuri tipetillä annettu.

        Miksi ihmeessä sinä sitten olet ilman naista, kun geenisi ovat noin mahtavatn ja kaiken kaikkiaan olisit (omasta mielestäsi) ytm-luokkaa? Naisethan suorastaan tarjoavat itseään niin mahtaville miehille, jollaiseksi sinä itsesi luokittelet. Miksi sinulla ei siis ole naista, kun tarinoistasi päätellen valinnan varaa pitäisi olla vaikka millä mitalla?


    • Mahdotontehtävä

      Ole hyvä ja tuo näytille...
      noin 35 vuotia

      -ok-näköinen ja on ikäistään nuoremman näköinen (itsekkin olen)
      -normaalivartaloinen ja -painoinen (itsekkin olen)
      -fiksu (itsekkin olen)
      -lapseton (itsekkin olen)
      -vain hieman kokenut ei esimerkiksi avioliittoa jne. (itsekkin olen)
      -kiinnostunut mm. tieteistä ja taiteista (itsekkin olen)
      -ei tahdo perhettä juuri nyt tai vasta myöhemmin (itsekkin teen niin)
      -ei sosiaalisesti vapaa-aikanaan erityisesti aktiivinen, mutta osaa keskustella ja voisi sanoa että on jopa sosiaalisesti muuten rohkea ja puhelias (itsekkin olen)
      -on ehkä hieman kouluttautunut tai ei välitä statuksesta (aivan kuten minäkin)
      -on kaupunkilainen enemmän kuin maalainen, mutta nauttii myös luonnosta toisinaan (aivan kuten minäkin)

      Siinä olisi siis minun tasoinen kumppani joka olisi samankaltainen.

      Mutta koska parisuhdemarkkinat vääristävät markkinoita ja naisten kysyntää niin tarjolla olisi sitten yhäreitä, pulskia naisia tai joillakin tavoilla muuten minulle kelpaamattomia omassa ikäryhmässäni.

      Kyse ei ole siis siitä että haaveilen nuorikosta vaan se on minulle realismia jos tahdon että edes tärkeimmät kriteerit täyttyisivät (lapseton, hoikahko jne. jne.)

      Minä veikkaan että oman ikäisille naisille kelpaisin joko jonkinlaisena lohdutuspalkintona (kun ei ole tarpeeksi statusta niin kelpaisin juuri ja juuri) tai sitten hieman vanhemmalle/pulskemmalle jonkinlaisena palkintona (noin nuori, viriili ja salskea mies!)

      Toisaalta rehellisesti sanottuna vaikea pitää pokkaa näiden juttujen kanssa kun parikymppiset neitoset hymyilevät työpäivän aikana ja tulee flirttailtua naisille aika vapaasti.

      Okei ja aloittajan mukaan minun tulisi tyytyä siis ei-tasoiseeni/ei-samanlaiseen naiseen joka nyt vain sattuu olemaan saman ikäinen.

      Eikös miehen ole usein tarkoitus olla vanhempi? Eikös se 7 vuoden ikäero ollut se paras mitä on tutkittu ja niinpäin että mies on vanhempi ja nainen nuorempi?

      • 15plus18

        No mikä sulla mättää? Saat hommata ihan sellaisen (ikäisen, kokoisen jne.) naisen jonka onnistut hommaamaan. Jos oma nirsous kuitenkin on syynä sinkkuuteen, niin silloin se on oma valinta, ja turha valittaa.


      • hyvätsulle

        Miehillä on usein tosi suuret luulot itsestään. Kun nainen hymyilee kohteliaisuudesta -> "ooh, se flirttaili mulle".


      • Mahdotontehtävä
        hyvätsulle kirjoitti:

        Miehillä on usein tosi suuret luulot itsestään. Kun nainen hymyilee kohteliaisuudesta -> "ooh, se flirttaili mulle".

        Naisilla tietysti ei ole suuret luulot samasta aiheesta?
        ;)

        Sanon vain näin että kysyntää on ollut. En vain ole vielä tarttunut noilta osin syöttiin, mitä nyt hieman näykkäissyt.


      • Mahdotontehtävä
        15plus18 kirjoitti:

        No mikä sulla mättää? Saat hommata ihan sellaisen (ikäisen, kokoisen jne.) naisen jonka onnistut hommaamaan. Jos oma nirsous kuitenkin on syynä sinkkuuteen, niin silloin se on oma valinta, ja turha valittaa.

        "No mikä sulla mättää? Saat hommata ihan sellaisen (ikäisen, kokoisen jne.) naisen jonka onnistut hommaamaan"

        Totta helvetissä.
        Ei mikään mätä. Valinnanvara vain Suomessa on vähäinen koska suurin osa naisista on sopimattomia.

        Saa kai asiasta mainita?

        "Jos oma nirsous kuitenkin on syynä sinkkuuteen, niin silloin se on oma valinta, ja turha valittaa."

        Otsikossa puhuttiin että valitaan oman tasoinen ja oman ikäinen nainen.
        Se ei ole nirsoutta jos sellaista ei löydy. Eikös niin?

        Mutta valitat siitä että kerron asiasta?
        Jäkätijäkätijäk oli sinun viestin sisältö.


      • Maailmanjärjestys

        Uusimpien tutkimusten mukaan suunnilleen saman ikäinen puoliso on paras ja sopivin, eikä väliä kumpi on vanhempi. Sinä et siis kelpaa itsesi ikäisille oman määrittelysi mukaan tasoisillesi naisille... Mikä ihme saa sinut luulemaan, että kelpaat nuorille naisille, joilla sitä valinnan varaa on kaikista eniten? Haaveile vaan luuserimies, haaveile!!! :D Elä harhoissa ja kuvittele olevasi kovinkin hyvä saalis. Olisi tuohon ikään mennessä jo pitänyt tajuta, että et sinä ole, kun ei kerta ottajia ole kuin vain niissä tasottomimmissa emakoissa.


      • Maailmanjärjestys
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        "No mikä sulla mättää? Saat hommata ihan sellaisen (ikäisen, kokoisen jne.) naisen jonka onnistut hommaamaan"

        Totta helvetissä.
        Ei mikään mätä. Valinnanvara vain Suomessa on vähäinen koska suurin osa naisista on sopimattomia.

        Saa kai asiasta mainita?

        "Jos oma nirsous kuitenkin on syynä sinkkuuteen, niin silloin se on oma valinta, ja turha valittaa."

        Otsikossa puhuttiin että valitaan oman tasoinen ja oman ikäinen nainen.
        Se ei ole nirsoutta jos sellaista ei löydy. Eikös niin?

        Mutta valitat siitä että kerron asiasta?
        Jäkätijäkätijäk oli sinun viestin sisältö.

        Mikä sua estää menemästä merta edemmäs kalaan? Sen kun menet ulkomaille ja otat sieltä sen "tasoisesi" naisen. Jotenkin veikkaan että se on joku thaikku tai venakko ja entinen prostituoitu, joka tahtoo siitä elämäntilanteesta pois. Toki voi olla kaunis mutta todellakin patjana toiminut. Sellainen postimyynti -morsian... Joo, sellaisen sinäkin voit saada ja sitten kuvitella että se rakastaa sua, eikä suomen elintasoa ja sitä ettei enää joudu pelkäämään väkivaltaisia asiakkaita ja parittajia. Kyllähän näitä on suomeen tuotu kaikille rumille ja haiseville vanhoille peräkammarinpojille, jos on varaa maksaa. Ai niin, mutta sun ongelmasi taisi ollakin se ettei sulla ole varaa.


      • aikuisten.oikeesti
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        Naisilla tietysti ei ole suuret luulot samasta aiheesta?
        ;)

        Sanon vain näin että kysyntää on ollut. En vain ole vielä tarttunut noilta osin syöttiin, mitä nyt hieman näykkäissyt.

        Niin.. niitä on aina koiraspuolisia pallokaloja uiskentelemassa, ne pitää vaan osata kiertää...


    • ATMaisteri

      Siis huomatkaa: saman tasoinen vs samanlainen.

      Esim. hoikan ja työttömän miehen vastine ei ole hoikka ja työtön nainen, koska 1. hoikkuus on plussaa naiselle vaan ei miehelle 2. työttömyys laskee miehen tasoa mutta ei juurikaan naisen tasoa. Toisin päin, menestyneen tavallisen näköisen naisen vastine ei ole menestynyt tavallisen näköinen mies, koska menestys nostaa miehen tasoa vaan ei naisen tasoa.

      Joskus näistä syntyy yhtälöitä joissa ei ole helppoa löytää "sopivaa" siitä tasoluokasta johon itse kuuluu.

      • gerrealboy

        Jos meittii kaiket päivät jotain tasoja, niin ei oo kyl helppoa löytää kumppania.


      • gerrealboy kirjoitti:

        Jos meittii kaiket päivät jotain tasoja, niin ei oo kyl helppoa löytää kumppania.

        Mullakin alkaa puuro tulla jo korvista ulos näiden tasottelijoiden kanssa.......voi veljet....


    • ATMqqw

      Edes meidän ATM:ien ei ole mikään pakko ryhtyä suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei kiinnosta. Tyypillinen suomalainen kolmekymppinen sinkkunainen on lihava, monen nussima, tylsä ja itsekeskeinen. Mitä annettavaa sellaisella naisella muka olisi? Onnellisempi olen yksin.

      • 10plus7

        Eihän kukaan väitäkään etä sinun olisi pakko pariutua. Hyvä että olet onnellinen yksin. Niin muidenkin nirsojen kuuluisi olla, kun sinkkuus kerran on oma valinta.


      • Mahdotontehtävä

        ". Tyypillinen suomalainen kolmekymppinen sinkkunainen on lihava, monen nussima, tylsä ja itsekeskeinen. "

        Tuossa on monta totuutta.


      • Maailmanjärjestys

        Nyt oot asian ytimessä. Kenenkään ei ole pakko olla sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta. Näin ollen kenenkään naisen, minkään tasoisen ei ole pakko olla ätmin kanssa. Nainenkin on onnellisempi yksin kuin miehen kanssa, joka ei vaan kiinnosta. Tämän olet siis tajunnut, mitä itket vielä? Tyydy vaan osaasi.


      • Maailmanjärjestys
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        ". Tyypillinen suomalainen kolmekymppinen sinkkunainen on lihava, monen nussima, tylsä ja itsekeskeinen. "

        Tuossa on monta totuutta.

        Ja tyypillinen ätmi on katkera ja vihamielinen kitisijä... Tuollainen luonne kuin sullakin on, ei varmasti kiinnosta ketään. Olet varmasti irl vielä rasittavempi uuvatti kuin tällä palstalla. Ehkä omasta mielestäs hyvinkin sädehtivää ja mielenkiintoista seuraa, mutta usko pois, se katkeruus ja sisimmässäsi kytevä vihamielisyys todellisuudessa paistaa todella kauas.


      • sivutakylkeen
        Maailmanjärjestys kirjoitti:

        Ja tyypillinen ätmi on katkera ja vihamielinen kitisijä... Tuollainen luonne kuin sullakin on, ei varmasti kiinnosta ketään. Olet varmasti irl vielä rasittavempi uuvatti kuin tällä palstalla. Ehkä omasta mielestäs hyvinkin sädehtivää ja mielenkiintoista seuraa, mutta usko pois, se katkeruus ja sisimmässäsi kytevä vihamielisyys todellisuudessa paistaa todella kauas.

        Sori jos sanon täysin sivusta mut jos luet tuon tyypin ekan vieatin tähän ketjuun...normaalivartaloinen jne. Niin mikä hänestä tekee ns. Ätmin?

        Siis ihmisllä ylipäätään voi olla vaikeaa löytää kumppaniehdokasta omasta ikäryhmästä. Jos miehellä ei ole lapsia ja on vaikka normaalin lihksikas niin mistä lähtiwn tuollaisen miehentaso tai geenit ovat olleet huonoja?

        Mikä maailmanjärjestys on sellainen jossa miehen tulee valita itseään huonompi ja erilainen kumppani? Jonka jälkeen sinä toteay etttä kosla mies on niin huono?

        Käytä logiikkaa. Ei mies välttämärtä nuorempaa haluaiau mutta kysyntää ja tarjontaa sekä sopivia voi löytyä nuoremmisya kuin oman ikäisistä huonoista epäsopivista valinnoista.

        Kuulostat itse kovasti itkeskelevän asian perään. Anteeksi jos olet niin huono kumppaniehdokas että se tuottaa sulle noin pahan olon. Onneksi se ei näy kauaksi susta ;)

        En tiedä mikä sinua riivaa mut vaikutat ihan perinteiseltä kitkerältä trollillta.


      • Maailmanjärjestys
        sivutakylkeen kirjoitti:

        Sori jos sanon täysin sivusta mut jos luet tuon tyypin ekan vieatin tähän ketjuun...normaalivartaloinen jne. Niin mikä hänestä tekee ns. Ätmin?

        Siis ihmisllä ylipäätään voi olla vaikeaa löytää kumppaniehdokasta omasta ikäryhmästä. Jos miehellä ei ole lapsia ja on vaikka normaalin lihksikas niin mistä lähtiwn tuollaisen miehentaso tai geenit ovat olleet huonoja?

        Mikä maailmanjärjestys on sellainen jossa miehen tulee valita itseään huonompi ja erilainen kumppani? Jonka jälkeen sinä toteay etttä kosla mies on niin huono?

        Käytä logiikkaa. Ei mies välttämärtä nuorempaa haluaiau mutta kysyntää ja tarjontaa sekä sopivia voi löytyä nuoremmisya kuin oman ikäisistä huonoista epäsopivista valinnoista.

        Kuulostat itse kovasti itkeskelevän asian perään. Anteeksi jos olet niin huono kumppaniehdokas että se tuottaa sulle noin pahan olon. Onneksi se ei näy kauaksi susta ;)

        En tiedä mikä sinua riivaa mut vaikutat ihan perinteiseltä kitkerältä trollillta.

        Se määritelmähän on uuvatin ihan oma, ja varmasti on arvioinut itsensä yläkanttiin. Jos hän olisi kaikkea tuota mitä sanoo olevansa, eli varsinainen saalis lähes naisen kuin naisen mielestä, niin olisi löytänyt puolison jo vähintään 10 -vuotta sitten. Ei aikuisten oikeesti tasokkaan ihmisen tarvi etsiä ja olla ilman, valinnan varaa kyllä on. Sitten jos tilanne on se, ettei kiinnostusta tule osaksi kuin vaan rumilta ja lihavilta naisilta, niin se kertoo kaiken oleellisen tyypin oikeasta tasosta... Naurattaa vain nämä kikkeliään kotona pornoa kyyläten hinkkaavat luuserimiehet jotka ulisee "oon niin tasokas ja komea, mutta en kelpaa kuin vaan läskeille yh -emakoille! Lähdenkin siis niiden parikymppisten kaunotarten perään ulisemaan, ne aina tervehtiikin mua töissä ystävällisesti. Ne varmasti haluaa mua..." Mikä ihmeen logiikka tuossa on, että jos kiinnostusta löytyy lähinnä oman ikäisiltä tai itseä vanhemmilta yh -naisilta joita tyyppi ei pidä edes viehättävinä, mutta ei oman ikäisiltä lapsettomilta ja viehättäviltä naisilta, niin hänpä lähteekin jahtaamaan niitä mimmejä joilla sitä valinnanvaraa on eniten, eli nuoria ja kauniita? En vaan ymmärrä että miten tuo pystyy kääntämään asian päässään niin, että hänellä olisi mitään maailman mahkuja naisiin, jotka voivat saada periaatteessa kenet hyvänsä, kun itse ei selvästikään saa edes omasta mielestään siedettävää naista... Sitten tyyppi katkeroituu vaan koko ajan pahemmin ja pahemmin ja itkee ja ulisee jotain todella vihamielistä roskaa täällä.


      • sivustakylkeen
        Maailmanjärjestys kirjoitti:

        Se määritelmähän on uuvatin ihan oma, ja varmasti on arvioinut itsensä yläkanttiin. Jos hän olisi kaikkea tuota mitä sanoo olevansa, eli varsinainen saalis lähes naisen kuin naisen mielestä, niin olisi löytänyt puolison jo vähintään 10 -vuotta sitten. Ei aikuisten oikeesti tasokkaan ihmisen tarvi etsiä ja olla ilman, valinnan varaa kyllä on. Sitten jos tilanne on se, ettei kiinnostusta tule osaksi kuin vaan rumilta ja lihavilta naisilta, niin se kertoo kaiken oleellisen tyypin oikeasta tasosta... Naurattaa vain nämä kikkeliään kotona pornoa kyyläten hinkkaavat luuserimiehet jotka ulisee "oon niin tasokas ja komea, mutta en kelpaa kuin vaan läskeille yh -emakoille! Lähdenkin siis niiden parikymppisten kaunotarten perään ulisemaan, ne aina tervehtiikin mua töissä ystävällisesti. Ne varmasti haluaa mua..." Mikä ihmeen logiikka tuossa on, että jos kiinnostusta löytyy lähinnä oman ikäisiltä tai itseä vanhemmilta yh -naisilta joita tyyppi ei pidä edes viehättävinä, mutta ei oman ikäisiltä lapsettomilta ja viehättäviltä naisilta, niin hänpä lähteekin jahtaamaan niitä mimmejä joilla sitä valinnanvaraa on eniten, eli nuoria ja kauniita? En vaan ymmärrä että miten tuo pystyy kääntämään asian päässään niin, että hänellä olisi mitään maailman mahkuja naisiin, jotka voivat saada periaatteessa kenet hyvänsä, kun itse ei selvästikään saa edes omasta mielestään siedettävää naista... Sitten tyyppi katkeroituu vaan koko ajan pahemmin ja pahemmin ja itkee ja ulisee jotain todella vihamielistä roskaa täällä.

        En osaa tuosta nimenomaisesta miehestä sanoa. En tosin tulkinnut tuota vain parikymppiset kiinnostavay/omanikäisiä en saa asetelmaa noin jyrkästi. Kommentoin vain sitä että tason mittarina ei voi oikein pitää sitä mitä saa jos se kovasti poikkeaa itsestä. Lisäksi kun ei tiedä henkilön historiaa niin on vähän vaikea sanoa että ei olelöytänyt tiettyyn ikäänasti naista. Siinä taidettiin mainita että avioliittoa ei ole takana. Täytyykö sinusya siis miehen ohittaa omat kritewrinsä jotta täyttäisi naisen omat kriteerit? Entäs jos oarikymppinen neito hänelle on liian hyvä ja samanikäinen huonovartaloinen yh liian huono? Monilla naisillakin on vaikeuksia löytää sopiva kumppani ovatko he myös nirsoja omaan tasoonsa nähden?

        Mietin vain että vastauksesi on kovin geneerinen. Oma tilanteeni muistuttaa tuon henkilön tilannetta mutta oletan ettei oarikymppisiä naisa kiinnota kuten sanoit. Kolmekymppisistä sitä sopicaa ei tunnu löytyvän joka täyttäisi edes ne alkeellisimmat kriteerit. Mitäs sitten? Olenko runkkari vai vain mies joka tuntee arvonsa?


      • Maailmanjärjestys
        sivustakylkeen kirjoitti:

        En osaa tuosta nimenomaisesta miehestä sanoa. En tosin tulkinnut tuota vain parikymppiset kiinnostavay/omanikäisiä en saa asetelmaa noin jyrkästi. Kommentoin vain sitä että tason mittarina ei voi oikein pitää sitä mitä saa jos se kovasti poikkeaa itsestä. Lisäksi kun ei tiedä henkilön historiaa niin on vähän vaikea sanoa että ei olelöytänyt tiettyyn ikäänasti naista. Siinä taidettiin mainita että avioliittoa ei ole takana. Täytyykö sinusya siis miehen ohittaa omat kritewrinsä jotta täyttäisi naisen omat kriteerit? Entäs jos oarikymppinen neito hänelle on liian hyvä ja samanikäinen huonovartaloinen yh liian huono? Monilla naisillakin on vaikeuksia löytää sopiva kumppani ovatko he myös nirsoja omaan tasoonsa nähden?

        Mietin vain että vastauksesi on kovin geneerinen. Oma tilanteeni muistuttaa tuon henkilön tilannetta mutta oletan ettei oarikymppisiä naisa kiinnota kuten sanoit. Kolmekymppisistä sitä sopicaa ei tunnu löytyvän joka täyttäisi edes ne alkeellisimmat kriteerit. Mitäs sitten? Olenko runkkari vai vain mies joka tuntee arvonsa?

        Samallainhan täällä ätmit ulvoo kuinka naisten pitäisi ihan hyväntekeväisyytenä antaa toosaa kelle vaan, sellaisellekin joka ei itseä kiinnosta pätkän vertaa, ja sitten toisaalta nainen joka on pannut monen miehen kansssa on huora... Aina valitetaan että "naisella se on niin helppoa, sen kun menee baariin ja heti saa seuraa" ja ajatus on siis se, että naisen pitää hyväksyä mikä tahansa räkä poskella örveltävä suohirviö ja antaa pillua edes säälistä, että se örisijä saa edes kerran elämässään. Naisille sanotaan koko ajan että pitää laskea rimaa, niin kyllä alkaa seuraa löytyä. Minä vain sanoin, että sama se on toisinpäin. Kyllä sitä pillua saa jos laskee rimaa. Ilman jää jos vain ne lapsettomat, hoikat ja kauniit parikymppiset on omasta mielestä saman tasoisia, kuin joku neitsytmies 35 -v. Jos tuo uuvatti on niin täydellinen omasta mielestään ja tasokas, niin kyllä se on nirso jos tuntuu ettei suomesta tarpeeksi hyvää naista hänelle löydy. Ilmeisesti pitäisi olla joku brasilialainen huippumalli sitten ja neitsyys toki tallella? Sun alkeellisia kriteereitä en tiedä mitä ne on. Ehkä lapsettomuus? Se nyt vaan taitaa olla niin, että 25 -vuotiaista eteenpäin olevista naisista aika harva on lapseton, saati vapaa. Ne jotka on vapaita on eronneet ja niillä on lapsia. Jos sitä ei kestä, niin sitten ei mahda mitään. Parempi vain tyytyä runkkaamaan, ja harmitella ettei itse huolinut sitä ihan kivaa ja tavallista naapurintyttöä silloin nuoruudessa, kun piti sitä liian taviksena ja tasottomana itselleen. Se nyt on selvää että mitään parikymppistä kaunotarta et ainakaan enää saa.


      • Mahdotontehtävä

        Anteeksi jos häiritsen keskusteluanne, nyt on kyllä pakko sanoa tähän väliin että et ehkä ihan oikein ymmärtänyt asiaani.

        Minä kerroin että jos minun eteen tuotaisiin saman ikäinen nainen noilla kriteereillä ei mitään ongelmaa.
        Niitä vain kuten itsekkin toteat ei välttämättä ole minun ikäryhmässäni vapaina tai lapsettomana.

        Olen nyt pahoillani jos tuhoan sinun ihannekuvasi minusta, mutta minä en ole "kokematon runkkari".

        Ihan vain myös vihjeenä että huolin kyllä nuorempana sen liian taviksen ja tasottoman ihan kivan ja tavallisen naapurintytön silloin nuoruudessa. Tiedätkö miten kävi? Ne parisuhteet eivät toimineet koska meillä ei ollut tarpeeksi yhteistä.

        Sinun ajatuksesi ovat kummallisen konservatiivisia että ihmiset löytävät kumppaninsa nuorena avioituvat ja sitten eroavat joskus kolmekymppisenä?

        Kaiken perusteella mitä olen lukenut vaikutat ihan perustavantasoiselta uuvatilta itse jolla vaikuttaa olevan vielä oma lehmä ojassa.

        "Se nyt on selvää että mitään parikymppistä kaunotarta et ainakaan enää saa."

        Miksen? Lyödäänkö vetoa?..

        Ongelma on se kuten sanoin että Suomesta nyt ei vain löydy tasoisiani naisia kovin paljon samasta ikäryhmästä. Se on ikävää mutta totta. Pitää vain sopeutua siihen eli olla joko yksin tai sitten valita se parikymppinen!

        Sinä taas jäät tänne uikuttamaan ja nähtävästi kahmimaan omaa vakoasi siksi koska jotkut miehet täällä eivät ole samaa mieltä kanssasi.

        Ps. minulle kelpaa edelleen se naapurintyttö/nainen joka täyttää nuo kriteerit.

        Sellaisen naisen OLEN ANSAINNUT. piste. ;)


    • atmsinkku

      Mä haluaisin löytää kolmekymppisen sosiaalisesti kömpelön ei missin mitoissa olevan (ei yh) amis naisen joka haluaisi lapsia.

    • Poikamies45

      Eihän nyt kukaan voi vakavissaan kuvitella, että kaltaiseni sukupuoliyhdyntää koskaan harrastamattoman miehen pitäisi tyytyä johonkin 30 tätiin. Tuollaiset vanhat naiset ovat jo monen miehen käytössä nuhjaantuneita ja ehkä jo synnyttäneitä, ja senhän tietää mitä se synnytys sille reiälle tekee. Ei näillä ole enää immenkalvosta jäljellä kuin vuosien kultaama muisto, ja ovat myös panomiesten nussittavina pyörittyään tajunneet olleensa pelkkiä tyydytysreikiä sperman tyhjentämiseen ja katkeroituneet ja alkaneet kadehtia teininaisten kauneutta ja tyttömäistä viattomuutta, ja sitten ovat lopulta hurahtaneet feminismiin, joka on vihan aate.

      Itse kun olen vielä 45-vuotiaanakin kuin teinipoika, niin totta kai luonnollinen pyrkimykseni on päästä kokemaan se ensimmäinen teinirakkaus, seurustelu, neitsyyden menetys ja sukupuoliyhdyntä itseni kaltaisen, alle 20-vuotiaan neitseellisen naisen kanssa. Nämä ovat kuitenkin normaaliin nuoruuteen kuuluvia asioita, toisin kuin joku perverssi suhde mummon kanssa, jota tässä aloittaja yrittää tuputtaa. Tietysti oma lehmä ojassa kun on itse ruttuinen mummo, hirveät kurttuhuulet ja alapäässä se vasta hirveä kurttu onkin tuossa iässä. Ei siitä pysty mies seksuaalisesti kiihottumaan, toisin kuin kokemattoman teininaisen neitseellisestä puhtaasta alapäästä, jossa koskematon immenkalvo vartoo lemmen ritarin lävistävää peistä (vai pitäisikö sanoa penistä, hihihihi!)

      Ei todellakaan kelpaa minulle täti-ihminen. Ihan turha on teidän siitä tädit katkerina valittaa. Se on teidän iässänne seksielämä jo ohi ja kannattaa keskittyä vaikkapa käsityöharrastukseen (enkä nyt tarkoita itsetyydytystä, hihihihihi!) Jättäkää te nämä asiat meille nuorille.

      • setäjatyttöeisoviyhteen

        eihän kukaan nyt voi vakavissaan vaatia, että nuoren naisen pitäisi tyytyä kaltaiseesi vanhaan setään


      • taas.kerran

        Poikamies45 jatkaa koko ajan samaa provoa, eikä laiskuuttaan viitsi vaivautua edes keksimään mitään uutta.


      • Maailmanjärjestys
        taas.kerran kirjoitti:

        Poikamies45 jatkaa koko ajan samaa provoa, eikä laiskuuttaan viitsi vaivautua edes keksimään mitään uutta.

        Hänen provonsa on oikein loistava, koska siinä on kiteytettynä tämä ätmien ongelma. Juuri noinhan se on. He luulevat itsestään liikoja...


      • voevoevoe

        Jestas mikä neitsytsetä, joka haaveilee omien ikätoveriensa tyttäristä! :-D On tolla sedällä haaveita! Ilmeisesti hän vielä ihan tosissaan kuvittelee, jotakuta tyttöstä kiihottavan insestin maku niin, että tämä rupeaisi isänsä ikäisen setäihmisen patjaksi. Ne teinithän oikeasti oksentaisivat, jos joku kertoisi heille sedän päiväunista.


      • Maailmanjärjestys
        voevoevoe kirjoitti:

        Jestas mikä neitsytsetä, joka haaveilee omien ikätoveriensa tyttäristä! :-D On tolla sedällä haaveita! Ilmeisesti hän vielä ihan tosissaan kuvittelee, jotakuta tyttöstä kiihottavan insestin maku niin, että tämä rupeaisi isänsä ikäisen setäihmisen patjaksi. Ne teinithän oikeasti oksentaisivat, jos joku kertoisi heille sedän päiväunista.

        "Setä" vaan trollaa hyvin... Eihän se tosissaan ole, vaan tarkoitus on näyttää kuinka typeriä nuo pillun puutettaan ulisevat ätmit on, kun heillä on tuo rima niin korkealle asetettu naisten suhteen.


    • eiminaolla

      Ikisinkku :D

    • 1513

      Kuten tästäkin ketjusta näkyy suuri osa suomalaisten pariutumisongelmista ratkeaisi jos suomalaiset eivät olisi lihavia.

    • fnwonoew

      Onks suomessa yhtä sosiaalisesti kömpelöitä naisia?
      Naisilla on yleensä ystäviä ja elämää, ei ne kieriskele kotona omassa angstissaan.

      • Hyihyi.YH.t

        Niin ne ämmät kieriskelee satunnaisten äijien spermoissa ja pyrkivät raskaaksi jotta saavat elarit plus lapsilisät jne.


      • Nytvähänrotia

        Siis täh?

        ON ja paljon onkin.

        Lisäksi se että naisella on ystäviä ja "elämää" (nähtävästi elämä nyt on sitten ystävien kanssa leipomisesta ja sisustuksesta puhumista kahvilassa) niin se ei tarkoita etteikö naiset olisi sosiaalisesti kömpelöitä.

        Naiset yleensä kuvittelevat olevansa hyviä sosiaalisesti varsinkin tunne- ja suhdeasioissa mikä vain ei pidä paikkaansa. Syynä on se ettei heille tule vastaan tilannetta jossa he voisivat todeta että "herran jumala miten tyhmä mä olen, mun täytyy muuttaa itteäni!"
        Päinvastoin naiset vain selittelevät asiat jälkeenpäin itsensä kannalta hyvin päin ja mikään ei muutu. Siitä seuraa vuosien selittelly mm. niille ystäville miten kaikki menikään jne. (se kaiketi sitten on sitä "elämää" eikä anstausta :D).

        VITUTTAA tuollainen paskan jauhanta että suomalaiset naiset eivät olisi sosiaalisesti kömpelöitä ja mukamas miehet olisivat.

        Niitä sosiaalisesti kömpelöitä hölmimyksiä on loputon määrä, eivät vaan ymmärrä olevansa sosiaalisesti kömpelöitä koska miehillä on tapana hieman mielistellä heitä.

        Ja EI en ole sosiaalisesti kömpelö, paitsi ehkä joskus, kuten me kaikki, sekin katsos voi olla ihan inhimillistä että sellaista tapahtuu.

        Sen lisäksi huomattavan paljon naisia pyöriskelee omassa angstissaan kotona.


    • omanarvonsatuntija

      Ehkä muutamaa viestiä lukuunottamatta täällä on vain keskitytty ikä- ja ulkonäköasioihin. Kyllä minulle vaikuttaa sosiaalinen asema kaikkein eniten. Kyllä toimeentulolla on merkitystä, ehkä ei niinkään asemalla, mutta kyllä silläkin. Olen itse koulutettu, keski-ikäinen, en missi mutta ihan mukavan näköinen kuitenkin. En voisi kuvitella ottavani koulujakäymätöntä, sosiaalituen varassa eläjää omaan elämääni. Kyllä, nyt pistän kuulosuojat siitä huudon määrästä, kuinka itsekäs olen. Sekö ei ole itsekästä sitten, että ulkonäkö ja ikä ovat ne kriteerit? Ja hei, älkää huutako siellä, kuinka katkera ruma ja lihava olen. Kun en sitä ole! Varmaan tämä toimii toisinkinpäin, mutta aika usein miehelle tuntuu riittävän, omasta sosiaalisesta statuksesta riippumatta sangen ikä- ja ulkonäkökeskeinen suhde. Minä en halua elätettävää, haluan siinä suhteessa tasa-arvoisen parisuhteen. Ja aika lähellä omaa ikääni. Ulkonäkö ei tarvitse olla mr universum, mutta huoliteltu olemus on aina plussaa. Kiitos ja hei!

      • sossufani

        Miksi et ottaisi sosiaalituella elävää? :)


      • sinkkumies39

        Eikö sossutuella elävä pysty elttämään itseään. Meinaat että se nyhtää sulta rahaa vai? Tässä maassa asiat on sen verran huonosti että on aika paljon työttömiä. Olin töissä 15 vuotta putkeen, ja kun jää työttömäksi niin se on kuin elämän menettäisi. Työtön on alinta kastia, naiset suorastaan halveksii työttömiä, jopa työttömät naiset. Keneltäkään en ole rahaa pyytänyt työttömyyden aikana ja hyvin olen pärjännyt. Monesti naiset valittaa niistä juoppo miehistä että ne juovat rahansa ja pyytää naiselta lisää. Sitä naiset sietää vuosikausia mutta eivät siedä miestä joka elättää itsensä.


      • LämäänSivusta
        sossufani kirjoitti:

        Miksi et ottaisi sosiaalituella elävää? :)

        Luultavasti siksi, koska kaksi yhteiskunnan verovaroista toimeentulonsa saavaa paria ei yksinkertaisesti voi hyväksyä etenkin jos kumppanimies ansaitsee näistä verovaroista vähemmän. Tämä nainenhan on todennäköisesti töissä paikassa, jossa palkka muodostuu yhteisistä verovaroista. Pitää itseään vain parempana ihmisenä. Toisaalta on ymmärrettävää, jos haluaisi keskustella kumppanin kanssa jostain muusta kuin säästä, niin jonkinlainen yleistietämys olisi eduksi.


    • Noh, että ja tuota noin, niin siinähän on vähän kyse siitäkin, et kuinka pakottava tarve sulla sitten on hakeutua siihen parisuhteeseen! ....Mulla ei ole sellaista pakottavaa tarvetta välttämättä koskaan päätyä parisuhteeseen, et pitäis alta lipan käydä vetämään.. Avoimin mielin katsoo, jos jonain päivänä tupsahtaa eteen jotain jonka kokee olevan itelleen jotain erityistä. Mut joo, näitä kitinöitä ei kyllä jaksaisi kauheasti lueskella, et ottaa tosiaan sen naapurin pullukan sieltä vaikka, jos ei kerran osaa elää itekseen kitisemättä.

    • SeOikeaKiitos

      Minä menen suhteeseen naisen kanssa, johon ihastun. Ei tässä kattella yhtään minkään perään.

      Tosin itse olen sarjassa fiksut, hauskat ja hyvännäköiset vaikka itse sanonkin ja tuota tarjontaa on /- 15v haarukassa aika tavalla.

      Ihmeen rationaalisesti aloittaja suhtautuu pariutumiseen. En lämpenisi.

    • sinkkumies39

      Ei kuulkaas niitä rumia omantasoisia naisia niin vaan isketä. Niillä kriteerit on aika korkeella. Monia olen yrittänyt turhaan, lähes kaikki halua apitkän miehen ja alle 170 centtisenä ei ole juuri toivoa tutustua naisiin.

    • pällinaama56789006767

      Olen herännyt ;)
      Valitettavasti olen tullut siihen loppupäätelmään ettei kukaan minua tarvitse, ei yhteiskunta eikä naiset.
      Kesän loppuu mennessä on tapahduttava jokin muutos omien opiskelujen, asumisen, töiden tai naisen suhteen...
      Itse aion jättää tämän kaiken paskan taakseni, haluan antaa tilaa jollekin sellaiselle joka oikeasti on menestymiskykyinen yksilö.

    • riittääkäsi

      KÄSI RIITTÄÄ KÄSI RIITTÄÄ KÄSI RIITTÄÄ KÄSI RIITTÄÄ

    • AtmAisurilleJämät

      Turha meitä romanttisia AT-miehiä on siitä syyttää, että tavisnaiset ovat toisen miehen korkkaamia ja omistamia.

      Olisitte valinneet korkkaajanne paremmin, turha siitä on romanttisia miehiä syyttää kun meille ei kelpaa käytetyt tavislutkat.

      • 16plus7

        Onko joku teitä siitä syyttänyt?
        Teitä on syytetty siitä, että ulisette täällä pillunpuutettanne, vaikka puutteenne on teidän oma valintanne.


    • Gammaromeo

      Yleisesti ottaenhan miehillä on realistisempi käsitys omasta tasostaan kuin naisilla omasta tasostaan. Varmaan jotkut miehet ovat sinkkuja nirsouttaan, mutta miesten sinkkuuden keskeisenä syynä en nirsoutta näe.

      • Mahdotontehtävä

        Voin myöntää että olen henkilökohtaisesti nirso. Se ei kuitenkaan ole koko syy siihen että ei ole löytynyt kumppania koska syitähän löytyy vaikka kuinka paljon olosuhteista jne.

        Mutta yleisesti miehet eivät ole nirsoja vaan naiset. Toisaalta monella esimerkiksi kolmekymppisellä on parikymppinen tyttöystävä.

        Sitten taas toisaalta kun on katsellut vierestä millaisia naisia kavereillani on ollut viime aikoina suhteessa niin arvostan enemmän nirsouttani.


      • Gammaromeo
        Mahdotontehtävä kirjoitti:

        Voin myöntää että olen henkilökohtaisesti nirso. Se ei kuitenkaan ole koko syy siihen että ei ole löytynyt kumppania koska syitähän löytyy vaikka kuinka paljon olosuhteista jne.

        Mutta yleisesti miehet eivät ole nirsoja vaan naiset. Toisaalta monella esimerkiksi kolmekymppisellä on parikymppinen tyttöystävä.

        Sitten taas toisaalta kun on katsellut vierestä millaisia naisia kavereillani on ollut viime aikoina suhteessa niin arvostan enemmän nirsouttani.

        Itsekin olen nirso, mutta se että osa miehistä on ns. oikeasti nirsoja, tai suhteellistahan tuo nirsouskin on, ei muuta sitä asiaa että enemmistö ns. ikisinkkumiehistä ei varsinaisesti ole nirsoja.


      • Mahdotontehtävä
        Gammaromeo kirjoitti:

        Itsekin olen nirso, mutta se että osa miehistä on ns. oikeasti nirsoja, tai suhteellistahan tuo nirsouskin on, ei muuta sitä asiaa että enemmistö ns. ikisinkkumiehistä ei varsinaisesti ole nirsoja.

        Aivan, ei todellakaan ole.

        Tunnen useitakin ikisinkkumiehiä ja toisaalta miehiä jotka ovat olleet sinkkuina hyvän aikaa joissa ei kyllä ole pahemmin mitään vikaa eivätkä ole myöskään nirsoja.

        Niitä hyviä ja sopivia naisia vain ei kasva joka oksalla.


    • vmpvmpvmpvmp

      Media ja photoshop on vääristänyt nasen kuvaa miesten silmissä. jopa taidokkaasti meikattu nainen on miesten mielestä luonnonkaunis kun taas meikkaamaton on ruma. Näin se ikävä kyllä menee.

      Ihmiskunnan kuuluisikin kuolla sukupuuttoon, ehkä älykkäämpien rotujen nirsous toisiinsa on evoluution tuotos (sidoksissa kultturiseen kehitykseen tietysti)mikä on esim. afrikassa ja lähi-idässä vasta tuloillaan(ja toivottavasti nopeasti tuleekin). Yksinäisyys tekee siltikin kipeää.

      • "kun taas meikkaamaton on ruma. Näin se ikävä kyllä menee."

        Ei ole kaikkien näkemys, mutta siihen en voi ottaa kantaa kuinka moni ei näin ajattele....luonnollinen on luonnollista ja hyvän levon jälkeen se on parhaimmillaan kaikkineen ihanine "epätäydellisyyksien" kera.....


      • njaah
        MGTOW kirjoitti:

        "kun taas meikkaamaton on ruma. Näin se ikävä kyllä menee."

        Ei ole kaikkien näkemys, mutta siihen en voi ottaa kantaa kuinka moni ei näin ajattele....luonnollinen on luonnollista ja hyvän levon jälkeen se on parhaimmillaan kaikkineen ihanine "epätäydellisyyksien" kera.....

        Mahdatko oikeasti edes tietää mistä puhut?
        Miehet nimittäin luulevat hillitysti meikattuja naisia meikittömiksi. Täysin meikittä olevat naiset jäävät kyllä lehdell soittelemaan, eikä heitä koskaan kehuta kauniiksi.


      • njaah kirjoitti:

        Mahdatko oikeasti edes tietää mistä puhut?
        Miehet nimittäin luulevat hillitysti meikattuja naisia meikittömiksi. Täysin meikittä olevat naiset jäävät kyllä lehdell soittelemaan, eikä heitä koskaan kehuta kauniiksi.

        "eikä heitä koskaan kehuta kauniiksi."

        Kuinka monta miestä tarvitse kehumaan itseäsi kauniiksi, eli kuinka kauhea huomion tarve muilta miehiltä sinulla olisi/on kun olet suhteessa.....

        Ymmärrän tosin hillityn meikin, kun ollaan sellaisissa tilanteissa, että se kuuluu asiaan, mutta jotkut naiset ovat suhteessakin sellaisia, että sentin pakkeli kerros on päällä kokoajan ja yleensä näillä pukeutuminenkin on tyyliä "tyrkky-look".


      • ätmel

        Näkeehän noita ihania naisia tuolla kadullakin. Ei siinä ole mitään mediaa tai photoshoppia välissä.


    • ikisinkku39

      99% miehistä ja naisista on samantasoisia. Kyllä siis kelpaa ihan normi nainen.
      Naisille tuskin kelpaa normimies vaan naisilla on aina paljon kriteerejä. Pitää olla pitkä ja komea, sosiaalinen, paljon kavereita ja kaikkea.

    • Kilttiatm

      En voi olla nirso koska en edes pääse treffeille. Tiedän että en mitään missiä koskaan voi saada

    • tiivisti

      Miehenä sanoisin ? Kun nainen leuhauttaa feromoninsa miesten nokkiin, ikä ei merkitse mitään, kun leuhauttaja on kuitenkin ylipainoinen veneen pohjatappi, hyytyy siinä halut ja käpertyy sinkuksi, sama toisinpäin.

    • tosirandom

      Murmeleiden soidinmenot on tunnetusti eeppisen kompleksisia.
      Jotain kyllä tarttis. Siis omaa tai suurempaa kattilaa vähän hämmäyttää./?

    • Sinkkumies47

      Ei tässä kuule ketään syytellä mistään sinkkuudesta. Olen aikoja sitten hyväksynyt sen tosiasian, että en saa koskaan sen tasoista naista, joka olisi seksuaalisessa mielessä tarpeeksi kiinnostava. Niinpä elän sinkkuna ilman pienintäkään katkeruutta :)

      • sdsf

        Terve asenne. Itsekin totesin, että olen liian "hankala" tai minussa on paljon piirteitä, joilla on vaikea löytää kumppania, mutta vuosien aikana tein rauhan asian kanssa (kuvittele olevasi opossumi geometristen muotojen maailmassa - liian kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa sopiakseen kenellekään). Yritän vain keskittyä nauttimaan elämästä yleisesti. Elämä ei ole pelkästään parisuhdetta varten, mutta hienoa jos sellaisen löytää. Jos ei, niin maailma on iso paikka täynnä erilaisia mahdollisuuksia.


    • 3h9w4g

      Itse etsin kyllä ihan oman ikäistäni seuraa, ei lapsien kanssa voi seurustella koska arvomaailma on kovin erilainen, eikä ne kyllä muutenkaan kiinnosta.
      Tosin yks tuntemani nainen tapaili pari kuukautta jotain yli 10v nuorempaa poikaa, eihän se kahta kuukautta pidempään kestänyt.

      Jos on kiltti, tunnollinen, kokopäivätöitä tekevä mies jolla on autot, mökit ja asunnot niin naista et saa. Pitää olla jännä!

      • KummaJuttu-78

        "Jos on kiltti, tunnollinen, kokopäivätöitä tekevä mies jolla on autot, mökit ja asunnot niin naista et saa. Pitää olla jännä!"

        Onneksi olin noista asioista vain kiltti ja tunnollinen kun tapasin nykyisen naiseni. Nykyään olen myös kokopäivätöissä, asunnon ja mökin sekä auton omistava. Ja sama nainen on silti pysynyt matkassa ;)


    • Ikisinkkuja ovat aika nirsoja, sopivan kumppanin löytäminen on hankala.
      Kun ikä tulee tarpeeksi ja aika hankkia lapsia, silloin pikkuhilja nirsoudesta pitää päästä eron, jos meina lapsia tässä elämässä vielä saada ennen 40 ikävuotta.
      Nainen kun on pitkäaikainen sinkku yli 30 vuotiana, hänellä on todenäköisesti kaksi lasta tai ylikin. Mies kun halua nuorta naista jolla ei ole lapsia. Muuten ottaisi saman ikäisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe