Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. No hyvä, jos sait minusta pahanolon purkaus kanavan ja kohteen, olen aito oma itseni, niin hyvässä, kuin pahassa ja sinulla täysi oikeus mielipiteeseesi, tosin perustelut olisi ollut mukava kuulla, mutta en niitä sinulta edellytä.

En lähtenyt mitätöimään sinun kohtaamiasi "haaksirikkoja", mutta voin sanoa, että sinun polullesi osuneet karikot ovat pieniä, minun kohtaamani jäävuoreen verrattuna, mutta juuri siitä syystä olen vahvempi ja onnellinen asemastani, riippumatta siitä mitä esteitä elämä eteeni heittää, olen selviytynyt ja selviydyn kaikesta, riippumatta siitä mitä se on, osaan ottaa elämän sellaisena, kuin se eteeni tulee ja arvostaa kaikkea pientäkin ja pieniä asioita, joita tämä ihmeellinen ja arvokas elämä eteeni tuo.

Kaikkea hyvää sinulle, pyrin vastaamaan myös sinulle, jos kysymyksiä esität edes kohtuu asiallisesti, mutta itse lupaan, etten lähellesi tule, enkä pyri osallistumaan keskusteluun kanssasi, jos minä aiheutan sinussa "oksennus" reaktion, en halua tunkea ihmisten lähelle, jotka eivät sitä halua.
  2. =DD
  3. "En kyllä missään ole nähnyt yhtä pahaa itsepetosta kun täällä palstalla"

Sitähän näkee paljon enemmän IRL kuin täällä, enkä kommentoi nyt mitään muuta kuin tuota lausettasi.

Henkistä tai fyysistä väkivaltaa ei saa suhteessa olla, fyysistä ei yhtään ja pienet henkisen väkivallan "loiskeet" pitäisi pystyä keskustelemaan, niin että asia on oikeasti selvitetty.

"Ei ne sanat vaan ne teot", "kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan", jne...jne..jos nämä ovat "aikuisten oikeasti" hanskassa, niin kaikki olisi hyvin, mutta totuus on pääsääntöisesti jotain ihan muuta, niin kuin kaikki sen hyvin tietävät, loppu on pelkkää sumutusta, peliä ja valheita.