Olin toisilla treffeillä naisen kanssa ja heti treffien aluksi nainen halasi mua. Treffit olivat mielestäni ok ja erotessamme minä puolestani halasin häntä. Tunti treffien jälkeen sain kuitenkin tekstarin naiselta ettei usko jutusta tulevan mitään sen enempää. Siis mitä vttua, mitä naisten päässä oikein liikkuu. Ei mitään selitystä miksi juttu ei muka toimi, ei kostunut pillu toisella tapaamisella niin heti annetaan lemput.
en tajua naisia
63
<50
Vastaukset
- give.them.nothing
Juuri tuon takia on pakko pyörittää samaan aikaan montaa eri naista kun yhdeltä jää tikku käteen.
naisena voin sanoa ettei se halaaminen mitään tarkoita. ite halailen kaverit läpi aina kahville mentäessä ja suurin osa kavereista miehiä :) ehkä tää naikkonen ei nyt vaan tuntenut 'sitä jotain'?
- sfdgsfds
Miksi pitäisi tuntea sitä jotain?
- kaveriton_ätmel
sfdgsfds kirjoitti:
Miksi pitäisi tuntea sitä jotain?
Nii just. Miksei vois vaan olla looginen suhde, että hei sullon pimppi, mulla pippeli, lyödään ne yhteen ja tsika tsika buum buum? Miks pitää aina ne vitunvitunvitun tunteet sotkea joka asiaan?
- sulla.omituiset.aatokset
kaveriton_ätmel kirjoitti:
Nii just. Miksei vois vaan olla looginen suhde, että hei sullon pimppi, mulla pippeli, lyödään ne yhteen ja tsika tsika buum buum? Miks pitää aina ne vitunvitunvitun tunteet sotkea joka asiaan?
Eikö kaikki etsi ihmistä johon rakastutaan ja just siihen tarvii sitä kemiaa. Outoa että sun mielestä olis ihan ok olla kenen tahansa random tyypin kanssa jonka kanssa sit vielä harrastetaan seksiä. Ei naiset ainakaan noin toimi. Sehän olis ihan hirveetä olla jonkun kanssa jota kohtaan ei tunne yhtään mitään ja sit pitäis sängyssäkin muhinoida. Seksihän on kaikkein intiimeintä touhua mitä voi harrastaa toisen ihmisen kanssa, joten ei sitä kenen tahansa kanssa todellakaan tehdä vaan ainoastaan sellasen jota haluaa ja halu syntyy kun rakastuu, simple is that.
- luglug
sulla.omituiset.aatokset kirjoitti:
Eikö kaikki etsi ihmistä johon rakastutaan ja just siihen tarvii sitä kemiaa. Outoa että sun mielestä olis ihan ok olla kenen tahansa random tyypin kanssa jonka kanssa sit vielä harrastetaan seksiä. Ei naiset ainakaan noin toimi. Sehän olis ihan hirveetä olla jonkun kanssa jota kohtaan ei tunne yhtään mitään ja sit pitäis sängyssäkin muhinoida. Seksihän on kaikkein intiimeintä touhua mitä voi harrastaa toisen ihmisen kanssa, joten ei sitä kenen tahansa kanssa todellakaan tehdä vaan ainoastaan sellasen jota haluaa ja halu syntyy kun rakastuu, simple is that.
Mutta naisethan aina sanoo että seksi on vaan seksiä...
- järki-ätmi-1234
sulla.omituiset.aatokset kirjoitti:
Ei rakastumiseen pitäisi kemiaa tarvita. Ainakin minulle tärkeintä on, että nainen sopii kanssani yhteen ns. paperilla, eli meillä on paljon yhteistä. Lisäksi ratkaisevaa on, onko nainen myös kiinnostunut minusta. En todellakaan etsi ketä tahansa random-tyyppiä. Parisuhteelta odotan toki seksiä, mutta se on vain yksi osa sitä.
- aikuisten.oikeesti
luglug kirjoitti:
Mutta naisethan aina sanoo että seksi on vaan seksiä...
.
Onkohan sulla menneet puurot ja vellit nyt sekaisin?
Naiset ei kyllä sano noin...se on miesten selitys, yleensä kärähdettyään vieraist...
.
järki-ätmi-1234 kommentoi:
"Ei rakastumiseen pitäisi kemiaa tarvita. Ainakin minulle tärkeintä on, että nainen sopii kanssani yhteen ns. paperilla, eli meillä on paljon yhteistä."
-Ai, ei vai? Siis miehet ei ehkä tarvitse. Naiset on erilaisia myös sit tässäkin asiassa.
.
" Parisuhteelta odotan toki seksiä, mutta se on vain yksi osa sitä."
- Niin minäkin! Mutt mitään seksiä ei tule, jos mulla ei ole tunteita sitä miestä kohtaan.
Jos mä en tunne sitä miestä kohtaan mitään sytyttävää niin en vaan tunne, valitan.
Ei mulla ole mitään kytkintä mistä sytyttäisin tunteitani...se on se "kemia"......
....en mä sitä osaa selittää.
Sen asian saa joku mua viisaanpi selittää, tai koittaa selittää! - yks.mies.palstalta
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
.
Onkohan sulla menneet puurot ja vellit nyt sekaisin?
Naiset ei kyllä sano noin...se on miesten selitys, yleensä kärähdettyään vieraist...
.
järki-ätmi-1234 kommentoi:
"Ei rakastumiseen pitäisi kemiaa tarvita. Ainakin minulle tärkeintä on, että nainen sopii kanssani yhteen ns. paperilla, eli meillä on paljon yhteistä."
-Ai, ei vai? Siis miehet ei ehkä tarvitse. Naiset on erilaisia myös sit tässäkin asiassa.
.
" Parisuhteelta odotan toki seksiä, mutta se on vain yksi osa sitä."
- Niin minäkin! Mutt mitään seksiä ei tule, jos mulla ei ole tunteita sitä miestä kohtaan.
Jos mä en tunne sitä miestä kohtaan mitään sytyttävää niin en vaan tunne, valitan.
Ei mulla ole mitään kytkintä mistä sytyttäisin tunteitani...se on se "kemia"......
....en mä sitä osaa selittää.
Sen asian saa joku mua viisaanpi selittää, tai koittaa selittää!palstan yks fiksukin vielä hereillä. :)
mä tiedän mitä tarkoitat, mutta millä selität asian jollekin, ketä ei tunne samoin, välillä jopa tuntuu, että on tunteettomia ihmisiä täällä liikenteessä, mene ja tiedä.... - KannattaaTajutaTämä
Naiset on usein niin paljon sosiaalisempia, et just halailee ihmisiä ihan kavereina ja juttelee small talkina puolituntemattomillekin (esim kaverin kavereille) sellaisiakin henkilökohtaisia asioita, joista miehet ei oo tottuneet puhumaan. Sit kun yksinäiset miehet pääsee (joutuu?) tällaisen sosiaalisuuden piiriin, ne on ihan että "ooh, tässä on on nyt jotain suurta" ja ihmettelevät kun nainen ei sit lämpiäkään enempää tai ryhdy suhteeseen ja nainen on ihan et "eihän meidän välillä ees ollut mitään".
KannattaaTajutaTämä kirjoitti:
Naiset on usein niin paljon sosiaalisempia, et just halailee ihmisiä ihan kavereina ja juttelee small talkina puolituntemattomillekin (esim kaverin kavereille) sellaisiakin henkilökohtaisia asioita, joista miehet ei oo tottuneet puhumaan. Sit kun yksinäiset miehet pääsee (joutuu?) tällaisen sosiaalisuuden piiriin, ne on ihan että "ooh, tässä on on nyt jotain suurta" ja ihmettelevät kun nainen ei sit lämpiäkään enempää tai ryhdy suhteeseen ja nainen on ihan et "eihän meidän välillä ees ollut mitään".
En osta tätä, yksilö kohtaista....
Omasta kokemuksesta sanoisin, että ei ole kauheasti poikkeuksia yleisesti, tietenkin tähän vaikuttaa se, miten itse kohtaat ihmisen, eli kuinka avoin ja sosiaalinen itse on.
Itse pyrin kohtaamaan avoimesti ihmisen ihmisenä, jolloin jopa ne hiljaisimmat yleensä lähtevät avoimemmin keskusteluun mukaan.- nnnnainen
MGTOW kirjoitti:
En osta tätä, yksilö kohtaista....
Omasta kokemuksesta sanoisin, että ei ole kauheasti poikkeuksia yleisesti, tietenkin tähän vaikuttaa se, miten itse kohtaat ihmisen, eli kuinka avoin ja sosiaalinen itse on.
Itse pyrin kohtaamaan avoimesti ihmisen ihmisenä, jolloin jopa ne hiljaisimmat yleensä lähtevät avoimemmin keskusteluun mukaan.Itse yritän keskustellessa myös huomioida kaikkia ja kannustaa ujompiakin osallistumaan. Tästä on kuitenkin usein seurannut sellainen ongelma, että nämä ujommat miehet tulkitsevat saamansa huomion ja kannustavan kuuntelutyylini kiinnostukseksi. Se on kurjaa, koska en haluaisi johtaa harhaan ja inhoan aiheuttaa muille pahaa mieltä.
nnnnainen kirjoitti:
Itse yritän keskustellessa myös huomioida kaikkia ja kannustaa ujompiakin osallistumaan. Tästä on kuitenkin usein seurannut sellainen ongelma, että nämä ujommat miehet tulkitsevat saamansa huomion ja kannustavan kuuntelutyylini kiinnostukseksi. Se on kurjaa, koska en haluaisi johtaa harhaan ja inhoan aiheuttaa muille pahaa mieltä.
Taidat sitten olla mun "sielunsisko", tässä asiassa ja kun tarkemmin ajattelen, niin voi olla, että itselläkin on joillekin naisille voinut lähteä tästä vääriä signaaleja, jos eivät ole siihen ihan tottuneet, en ollut oikeastaan ajatellutkaan asiaa......
Mutta varmasti naisille tämä voi olla yleisempää, syystä että......(ei lähdetä nyt siihen...). ;)
- Kilttiatm
Nainen katsoi oletko jännämies. Et ollut joten nainen päätti että sinun kanssasi ei kannata jatkaa juttua koska naisen vittu ei kuumotu kuitenkaan.Ei siis ollut kemia koska naisen pillu ei kostunut, nainen ajatteli sinua että seksuaalisesti sinusta ei ole tyydyttämään naista koske olet ruma.
- ikuisestirumin
Spekuloin tota asiaa ihan mielessäni, että miksi te haluatte ja tapailette ton tyyppisiä naisia.. Mutta sehän on selvä. Vain rohkeat jännänaiset uskaltaa treffailla eli Ei ole valintaa! :( Ja sellaiset naiset ei taas huoli nössöjä. Nössönaiset odottaa, että ne haetaan kotoa samoin kuin nössöimmät ätmit ja siksi he eivät ikinä kohtaakkaan ja on niin paljon yksinäistýyttä..
- eimissimitoissa
Kyllä nainen aika pian huomaa että kolahtaako joku olemuksessasi vai ei. Ulkoinen olemus on alussa aika ratkaiseva. Naisella voi olla tietty mielikuva mitä hän odottaa. Koskee ulkonäköä ja käytöstä.
- pään.sisällä.jotain
Pinnallinen idiootti valitsee kumppaninsa ulkonäön mukaan.
- 634563565335
pään.sisällä.jotain kirjoitti:
Pinnallinen idiootti valitsee kumppaninsa ulkonäön mukaan.
Enpä tiedä. Ei sitä rumaa naistakaan taida ätmit huolia.
- mnghjh
Voit todella olla tarkat mielikuvat mitä odottaa toisen olemukselta, mutta miksi eivät kerro niitä olettamuksiaan ennen tapaamista, säästyisi monelta mielipahalta.
- fiksusti-tehty
mnghjh kirjoitti:
Voit todella olla tarkat mielikuvat mitä odottaa toisen olemukselta, mutta miksi eivät kerro niitä olettamuksiaan ennen tapaamista, säästyisi monelta mielipahalta.
Olemusta on vaikea selittää toiselle kun siihen kuuluu se koko toisen käytös myös ne eleet ja ilmeet ja läsnäolo sun muut. Anna esimerkki miten selität ne toiselle.
- ggnmghjnhgj
fiksusti-tehty kirjoitti:
Olemusta on vaikea selittää toiselle kun siihen kuuluu se koko toisen käytös myös ne eleet ja ilmeet ja läsnäolo sun muut. Anna esimerkki miten selität ne toiselle.
Kovin on säälittävän nirsoa, jos tuollaisiin takertuu. Tai siis sen nyt ymmärtää, jos ei siedä esim. jatkuvaa nenän kaivamista tai todella tylyä tai härskiä käytöstä, mutta niin kauan kun pysytään suht normaaleissa rajoissa, ei pitäisi pinnallisilla pikkuseikoilla olla väliä.
- palsta.mies
ggnmghjnhgj kirjoitti:
Kovin on säälittävän nirsoa, jos tuollaisiin takertuu. Tai siis sen nyt ymmärtää, jos ei siedä esim. jatkuvaa nenän kaivamista tai todella tylyä tai härskiä käytöstä, mutta niin kauan kun pysytään suht normaaleissa rajoissa, ei pitäisi pinnallisilla pikkuseikoilla olla väliä.
miehenä vastaan sinulle, itsellä tuo menee juuri noin, kuin tämä nainenkin sanoi, jos olemus ei ihastuta, niin se ei vaan ihastuta.
en voi kääntää jotain kytkintä vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja perus käytös kunnollista, mutta sitä ei voi selittää ihmiselle, joka ei itse näin toimi tai tajua mistä on kyse.
Minäkään en tajua naisia. Miksi nainen ehdottaa toisia treffejä, mutta kuitenkin peruu ne ja lopettaa yhteydenpidon (ilman mitään selitystä).
- tuulen_viemää
Naiset ei noudata järkeä vaan tunteita. Siltä nyt vaan tuntui siltä.
- MinäTaasEnMiehiä
Miehet on ihan samanlaisia. Paitsi että ne ei laita edes sitä viestiä omatoimisesti, että kiinnostaako jatkaa. Hyvä, kun edes vastaavat kysyttäessä. Miehistä on niin paljon helpompi jättää toinen epätietoiseksi, kun on niin vaivalloista jakaa pakkeja.
- kakkossmiess
Minusta tuo on naiselta aika asiallisesti toimittu.
Olisiko sinusta ollut parempi, että hän olisi sanonut, että ei halua nähdä, kun tunnut niin yksinkertaiselta tai että sinulla ei ole käytöstapoja.- nonytonasiaa
Ehdottomasti kyllä!!! Silloin mies voisi ehkä oppia ja parantaa toimintaansa. Pelkästä katoamisesta tai perustelemattomista pakeista on varsin vaikea saada mitään irti. Itse otan aina pakit ihan neutraalisti vastaan, mutta se kismittää kun nainen ei suostu niitä perustelemaan.
- fiksustitehty
Minusta aivan asiallista toimintaa naiselta. Ehkä nainen ei osannut eritellä miksi hänen mielestään juttu ei toimi. Ei vain ollut kiinnostunut sinusta. Miten hänen olisi pitänyt mielestäsi käyttäytyä?
- vältätuollaisianaisia
Hänen ei olisi pitänyt lähteä TOISILLE treffeille lainkaan. Mutta itsekeskeisenä ja huomionhakuisena narsistina nainen halusi ulosmitata miehestä kaiken mahd. hyödyn ennen kuin teki selväksi ettei kiinnosta.
- fiksustitehty
vältätuollaisianaisia kirjoitti:
Hänen ei olisi pitänyt lähteä TOISILLE treffeille lainkaan. Mutta itsekeskeisenä ja huomionhakuisena narsistina nainen halusi ulosmitata miehestä kaiken mahd. hyödyn ennen kuin teki selväksi ettei kiinnosta.
Joskus kiinnostus tulee vasta toisella tapaamisella. Ekat ovat voineet mennä jännittäessä tilannetta.
- miehen.vastaus
Ainakin itse en tuomitse toista ensimmäisillä treffeillä vaan haluan nähdä jännittikö ensimmäisellä kerralla, jos ei mennyt ihan nappiin. Joskus toki kiinnostus saattaa loppua myös vasta kymmenen treffin jälkeen. Ei kaikkea voi huomata ensimmäisellä tapaamisella.
- elämisen_taitoa
Luolamiehen aivoilla ja vaistoilla ei voikaan ymmärtää niin hienoa olentoa kuin nainen on.
Anna naisellesi arvo niin kyllä siitä se tykkääminen alkaa. Omaa hienoa naista ei tarvikkaan olla vaihtamassa.- vastauson29
Pyh. Nainen ei ole mikään hieno olento vaan alinomaan omaa etuaan ja parastaan ajatteleva ihmissaasta.
- fiksustitehty
vastauson29 kirjoitti:
Pyh. Nainen ei ole mikään hieno olento vaan alinomaan omaa etuaan ja parastaan ajatteleva ihmissaasta.
Toivottavasti olet jättänyt heidät sitten täysin rauhaan ja omaan arvoonsa.
- okokokokokok
Naisen toimi ok. Todennäköisesti jo ekojen treffien jälkeen ei ole tuntenut kiinnostusta sinuun mutta halusi vielä antaa toisen mahdollisuuden. Ole onnellinen siitä, moni nainen ei olisi vaivautunut.
Pitäisikö naisen sitten treffailla kanssasi vaikkei kiinnosta? Sitäkö olisit toivonut?- järjen-käyttö-sallittu
Miksi lähteä edes 1. treffeille, jos ei ole kiinnostusta? Kyllä se pitäisi kyetä jo etukäteen arvioimaan.
- kuutamolla.ei.ole.hyvä
järjen-käyttö-sallittu kirjoitti:
Miksi lähteä edes 1. treffeille, jos ei ole kiinnostusta? Kyllä se pitäisi kyetä jo etukäteen arvioimaan.
kuvan ja tekstin perusteellako, olet aika "kuutamolla".
Se joka halaa ja hymyilee, peittää tämän alle epävarmoja tuntemuksia tai joissain tapauksissa kavalia tekoja tai sanoja selän takana. Aito kohtaaminen ei vaadi em. kaltaisia temppuja. Hyvä että pääsit ajoissa eroon tällaisesta ihmisestä. Ei hänen toimintamallinsa elämässä olisi sen kummemmaksi muuttuneet. Sain käsityksen, että sinä olet aito ihminen ja tarvitset rehellisen, suoran aidon ihmisen rinnallesi. Kyllä se seksi tulee sitten luonnostaan sen jälkeen. Molemmilta.
"Se joka halaa ja hymyilee, peittää tämän alle epävarmoja tuntemuksia tai joissain tapauksissa kavalia tekoja tai sanoja selän takana."
Hohhoh....kyllä minä aidosti hymyilen jos hymyilyttää ja halaan jos halittaa, voin puhua vain itsestäni, mutta olen vahvahvasti eri mieltä kanssasi, varsinkin yleistämisen kannalta, mutta se pitää varmasti paikkaansa, ettei me kaksi olla samalla aaltopituudella, joten muista kiertää minunlaiseni aina kaukaa, itse teen samoin sinunlaistesi kohdalla.
- tonttu-ukko-pihalla
Olisit kiitollinen kun pääsit toisille treffeille monet eivät pääse edes ensimmäisille.
- ätmel
Kyseessä oli hug and dump. Nainen antoi ymmärtää haluavansa enemmänkin, mutta halin saatuaan hävisikin jälkiä jättämättä.
- fiksusti-tehty
Missä kohtaa nainen antoi ymmärtää haluavansa enemmän?
- ätmel
Missä kohtaa nainen antoi ymmärtää haluavansa enemmän?
Nainen varmasti keskustelun aikana vihjaili yhteisestä tulevaisuudesta, mutta kärkkyikin oikeasti vain sitä yhtä juttua eli resiprookkista halausta.
- wnkco
ätmel kirjoitti:
Nainen varmasti keskustelun aikana vihjaili yhteisestä tulevaisuudesta, mutta kärkkyikin oikeasti vain sitä yhtä juttua eli resiprookkista halausta.
Eli nainen osoittaa tunteitaan, joihn mies ei osaa vastata ja näin naistakaan ei enää kiinnosta. Oisko tässä jotain opittavaa?
- ätmel
wnkco kirjoitti:
Eli nainen osoittaa tunteitaan, joihn mies ei osaa vastata ja näin naistakaan ei enää kiinnosta. Oisko tässä jotain opittavaa?
Ainakin tästä oppii sen, että naiset eivät oikeasti halua vakavaa suhdetta, vaan ovat vain halausten perässä.
- Täti
Se jos halaamalla tervehtii on hieno tapa, mutta ei se ole kutsu sänkyyn. Haloo. Ainahan suhteet alkaa tunnustellen, onhan kyse vieraasta ihmisestä. Mitä väärää tässä nyt oli. Nainen oli kohtelias kun ilmoitti että ei halua jatkaa. Ja jo toisien treffien jälkeen. Se vain on niin että jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan. Pitääkö sitä heti alkaa syyttelemään. Taisi vain miehinen ego saada kolauksen ja näin ollen nainen teki viisaasti. Aina marisemassa jos ei mene juuri niin kuin itse halusi. Oletko itse kypsä kohtaamaan toisen ihmisen ja arvostamaan yksilön vapautta.
- fiksusti-tehty
Täti on hyvä painuu vittuun siitä. Mielipidettäisi ei pyydetty eikä kaivattu.
- ätmel
Miksei täti käytä kysymysmerkkiä?
ätmel kirjoitti:
Miksei täti käytä kysymysmerkkiä?
Täti on käynyt elämänkoulun. Elämänkoulussa ei kysymysmerkkejä käytetä, koska kirjoitustaito ei ole tarpeellinen.
- IhanaaTäti
Täti on hyvä painuu vittuun siitä. Mielipidettäisi ei pyydetty eikä kaivattu.
Ihanaa, täti että tulit palstalle jakamaan elämänviistauttasi. Monista kommenteista huomaakin, että nämä tunne-elämässään vihakatkeruussykkyrämykkyrään paenneet miehet sitä juuri tarvitsevat. ;D
- secondchans
No olihan tuo aika epäkohteliasta tekstarilla ilmoittaa, ettei tule mitään, rehtiä ja reilua olisi ollut sanoa se suoraan erotessa kasvotusten. Tietty, jos itse olet treffeillä antanut itsestäsi sellaisen kuvan, että olet vain seksiä vonkaamassa, niin tottakai nainen vetäytyi.
Mutta älä huoli, ei ollut tarkoitettu teitä toisillenne. Jatka matkaa.- fiksusti-tehty
No mutta ei välttämättä ole sitä siinä tilanteessa tiennyt, tuollainen tunne voi tulla vasta tapaamisen jälkeen. Ja voi tosiaan olla että mennyt toisille treffeille toisen kanssa ja vaikka kolmannenkin kanssa ja todennut kiinnostusta olevan johonkin toiseen enemmän.
- tekstaribreakupkunniaan
Ihan höpöä toi että pitäis osata heti antaa pakit tavatessa. Ainakin naiset useimmiten nettideittaillessa antaa ne pakit jälkikäteen tekstarilla tai deittisivuston viestin kautta. Hyvin harva sitä osaa tai haluaa sanoa kasvotusten heti deiteillä. Ja turha sitä on odottakaan. Käytännössä niin miehen kuin naisenkin tehtäväksi jää lukea sanattomasta viestinnästä deittien aikana että onko toisella mitään kiinnostusta. Useimmiten sen tulevan tekstiviestin sisällön osaa arvata jo etukäteen. Toisen henkilön käytöksestä ja sanomisista rivien välistä tajuaa yleensä sen että se haluaa antaa ne pakit muttei saa sitä suoraan sanotuksi.
- paskaaniskaan
Ehkä nainen meni toisille treffeille heti sinun jälkeesi ja löysi etsimänsä. Ei vain kehdannut sitä suoraan tunnustaa. Seuranhaku on raadollista puuhaa vaiilla romantiikan häivääkään. Paskaa sataa niskaan, mutta jos leikkiin ryhtyy, niin se on vaan kestettävä. Moni on jo jättänyt tuon leikin ja alkanut nauttia elämästä muulla tavoin.
- pitää-kääntää-joka-kivi
Miten se on niskaan paskaa satamista kun etsit seuraa ja sitä ei löydy? Jos tosiaan ei kestä ettei kaikkien kanssa synkkaa niin parempi jättää etsintä muille. Meinaatko että muille on tosta vaan helppo löytää serustelukumppani? Minulla meni siihen monta vuotta aikanaan ja nainen olen.
- nyx-ätmi
Jos ei ymmärrä lukemaansa, niin ehkä kannattaisi jättää kommentoimatta...
Ihme, että vasta toisilla treffeillä.
- ytm-panomies
Tuollaisille naisille pitää sanoa että anna nyt sitä pillua kuitenkin vaikka ei seurusteltais
- iuhjjvu66y5
Ois antanut muttet osannut ottaa joten päätteli ettei kiinnosta ja ekaksi sanoi jutun irti.
- cwvnwo
Niinpä. Niiden at-miesten suurin ongelma. Jos nainen osoittaa lämpimiä tunteita, niin mies jäätyy eikä osaa vastata -> naista ei enää kiinnosta siinä vaiheessa kun mies tajuaa miten olis pitänyt käyttäytyä, kun nainen on jo kokenut tulleensa torjutuksi.
cwvnwo kirjoitti:
Niinpä. Niiden at-miesten suurin ongelma. Jos nainen osoittaa lämpimiä tunteita, niin mies jäätyy eikä osaa vastata -> naista ei enää kiinnosta siinä vaiheessa kun mies tajuaa miten olis pitänyt käyttäytyä, kun nainen on jo kokenut tulleensa torjutuksi.
Eli suomeksi on mennyt herne söpösti nenään? ;)
Aina ei vaan ole "sopiva hetki", kun joillekin myös sanat ovat sama asia, kuin teot.....
Ymmärrän kyllä pointin, mutta itselle ei kävisi liian äkkipikainen luonne, eli sellainen joka herneen nenään saadessaan (vaikka olisi sen sinne itse laittanut) ei olisi valmis keskustelemaan asiaa loppuun, vaan päättäisi pitää sen herneen nenässään , kun se siellä kerran on jo.- 4455345
cwvnwo kirjoitti:
Naisilla on mielessään valmis käsikirjoitus millainen miehen tulee olla ja miten miehen tulee käyttäytyä. Jos mies poikkeaa vähänkin tästä valmiista käsikirjoituksesta, jonka nainen on kirjoittanut kaveriensa esimerkin ja median avustamana, niin se on heti miehen vika, ja mies lentää romukoppaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832