Olen käynyt nyt viisillä treffeillä nettideittien kautta ja jokaisella treffeillä ollaan puhuttu kahdesta kolmeen tuntiin kaikki asiat läpi taivaan ja maan väliltä. Jokaisen treffin jälkeen on naiselta tullut viesti että oli ihan kivaa, mutta, ei ollut kipinää. Vttu nyt riittää, pitäkää tunkkinne naiset. Olen kunnon mies, kohtelen naisia kunnioittavasti ja osaan keskustella. Enää en tuhlaa aikaani, käy vtuttamaan, nainen tekee kuitenkin päätöksen onko mies seksuaalisesti haluttava muutamassa minuutissa.
Siispä naiset ovat vain halunneet tuhlata aikaani vaikka ovat tehneet päätöksen jo saman tien. Jos juttelen kolme tuntia jonkun kanssa niin kyllä minä silloin odottaisin että nainen olisi minusta kiinnostunut. Haistaa pska suomalaiset naiset, te ette ansaitse kunnon miestä.
ihan turha valittaa nirppanokkanaiset
29
<50
Vastaukset
- yleistät.liikaa
Nyt kyllä yleistät melkoisesti. Edellinen kumppanini ei herättänyt minussa mitään mielenkiintoa seksuaalisesti pitkään aikaan, mutta hänen seurassaan viihtyi mainiosti, meillä oli tosi kivaa yhdessä tuntikausia. Muistaakseni neljänsillä treffeillä vasta alkoi olla merkkejä ilmassa...
- maailman_kirjat
Oho, oletpa harvinainen tapaus. Yleensähän naiset kehuu että tietävät jo heti onko kemiaa ja sitä kemiaa ei voi enää syntyä, jos ei sitä ensimmäisellä viisisekunttisella ole syntynyt. Kysy vaikka helkalta.
- wfnoejno
Missä ne nirppanokkaisten naisten valitukset on? yleensä naiset on sitä mieltä, et pärjää hyvin ilman miestä.
Olen huomannut että viimeistään nelikymppisinä naiset eivät todellakaan enää ole erityisen tyytyväisiä elämäänsä sinkkuina, vaikka poikkeuksiakin voi olla. Siinä vaiheessa lapsen tekeminen alkaa olla vähitellen myöhäistä, miehen löytäminen ei ole niin helppoa kuin nuorempana, kaveripirit eivät ole enää niin laajat koska kavereiden perheet ja lapset vie aikaa, osa on mahdollisten perintömökkiensä täysin avuttomian yksin elävinä naissinkkuina.
Kyllä suomalainen nainen on vahva ja itsenäinen! Kyllä naisen kannattaa olla ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa! Eläköön feminismi!
- sincyan
Usean tunnin keskustelujesi ainoa motivaattori on saada pillua? Luuletko, ettei se haise sinusta kilometrien päähän? Jotain sinussa kuitenkin on, kun tuosta huolimatta nainen on jutellut kanssasi tunteja ja vielä vastannut jälkeenpäin että ei kiitos.
Ja viidet nettitreffit... se on vielä vähän. Itse juoksin kymmenissä tapaamisissa, että löysin yhden kivan.
Netti on huono ympäristö tavata ihmisiä, mutta parempi kuin baari. Eli tartu lapioon ja ala kauhoa, ystävä hyvä. Paskan seasta voi löytyä helmi sinullekin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.- miehenelämää
Jos deittailun tarkoitus miehelle ei ole saada pillua niin olisi sama hakea sitten miehiäkin kaveriksi. Itse kuitenkin olen hetero niin haluan suhteeseen naisen kanssa haiskoon se sitten sinun nenään tai ei. Ja helppohan se on sinun sanoa käyneesi kymmenissä tapaamisissa ennenkun löytyi yksi kiva. Miehenä hyvä jos yhden vastauksen saa naisilta vuodessa treffeillä niin ei kyllä yhden ihmisen elin ikä riitä sen yhden kivan löytymiseen. Siksi on vähän niinkun pakko tyytyä edes siihen ainoaankin joka näyttää vihriää valoa olkoon sitten kuinka erilainen persoona tahansa.
- eiollutaaskaankemiaa
Et vaan ole komea joka saa naisten pöksyt kostumaan. Tuttu tunne. Itse lopetin kanssa olemasta ilmainen ateriakortti naisille jonka lopputulos on aina "ei oo kemiaa" Nykyään kun sanon treffeillä että maksat muuten itse kahvis ja ruokas niin treffien kestokin on vähentynyt. Moni nainenhan deittailee vain ilmaisten ruokien toivossa.
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Turhaa yleistystä. Itse en ole koskaan käynyt treffeillä syömässä. Viime kesänä olin uimarannalla treffeillä, ei maksanut miehelle mitään.
- sounds.good
Uimarantatreffit olisi kyllä aika ihanteelliset, ensinnäkin näkee toisen kropan vähissä vaatteissa, kivaa ottaa aurinkoa ja käydä uimassa eikä kaiken lisäksi maksa mitään.
Kuka lähtisi rannalle?
- kaikkionkilkeitä
en mä oo mittää valittanukkaa :{
- rjdjjdghjh
Muista en tiedä mutta yleensä tuollasen "lois-deittaajan" haistaa aika helposti. Ei niihin deitteihin mitään kalliita ruokia ja juomia kannata heti alkuun kipata, antaa mun mielestä vähän epätoivoisen kuvan myös moinen touhu. Tietty jos on oman arvon tunne hukassa niin siitä sitten rahalla paikkaamaan.
- 0219
Jospa laskisit rimaasi.
- infopala
Oletko varma, että ongelmana ovat vain suomalaiset naiset? Kokeilepa vaikka ruotsalaisia tai amerikkalaisia naisia, ja käy sitten haukkumaan suomalaisia naisia.
Tällaista se nyt vain on. Ei ole naisten vika, jos kuka tahansa mies ei sytytytä. Evoluutio loi naaraista seksuaalisesti valikoivia, siksi koska naaras oli yleensä se, joka kantoi seksuaalisesta aktiviteetista kaikki seuraamukset. Naaras repi kehoaan synnytysprosessissa, naaras usein myös joutui huolehtimaan jälkikasvustaan yksin. Moni asia on muuttunut ihmisen maailmassa: synnytystuskiin on lievitystä, ehkäisyvälineet on keksitty eikä nainen yleensä joudu huolehtimaan lapsistaan yksin. Tämä tieto ei vain etene sinne ihmisnaisen alempiin aivokerroksiin, jossa naisen miestä kohtaan tuntema seksuaalinen viehätys määräytyy. Miehillä on aivan sama juttu. Miehet suosivat yhä vaaleahiuksisia* ja isorintaisia naisia, koska molemmat ovat merkki hedelmällisyydestä, millä seikalla ei tietenkään ole mitään merkitystä, jos mies ei halua lisääntyä. Näin siksi, koska miehelläkin hänen naista kohtaan tuntemansa seksuaalinen viehätys määräytyy alemmissa aivokerroksissa, joiden tärkein tavoite on miehen/uroksen maksimaalinen lisääntyminen.
Näin siis tulemme siihen tulokseen, että ihminen, joka syyttää naisia liiasta valikoivuudesta, tai miehiä kaikkiruokaisuudesta, on idiootti. Syy ei ole miehissä tai naisissa, vaan EVOLUUTIOSSA, jolle yksikään tänä päivänä elävä nais- tai miesyksilö ei mahda mitään.
Tämän vuoksi, en enää aio osallistua näihin keskusteluihin. En jaksa keskustella tyhmien kanssa. Hyvää keskustelun/sättimisen jatkoa. ;)
*Vaaleat hiukset viittaavat nuoreen ikään, eli siis hedelmällisyyteen. Naisen hiukset tummenevat iän myötä.- each.to.their.own
Olen varmaan sitten poikkeava mies koska mulle hiusten väri on ihan samantekevää ja samoin se että tykkään enemmän pienemmistä kuin isoista rinnoista.
Nätit kasvot varustettuna fitness tyylisellä vähärasvaisella kropalla on mulle se ihanne naisessa. - NaisenPalkka0.5e
Evoluutio loi myös miehestä fyysisesti voimakkaamman ja sellaisen joka tekee työtä ja elättää perheensä. Naiset valittavat aina pienemmistä palkoista mutta asian kuuluukin mennä niin. Naiset saavat pelkästään sukupuolensa perusteella parempia etuisuuksia maailmassa joten miehelle kuuluu silloin myös parempi palkka. Synnytyksiä tähän on turha alkaa laittamaan vastapalloksi koska lapsien teko on vapaaehtoista ei pakollista. Mielestäni naisten palkkaa pitäisi pienentää 50% suomen talouden nousuun saamiseksi koska muutenkin suurinosa naisista elää vain miesten kustannuksella. Tästä asiasta en jankkaa teidän tyhmien naisten kanssa enään koska evoluutio on luonut sen että mies tekee työt ja naiset loisii. Siksi myös miehen palkka samasta työstä kuuluu olla reilusti suurempi.
- infopala
each.to.their.own kirjoitti:
Olen varmaan sitten poikkeava mies koska mulle hiusten väri on ihan samantekevää ja samoin se että tykkään enemmän pienemmistä kuin isoista rinnoista.
Nätit kasvot varustettuna fitness tyylisellä vähärasvaisella kropalla on mulle se ihanne naisessa.Poikkeuksia on tietenkin aina, eli siis ns. "mutaatioita". Sinun tapauksessasi mutaatio ilmeisesti viittaa alempien aivokerrostesi kykyyn oivaltaa, että kaikkein hedelmällisin naaras ei ole kannaltasi paras vaihtoehto, koska sinulla ei liene tarvetta välittömään lisääntymiseen. :)
Mutaatioita löytyy myös naaraista, esim. osa naisista on ns. "kaikkiruokaisia", eli siis seksuaalisesti yhtä aktiivisia kuin miehet.
Nyt rästitöiden ääreen. :) - infopala
NaisenPalkka0.5e kirjoitti:
Evoluutio loi myös miehestä fyysisesti voimakkaamman ja sellaisen joka tekee työtä ja elättää perheensä. Naiset valittavat aina pienemmistä palkoista mutta asian kuuluukin mennä niin. Naiset saavat pelkästään sukupuolensa perusteella parempia etuisuuksia maailmassa joten miehelle kuuluu silloin myös parempi palkka. Synnytyksiä tähän on turha alkaa laittamaan vastapalloksi koska lapsien teko on vapaaehtoista ei pakollista. Mielestäni naisten palkkaa pitäisi pienentää 50% suomen talouden nousuun saamiseksi koska muutenkin suurinosa naisista elää vain miesten kustannuksella. Tästä asiasta en jankkaa teidän tyhmien naisten kanssa enään koska evoluutio on luonut sen että mies tekee työt ja naiset loisii. Siksi myös miehen palkka samasta työstä kuuluu olla reilusti suurempi.
Olet ehkä huomannut, että suurin osa työstä nykyaikana ei ole fyysistä. Tämä seikan havainnee niin tyhmä mies kuin nainenkin. :)
Evoluution myötä naisen tehtäväksi määräytyi menneessä maailmassa synnyttäminen, lapsista ja kodista huolehtiminen ja miehen tyydyttäminen. Mikään näistä tehtävistä ei ollut "loisimista". Kodin hoitaminen menneinä aikoina oli todella kovaa työtä. Kuten myös synnyttäminen (joka oli naiselle myös pakollista). Lisäksi naiset osallistuivat myös ravinnon hankkimiseen, mm. keräilemällä, joka oli myös fyysisesti raskasta, kovaa työtä.
Turha kait keskustella enää ihmisten kanssa, joilta puutuvat kaikki perustiedot ihmiskunnan historiasta.
Työt odottaa. Tsori. - S24.nFemakotRy
infopala kirjoitti:
Olet ehkä huomannut, että suurin osa työstä nykyaikana ei ole fyysistä. Tämä seikan havainnee niin tyhmä mies kuin nainenkin. :)
Evoluution myötä naisen tehtäväksi määräytyi menneessä maailmassa synnyttäminen, lapsista ja kodista huolehtiminen ja miehen tyydyttäminen. Mikään näistä tehtävistä ei ollut "loisimista". Kodin hoitaminen menneinä aikoina oli todella kovaa työtä. Kuten myös synnyttäminen (joka oli naiselle myös pakollista). Lisäksi naiset osallistuivat myös ravinnon hankkimiseen, mm. keräilemällä, joka oli myös fyysisesti raskasta, kovaa työtä.
Turha kait keskustella enää ihmisten kanssa, joilta puutuvat kaikki perustiedot ihmiskunnan historiasta.
Työt odottaa. Tsori.Femakko joka lupasi olla jatkamatta keskustelua mutta ei sitten kyennytkään olla jankkaamatta tosiseikoista. Synnytys kortti ja nykyaika käytetty mitä seuraavaksi?
Sinä siis olit se kauniin sanan sanoja. ;)
Puhut varmasti täyttä asiaa, mutta itsekin etsin "mutaatiota" naisessa, joka aiheuttaa sen, että nainen tekee, niin kuin sanoo, eli vahvan rehellisyyden ja omantunnon omaava nainen, joka pystyy olemaan itse "ruorissa", eikä niin, että halut yms, ohjaisivat häntä, tämän kyvyn pitäisi olla, niin vahvana tässä naisessa, ettei muutosta tapahdu käyttäytymiseen, koska se on hänen "syntymälahja".......
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato, mutta annan itselleni sen mahdollisuuden vielä, vaikka en etsimällä enää jaksa sitä etsiä, koska kriteerini voi olla liikaa pyydetty.
- kekdkd
Miksi nainen lähtee treffeille jos on melko varma ettei ole kiinnostunut ko miehestä seksuaalisesti. Kuvan on kuitenkin nähnyt kun nettideitissä pelataan.
- nnirppannokka
Tunnistan tyypin. Siis en ehkä sinua henkilökohtaisesti mutta kaltaisesi etsijät. Seurassasi voi olla ihan kivaa joo, mutta kun sen huomaa etten ole "kolahtanut". En halua olla joku vaan jonka onnistut saamaan. Kolmen tunnin älykäs keskustelu olisi on jos palkkaisin työntekijää mutta haen miestä joka haluaa juuri minut ja sen kyllä huomaa jos niin ei ole.
- niin_tyypillistä
Ekalla tapaamisellako pitäisi jo haluta loppuelämäksi. Ilman tutustumista, koska se on "työhaastatteluja varten". Se mitä sinä näytät hakevan on vahva fyysinen vetovoima.
- Semmoistadeittailuon
Mistäs me naiset nyt on valitettu? Siitä ettei ole kunnon miehiä? Ja nyt harmittaa kun olet yrittänyt tutustua ihmisiin ja ei kelpaa vaikka olet hyvä tyyppi?
Eikö ole kuitenkin reilumpaa, että naiset ovat halunneet sinuun tutustua? Olisi se musta aika tylyä lähteä treffeiltä 15 minuutin päästä pois, jos ei heti natsaa. Jos oikeasti haluaa kartoittaa sitä, mitä toisen päässä liikkuu ja ollaanko yhteensopivia, onko kiinnostunut enemmästä, niin 2 tuntia on lopulta aika lyhyt aika.
Ei se ole helppoa eikä reilua, mutta aina ei vaan homma toimi. Treffeillä käyminen netin kautta on vähän kuin etsisi naulaa heinäsuovasta. Todennäköisyys, että löytäisi henkisesti samalla lailla ajattelevan ihmisen on aika pieni. Sen sijaan sitä kautta voi löytää "paperilla hyvän ", jolla periaatteessa on samoja kiinnostuksen kohteita. Mutta riittääkö se?
Kysymys on siitä, mitä hakee. Riittääkö joku sopiva ja vapaa, vai hakeeko sielujen sympatiaa? Useimmille ei ihan kiva tai ok riitä, kun loppuelämästä puhutaan. - Kiltti-mies-Suomi
No mutta kun ei naiset pidä kunnollisista miehistä. Eikä se nyt ole selvää että pitää olla jännämies että sitä kipinää syntyy. Itse en halua olla mikään jännämies joten olen sitten suosiolla sinkku koko elämäni. Jännämies elämä ei sovi kuin rohkeille jotka uskaltaa naisia kohdella huonosti.
- nnnnainen
En kyllä missään ole nähnyt yhtä pahaa itsepetosta kun täällä palstalla. Toki näiden teidän komeiden "jännämiesten" joukosta löytyy myös niitä naista huonosti kohtelevia ja jopa väkivaltaisia miehiä, mutta niin löytyy "kilteistä ja kunnollisista" miehistäkin, kun kaikki ei suhteessa menekään aina niin kuin mies tahtoo. Ja löytyy niitä väkivaltaisia yksilöitä myös naisista. Lihakset tai komeat kasvot eivät tee sen enempää väkivaltaiseksi kuin silmälasit lisäävät älykkyyttä.
nnnnainen kirjoitti:
En kyllä missään ole nähnyt yhtä pahaa itsepetosta kun täällä palstalla. Toki näiden teidän komeiden "jännämiesten" joukosta löytyy myös niitä naista huonosti kohtelevia ja jopa väkivaltaisia miehiä, mutta niin löytyy "kilteistä ja kunnollisista" miehistäkin, kun kaikki ei suhteessa menekään aina niin kuin mies tahtoo. Ja löytyy niitä väkivaltaisia yksilöitä myös naisista. Lihakset tai komeat kasvot eivät tee sen enempää väkivaltaiseksi kuin silmälasit lisäävät älykkyyttä.
"En kyllä missään ole nähnyt yhtä pahaa itsepetosta kun täällä palstalla"
Sitähän näkee paljon enemmän IRL kuin täällä, enkä kommentoi nyt mitään muuta kuin tuota lausettasi.
Henkistä tai fyysistä väkivaltaa ei saa suhteessa olla, fyysistä ei yhtään ja pienet henkisen väkivallan "loiskeet" pitäisi pystyä keskustelemaan, niin että asia on oikeasti selvitetty.
"Ei ne sanat vaan ne teot", "kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan", jne...jne..jos nämä ovat "aikuisten oikeasti" hanskassa, niin kaikki olisi hyvin, mutta totuus on pääsääntöisesti jotain ihan muuta, niin kuin kaikki sen hyvin tietävät, loppu on pelkkää sumutusta, peliä ja valheita.
- EiPahalla
Jos ei ole kemioita, niin ei siinä auta maammelaulukaan. Eikä se muutu miksikään, vaikka tapaisi toisen tai kolmannenkin kerran. Tuskinpa sinäkään kiinnostut ja ihastut kaikkiin naisiin joiden kanssa juttelet..
- Rumaätmi
Minä ainakin ihastun ja kiinnostun jokaisesta naisesta joka mulle juttelee koska se on niin harvinaista jos nyt äitiä ja siskoa ei oteta lukuun. Mulle puhuminen on jo kuin lupaus seikkailusta.
- EiPahalla
Eipä se sit ihme ole jos pettyy ja sitten haukutaan täällä naisia nirppanokiksi yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852