Onko miehessä lahkeettomat alkkarit turn-off

172

Onko miehessä lahkeettomat alkkarit ns. perinteiset alushousut turn-off naiset? Entä 172cm pituus, onko lyhyt?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihuolta

Pituus on riittävä silloin kun kiinnostuu miehestä. Muut asiat vaikuttaa enemmän.

• Hassuja kysymyksiä. Pikkareiden mallilla ei niinkään ole väliä kuin materiaalilla ja värillä. Ja 172 senttinen nainenhan on korkea kuin kirahvi.

• Oho, tuli luettua huonosti ja vastattua aivan muuta kuin piti.

• Reitittäjä

Onneks sulla on raiteet siinä ajoneuvossa, tiedä mistä löytäis ittensä jos sun pitäs lukee karttaa.

• Reitittäjä kirjoitti:

Onneks sulla on raiteet siinä ajoneuvossa, tiedä mistä löytäis ittensä jos sun pitäs lukee karttaa.

=DD

• Reitittäjä kirjoitti:

Sanos muuta.

Tuli muuten mieleen yksi entinen opiskelukaveri. Se sanoi, että kannattaa aina asua ratikkakiskojen varrella. Silloin voi baarista kotiutuessa laittaa nenänsä kiinni raiteeseen ja kontata kotiin eikä eksy reitiltä.

• Reitittäjä

:DDD

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sanos muuta.

Tuli muuten mieleen yksi entinen opiskelukaveri. Se sanoi, että kannattaa aina asua ratikkakiskojen varrella. Silloin voi baarista kotiutuessa laittaa nenänsä kiinni raiteeseen ja kontata kotiin eikä eksy reitiltä.

Ja kontata kotiin siihen aikaan kun ratikat ei enää kulje.

• super-atm kirjoitti:

Ja kontata kotiin siihen aikaan kun ratikat ei enää kulje.

Joo, elämä on vaarallinen laji, mutta opiskeluaikana yöllä ja kännissä oltiin aika huolettomia veikkoja. ;-)

• OletToivoton

Siis otetaanpa se näppis nyt siihen kauniiseen käteen ja kirjoitetaan yhdessä: "Ovatko lahkeettomat alushousut ( http://www.babylon.com/definition/Sanskulotit/Finnish ) miehellä turn-off naisten mielestä?"

Naiset ovat yliverbaalisia olentoja ja tuollaisella suomenkielellä et voi saada edes venäläistä maahanmuuttajaa!

• ätmel

Suomen kieli kirjoitetaan erikseen.

• ÄÄÄÄHHHJAPUUUHHH

Niin tietysti Suomen kieli mutta kun mä tarkoitin suomenkieli.

• ätmel

• SanoisinNäin

Minulla on nyt kaksi mahdollisuutta vastata tähän:

a) Siinä taas mammanpoika juoksee nutturatätien hameenhelmoihin itkemään jotain sääntöjä. HAH. Minua ei tuollaiset säännöt pitele.

b) Koska olet todennäköisesti sulkeutunut, mutta älykäs persoona, olet varmaankin oikeassa ja tekisin viisaammin kun en alkaisi kinaamaan tästä. Vaikka on se vittu kyllä aika tylsää sillä tavalla.

Ehkä valitsen kuitenkin jälkimmäisen. Jos valitsen ensimmäisen, kaikki palstan himokkaat bimbonaiset alkaavat postaamaan aivan kuumissaan minulle. Haluan kuitenkin pysyä säädyllisenä nuorena miehenä enkä villitä ihmisiä vastuuttomiin mielentiloihin.

• 711

Kumpikaan ei ole turn off.

• muiiiiiiiii...iii

Entä jos ei ole alkkareita ollenkaan......

• veljellevaatettajana

Pituus on varsin ok mutta kyllä mä tykkäisin boksereista miehellä enemmän jos se satumainen onni- niminen mies joskus edessä olisi. Dressmanissa on näitä laadukkaita hintaansa nähden, löytyy s- koosta hyvinkin isoille miehille. Trikoinen puuvilla materiaali elastaani joustolla on veljeni suosikki. Kuulemma vehkeet kiittää, ei kiristä mistään.
      Muutenkin hyviä vaatteita myyvät. Vain kengät puuttuu.

• Olis-ehotus

Voitais joskus käydä yhdessä alusvaateostoksilla. Ja poiketa jonnekin sit kahville ip.

Tykkäät sä kukallisista boksereista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2428
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1716
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1198
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1168
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe