Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Tulin tuohon "taukoilu" tulokseen jo viime kesänä, eli päätin olevinaan itsevarmasti, että pyrin tarkoituksellisesti siihen, etten yritä, enkä anna sille mahdollisuutta ainakaan kauhean helposti......

Mutta...mutta....sitten syystä jos toisesta näin erään poikkeuksellisen herkän ja valloittavan hymyn (ensimmäistä kertaa).......se onkin sitten toinen tarina....hymyn omistajakin oli, ehkä hiukan ainakin alitajuntaisesti etsimässä "prinssiä & puolta valtakuntaa", enkä halunnut tätä unelmaa häneltä särkeä, vaan kun olin saanut hieman tunnetta siitä, mitä hän on etsimässä, niin päästin irti, koska realiteetit eivät ihan sitä unelmaa tukeneet.

......olihan siinä, ehkä myös hieman sitä, että ihan ei ollut sama "taajuus" myöskään siitä, miten suhdetta "pitäisi" elää, puolin ja toisin, mutta hänestäkin huomasi, että alku turinoiden jälkeen, kun turinoitiin hieman varovaisesti lisää, niin hänkin oli alkanut pohtimaan esim, omien harrastusten viemää aikaa ja sitä, että pitäisi ehkä pystyä viettämään enemmän aikaa kumppanin kanssa, jos hän olisi suhdetta aloittamassa yms.

En halua sellaista tilannetta syntyvän, ettei toinen olisi tyytyväinen tai saisi elää sitä unelmaa, mikä hänellä on ainakaan minun takiani.......päästän ennemmin "joutsenen" lentoon, vaikka sattuukin......onnellisena hänen puolestaan ja toivoen hänelle suurta iloa, onnea ja rakkautta elämään..........

Voihan se olla, että loppujen lopuksi ei oltaisi oltu ns. ideaali pari, koska aika varovaisia molemmat olivat sanoissaan ja teoissaan.........herkkyyttä, lämpöä ja iloa hänestä huokui, mutta se ei kuitenkaan vielä kerro kaikkea......mutta sanoisin, että hän oli vahvasti, herkkä ja vahva yksilö.....elämänkokemukset, kun heittelee puolin ja toisin, niin sekin vaikuttaa jo paljon ja moneen asiaan....

Nyt olen/olin jo vakuuttavasti vakuuttanut itselleni, että nyt päätös pitää......vältellen tiettyjä tunteita, biisejä, ajatuksia jne......, niin aina kun tälläisiä tulee.... tai tälläiseen lähtisi, niin ne tulevat nopeasti pintaan uudelleen.......se toivo jostakin... =)......noh, mutta jos oikein kolahtaakin, niin sen vahvan tunnesiteen purkaminen ei ole herkkua, vaikkakin "pettymykset kuuluvat elämään...".....jotkut pettymykset tosin on kevyempiä, kuin "toiset"... =D

Toisen kriteerit/onni/haaveet/suunnitelmat/elämäntapa yms, kun on mulle vähintään yhtä tärkeitä, kuin omatkin, kun jostain syystä jos toisesta, muhun vaikuttaa vahvasti toisen tunnetilat....varsinkin niin läheisen....

Eli juuri nyt ei tunnu hyvältä alla olevan biisin tunteet.....

https://www.youtube.com/watch?v=1PvBsUWryCY

Mutta sitten taas......jos löytyy jotain alla olevan biisin kaltaista, niin tanssisin & "tanssisin" ;)......

https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

....pitäisi olla uskallusta lähteä siihen, että jos kohtaa vahvasti molemminpuolisesti kolahtavaa (kemia fyysis/psyykkinen), niin jaksaa ottaa vastaan oma ja toisen "pettymys", sekä sitten vielä sen vahvan tunnesiteen purkaminen, jossa on omat juttunsa.....vaikkakin ne "pettymykset kuuluvat elämään" ja "elämä on", niin jotkut jutut ovat ihan omaa luokkaansa....ainakin joillekin.....

Pyytäisin, että ketjua ei enää nosteta.... ;P.......mutta, tämän paikan sähköposti on käytössä.....en ole ikinä sopinut mitään tapaamisia netin välityksellä ja se tuntuu muutenkin jotenkin arveluttavalta, kun IRL elämässä on ne omat puolensa ja netissä omat haittansa.....sekä tietenkin osittain toisinpäin....en lupaa mitään suuntaan jos toiseen, eli voi olla, että viestittely on turhaa, kun ikinä ei tiedä onko millainen "trolli" tai yksilö siellä toisessa päässä, enkä tämänkään asian takia mielelläni tietoja kauhean helposti vaihtele........intuitio taitaa hakata taas punasella.... ;D.

Sekavaa tekstiä.....mut niin on aihekin.....sekä väsy ja flaasu olo.... ;D
  2. Ai...aiai...sä oot paras....vai, että vielä yksinkertainenkin.... ;D....kiits, voinhan mä olla tai sitten en... =DD