Tekeekö naisen kauneus hulluksi?

Hullaannuttaja

Kysyisin miehiltä, tekeekö naisen poikkeuksellinen kauneus miehen hulluksi?

Eräs naapurinmies, sellainen vanhempi äijä kertoi (kaiketi entisestä naisystävästään), että hänen kaikki kaverinsa olivat sanoneet hänelle heidän seurustelunsa alussa, että "Helena on niin kaunis, että sä tuut hulluksi!" Ja niin kai hän oli sitten tullutkin.

Myös oma kokemukseni on, (ja olen poikkeuksellisen kaunis nainen), että minuun ihastuneet/rakastuneet miehet menevät sekaisin ja alkavat sekoilemaan, voisi sanoa, että tulevat hulluiksi. Eräs jopa itse käytti tätä sanamuotoa kuvaillessaan tunteitaan minua kohtaan. "Olen ihan sekaisin, olen tullut hulluksi," hän sanoi.

Tekeekö naisen kauneus miehet hulluiksi? Oletko joskus tullut hulluksi naisen kauneuden takia ja miten se ilmeni?
Odotan mielenkiinnolla vastauksianne...

15

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan tee..

• Alapää sekaisin

Naisen kauneus tekee minut usein pähkähulluksi. Tämä ilmenee siten että alushousuni alkavat tuntua ahtailta.

• Rottweil

Nuorempana teki. Tämä ilmeni sillä tavalla, että en välittänyt vaika nainen oli luonteeltaan itsekäs ja ilkeä, jos hän oli poikkeuksellisen kaunis. Valitettava moni kaunis nainen on sitä. Kantapään kautta olen oppinut arvostamaan enemmän luonnetta kuin kauneutta.

• 11

Minulla oli nuorena hyvin kaunis tyttöystävä.
      Kiva sen kanssa oli pari vuotta lystäillä ja nautiskella, mutta siihen sitten jäi kun löysin selalisen jonka kanssa tunteen natsasi hyvin yhteen.

Siis, kiva leikkikalu mutta se siitä, hulluksi en tullut.

• Mies naiselle

Kyllä se sekoittaa pääni, jos naisella on
      -kauniit nilkat ja hyvät sääret
      -sileä iho
      -ylväs ryhti
      -pilkettä silmissä
      -huumoria
      -hyvä luonne
      -hyvin hoitanut itsensä
      -älyä
      -rinnat ja peppu

Sehän on juuri sitä kauneutta :)

• kolmasmies1

Mikä nyt on sitten sitä 'poikkeuksellista' kauneutta, jota kysyjä peräänkuuluttaa? Ymmärrän, että on aikaan sidottuja arvostuksia ja tietyt kriteerit kauneuskilpailuissa menestymiseksi. Kuitenkin kyse on lopulta siitä, että arvostus (ja vaikutus) on yksilöllistä. Toki hyvät kasvot ja muodot vetoavat lähes aina, luontaisista naisellisista "piirteistä" nyt puhumattakaan. Väitän kuitenkin, että nainen ei ole edes tietoinen niistä tekijöistä, jotka kaikista eniten mieheen vetoavat.
      Aika iso osa naisista kuitenkin kuuluu kauniiden luokkaan: tästä joukosta yksi voi nostaa halujensa kohteeksi aivan toiset ehdokkaat kuin joku toinen. Parhaiten kolahtavat naiset saavat toki heikoksi, sitä on aivan turha yrittää kiistää. He ovat siis subjektiivisesti kokien vastustamattomia, mutta kysyjän kuvailemaa aitoa 'sekoamista' tunne ei kuitenkaan aiheuta. Näin on asia, vaikka sellaisen naisen seurassa oleminen saakin aikaan täysin ylittämättömiä tunteita, joita mistään muusta asiasta ei voi saada. Sekoaminen on siis lähellä, mutta todellinen kynnys ei kuitenkaan ylity ;).

• Luulen, että tekee. Muuten en voi selittää joidenkin tuttavieni naisvalintoja ja sitä, että miehet sietävät naisiltaan melkein mitä tahansa skaa.

• No eipä tee..Itse innostun paljon enemmän aivan tavallisista hoikista henkisesti kauniista "naapurintytöistä"

• Fdsfdlkmslkfdsfds

Nääh. Ei se ketään hulluksi tee, vaan korkeintaan saa jo olemassolevan mielenterveydellisen ongelman provosoitua esiin omanlaisessa muodossaan.

Kauneus tekee kyllä vaikutuksen, olen ainakin itse turhankin visuaalinen mieltymyksiltäni. Jokin realismi minussa kuitenkin pakottaa aina kysymään että onko tuossa sitten jotain enemmänkin, joka tarkoittaa lähinnä että kauneus kuitenkin pysyy karsinassaan jollain tavalla enkä anna sen leimata koko ihmistä haluttavaksi.

• Heartwantwhatitwants

Ei tee. Kaunis nainen ei tee hulluksi. Rakastuminen voi tehdä.

• bellanotte

Mä kans luulen, että on ennemminkin siitä rakastumisesta kyse. Sehän hulluks tekee. Ja miehet nyt yleensä rakastuvat kauniisiin naisiin vaikka niillä kuinka hirveä luonne olis.

• Riippuu varmaan yksilöstä, mutta jos johonkin kokonaisuuteen enemmän tai vähemään ihastuu, niin voi enemmän tai vähemmän hullaantua, mutta en itse käyttäisi sanaa hullu.... ;P

• runto_unkkari

Kyllä tavallaan voi tehdä!

• dfgggg

Kyllä vaan, jälkikäteen vituttaa kun rahat meni.

• vähän.sekoittaa.päätä

kyllä tekee jos tosi kaunis ja seksikäs nainen sanoo vaikka helsingin torilla ruuhka aikaan voisitko pussata pimppiä niin kai siinä kaikkien nähden voisi pussata sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe