http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=24471.0
Ei mulla muuta.
T2016: Taistelija-ytm:n teinimorsian
35
445
Vastaukset
Hyi Vit**?????
Mitä Helv........olipas....tarttis varmaan tehrä jottai, jos toi pitää paikkansa???....onko toi homma mennyt ihan oikeesti jo, noin sairaaks????- MötöRheD
Kiehukaa pöljät raivossanne!
- en-tajua
Eikö tuossa ole lapsi ja sen isäpuoli? Mitä noissa kuvissa on outoa? Kyllä minäkin lapsena olin isäni kainalossa ja isät ja isäpuolet laittavat koko ajan halikuvia lapsistaan instaan ym, kuten tytötkin isukeistaan, jos hyvät välit. Ei tuo lapsi hymyilisi, jos pedofiliaa olisi ilmassa. Minä olen valitettavasti isäpuolen hyväksikäyttämän lapsen tavannut ja hänen asenteeseensa isäpuoleen oli hyvin pelokas ja kivettynyt. Tuollaisia hymyileviä kuvia ei pystyisi mitenkään lavastamaan.
- huvittavaa_touhua
Tuossa on nyt silmätikkuna isäpuolen ihon väri. Jos olisi valkoinen, kukaan ei kiinnittäisi huomiota ja "olisi huolissaan" tavallisesta halauksesta.
- hävettääollaihminen
Tuossa nuo ketjun kommentoivat aiheuttavat lapsen häpäisyn, ei lastaan halaileva isä. Paskaa sakkia, hyi helv..
- paljastus_itsestä
Se on kyllä omassa päässä vika tosiaan, jos näkee aikuisen ja lapsen halauksessa seksiä. Silloin arvaa, mitä kommentoija itse ajattelee tuon ikäisistä LAPSISTA.
paljastus_itsestä kirjoitti:
Se on kyllä omassa päässä vika tosiaan, jos näkee aikuisen ja lapsen halauksessa seksiä. Silloin arvaa, mitä kommentoija itse ajattelee tuon ikäisistä LAPSISTA.
Juuh, voi olla, että olen "päävikanen" enemmän tai vähemmän, kun en noita some juttujakaan käytä............nään niissä enemmän huonoa, kuin hyvää....varsinkin siinä ns. "normi" käytössä, jotkut ovat tosin kertoneet, että käyttävät eri tavalla & juttuihin.....
Minäkin yritin käyttää tuossa lähdekritiikkiä & filtteriä ja toin myös sen ilmi, etten voi tietää.......ja joku taitava voi manipuloida kuviakin........itsellä pisti silmään joku kuva niistä, missä oli useampikin mies laittanut jotain viestiä siihen oikeaan reunaan.....ja niissä oli jotain sydän hymiöitä yms.....kokonaisuutta yritin katsoa, mutta niin kuin sanoin...en voi tietää, mutta et voi sinäkään....
- Eräkettu
Eipäs taas olla rasisteja...
Se on niiden kulttuuria..
Niiden kulttuuri on rikkaus.. - Maisa2003
Grrrrrauh mikä karvakäsi <3
Tänäkin iltana taitaa taas perse nousta ja laskea ;) - Tiedoksi.kaikille
Kattokaas vähän niitä kommentteja mitä taistelija on lähetellyt sille tytölle. Aika hämärää on sekin jos iskä lähettelee tyttärelleen tuollaista.. Pedo mikä pedo ja sillä selvä, eikä muuksi muutu edes tarralenkkarin itkulla.
- mikä_tarralenkkari
Kävin katsomassa facen profiilikuvan kommentit. Edelleenkin: tuollaisia kommentteja tyttärilleen laittaa facessa joka toinenmiespuolinen facebook-kaverini, jos on tyttärensä kanssa fb-kaveri. Lovely, beautiful, I love you. Mitä ihmettä sekoilet? Asutko lasikaapissa vai etkö muuten vain tunne ketään perheellisiä ihmisiä?
- huhuhuhhhhh
Ei ihme, että olette sinkkuja. Samoin linkkien vanhapoika-kommentoijat. Veikkaan, että suurin osa vielä isättömiä. Ei mitään kokemusta isällisistä rakkaudentunnustuksista, halauksista ym. Esim. Espanjassa ja Italiassa sedät ja enot palvovat sisarustensakin jälkikasvua, etenkin tyttöjä, pikkuprinsessoja. Isistä puhumattakaan. Se loppuu sitten kun ei ole soveliasta enää, kun tytöt naisistuu. Ettei tule väärinkäsityksiä. Mutta täällä näköjään kaikki on mahdollista. kiitos peräkammaripoikien likaisen mielikuvituksen.
....no, mistä minä noista some hömpötyksistä tiedän, muuta kuin sen, että "väsyttävät" minua.....ja mikä ikäraja sulla tossa "naisistumisessa" on......eikö tuo ollut 14v?
- huhuhuhhhhh
MGTOW kirjoitti:
....no, mistä minä noista some hömpötyksistä tiedän, muuta kuin sen, että "väsyttävät" minua.....ja mikä ikäraja sulla tossa "naisistumisessa" on......eikö tuo ollut 14v?
En mulla mitään rajaa ole, en heidän rajoistaan tiedä, varmaan vaihtelee. Pikkulapseltahan tuo näytti. Juuri sellaiselta, jota kuuluu kehua facebookissa, että saisi hieman itsetunnon kohotusta. Sitä vartenhan profiilikuvia vaihdellaan, tuossa iässä varsinkin. Kehujen vuoksi. Tulee vaikutelma, että tytön takaisin lähettämät sydämet kismittäisivät porukkaa eniten. Uskooko joku tosissaan, että tyttö kommentoisi noin hyväksikäyttäjälleen?
huhuhuhhhhh kirjoitti:
En mulla mitään rajaa ole, en heidän rajoistaan tiedä, varmaan vaihtelee. Pikkulapseltahan tuo näytti. Juuri sellaiselta, jota kuuluu kehua facebookissa, että saisi hieman itsetunnon kohotusta. Sitä vartenhan profiilikuvia vaihdellaan, tuossa iässä varsinkin. Kehujen vuoksi. Tulee vaikutelma, että tytön takaisin lähettämät sydämet kismittäisivät porukkaa eniten. Uskooko joku tosissaan, että tyttö kommentoisi noin hyväksikäyttäjälleen?
No, siis ei mulla henk.koht ole muuta väliä, kuin se, että kaikki on OK, eli jos kerran oot 110% varma, että tytöllä on kaikki hyvin ja se pitää vielä paikkansa, niin se olisi ihan oman itsenikin kannalta vallan loistavaa..........itselle tulee vaan enemmän tai vähemmän p*ska fiilis ihan tuon tytön takia, jos näin ei olekkaan......ymmärsitkö?
"Ei mitään kokemusta isällisistä rakkaudentunnustuksista, halauksista ym. Esim. Espanjassa ja Italiassa sedät ja enot palvovat sisarustensakin jälkikasvua, etenkin tyttöjä, pikkuprinsessoja. "
On ne setien ja enojen halaukset vähän eri juttu lapsille, koska ne on ihmisiä joiden kanssa on kasvanut eli ne on olleet aina. Eri asia jotkut random-häiskät ihan riippumatta heidän ihonväristään. Nyt voisi muistaa sen yh-äitien opinlauseen, että lapsi ei tarvitse uutta isää, koska sillä on jo sellainen
"Se loppuu sitten kun ei ole soveliasta enää, kun tytöt naisistuu. "
Nyt on sitten mennyt vähintään yksi asia vituiksi. Lapsella ei kuulu olla yhtään mitään some-tiliä ennen kuin on naisistunut sen verran, että tietää mitä tekee ja sen jälkeen ei sitten enää pidä olettaa, että kuvat tulkitaan joksikin lapsi ja lapsenhoitajakuviksi. Tuossa ikää on sen verran vähän, että kaikki vastuu on aikuisilla.- konkretiaa-kiitos
scrg kirjoitti:
"Ei mitään kokemusta isällisistä rakkaudentunnustuksista, halauksista ym. Esim. Espanjassa ja Italiassa sedät ja enot palvovat sisarustensakin jälkikasvua, etenkin tyttöjä, pikkuprinsessoja. "
On ne setien ja enojen halaukset vähän eri juttu lapsille, koska ne on ihmisiä joiden kanssa on kasvanut eli ne on olleet aina. Eri asia jotkut random-häiskät ihan riippumatta heidän ihonväristään. Nyt voisi muistaa sen yh-äitien opinlauseen, että lapsi ei tarvitse uutta isää, koska sillä on jo sellainen
"Se loppuu sitten kun ei ole soveliasta enää, kun tytöt naisistuu. "
Nyt on sitten mennyt vähintään yksi asia vituiksi. Lapsella ei kuulu olla yhtään mitään some-tiliä ennen kuin on naisistunut sen verran, että tietää mitä tekee ja sen jälkeen ei sitten enää pidä olettaa, että kuvat tulkitaan joksikin lapsi ja lapsenhoitajakuviksi. Tuossa ikää on sen verran vähän, että kaikki vastuu on aikuisilla.Mikä noissa kommenteissa tarkalleen ottaen häiritsi? kerro esimerkkilause. Minusta nuo oli ihan tavallisia some-kommentteja, missä ei ollut mitään flirttiä. Samanlaisia kommentteja tytöt lähettelee toisilleenkin, olematta lesboja. Aloittaja itse on kuvaillut jossain ketjussa tarkkaan itse jotain fb-hymiöitä, kuin niillä olisi joku syvällinen merkitys. Nehän on vain hymiöitä ja tarroja joita heitellään kaikille, sen enempää pohtimatta.
konkretiaa-kiitos kirjoitti:
Mikä noissa kommenteissa tarkalleen ottaen häiritsi? kerro esimerkkilause. Minusta nuo oli ihan tavallisia some-kommentteja, missä ei ollut mitään flirttiä. Samanlaisia kommentteja tytöt lähettelee toisilleenkin, olematta lesboja. Aloittaja itse on kuvaillut jossain ketjussa tarkkaan itse jotain fb-hymiöitä, kuin niillä olisi joku syvällinen merkitys. Nehän on vain hymiöitä ja tarroja joita heitellään kaikille, sen enempää pohtimatta.
En ole edes lukenut mitään yksittäisiä kommentteja. Häiritsee se, että on aikuisten maailma ja lasten maailma ja niitä ei pidä mennä sekoittamaan. Tytöt voi keskenään lähetellä mitä vaan, mutta se on eri asia. Minäkin voin leikkiä jonkun kymmenvuotiaan kanssa, mutta ei me olla silti olla tasaveroisia kavereita. Jos tyttö haluaisi tuollaiseen kuvaan ja sen nettiin, niin kieltäytyisin, koska se kuva on siellä vielä 2030-luvullakin.
- hämmentynyt_isä
scrg kirjoitti:
En ole edes lukenut mitään yksittäisiä kommentteja. Häiritsee se, että on aikuisten maailma ja lasten maailma ja niitä ei pidä mennä sekoittamaan. Tytöt voi keskenään lähetellä mitä vaan, mutta se on eri asia. Minäkin voin leikkiä jonkun kymmenvuotiaan kanssa, mutta ei me olla silti olla tasaveroisia kavereita. Jos tyttö haluaisi tuollaiseen kuvaan ja sen nettiin, niin kieltäytyisin, koska se kuva on siellä vielä 2030-luvullakin.
Ajattelepa kuinka täynnä facebook on kuvia lapsiaan tai sukulaislapsiaan halailevista isä- ja isäpuolista, sedistä ja enoista. Eiköhän jokaisella isällä, joka fb.ssä on ole sellaisia kuvia ainakin yksi. itselläkin on, milloin halaan 13-vuotiasta, milloin 20v. tytärtäni.
hämmentynyt_isä kirjoitti:
Ajattelepa kuinka täynnä facebook on kuvia lapsiaan tai sukulaislapsiaan halailevista isä- ja isäpuolista, sedistä ja enoista. Eiköhän jokaisella isällä, joka fb.ssä on ole sellaisia kuvia ainakin yksi. itselläkin on, milloin halaan 13-vuotiasta, milloin 20v. tytärtäni.
Tässä tapauksessa kyseessä ei ole isä, eno eikä setä. Jos on "isäpuoli", niin olkoon, mutta haluaako varhaisteinit yleensäkin halailla isäpuolia, ellei oikeasti ole pitkää historiaa niin että isäpuoli on melkein isän asemassa.
Ja kulttuuritaustasta: miten irakilaisen (en tiedä onko) kotimaan kaverit tulkitsee nuo kuvat? Halaileeko pikkutytöt sielläkin aikuisten setien kanssa?
- 20166
Siis tuo mieshän on jostakin VOK:sta suvakkihoron kotiinsa raahaama muslimipedo. Nyt parittaa itseään ja alaikäisiä tyttäriään tälle ja muille maahantunkeutujille.
- Eräkettu
Kyllähän se on ollu jo kauan tiedossa että suvakkihoroilla viiraa päässä..
Tollaset keskukset on yhteiskunnan pohjasakan suojatyöpaikkoja.. Ihan mukavaa, että 17-vuotias pakolaislapsi on löytänyt uuden ystävän.
- Hävetkää-saatana
Tässäkin ketjussa taas nähdään miten raivokkaasti suvakit puolustaa muslimipedofiilejä. Se on ilmeisesti parempaa pedofiliaa kun sen tekee muslimi kulttuurin varjolla, häh??
- missä_pedofilia
Pedofilia on tuomittavaa, mutta isäpuolen kehut eivät ole pedofiliaa. Miksi ajattelet lapsista heti seksuaalisessa mielessä asioita?
- uskomatonta_meininkiä
Tajuatteko mitä aiheutatte tällä ketjulla tälle tytölle? Tämä ketju seksualisoi lapsesta ja isästä otetun tavallisen kuvan ja leimaa tytön uhriksi. Hänen elämänsä voi kohta olla pilalla tämän ketjun takia, kun häntä aletaan leimata pedofiilin uhriksi. Todella huono aprillipila!
- EiJummarraei
Perus suvakki-ideologiaa. Nettipuhuminen on pahempaa kuin itse teot. Eihän niistä musujen raiskauksistakaan saisi puhua tai jos puhuu niin on rasisti. Suvakkien mielestä kun niille pitäisi antaa vapaat kädet toimia niinkuin parhaaksi näkevät, pillu märkänä odotetaan että sharia saadaan tännekin voimaan.
Hyhhyi. - Ex------------PUA
Niin tosiaan, tyttöä vahingoittaa seksuaalinen hyväksikäyttö ja raiskaaminen vähemmän, kuin asiasta puhuminen.
Te suvakit olette tyhmiä ja sairaita. - hämmentynyt_isä
Ex------------PUA kirjoitti:
Niin tosiaan, tyttöä vahingoittaa seksuaalinen hyväksikäyttö ja raiskaaminen vähemmän, kuin asiasta puhuminen.
Te suvakit olette tyhmiä ja sairaita.Tajuatteko, että mitä enemmän alatte haukkua pedofiileiksi isiä tai isäpuolia, jotka kuvissa halailevat lapsiaan, sitä pahempaa aiheutatte miessukupuolelle. Naisten on huoltajuuskiistoissa aina helppo ottaa esiin pedofiili-kortti, vaikka mitään pedofiilistä ei ikinä olisi tapahtunut. Jos pelkästä valokuvasta aletaan tulkita kaikkia miehiä pedoiksi. Sitten tulee näitä katkeria kirkonpolttajia, jotka eivät saa nähdä lapsiaan. En tiedä oletko mies vai nainen. Ilmeisesti nainen, joka vihaa kaikkia miehiä!
- kop.kop.halooooo
hämmentynyt_isä kirjoitti:
Tajuatteko, että mitä enemmän alatte haukkua pedofiileiksi isiä tai isäpuolia, jotka kuvissa halailevat lapsiaan, sitä pahempaa aiheutatte miessukupuolelle. Naisten on huoltajuuskiistoissa aina helppo ottaa esiin pedofiili-kortti, vaikka mitään pedofiilistä ei ikinä olisi tapahtunut. Jos pelkästä valokuvasta aletaan tulkita kaikkia miehiä pedoiksi. Sitten tulee näitä katkeria kirkonpolttajia, jotka eivät saa nähdä lapsiaan. En tiedä oletko mies vai nainen. Ilmeisesti nainen, joka vihaa kaikkia miehiä!
Yritä nyt sinäkin ymmärtää että on pikkuisen eri asia kun pedofiilikulttuurista tuleva mies halailee pikkutyttöjä, joka ei ole mitään sukua tytön kanssa, kuin se että siinä olisi oma suomalainen isä tai setä tms. Mikä vittu siinä ei mene kaaliin?
- h0h0h00
Ihana korkeakulttuuri on jo hyvää vauhtia saapumassa suomeen!
- oiuesfgbvb
Mun vanhemmat ei ainakaan ollet pedofiilejä. Muistan hämärästi, että olisin KERRAN istunut äitini sylissä pienenä valokuvaa varten. Kun nyt aikuisena näen vanhempiani, en vois kuvitellakaan, että joku halaisi tms.!!
- jessica2003
Grauh! Voi vittu kun tekisi mieli itsekin päästä tuollaisen karvaranteen käsittelyyn ;) Varmasti tänäkin yönä tämän miehen karvainen perse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä tämän tytön päällä!
Viitsiikö joku ottaa kuvakaappauksen ja laittaa kuvanjakopalveluun? En halua avata MV-lehden linkkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607