Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

  1. Niin Varmaan!!! ;P

    Tänäkin iltana Rouva Ratikka ihmettelee, kun Ratikalla on Muikean Mairea Hymy kasvoillaan poissaolevan näköisenä......

    Rouva Ratikka kysyy vienon lempeästi rakkaaltaan....."mitä rakas mietit?"....johon Herra Ratikka vastaa haavemaasta hieman hämillään palatessaan...."en mitään...."....tai sitten jo tottuneen pelimiehen elkein reippasti ja vakuuttavasti...."No sitä yhteistä huomista reissua" tjms.....hymyillen ja katsoen vaimoaan silmiin pilke silmäkulmassa....

    Eikä siinä mitään.....kaikkihan nyt totuuden tietävät, mutta siitä ei saisi jostain syystä puhua tai pitäisi ainakin vältellä asiaa, niin kuin monen muunkin asian kohdalla..........pitäisi sortua esittämään "tymää & yksinkertaista".......se vasta on rasittavaa touhua SE... ;D
  2. Vain Panee..... =D