Kauniin naisen suuret vaatimukset

Teoriamies

Tämä asia aukesi juuri tuon hypergamian kautta. Sen mukaan parhaimmilla naisilla on vaikeuksia löytää itseään tasokkaampia miehiä. Nainen kun haluaa hypergamisesti itseään paremman miehen. On siinä teoriassa ilmeisesti perää.

Jos ajatellaan että nainen on hyvän näköinen ja kunnollinen, niin hänen voi olla vaikeaa löytää itseään paremman näköistä miestä, tai edes ulkoisesti samalla tasolla olevaa miestä, joka olisi häntä kunnollisempi, tai edes yhtä kunnollinen. Siinäkin, jos mies on molemmissa, ulkonäössä ja kunnollisuudessa samaa tasoa, niin hypergamian vaatimus miehen hieman paremmasta tasosta ei toteudu, mikä kai aiheuttaa jotain sisäistä tyytymättömyyttä.

Jos mies on kaunista naista tasokkaampi ulkoisesti, mikä on todella harvinaista, niin hän tuskin on naista kunnollisempi näinä leivän ja sirkushuvien aikakautena. Jos naiset tyrkyttävät itseään miehelle, miehellä on kaikki miesten omat jutut kavereiden kanssa, kuten urheilu, extreme-seikkailut, shoppaillut, metsästys, kalastus, ulkomaanmatkat, autot, rahat, jne, niin mies ei koe mitään tarvetta erityisen kunnolliseen pingottamiseen. Naisen voi olla vaikeaa ymmärtää, miten tylsältä "asioiden hoitaminen" tuntuu esimerkiksi urheilun rinnalla.

Poikkeuksena tässä ovat aateliset miehet, tai muuten jostain rahapiireistä tulevat komeat miehet, joita kasvatetaan kunnollisuuteen niin että se on kuin heidän toinen luontonsa.

Sitten on tietysti hyvin kunnollisia ja kilttejä miehiä, jotka usein ylittävät siinä jopa kunnon tytöt, mutta heiltä jostain syystä puuttuu useimmiten miehekkyyttä, luonnetta ja ulkonäköä.

Johtopäätös siis on, että aatelisia komistuksia on maailmassa liian vähän. Harmillista. Mies nimittäin ei jaksa välittää kunnollisuus-vaatimuksista, jos elämä muuten sujuu mukavasti. Kunnollisuudella tarkoitan nyt melkein ylimaallista järkestyksentajua.

Voi voi. On ilmeisesti hyvin vaikeaa olla kaunis ja viisas. Voi kyynel. :( :)

13

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

      Nyt sekoitat teorioissasi samantasoisuuden ja samankaltaisuuden.

      Samantasoisuutta on jos kaunis nainen menee naimisiin miehen kanssa joka ei välttämättä ole ulkoisesti hänen tasollaan, mutta omaa statusta. Esim. lähihoitajakaunotar & menestyvä yrittäjä.

      Mallinainen ja mallimies eivät ole samalla tasolla, vaan mallinainen on mallimiestä tasokkaampi. Samalla tavalla johtajamies ja johtajanainen eivät ole samalla tasolla vaan johtajamies on johtajanaista tasokkaampi.

      Ongelmia tulee kun ihmiset sekoittavat nämä asiat keskenään. Esim
      - "vaikka olenkin tavallisen näköinen, olen menestyvä nainen ja haluan yhtä menestyneen miehen"
      - "vaikka olenkin työtön ja yksinäinen, olen urheilullisen hyväkroppainen mies ja vaadin urheilullisen hyväkroppaisen naisen"

      • Teoriamies

        Tuo on sinisen pillerin höpöjuttua. Amerikassa on tutkittu aviopareja, ja jo vuosikymmeniä sitten havaittiin että he ovat älykkyysosamäärältään yleensä vain parin pisteen päässä toisistaan, ja yleensä ovat suurin piirtein samaa tasoa ulkoisesti. Pientä eroa voi siinäkin olla.

        Tämä on vaikea pala purtavaksi.


      • Teoriamies kirjoitti:

        Tuo on sinisen pillerin höpöjuttua. Amerikassa on tutkittu aviopareja, ja jo vuosikymmeniä sitten havaittiin että he ovat älykkyysosamäärältään yleensä vain parin pisteen päässä toisistaan, ja yleensä ovat suurin piirtein samaa tasoa ulkoisesti. Pientä eroa voi siinäkin olla.

        Tämä on vaikea pala purtavaksi.

        Juuh, minä päättelen, että teidän tulkintanne riitelee toisiaan vastaan ihan henkilökohtaisista syistä johtuen......eli 12121212 haluaa nostaa ns. "tasoa" statuksen voimin ja tämän ansiosta "ansaita" (yrjötys sana) haluaman "tasoisen" kumppanin.........eli hän haluaa lukea itsensä kautta tätä teidän teoriaa....

        Voin olla väärässäkin, mutta tuskimpa........sorry, mutta en vain jaksa "outoiluja", enkä myöskään leikkiä "tyhmää"....näillä mennään, vaikka kalikka kalahtaisi....


      • Naisasialooseri1
        Teoriamies kirjoitti:

        Tuo on sinisen pillerin höpöjuttua. Amerikassa on tutkittu aviopareja, ja jo vuosikymmeniä sitten havaittiin että he ovat älykkyysosamäärältään yleensä vain parin pisteen päässä toisistaan, ja yleensä ovat suurin piirtein samaa tasoa ulkoisesti. Pientä eroa voi siinäkin olla.

        Tämä on vaikea pala purtavaksi.

        Ei vaan tuo on punaisen pilleri totuus. Toimitusjohtajamies on huomattavasti toimitusjohtajanaista tasokkaampi, koska miehen tason määrää raha ja status. Kuten myös mallinainen on huomattavasti mallimiestä tasokkaampi, koska naisen tason määrää ulkonäkö ja kauneus. Eivät mallinaiset mallimiesten kanssa seurustele vaan formulakuskien ja formulapomojen kanssa.

        Tuo voi olla vaikea pala purtavaksi.


      • Naisasialooseri1

        Täysin totta. Menestyvää miestä ei kiinnosta tavallisen näköinen menestyvä nainen vaan häntä kiinnostaa nuori ja kaunis nainen. Kuten myöskään hyväkroppaista naista ei kiinnosta hyväkroppainen köyhä mies, vaan menestynyt rikas mies.

        Itsekin ymmärrän, etten hyväkroppaisena ja työttömänä voi mitään fitnesnaista saada, joten panostan tavisnaisiin


      • kysymyksiää
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Täysin totta. Menestyvää miestä ei kiinnosta tavallisen näköinen menestyvä nainen vaan häntä kiinnostaa nuori ja kaunis nainen. Kuten myöskään hyväkroppaista naista ei kiinnosta hyväkroppainen köyhä mies, vaan menestynyt rikas mies.

        Itsekin ymmärrän, etten hyväkroppaisena ja työttömänä voi mitään fitnesnaista saada, joten panostan tavisnaisiin

        Miksi olet työtön, oletko pitkään ollut työtön? Aiotko tulevaisuudessakin olla työtön?
        Miten olet käytännössä huomannut työttömyytesi vaikutukset naisten saantiin?


      • Arvaakuka25
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei vaan tuo on punaisen pilleri totuus. Toimitusjohtajamies on huomattavasti toimitusjohtajanaista tasokkaampi, koska miehen tason määrää raha ja status. Kuten myös mallinainen on huomattavasti mallimiestä tasokkaampi, koska naisen tason määrää ulkonäkö ja kauneus. Eivät mallinaiset mallimiesten kanssa seurustele vaan formulakuskien ja formulapomojen kanssa.

        Tuo voi olla vaikea pala purtavaksi.

        Mitenkäs tällainen hybä kroppainen änäritähden vaimo?


      • 121212.kysymys

        Mikä on lähihoitajamiehen markkina-arvo?


      • Kfkksjs
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Täysin totta. Menestyvää miestä ei kiinnosta tavallisen näköinen menestyvä nainen vaan häntä kiinnostaa nuori ja kaunis nainen. Kuten myöskään hyväkroppaista naista ei kiinnosta hyväkroppainen köyhä mies, vaan menestynyt rikas mies.

        Itsekin ymmärrän, etten hyväkroppaisena ja työttömänä voi mitään fitnesnaista saada, joten panostan tavisnaisiin

        Sähän olet koko ajan sitä toitottanut ettet halua fitness naista :D


      • Naisasialooseri1
        kysymyksiää kirjoitti:

        Miksi olet työtön, oletko pitkään ollut työtön? Aiotko tulevaisuudessakin olla työtön?
        Miten olet käytännössä huomannut työttömyytesi vaikutukset naisten saantiin?

        Siten, että kun nainen kysyy että mitä teen ja kun vastaan olevani työtön niin kiinnostus loppuu heti.


      • aint.that.right
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Siten, että kun nainen kysyy että mitä teen ja kun vastaan olevani työtön niin kiinnostus loppuu heti.

        Aika selkeä osoitus siitä että naiset haluaa eniten rahaa.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Täysin totta. Menestyvää miestä ei kiinnosta tavallisen näköinen menestyvä nainen vaan häntä kiinnostaa nuori ja kaunis nainen. Kuten myöskään hyväkroppaista naista ei kiinnosta hyväkroppainen köyhä mies, vaan menestynyt rikas mies.

        Itsekin ymmärrän, etten hyväkroppaisena ja työttömänä voi mitään fitnesnaista saada, joten panostan tavisnaisiin

        ootko toi 121212211 ? tuntuu ihan siltä että olette .


    • eimullamuuta

      Nainen on aina miestä parempi ulkonäössä. Lihavat naiset haluaa niitä samoja miehiä mitä kauniit naiset tavoittelee. Kiltit ätmit jää siksi ilman naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe