Uudet palstakurpat

ätmelssön

on yllättäneet positiivisesti. Esim. SikaHelmi vaikuttaa aika mukavalta.

26

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beware.you.should
      • Luolamadonna

        (Naurua)

        Siis vakavaa naurua.


      • :D :D
        Eikö naiset usein ole hiukan ..loukkuja? Mutta hyvällä tavalla ;)


      • SikaHelmi kirjoitti:

        :D :D
        Eikö naiset usein ole hiukan ..loukkuja? Mutta hyvällä tavalla ;)

        Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?


      • MGTOW kirjoitti:

        Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?

        Noh, keksin yhden vastauksen..."pettymykset kuuluu elämään".... ;D

        Jooh, tuon lisäksi tietenkin pitää vain olla tarkempi ja ottaa virheistään oppia.... =)


      • MGTOW kirjoitti:

        Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?

        Hedelmistään puu tunnetaan jne. jne.
        Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa jatkuvasti tunnet olevasi huono ja riittämätön, epäilet itseäsi ja muita? Oletko ollut sellaisessa, jossa tunnet olevasi rakastettu, hyvä, tarpeellinen ja riittävä?
        Hyvässä loukussa on niiiin hyvä ja mukava olla, ettei halua pois ollenkaan :)
        Minua kosittiin tänään, n. kolmen minuutin juttelun seurauksena. Oli mielestäni hiukan aikaista..


      • SikaHelmi kirjoitti:

        Hedelmistään puu tunnetaan jne. jne.
        Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa jatkuvasti tunnet olevasi huono ja riittämätön, epäilet itseäsi ja muita? Oletko ollut sellaisessa, jossa tunnet olevasi rakastettu, hyvä, tarpeellinen ja riittävä?
        Hyvässä loukussa on niiiin hyvä ja mukava olla, ettei halua pois ollenkaan :)
        Minua kosittiin tänään, n. kolmen minuutin juttelun seurauksena. Oli mielestäni hiukan aikaista..

        Hmmm....onko tämä KompaKyMysys? ;P

        Ei kai sitä SinkkuKinkku olisi, jos hyvässä loukussa olisi ollut ja sen kokenut.......Hassu Possu! =)

        No, joo....onhan sitten vielä sellainenkin loukku, joka tuntuu hetken hyvältä loukulta, mutta onkin sellainen enemmän tai vähemmän valheen kaapuun puettu.........sekin on aika pirullinen loukku se. ;P

        Tuohon kosintaan en osaa oikein sanoa mitään.......kaipa sekin on ihan mahdollista tässä HassunHauskassa maailmassa... =)


      • MGTOW kirjoitti:

        Hmmm....onko tämä KompaKyMysys? ;P

        Ei kai sitä SinkkuKinkku olisi, jos hyvässä loukussa olisi ollut ja sen kokenut.......Hassu Possu! =)

        No, joo....onhan sitten vielä sellainenkin loukku, joka tuntuu hetken hyvältä loukulta, mutta onkin sellainen enemmän tai vähemmän valheen kaapuun puettu.........sekin on aika pirullinen loukku se. ;P

        Tuohon kosintaan en osaa oikein sanoa mitään.......kaipa sekin on ihan mahdollista tässä HassunHauskassa maailmassa... =)

        Oli enemmänkin retorinen :)

        En ole itse ainakaan koskaan lähtenyt suhteeseen valheellisesti, mutta voi olla, että jossain vaiheessa jompikumpi huomaa, että esim. tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset. Ehkä se on se hetken hyvä loukku. Mutta hyvä, jos ajoissa huomaa.

        Osaako kysyä oikeat kysymykset ennen suhdetta, ja vaikka osaisikin, ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat.

        Parisuhde, tai siinä pysyminen, on valinta. Joku parisuhdeterapeutti joskus sanoi, että jos ei ole yhtään mitään tunteita jäljellä, on aika lopettaa. Itse ajattelen, että ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?


      • SikaHelmi kirjoitti:

        Oli enemmänkin retorinen :)

        En ole itse ainakaan koskaan lähtenyt suhteeseen valheellisesti, mutta voi olla, että jossain vaiheessa jompikumpi huomaa, että esim. tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset. Ehkä se on se hetken hyvä loukku. Mutta hyvä, jos ajoissa huomaa.

        Osaako kysyä oikeat kysymykset ennen suhdetta, ja vaikka osaisikin, ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat.

        Parisuhde, tai siinä pysyminen, on valinta. Joku parisuhdeterapeutti joskus sanoi, että jos ei ole yhtään mitään tunteita jäljellä, on aika lopettaa. Itse ajattelen, että ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?

        Vai Nii!

        "tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset."

        Mutta, mutta.....kyllähän periaatteessa sitten ainakin toinen on enemmän tai vähemmän feikannut, jos näin käy......varsinkin, jos nämä asiat ovat olleet niin paljon toisistaan poikkeavia, että johtavat eroon?

        "ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat."
        "ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?"

        No ei ole, vaan se on kaiken perusta ja välttämättömyys.....

        Voiskohan sitä kasvaa yhdessä, jolloinka muuttumista tapahtuu, mutta yhdessä muututaan ja samaa polkua tallataan........ ja edelleen kysymys on "rakastatko sinä minua?" ja vastaus on "kyllä rakas, enemmän kuin koskaan ennen"....puolin ja toisin? =*)

        Jotain on muuten mennyt enemmän tai vähemmän metsään......eikä olla muistettu olla ME......jos molemmat on MINÄ on vain MINÄ, jos toinen on MINÄ ja toinen ME on vain MINÄ..... ;P

        Minä uskon, että näin on monilla "joutsen pareilla", toki "joutsenen" pitää löytää kaltaisensa "joutsen"......kaikenlaisten erillaisten "joutsenten" keskeltä, sekä yrittää vältellä "susia", "kettuja" ja vaikka mitä saalistajia....


      • MGTOW kirjoitti:

        Vai Nii!

        "tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset."

        Mutta, mutta.....kyllähän periaatteessa sitten ainakin toinen on enemmän tai vähemmän feikannut, jos näin käy......varsinkin, jos nämä asiat ovat olleet niin paljon toisistaan poikkeavia, että johtavat eroon?

        "ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat."
        "ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?"

        No ei ole, vaan se on kaiken perusta ja välttämättömyys.....

        Voiskohan sitä kasvaa yhdessä, jolloinka muuttumista tapahtuu, mutta yhdessä muututaan ja samaa polkua tallataan........ ja edelleen kysymys on "rakastatko sinä minua?" ja vastaus on "kyllä rakas, enemmän kuin koskaan ennen"....puolin ja toisin? =*)

        Jotain on muuten mennyt enemmän tai vähemmän metsään......eikä olla muistettu olla ME......jos molemmat on MINÄ on vain MINÄ, jos toinen on MINÄ ja toinen ME on vain MINÄ..... ;P

        Minä uskon, että näin on monilla "joutsen pareilla", toki "joutsenen" pitää löytää kaltaisensa "joutsen"......kaikenlaisten erillaisten "joutsenten" keskeltä, sekä yrittää vältellä "susia", "kettuja" ja vaikka mitä saalistajia....

        Kyse olikin siitä, että ihmiset muokkautuvat erilaisiksi.
        Ja tietysti alun euforiassa haluaa ehkä vältellä niitä suhteen kompastuttavia piirteitä, ajatella, etteivät ole niin tärkeitä. Toisin voi käydä. Tai sitten ei, koskaan ei voi etukäteen tietää.
        Jo on "me" henki, on pariskunta, jos "minä", ei ole.


    • hkjhhgfhgf

      On tänne tullut myös paljon mukavia miehiä viime aikoina. :) Jo oli aikakin... !!!!

      • wöeifhwefwh

        joku esimerkiksi?


      • n19

        Ketkä muka?


      • n19 kirjoitti:

        Ketkä muka?

        Kevät tulee ja lisääntynyt valo saa hormonitoimintaan eloa. Aurinko tekee ihmisistä mukavampia samalla tavalla kuin viinan juominen naisista kauniimpia.


      • jklösaskdlfö
        wöeifhwefwh kirjoitti:

        joku esimerkiksi?

        Neitsytsetä ainakin.


      • totuusnaisista
        jklösaskdlfö kirjoitti:

        Neitsytsetä ainakin.

        Naiset tykkää mielistelevistä kamupojista jotka ei koskaan saa pildeä.


      • flowersreally
        totuusnaisista kirjoitti:

        Naiset tykkää mielistelevistä kamupojista jotka ei koskaan saa pildeä.

        Neitsytsetä tunnusti olevansa hurja peluri.


      • Neitsytsetä
        flowersreally kirjoitti:

        Neitsytsetä tunnusti olevansa hurja peluri.

        En tunnustanut. Olen kiltti ja kunnollinen. En harrasta edes uhkapelejä.


    • Julkkismiehet vaihtavat nuorempiin vaimoihin ja palstalla vaihdetaan nuorempiin kurppiin.

      • Ikis__M

        Kuten "hkjhhgfhgf " jo totesi "Jo oli aikakin... !!!!"


    • Kiitos ätmelssön :)
      Maailma on usein turhan ankea paikka. Toivon pystyväni edes hiukan sitä lievittävän, kuin päinvastoin.

    • Ex------------PUA

      Osa edellisistä onkin jo kuollut vanhuuteen. Tai kurpparaivo on katkaissut verisuonen päästä, kohtalokkain seurauksin.

      • arvaakukamitähäh

        Todennäköisempää on, että ovat päässeet parisuhteeseen. Vapaa-aika kuluu paneskelllessa ja suukotellessa.


    • vitsi.vai.oliko

      onhan ne kun nukkuvat muuten ei

    • peteen_ihastunut

      Naisista en tiedä, mutta jos en olisi varattu (naimisissa) korjaisin tuon peten kainalooni pois kuleksimasta ;D Ihana mies, ulkonäkö ja luonne kohillaan.<3 Kunhan ne farkut vielä laskeutuis alemmas kainaloista..

      • Pete ei vaikuta turhan nillittäjälle, tuskin jäisi byysista roikkumaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe