on yllättäneet positiivisesti. Esim. SikaHelmi vaikuttaa aika mukavalta.
Uudet palstakurpat
26
295
Vastaukset
- beware.you.should
http://i.imgur.com/LaJ9Kmo.gif
Reaktioni heihin:- Luolamadonna
(Naurua)
Siis vakavaa naurua. SikaHelmi kirjoitti:
:D :D
Eikö naiset usein ole hiukan ..loukkuja? Mutta hyvällä tavalla ;)Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?
MGTOW kirjoitti:
Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?
Noh, keksin yhden vastauksen..."pettymykset kuuluu elämään".... ;D
Jooh, tuon lisäksi tietenkin pitää vain olla tarkempi ja ottaa virheistään oppia.... =)MGTOW kirjoitti:
Mistäs sen hyvän loukun erottaa pahasta........siis sitten kun on jo nalkissa sen jo tietää ja todellakin tuntee, mutta ennen kuin astuu siihen loukkuun?
Hedelmistään puu tunnetaan jne. jne.
Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa jatkuvasti tunnet olevasi huono ja riittämätön, epäilet itseäsi ja muita? Oletko ollut sellaisessa, jossa tunnet olevasi rakastettu, hyvä, tarpeellinen ja riittävä?
Hyvässä loukussa on niiiin hyvä ja mukava olla, ettei halua pois ollenkaan :)
Minua kosittiin tänään, n. kolmen minuutin juttelun seurauksena. Oli mielestäni hiukan aikaista..SikaHelmi kirjoitti:
Hedelmistään puu tunnetaan jne. jne.
Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa jatkuvasti tunnet olevasi huono ja riittämätön, epäilet itseäsi ja muita? Oletko ollut sellaisessa, jossa tunnet olevasi rakastettu, hyvä, tarpeellinen ja riittävä?
Hyvässä loukussa on niiiin hyvä ja mukava olla, ettei halua pois ollenkaan :)
Minua kosittiin tänään, n. kolmen minuutin juttelun seurauksena. Oli mielestäni hiukan aikaista..Hmmm....onko tämä KompaKyMysys? ;P
Ei kai sitä SinkkuKinkku olisi, jos hyvässä loukussa olisi ollut ja sen kokenut.......Hassu Possu! =)
No, joo....onhan sitten vielä sellainenkin loukku, joka tuntuu hetken hyvältä loukulta, mutta onkin sellainen enemmän tai vähemmän valheen kaapuun puettu.........sekin on aika pirullinen loukku se. ;P
Tuohon kosintaan en osaa oikein sanoa mitään.......kaipa sekin on ihan mahdollista tässä HassunHauskassa maailmassa... =)MGTOW kirjoitti:
Hmmm....onko tämä KompaKyMysys? ;P
Ei kai sitä SinkkuKinkku olisi, jos hyvässä loukussa olisi ollut ja sen kokenut.......Hassu Possu! =)
No, joo....onhan sitten vielä sellainenkin loukku, joka tuntuu hetken hyvältä loukulta, mutta onkin sellainen enemmän tai vähemmän valheen kaapuun puettu.........sekin on aika pirullinen loukku se. ;P
Tuohon kosintaan en osaa oikein sanoa mitään.......kaipa sekin on ihan mahdollista tässä HassunHauskassa maailmassa... =)Oli enemmänkin retorinen :)
En ole itse ainakaan koskaan lähtenyt suhteeseen valheellisesti, mutta voi olla, että jossain vaiheessa jompikumpi huomaa, että esim. tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset. Ehkä se on se hetken hyvä loukku. Mutta hyvä, jos ajoissa huomaa.
Osaako kysyä oikeat kysymykset ennen suhdetta, ja vaikka osaisikin, ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat.
Parisuhde, tai siinä pysyminen, on valinta. Joku parisuhdeterapeutti joskus sanoi, että jos ei ole yhtään mitään tunteita jäljellä, on aika lopettaa. Itse ajattelen, että ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?SikaHelmi kirjoitti:
Oli enemmänkin retorinen :)
En ole itse ainakaan koskaan lähtenyt suhteeseen valheellisesti, mutta voi olla, että jossain vaiheessa jompikumpi huomaa, että esim. tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset. Ehkä se on se hetken hyvä loukku. Mutta hyvä, jos ajoissa huomaa.
Osaako kysyä oikeat kysymykset ennen suhdetta, ja vaikka osaisikin, ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat.
Parisuhde, tai siinä pysyminen, on valinta. Joku parisuhdeterapeutti joskus sanoi, että jos ei ole yhtään mitään tunteita jäljellä, on aika lopettaa. Itse ajattelen, että ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?Vai Nii!
"tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset."
Mutta, mutta.....kyllähän periaatteessa sitten ainakin toinen on enemmän tai vähemmän feikannut, jos näin käy......varsinkin, jos nämä asiat ovat olleet niin paljon toisistaan poikkeavia, että johtavat eroon?
"ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat."
"ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?"
No ei ole, vaan se on kaiken perusta ja välttämättömyys.....
Voiskohan sitä kasvaa yhdessä, jolloinka muuttumista tapahtuu, mutta yhdessä muututaan ja samaa polkua tallataan........ ja edelleen kysymys on "rakastatko sinä minua?" ja vastaus on "kyllä rakas, enemmän kuin koskaan ennen"....puolin ja toisin? =*)
Jotain on muuten mennyt enemmän tai vähemmän metsään......eikä olla muistettu olla ME......jos molemmat on MINÄ on vain MINÄ, jos toinen on MINÄ ja toinen ME on vain MINÄ..... ;P
Minä uskon, että näin on monilla "joutsen pareilla", toki "joutsenen" pitää löytää kaltaisensa "joutsen"......kaikenlaisten erillaisten "joutsenten" keskeltä, sekä yrittää vältellä "susia", "kettuja" ja vaikka mitä saalistajia....MGTOW kirjoitti:
Vai Nii!
"tavoitteet ja/tai arvot liian erilaiset."
Mutta, mutta.....kyllähän periaatteessa sitten ainakin toinen on enemmän tai vähemmän feikannut, jos näin käy......varsinkin, jos nämä asiat ovat olleet niin paljon toisistaan poikkeavia, että johtavat eroon?
"ihminen kuitenkin kasvaessaan muuttuu, joten kysymykset ja vastauksetkin muuttuvat."
"ilman molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta on huono jatkaa. Vai onko se liikaa toivottu?"
No ei ole, vaan se on kaiken perusta ja välttämättömyys.....
Voiskohan sitä kasvaa yhdessä, jolloinka muuttumista tapahtuu, mutta yhdessä muututaan ja samaa polkua tallataan........ ja edelleen kysymys on "rakastatko sinä minua?" ja vastaus on "kyllä rakas, enemmän kuin koskaan ennen"....puolin ja toisin? =*)
Jotain on muuten mennyt enemmän tai vähemmän metsään......eikä olla muistettu olla ME......jos molemmat on MINÄ on vain MINÄ, jos toinen on MINÄ ja toinen ME on vain MINÄ..... ;P
Minä uskon, että näin on monilla "joutsen pareilla", toki "joutsenen" pitää löytää kaltaisensa "joutsen"......kaikenlaisten erillaisten "joutsenten" keskeltä, sekä yrittää vältellä "susia", "kettuja" ja vaikka mitä saalistajia....Kyse olikin siitä, että ihmiset muokkautuvat erilaisiksi.
Ja tietysti alun euforiassa haluaa ehkä vältellä niitä suhteen kompastuttavia piirteitä, ajatella, etteivät ole niin tärkeitä. Toisin voi käydä. Tai sitten ei, koskaan ei voi etukäteen tietää.
Jo on "me" henki, on pariskunta, jos "minä", ei ole.
- hkjhhgfhgf
On tänne tullut myös paljon mukavia miehiä viime aikoina. :) Jo oli aikakin... !!!!
- wöeifhwefwh
joku esimerkiksi?
- n19
Ketkä muka?
n19 kirjoitti:
Ketkä muka?
Kevät tulee ja lisääntynyt valo saa hormonitoimintaan eloa. Aurinko tekee ihmisistä mukavampia samalla tavalla kuin viinan juominen naisista kauniimpia.
- jklösaskdlfö
wöeifhwefwh kirjoitti:
joku esimerkiksi?
Neitsytsetä ainakin.
- totuusnaisista
jklösaskdlfö kirjoitti:
Neitsytsetä ainakin.
Naiset tykkää mielistelevistä kamupojista jotka ei koskaan saa pildeä.
- flowersreally
totuusnaisista kirjoitti:
Naiset tykkää mielistelevistä kamupojista jotka ei koskaan saa pildeä.
Neitsytsetä tunnusti olevansa hurja peluri.
- Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
Neitsytsetä tunnusti olevansa hurja peluri.
En tunnustanut. Olen kiltti ja kunnollinen. En harrasta edes uhkapelejä.
Julkkismiehet vaihtavat nuorempiin vaimoihin ja palstalla vaihdetaan nuorempiin kurppiin.
- Ikis__M
Kuten "hkjhhgfhgf " jo totesi "Jo oli aikakin... !!!!"
Kiitos ätmelssön :)
Maailma on usein turhan ankea paikka. Toivon pystyväni edes hiukan sitä lievittävän, kuin päinvastoin.- Ex------------PUA
Osa edellisistä onkin jo kuollut vanhuuteen. Tai kurpparaivo on katkaissut verisuonen päästä, kohtalokkain seurauksin.
- arvaakukamitähäh
Todennäköisempää on, että ovat päässeet parisuhteeseen. Vapaa-aika kuluu paneskelllessa ja suukotellessa.
- vitsi.vai.oliko
onhan ne kun nukkuvat muuten ei
- peteen_ihastunut
Naisista en tiedä, mutta jos en olisi varattu (naimisissa) korjaisin tuon peten kainalooni pois kuleksimasta ;D Ihana mies, ulkonäkö ja luonne kohillaan.<3 Kunhan ne farkut vielä laskeutuis alemmas kainaloista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221