Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Mitä se minun viestiini liittyy mitä mieltä joku Ex-Pua tai joku muu on asiasta? Minulle on ainakin ihan yhdentekevää millaista miestä joku "alemman tason nainen" haluaa. Eikä viestiini liity mitään erityistä palstalogiikkaa vaan pelkkää normaalia järkeä."

Just näin......täällä tuntuu olevan monesti järki kateissa, niin naisilla, kuin miehilläkin.....ihan omia ajatuksia......tämä loppu tekstisi oli kaiken kruunaava "vaan pelkkää normaalia järkeä."
  2. Mites sinä nyt nuo seksuaali suuntautumiset tähän sotkit.....eli bi/homo/lesbo jutut???

Ei minulle ole heitä vastaan yhtään mitään......toki heilläkin on joitakin mielestäni outoja mielipiteitä ja vaatimuksia, joista en ole nyt ihan samaa mieltä aina ja ainakin ne herättävät pohdiskelemaan asioita....mutta toisaalta kaikki luettelemasi ryhmät, niin sateenkaarikansa, liberaalit yms. sortuvat ihan samoihin asioihin kuin muutkin ryhmittymät, eli eivät niistä ole mikään parempi toistaan, jos niin väität, niin vain valehtelet......

"Jokaisella on oikeus tavoitella hyvää ja turvallista elämää jokaisessa tilanteessa kunhan ei polje toisten vastaavia oikeuksia."

Jeps, kunhan ovat edelleenkin rehellisiä vastapuolelle kaikista asioista......minä puhun nyt ennemminkin siitä, että esim. "pariuduttaessa" näytellään jotain muuta kuin todellisuudessa ollaan, eli esitetään jotain roolia, että saadaan jotain sellaista, mitä ei edes itse oikeasti olla ja valehdellaan oikeista vaikuttimista .........eli toinen osapuoli ei suhteeseen edes lähtisi, jos näin ei toimisi tai ainakin siihen olisi suuri todennäköisyys......se on sairasta huijaamista, eikä mitään muuta, sekä toisen pilkkamista.

Minun mielipiteeni ei ole niin kiveen hakattuja, kuin esim. monilla "hihhuliryhmittymillä/lahkoilla", eli olen aina valmis tarkastelemaan mielipiteitäni, kun siihen on tarvetta, sekä myös pystyn keskustelemaan asioista, jos se on oikeaa keskustelua, eikä jotain "hihhuliryhmittymien/lahkojen" kiveen hakattua manipulaatiota ja propagandaa........joten kyllä minä voin olla mielestäni juuri sellainen kuin olen tilanteessa, kuin tilanteessa..........myös arvoni ovat ihan sellaisia, ettei minun tarvitse niitä hävetä, miksi pitäisi?