Kysymys ätmeille

utelijaana

Minkälaisia naisia itse olisitte?
Kun te niin paljon haukutte ja syyllistätte naisia täällä, niin miettikää hetki jos olisittekin itse sinkkunaisia, mutta hyvää ja tosissaan olevaa kumppania ei tunnu löytyvän. Minkälaista elämää viettäisitte?
Harrastaisitteko irtosuhteita sinkkuina vai olisitteko niitä "nirsoja jotka odottavat sitä oikeaa?" Kävisittekö paljon treffeillä? Laittaisitteko nettideittisivustoille ilmoituksen? Minkälaisen? Miten yrittäisitte löytää sen hyvän kumppanin satojen tyrkyttäjien joukkiosta, eli minkälaiset olisivat ne osuvat, mutta ei liikaa vaativat kriteerit? Mitä tekisitte toisin kuin nyt sinkkunaiset tekevät?

86

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri1

En tiedä, olen vain kiitollinen siitä että en ole syntynyt naiseksi. Miehen elämä nyt vaan on miljoonasti parempaa.

• taidatvalehdella

Hienoa, eli ei sulla ole syytä haukkua naisia ensinkään.

• tuskaaaaaaaaaaaaaahhhh

Oot ihan oikeassa. Minulle jo joka kuukautinen horror show riittää miettimään joka kerta, että mitä hiton järkeä on olla nainen?
        Kuulun vielä itse siihen "onnekkaimpaan" porukkaan joilla on ihan tähtitieteellisen kovat kivut. Tää on ihan perseestä. Olkaa miehet kiitollisia.

• 2626
        tuskaaaaaaaaaaaaaahhhh kirjoitti:

Oot ihan oikeassa. Minulle jo joka kuukautinen horror show riittää miettimään joka kerta, että mitä hiton järkeä on olla nainen?
        Kuulun vielä itse siihen "onnekkaimpaan" porukkaan joilla on ihan tähtitieteellisen kovat kivut. Tää on ihan perseestä. Olkaa miehet kiitollisia.

Kokeile hormonikierukkaa, elämänlaato nousee kohisten!

• näin.tekisin

Jos olisin nainen niin etsisin käsiini sen kaikista kilteimmän ja hyväsydämisimmän miehen ja palkitsisin hänet loppuelämän kestävällä parisuhteella.

• utelijaana

Hyvä vastaus. Mutta miten selvität sen kiltteyden kun kaikki kuitenkin alussa esittävät kilttiä? Naisia mollataan siitä, ettei saa olla liian vaativia kriteereitä esim. töissä käynti. Millä kriteereillä yrittäisit selvittää sen, että mies on kunnollinen?

• 103
        utelijaana kirjoitti:

Hyvä vastaus. Mutta miten selvität sen kiltteyden kun kaikki kuitenkin alussa esittävät kilttiä? Naisia mollataan siitä, ettei saa olla liian vaativia kriteereitä esim. töissä käynti. Millä kriteereillä yrittäisit selvittää sen, että mies on kunnollinen?

Niimpä. On helppo vastata "etsisin käsiini sen kaikista kilteimmän ja hyväsydämisimmän", ja jättää asia siihen. Tuolla kommentilla ei ole mitään arvoa, ellei kommentoija yhtään avaa sitä metodia, millä hän tuon ihmeukkonsa etsisi.

• näin.tekisin
        utelijaana kirjoitti:

Ensinnäkin jos olisin nainen niin olisin skeptinen niitä miehiä kohtaan jotka tekevät itsevarmasti aloitteen naiselle niin että "asiat vain tapahtuvat" ja tekisinkin itse naisena aloitteen niille miehille jotka eivät ole esillä, itsevarmoja, puheliaita vaan enemmän niille ujon puoleisille hiljaisemmille, luultavasti käytätte näistä miehistä nimitystä "nössö". Tutustuisin itse miehiin ilman ennakkoluuloja antamatta muiden mielipiteiden vaikuttaa asiaan ja en välittäisi vaikka mies ei olisi kovin itsevarma naisten parissa.
        Väitän että hyvän miehen erottaa helposti kasvoista ja olemuksesta/eleistä mutta en ole varma haluavatko naiset edes löytää hyviä miehiä vaan enemminkin niitä itsevarmoja ja aggressiivisia "miehekkäitä", kuten tälläkin palstalla niin yleensä ns hyvistä miehistä yritetään etsimällä etsiä jotain vikoja..

• näin.tekisin kirjoitti:

Ensinnäkin jos olisin nainen niin olisin skeptinen niitä miehiä kohtaan jotka tekevät itsevarmasti aloitteen naiselle niin että "asiat vain tapahtuvat" ja tekisinkin itse naisena aloitteen niille miehille jotka eivät ole esillä, itsevarmoja, puheliaita vaan enemmän niille ujon puoleisille hiljaisemmille, luultavasti käytätte näistä miehistä nimitystä "nössö". Tutustuisin itse miehiin ilman ennakkoluuloja antamatta muiden mielipiteiden vaikuttaa asiaan ja en välittäisi vaikka mies ei olisi kovin itsevarma naisten parissa.
        Väitän että hyvän miehen erottaa helposti kasvoista ja olemuksesta/eleistä mutta en ole varma haluavatko naiset edes löytää hyviä miehiä vaan enemminkin niitä itsevarmoja ja aggressiivisia "miehekkäitä", kuten tälläkin palstalla niin yleensä ns hyvistä miehistä yritetään etsimällä etsiä jotain vikoja..

Noh, tuohan oli vain itsensä mainospuhe, ei mitään muuta.......kaikki muut kuin itsensä kaltaiset yritetään leimata "jännämiehiksi"......voi veljet....

• Nössöjenhäiritsijä
        näin.tekisin kirjoitti:

Ne "nössöt" vaan häiriintyy, jos yrittää rupatella, vievät vielä tuolinkin alta.
        Kärttyisiä ovat, miten sellaisiin tutustuu?

• tykkäänujoista
        Nössöjenhäiritsijä kirjoitti:

Ne "nössöt" vaan häiriintyy, jos yrittää rupatella, vievät vielä tuolinkin alta.

Naurutti oikein kun luin tämän. Olen itse usein yrittänyt lähestyä nössön oloisia miehiä ja voi sitä kärttyilyn määrää =D En mä nyt voi väkisin miestä viedä jos itse on selvästi sitä mieltä, että "mee ämmä vittuun siitä".
        Koirakin tajuaa olla koskematta siiliin. Tai no, ei mun koira heti ekalla kerralla tajunnut, mutta parin yrittämisen jälkeen oppi.

• näin.tekisin
        Nössöjenhäiritsijä kirjoitti:

Miten he muka häiriintyy, annatko esimerkkejä? Kyllä itse vaikka olen ujo niin yrittäisin jutella parhaani mukaan.. en voi samaistua tuohon..

• qwdiqiudh

"Miten yrittäisitte löytää sen hyvän kumppanin satojen tyrkyttäjien joukkiosta, eli minkälaiset olisivat ne osuvat, mutta ei liikaa vaativat kriteerit? Mitä tekisitte toisin kuin nyt sinkkunaiset tekevät?"

Missä ne sata tyrkyttäjää on??!!!????

Eihän kysymyksessä sanottu, että minkälaisia nuoria kauniita naisia olisitte? vaan vain naisia eli jos on nelikymppinen ätmi niin se olisi nelikymppinen nainen jne.. eli sama ikuinen yksinäisyys siellä oottas eri vehkeissä vaan :(

• utelijaana

Lähdetään nyt siitä lähtökohdasta mitä ätmit aina sanoo, että naisille löytyy aina ottaja, oli minkä näköinen, kokoinen, luonteinen tahansa. Tiedän kyllä ettei se ole koko totuus. Haluaisin vain tietää mitä miehet tekisivät eri tavalla.

• jklfsdjlsdjflsd

Vaikea kuvitellakaan millaista olisi elää naisena, fyysinen heikkous kyllä pistäisi varmaan valitsemaan seuran hyvin tarkkaan. En ymmärrä miksi naiset aina etsivät itseään isomman miehen jota vastaan on hyvin vähän mahdollisuuksia pärjätä.
      Nyky-yhteiskunnassa on äärimmäisen vähän väkivaltaisia konflikteja jossa miehen tarvitsisi "puolustaa" naista jossa se koko ehkä auttaisi, tämähän on jotain luolamiesaikojen juttuja eikä tätä päivää.

• ohhohohhoh

"En ymmärrä miksi naiset aina etsivät itseään isomman miehen jota vastaan on hyvin vähän mahdollisuuksia pärjätä."
        Tarkoitatko sinä tosiaankin, että naisen on varauduttava tappelemaan sen kumppaninsa kanssa? Hänen on siis etsittävä mahdollisimman pieni ja heikko mies, jonka pystyy mänttäämään mennen tullen, niinkö?
        Ulkoisia uhkia on siis vähän, mutta omaa miestään ilman muuta joutuu pelkäämään, niinkö?

• Noh, ainakin itsellä on myös hieman "fiksaatio" tämän asian suhteen, eli itse kyllä haluan, että nainen on "sopiva" vierelle........syliin....haliin...olkapäille.....reppuselkään....nostettavissa "kynnyksen" yli.....ja vaikka minne.... ;P

• bullabertta
        MGTOW kirjoitti:

Noh, ainakin itsellä on myös hieman "fiksaatio" tämän asian suhteen, eli itse kyllä haluan, että nainen on "sopiva" vierelle........syliin....haliin...olkapäille.....reppuselkään....nostettavissa "kynnyksen" yli.....ja vaikka minne.... ;P

Harvemmin miehetkään tosiaan unelmoivat itseään isommista naisista. Mutta jostain syystä tässäkin asiassa vain naisia syyllistetään.

• bullabertta kirjoitti:

Harvemmin miehetkään tosiaan unelmoivat itseään isommista naisista. Mutta jostain syystä tässäkin asiassa vain naisia syyllistetään.

"Pienen" joukon harjoittamaa manipulaatiota ja sellaista havaittavissa.........siihen riittää vaikka yksi oikea yksilö, joka multinickeilee......

• utelijaana

Miehet lähtökohtaisesti ovat isomman kokoisia kuin naiset, joten naisen ei edes tarvitse juuri erikseen etsiä itseään isomman kokoisia miehiä. Toki on rodullisia eroja, mutta jos nyt pysytään kotomaan asioissa. Toki on myös yksilölliset erot.

Muuten, lukaiskaapa mielenkiintoinen tiede artikkeli liittyen ihmisen evoluutioon sukupuolten kokoeroon ja moniavioisuuteen liittyen. Juttu on aika pitkä, mutta erittäin mielenkiintoinen.

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa

• Miksi kysymys oli lokeroitu ja leimattu "ätmeille", niin kuin lähes joka kerta, kun joku nainen kysymyksen esittää??? (solvaamisen takia vai jtmv?)

Vastaan kuitenkin silti, en ainakaan hyppisi tapista tappiin, enkä harrastaisi sellaista mitä monet naiset harrastavat, joskaan eivät kaikki...........voisin itsekin miehenä harrastaa niitä juttuja, mutta ei kiitos....ei ole mun juttuni.....noh, se kertoo minusta jotain ja sitä kautta se kertoo minulle jotain siitä, mikä olisi se minulle oikea nainen, jos joskus "tähtien ollessa oikeassa asennossa" sellainen "maailman ihme" eteeni tupsahtaa ja suhteeseen vielä tässä tai seuraavassa elämässä päädyn......jos ei tupsahda niin sitten ei tupsahda.....shit happens, eikä se maailma sellaiseen kaadu...

• 823

"Miksi kysymys oli lokeroitu ja leimattu "ätmeille""
        Varmaan siksi, että ätmit ovat vallanneet tämän palstan. Muita täällä on niin harvakseltaan, ettei monikaan tule varmaan edes ajatelleeksi heitä tältä palstata tavoittavansa.

• 823 kirjoitti:

"Miksi kysymys oli lokeroitu ja leimattu "ätmeille""
        Varmaan siksi, että ätmit ovat vallanneet tämän palstan. Muita täällä on niin harvakseltaan, ettei monikaan tule varmaan edes ajatelleeksi heitä tältä palstata tavoittavansa.

Pitäisköhän sitten vastavuoroisesti alkaa nimittelemään palstan naisia ja muita naisia, jotka täällä sattuvat pyörimään.......ihan vain vastaavilla perusteilla......kuten huomaat tai ainakin pitäisi huomata, niin ette te sen parempia ole kuin "ätmitkään" tuossa touhussanne monesti.....

• 823
        MGTOW kirjoitti:

Pitäisköhän sitten vastavuoroisesti alkaa nimittelemään palstan naisia ja muita naisia, jotka täällä sattuvat pyörimään.......ihan vain vastaavilla perusteilla......kuten huomaat tai ainakin pitäisi huomata, niin ette te sen parempia ole kuin "ätmitkään" tuossa touhussanne monesti.....

Empä usko, että meistä kukaan pillastuisi, jos kysymyksiä esitettäisiin ätneille.

• 823 kirjoitti:

Empä usko, että meistä kukaan pillastuisi, jos kysymyksiä esitettäisiin ätneille.

Voi teitä pieniä kulta mussukoita......olette tainneet kaikki hurahtaa noihin nimityksiin ja tasotteluihin.... ;P

• MGTOW kirjoitti:

Heh, meitähän ei täällä koskaan nimitelläkään...

• helka kirjoitti:

Heh, meitähän ei täällä koskaan nimitelläkään...

Niih, mut luitkos mun kommenttia lainkaan, eipä sitä siinä kiistettykään vaan todettiin lähinnä, että siihen syyllistyy sekä miehet, että naiset........mutta olisipa se hyvä, että aina joku sen lopettaisi ja astuisi askelee neutraalille alueelle......sieltä näkee helpommin todellisuuden.....

• Varmaan etsisin seuraa netistä ja muuten vain toivoisin, että sopiva tyyppi tipahtaa taivaasta. Etsisin normaalia perustyyppiä, joka ei ole mikään paskanhajuinen persuduunari, mutta ei mikään liian tyylikäs ja sliipattu hurmurikaan. Hakisin turvaa normaaliudesta ja arvioisin miehet sitä silmällä pitäen.

• Bi-nainen

Normaali on kyl tosi vaihteleva käsite. Riippuu esim. asuinpaikasta ja yhteiskuntaluokasta mikä kellekin on normaalia.

• Bi-nainen kirjoitti:

Normaali on kyl tosi vaihteleva käsite. Riippuu esim. asuinpaikasta ja yhteiskuntaluokasta mikä kellekin on normaalia.

Etsisin tietenkin sitä, mikä on itselleni normaalia. :-)

• vaikkapanäin

Ongelmahan on tiivistettynä se, että 99,9% naisista on laumasieluja. Miehistäkin laumasieluja on se 80%.

Mutta sitten kun verrataan niitä ei-laumasieluisia, niin yhtä yksilötietoista naista kohden on 20/0,1 = 200 yksilöllistä miestä, eli puolelle miljoonalle miehelle vain 2500 potentiaalista kumppania.

Ensimmäinen asia mitä te naiset voisitte tehdä, on kasvattaa itsellenne sielu.

• PikkuLikka

Jännää, että sanoit noin.. Vaikka yritänkin suhtautua ihmisiin yksilöinä, olen tässä pari päivää miettinyt, onkohan miehillä lainkaan sielua.

• pohdinnäin

Mutta kuitenkin miehille tuntuu se naisen saaminen olevan usein jonkinlainen statuskysymys. "Mies ei ole mies ilman naista." Eikö se juuri ole sitä laumasieluisuutta? Naiset pystyvät hyvin elämään ilman miestä, eivät he useinkaan murehdi liikaa sitä, että "kaikilla muilla on mies mutta ei minulla, eli nyt oon ihan luuseri". He murehtivat miehettömyyttä sinänsä, mutta eivät sitä mitä miehettömyys tarkoittaa statuksellisesti. Eli eikö tätä taustaa ajatellen miehet ole niitä sieluttomampia?

• PikkuLikka kirjoitti:

Jännää, että sanoit noin.. Vaikka yritänkin suhtautua ihmisiin yksilöinä, olen tässä pari päivää miettinyt, onkohan miehillä lainkaan sielua.

Kyllähän täältäkin moni mies mielellään hieroisi olemattomia rintojasi sielukkaasti.

• PikkuLikka
        pohdinnäin kirjoitti:

Mutta kuitenkin miehille tuntuu se naisen saaminen olevan usein jonkinlainen statuskysymys. "Mies ei ole mies ilman naista." Eikö se juuri ole sitä laumasieluisuutta? Naiset pystyvät hyvin elämään ilman miestä, eivät he useinkaan murehdi liikaa sitä, että "kaikilla muilla on mies mutta ei minulla, eli nyt oon ihan luuseri". He murehtivat miehettömyyttä sinänsä, mutta eivät sitä mitä miehettömyys tarkoittaa statuksellisesti. Eli eikö tätä taustaa ajatellen miehet ole niitä sieluttomampia?

Eikö ylipäätään se, että mies näkee naisen, olipa sitten kaunis tai ruma, jonain ihmisarvottomana demonisena lihakimpaleena, kuten tällä palstalla yleisesti on tapana, kerro jotain miehen omasta sieluttomuudesta.

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllähän täältäkin moni mies mielellään hieroisi olemattomia rintojasi sielukkaasti.

Joo niin varmaan.. lol.

• pohdinnäin kirjoitti:

Eipäs yleistetä siellä ylhäällä.... ;P

• komppaan
        PikkuLikka kirjoitti:

Eikö ylipäätään se, että mies näkee naisen, olipa sitten kaunis tai ruma, jonain ihmisarvottomana demonisena lihakimpaleena, kuten tällä palstalla yleisesti on tapana, kerro jotain miehen omasta sieluttomuudesta.

No nimenomaan juurikin noin!

• PikkuLikka kirjoitti:

Eipäs yleistetä siellä ylhäällä.... ;P (vaikka ei ehkä ollut kattava yleistys ;D)

• Ex----------PUA

Erittäin hyvin sanottu.

Eipä ole tuohon lisäiselemistä, paitsi se että en ihmettele miksi keskiajalla pohdittiin ihan vakavissaan, että mahtaako naisella olla sielu.

Modernit havainnot, naisten "vapautumisen" myötä osoittaa, että heillä todennäköisesti ei sitä ole. Paitsi ehkä joillakin, joukkosielusta vapailla, omilla sieluillaan.

• Ex----------PUA
        pohdinnäin kirjoitti:

Se on naisten yleisesti käyttämä shaming languagen muoto.

Sillä yritetään ehdollistaa miehen arvo riippuvaiseksi naisesta; siitä onko, joko nainen hyväksynyt miestä.

Se kuitenkin on kauttaaltaan väärää päättelyä, sillä eihän naisettomuus voi olla miehen häpeä, sillä mies ei voi siihen vaikuttaa itse.

• PikkuLikka
        Ex----------PUA kirjoitti:

Se on naisten yleisesti käyttämä shaming languagen muoto.

Sillä yritetään ehdollistaa miehen arvo riippuvaiseksi naisesta; siitä onko, joko nainen hyväksynyt miestä.

Se kuitenkin on kauttaaltaan väärää päättelyä, sillä eihän naisettomuus voi olla miehen häpeä, sillä mies ei voi siihen vaikuttaa itse.

Niin, ajat ovat muuttuneet sitten keskiajan. Vanhoina hyvinä aikoina se miehetön ja lapseton vahapiika saatettiin hyvinkin polttaa pois pilaamasta muitten päivää roviolla .. Kyllä ne pariutumisen paineet on kautta historian kohdistuneet enemmän naisiin kuin miehiin , ihan jo hengissä pysymisen ja taloudellisten seikkojen takia. Nyt kun naisten tilanne on helpottunut, jotkut miehet kokevat itsensä altavastaajiksi.. Minusta kyse on enemmän yksilön omasta ahdistuksesta ja itsekoetusta häpeästä, mitä ei sinänsä pidä yhtään vähätellä, kuin mistään todellisesta sosiaalisesta häpäisemisestä ts. ei yhteiskunta nykyään painosta ketään parisuhteeseen, vaan enneminkin tuntuu, että parisuhdetta pidetään tylsänä ja vanhanaikaisena elämäntapana.

Minä en itseasiassa usko, että kenelläkään on mitään valmista sielua, vaan että sielu on asia, mikä täytyy tässä apinoiden maailmassa ihan itse ansaita omilla valinnoilla ja kehittymällä ihmisenä, sukupuolesta riippumatta. Niillä jotka pitää toisia pelkkinä lihakimpaleina, täytyy itselläänkin olla lihakimpaleen sielunelämä. Jauhelihalla ei vaan voi olla minkäänlaista käsitystä laitumella kirmailevista eläimistä..

• sielutarrr
        Ex----------PUA kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu.

Eipä ole tuohon lisäiselemistä, paitsi se että en ihmettele miksi keskiajalla pohdittiin ihan vakavissaan, että mahtaako naisella olla sielu.

Modernit havainnot, naisten "vapautumisen" myötä osoittaa, että heillä todennäköisesti ei sitä ole. Paitsi ehkä joillakin, joukkosielusta vapailla, omilla sieluillaan.

Aijaa? Eli heti kun naisesta tulee miehistä riippumaton tulee hänestä myös sieluton? Siitäkö on kyse? Nainen ei saa olla vapaa ja miehistä riippumaton, muuten hän on heti sieluton olento koska hän saa itse päättää omasta elämästään.
        Sitähän tää ätmien tuskakin näköjään on kun nykyaikana naiset saavat itse valita, kenet haluaa tai haluaako ketään, eikä heitä vain myydä eteenpäin kamalillekin tyypeille kuin esineitä, niin NAINEN on silloin se sieluton olento. Ei suinkaan mies.
        Ihannoitte vanhoillisia kulttuureita joissa yksikään mies ei jää yksin koska naisia ostetaan kuin tavaroita. Heitetään akan naamalle vielä vähän akkuhappoa asian varmistamiseksi kun pelkkä avioliitto ei riitä asian varmistamiseksi.
        Kun täällä kotomaassa naisille tunnustettiin oma tahto, sitäkin yritettiin häiritä parhain tavoin. Suomessakin oli lobotomia laillista 40-50-luvuilla ja kas kummaa, suurin osa potilaista oli naisia, joita omat aviomiehet lähettivät "yksinkertaistettaviksi". Se ei yhtään poikkea niistä happohyökkäyksistä, on jopa pahempaa.

• sielutarrr kirjoitti:

Aijaa? Eli heti kun naisesta tulee miehistä riippumaton tulee hänestä myös sieluton? Siitäkö on kyse? Nainen ei saa olla vapaa ja miehistä riippumaton, muuten hän on heti sieluton olento koska hän saa itse päättää omasta elämästään.
        Sitähän tää ätmien tuskakin näköjään on kun nykyaikana naiset saavat itse valita, kenet haluaa tai haluaako ketään, eikä heitä vain myydä eteenpäin kamalillekin tyypeille kuin esineitä, niin NAINEN on silloin se sieluton olento. Ei suinkaan mies.
        Ihannoitte vanhoillisia kulttuureita joissa yksikään mies ei jää yksin koska naisia ostetaan kuin tavaroita. Heitetään akan naamalle vielä vähän akkuhappoa asian varmistamiseksi kun pelkkä avioliitto ei riitä asian varmistamiseksi.
        Kun täällä kotomaassa naisille tunnustettiin oma tahto, sitäkin yritettiin häiritä parhain tavoin. Suomessakin oli lobotomia laillista 40-50-luvuilla ja kas kummaa, suurin osa potilaista oli naisia, joita omat aviomiehet lähettivät "yksinkertaistettaviksi". Se ei yhtään poikkea niistä happohyökkäyksistä, on jopa pahempaa.

..."sielullinen" yksilö on kaunis, varsinkin jos saa luvan kurkata toisen sieluun.......vaikka aluksi vain silmien kautta... =)

• Jos olisin nainen, niin juoksisin juoksujani kuin viimeistä päivää. Sitten kolmekymppisenä etsisin sen myöskin juoksunsa juosseen miehen. Jos mies kyselisi seksuaalihistoriastani, liioittelisin vielä yläkanttiin, etten vahingossakaan pariutuisi mustasukkaisen ja itsetunnottoman luuserin kanssa.

• atännä

Heh :)

• olehiljaa

Kysymystä ei oltu osoitettu katkerille homomiehille, jotka himoavat ätmin suolta.

• olehiljaa kirjoitti:

Kysymystä ei oltu osoitettu katkerille homomiehille, jotka himoavat ätmin suolta.

Mietitäänpäs vähän, miksi sinulla on mielessä homot ja suolet... Aivan. ;-)

• Jut nii, vastinparit löytävät näin toisensa........eritavalla toteutettunahan se olisi aika outoa.....että hakisi jotain mitä ei itse ole.

En puutu tuohon sinun "solvaamis" kohtaan, koska teit sen taitavasti ja jätit siihen takaportin, jolloin ei ollut liian yleistävä......aika taitavasti tehty, pointsit siitä! =P

• MGTOW kirjoitti:

Jut nii, vastinparit löytävät näin toisensa........eritavalla toteutettunahan se olisi aika outoa.....että hakisi jotain mitä ei itse ole.

En puutu tuohon sinun "solvaamis" kohtaan, koska teit sen taitavasti ja jätit siihen takaportin, jolloin ei ollut liian yleistävä......aika taitavasti tehty, pointsit siitä! =P

Niinpä, samanlaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä.

Noin muuten minun on vissiin mahdotonta ymmmärtää, miksi joku on mustasukkainen toisen menneisyydelle. Luulisi nykyisyydessä ja tulevaisuudessa olevan ihan tarpeeksi pohdittavaa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Niinpä, samanlaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä.

Noin muuten minun on vissiin mahdotonta ymmmärtää, miksi joku on mustasukkainen toisen menneisyydelle. Luulisi nykyisyydessä ja tulevaisuudessa olevan ihan tarpeeksi pohdittavaa.

Mustasukkaisuutta toisen menneisyydelle ei ainakaan minulla ole, vaan minulla on omat näkemykseni näistä asioista perustuvat ihan elävään elämään ja kokemuksiin...........ihan hyviä tyyppejä moni on ja tuttuina, sekä kavereina on ollut ja on näitäkin.....mutta eipä olla ihan samoilla aalloilla varsinkaan näissä asioissa, ei puheiden, eikä myöskään tekojen osalta......nähnyt hieman huonoja ja outoja juttuja liikaakin näiden toimesta, muutenkin kun vain silloin kun ovat sinkkuina.......näiden lisäksi tietenkin vielä kaikki enemmän tai vähemmän tuntemattomat....

• Monenko miehen käyttämä japanilainen vinosilmänaisesi on?

• super-atm kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä japanilainen vinosilmänaisesi on?

Kun et suoraan minulle vittuilemalla saa minua menettämään malttiani, niin yrität sitten samaa haukkumalla Rouva Ratikkaa. Voin kertoa, että se ei suinkaan ärsytä vaan huvittaa. Sehän tarkoittaa, että olen onnistunut järkyttämään mielenrauhaasi. ;-)

Kun et suoraan minulle vittuilemalla saa minua menettämään malttiani, niin yrität sitten samaa haukkumalla Rouva Ratikkaa. Voin kertoa, että se ei suinkaan ärsytä vaan huvittaa. Sehän tarkoittaa, että olen onnistunut järkyttämään mielenrauhaasi. ;-)

No monenko miehen käyttämä "rouva ratikka" on? Tykkäät kokeneista naisista, joilla on mielestäsi hyvä seksuaalinen itsetunto. Ilmeisesti rouva vinosilmä on jakanut pillua monelle miehelle. Oletko ylpeä rouva "jakorasia" vinosilmästäsi?

• super-atm kirjoitti:

No monenko miehen käyttämä "rouva ratikka" on? Tykkäät kokeneista naisista, joilla on mielestäsi hyvä seksuaalinen itsetunto. Ilmeisesti rouva vinosilmä on jakanut pillua monelle miehelle. Oletko ylpeä rouva "jakorasia" vinosilmästäsi?

Mistä minä voisin tietää? Panoista ei jää poltinmerkkiä perseeseen, joten vastauksen todenperäisyydestä ei olisi mitään takeita. Vain kaltaisesi, poikuus tallella tallaava, saamaton vätys keksisi moista kysyä.

Mistä minä voisin tietää? Panoista ei jää poltinmerkkiä perseeseen, joten vastauksen todenperäisyydestä ei olisi mitään takeita. Vain kaltaisesi, poikuus tallella tallaava, saamaton vätys keksisi moista kysyä.

"Mistä minä voisin tietää?"

Et mistään, koska et uskalla kysyä ja vinisilmäpaskasi joka tapauksessa valehtelisi lukumäärän pienemmäksi mitä todellisuudessa on.

"Vain kaltaisesi, poikuus tallella tallaava, saamaton vätys keksisi moista kysyä."

Hahahah :D Harmi tuottaa paskakuskille pettymys, mutta olen kokenut, en ole saamaton ,enkä myöskään vätys. Vähän kyllä ratikkakuskin verenpaine ja kiukku alkaa nousta ;)

• super-atm kirjoitti:

"Mistä minä voisin tietää?"

Et mistään, koska et uskalla kysyä ja vinisilmäpaskasi joka tapauksessa valehtelisi lukumäärän pienemmäksi mitä todellisuudessa on.

"Vain kaltaisesi, poikuus tallella tallaava, saamaton vätys keksisi moista kysyä."

Hahahah :D Harmi tuottaa paskakuskille pettymys, mutta olen kokenut, en ole saamaton ,enkä myöskään vätys. Vähän kyllä ratikkakuskin verenpaine ja kiukku alkaa nousta ;)

Kokenut super-atm ei ole lainkaan hullumpi läppä. ;-)

Kokenut super-atm ei ole lainkaan hullumpi läppä. ;-)

Tässäkin keskustelussa jälleen huomattiin, että sinulla on joku sairas tarve ylpeillä ja yrittää vittuilla ilman naista jääneille miehille. Mies, jolla on hyvä itsetunto, ei käyttäydy niin kuin sinä.

• ätminki

Jos olisin nainen niin en antaisi jännämiehille pillua.

• 1914

Kerropas meille vielä, miten onnistuisit erottamaan ne jännämiehet muista, kun kaikki miehet kuitenkin alussa teeskentelevät kilttiä ja kunnollista?

• 1914 kirjoitti:

Kerropas meille vielä, miten onnistuisit erottamaan ne jännämiehet muista, kun kaikki miehet kuitenkin alussa teeskentelevät kilttiä ja kunnollista?

Niih.....ja naiset kans.... ;P

Mut mietippäs hetki niitä eri tutustumis tapoja, eli miten tutustutaan ja miten edetään......voiskohan niitä olla erillaisia vai ei?

• ujonaine
        MGTOW kirjoitti:

Niih.....ja naiset kans.... ;P

Mut mietippäs hetki niitä eri tutustumis tapoja, eli miten tutustutaan ja miten edetään......voiskohan niitä olla erillaisia vai ei?

Ja naiset kans, joo. Mutta kyllä väittäisin, että naisesta paremmin näkee päälle onko erittäin seksuaalista elämää viettävä nainen vai aremman puoleinen. Miehissä ei näe juuri mitään eroa pukeutumisessa, eikä aina käytöksessäkään. Kaikilla on sama perus farkku ja t-paita tyyli.
        Jännämiehiä ei erota mistään, mutta akoista kyllä näkee heti jos on avonainen kaulus jne. En nyt väitä, että kaikki seksikkäästi pukeutuvat naiset ihan lorttosia olisi, mutta sanomattakin on selvää, ettei ainakaan kokemattomammat naiset seksikkäästi pynttäydy.

• ujonaine kirjoitti:

Ja naiset kans, joo. Mutta kyllä väittäisin, että naisesta paremmin näkee päälle onko erittäin seksuaalista elämää viettävä nainen vai aremman puoleinen. Miehissä ei näe juuri mitään eroa pukeutumisessa, eikä aina käytöksessäkään. Kaikilla on sama perus farkku ja t-paita tyyli.
        Jännämiehiä ei erota mistään, mutta akoista kyllä näkee heti jos on avonainen kaulus jne. En nyt väitä, että kaikki seksikkäästi pukeutuvat naiset ihan lorttosia olisi, mutta sanomattakin on selvää, ettei ainakaan kokemattomammat naiset seksikkäästi pynttäydy.

Noh, onhan tuossakin perää....ainakin siinä mielessä, että erottuu helpommin, kuka hakee tietynlaista huomiota ja kuka ei, mutta kokemuksesta ja ihan tieto pohjalta voin sanoa, että se ei kerro vielä kaikkea, eli pelkästään pukeutuminen ei vielä paljasta naisen seksuaali elämästä sen enempää, kuin miestenkään.........jos vain pukeutumisesta yrittää jotain niistä asioista päätellä oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa, niin voi olla pahimmillaan ihan toisinpäin....

• Mietiuudelleen

SIIS TÄMÄKÖ OLI KYSYMYKSESI:

"Harrastaisitteko irtosuhteita sinkkuina vai olisitteko niitä "nirsoja jotka odottavat sitä oikeaa?" "

Oikeasti?
      WTF?

Irtosuhteet vs nirsous?
      Tarkoitatko että olisitko huora vai kylmis?

Mitenkä olisi ihan kestävä parisuhde johon nainen panostaa ja aktiivisesti etsii ennen kaikkea sopivaa kumppania olematta liian nirso tiettyjen asioiden osalta ja seuraten jotakin muutakin kuin mitä tuhero sanoo?

Mutta vastataan nyt sitten:

Olen tehnyt SUUREN VIRHEEN miehenä. Koska olen nirso ja en harrasta irtosuhteilua sekä HENKISET kyvyt ovat sen ohella että nainen pitää itsestään huolta fyysisesti ja psyykkisesti ovat etusijalla.

En ole panostanut tarpeeksi ympäri paneskeluun, yleiseen munasteluun sekä statuksen nostattamiseen ja ylipäätään sosiaaliseen pilipalimissiointiin jotta ihan varmasti löytäisin "vain jonkun".

Olen siis toiminut kuten monet naiset. Minussa ei ole mitään vikaa, mutta miehenä olen sen takia yksin koska en toimi kuten naiset olettavat.

• Mietiuudelleen

Niin ja tosiaan, aloittajalle.
        Sulla on asiat TÄYSIN VÄÄRINPÄIN.
        Mieti asiaa miesten puolelta ja asemasta äläkä vänötä käskemällä miehiä asettumaan naisten asemaan.

Mutta tietysti idiootti ei voi moista tajuta.

• utelijaana
        Mietiuudelleen kirjoitti:

Niin ja tosiaan, aloittajalle.
        Sulla on asiat TÄYSIN VÄÄRINPÄIN.
        Mieti asiaa miesten puolelta ja asemasta äläkä vänötä käskemällä miehiä asettumaan naisten asemaan.

Mutta tietysti idiootti ei voi moista tajuta.

Mikä näissä kysymyksissäni oli niin väärin? Olen tässä jo vuosia lukenut tätä palstaa ja yrittänyt ihan tosissani pähkäillä miesten asemaa ihan hyvällä, joten ajattelin kysäistä miten te itse naisina toimisitte toisin kun kerran näytte niin hyvin tietävän, mitä kaikkea me naiset tehdään niin väärin?
        Ajattelin tällä kertaa niin, että jos saisin kuulla teiltä minkälaisia naisia TE olisitte, niin ymmärtäisin paremmin myös sen, mitä te naisilta haluatte.
        Ei ole syytä tuohtua, olen ihan hyvällä asialla, en mitään riitaa haastamassa. Täällä on moni mies vastannut ihan hyvin ja olen siitä mielissäni. Muutenkin ihan hyvältä keskustelulta vaikuttaa.

• JosYllättäenNainenOlisin

Olisin vähintään 175 cm pitkä. Kovan kuntosaliharjoittelun ja juoksutreenien ansiosta olisin erittäin timmissä kunnossa. Kääntyisin katolisuuteen ja vihityttäisin itseni salaisesti nunnaksi Paavin luvalla ja keskittyisin opiskeluun ja rakennekynsien rakenteluun. Olisin siis vähintään filosofian ja lääketieteen tohtori. Jatkuu ...

• JosYllättäenNainenOlisin

Jatkuu... Perustaisin gynekologian vastaanottoja Suomeen, Saksaan, Italiaan, Ranskaan ja Espanjaan, joilla vastaanotoilla tarjotaan ohessa opinhaluisille naisille luentoja tieteen viimeisimmistä virtauksista feminismin näkökulmasta. Ansioistani minut palkittaisiin Nobelin lääketieteen palkinnolla ja tietysti myös Nobelin rauhan palkinnolla. Kuolisin neitseenä korkeassa iässä ja minut haudattaisiin erään suuren eurooppalaisen kirkon lattiaholviin ansioistani kirkon arkkitehtuurin kehittäjänä. Minua tietysti muistettaisiin kirkon messuissa aina kuolinpäivänäni. Mutta toisaalta ... olen vain ätmi, surkeista surkein olento maan päällä.

• Ikis__M

Jos olisin nainen olisin naisellisesti pukeutuva, pitkä ja hoikka kaunotar joka tykkäisi puuhalla keittiössä, kodissani tuoksuisi tuore pulla usein. Miehiä en jahtaisi, ne jahtaisi minua mutta antaisin luultavasti liki kaikille pakit odotellessani uskollisesti 50-lukulaistyyppisesti ajattelevaa kilttiä kunnollista miestä jonka tietäisin jossain olevan minua varten.

• Säälittävää

Repesin :-D
        Siitä sitten korsettia ja hametta päälle, ja eikun kokeilemaan tuota elämää. Sulla on miehenä esiintyväksi niin spesiaali fetissi, että kannattaisi tosiaan alkaa elämään fantasiaasi. Kaupan päälle saisit usein itse leivottua pullaa!

• Säälittävää kirjoitti:

Siitä sitten korsettia ja hametta päälle, ja eikun kokeilemaan tuota elämää. Sulla on miehenä esiintyväksi niin spesiaali fetissi, että kannattaisi tosiaan alkaa elämään fantasiaasi. Kaupan päälle saisit usein itse leivottua pullaa!

Pillusi repesi kun kusipäämiehelle äpärälasta synnytit.

• Ikis__M
        Säälittävää kirjoitti:

Kyseessähän oli että jos olisin nainen, en kuitenkaan ole niin ole sitten tuossa mainittu mies tuollaiselle naiselle vaikken olekaan yhtään varma että onko häntä missään. Mieluummin silti odotan kuin ottaisin jonkun kaikin puolin puutteellisen lutkan jonkalainen kai sinäkin olet.

• Säälittävää
        Ikis__M kirjoitti:

Kyseessähän oli että jos olisin nainen, en kuitenkaan ole niin ole sitten tuossa mainittu mies tuollaiselle naiselle vaikken olekaan yhtään varma että onko häntä missään. Mieluummin silti odotan kuin ottaisin jonkun kaikin puolin puutteellisen lutkan jonkalainen kai sinäkin olet.

Oho, onpas pojat kiukkuisia. Pilluni voi mainiosti, mutta kiitos huolenpidosta. Äpärä on puolestaan avioliiton ulkopuolella hankittu lapsi ja jos et usko, niin kysy äidiltäsi. Kyllä hän tietää.

Jos haluat tuollaisen viiskytlukulaisesti ajattelevan naisen, niin joku jännäjenna on sopiva. Nehän pitää itseään ja lapsiaan hakkaavista tyranneista, jonkalainen sinäkin kai olet.

• Säälittävää kirjoitti:

Oho, onpas pojat kiukkuisia. Pilluni voi mainiosti, mutta kiitos huolenpidosta. Äpärä on puolestaan avioliiton ulkopuolella hankittu lapsi ja jos et usko, niin kysy äidiltäsi. Kyllä hän tietää.

Jos haluat tuollaisen viiskytlukulaisesti ajattelevan naisen, niin joku jännäjenna on sopiva. Nehän pitää itseään ja lapsiaan hakkaavista tyranneista, jonkalainen sinäkin kai olet.

"Äpärä on puolestaan avioliiton ulkopuolella hankittu lapsi ja jos et usko, niin kysy äidiltäsi."

Äitini oli naimisissa kun synnyin ja on edelleen. Miksi olet päonnistunut elämässäsi, etkä seurustele lapsesi isän kanssa? Ei ole hyväksi lapsen kehitykselle jos hänellä on noin huono ja vastuuton äiti.

• SamatAatokset
        super-atm kirjoitti:

"Äpärä on puolestaan avioliiton ulkopuolella hankittu lapsi ja jos et usko, niin kysy äidiltäsi."

Äitini oli naimisissa kun synnyin ja on edelleen. Miksi olet päonnistunut elämässäsi, etkä seurustele lapsesi isän kanssa? Ei ole hyväksi lapsen kehitykselle jos hänellä on noin huono ja vastuuton äiti.

Samanlainen vaikutelma tuli itsellenikin eli huono nainen on kyseessä.

• Säälittävää

Totta, epäonnistuin, koska luulin löytäneeni parikymppisenä hyvän elämänkumppanin ja olin väärässä. Melkein 20 vuotta avioliittoa, kunnes tämä perinteinen, kunnollinen suomalainen mies päätti lähteä nuoria mallimisuja jahtaamaan. Olen siis elänyt sen elämän, mitä te nuorille naisille yritätte tyrkyttää. Onneksi he ovat minua viisaampia eivätkä tee tuollaisia naiveja virheitä miesten kanssa, vaan elävät rohkeasti kuten haluavat.

Exä puolestaan elää korviaan myöden veloissa ja kituu jatkuvassa yt-helvetissä. Parasta kuitenkin on, että hän on äärettömän tyrmistynyt, kun ne nuoret herkkuperseet eivät jonotakkaan hänen ovensa takana, vaan edessä häämöttää yksinäinen ja köyhä vanhuus. Kuulostaako tutulta?

• Säälittävää kirjoitti:

Totta, epäonnistuin, koska luulin löytäneeni parikymppisenä hyvän elämänkumppanin ja olin väärässä. Melkein 20 vuotta avioliittoa, kunnes tämä perinteinen, kunnollinen suomalainen mies päätti lähteä nuoria mallimisuja jahtaamaan. Olen siis elänyt sen elämän, mitä te nuorille naisille yritätte tyrkyttää. Onneksi he ovat minua viisaampia eivätkä tee tuollaisia naiveja virheitä miesten kanssa, vaan elävät rohkeasti kuten haluavat.

Exä puolestaan elää korviaan myöden veloissa ja kituu jatkuvassa yt-helvetissä. Parasta kuitenkin on, että hän on äärettömän tyrmistynyt, kun ne nuoret herkkuperseet eivät jonotakkaan hänen ovensa takana, vaan edessä häämöttää yksinäinen ja köyhä vanhuus. Kuulostaako tutulta?

Aivan oikein tuolle jantterille........onneksi karman laki toteutuu edes joskus.....

• atn
        Säälittävää kirjoitti:

EXäsi oli todennäköisesti lukenut täältä palstalta, että miehen MA nousee, kun ikää tulee lisää. No ehkäpä sitten vanhainkodissa hoiturit tappelevat hänestä. Tsemppiä sulle!

• Ikis__M
        Säälittävää kirjoitti:

Enpä ole enkä ymmärrä miten 50-lukulaisuus ja naisen hakkaaminen kuuluvat yhteen? Juuri sinunkaltaista jännäpanorinkelijennaa en vain halua, ei vaan pysty kiinnostumaan tuollaisesta kun tietää että parempiakin naisia on joskus ollut.

• Itseasiassa sulla oli tässä ihan totuudenmukaista tekstiä.......onhan näitäkin nähty.....eli voipi olla tai sitten ei, mutta myös tämä skenaario on ihan yhtä hyvin mahdollista, kuin tuo toinenkin.......kun ei ole kärpäsen katossa, eikä tilannetta ja ihmisiä tunne, niin paha mennä sanomaan, mutta ihan hyviä mietteitä tosielämästä sulla tällä kertaa oli, Kiits!

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Itseasiassa sulla oli tässä ihan totuudenmukaista tekstiä.......onhan näitäkin nähty.....eli voipi olla tai sitten ei, mutta myös tämä skenaario on ihan yhtä hyvin mahdollista, kuin tuo toinenkin.......kun ei ole kärpäsen katossa, eikä tilannetta ja ihmisiä tunne, niin paha mennä sanomaan, mutta ihan hyviä mietteitä tosielämästä sulla tällä kertaa oli, Kiits!

Jep, hyvinkin mahdollinen kun tuossahan "säälittävää" jätti mainitsematta alko-ongelmat, pelivelat, väkivaltaisuuden yms. mitkä varmasti olisi tulleet mainituksi jos niitä olisi ollut mutta kertoi yleensä veloista ja yt-helvetistä. Onhan se täällä palstalla monasti todettu että naielle on tärkeää status ja raha, ne kun on jääneet toteutumatta niin ehkä siinä on matkan varrella unohtunut se myötä- ja vastamäessä tukeminen "naurettavaa":ltakin kun miehelle on kolahdellut yt-ilmoituksia postilaatikkoon. Ehkä se riittää syyksi olla ynseä niin pitkään että mies sitten "keksii" kiinnostua niistä nuoremmista mallimisuista ihan vain päästäkseen rauhaan.

• Gammaromeo

Jos olisin nainen, niin tekisin paljon aloitteita tutustumismielessä.

• Entä jos olisit ruma tai isokokoinen, romuluinen, "hevosennaamainen" nainen? Pyöreästä puhumattakaan. Entä jos olisit lueskellut näitä keskusteluja ja lukenut kerta toisensa jälkeen, että "vain rumat naiset lähestyvät", "vain rumat ja lihavat naiset tekevät aloitteita netissä", "hyi vittu mikä lehmä kuvitteli että olisin kiinnostunut hänestä" jne?

Kuvittelette nyt automaattisesti, että jos olisitte naisia niin olisitte viehättäviä tai ainakin teidän olisi helppo pukeutumisella ja ehostuksella tehdä itsestänne viehättäviä, mutta eikö olisi todennäköisempää, että jos atm olisi nainen niin hän olisi atn? Ei hän olisi sellainen nainen, jonka kaltaisilta nyt toivoisitte aloitteita vaan juuri sellainen, jonka on vaikea saada ketään kiinnostumaan itsestään.

Ja tuo minuakin kiinnostaa, että kuinka te sen hyvän kumppanin onnistuisitte kerralla löytämään.

• Gammaromeo

No joo kommenttini sisälsi sen oletuksen, olkoon sitten oikea tai väärä, että itselle mieluista miestä olisi vaikea löytää tai ei ole tullut kohdalle, joten ottaisin aloitteen omiin käsiini. Alitajuisesti kuvittelin itseni naisena ulkonäöltään samantasoiseksi kuin mitä olen miehenä tai pykälää huonommaksi. Mutta samalla se sisälsi myös sen oletuksen että miehet ovat mielissään, jos nainen tekee aloitteen. Ainakin itse olen ollut aina mielissäni naisten aloitteista ja en ota kantaa noiden aloitteellisten naisten ulkonäköön.

• Ikis__M
        helka kirjoitti:

Entä jos olisit ruma tai isokokoinen, romuluinen, "hevosennaamainen" nainen? Pyöreästä puhumattakaan. Entä jos olisit lueskellut näitä keskusteluja ja lukenut kerta toisensa jälkeen, että "vain rumat naiset lähestyvät", "vain rumat ja lihavat naiset tekevät aloitteita netissä", "hyi vittu mikä lehmä kuvitteli että olisin kiinnostunut hänestä" jne?

Kuvittelette nyt automaattisesti, että jos olisitte naisia niin olisitte viehättäviä tai ainakin teidän olisi helppo pukeutumisella ja ehostuksella tehdä itsestänne viehättäviä, mutta eikö olisi todennäköisempää, että jos atm olisi nainen niin hän olisi atn? Ei hän olisi sellainen nainen, jonka kaltaisilta nyt toivoisitte aloitteita vaan juuri sellainen, jonka on vaikea saada ketään kiinnostumaan itsestään.

Ja tuo minuakin kiinnostaa, että kuinka te sen hyvän kumppanin onnistuisitte kerralla löytämään.

Tottakai olisin viehättävä koska ulkoisesti olen tullut enemmän isäni sukuun ja isän siskot taas on olleet todellisia kaunottaria aikoinaan. Lisäksi kun olen suhteellisen hoikkarakenteinen ja pikäraajainen vastaavanlainen olisin varmaan myös naisena.

Tottakai löytäisin hyvän kumppanin koska muuten olisin ilman ihan niin kuin nytkin, ihan samat lainalaisuudet vallitsisi kui nytkin paitsi että tämä pasiivinen tyyli tuottaisi varmaan paremmin tulosta koska naista lähestytään, nainen ei lähesty.

• Fdsfdfdsfdsfdsfds

Olisin kylmä ja etäinen nainen. Vaikeasti lähestyttävä. Turhauttaisin kiinnostuneet miehet toistuvasti ja olisin todennäköisesti vanhapiika.

En olisi kovin kaunis mutten rumakaan, sellainen naisen näköinen ja oloinen. Meikkaisin hillitysti, omaisin pitkät hiukset joita pitäisin nutturalla tai letillä jos jaksaisin sellaiset tehdä.

Miehissä minua ärsyttäisi suunnattomasti pyrkyryys, arvostaisin suuresti komeutta ja se väräyttäisi minua seksuaalisesti, mutta samalla tuntisin inhoa turhanpäiväisiä ja pinnallisia komistuksia kohtaan. Teen vaikutuksen miehiin ennekaikkea henkisellä pääomallani jos jaksan sitä väläyttää, kuulisin miehiltä jotka katson vaivani arvoiseksi usein siitä kuinka luonteva olen asioideni ja ajatusteni kanssa. Ottaisin mukavan miehen FWB suhteeseen mutten rakastuisi, mies olisi mukava ja hän tuottaa hyvää seksiä, mutta en kiinny häneen henkilökohtaisesti. Jos mies rakastuisi minuun vaikka en anna toivoa käyttäisin miestä hyväkseni tunnemoottorina, ja lopulta kuitenkin jättäisin hänet.

Unelmoisin siitä täydellisestä miehestä joka on sopivan komea ja sopivan älykäs, luultavasti koskaan kohtaamatta sellaista. Saattaisin myös tarpeeksi palvottuna haksahtaa naimisiin sinänsä väärän hyvän miehen kanssa ja päätyä äidiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3782
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      211
      3699
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1788
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32