Klo 6:30
Aisuri-ktm nimeltään Eki herää herätyskellon soittoon. Vaimo jää sänkyyn tuhisemaan. Eki lähtee Älvsby-omakotitalon yläkertaan herättämään vaimonsa aiemmat lapset Mortin ja Vertin sekä pariskunnan yhteisen lapsen Minttu-Petterin.
Klo 7:00
Perhe syö aamupalaa keittiön pöydän ääressä. Pöydälle on katettu Valion Arki-jogurttia, Perheleipurien viipaloitua leipää sekä Valion Arki-juustoa. Perheen kaksi vanhinta lasta haukkuvat että ruoka on paskaa.
Klo 7:30
Eki ja lapset menevät pihalla olevaan harmaaseen Volkswagen Touraniin ja lähtevät matkaan. Eki jättää Mortin ja Vertin bussipysäkille ja jatkaa Minttu-Petterin kanssa kohti päiväkotia. Päiväkodista Eki suuntaa työpaikalleen insinööritoimistoon.
Klo 8:00
Eki aloittaa työpäivän insinööritoimistossa ja on jälleen hukkumaisillaan työtaakan alle. Laiskat kollegat käyttävät hyväkseen jees-miestä ja antavat Ekille ylitöitä.
Klo 8:50
Ekin vaimo lähtee töihin julkisen sektorin suojatyöpaikkaan joka on kävelymatkan päässä kotoa. Työpäivä alkaa klo 9.
Klo 9:30
Eki pitää kahvitauon työpaikallaan. Puheenaiheena on lähinnä ruuan kallistuminen ja asuntolaina. Ainoa valonpilkahdus puheenaiheissa on kesän etelänmatka, joka sekin on viikon lyhyempi kuin Ekin työkaverilla Timpalla.
Klo 11:00
Eki, Timppa ja muut insinöörit syövät lounasta työpaikan Amica-ravintolassa. 8e makaronilaatikosta. Right...
Klo 13:30
Päivän toinen kahvitauko. Puheenaiheet liittyvät pääasiallisesti viikonloppusuunnitelmiin. Eki salaa kadehtii mgtow-työkaveriansa joka kertoi lähtevänsä mökilleen Kemiönsaarelle kalastamaan. Eki puolestaan lähtee lauantaina Ikeaan ostamaan uutta keittiökaapistoa, jonka vaimo vaati hankkimaan.
Klo 16:00
Insinöörit alkavat valumaan työpaikalta kohti kotia, mutta Eki jää vielä puoleksi tunniksi tekemään ylitöitä.
Klo 16:30
Eki hyppää VW Touranin ratin taakse ja ajaa kohti päiväkotia hakemaan Minttu-Petterin. Päiväkodista hän lähtee kohti Liljalaaksoa, jossa perheen Älvsby-talo sijaitsee. Kohta perhe syö päivälliseksi ranskalaisia ja lihapullia, jonka jälkeen on aika lähteä jälleen asioille.
Klo 18:00
Ekin perhe lähtee VW Touranilla ensin jääkiekkohallille, jonne Mortti ja Vertti menevät harjoituksiin. Sieltä Eki, hänen vaimonsa ja nuorin lapsi suuntaavat paikalliseen Prismaan. Kaupasta ostetaan ainakin tekstin alussa mainittua Arki-juustoa, Arki-jugurttia sekä Perheleipurien sekaleipää. Myös Saarioisten pizzoja, HK:n lenkkimakkaraa sekä eineslihapullia heitetään kärryihin. Vaimo heitää vielä Cosmopolitanin uusimman numeron ostosten joukkoon.
Klo 19:00
Eki heittää vaimonsa kaupungin keskustaan, sillä vaimo viettää työkaveriensa kanssa tyttöjen iltaa. Ekille jää ylimääräistä aikaa, sillä Mortin ja Vertin treenit loppuu klo 20. Tämän ylimääräisen ajan Eki lepuuttaa hermojaan ja kiertelee kuopuksen kanssa paikallisessa Clas Ohlsonissa. Eki tutkii kalastustarvikkeita kiinnostuneena, mutta rahat riittää ainoastaan uuteen leijaan jonka Minttu-Petteri välttämättä haluaa.
Klo 20:00
Eki hakee Mortin ja Vertin jääkiekkohallilta ja he suuntaavat kotia kohti.
Klo 21:00
Eki peittelee Minttu-Petterin nukkumaan ja pian tämän jälkeen Mortti ja Vertti lähtevät luokkatoveriensa kanssa kotibileisiin. Eki jää yksin kotiin ja hänen mieleensä hiipii ajatus että lähtisikö sitä paikalliseen pubiin oluelle. "Enhän mä voi kun tuo Minttu-Petteri jäisi yksin kotiin", tuumii Eki ja laittaa laittaa osamaksulla ostetun 52-tuumaisen telkkarin päälle. Vaimon jäljiltä telkkarissa on päällä Liv-kanava, josta tulee tällä hetkellä ohjelma, jossa käsitellään seksuaaliterapeutin kanssa parisuhteen intohimon kuihtumista.
Klo 23:00
Eki menee yksin nukkumaan.
Aisurin perjantai
107
1759
Vastaukset
- Ex--PUA
Taas kerran taattua laatua. :D
Repesin jo tuossa klo 7 ensimmäisen kerran.- 19plus6
Passiivis-aggressiivista tekonaurua!!
- Kggkkjdhk
I FOUND A CoC GAME GEMS GIVEAWAY FOR ALL CLANS! http://clanshelper.com - you get free Clash of Clans gems instantly! It really works! (oFNYnkffAh)
- WootX
Kirjoitat helppolukuista ja oivaa läppää. Ala ihmeessä kokoamaan tällaisia tarinoitasi kirjaksi! Tai vähintään ala pitämään blogia!
Muista vaan sisällyttää johonkin alkuun lause "novellit sisältävät tuotesijoittelua" =D- Ex--PUA
Olen täysin samaa mieltä. Suomi24.fi:n kasvatti josta me muut mursut voimme olla ylpeitä.
Toinen on se nainen jätti-mies, jonka tulisi saada tragi-koominen taiteensa samojen kansien väliin myös. Ex--PUA kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Suomi24.fi:n kasvatti josta me muut mursut voimme olla ylpeitä.
Toinen on se nainen jätti-mies, jonka tulisi saada tragi-koominen taiteensa samojen kansien väliin myös."Toinen on se nainen jätti-mies"
En yhtään ihmettelisi vaikka kaveri olisi sama, eli Totuus2015.
Hyvää läppää kaveri heittää, joten toivoa on....eikö niin totuus2015? :)
- 419
Jogurttia
- 610
Virkistävää vaihtelua, ei enää Skodaa...
- Kymysys
Miksi Eki osti uuden auton?
Aletaan nyt tarinan innoittamina kaikki aisureiksi. Muuten emme ole feministien ja yh-naisten mielestä normaaleja ihmisiä.
- Go_Tim
Kas, Timppa pääsee vaihteeksi itsekin etelään eikä vain lähetä vaimoaan ja tytärtään sinne eksoottisten viidakkoastujien nussittaviksi :)
- Aisuri-timppa
Olen miettinyt perheineni muuttoa Liljalaaksoon. Millaista seutua? Jos sitä rakennuttaisi Älvsby-talon johonkin rauhalliselle alueelle. Tyttärelleni ja vaimolleni näistä aikeista kertoessani heidän ensimmäinen kysymyksensä kosketti, en tiedä miksi, alueen väestön monikulttuurisuutta. Poikani mököttää vielä huoneessaan taannoisen etelänmatkan jälkeistä tyhjiötä, kun ei saanut naista eikä häntä jaksa kiinnostaa tämä muuttoasia, vaikka siitä mainitsinkin. Hyvä työkaverini Eki olisi myös varmasti mielissään muutostamme, jolloin voisimme pitää vaikka illanistujaisia vaimojemme kanssa. Viimeksi illanistujaisemme päättyi kuitenkin valitettavan lyhyeen, kun vaimomme saivat kesken viiniin kaatamisen kuulla, että Hunksit esiintyvät paikallisessa baarissa. Siinä sitten viinit läikkyen alkoivat etsiä kännyköistään taksin numeroa ja ilmeet kirkaistuivat sekä sellainen naurun ja jännityksen ilmapiiri valtasi Ekin terassin kun vaimomme alkoivat viimeistelemään meikkejään kysyen toisiltaan meikkipussit käsissään: " Näytänkö seksikkäältä, vai olisiko näin parempi??!!!"
- Aisuri-Eki
Muistan tuon päivän kuin eilisen. Vaimoni päätyikin pettämään minua komean Hunksin kanssa todeten Porilaisen Hummerilla ajelevan Tosi-tv-jännämiehen sanoja lainaten: "Liha on heikkoa" ja lisäsi vielä tapahtuneesta, että "elin vain hetkessä".
Kaikki on kyllä jo minun puolestani unohdettu ja elämmekin nykyisin vaimoni kanssa ihan tavallista elämää.
- 114
Lapset ovat oikeassa, kuvattu ruoka on paskaa!
- Höröttelen_köyhille
Kuvattu ELÄMÄ on paskaa. Fiddu, jos tommoste joutuisi elämään..
- 10plus2
Up.
- Perjantai_jipii
Up.
- elämänionhyvää
Ihan normaalia arkea. Elän tuollaista, eikä se ole ollenkaan hullumpaa. No okei, vaimo tekee oikeita kunnon ruokia eikä eineksiä ja minä pääsen usein kalaan. Lapset ovat omiani (kyllä, sen näkee jo naamasta). Vaimo käy joskus tyttöjen illassa ja minä yhtä usein poikien illassa. Eli molemmat muutaman kerran vuodessa. Työpaikka on vähän tuollainen ja lomat liian lyhyet, mutta onneksi matkustetaan yhdessä aina lomilla niin pääsee irti arjesta.
Jos arvostelet sitä, että teinit käyvät kotibileissä ja päiväkoti-ikäisen kanssa joutuu olla yksi vanhempi kotona, olet aika pihalla normiarjesta.Tai että lapsilla on harrastuksia ja hän haluaa leijan. Haluaisipa minun lapsetkin kunnon vanhanajan leijan.
Ilmeisesti et itse olisi kykenemään elämään tavallista perhearkea ja käymään säännöllisessä työssä. Et ole sellaista elänyt varmaan lapsenakaan. Vertaapa tuota elämää johonkin köyhän lähiöperheen elämään tai vaikka sinkkuätmin elämään.- periksenpelot
Peristä pelottaa se, että joutuisi investoimaan autoon, joka olisi sopiva perheelle, vaikka ei muuten mikään unelma-auto, se, että joutuisi vaimon kanssa tekemään kodin sisustukseen liittyviä investointeja (tiedoksi hänelle: keittiökaapistoja ei montaa kertaa elämässä uusita, se on Tapaus), että joutuisi kestämään epävarmuutta, kun vaimolla on ystäviä ja menoja, kuten lapsillakin. Sitä, ettei työpaikalla kaikki olisikaan kivoja ja arki olsi tasaisen harmaata ajoittain. Ei pääsisi omiin menoihin, silloin kun haluaa. Suurin osa ihmisistä tuollaiseen yhdessä elämiseen kuitenkin kykenee. Hyvä niin, muuten Suomikin kuihtuisi ja kuolisi.
- miesvm_1967x_out
Samaa mieltä, lapsiperheen arki on pitkälti tuollaista, saman kaavan mukaan menevää rutiinia johon poikkeukset aiheuttavat vain ylimääräistä stressiä :D Onneksi tuo on osaltani hyvin pitkälti takanapäin. Ja kyllä, kun perheessä on pieniä lapsia ja toisella menoa niin toisen vanhemmista on oltava kotona lapsen kanssa, eipä siitä pubiin livahdeta ellei sitten ole jokin yhteinen tilaisuus ja lapsenvahti hankittuna.
Ap:n tarina on tietysti fiktiivinen mutta yllättävän monelle normi arkea eli ilmeisesti ap ei ole tuota vaihetta elämässään kokenut. - DF_ON_SUIHINOTTOKONE
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Samaa mieltä, lapsiperheen arki on pitkälti tuollaista, saman kaavan mukaan menevää rutiinia johon poikkeukset aiheuttavat vain ylimääräistä stressiä :D Onneksi tuo on osaltani hyvin pitkälti takanapäin. Ja kyllä, kun perheessä on pieniä lapsia ja toisella menoa niin toisen vanhemmista on oltava kotona lapsen kanssa, eipä siitä pubiin livahdeta ellei sitten ole jokin yhteinen tilaisuus ja lapsenvahti hankittuna.
Ap:n tarina on tietysti fiktiivinen mutta yllättävän monelle normi arkea eli ilmeisesti ap ei ole tuota vaihetta elämässään kokenut.Onko homoseksisuhde DarkFeariin sitten semmosta "arjen luxusta" vai "pakoa arjesta"? Tietääkö vaimosi, että nussit Darkkista..?
- Hetero-Henkka
DF_ON_SUIHINOTTOKONE kirjoitti:
Onko homoseksisuhde DarkFeariin sitten semmosta "arjen luxusta" vai "pakoa arjesta"? Tietääkö vaimosi, että nussit Darkkista..?
Vaimoille ei näistä jutuista kerrota...
- Bi-nainen
Sadut on kivoja. Mitä ne kertoo kirjoittajastaan? Haaveistasi? Peloistasi? Onhan turvallisempaa leikkiä mielikuvituksen kanssa, kuin kokea asioita oikeasti?
Millaista oikea elämäsi on, kirjoittaja?Kun näitä tekstejä olen kirjoitellut ja kirjoitan, tavoitteenani on avata varsinkin miesten silmät sen suhteen, että perhe-elämässä ja kt-miehen arjessa ei ole mitään tavoittelemisen arvoista. Monesti naisettomuus on pienempi paha kuin suhde, jossa osapuolet joutuvat tyytymään toisiinsa kun oma markkina-arvo ei riitä parempaan.
"Millaista oikea elämäsi on, kirjoittaja?"
-Melko lailla päinvastaista kuin aisurin elämä. Asun lapsuudenkodissani, työaikani ovat liukuvia ja epäsäännöllisiä, saan päättää itse mitä tuloillani teen, syön erittäin edullisesti ja terveellisesti, suosin lähinnä sporttisia ja/tai edustavia premium-autoja, harrastan liikuntaa jne. Ja sitten se tärkein: Voin katsoa itseäni silmiin peilin kautta ja todeta, että minulla ei ole mitään hävettävää tai kaduttavaa. En ole koskaan alistunut alkukantaisen kiiman valtaan tai tehnyt mitään muutakaan minkä vuoksi voisi menettää kunniansa. En ole juurikaan uskovainen, mutta lisään tähän loppuun lainauksen raamatusta: "Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen."Tuntuu että olet tehnyt kirjaimellisesti välttämättömyydestä hyveen. Yksinäisenä on vaikea harjoittaa haureutta.
- miesvm_1967x_out
Totuus2015 kirjoitti:
Kun näitä tekstejä olen kirjoitellut ja kirjoitan, tavoitteenani on avata varsinkin miesten silmät sen suhteen, että perhe-elämässä ja kt-miehen arjessa ei ole mitään tavoittelemisen arvoista. Monesti naisettomuus on pienempi paha kuin suhde, jossa osapuolet joutuvat tyytymään toisiinsa kun oma markkina-arvo ei riitä parempaan.
"Millaista oikea elämäsi on, kirjoittaja?"
-Melko lailla päinvastaista kuin aisurin elämä. Asun lapsuudenkodissani, työaikani ovat liukuvia ja epäsäännöllisiä, saan päättää itse mitä tuloillani teen, syön erittäin edullisesti ja terveellisesti, suosin lähinnä sporttisia ja/tai edustavia premium-autoja, harrastan liikuntaa jne. Ja sitten se tärkein: Voin katsoa itseäni silmiin peilin kautta ja todeta, että minulla ei ole mitään hävettävää tai kaduttavaa. En ole koskaan alistunut alkukantaisen kiiman valtaan tai tehnyt mitään muutakaan minkä vuoksi voisi menettää kunniansa. En ole juurikaan uskovainen, mutta lisään tähän loppuun lainauksen raamatusta: "Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen.""Asun lapsuudenkodissani"
Eli peräkammarin poika.
"työaikani ovat liukuvia ja epäsäännöllisiä"
Satunnaisia hanttihommia.
" saan päättää itse mitä tuloillani teen"
Ettei vanhempien tarvi antaa enää viikkorahaa.
"syön erittäin edullisesti ja terveellisesti"
Kun ei rahat riitä puuroa kummempaan.
" suosin lähinnä sporttisia ja/tai edustavia premium-autoja"
Ostin vanhan paskan Bemarin kun Audi lahos käsiin.
"harrastan liikuntaa jne"
Haen äitille aamulehden postilaatikosta.
"Voin katsoa itseäni silmiin peilin kautta ja todeta, että minulla ei ole mitään hävettävää "
Pölyt pyyhkimättä peilistä viimeiset 30 vuotta. - Ex----------PUA
"Asun lapsuudenkodissani"
Eli peräkammarin poika.
"Voin katsoa itseäni silmiin peilin kautta ja todeta, että minulla ei ole mitään hävettävää "
Pölyt pyyhkimättä peilistä viimeiset 30 vuotta.Kurpparaivoa alá shaming language ja henkilöhyökkäys.
Näemmä Totuus2015 on osunut arkaan paikkaan. :) - miesvm_1967x_out
Ex----------PUA kirjoitti:
Kurpparaivoa alá shaming language ja henkilöhyökkäys.
Näemmä Totuus2015 on osunut arkaan paikkaan. :)Ei osunut mihinkään paikkaan. Kunhan kommentoin todennäköisyyksiä tai miten nuo väittämät voi ymmärtää. Mitenkäs sulla nyt itselläsi esiintyy se passiivis-aggressiivinen hymiö?
"Asun lapsuudenkodissani"
Eli peräkammarin poika.
Pölyt pyyhkimättä peilistä viimeiset 30 vuotta.Aloin melkein nauramaan lukiessani tätä, mutta kuten Ex-pua ylempänä sanoi, olen tainnut osua arkaan paikkaan ja onnistunut herättämään keskustelua. Jos leikitään ajatuksella, että nuo sinun listaamat jutut pitäisivät paikkansa, asiani olisivat silti paremmin kuin ktm-aisurilla. Lainaan tähän Mersun käyttämää mainos-slogania: http://www.autosales.com.mt/files/7913/9091/2069/mercedes_logo.jpg
HC-ätmiys on aina parempi vaihtoehto kuin aisuruus, jos ytm-tasoa ei ole mahdollista saavuttaa.Totuus2015 kirjoitti:
Aloin melkein nauramaan lukiessani tätä, mutta kuten Ex-pua ylempänä sanoi, olen tainnut osua arkaan paikkaan ja onnistunut herättämään keskustelua. Jos leikitään ajatuksella, että nuo sinun listaamat jutut pitäisivät paikkansa, asiani olisivat silti paremmin kuin ktm-aisurilla. Lainaan tähän Mersun käyttämää mainos-slogania: http://www.autosales.com.mt/files/7913/9091/2069/mercedes_logo.jpg
HC-ätmiys on aina parempi vaihtoehto kuin aisuruus, jos ytm-tasoa ei ole mahdollista saavuttaa.Eikä siinä hc-ätmiydessä ole kyllä yhtään mitään parempaa, että ihan turhaan sä täällä arvostelet muiden ihmisten normaalia arkea ja perhe-elämää, kun et ole itse saanut sitä edes kokea.
- miesvm_1967x_out
Totuus2015 kirjoitti:
Aloin melkein nauramaan lukiessani tätä, mutta kuten Ex-pua ylempänä sanoi, olen tainnut osua arkaan paikkaan ja onnistunut herättämään keskustelua. Jos leikitään ajatuksella, että nuo sinun listaamat jutut pitäisivät paikkansa, asiani olisivat silti paremmin kuin ktm-aisurilla. Lainaan tähän Mersun käyttämää mainos-slogania: http://www.autosales.com.mt/files/7913/9091/2069/mercedes_logo.jpg
HC-ätmiys on aina parempi vaihtoehto kuin aisuruus, jos ytm-tasoa ei ole mahdollista saavuttaa.Ihan vitsiksihän se oli tarkoitettukin. Expuan huumorintaju on vain aika kehno niin sen takia se alkoi jotain rähisemään.
- Olet_Neitsytsetä
DarkFear kirjoitti:
Eikä siinä hc-ätmiydessä ole kyllä yhtään mitään parempaa, että ihan turhaan sä täällä arvostelet muiden ihmisten normaalia arkea ja perhe-elämää, kun et ole itse saanut sitä edes kokea.
Sinähän sen tiedät, neitsytsetä. Ainakin palstaräyhäämisesi perusteella kaappihomoutesi ja kaljuutesi aiheuttamat patoutumat ja neitsyyden tuottama alemmuuskompleksi tekevät sinusta Suomen surkeimman luuserin, jopa vankilan alimmalla bottom-huoralla menee paremmin.
- Riiiiiiiiiiii
Totuus2015 kirjoitti:
HC-ätmiys on aina parempi vaihtoehto kuin aisuruus, jos ytm-tasoa ei ole mahdollista saavuttaa.Täällä valitetaan säännöllisin väliajoin naisten kommenttien puuttumista assburgerien keskusteluista (lue: samojen naisvihamielisten yleistävien kliseiden toistelusta), ja sitten kun kommentoidaan niin se on itte-oot-defenssiä ja raivoa.
Perheen arki on välillä melkoista pyöritystä ja rutiinia, kuten tämä hyvin kirjoitettu rapsa osoitti, vaikka Nussin-tyttäriänne-Hännikäinenkin valitteli jossain että mies pakotetaan rautakauppaan vai miten se nyt menikään. Mitenkähän hän sitten hommat hoitaisi, jos miehen ei tarvitse ottaa mitään osaa arkielämään. Näkyy se kyllä olevan perheestäkin kiinni miten sitä arkea piristetään vai mennäänkö kokonaan lasten ehdoilla - t. nimim. sivusta seurannut. Sinkkuna pääsee helpommalla, myös naiset, mutta mehän tällöin nirsoilemme vai mitä eikä kukaan kelpaa:).
- Aisuri-Eki
Oi-voi voi :(
- Lyyrikko
En voi tajuta miten joku voi pilluhimoissaan päätyä aisuriksi. Nähny sellasen tapauksen lähipiiris taas ku mulle "melkeen sukulainen" persaukinen ämmä muutti tosta vaan äpäriensä kanssa kiltin ja kunnollisen miehen taloon loisimaan työttömänä.
Puhelinki sillä ämmällä soi kokoajan ku kaverimiehet soittelee ja tekstaa ja aisuri vaan tykkää ku ämmä on niin sosiaalinen et kavereita. Ja aina pitää olla menossa jossain ku äijäl on asuntoauto. Kukahan ne bensat maksaa ;)
Ihan helvetin urpo äijä. Koitin sille vihjailla aisuruudesta ja estää tapahtumat, muttei tollanen puupää mitää enää usko ku oli jo pilluu saanu. Akalla roikkuu treffiprofiili edelleen ja sieltä näitä "kaveri" miehiä sit löytyy soittelemaan. ULKOLAISIAKIN!- Ex----------PUA
Tuo on surullinen ja todellinen tapahtuma.
Minun parikin kaveria ovat päätyneet uohon tilaan, joskaan ei noin pahaan, niin kuitenkin naisten kanssa jotka eivät ole parhaimpia mahdollisia, vaan sellaisia joista voi lähes ennustaa, että ne ovat jossain vaiheessa nussituttamassa itseään ja/tai eroamassa.
Mikä pahinta, nämä kaverit ovat tietysti muuttuneet kutakuinkin parisuhteen kannattajksi, hinnalla, millä hyvällä.
Tosin, toinen heistä sanoi hieman katkerana "sä poikamiehenä harrastat enemmän seksiä kuin minä varattuna".
- profiler__
Kiltti ja kunnollinen mies. Tätä palstaa lukiessani olen ajatellut, että millaisia he oikein ovat.
Minulle tulee kiltistä ja kunnollisesta miehestä mieleen ns. marimekkopaita-mies. Marimekkopaita-miehellä on marimekon raitapaita, humanistisen tai yhteiskuntatieteellisen alan koulutus, esim. sosiologi, miestutkija tai sosiaalipsykologi. Hän on suvaitsevainen ja arvoiltaan liberaali, älykäs kuitenkin, keskustelullinen, parhaat kaverit joko toisia marimekkopaita-miehiä tai sitten humanistinaisia.
Marimekkopaita-mies menee kolmekymppisenä, tai jo ennen sitä, naimisiin naisen kanssa, jolla on lyhyet kynityt hiukset, paksusankaiset silmälasit, Marimekon tunika, ei meikkiä, on kielitieteilijä tai ympäristöpolitiikan ammattilainen. He elävät tasa-arvoisessa, joskin sukupuolineutraalissa suhteessa ja käyvät joka kesä lasten kanssa Gay Priden puistotapahtumassa. Heillä on sateenkaariperheitä ystäväperheinä. Lapsensa he kasvattavat kasvissyöjiksi ja laittavat päiväkotiin, joka on uskonnoton ja kaikin puolin tunnustukseton. Heillä luetaan iltasaduksi Muumikirjoja.
Marimekkopaita-mies ei ole ns. aisuri, vaan aidosti tasavertainen, mutta silti hyvin kiltti ja kunnollinen.Entäpä jos kiltti ja kunnollinen mies on ammatiltaan sotilas? Upseeri ja herrasmies joka osaa käyttäytyä sotilaallisessa hierakiassa sen vaatimalla tavalla kuten myös siviilissä. Koulutettu.. ties mihin. Mutta silti osaa rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja jopa lähes palvoo heitä. Vaimo saa kunnon esileikit, rakastelut ja tarvittaessa niin sanottua kuuskulmasta sotilaskikkeliä. Lapset saa reissun leikkipuistoon ja jätskit. Tasapaino vallitsee kaikissa ääripäissä ja kaikilla on hyvä olo.
Mun mielestä teidän pienet sielut ei näe kuin yhdeltä kantilta tätä elämää. Olin tavallinen mies, olen edelleenkin mutta näen asian eri suunnasta nyt.
Eli, en ole marimekkomies mutta vaimollani on marimekon laukku ja pari marimekon paitaa ja oikeastaan aika laadukkaitahan ne on :DTahtoo siis sanoa sitä, että minkä takia teidän vaihtoehdot ovat noin vitun onnettomia. Joko jännämies tai luuseri-aisuri? Eiköhän tässä maassa nyt oikeasti suurin osa miehistä ole sieltä jostain väliltä ja hyvinkin eri kombinaatioin. Ei muut täällä hei elä teidän mielikuvitusolentoina haloo!
- 1212
Ei hassumpi kuvaus :D
Mutta on syytä huomata sellainen pikku yksityiskohta että tuo edustaa kilttien ja kunnollisten eliittiä. Kuten tämän palstan oma herrasmies GentleMan, joka taisi päästä neitsyydestään kolmevitosena.
Miettikääpä asiaa. Tuo on parasta mitä se kiltti ja kunnollinen mies voi saada. Elämä miesfeministinä, epänaisellinen vaimo, tavallinen perhe.
Alfa, se joka ei ole kiltti ja kunnollinen, kilpailee muiden miesten kanssa yksityisellä sektorilla - ja voittaa. Sillä on isot tulot, mallitason vaimo joka hoitaa kodin miehen hoitaessa bisnekset. Sitä miestä ei tönitä syrjään baaritiskillä, tai kotona.
Keskiverto kiltti ja kunnollinen mies, se joka ei ole poikkeuksellisen fiksu ja sosiaalinen, on luultavasti neitsyt ja ATM. 1212 kirjoitti:
Ei hassumpi kuvaus :D
Mutta on syytä huomata sellainen pikku yksityiskohta että tuo edustaa kilttien ja kunnollisten eliittiä. Kuten tämän palstan oma herrasmies GentleMan, joka taisi päästä neitsyydestään kolmevitosena.
Miettikääpä asiaa. Tuo on parasta mitä se kiltti ja kunnollinen mies voi saada. Elämä miesfeministinä, epänaisellinen vaimo, tavallinen perhe.
Alfa, se joka ei ole kiltti ja kunnollinen, kilpailee muiden miesten kanssa yksityisellä sektorilla - ja voittaa. Sillä on isot tulot, mallitason vaimo joka hoitaa kodin miehen hoitaessa bisnekset. Sitä miestä ei tönitä syrjään baaritiskillä, tai kotona.
Keskiverto kiltti ja kunnollinen mies, se joka ei ole poikkeuksellisen fiksu ja sosiaalinen, on luultavasti neitsyt ja ATM.Oletko sä jotenkin tyhmä :D
Mies voi olla kiltti, hyvä ja kunnollinen mutta silti olla perheen pää joka ottaa vastuun ja antaa käskyt. Vittu teiltä on kyllä todellisuudentaju kadonnut, hävetkää pallittomat pelet.- Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Oletko sä jotenkin tyhmä :D
Mies voi olla kiltti, hyvä ja kunnollinen mutta silti olla perheen pää joka ottaa vastuun ja antaa käskyt. Vittu teiltä on kyllä todellisuudentaju kadonnut, hävetkää pallittomat pelet.Pallittomat pellet, sanoo ikäkriisiään poteva, mummoikäinen kurppa joka tekeytyy mieheksi. No tuo ei ole ensimmäinen nolo tapa näyttää minkälainen idiootti olet. Vaan, pitäähän palstalla nyt oma kylähullunsa olla.
Naisten mielestä kiltti ja kunnollinen mies ei voi olla perheen pää, koska naisen yksinkertainen ja epäkypsä ajatusmaailma ei taivu ymmärtämään tätä yhtälöä.
Nainen suuressa tyhmyydessään uskookin, että lempeys on merkki heikkoudesta, ja koska nainen on vielä kehitysasteeltaan kivikautinen, ei hän tietenkään tästä syystä voi itsenäisenä ja vahvana hypergamina huolia "heikoa miestä", vaan miehen "jota voi katsoa ylöspäin" - ihan kuten helka (sinä) sen asian sanoit. Ex----------PUA kirjoitti:
Pallittomat pellet, sanoo ikäkriisiään poteva, mummoikäinen kurppa joka tekeytyy mieheksi. No tuo ei ole ensimmäinen nolo tapa näyttää minkälainen idiootti olet. Vaan, pitäähän palstalla nyt oma kylähullunsa olla.
Naisten mielestä kiltti ja kunnollinen mies ei voi olla perheen pää, koska naisen yksinkertainen ja epäkypsä ajatusmaailma ei taivu ymmärtämään tätä yhtälöä.
Nainen suuressa tyhmyydessään uskookin, että lempeys on merkki heikkoudesta, ja koska nainen on vielä kehitysasteeltaan kivikautinen, ei hän tietenkään tästä syystä voi itsenäisenä ja vahvana hypergamina huolia "heikoa miestä", vaan miehen "jota voi katsoa ylöspäin" - ihan kuten helka (sinä) sen asian sanoit.Niin, onneksi toimit palstan kylähulluna.
"Naisten mielestä kiltti ja kunnollinen mies ei voi olla perheen pää"
Olet taas väärässä.
" ihan kuten helka (sinä)"
En ole vieläkään helka, mene tutkituttamaan pääsi.
Äläkä jaksa jäkättää siitä henkilöhyökkäyksestä, kiitos.
- mitenekinvastuu
Mites sitten kun tuohon tavalliseen arkeen laitetaan ruokavalioremontti, ja Eki ilmoittaa jonain viikonloppuna vaimolleen lähtevänsä MGTOW kaverinsa kanssa viettämään mökkiviikonloppua Kemiöön? Ei tietenkään aina onnistu lapsiperheessä, mutta ihan on kuitenkin järjestettävissä, Samalla Eki toteaa työkavereilleen, että duuneja on nyt jaettava, ettei hän kerkeä hoitamaan asiotaan kunnolla, kun ylimääräinen työ ei jakaannu tasan. Jos se ei auta niin esimiehen kautta sitten. Sellaista tapahtuu normaalien ihmisten arjessa, ja jotenkin ne vaan siinä onnistuu. Ja yleensä nainen osallistuu myös siihen arkeen, ja kuskaa niitä Morttia ja Verttiä siinä missä mieskin. Jokainen on loppupeleissä vastuussa omasta onnellisuudestaan....
- mitenekinvastuu
Puhuminen monesti kannattaa. Ja sitten tekeminen sen mukaan mitä on yhdessä puhuttu. Jännä homma, että sitä voi joskus jopa saada sen mitä pyytää. ;P
mitenekinvastuu kirjoitti:
Puhuminen monesti kannattaa. Ja sitten tekeminen sen mukaan mitä on yhdessä puhuttu. Jännä homma, että sitä voi joskus jopa saada sen mitä pyytää. ;P
Jeps, jos "puhuminen" suoritetaan oikeasti siihen kykenevän yksilön kanssa.......jos ei niin "puhuminen" on turhaa.........puhuminen puhumisen takia on yhtä tyhjän kanssa, kuin tappeleminen tappelemisen takia, nämä piirteet jostain "hassusta" syystä yhdistyvät monesti samoihin yksilöihin.........josta seuraa sellainen kehä, että samat asiat kiertävät ja toistuvat yhä uudelleen....ja uuudelleen.....ja uuuudelleen.... ;P
- mitenekinvastuu
Silloin varmaan kannattaa vaihtaa seuraa tai olla itsekseen?
- Ex----------PUA
No noinhan ei tietenkään voi tapahtua.
- mitenekinvastuu
Ex----------PUA kirjoitti:
No noinhan ei tietenkään voi tapahtua.
Mikä sen estää?
mitenekinvastuu kirjoitti:
Silloin varmaan kannattaa vaihtaa seuraa tai olla itsekseen?
Hienosti naulattu viimeinenkin naula.......osuit naulan kantaan, niin että osui ja upposi kerta laakista..... ;P
- Ex----------PUA
Tässä näemme, miten jokaisessa vitsissä, etenkin näissä parodioissa, on mukana aina hiven totuutta.
Etenkin palstan kurpat, jotka ovat epäonnistuneet ytmin saamisessa, ja joilla on suuri hätä saada itselleen laskuvarjoksi joku pahaa aavistamaton KTM, ovat suurimpia kälkättäjiä tälläisistä aloituksista.
Samalla MGTOW-tyylistä kirjoittajaa vastaan hyökätään henkilötasolla, shaming languagella ja henkilöhyökkäyksellä, koska tyypillisen shaming languagen mukaan hänet yritetään häpäistä alistumaan elämään mikä palvelee vain juoksunsa juosseita parisuhdehuoria.
No, ainakin Totuus2015 voi onnitella itseään. - Kielioppi_natsi
*Rahat riittävät
- virvatulia.m
Aloittajan teksti on hyvää ja kertoo kirjallisista kyvyistä, mutta on vähän suppea, jos hän ei muissa teksteissänsä osoita laajempaa käsitystä maailmasta.
Ihmiset kun ovat eriluonteisia. Toiset hamuavat uusia ja yllättäviä kokemeksia, toiset taas pitävät toistuvuudesta, rutiinista ja rauhallisesta jatkuvuudesta. Itse lukeudun jälkimmäisiin, mutta en moiti niitäkään, jotka tahtovat uutta ja outoa. Tosin olen joskus ollut näkevinäni, että kokemuksen metsästäjät ajavat takaa virvatulia. Entiseen kokemukseen kerkiää kyllästyä nopeammin, kuin uutta tulee. On aina nälkä, muttei tule millään kylläiseksi.
On esimerkiksi ehdotettu, että seksiin pitäisi saada vaihtelua. Sellaista olisi esimerkiksi parinvaihto. Minusta parinvaihdossa ei ole mitään moittimista, mutta en haluaisi sen olevan vaihtelua. Paremminkin tavoittelisin koko elämän kestävää ystävyyttä toisen parin kanssa, jossa ystävyys olisi laajentunut myös seksin alalle. Mitään vaihtelua ei olisi, vain ystävyyttä toisen parin kanssa ja seksiä myös toisen puolison kanssa, siis ihan kuin omassa liitossakin, miellyttävää ruutinia ja jatkuvuutta.
Mutta kuten sanottu, ymmärrän myös vaihtelua. Joku tarvitsee sitä, joku ei. - Oi_voi_voi
Up.
- 20plus5
Up.
- kääkky
Siinä sitä on keskiluokkaista suomalaista unelmaa.
- 18plus10
Up.
- Luolamadonna
Nauraa kätkätin jo ensimmäiseltä riviltä asti. Tuotos on tarkkanäköinen, elävä ja aito, lähes ahdistava. Tuote väistämättä peilautuu vasten omaa elämää, ja sitä millaisena se nähdään. Kokemus ei siis ole sisäsyntyinen ja siten itselleen sokea, vaan lukijaa avaava.
Erinomainen synopsis.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Huomiolle pantavaa oli myös päähenkilön sieluttomuu, ajatuksettomuus ja mielipiteettömyys. Hän oli epätäydellisen koneiston täydellinenosa.
(Reps)
- 2626
Miksi vajakit "uppaavat", jollei heillä ole mitään sanottavaa? Keissi käsitelty, tyhjä uppaaminen on tyhmää, turhaa ja paremmissa paikoissa myös kiellettyä.
- Luunmurskaaja-Kake
Kjäh kjäh! Ihan oikein tuollaiselle nyhverölle aisurille! Mitäs muuten Minttu-Petelle kuuluu? Onko tullut isäänsä? Ai niin mutta mistäpä sä sen tietäisit kun et edes ole sen oikea isä! Kjäh kjäh!
Eki hei, kai sä tiesit että siellä tyttöjen illoissa ei jutella mistään meikeistä tai viineistä vaan siellä nussitaan! HAH HAH HAA! Pannaan nussitaan jörnitään ähkitään niin että karvaiset tatuoidut perseet ne vain tekevät nousevaa ja laskevaa liikettä ylös alas!
- Aisuri-Eki
Oi-voi-voi :(
- Eki_Liljalaaksosta
Taas on perjantai täällä... pitänee lähteä töistä suoraan ostoksille. Oivoi... kallista :(
- Eki_Liljalaaksosta
Oi-voi... tänä viikonloppuna ilmeisesti Kake ja Bicky ovat tulossa päivälliselle :(
Ekin perheen auto bongattu tänään Myllyn parkkihallissa: http://aijaa.com/VYFbQA
Kertoisitko Eki mitä ostit näin shoppailupäivänä ja tuliko kalliiksi?
Itse vertailin miesten tuoksuja, katselin keväisiä kenkiä, katselin onko HM:ään tullut keväisiä vaatteita, ostin Prismasta viikon ruuat itselleni 12 eurolla, yms.
Ensi viikolla ostan joku päivä todennäköisesti BOSS:n EDT:n, jota kaikki kauniskasvoiset, tyylikkäästi pukeutuvat, metroseksuaaliset, vapaaehtoisesti sinkkuina elelevät valkkaajat käyttävät. Mahdollisesti myös syvän violetit tennarit, jotka sopivat hyvin yhteen tiukkojen tummansinisten pillifarkkujeni kanssa.Mies! Näe Totuus, vältä aisuruutta!
- KysynVaan-76
Onko tuo sinulle joku missio? Jos joku sattuu haluamaan sellaista elämää jota sinä kammoat niin mitä se sinua nyppii?
- Wake_up
No kuka nyt muka tuollaista elämää haluaisi elää?
- KysynVaan-76
Miksi ei haluaisi? Tasaista tavallista elämää. Eivät kaikki halua elää villeinä ja vapaina. Rasittavaa sellainen.
- Aisuri-Eki
Oi voi... vihdoin pääsin pois ylitöistä ja tästä täytyykin saman tien suunnata Prismaan tekemään ruokaostokset, ettei vaimo vain hermostu. Täytynee kertailla ostoslistaa:
-Atria kunnon arki-lenkkimakkaraa
-Valio Arki-maitoa
-Valio Arki-juustoa
-Saarioisten mikropitsoja
-Suklaata, lonkeroa ja tupakkaa vaimolle
-Koirankeksejä
-X-tra ranskalaisia
-Cosmopolitanin uusin numero vaimolle (ettei vain vahingossakaan unohdu)
-Uudet jääkiekkomailat Mortille ja Vertille
-Proteiinijauhoja Mortille ja Vertille
Oi-voi... taitaa mennä lähemmäs satasen :( - Eki_Liljalaaksosta
Oi-voi... kallista :(
- Eki_Liljalaaksosta
Oivoi... vaimoni vihoittelee minulle edelleen siitä Skanssin reissusta :(
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/4p/vnz/osbr/457261/951601855.jpg
Niin Eki! Oivoi vaan...- Insinööri-Hannu
Oivoi, kuulostaa kovin tutulta. Jos seksiä meinaa saada tänä iltana, ainoa mahdollisuus on nuolla vaimoni neljä pentua synnyttänyttä karrrvaista vittua. Mutta mikäs siinä, tärkeintähän on sisäinen kauneus.
- 3plus20
Tänään taas aisurit pääsevät vinguttamaan visaa...
Oivoi... Taas on perjantai ja se tietää sitä että täytyy tyhjentää kassit kuten itse Bicky Royal mieskin aina sanoo. Eli siis ostoskassit Prisma-reissun jälkeen.
- legaharry
Hah, itse olet tiesi valinnut!
- Eki_kommentoi
On se hyvä että joku on tehnyt näinkin korrektin analyysin omasta arjestani, sillä noin se asia just on!!!!! Mä ja mun paras kaveri Timppa kun sitä ollaankin tunnollisia perheenelättäjiä ja veronmaksajia, joita ilman tämä yhteiskunta ei pyörisi. Meille kun ja raha ja varallisuus sitä onkin yhdessä sen tilavan farkkuauton kanssa tärkeimpiä perheellisen miehen tuntomerkkejä. Ja toki käytäisiin Timpan kanssa yhdessä hiustensiirrossakin jos se ei se olisi niin kallista kuin mitä se nykyisin on.
JA MÄ KUN SITÄ EN OLEKAAN MIKÄÄN ROSKAPOSTIROBOTTI VAAN TUNNOLLINEN DIPPAINSSI, ETTÄ TIEDOKSI VAAN KOKO SUOMIKAKSNELOSELLE TÄMÄ!!!!! - matkallaaisuruuteen
Oman arkensa saa kuulostamaan juuri niin harmaalta kuin haluaa.. :D Itsellä on mennyt useamman vuoden näin, mitä alla kuvailen. Ehkä pieniä tulevaisuuden suunnitelmia lukuunottamatta. Vaikka sinkkupalstalla ollaankin, niin ei se parisuhdearkikaan aina mielestäni perseestä ole. Aisuri olen kuitenkin palstan mittapuulla jo nyt, koska naisystäväni on ikäiseni, ja ei ollut neitsyt tavatessamme.
1) ensimmäinen aamuherätys 06.00. Kultsi herää aamutoimiinsa, ja keittää samalla mulle kahvia.
2) aamuherätys 07.00. Kahvit on valmiina keittimessä. Kultsi on jo mennyt. Käyn suihkussa, syön kinkkuleivän jos kerkeän, tai nappaan sen messiin. Hyppään pyörän selkään noin 7.40
08.00 duuniin ja lisää kahvia naamaan. Duunikaveri kertoo viikonloppusuunnitelmistaan, ja puhelimet / sähköpostit tuuttaa tavaraa tulemaan tasaiseen tahtiin. Kiire....
12.00 Safkaa. Oma työmaaruokala sis. salaatit keitot ja jälkkärit yms. Ei määrärajoitteita. Hyvää safkaa kuudella eurolla päivässä. Ei todellakaan paha diili. Yleensä sama pöytäporukka jaarittelee samat tutut kuviot. Joskus joku repäisee kertomalla lomareissuistaan ja putkirempoistaan.
13.00 Tulee ihan pirullinen härdelli kun asiakkaat huomaavat, että viikonloppu tulossa ja pitäisi päästä ajoissa karkaamaan duunista Alkoon. Ei hätää... Meidän Tiimi hoitaa ja kaikki tykkää.
15-16.00 kitutunti ja kissavideoita. Ehkä vähän aiemmin himaan, jos duunit sallii / duunikaverelle passaa. Pomo on jo pitkään ollu himassa, eikä se meitä jaksa vahtia.
16.15 Käyn motonetistä hakemassa Jarrupalat mun vanhaan sotaratsuun.
16.30 oon himassa. Kultsi on jo käynyt kaupassa, ja tankannut mun auton kun sitä lainasi.
17.00 Funtsaillaan kultsin kanssa taloyhtiön remppakuluja ja saadaan harmaita hiuksia kun kaikki maksaa hunajaa. No, tietääpä miksi aamulla herää duuniin. Koska sä oot vittu köyhä... :D Siksi.
18.00 Kultsi on tehnyt makaronilaatikkoa. Jees. Aina hyvä valinta.
18.30-19.30 varataan matka Etelä- Eurooppaan. Kevääksi. Duuneissa on jo tälleen ajoissa sovittu työkavereiden ja pomojen kanssa, että onnistuu.
19.30 Katon salkkareita, ja nauran niille. Kultsi pyörittelee silmiään, että vittu toi ukko on sekaisin.
20.00 luen hesarin, ellen ole aamulla kerennyt.
20.30 Kaveri soittaa mut sen mökille saunomaan ja ottamaan olutta la- Su. Kultsi menee kaverinsa kanssa keskustaan syömään lauantaina. Lähetään iltalenkille kultsin kanssa.
21.30 - 22.00 Paneskellaan. Lopulta pähkäillään sylikkäin, että kuinka sekaisin ihminen onkaan kun haluaa lapsia? Ja miksi ihmeessä? Ei löydetä selitystä sille, mutta silti ollaan ihan varmoja, että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Tervetuloa todellinen aisurin arki, arkijuustoineen. Me ollaan valmiita. Ihan hullua kerrassaan.
22.00 -24.00 katotaan joku leffa boxilta. Otetaan ehkä vielä toinen erä paneskelua ikäänkuin kaupan päälle. - Eki_hoitaa
Tänään taas töiden jälkeen Prismaan VW Touranilla :)))))))
Oivoi, taas on perjantai ja täytyy käydä ostoksilla vaikka palkkapäivä on vasta maanantaina. Muksutkin kasvaa niin nopeasti, että varmaan tarvitsevat taas jotain Myllyn vaatekaupoista sillä aikaa kun minä teen ostoksia Prismassa.
Uusi facelift-mallin Octavia on kyllä näppärä peli ja tuo kolmisylinterinen 1,0 TSI moottori on varsinainen kulutus- ja päästöihme. Nykyinen autoni on siis tällainen: https://i.ytimg.com/vi/DZJLaFt-PlE/maxresdefault.jpg- mcpenetrators_arska
HAHAHAHA! kuka tuollasella käynnistysmoottorilla kehtaa ajella? Kyllä auton motin tulee olla vähintään 4.0 kuten omassa ford mustangissa.
mcpenetrators_arska kirjoitti:
HAHAHAHA! kuka tuollasella käynnistysmoottorilla kehtaa ajella? Kyllä auton motin tulee olla vähintään 4.0 kuten omassa ford mustangissa.
No sanoppa muuta Arska. Ja toi sun Mussen konekin on ihan pelkkä starttimoottori, mun F350 Super Dutyssa on 7,3 litranen diesel. On muuten woimaa! Häh häh hää!
Eiköhän illalla nähdä kerhotalolla ja korkata bisset ja Saaremaa-lekat! Itse Bicky Royal mies lupasi käydä iltapäivällä Prismassa ostamassa naudan sisäfilee-pihvejä, ja uuniperunoita joita joku muija saa kokata meille. Niin ja tietty naudan paistijauhelihaa koiralle.
Mites muuten Timppa, onko tänään maaliskuun saantiperjantai vai onko Jansku antanut kuukauden kiintiöpanon jo aiemmin?- Kyselijä-77
paksuniska-make kirjoitti:
No sanoppa muuta Arska. Ja toi sun Mussen konekin on ihan pelkkä starttimoottori, mun F350 Super Dutyssa on 7,3 litranen diesel. On muuten woimaa! Häh häh hää!
Eiköhän illalla nähdä kerhotalolla ja korkata bisset ja Saaremaa-lekat! Itse Bicky Royal mies lupasi käydä iltapäivällä Prismassa ostamassa naudan sisäfilee-pihvejä, ja uuniperunoita joita joku muija saa kokata meille. Niin ja tietty naudan paistijauhelihaa koiralle.
Mites muuten Timppa, onko tänään maaliskuun saantiperjantai vai onko Jansku antanut kuukauden kiintiöpanon jo aiemmin?"Ja toi sun Mussen konekin on ihan pelkkä starttimoottori, mun F350 Super Dutyssa on 7,3 litranen diesel."
Kumpihan on oikein nuhapumppu, moottori joka tuottaa litran iskutilavuudella 115 hp (=115hp/l) vai se joka tuottaa reilu 400 hp 7.3 litran iskutilavuudella (=60hp/l)? paksuniska-make kirjoitti:
Mites muuten Timppa, onko tänään maaliskuun saantiperjantai vai onko Jansku antanut kuukauden kiintiöpanon jo aiemmin?Onko tämä Arska myös teidän Penetrators MC-kerhon miehiä??
Mietin vaan, että olenkohan mä kenties joskus nähnyt ton Arskankin, kun oon varsin usein nähnyt niitä Tatuoitu Kalu-logolla koristettuja autoja ja jyystärikarjun näköisiä miehiä, joiden nahkaliivin selässä on juurikin tämä kyseinen Penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mutta sullahan on Make sitten auto- ja muutkin asiat paremmin kun Timpalla, kun ainahan se Ford Duty jyystö-Truck Octaviaa parempi on ja sullahan ei ole mitään lapsilaumaa elätettävänä kuten Timpalla on. Eikä Timppa edes ole niiden "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))
- Enolerobotti11111
Taas on Ekin ja Timon Visa vinkunut Prismassa
- Eki_kertoo
Tänään oli Amican ruokalassa kinkkukiusaus 7,90... oivoi. Mutta kyllä kai sillä lopun duunipäivän pärjää :)
Tällaista se KTM:n elämä on.
Joko ollaan rehdisti ätmejä, tai sitten hypätään kertaheitolla ytm-luokkaan. Ei kompromisseja.Onko aloittaja harkinnut kirjailija uraa? 👍
No eipä ole hurraamista suomalaisen KTM:n arjessa. Onneks itellä ei ole kakaroita riesana ja Prismaan pääsee Ford F350 Super Dutyllä. Tosin tää viikonloppu menee töissä Tsekissä, mut onpahan mielenkiintoisempaa duunia kuin suunnitella jotain laivojen ilmanvaihtojärjestelmiä. Täällä muuten naiset on jotenkin erilaisia kuin Suomessa. Periaatteessa tosi ystävällisiä, mut en ainakaan eilen illalla onnistunut kaatamaan ketään yöelämässä. Tänään illalla yritetään entistä kovemmin, josko pääsisi ähkimään naisen päälle niin että karvainen perse se vain nousisi ja laskisi ylös alas :)))
- Ame_Iie
Hauska evoluutio periksen hahmoissa. Tämä tarinamuoto on siis jalostunut rekatuiksi profiileiksi, jotka "keskustelevat" keskenään. Ei taida peris paljon muuta ehtiäkään.
- kaisanoasaa
Ajalta jolloin peris ei vielä ollut rekannut timpoille ja kumppaneille omia profiileja :-)
- Aisuri-Marko
Öi-vöi-vöi :(
- UIIastiina
Periksen early works, ennen hahmojen rekisteröintiä xD
Se on taas perjantai :))))))))
Jaahas, työviikko on jälleen ohi. Pian hyppään mun grafiitinharmaan Skoda Octavia 1,0 TSI Combin puikkoihin ja suuntaan Myllyn Prismaan ostoksille. Illalla mennään Ekin kanssa saunaan ja nautitaan oluet raskaan työviikon kunniaksi. Itse ajattelin ostaa oikein 0,5 litran tölkin sen kunniaksi, että perheeni saa olla rauhassa ainakin jonkin aikaa nyt kun tämä eräs tatuoitu öykkäri istuu siellä tutkintavankeudessa.
Joko sait Timppa Prisman ostosreissun tehtyä? Mahtoi taas rahaa kulua mukavasti:))))))))))))))
Tarkoitat varmaan tällä tatuoidulla öykkärillä erästä kuuluisaa tatuoitukaluista penetraattoria:)))))))))))))))))))))))))))
- perjantaipärinät
Tänään taas aisurit käyvät prismassa ostoksilla ja jännämiesten karvaperseet nousee ja laskee :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- aisurin.lauantai
Viideltä saunaan ja kuudelta Prismaan
Se on sellainen aisurin lauantai- Aisuruuteensaapunut
Ei kun ensin prismaan. Sieltä jotain hyvää safkaa ja pari bisseä. Ruoka valmiiksi, Sitten kultsin kanssa saunaan ja syödään sen jälkeen. Muksu tod näk. Nukkuu. Illalla sitten leffa kimpassa kun toukka on syötetty. Viikon univelka painaa, mutta jos energiaa on, niin paneskellaan. Olettaen, että muksu nukkuu. Ei tämä aisureilu ollenkaan hullumpaa ole. Muksukin näyttää pelottavan omalta :D
- aisurin.lauantai
Aisuruuteensaapunut kirjoitti:
Ei kun ensin prismaan. Sieltä jotain hyvää safkaa ja pari bisseä. Ruoka valmiiksi, Sitten kultsin kanssa saunaan ja syödään sen jälkeen. Muksu tod näk. Nukkuu. Illalla sitten leffa kimpassa kun toukka on syötetty. Viikon univelka painaa, mutta jos energiaa on, niin paneskellaan. Olettaen, että muksu nukkuu. Ei tämä aisureilu ollenkaan hullumpaa ole. Muksukin näyttää pelottavan omalta :D
Niin kai sitten, mutta sopii paremmin noihin legendaarisen laulun sanoihin tuo mun versio. :)
Tatutointikaluiseen penetraattoriin sopii taas varmaan paremmin ihan ne alkuperäiset sanat. 8)
- maldonaattori
Se on tänään taas prismaperjantai :)))))))))))))))))))))))))))
- 172637
Mutta mikä ihme saa naimisissa olevan miehen kirjoittelemaan sinkkupalstalle kauppareissuistaan?
- perisonincel
Periksen early works ennen timppa-hahmolle rekisteröimäänsä omaa profiilia :))
- 275363
Miten ihmeessä peris voi tietää noin tarkat ja yksityiskohtaiset tapahtumat jonkun toisen henkilön elämästä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020