http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/324553-yksi-tytto-monta-poikaa-mtv-seksuaaliterapeutti-varoittaa-jarkyttavasta
Paskat panevat sarjana ja kimpassa teinityttöjä. Taatusti ovat jotain paska-amiksia tai mamuja noi panijat
Teinityttöjen panoringit ovat totta
29
171
Vastaukset
Kumma juttu. Tällä palstalla aina itketään, että naiset eivät anna pillua. Ja kun antavat, itketään siitäkin.
- ihme.vätys.olet
Aisurimiehen sanoja.
ihme.vätys.olet kirjoitti:
Aisurimiehen sanoja.
Minun määritelmäni aisurille on vähän tiukempi kuin sinun. Noin muuten minä olen aina iloinen, kun halukkaat ihmiset saavat seksiä. Pakkohan ei toki ole, mutta ihmettelen, miksi selibaatissa elävät, "kunnolliset periaatteen miehet" ovat silti niin helvetin kateellisia ja katkeria.
- TulevaisuusMuuttuu
Ratikkakuski kirjoitti:
Minun määritelmäni aisurille on vähän tiukempi kuin sinun. Noin muuten minä olen aina iloinen, kun halukkaat ihmiset saavat seksiä. Pakkohan ei toki ole, mutta ihmettelen, miksi selibaatissa elävät, "kunnolliset periaatteen miehet" ovat silti niin helvetin kateellisia ja katkeria.
Eihän siinä mitään, jos nämä nuoret ovat tulevaisuudessa siivoojia, huoltomiehiä tai ratikkakuskeja. Mutta jos heistä tulee henkilöstöpäälliköitä, lääkäreitä tai psykologeja on syytä huoleen.
- karutototuuson
TulevaisuusMuuttuu kirjoitti:
Eihän siinä mitään, jos nämä nuoret ovat tulevaisuudessa siivoojia, huoltomiehiä tai ratikkakuskeja. Mutta jos heistä tulee henkilöstöpäälliköitä, lääkäreitä tai psykologeja on syytä huoleen.
Paskaväkeä noista nussijanuorista tulee. On aina tullut. Kunnolliset keskittyvät opiskeluun jne, paskasakki vetää viinaa, polttaa tupakkaa ja nussii.
- Bi-nainen
Onks aisurmies sellainen, jolla on tunnetusti hyvä tai iso aisa ja se osaa käyttää sitä ja käyttää sitä mielellään?
- niitäriittää
karutototuuson kirjoitti:
Paskaväkeä noista nussijanuorista tulee. On aina tullut. Kunnolliset keskittyvät opiskeluun jne, paskasakki vetää viinaa, polttaa tupakkaa ja nussii.
Niin tulee. Toimeentulotuen varassa eläviä loispummeja.
- helgamies
Kiimavitun normi alkaa nuoremmissa ikäryhmissä olla kunnon gangbang.
- tosikuinvesi_
Totta kai ne ovat totta. Oletko oikeasti ajatellut, etteivät ne ole?
- seksileikkiä
Totta mutta ei kovin yleisiä. Tytöt etsinevät ja saavat ”lääkettä” sairaalloisen heikkoon itsetuntoon. Sperma tekee hyvää myös naisen terveydelle. Toivottavasti pojat ei hyväksy yhtään typerystä, tuntematonta eikä aikuista mukaan rinkin!
Seksi voi parhaimmillaan olla kivaa leikkiä jos sen oikein ymmärtää. - en.muista.mistä.tuli
Ja sukupuolitaudit leviää tehokkaasti
- Muuanmies_
Teinipillu. Sitä kun sais!
- Mamutnekorkkaa
Älä unta nää
- Bi-nainen
Hienoa, että nykyteinit osaavat ja uskaltavat. Toivottavasti ehkäisy on kunnossa ja järki muutenkin mukana, että halujen kanssa pannaan ja vastuullisesti, ei muuten. Tottakai keski-ikäiset sitten kauhistelevat, mutta sekin kuuluu ihmisyyteen. :D
Voi kun olisin itsekin nuorena tajunnut, että kyllä voi pitää kahta poikaystävää samaan aikaan ja neuvotellut rakkaideni kansa siitä. Varmaan olisivat suostuneet, kun olisin vaan ymmärtänyt fiksusti ehdottaa!Jeps, kukin tyylillään, kunhan et ikinä anna ymmärtää olevasi mitään muuta, kuin mitä oikeasti olet.....tämä siis ei ollut hyökkäys, vain ihmettelyn aihe ihan siitä syystä, etteä niin monet siihen syyllistyvät sukupuolesta riippumatta.....mikäköhän senkin ideana on, koska eikös sellainen käytös ole aika hölmöä ja outoa......
- Bi-nainen
MGTOW kirjoitti:
Jeps, kukin tyylillään, kunhan et ikinä anna ymmärtää olevasi mitään muuta, kuin mitä oikeasti olet.....tämä siis ei ollut hyökkäys, vain ihmettelyn aihe ihan siitä syystä, etteä niin monet siihen syyllistyvät sukupuolesta riippumatta.....mikäköhän senkin ideana on, koska eikös sellainen käytös ole aika hölmöä ja outoa......
Onneksi elän niin vapaamielisellä alueella, että on helppoa olla niin biseksuaali kuin polyamoristikin. Mutta kun kaikki eivät yhtä onnellisesti pysty elämäänsä järjestämäänä, niin en paheksu kaapissa olijoitakaan. Jokaisella on oikeus tavoitella hyvää ja turvallista elämää jokaisessa tilanteessa kunhan ei polje toisten vastaavia oikeuksia. Eli liberaalikin olen vielä.
Uskallatko/voitko sinä olla joka tilanteessa mitä olet? Että et koskaan piilottele, vaan olet aina avoin ja rehellinen arvoistasi? Bi-nainen kirjoitti:
Onneksi elän niin vapaamielisellä alueella, että on helppoa olla niin biseksuaali kuin polyamoristikin. Mutta kun kaikki eivät yhtä onnellisesti pysty elämäänsä järjestämäänä, niin en paheksu kaapissa olijoitakaan. Jokaisella on oikeus tavoitella hyvää ja turvallista elämää jokaisessa tilanteessa kunhan ei polje toisten vastaavia oikeuksia. Eli liberaalikin olen vielä.
Uskallatko/voitko sinä olla joka tilanteessa mitä olet? Että et koskaan piilottele, vaan olet aina avoin ja rehellinen arvoistasi?Mites sinä nyt nuo seksuaali suuntautumiset tähän sotkit.....eli bi/homo/lesbo jutut???
Ei minulle ole heitä vastaan yhtään mitään......toki heilläkin on joitakin mielestäni outoja mielipiteitä ja vaatimuksia, joista en ole nyt ihan samaa mieltä aina ja ainakin ne herättävät pohdiskelemaan asioita....mutta toisaalta kaikki luettelemasi ryhmät, niin sateenkaarikansa, liberaalit yms. sortuvat ihan samoihin asioihin kuin muutkin ryhmittymät, eli eivät niistä ole mikään parempi toistaan, jos niin väität, niin vain valehtelet......
"Jokaisella on oikeus tavoitella hyvää ja turvallista elämää jokaisessa tilanteessa kunhan ei polje toisten vastaavia oikeuksia."
Jeps, kunhan ovat edelleenkin rehellisiä vastapuolelle kaikista asioista......minä puhun nyt ennemminkin siitä, että esim. "pariuduttaessa" näytellään jotain muuta kuin todellisuudessa ollaan, eli esitetään jotain roolia, että saadaan jotain sellaista, mitä ei edes itse oikeasti olla ja valehdellaan oikeista vaikuttimista .........eli toinen osapuoli ei suhteeseen edes lähtisi, jos näin ei toimisi tai ainakin siihen olisi suuri todennäköisyys......se on sairasta huijaamista, eikä mitään muuta, sekä toisen pilkkamista.
Minun mielipiteeni ei ole niin kiveen hakattuja, kuin esim. monilla "hihhuliryhmittymillä/lahkoilla", eli olen aina valmis tarkastelemaan mielipiteitäni, kun siihen on tarvetta, sekä myös pystyn keskustelemaan asioista, jos se on oikeaa keskustelua, eikä jotain "hihhuliryhmittymien/lahkojen" kiveen hakattua manipulaatiota ja propagandaa........joten kyllä minä voin olla mielestäni juuri sellainen kuin olen tilanteessa, kuin tilanteessa..........myös arvoni ovat ihan sellaisia, ettei minun tarvitse niitä hävetä, miksi pitäisi?MGTOW kirjoitti:
Mites sinä nyt nuo seksuaali suuntautumiset tähän sotkit.....eli bi/homo/lesbo jutut???
Ei minulle ole heitä vastaan yhtään mitään......toki heilläkin on joitakin mielestäni outoja mielipiteitä ja vaatimuksia, joista en ole nyt ihan samaa mieltä aina ja ainakin ne herättävät pohdiskelemaan asioita....mutta toisaalta kaikki luettelemasi ryhmät, niin sateenkaarikansa, liberaalit yms. sortuvat ihan samoihin asioihin kuin muutkin ryhmittymät, eli eivät niistä ole mikään parempi toistaan, jos niin väität, niin vain valehtelet......
"Jokaisella on oikeus tavoitella hyvää ja turvallista elämää jokaisessa tilanteessa kunhan ei polje toisten vastaavia oikeuksia."
Jeps, kunhan ovat edelleenkin rehellisiä vastapuolelle kaikista asioista......minä puhun nyt ennemminkin siitä, että esim. "pariuduttaessa" näytellään jotain muuta kuin todellisuudessa ollaan, eli esitetään jotain roolia, että saadaan jotain sellaista, mitä ei edes itse oikeasti olla ja valehdellaan oikeista vaikuttimista .........eli toinen osapuoli ei suhteeseen edes lähtisi, jos näin ei toimisi tai ainakin siihen olisi suuri todennäköisyys......se on sairasta huijaamista, eikä mitään muuta, sekä toisen pilkkamista.
Minun mielipiteeni ei ole niin kiveen hakattuja, kuin esim. monilla "hihhuliryhmittymillä/lahkoilla", eli olen aina valmis tarkastelemaan mielipiteitäni, kun siihen on tarvetta, sekä myös pystyn keskustelemaan asioista, jos se on oikeaa keskustelua, eikä jotain "hihhuliryhmittymien/lahkojen" kiveen hakattua manipulaatiota ja propagandaa........joten kyllä minä voin olla mielestäni juuri sellainen kuin olen tilanteessa, kuin tilanteessa..........myös arvoni ovat ihan sellaisia, ettei minun tarvitse niitä hävetä, miksi pitäisi?Olisitko valmis tarkastelemaan mielipiteitäsi ja keskustelemaan expuan kanssa siis, tämän palstan herrasmiehen kanssa :D
miesvm_1967x kirjoitti:
Olisitko valmis tarkastelemaan mielipiteitäsi ja keskustelemaan expuan kanssa siis, tämän palstan herrasmiehen kanssa :D
Se kun ei ole ""hihhuliryhmittymien/lahkojen" kiveen hakattua manipulaatiota ja propagandaa....." vaan palstatotuus joka kuulemma on oikea totuus XD
Kohtaa tulee kommenttia kurpparaivosta ja paskahousutädistä mutta hällä väliä.miesvm_1967x kirjoitti:
Olisitko valmis tarkastelemaan mielipiteitäsi ja keskustelemaan expuan kanssa siis, tämän palstan herrasmiehen kanssa :D
Niin kuin sanoin.... en leimaa ketään pelkästään nimen tai hänen edustaman ideologian/ryhmittymän jne. mukaan, enkä myöskään sen mukaan jos olen ottanut jonkun kanssa yhteen "asioista".....en ole hänen kanssaan kaikista asioista samaa mieltä, mutta on hänelle myös mielipiteitä, joissa on totuutta mukana....toisissa enemmän ja toisissa vähemmän.....painotus eroja löytyy myös niistä asioista..
Yksi totuus ei ole koko totuus, tulee se sitten minkä ryhmittymän tai lahkon suusta,ei sinisten ja punaisten pillereiden, ei feministien, ei sovinistien, ei liberaalien, ei konservatiivien jne...jne.........oman pään käyttö olisi suotavaa....
- teen-lover-MAN
Seksin ostaminen tulisi sallia vähintään 16v naisilta, miksei nuoremmiltakin, mutta vähintään tuon ikäisiltä. Saisivat edes rahaa eikä ilmaiseksi nussittaisi.
- seksileikkiä
Olet ymmärtänyt koko idean ihan väärin. Ei noissa ringeissä osteta eikä myydä mitään eikä niillä ole mitään tekemistä prostitution kanssa. Se on tervepäisten nuorten leikkiä ja elämisen laatua. Seksi on leikkiä ja ihan oikeasti laatuaikaa jonka kateelliset leimaavat rumasti ja yrittävät kieltää. Tytön iloksi poikia kannattaa olla useampia (3–6) kun ne on vielä liian nopeassa iässä. Nopeasti ”tulemista” ei ringissä hävetä vaan se tiedetään normaaliski ja hyväksi merkiksi tetosteronin ”riittävyydestä”.
Teinien on vaikea ymmärtää arvostelijoiden tyhmyyttä (kateutta). - helgamies
seksileikkiä kirjoitti:
Olet ymmärtänyt koko idean ihan väärin. Ei noissa ringeissä osteta eikä myydä mitään eikä niillä ole mitään tekemistä prostitution kanssa. Se on tervepäisten nuorten leikkiä ja elämisen laatua. Seksi on leikkiä ja ihan oikeasti laatuaikaa jonka kateelliset leimaavat rumasti ja yrittävät kieltää. Tytön iloksi poikia kannattaa olla useampia (3–6) kun ne on vielä liian nopeassa iässä. Nopeasti ”tulemista” ei ringissä hävetä vaan se tiedetään normaaliski ja hyväksi merkiksi tetosteronin ”riittävyydestä”.
Teinien on vaikea ymmärtää arvostelijoiden tyhmyyttä (kateutta).Tyypilistä kiimavittujen toimintaa, jossa ei mitään ihmeellistä.
http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1444619089268 seksileikkiä kirjoitti:
Teinien on vaikea ymmärtää arvostelijoiden tyhmyyttä (kateutta).No huh...huh...sun juttujas... 8-0
- Elämänkurppasii
Pahoin pelkään monen tytön henkisen kasvun ja kehityksen saavan kolhuja tuosta touhusta. Ehkä nyt sitä luulee itsetunnon kohoavan ja kivaahan se varmasti on olla se puhutuin ja halutuin typy piireissä vaan.. Vanhemmiten saattaa kaduttaa ja pahasti.
On noita päästään rikki menneitä naisia niin monta nähty. :/
Siitäpä seurauksena ettei moni osaa nähdä seksin hyviä puolia ja kuinka mukavaa touhua se voikaan olla sopivan kumppanin kanssa. En enää ihmettele joidenkin naisten seksivastaisuutta lainkaan.. yleensä nuoruudessa on tullut jotain toilailtua/hyväksikäyttöä.
Herkästi tuossa jotain sattuu. Ei tarvitse kuin hiukan eripuraa syntyä porukkaan niin tytöstä saa helpon kiusaamisen ja haukkumisen kohteen. Silloin ei lämmitä vaikka kuinka vakuuttelisi sen olleen vain "viatonta kokeilua" jos liuta pikkujätkiä on pannut peräjälkeen. Hyvät naurut toki siitä saadaan myöhemmin.
En ole selvästikään niin avarakatseinen mitä olen kuvitellut. Jossain asioissa vanhanaikainen vaikken kellekään suosittelisi odotella avioliittoon tms. Mutta joku roti sentään :D- helgamies
Tämä on nykyaikaa. Naiset ovat muuttaneet itsensä pelkiksi kiimavittuisiksi aukoiksi.
- Naisasialooseri_
Minulla ei ole oikeutta sanoa tähän mitään koska olen hc-atm ja siten ihmisarvoton läjä paskaa, alamittainen, mielenterveysongelmainen alemman tason "mies".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774