Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Ei kannata sortua epäloogisuuteen.......kyllä molemmat ovat ihan vastaavia, joka asiassa oli se sitten mitä vain.......ei ole oikeaa tai väärää tapaa, mutta samanlaiset sopisivat minusta parhaiten toisilleen, koska ovat juuri oikeita vastinpareja toisilleen.....

Se taas jos joku alkaa tuomitsemaan ja leimaamaan, niin silloin hänen mielipiteet koskee ihan molempia sukupuolia, koska muuten se on kaksinaismoralismiä......
  2. Miksi pitäisi antaa yleistää, joko sen tarkoitus on manipuloida yms., niitä ketkä siihen ovat sortuvaisia tai sitten kirjoittajat eivät itsekään ymmärrä, kun eihän monikaan ymmärrä edes oikeassa elämässä....

Kiitos palkinnosta....vaikka ei se nyt ehkä niin palkinnolat tunnukaan, mut mikäs tässä on rupatellessa samalla kun syö iltapalaa.......eli kiitos vain seurasta.... ;D

Millaista muuten se sadistinen mielihyvä on ja millaista sadistina on olla, kaipa se tuntuu ihan hyvältä sadistista?.......varmaan vähän sama kun empaattisesta empaattiset jutut....

Mulla ei valitettavasti ole enempiä nivkkejä käytössä, kuin tämä......mut voi olla et silloin aluksi kun "kiltti trollailin", niin otettiin joskus sun kanssaskin yhteen, jos silloin palstoilla olit... ;)

Ei mulla mitään kliseitä ole ja samat vastauksethan saat samoihin heittoihin, kuin muutkin.......eipä siinä kauheasti järkeä tai älyä vaadita, jos toisen persoonasta/luonteesta/arvoista ja ajatusmaailmasta edes jotain tietää.....olenkin sanonut, että v*ttuilu, p*rseily, huono käytös on maailman helpointa ja yksinkertaisinta touhua, mutta jotkut eivät siihen pysty johtuen aikaisemmin luettelemistani asioista.....ja kivahan suo on välillä ruokkia, ettet ihan nälkään kuole.....toivottavasti sullakin on jotain hyvää iltapalaksi......mulla ainakin on... =)

Millainen Joutsen sinä sitten oletkaan.......Musta Joutsen?

Mietityttää vain millainen ihminen siellä ruudun takana on ja millainen elämäntarina sulla on takana.........eipä taida olla helppoa toi sunkaan elämä tai noh, mistäpä minä sitä voisin tietää, kun en samanlainen ole, voihan se ollakin....

Ehkä ehdin vielä rupatella ja ruokkia suakin tänään, mutta jos ei törmäillä, niin hyvää yön jatkoa....