Ajatelkaas nyt naiset

eimullamuuta

Olette yksin kotona eikä kukaan rakasta teitä.

51

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimitty

Äitini rakastaa minua ja mielikuvituskissani Kimmo.

• Noh, perkules kun ei tullut itselleni mieleen.......kun itselle ei nyt onnistu tuo lemmikin ottaminen tällä hetkellä, niin hommaan myös tuollaisen mielikuvituslemmikin......tai no voihan niitä hommata useammankin... ;)

• Question
        MGTOW kirjoitti:

Noh, perkules kun ei tullut itselleni mieleen.......kun itselle ei nyt onnistu tuo lemmikin ottaminen tällä hetkellä, niin hommaan myös tuollaisen mielikuvituslemmikin......tai no voihan niitä hommata useammankin... ;)

Miksei onnistu lemmikin ottaminen tällä hetkellä? :)

• Question kirjoitti:

Miksei onnistu lemmikin ottaminen tällä hetkellä? :)

Oletpas sinä uteliaalla päällä.......hmmm... ;P

• Question
        MGTOW kirjoitti:

Oletpas sinä uteliaalla päällä.......hmmm... ;P

No kerro! :)

• Question kirjoitti:

No kerro! :)

No Miks? ;P

• Question
        MGTOW kirjoitti:

No Miks? ;P

Ihan muuten vaan...:)

• Question kirjoitti:

Ihan muuten vaan...:)

Tahtoo tietää ja heti nyt äkkiä, miksi muuten vaan? ;P

ps. ei oo pakko kertoo oikeesti, jos ei haluu......ei munkaa, eks nii? =)

• Question
        MGTOW kirjoitti:

Tahtoo tietää ja heti nyt äkkiä, miksi muuten vaan? ;P

ps. ei oo pakko kertoo oikeesti, jos ei haluu......ei munkaa, eks nii? =)

Menipä tämä vaikeeksi. :) Itse kirjoitit, että "kun itselle ei nyt onnistu tuo lemmikin ottaminen tällä hetkellä, niin hommaan myös tuollaisen mielikuvituslemmikin", niin ajattelin kysyä, että miksei onnistu, kun pitää tyytyä mielikuvituslemmikkiin (eikä siinä mitään pahaa ole, voipahan lemmikki olla sitten juuri semmoinen kuin haluaa/kuvittelee). Ei tässä mitään muita syitä syviä tarvitse olla. Mutta jos se paljastaa liikaa sinun henkilökohtaisesta elämästä, niin ei tarvitse tietenkään sitten kertoa. Kunhan kiinnosti tietää, ei sen kummempaa. :)

• Question kirjoitti:

Menipä tämä vaikeeksi. :) Itse kirjoitit, että "kun itselle ei nyt onnistu tuo lemmikin ottaminen tällä hetkellä, niin hommaan myös tuollaisen mielikuvituslemmikin", niin ajattelin kysyä, että miksei onnistu, kun pitää tyytyä mielikuvituslemmikkiin (eikä siinä mitään pahaa ole, voipahan lemmikki olla sitten juuri semmoinen kuin haluaa/kuvittelee). Ei tässä mitään muita syitä syviä tarvitse olla. Mutta jos se paljastaa liikaa sinun henkilökohtaisesta elämästä, niin ei tarvitse tietenkään sitten kertoa. Kunhan kiinnosti tietää, ei sen kummempaa. :)

Vastaus kysymykseen tykkäänkö eläimistä on ......kyllä, mutta aina kun eläimen ottaa, niin pitää olla todellakin valmis myös huolehtimaan siitä siihen asti, kunnes aika jättää....

Toiseksi......voi olla vain haave, mutta kuitenkin yksi juuri tietynlainen koira on ollut haaveena jo pitkään......en oikein ole edes varma, mistä sen aikoinani päähäni sain......ensin muistaakseni vain sen ulkomuodosta ja tarkoitusperistä johtuen ja sitten myöhemmin kun luin sen koiran luonteesta yms., niin jostain hassusta syystä siinä tuntui olevan paljon samaa kuin itsessäni... 8-0

Toisaalta sellainen koira jonka voi laittaa vaikka kantamaan hieman "omia" eväitään ja tarpeitaan olisi aika huippu kaveri luonnossa röhmytessä.........ehkä joskus tai sitten ei, aika näyttää.....

• Question
        MGTOW kirjoitti:

Vastaus kysymykseen tykkäänkö eläimistä on ......kyllä, mutta aina kun eläimen ottaa, niin pitää olla todellakin valmis myös huolehtimaan siitä siihen asti, kunnes aika jättää....

Toiseksi......voi olla vain haave, mutta kuitenkin yksi juuri tietynlainen koira on ollut haaveena jo pitkään......en oikein ole edes varma, mistä sen aikoinani päähäni sain......ensin muistaakseni vain sen ulkomuodosta ja tarkoitusperistä johtuen ja sitten myöhemmin kun luin sen koiran luonteesta yms., niin jostain hassusta syystä siinä tuntui olevan paljon samaa kuin itsessäni... 8-0

Toisaalta sellainen koira jonka voi laittaa vaikka kantamaan hieman "omia" eväitään ja tarpeitaan olisi aika huippu kaveri luonnossa röhmytessä.........ehkä joskus tai sitten ei, aika näyttää.....

Ymmärrän. Eläimistä on oma vastuunsa ja on hyvä miettiä asia loppuun asti ennen kuin tekee mitään konkreettista. Voit kuitenkin "hoivata" mielikuvituskoiraa, vaikkei se fyysisesti voikaan olla avuksi. :)

• Question kirjoitti:

Ymmärrän. Eläimistä on oma vastuunsa ja on hyvä miettiä asia loppuun asti ennen kuin tekee mitään konkreettista. Voit kuitenkin "hoivata" mielikuvituskoiraa, vaikkei se fyysisesti voikaan olla avuksi. :)

Noh, en mä nyt oikeesti mitään mielikuvitus lemmikkiä aio adoptoida.....kunhan vitsailin... ;P

• Question
        MGTOW kirjoitti:

Noh, en mä nyt oikeesti mitään mielikuvitus lemmikkiä aio adoptoida.....kunhan vitsailin... ;P

Tiedän. ;)

• tuhmamies30

Olisko ihanaa jos teillä olisi rakastava mies

• iloinenvaimo

Siippani istuu vieressä ja sanoi juuri rakastavansa minua. Lueskellaan aina tätä sinkut palstaa. Tää on hauska.

• EXs Ookki?! ;D

• mitenkäois

Varmaan sellaisia piirteitä teissä mitkä ei lueta normaaliluonteisen ihmiseen kuuluvaksi. Pari piltsua niin maailma voi näkyä aivan uusin silmin.
        Jos on jo parisuhteessa ei ole pakko enää kiduttaa itseään lukemalla sinkut palstaa.
        Voi siirtyä suosiolla parisuhteet palstalle omine ongelmineen tai sitten lopettaa kokonaan palstojen lukeminen ja keskittyä siihen olennaiseen eli omaan rakkaaseen elämään.

• mitenkäois kirjoitti:

Varmaan sellaisia piirteitä teissä mitkä ei lueta normaaliluonteisen ihmiseen kuuluvaksi. Pari piltsua niin maailma voi näkyä aivan uusin silmin.
        Jos on jo parisuhteessa ei ole pakko enää kiduttaa itseään lukemalla sinkut palstaa.
        Voi siirtyä suosiolla parisuhteet palstalle omine ongelmineen tai sitten lopettaa kokonaan palstojen lukeminen ja keskittyä siihen olennaiseen eli omaan rakkaaseen elämään.

"keskittyä siihen olennaiseen eli omaan rakkaaseen elämään."

Niih.... ;)

• rengastettu-mies
        mitenkäois kirjoitti:

20-vuotta naimisissa, vaimokin tienaa enemmän ja ei saisi mitään harastuksia olla kuten sinkut-palsta?

Elämässä ja parisuhtessa ei tarvitse olla ongelmia, sinkut palsta voi kuulua omaan rakkaaseen elämään ja meitä aviopareja taitaa olla täällä enemmän kuin sinkkuja. Eikä kukaan palstalla vieraileva puolison omistaja jaksa lukea muiden tylsiä parisuhdeongelmia, kun täällä on paljon enemmän väriä. Ehtii sitä hyvin laittaa takkaan tulen, kuunnella palavan puun ääntä ottaa viiniä ja naureskella. Vuodessa on 365 päivää, ei tämä montaa tuntia syö.

Pahin asia taitaakin olla se vahingonilo, kun 4 pariskuntaa avaa viinipulloja ja puhuu palstatotuuksista, mitkä eivät osunneet omalle kohdalle. Feminismi on ehkä paras asia palstalla, niin vain se enemmän tienaava vaimoni leikkaa meillä nurmikon. Vähän väkevämpää kun herrojen kanssa otellaan, ollaan juteltu kuinka vaimoilta onnistuu myös pensasaidan trimmaus ja mies voi olla seläntakana työnjohtajana valvomassa työtä.

Veljen peruspalkka on vaimoaan isompi, pelättiin jo, että hypergamia toteutuu kun sai korotuksen, mutta hoitoalalla olevan vaimonsa lisät nostaa tuloja useammin korkeammaksi.

Tämä on meille vähän niin kuin Suomen surkeimmat kuskit, mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.

• 1513

Ajattelen koko ajan ja itken. Miksi kysyt, saatko jotain kiksejä?

• Säälittävää

Juu, märehdin asiaa aina kun muistan.

• vihatipunen

Nukkumatti on rakastanut mua jo yli seitsemän tuntia yhteen putkeen, ja nyt on selkä jumissa. En kyllä tähän aikaan viitsisi vielä nousta. Ehkä se rakastais mua vielä tunnin pari.

• Rakkauttavain-

Käytitkö dildoa eilen

• vihatipunen
        Rakkauttavain- kirjoitti:

Käytitkö dildoa eilen

En omista sellaista.

• sitähänsäkauppaat

Jonkun ätmin "rakkaus" nyt on pelkästään ahdistavaa, ei tuota mitään mielihyvää.

• Nouproplem

Jotku on yksinäisii vaik muit ympäril et kannattaa lohduttautuu sil,mua se ainaki vähä jelppii.Ja ku käväse kattomas sukulaisii välil,vaik ne onki hiljasta sakkii.

• "Jotku on yksinäisii vaik muit ympäril"

Se on surullista......

• SärjestäVoimaa

Yksinäinen särki särki hiljaisuuden. Särjen ikkunan tuumi särki. Särjen särkemästä ikkunasta kuului särkevä ääni. Oli yksin jäänyt toinen särki. Molemmat särjet nyt voivotteli särkevästi, minkä kuuli koko kylä, jonka päätä särki.

• elämänkurppasi

Siihen tottuu ;)

Rakastan itseäni ja tiedän koiranikin olevan erittäin kiintynyt minuun. Tyhjää parempi sekin.
      Näin introverttina naisena yksin oleilu on säälittävän helppoa.. Toki kuikuilen avoimin mielin mutta mielummin yksin kuin jonku riippakiven ottaisi nurkkiin kuleksimaan. :D

Jos ihminen on kerrankin elämässää saanut rakastaa ja olla rakastettu vilpittömän täysillä niin vaikea se on huonompaa huolia.

• "saanut rakastaa ja olla rakastettu vilpittömän täysillä"

Nukkuiko rakkaasi pois vai eikö se ollutkaan vilpittömästi molemmin puolista sellaista aitoa rakkautta, vaan vain jotain muuta?

• Eläelämästäällähyvin

Joo tulli sen kertoi.Kuvittelit omias,ressukka..

• Joo tosissaan aito rakkaushan loppuu vasta kuolemaan. Eronneet ihmiset on minusta vähän vääriä ihmisiä puhumaan vilpittömästä aidosta rakkaudesta.
        Nää samat ihmiset myöskin tykkää sanonnasta, että -rakkaus ei kuole koskaan, vain kohde vaihtuu-.

• Elämänkurppasii
        MGTOW kirjoitti:

"saanut rakastaa ja olla rakastettu vilpittömän täysillä"

Nukkuiko rakkaasi pois vai eikö se ollutkaan vilpittömästi molemmin puolista sellaista aitoa rakkautta, vaan vain jotain muuta?

"joskus on armollisinta päästää toinen vapaaksi"

Ihmisen elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi edes rakkauden nimissä. (pl.jos puoliso olisi kupsahtamassa pari vuoden sisällä, silloin ei lie erota kannattaisi)
        Elämässä sattuu kaikenlaista.
        Olisi aika kohtuutonta esim.viedä toiselta haaveet perheestä ja keskiluokkaisesta elämästä omien itsekkäiden etujensa vuoksi. :)
        Kukin näkee asiat tavallaan tietysti. Minä en halunnut toisen enempää kärsivän puolestani ja hyväksyin eriteille lähdön.

Jotkut näkevät tietysti rakkauden kestävän kaiken, vaan puhdasta typeryyttä näkee päivittäin kun naiset ottavat vain iskun toisensa perään sen "rakkauden" nimissä. Yhtenä esimerkkinä vain tuo (ei ole omaa kokemusta). En näe rakkaudella olevan mitään tekemistä itsensä tuhoamisen kanssa.

• Elämänkurppasii kirjoitti:

Ihmisen elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi edes rakkauden nimissä. (pl.jos puoliso olisi kupsahtamassa pari vuoden sisällä, silloin ei lie erota kannattaisi)
        Olisi aika kohtuutonta esim.viedä toiselta haaveet perheestä ja keskiluokkaisesta elämästä omien itsekkäiden etujensa vuoksi. :)
        Kukin näkee asiat tavallaan tietysti. Minä en halunnut toisen enempää kärsivän puolestani ja hyväksyin eriteille lähdön.

Jotkut näkevät tietysti rakkauden kestävän kaiken, vaan puhdasta typeryyttä näkee päivittäin kun naiset ottavat vain iskun toisensa perään sen "rakkauden" nimissä. Yhtenä esimerkkinä vain tuo (ei ole omaa kokemusta). En näe rakkaudella olevan mitään tekemistä itsensä tuhoamisen kanssa.

Hmmmm......osasitpas hieman yllättää.....juuri näin, mutta en osannut odottaa näin hyvää vastausta sinulta - pahoittelen vihjaavaa kysymystäni... =)

Se minne molemmat halusivat omat polkunsa johtavan, oli liian kaukana kummallakin yhteisen polun löytämiseksi, eli ette olleet toisillenne kuitenkaan tarpeeksi "oikeanlaisia", vaan vain osittain.......

Tuo oli teiltä järkevää, että kävitte asiat huolella läpi, rehellisesti ja avoimesti, ennen yritystä perheen perustamiseen........vaikka noinpäin tuo onkin selvempi ja pääsääntöisesti myös "rehellisempää" touhua, kun nainen on se joka ei voi saada lasta tai halua lasta........toisenlaisia "tarinoita" on ihan liikaa, eli nainen on se joka haluaa lapsen "hinnalla millä hyvänsä" ja mies on se joka niitä iskuja ottaa, eikä nainen.....

Eli se voi olla jompi kumpi tai molemmat kuka niitä iskuja ottaa vastaan, mutta ei todellakaan nykymaailmassa sen enempää ainakaan nainen vrt. mieheen.

"En näe rakkaudella olevan mitään tekemistä itsensä tuhoamisen kanssa."

Eihän tuo lause nyt sovi rakkauteen millään tavalla......ainakaan vilpittömään molemminpuoliseen rakkauteen.....tuo kuuluu johonkin, jossa toinen "rakastaa" ja toinen hyväksi käyttää......

• Elämänkurppasii kirjoitti:

Samaa mieltä tuossa mitä mgtow sanoi viimeisessä kappaleessaan.
        Ja tuo on tietysti ymmärrettävämpää jos erotaan tuon lapsiasia vuoksi, jos toinen haluaa ja toinen ei, tai ei kykene saamaan lapsia. Silloin voi olla jopa rakkautta päästää toinen menemään, mutta haluaako se toinen lähteä menemään, jos rakkaus aitoa??Mielestäni ei halua.
        Sopii myös kysyä, että loppuuko naisen rakkaus esim. lapseensa 10vuoden jälkeen..Harvemmin, se on aitoa rakkautta. Nämä mitä ihmiset luo vastakkaiseen sukupuoleen monesti on lähinnä ihastumisia, joita sitten puhutaan aitona rakkautena. Ei edes ymmärretä mitä se aito tarkoittaa..Tuo lapsi esimerkki ehkä vähän avaa sitä asiaa. Aito on sitä, ettei halua koskaan erota, sitä kasvetaan yhteen ja halutaan nähdä se toinen siinä ja vanheta yhdessä.

• CamelBoots kirjoitti:

Samaa mieltä tuossa mitä mgtow sanoi viimeisessä kappaleessaan.
        Ja tuo on tietysti ymmärrettävämpää jos erotaan tuon lapsiasia vuoksi, jos toinen haluaa ja toinen ei, tai ei kykene saamaan lapsia. Silloin voi olla jopa rakkautta päästää toinen menemään, mutta haluaako se toinen lähteä menemään, jos rakkaus aitoa??Mielestäni ei halua.
        Sopii myös kysyä, että loppuuko naisen rakkaus esim. lapseensa 10vuoden jälkeen..Harvemmin, se on aitoa rakkautta. Nämä mitä ihmiset luo vastakkaiseen sukupuoleen monesti on lähinnä ihastumisia, joita sitten puhutaan aitona rakkautena. Ei edes ymmärretä mitä se aito tarkoittaa..Tuo lapsi esimerkki ehkä vähän avaa sitä asiaa. Aito on sitä, ettei halua koskaan erota, sitä kasvetaan yhteen ja halutaan nähdä se toinen siinä ja vanheta yhdessä.

Yksi asia mikä varmasti vaikuttaa heikentävästi aitoa rakkautta kohtaan, myös naisten kohdalla on se, että seksi on on nykyään myös monille heille, kuin "ruoka".......eli se ei ole edes naisten puolelta enää niin suhdetta sitova voima....

Kun on jo totuttautunut itsensä siihen, että seksi on vain kuin "ruokaa", niin mihin se ajatus ihan oikeasti ikinä muuttuisi, kyllähän se on jo ihan selvä, mitä kaikkea ongelmia siitä voi seurata ja yleensä seuraakin......

Toisaalta se on ollut kauemmin aikaa näin monille miehille, joten en näe tässä mitään sukupuoliongelmaa, vaan "ongelma" on molemmille sukupuolille yhteinen, siis jos sellaista homogeenistä elämänkumppanuutta haluaisi ja sitä arvostaa........ironista tässä on se, että aika harva on siihen loppujen lopuksi edes kykenevä, koskee molempia sukupuolia, vaikka voivat jopa itse sellaisesta haaveilla ja unelmoida......

Oma mielipiteeni tästä on se, että oikeasti vain aniharva on luontaisesti kykenevä homogeeniseen elämänkumppanuuteen, eikä se tietenkään onnistu edes silloin jos vain toinen on, vaan molempien täytyy olla, koska muuten suhde on jo lähtökohtaisesti epätasapainoinen..........siksipä tilastot ovat mitä ovat, sekä pettämiset yms. on ihan "normaalia" suhteissa ja sellaiset aidot rakastavat homogeeniset elämänkumppanuudet on todella harvinaisia.....

• possupossuntunteee

Tiesitttekö että alkoholisti narkkareilla on usein virheellisesti diagnoosina kaiken maailman lässy persoonallisuushäiriöt.Ne on vaan juoppoja,eks hauskaaaa:)

• ystävätrakastaa

Tulin just bestikseni luota yökylästä. Se ainakin rakastaa mua. Ja moni ystäväni myös, tapaan heitä taas illalla. :)

• Totuudenkertojatar

Olisinkin välillä yksin, siitä on kauan kun olen lauantai-iltaa yksin viettänyt. Nauttikaa sinkut, koskaan ei tiedä milloin se vaihe on ohi.

• Eipäs peloitella siellä..... ;P

• vuodenvitsi

Ai niinkö, että kaikki ne, jotka ovat parisuhteessa, kokee rakkautta? Herää pahvi! Ihmisiä yhdistää seksi ja raha, ei todellakaan rakkaus. Rakkautta ole ihmiskunta nähnytkään.

• AinaVääräNainen

Mä ajattelen sen näin: istun yksin kotona eikä tartte kuunnella jatkuvaa kitinää, siitä kun mä oon vaikee. Tai kun kirjoitan, käyn kahvilla kaverin kanssa. Tai teen omia juttuja. Ajattelen sen näin: mieluummin yksin kotona hiljaisuudessa, kämppä just sellainen kuin haluan, kaikki tavarat siellä missä mä haluan eikä tarvi riidellä kenenkään kanssa siitä, MIKSI mä kirjoitan toista iltaa peräkkäin seksistisiä juttuja tai kirjoitan blogia.

Olisihan se miekkonen kiva, mutta kukaan ei halua mua. En täytä ulkonäkövaatimuksia.

• 1212

"kukaan ei halua mua" = kukaan niistä tasokkaista (komeista, itsevarmoista, suosituista) ihastuksistani ei halua minua.

• AinaVääräNainen
        1212 kirjoitti:

"kukaan ei halua mua" = kukaan niistä tasokkaista (komeista, itsevarmoista, suosituista) ihastuksistani ei halua minua.

"kukaan niistä tasokkaista (komeista, itsevarmoista, suosituista) ihastuksistani ei halua minua."

En täytä ulkonäkövaatimuksia.

• Suomi-Maija

Omapa on vikani kun aina rakastun vain ja ainoastaan paskoihin jännämiehiin. Minkäs minä sille mahdan että olen toistuvasti oman kiimavittuni vietävissä.

• 113

Mielummin yksin kuin spermaviemärinä.

• päivännaurutt

Ei rakkautta oo olemassakaa, ihmiset rakastuu vaa ulkonäköön

• atännä

Rakastaapas :) Ja minäkin rakastan :) Minusta on ihanaa olla yksin kotona.

Nyt pitää mennä autoa huoltamaan tuohon pihalle naapureiden kauhisteltavaksi. Aina joku vanha köpö tulee siihen kyselemään typeriä... Taidan ottaa imurin mukaan ja iskeä letkun käteen ensimmäiselle :)

• Kilttiatm

Kyl naiset rakastaa jännämiehii.

• ätmilover

Minä rakastan ätmejä, mut ne ei mua. :(

• nimimerkitönj

Koskaan en oo yksin ees kotona ja minua rakastaa mies että meiän yhteiset lapset, jotta ei oo päässy käymään tuommosta. :)

Täänkö tahtositki kuulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      442
      5897
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4686
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3626
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      105
      3120
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      76
      2532
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2484
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      58
      2459
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2157
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1880
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1743
    Aihe