Sain pakit +40kg pullukalta

huijattu_perusätmi

Kyllä taas tuli todistettua naisen kuin naisen markkina-arvon ääretön suuruus..olin jo IHAN varma että saisin tussua viime yönä mutta tämä n.160-162cm pitkä ja varmasti yli 40kg ylipainoinen pubiruusu halusi vain ilmaiset trinkit jota auliisti tarjosin koko illan.

Tää pullukka valitteli koko ajan rahapulaa kun oli mukamas tippunut ansiosidonnaiselta pelkälle työmarkkinatuelle, mutta nyt myöhemmin tuli mieleen että se kertoo varmaan saman tarinan kaikille miehille jota se huiputtaa. Ei se nyt suoraan luvannut römpsää tietenkään, mutta antoi kuitenkin puheillaan ja eleillään epäsuoraan ymmärtää että seksi saattaisi tänä yönä olla mahdollista.

En tiedä kumpi harmittaa nyt huonosti nukutun yön jälkeen enemmän: se, että en saanut piparia vai se, että minua huijattiin näin helposti. Mimmi käytti kyllä surutta hyväksi mun pillunkiimaa..todella..se kyllä sumentaa järjen ihan kokonaan:(

41

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhymäolet

Kannattasko tulevaisuudessa ensin käydä huorissa ja sitten vasta mennä ravintolaan.
      Epätoivo meinaan näkyy naamasta.
      Liika yrittäminenkin on typerää.

• Talousnussija

Kyllähän puhut ihan asiaa. Ennemmin sitä maksaa pesästä, kuin laittaa mulkun kerjuulle. Noi läskit tosiaan tarjoavat pesäänsä, mut se on kauhuelokuva olla nussimassa läskiä.

• Voi teitä "pinmpin" orjia..... ;P

• Bi-nainen

Se vaan ei ollut kyrvän vaan alkomahoolin perässä. Sitäkin sattuu.

Kaiken maailman golddiggereille ei muuten kannata tarjota, kun ei se tarjoominen oo mikään tae että pillua tulis kuitenkaan. Mut ehkä ton jo itekin tajusit.

• 0075

Miehet tekevät sitäkin, että tyrkyttävät juotavaa ravintolassa. Nainen saattaa sanoa, että ei halua mitään, mutta mies vaatii ehdottomasti saada tarjota. Nainen kohteliaasti sitten suostuu, jotta mies lakkaa tuputtamasta. Myöhemmin mies valittaa, että nainen oli vain ilmaisten juomien perässä, vaikka nainen yritti vain olla kohtelias.

• Eiköhän se punpattava kumilelu käy siihen punppaamiseen siinä kuin irtsaritkin, jos on niitä vailla........no onhan niissä eroavaisuuksia, mutta toisaalta molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.... ;P

• jokumies83
        0075 kirjoitti:

Miehet tekevät sitäkin, että tyrkyttävät juotavaa ravintolassa. Nainen saattaa sanoa, että ei halua mitään, mutta mies vaatii ehdottomasti saada tarjota. Nainen kohteliaasti sitten suostuu, jotta mies lakkaa tuputtamasta. Myöhemmin mies valittaa, että nainen oli vain ilmaisten juomien perässä, vaikka nainen yritti vain olla kohtelias.

On semmosia naisiakin jotka tyrkyttävät että otas nyt juotavaa ja vähän muutakin :) Itelle on tullut noita vastaan aika monta menneinä vuosina.

• 097efcxxxx

Ei naisen 40 kilon ylipaino vielä korreloi tällä palstalla valittamista.

• HugsForAll

No voihan tuosta ottaa opiksi. Tuskin sellainen nainen joka vaatii ilmaisia juomia on kovinkaan ihastunut, ja tuskin muutenkaan sellainen tapaus jonka kanssa olisi erityisen kivaa.

Ei ainakaan ne pelimiehet jotka saavat paljon naisia tarjoile mitään juomia. Jollekin ihan missille saattavat tarjota yhden, mutta ei nyt ainakaan enempää.

• naurismaa

Ihan sama tarjoaako vai onko tarjoamatta, mikään juoma määrä ei takaa sitä että pääsee panemaan. Nainen se on lihavakin nainen ja tietää kyllä ne syyt miksi mies auliisti tarjoilee tälle eikä hyvännäköiselle. Naisilla harvemmin kiima nousee siitä että tietää olevansa kohta pelkkä panoreikä. Eri asia jos on jo valmiiksi riettailuun virittäytynyt.

• 1920

Niimpä. Mimmi päätti mielummin hyötyä tilanteesta itse, kuin tulla hyväksikäytetyksi, mikä oli aloittajan tavoite.

• tukevainen

Asiaa. Ite oon kerran jopa tehnyt niin, että annoin urpon tarjota mulle juomia koko illan. Sit lähdin muka vessaan, mut häivyinki kotiin =D
        Nyt miehet vetää kilarit, mutta mun mielestä se oli ihan oikein äijälle joka ihan avoimesti piti mua maksullisena naisena. Siis sanoi mulle, että maksaa juomat, jos saa pillua. Phahaah, ainut ongelma olikin se etten uskaltanut koskaan enää mennä samaan baariin. Mut siitäs sai äijä.

• hyvähyvä
        tukevainen kirjoitti:

Asiaa. Ite oon kerran jopa tehnyt niin, että annoin urpon tarjota mulle juomia koko illan. Sit lähdin muka vessaan, mut häivyinki kotiin =D
        Nyt miehet vetää kilarit, mutta mun mielestä se oli ihan oikein äijälle joka ihan avoimesti piti mua maksullisena naisena. Siis sanoi mulle, että maksaa juomat, jos saa pillua. Phahaah, ainut ongelma olikin se etten uskaltanut koskaan enää mennä samaan baariin. Mut siitäs sai äijä.

Hyvän opetuksen annoit. ;)

• 3523523

Huh huh miten säälittävää touhua. Onneksi en ole sentään noin alas vajonnut. Uskokaa nyt jo että naisille EI pidä tarjota drinkkejä baarissa oli sitten pubiruusu tai muotihottis.

• Säälittävää

Taas toteutui MA-teoria ja miesten hypergamia. Yritit omaa tasoasi korkeammalla olevaa naista. Miksi et tyydy omaan tasoosi?? Vai oletko mielummin yksin kuin huonon panon kanssa??

• Ex----------PUA

Olet taas nimimerkkisi veroinen, typerys.

Sehän nimenomaan kokeili naida alaspäin.

Onko jännämies hakannut viimeisetkin aivosolut sinun kuontalostasi?

• Säälittävää

Höpsis. Tyypillinen epätoivoinen ätmi yritti naista baarissa eli yritti ylöspäin. Torin kulmilla roikkuvat sekakäyttäjät olisivat sopivampi kohde, kuten varmaan itsekin kokemuksesta tiedät. Sitäpaitsi veikkaan ettei aloittajakaan ihan normimitoissa kulje.

Jännämiestä en ole vieläkään elämääni saanut hankittua, olen varmaan liian tylsä niille. Mutta jos haluan turpaani, niin otan sitten täällä niin paljon kehutun kiltin ja kunnollisen. Siitä porukasta näyttää löytyvän sairaimmat perverssit.

• Säälittävää kirjoitti:

Höpsis. Tyypillinen epätoivoinen ätmi yritti naista baarissa eli yritti ylöspäin. Torin kulmilla roikkuvat sekakäyttäjät olisivat sopivampi kohde, kuten varmaan itsekin kokemuksesta tiedät. Sitäpaitsi veikkaan ettei aloittajakaan ihan normimitoissa kulje.

Jännämiestä en ole vieläkään elämääni saanut hankittua, olen varmaan liian tylsä niille. Mutta jos haluan turpaani, niin otan sitten täällä niin paljon kehutun kiltin ja kunnollisen. Siitä porukasta näyttää löytyvän sairaimmat perverssit.

Onneton yh-nainen yrittää taas nostaa olematonta itsetuntoaan.

• Ex----------PUA
        Säälittävää kirjoitti:

Eikä yrittänyt. Yhtä leveä kuin pitkä kurppa ei ole missään suhteessa aloittajan tason yläpuolella.

Ja tämän porukan kiltit ja kunnolliset vaiin reagoivat siten, kuin naiset pakottavat heidät reagoimaan. Ystävällisinkin koira puree jos olosuhteet sen vaativat. Se on fakta että naisettomuus sairastuttaa miehen.

• Säälittävää

Mitä mun itsetuntoani kohottavaa tuossa muka sanoin? Sehän on selviö, että kaikki naiset ovat ätmien yläpuolella. Paitsi ehkä surkeimmat sekakäyttäjät.

Jos mies on jo niin heikko, että kuvittelee mielisairautensa johtuvan naisettomuudesta, niin on parempikin ettei sellainen pääse levittämään huonoja geenejään eteenpäin. Kyllä luonto hoitaa nämä kuviot.

• Ex----------PUA
        Säälittävää kirjoitti:

Mitä mun itsetuntoani kohottavaa tuossa muka sanoin? Sehän on selviö, että kaikki naiset ovat ätmien yläpuolella. Paitsi ehkä surkeimmat sekakäyttäjät.

Jos mies on jo niin heikko, että kuvittelee mielisairautensa johtuvan naisettomuudesta, niin on parempikin ettei sellainen pääse levittämään huonoja geenejään eteenpäin. Kyllä luonto hoitaa nämä kuviot.

No sinä olet elävä esimerkkki siitä, että myös heikompi WT-aines pääsee levittelemään huonoja geenejään, ja itse asiassa, jos tarkkoja ollaan se heikompi aines niitä kaikkein eniten levitteleekin. Mahtaako iskä olla tiedossa tuollakaan porsimallasi äpäräkakarallasi?

Entä minkälainen idiootti sinä oikein olet, jos sanot tietäväsi itse näitä ammuskelijoita paremmmin heidän motiivinsa? Sodini ja Rodger ovat senn suoraan tunnustaneet miksi he sekosivat, ja esim. Columbiinen ammuskelijoiden päiväkirjamerkinnöt todistavat, että naisettomuus siinäkin oli takana.

• Säälittävää
        Ex----------PUA kirjoitti:

No sinä olet elävä esimerkkki siitä, että myös heikompi WT-aines pääsee levittelemään huonoja geenejään, ja itse asiassa, jos tarkkoja ollaan se heikompi aines niitä kaikkein eniten levitteleekin. Mahtaako iskä olla tiedossa tuollakaan porsimallasi äpäräkakarallasi?

Entä minkälainen idiootti sinä oikein olet, jos sanot tietäväsi itse näitä ammuskelijoita paremmmin heidän motiivinsa? Sodini ja Rodger ovat senn suoraan tunnustaneet miksi he sekosivat, ja esim. Columbiinen ammuskelijoiden päiväkirjamerkinnöt todistavat, että naisettomuus siinäkin oli takana.

Niin, mitenköhän sinäkin olet tähän maailmaan päässyt? Äidin, putkimies-Paten ja aisuri-"isän" saumattomalla yhteistyöllä? Ainakaan mun lapseni isän ei tarvitse hävetä lastaan ja jos ikinä tulee epäilys isyydestä, niin sehän on nykyään helppo testata.

Sä olet näköjään todella kiinnostunut lapsista, varsinkin nuorista tytöistä. Iltalukemiseksi palstan lisäksi massamurhaajien elämänkertoja. Tuo on kai ihan tavallinen suomalaisen miehen sielunmaisema, mutta harvoin sitä pääsee näin avoimesti ihmettelemään. Olen jälleen kerran viisaampi, kiitos tästä!

• Ex----------PUA
        Säälittävää kirjoitti:

Niin, mitenköhän sinäkin olet tähän maailmaan päässyt? Äidin, putkimies-Paten ja aisuri-"isän" saumattomalla yhteistyöllä? Ainakaan mun lapseni isän ei tarvitse hävetä lastaan ja jos ikinä tulee epäilys isyydestä, niin sehän on nykyään helppo testata.

Sä olet näköjään todella kiinnostunut lapsista, varsinkin nuorista tytöistä. Iltalukemiseksi palstan lisäksi massamurhaajien elämänkertoja. Tuo on kai ihan tavallinen suomalaisen miehen sielunmaisema, mutta harvoin sitä pääsee näin avoimesti ihmettelemään. Olen jälleen kerran viisaampi, kiitos tästä!

KAikkien vanhemmat eivät ole kaltaisia WT-huoria, jotka porsivat kuvailemallasi tavallla.

Ja sinun lastesi isän ei tarvitse hävetä lastaan, koska ei siitä luultavasti edes tiedä, mutta sinua hän/he häpeävät siinä määrin, ettei kehtaa olla edes kanssasi, sinä kuvottava YH-huora.

Mitä tulee sarjamurhaajiin, niin tiesitkö että ne ja myös kouluammuskelijat ovat lähes poikkeuksetta YH-naisten lapsia? Joten kasvatat todennnäköisesti murhaavaa ja raiskaavaa aikapommia. Kaikki oman kunniattoman elämäntapasi vuoksi.

• Säälittävää
        Ex----------PUA kirjoitti:

KAikkien vanhemmat eivät ole kaltaisia WT-huoria, jotka porsivat kuvailemallasi tavallla.

Ja sinun lastesi isän ei tarvitse hävetä lastaan, koska ei siitä luultavasti edes tiedä, mutta sinua hän/he häpeävät siinä määrin, ettei kehtaa olla edes kanssasi, sinä kuvottava YH-huora.

Mitä tulee sarjamurhaajiin, niin tiesitkö että ne ja myös kouluammuskelijat ovat lähes poikkeuksetta YH-naisten lapsia? Joten kasvatat todennnäköisesti murhaavaa ja raiskaavaa aikapommia. Kaikki oman kunniattoman elämäntapasi vuoksi.

Koita nyt päättää, että olenko lutka vai huora. Olet pitänyt kovaa meteliä molemmista ja uhrannut hurjasti aikaa noiden erittelyyn, ja nyt sitten käyttelet mun kanssani termejä noin huolimattomasti. Totta kyllä, kaikkien vanhemmat eivät ole WT-huoria (en tiennyt että isätkin lasketaan tuohon kategoriaan), mutta sellainen normaalius ei selvästikään koske naisia vihaavia palstapoikia. Ja täällähän sitä näkee sujuvasti tuon kehityskaaren hyljitystä ressukasta seinähulluksi ätmiksi.
        Olenkohan muuten jossain kertonut jälkikasvuni sukupuolesta... Tuli vaan mieleen tuosta raiskaamisesta ja murhaamisesta. Ne taitaa olla kuitenkin kilttien ja kunnollisten miesten ajanvietettä, enimmäkseen. Mutta arvaile sä siellä mun elämääni kaikessa rauhassa, lämmittää mieltä kun tietää jonkun ajattelevan.

• Ex----------PUA

Älä.Koskaan.Tarjoa.

Ainakaan jos nainen ei ole ansainnut sitä.

Kerran jopa eräs muija, jonka iskin noin puolessa tunnissa (kaveri katseli huuli pyöreänä että ei helvetti!) kysyi minulta kesken kaiken, että tarjoanko hänelle.

En tarjonnut, johoon hän sanoi "oikea vastaus".

Lähdimme ensimmäisten jälkeen baarista, ja menimme naisen tykö nussimaan läpi yön.

Hupaisnta siinä oli se, että se tarjoili minulle olutta tissit paljaina.

Aamulla se kysyi: "teetkö tätä useinkin?"

Mutta muuten hyvä osoitus siitä, että jos nämä laarditynnyrit kehuskelevat (?) "saamisillaan" on siinä, että kyllähän se rumakin nainen saa. Ei se ole mikään saavutus tai haaste, vaan ihan MAT:n m ukainen tapahtuma.

Naisen taso näkyy siinä, että se on mahdollisimman pilaatumaton, mutta kysytty.

Se nainen joltai ei vaan irtoa, vaikka yrittäjää on.

• palstailija

Arrrgh, teki pahaa lukea. Ajattelit et teillä ois sanaton sopimus: sä juotat naisen känniin ja saat sitten tussua. Pummi muija näytti ettei se mee niin. Ei kannata ennen tarjota, ennen kuin ootte jutellu pidempään ja nainen on osoittanut kiinnostuneensa susta, eikä sun rahoista. Jos nainen on kiinnostunut, niin se tarjoo vastavuoroisesti seuraavat.

• 3ccftrft

Jos pildeä haluaa niin pitää järkätä jatkot eikä juottaa baarissa.

• Miten tuo todisti naisen markkina-arvon äärettömän suuruuden? Odotin tarinaan kliimaksia, joka sen olisi todistanut, kuten että juotettuasi häntä koko illan tämä puolikkaan norsun kokoinen nainen pokasi baarin komeimman ja statuksekkaimman miehen ja lähtikin hänen mukaansa.

Eihän sillä, että sinä juotit häntä ja hän ei antanutkaan, ole mitään tekemistä hänen markkina-arvonsa kanssa.

• kevlarvest

helka hei, mun kokemuksen mukaan jopa kymmeniä kiloja ylipainoiset rumat naiset saavat seksiseuraa n.s komeista miehistä - jopa ytmeistä - jotka panevat näitä valaita pinpsunpuutteessa baari-illan jälkee. Seurustelukumppaniksi he eivät kyllä kelpaa vaikka sitä ehkä pullukat salaa toivovatkin suostuessaan pildenantoon.

Tässä pitäisi erottaa se vanha tuttu seksimarkkina-arvo yleisestä (seurustelu)markkina-arvosta, niissä on suuri ero varsinkin mitä naisiin tulee. Järjestään nainen kuin nainen saa seksiseuraa komeistakin miehistä - ja saa vielä halutessaan siitä rahaakin. Aloittajan olisi kyllä pitänyt tarkentaa/selventää tätä asiaa, ilmeisesti hän ajatteli että hän on korkeammalla "tasolla" kuin tämä pullukka mutta ei kuitenkaan saanut pillua, paha sanoa.

• ATM-automaatti
        kevlarvest kirjoitti:

helka hei, mun kokemuksen mukaan jopa kymmeniä kiloja ylipainoiset rumat naiset saavat seksiseuraa n.s komeista miehistä - jopa ytmeistä - jotka panevat näitä valaita pinpsunpuutteessa baari-illan jälkee. Seurustelukumppaniksi he eivät kyllä kelpaa vaikka sitä ehkä pullukat salaa toivovatkin suostuessaan pildenantoon.

Tässä pitäisi erottaa se vanha tuttu seksimarkkina-arvo yleisestä (seurustelu)markkina-arvosta, niissä on suuri ero varsinkin mitä naisiin tulee. Järjestään nainen kuin nainen saa seksiseuraa komeistakin miehistä - ja saa vielä halutessaan siitä rahaakin. Aloittajan olisi kyllä pitänyt tarkentaa/selventää tätä asiaa, ilmeisesti hän ajatteli että hän on korkeammalla "tasolla" kuin tämä pullukka mutta ei kuitenkaan saanut pillua, paha sanoa.

Tuohan on nykypäivänä suosittua kompensointia. Naisille vain taso ratkaisee, ja antamalla helppoa seksiä (tai jopa pysymällä uskollisena miehelle joka paneskelee muita), he saavat korkeamman tason miehen. Näin ero ytmien ja muiden välillä kasvaa, koska ytmeillä on aina ringissä varalla KTN joka auttaa purkamaan paineet.

Olen kyllä samaa mieltä aikaisempien kommentoijien kanssa että ap oli aika hölmö. Kyllä kokenut pubiruusu tietää miksi sitä viinaa tarjotaan, ja osaa käyttää tilaisuuden hyväkseen. Aika hyvä nyrkkisääntö on että jos nainen pyytää/vaatii sinua tarjoamaan, etenkin koko illan, hän ei pidä sinua minään. Seksiä ei takuulla ole luvassa.

Mitä tulee "sanattomaan sopimukseen", sellainen ei ole pätevä vaikka nainen suoraan lupaisi seksiä. Kuka maksaisi palvelusta jota ei ole pakko toimittaa?

• tuurimatkassa

Ole onnellinen, ajattele miten pahasti sinun olisi käynyt jos tuo mainittu ihravuori olisi päällesi istunut, jos et olisi tukehtunut, niin sitten olisit ainakin saanut jonkun myrkytyksen läskin hautoman pesemättömän, kusisen vitun lemusta

• Elämänkurppasii

Pojat voisi muistaa jatkossa, että juuri sinusta kiinnostunut nainen tarjoaa itse. Niin juomaa kuin.. ;) Tai sitten vuorotellen tarjotaan.
      Eka treffeillä mieluiten kumpikin maksaa omansa, ehtii sitä sitten parisuhteessa tarjoilla ja hemmotella jos tuuri käy kummallekin.

Omaa tyhmyyttä jos maksaa ja hei, vielä sellaisesta josta ei oikeasti olisi kiinnostunut päivänvalossa?! Eikö sillä drinksujen hinnalla olisi saanut köh, maksullisen? Itsekin olen välillä pohtinut niitä mieshuoria kun käsityöt ei kiinnosta mutta.. hyhy niitä mahdollisia tauteja yms :D

• Ei kai niillä sen enempää tauteja ole, kuin muillakaan.....voipi olla ihan toisinpäin, sehän riittää jo tauteihin, että harrastaa yhden ihmisen kanssa seksiä, joka on harrastanut vain yhden ihmisen kanssa........eipä tarvitse tämän ajan hassussa maailmassa kauheasti mielikuvitusta käyttää näissä asioissa....

• Naishenkilö

Ei juomien tarjoaminen ole mikään lupaus seksistä. Yhtälailla mies voi jopa kesken aktin ilmoittaa ettei haluakaan ja se on vain hyväksyttävä.
      Baari juomista varten ja muut touhut muualla.
      Maksulliset naiset hoitavat tyylillä hommansa ja saatte rahoillenne myös vastinetta. Juokaa itse omat rahanne.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Olen saanut useilta lihavilta naisilta pakkeja enkä itse ole ylipainoinen.

• Bartelesdo

oletko saanut pillua lihavaklta naiselta?

• suuretluulot

Mistä lähtien läskien implisiittinen dissaaminen lasketaan kunnollisuudeksi? Tai fiksuudeksi?

• 450
        suuretluulot kirjoitti:

Mistä lähtien läskien implisiittinen dissaaminen lasketaan kunnollisuudeksi? Tai fiksuudeksi?

Jep

• m88vs

Markkina-arvo ja markkina-arvo. sanompahan vaan, että tässä tapauksessa tuo ylipainoinen muija ei varmasti miettinyt mitään markkina-arvoja, ytmn, atmn, ktmn ja muita teorioita. Se vain näki että jätkähän pitää läskiä varmana panona ja päätti opettaa ettei se nyt ihan näin mene.

Itellä muutama samanlainen yritys ollut, eli römpsä mielessä lähestynyt vastavanlaisia "keijuja" siinä toivossa että tuommoiselta ainakin jotain läheisyyttä sais! Ei irronnut, mutta en ole onneksi sentään alentunut tarjoamisautomaatiksikaan. Syy miksi ei irtoa on juurikin tuo ylläoleva.

• 418

Sinä olet tajunnut asian ytimen.

• näinonnäreet

Yksi hyvä puoli lihavissa naisissa kyllä on.

Nimittäin.

Ne antaa pikkasen helpommin panna peppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4244
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      165
      3650
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      85
      3111
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe