Miksi naiset antaa pillua vaikka ovat varattuja
Panin eilen varattua naista
51
6196
Vastaukset
- sindipindi
Sehän on vaan käyttötavaraa. Jakaminen tuo iloa elämään.
- atännä
Jos se varaus on vanhentunut?
Miksi pelaat parisuhteessa olevien naisten kanssa?- atännä
...tai sitten se vain sanoi olevansa varattu, ettet jää roikkumaan ;)
Kysymyksestäsi voisi ehkä ajatella, että paheksut parisuhteessa olevien muita seksisuhteita? Voihan sillä pariskunnalla olla vapaa suhde, ei kaikkien itsetunnolle ota muut seksikumppanit. Jos tuo kysymyksesi oli tarkoitettu paheksuvaksi, niin sinähän sen tilanteen mahdollistit... onko morkkis? :) Sinkkumiesten on pakko vehdata varattujen naisten kanssa, koska te sinkkunaiset pihtailette. :-/
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Sinkkumiesten on pakko vehdata varattujen naisten kanssa, koska te sinkkunaiset pihtailette. :-/
Koska me sinkkunaiset osaamme viihdyttää ihan itse itseämme :) Ollaan niin taitavia... Päästään helpommalla, ei tarvi kysellä aamusella koskas se sinkkumies olis kotona jos ny lähtis.
atännä kirjoitti:
Koska me sinkkunaiset osaamme viihdyttää ihan itse itseämme :) Ollaan niin taitavia... Päästään helpommalla, ei tarvi kysellä aamusella koskas se sinkkumies olis kotona jos ny lähtis.
Voihan sitä mennä myös miehen luo ja sitten lähteä kun haluaa.
atännä kirjoitti:
"Koska me sinkkunaiset osaamme viihdyttää ihan itse itseämme :) Ollaan niin taitavia.."
Monenko dildon käyttämä olet?
Miksi teitte mitä teitte kumpainenkin?.....tai noh, mitäpä uutta tämän taivaan alla.....mutta on niitä toisenlaisiakin....mitkä eivät p*rseile ikinä milloinkaan missään tilanteessa mitenkään, vaikka harvinaisia ovat, niin niitäkin on........jossain...
- ytm-panomies
Varattu pillu on jo valmiiksi lämmin.
- helgamies
varatut naiset tasokkaampi kuin sinkkunaiset ja kiimavittu tottunut toimintaan.
- Anonyymi
Et varmaan oikeasti tarvitse minkään näköistä naista. Pääasia että on alapää. Yläpäässä voi olla vaikka säkki tai pussi. Ihan sama sulle, vai mitä?
Piruuttani joskus jututtanut noita varattuja kun käyneet profiilissani ja selityksenä on ollut yleensä, että ovat miehensä kans lähinnä kämppäkavereita nykyään..-No enhän minä varattuihin sekaannu. Eihän näitä voi muuta ku sääliä ja halveksua.
Sitten sitä, että ollaan kyllästytty parisuhde elämään ja seksiin sen yhden ja saman kans. Halutaan kokeilla uutta ja toteuttaa fantasioitaan.
Mies matkoilla, niin siellä saattaa muija harrastaa ryhmäpanoja silla aikaa ym.- Anonyymi
Tuttua tuollaiset. Minullekin on tullut mies tekemään tuttavuutta, kun vaimo on kuulemma vain taloudenhoitaja.
Naisten selityksiä: "ketään ei voi omistaa", "on oman miehen syy että tekee mieli vierasta", "itsenäinen ja ja vahva nainen tarvitsee vaihtelua ja seikkailuja".
- lumppujenselityksiä
Olkoon syy mikä tahansa niin varattu joka menee pettämään on LUMPPU. Kiinni jäädessään on sitten niiiiiiiiiiiiiiiiiin katuvainen ja kun "toinen mies vei, en tiedä mikä muhun meni" ja muuta päläpälä-juttuja. Miehensä kanssa lähinnä kämppiksiä-selittäjät ne pahimmat huoraajat onkin.
- HugsForAll
Minä olen HC-ATM (ei minkäänlaista suhdetta).
Minua on koko elämäni aikana lähestytty 7 kertaa. Näistä kolme halusi treffeille (olen siis ollut treffeillä kahdesti, kolmannen lähestyminen tuli yllättäen). Loput neljä halusivat seksiä - ja olivat kaikki varattuja naisia. Sen lisäksi parikin kaverin naista on jäänyt kaverillisen halin sijaan halailemaan minuuttitolkulla tavalla joka alkoi olle vähän kyseenalaista, siis poski poskea vasten, jne.
Tämä kertoo jotain. On hyvä naisia, mutta hyvin suureen osaan naisista ei ole luottaminen. Pääsääntöisesti ovat niitä naisia joilla on taustalla irtosuhteita/panosuhteita, ehkä useitakin. - antajalta
Kysyin antajalta ja sain typerän vastauksen ”sua kehuttiin”. Arvaan, että tuo oli ns. hätävalhe.
- Nainen_n
*share the fun* ;)
- Matheus84
Viimeisen kahden viikon aikana oon käynyt kolmesti saman varatun äipän sisällä.
Eipä ole kiinni sukupuolesta, vaan ihmisestä. Taitaa yleensä pettäjillä olla paha olo itsensä kanssa, mitä on hieman haastatellut.
- ongelmaaniilläon
jep
- Nainen_on_lutka
Olen minäkin nussinut varattuja naisia, yksi ihan lähipiiriin kuuluvakin. Näinhän se on että varatut antaa tosi helposti ja sinkunaisilta on mahdotonta saada pillua.
- Naisasialooseri1
Minäkin olen pannut varattua naista. Nainen antaa varattuna pillua jos mies on tarpeeksi omaa miestä tasokkaampi, kuten minä olen.
- Nainen_on_lutka
Niinpä ja varatut naiset pettää monesti kostoksi miehelleen. Ei tarvitse aviomiehellä isoa mokaa tehdä kun nainen sen kostaa jakamalla persettä. Itse pääsin kerran kostopanolle kun miehensä oli ryypännyt viikonlopun, muuta se ei tarvinnut.
- etoletasokas
Sulla on kova usko omasta tasostasi.
- 2013
No sen oma mies olikin sitten super-hc-ätmi! Kuinkas tuollainen yhtälö on mahdollinen, että noin tasottomalla miehellä on nainen?
- kiltti-ja-kunnollinen
Kaikki pettäjät pitäisi laittaa jätepuristimeen
- Suureentarpeeseen
Tärkeä aihe, siksi nosto. Haittaako jos samalla reijällä on paljon pilkkijöitä?
- Anonyymi
Ei haittaa, jossei ole oma reikä vaan jonkun toisen oma ja soma?
- kuinkamitenentä
Entä jos varattu mies panee varaamatonta naista. Mitenkäs sitten sanotaan?
- Tiedänyhden
Ensinnäkin miksi sinä panet varattua? Sen kun kerrot ja perustelet hyvin niin voidaan sitten tuomita kumpi on isompi pönttö. Mutta jos teillä sama syy panemiseen niin haittaako se ketään. Minäkin tiedän yhden lumpun joka panee varattuja kotonaan. Saako sen tuomita? Saa mutta enhän sitä sille sano! Hyvä kun pukille pääsit ja vielä hehkutat sitä. Niin se tuokin lumppu kertoilee kylillä panojaan ihan itse. Ja ukkomiehet naureskelee kun siellä käynyt useampikin nauttimassa.
- vuoroviikoin
Varatun on kätevintä olla toisen varatun kanssa, niin ei tule ikäviä roikkumisia puoleen taitoiseen. Voi aina muistuttaa, että ethän halua menettää aviovaimoasi/miestäsi.
- Tasapainotärkein
Niin varattu jos nai sinkkua tietäen on epätasapaino silloin kyseessä. Toisen joutuen siihen painostukseen että Käräyttää. On se parempi että molemmat on varattuja silloin tasapaino eikä pelkoa toisen kiristyksestä .
- mikäsittenonmielessä
Paitsi jos varatulla ei ole enää pitkän tähtäimen suunnitelmaa avioliiton säilymisen suhteen muutenkaan. Mutta on tietysti eri juttu, jos kyseessä on vain salainen panosuhde ja halutaan samalla säilyttää liitto.
- Tämä-selvä
Varattua saa panna jos se antaa. Ei saa olla itse varattu.
- Anonyymi
jos ei oma mies pysty panemaan pakko naista on auttaa
on auttanut sitä jo n6v joka viikko
hyvä pano mulle - Anonyymi
Elättäjä ja rakastelija ovat usein eri mies.
- Anonyymi
Nainen nauttii huomiosta ja et saa olla haluttu toiselle. Nostaa heidän heikkoa itsetuntoa? Kärsivät hetken mielijohteesta, jonka unohtavat sitten nopeasti.
- Anonyymi
Jo oli taas tasokas ylösnosto, jostain menneisyydestä. Naiset sitä ja naiset tätä...
Kirjoittaisitte suoraan ett halveksitte naissukupuolta, jottei akat vähempää vois kiinnostaa.
Pojat on poikia ja tulevat toimeen keskenäänkin, ilman akkaväkeä.
Hauskaa uudenvuoden odotusta, loppiaisena kai viimeisetkin naaraat hirtetään ja maapallo pelastuu. - Anonyymi
Sehän on ollut kuin puhelinmyyjien pikkujoulu..
Tuuttas varattua... - Anonyymi
No varattunahan se pillu ikään kuin jo tehnyt sen tehtävänsä, ei sitä enää tartte panttailla.
- Anonyymi
elvät saa kotona
Sehän on mennyt kuin puhelinmyyjien pikkujouluissa...tuuttaa varattua. 🤣
- Anonyymi
Hyvän moraalin kannalta ei tulisi tehdä niin puolin eikä toisin. Tautien mahdollisuus on myös aina, oli kondomia tai ei.
Toisaalta tilanteet vaihtelee. Voi olla, että puoliso on ollut itse ensin petollinen, jolloin toinen osapuoli katsoo myös oikeudekseen tehdä, mitä haluaa. Onko silloin oikeus toimia noin..,
Mistä lähtökohdasta kukin sitten toimii. Mielestäni ei ole hyvä toimia noin.- Anonyymi
Eiks sul ätmeröinen ole koskaan muuta kirkoitettavaa ku toi seksi ja sukupuolisuus?
- Anonyymi
Vau oispa mun vaimo
- Anonyymi
En osaa sanoa muiden puolesta,
mutta olisiko löyhempi moraali
jo alun alkaen?
En ole koskaan tuota harrastanut.
Ihastunut olen kyllä varattuna, mutta
peesettä en olisi silloinkaan voinut jakaa. - Anonyymi
Sitten sinä heräsit tyyny kuolassa
- Anonyymi
PILLU SE VAAN ON SINNE VAA ROJUT TORVEEN
- Anonyymi
Hölynpölyn sontaa tuo sinun juttus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4425897Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873626Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-202135751053120- 762532
- 452484
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!582459- 922157
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131880MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171743