Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Fiksusti teet.....halejakin on erillaisia ja halaajista ei aina tiedä mikä on mielessä oikeasti. ;D

Noista halaajista nyt tietää ja hyvähän se on, et viikarit oppivat halimisin nuoresta asti ja saavat tunteisiinsa palautetta. =)
  2. Noh...taidat sinäkin olla halia vailla, vaikka et sitä myöntäisikään.... ;P

Nuo kohdat B:stä E:hen, ovat nyt jotain ihan muuta kuin missä aloituksessa puhuttiin, näin ainakin itse tulkitsen asiaa.....

Kohta A, niin ...heh..heh...jotkut kohdat, mutta eivät kaikki, vaan jotain muuta, kuin turhamaisuutta sanan täydessä merkityksessä.

Kohta F olen ihan elävässä elämässä kuullut naisiltakin samantapaisia kommentteja joskus, eli en itse sulkisi pois, ettei nainen voisi tuota kirjoittaa vaikka ei kuuluisikaan edes johonkin tiettyyn ryhmittymään esim. uskovaiset jne. - Lisäksi sinulla näyttää olevan hieman samanlainen asenne, kuin joillakin miehillä, eli "omasta sukupuolesta ei puhuta pahaa, eikä arvostella, eikä nosteta tiettyjä asioita raa`asti esille", vaikka syytä olisikin......

En pidä "hyvä veli" kerhoista sen enempää, kuin "hyvä sisko" kerhoistakaan.......

"paljastui kyllä naisille, miehet kun ajattelee eri tavoin kuin naiset. Mutt ei se mitään...emme me naisetkaan osata lukea miehiä. Täysin mysteerisiä ihmisiä olette."

Yleistys, yksinkertaistus ja niputus.....hmmmm..

Mielenkiintoinen näkemys sinulta......ymmärsinkö ihan oikein, että sinäkin tulkitset sukupuolet vahvasti toistensa klooneiksi? - Silloinhan olet aika vahvasti samaa mieltä monen palsta miehenkin kanssa, vaikka olettaisin, että jopa joku nainenkin voi nähdä asian toisin, mutta sitä en tiedä kuinka paljon heitä ihan oikeasti on.......jotkut ovat ja jotkut eivät ole sen tiedän.....

Kyllähän todellisuudessa miehillä ja naisilla on omissa ajatuksissaan paljon eroja, sekä myös luonteessa/persoonallisuudessa/arvoissa, joten ei se nyt ihan noin mene.....

"naiset sitä ja miehet tota"...."kaikki naiset/miehet"...jne...jne...sen käsityksen tuosta nyt taas saa, enkä jollain tavalla vaan pidä tuollaisesta monestakaan syystä - toki jos katsoo kuuluvansa johonkin suureen massaan ja tuntee olevansa samanlainen kuin suurin osa omasta sukupuolesta, niin silloinhan tuollainen on ihan ymmärrettävää....

Ei ole mitään mysteerejä, eikä tarvetta ajatusten luvulle, kunhan ei sorruta joihinkin sukupuolten välisiin vaikenemisen lakeihin, eikä leikitä mitään "hyvä veli/sisko" kerhoja.........avoimuus, rehellisyys, puhuminen jne.
  3. Kommenttini alkoi olen eri mieltä kuin IkisM asiasta......se oli ainoa mikä viittasi sinuun.

"toisen huomioiminen ole minusta mitenkään teennäistä,"

Normaalia, niin kuin sanoin......älä yritä tunkea sanojasi suuhuni tai yritä vääntää minun ajatuksiani muuksi....

Teennäinen tarpeelliseksi tekeminen ei ole tervettä huomioimista, ainakaan ilman, että molemmat tietävät mikä on homman nimi, vaan jotain ihan jotain muuta.

Toista voi huomioida monella eri tapaa muutenkin, vaikka ihan vain kiittämällä, että toinen on olemasssa siinä vierellä, tekemällä pieniä tai suuria tekoja, pitämällä toista hyvänä monella eri tavalla yms.

"Sinä juurikin halusit sitä että apua pyydetään vain tosi tarpeeseen"

IkisM......olet aika spede, jos sait tuon käsityksen ensimmäisestä kirjoituksestani, kuten itsekin tiedät en siinä noin sanonut, mutta jatka toki spedeilyäsi ja yritä vääristellä minkä ehdit.

Sanoin siinä monia asioita, kuten esim, että syyksi riittää vaikka vain halu olla toisen lähellä, opetella/oppia/opettaa yhdessä vaikka toisesta ei olisikaan edes "hyötyä" aluksi jne..jne..jne...

Sanoin siinä myös, että asioita voi tehdä ristiin rastiin, eli ei ole esim, aina väliä kumpi on parempi missäkin, vaan voi esim, toinen paistaa pihvit ja toinen tehdä salaatin/jälkiruaan, vaikka toinen olisi "parempi" tekemään juuri sitä toista asiaa.....eli ihan ajan, mielenkiinnon, jaksamisen jne. mukaan.

Tuo "ei tartte auttaa" on edelleen jostain sun omasta per...päästäsi, joten lopeta se vääristely, kuten sanoin jo ensimmäinen viestini oli sellainen, johon et olisi tota sontaa voinut heittää.

"nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni."

Tuo oli se sinun alkuperäinen idea, johon otin kantaa, ettei tuollakaan ole väliä, kunhan molemmat sen tajuavat, eikä leikitä mitään teatteria.

Tuo kuuluu kategoriaan, että esim. häviää tahallaan, että ressukalle tulee hyvä mieli ja ressukka ei edes itse tajua sitä....jne..jne....

Sinä luit minun ensimmäisen bittiavaruuteen kadonneen pidemmän version ja sait siitä jotain onkeesi, jonka jälkeen alat vääristelmään ja tunkemaan sanoja suuhuni......Säälittävää....
  4. Jeps, eli olen trolli ja valehtelija mielestäsi, jos nyt oikein ymmärsin?- ainakin siltä tuntuu, että kohdistat nämä syytökset jostain syystä minuun?

Mistähän sinäkin olet niin mielesi pahoittanut???

Minä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä nimimerkillä siitä asti kuin sen tein, jos ei oteta alkuaikojen "kilttiä" trollaamista, jonka tarkoitus oli hieman puhdistaa palstaa......

En koe valehdelleeni missään vaiheessa, joten mistä moinen syytös???

Anonyymi palstalla en kyllä ala kaikesta puhumaan ja kaikista henkilökohtaisista asioista, eihän täällä tiedä ketkä ovat aitoja ja ketkä ei, kuka vaan voi näytellä olevansa ihan mitä haluaa.........en usko, että kovin moni muukaan niin tekisi, varsinkin jos käyttää yhtä ja samaa nimimerkkiä ihan oikeasti, syitä ei tarvitse varmasti selittää.....

"ilman raakaa rehellisyyttä ei ole antoisaa keskustelua."

Väite pitää täysin paikkaansa, kuten myös se, että jos päättää johonkin vastata, niin vastaa itse asiaan, eikä vastaa mitä sattuu jne....jne...onhan niitä juttuja vaikka kuinka paljon, mistä se sujuva ja antoisa keskustelu muodostuu.

Sinulla on oikeus pitää minua trollina ja valehtelijana - se kun ei ole minulta pois, eikä myöskään sinulta, minun "trolli valheet" pystyy todella helposti ohittamaan, koska jos kommentoin, niin teen sen aina käyttäen tätä samaa nimimerkkiä, eli kun näet tämän nimimerkin kommentoineen, niin ohita se, Helppoa Kuin Heinänteko, Eiks Jep?!

Harmikseni täytyy todeta, että minähän en samaan pysty, koska sinä et samoin toimi, vaan vaihtelet nimimerkkiä mielesi mukaan, jolloin voi käydä niin, että kommentoin vahingossa johonkin sinun kommentiin ja sitten sinä taas mielesi pahoitat.......

Kun kerran muuten kohdistit noin tuimasti tuollaisia syytöksiä, niin hassua tässä on se, että sinähän se siinä vaihtelet nimimerkkiä (=trollaat), jolloin sinua ei voi tunnistaa, eikä kommentteja kohdistaa tiettyyn nimimerkkiin......sitten vielä jauhetaan muille trollaamisesta ja raa`asta rehellisyydestä., Niimpä! 8-0