Minkälainen minun pitäisi olla

tämmönentapaus

jotta mies tekisi aloitteen. En tarkoita ulkonäköön liittyviä seikkoja vaan enemmänkin käytökseen, eleisiin yms. Olen hymyillyt ja salaa/sattumalta vilkuillut. Olen varmaan joku asburger tai jotain. En vaan osaa! Naapurimammoilla miehet vaihtuu kuin sukat, itellä ei oo ketään. :(

Olen ollut pitkässä suhteessa ja eron jälkeen ei pitkään aikaan seurustelu edes kiinnostanut. Mutta nyt asiat ovat toisin ja olen huomannut, etten osaa nykypäivän vinkeitä.

32

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15p5

Menet vaikkapa vastaanottokeskukseen, eiköhän sieltä mies sinulle löydy.

• etkösaaselvää

No, säästyispä rahat. ätmien kun pitää tilata katalogivaimo kaukomailta...

• tarralenkkari999

Tee itse aloite?

• eikälihavasaaolla

sinun pitää olla alle 22v ja neitsyt

• Katselen.vielä

Olet vain oma itsesi. Turha se on näytellä jotain muuta, ilmi tulee kuitenkin ja se suhde loppui sitten siihen.

• tämmönentapaus

Tähän asti olen ollut oma itseni, eikä kukaan ole tullut juttelee. Pitkiä katseita kerään ja poikaporukoiden virnuilua. Mitä sekin meinaa?

• Käy suihkussa ja kampaa tukka.

• peräsbetoni

Hampaat pitää myös pestä. >:(

• kanaasaatana

Joo. Ja ei saa pukeutua markettifarkkuihin.

• Rector

Älä ainakaan rupee miettimään eleitä jne liikkumista. Sillä sä ahdistat itsesi nurkkaan ja alat näyttämään teennäiseltä. Tee päin vastoin, murra sun kahleeet, tule ulos siitä lokerosta joka määrittelee sut joksikin. Näin tulet vapaammaksi. Ja mitä rennompi olet, sen aistillisempi olet ja sen kyllä miehet huomaa.

• MammatRoistomagneetteina

Onko se siis hyvä asia, että naapurinmammoilla vaihtuu miehet kuin sukat. Itse pitäisin tuollaista sukanvaihtajanaapurinmammaa hirviönä.

• ymmyrkäinen

Voih. Kohtasin tänään ystävällisen ja viehättävän miehen, jonka katse oli lämpöä täynnä. Miksi se ei riitä?

• Sun ois pitäny sanoo sille "alaks munkaa" tai sitten vaihtoehtoisesti esittää sille tää biisi....https://www.youtube.com/watch?v=stkSgl7NL5M

Jos siis olit kiinnostunut, mut jos ei ollut sitä sielujen sympatiaa, sekä kemiaa (psyykkis/fyysistä), niin eipä kaikki vaan ole kaikkia varten......tai no jotkut arvostaa muita asioita enemmän.

Hieman väsynyttä, näin väsyneenä, pahoittelut siitä.... ;P

• Kilttiatm

Nainen voi olla minkälainen vain koska mies tekee aina aloitteen. Olet varmaan ollut väärässä seurassa, ehdotan että menet sinne koulun rööki jengin lähettyville silmäilemään niitä tulevia jännämiehiä ja varmasti saat alotteita.

• 1212

Kun kirjoitat että miehet eivät tee aloitteita, tarkoitatko:

A) miehet eivät tee aloitteita?
      B) komeat, hauskat, menestyneet, urheilulliset ja sosiaaliset miehet eivät tee aloitteita?

Jos A, panosta ensiksi ulkonäköön. Kaiken ikäisten miesten silmissä 20-22v nainen on kaunein (ja voin linkata yliopistotutkimuksen aiheesta), eli mitä vanhempi olet, sitä enemmän on tehtävä duunia että pärjäät kilpailussa. Sitten hymyä, ja opettelet itse tekemään aloitteita. Niin muutkin naiset tekevät kun eivät ole enää 20 .

Jos B ja kuvaat itseäsi "mammaksi", tavoittelet kuuta taivaalta. Laske rimaa.

• tämmönentapaus

Vastaus A. Kukaan mies ei tee aloitteita tai jos tekee ne on niin epämääräisiä, ettei voi olla varma millä mielellä mies on liikkeellä. Miksi miehet eivät kysy suoraan lähtisikö nainen treffeille? Mies saattaa ilmaista pitävänsä naisesta, mutta siihen se sitten jääkin. Tällainen vanhemman puoleinen daami on aika tarkka siitä ettei tee itsestään pelleä - eli mitään aloitetta itse en mene tekemään.

• 1212
        tämmönentapaus kirjoitti:

Vastaus A. Kukaan mies ei tee aloitteita tai jos tekee ne on niin epämääräisiä, ettei voi olla varma millä mielellä mies on liikkeellä. Miksi miehet eivät kysy suoraan lähtisikö nainen treffeille? Mies saattaa ilmaista pitävänsä naisesta, mutta siihen se sitten jääkin. Tällainen vanhemman puoleinen daami on aika tarkka siitä ettei tee itsestään pelleä - eli mitään aloitetta itse en mene tekemään.

Eli miehen täytyy tehdä aloite, yrittää hurmata sinut, ja arvon prinsessa sitten vain päättää että sanoako kyllä vai antaako pakit jos vaikka seuraava yrittäjä olisi vielä kiinnostavampi?

Jospa miehetkään eivät halua tehdä itsestään pellejä? Ja mahdatko itse ilmaista kiinnostuksesi selkeästi?

Kuten sanoin, et ole enää 20 . Nuoren naisen markkina-arvo on pilvissä, eikä tarvitse kuin odotella että miehet tulevat jutuille. KUKAAN ei halua tehdä aloitteita, ei naiset eikä miehet. Syy miksi nuoret naiset eivät tee aloitteita on se ettei heidän tarvitse. Ei sinun taitosi ole mihinkään kadonneet, et vain ole enää nuori.

http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800

• tämmönentapaus

Itku-potku-raivari!
        Nuo teidän MA-teoriat ei päde. Ei mulle kakskymppisenäkään tarjouksia sadellut. En ollut silloinkaan ruma, lihava tai "pissis". Joku on kypsällä iällä tullut kertomaan kuinka kadehti minua silloin. Jaa, miksi? Ei mulla sillonkaan mitään ollut.

Ehkä aloitteen tekemisen vaikeus piilee siinä, ettei tiedä onko ko henkilö varattu. Kakskymppiset aika usein on sinkkuja.

• 1212

Itku-potku-raivari!
        Nuo teidän MA-teoriat ei päde. Ei mulle kakskymppisenäkään tarjouksia sadellut. En ollut silloinkaan ruma, lihava tai "pissis". Joku on kypsällä iällä tullut kertomaan kuinka kadehti minua silloin. Jaa, miksi? Ei mulla sillonkaan mitään ollut.

Ehkä aloitteen tekemisen vaikeus piilee siinä, ettei tiedä onko ko henkilö varattu. Kakskymppiset aika usein on sinkkuja.

Kyllä ne pitävät paikkansa.

Moni vanhempi nainen ei vain ymmärrä ettei markkina-arvoa voi mitata pelkästään tarjousten määrän perusteella. Esim. koska:
        - vanhempana suurin osa tasokkaista miehistä on viety, eli lähestyjien taso on alhaisempi
        - suurempi osa lähestyjistä on helpon seksin perässä, suhteeseen halutaan nuorempi

Ja sitten tärkein syy:

- nuorempana pojat eivät uskalla lähestyä koska eivät usko mahdollisuuksiinsa. Esim. minun luokkani kaksi seksikkäintä tyttöä olisivat saaneet aivan kenet tahansa koko oppilaitoksesta sormia napsauttamalla, mutta harva uskalsi lähestyä heitä. Vanhempana miehet uskaltaisivat lähestyä, mutta sama nainen vanhempana ei sytytä ulkonäön perusteella. Siksi neuvon tekemään aloitteita että pääset hurmaamaan vaikkapa luonteellasi

• tämmönentapaus
        1212 kirjoitti:

Kyllä ne pitävät paikkansa.

Moni vanhempi nainen ei vain ymmärrä ettei markkina-arvoa voi mitata pelkästään tarjousten määrän perusteella. Esim. koska:
        - vanhempana suurin osa tasokkaista miehistä on viety, eli lähestyjien taso on alhaisempi
        - suurempi osa lähestyjistä on helpon seksin perässä, suhteeseen halutaan nuorempi

Ja sitten tärkein syy:

- nuorempana pojat eivät uskalla lähestyä koska eivät usko mahdollisuuksiinsa. Esim. minun luokkani kaksi seksikkäintä tyttöä olisivat saaneet aivan kenet tahansa koko oppilaitoksesta sormia napsauttamalla, mutta harva uskalsi lähestyä heitä. Vanhempana miehet uskaltaisivat lähestyä, mutta sama nainen vanhempana ei sytytä ulkonäön perusteella. Siksi neuvon tekemään aloitteita että pääset hurmaamaan vaikkapa luonteellasi

Ok. Keskustelu hieman rönsyilee alkuperäisestä, niin jospa palattaisiin siihen takaisin, sillä lisätiedolla, että itse en tee aloitetta. :D

Haluaisin siis tietää minkälaista naista miehet yleensä "uskaltavat" lähestyä/tehdä aloitteen. Luin miehen vuodatuksen siitä kuinka vastaan kävellyt nainen oli ensin katsonut silmiin ja sitten maahan. Mies oli kokenut naisen käytöksen torjuntana. Itse teen juuri näin, eikä se ole torjunta!

• 1212

Ok. Keskustelu hieman rönsyilee alkuperäisestä, niin jospa palattaisiin siihen takaisin, sillä lisätiedolla, että itse en tee aloitetta. :D

Haluaisin siis tietää minkälaista naista miehet yleensä "uskaltavat" lähestyä/tehdä aloitteen. Luin miehen vuodatuksen siitä kuinka vastaan kävellyt nainen oli ensin katsonut silmiin ja sitten maahan. Mies oli kokenut naisen käytöksen torjuntana. Itse teen juuri näin, eikä se ole torjunta!

No selitetään.

Miehet ymmärtävät tasonsa melko hyvin ja lähestyvät oman tasoisiaan, tätä on tutkittukin. Ja naisen taso = kauneus, sen 20-22v kaunottaren edustaessa optimia.

Empiirinen havainto on että vanhempana miehet ovat varmaankin optimistisempia. Toisaalta naiset eivät välttämättä laske rimaa oman markkina-arvon tippuessa, nuorempana menestyjän kanssa seurustellut haluaa menestyjän vanhempanakin, mutta toki menestyjä ottaa nuoremman/kauniimman. Jos on totta että miehet ovat optimistisempia, se on tietysti huono asia sinulle.

Eli sinun on oltava riittävän kaunis herättääksesi miesten huomion. Piste. Sen lisäksi voit yrittää "hienosäätöä" seuraavilla vinkeillä:
        - älä pukeudu tätimäisesti, mammatyyli on turn-off ja viestittää ettet välitä ulkonäöstäsi = sinulla on jo mies
        - katso silmiin ja hymyile, äläkä käännä katsetta lattiaan. Jos käännät katseesi pois, vilkaise miestä uudestaan esim. olkasi yli ja hymyile. Tämä on mainio signaali
        - tee kiinnostuksesi selväksi. Miehet ovat huonompia lukemaan sanattomia signaaleja

Et voi olettaa että unelmien prinssi on sosiaalinen, tekee aloitteen, hurmaa sinut ja kertoo avoimesti kiinnostuksestaan kun itse keskityt huomaamattomiin katseisiin ja kenkien tuijotteluun. Jos et ole seksikäs tai edes hauska, miksi se mies haluaisi sinut? Nuorena halusi koska, no, olit nuori. Et ole enää. Mitä sinulla on tarjottavana miehelle, ja millä osoitat sen?

• tämmönentapaus

Wau! Mainioita vinkkejä. Kiitos. :)
        Mitä mulla on tarjottavana miehelle? No, mitä miehet haluaa? Panon? Suhteen? Kodinkoneen? "Äidin"?

• Rose23
        1212 kirjoitti:

No selitetään.

Miehet ymmärtävät tasonsa melko hyvin ja lähestyvät oman tasoisiaan, tätä on tutkittukin. Ja naisen taso = kauneus, sen 20-22v kaunottaren edustaessa optimia.

Empiirinen havainto on että vanhempana miehet ovat varmaankin optimistisempia. Toisaalta naiset eivät välttämättä laske rimaa oman markkina-arvon tippuessa, nuorempana menestyjän kanssa seurustellut haluaa menestyjän vanhempanakin, mutta toki menestyjä ottaa nuoremman/kauniimman. Jos on totta että miehet ovat optimistisempia, se on tietysti huono asia sinulle.

Eli sinun on oltava riittävän kaunis herättääksesi miesten huomion. Piste. Sen lisäksi voit yrittää "hienosäätöä" seuraavilla vinkeillä:
        - älä pukeudu tätimäisesti, mammatyyli on turn-off ja viestittää ettet välitä ulkonäöstäsi = sinulla on jo mies
        - katso silmiin ja hymyile, äläkä käännä katsetta lattiaan. Jos käännät katseesi pois, vilkaise miestä uudestaan esim. olkasi yli ja hymyile. Tämä on mainio signaali
        - tee kiinnostuksesi selväksi. Miehet ovat huonompia lukemaan sanattomia signaaleja

Et voi olettaa että unelmien prinssi on sosiaalinen, tekee aloitteen, hurmaa sinut ja kertoo avoimesti kiinnostuksestaan kun itse keskityt huomaamattomiin katseisiin ja kenkien tuijotteluun. Jos et ole seksikäs tai edes hauska, miksi se mies haluaisi sinut? Nuorena halusi koska, no, olit nuori. Et ole enää. Mitä sinulla on tarjottavana miehelle, ja millä osoitat sen?

Se on kieltämättä jännä miten täällä palstalla ajatellaan, että nuoria naisia lähestyttäisiin koko ajan kaikkialla. Kyllä ainakin minä olen aina saanut olla ihan rauhassa menin minne menin. Vain pariin otteeseen on joku lähestynyt. Yleisesti ottaen on tuntunut siltä, että ihan ketä tahansa on lähestytty paitsi minua.Toki syytän siitä myös itseäni, koska olen aina ollut ujo ja vähän hiljainen. Se saattaa saada minut näyttämään siltä, etten halua seuraa. En ole varma. Mutta pointti oli siis, ettei se ole mitenkään varmaa, että seuraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Nyt olen löytänyt poikaystävän. Hän on sitä mieltä, ettei kukaan vain ole uskaltanut lähestyä minua, mutta mielestäni se on aika outo syy sillä en näytä mitenkään ilkeältä.

• 1212

Wau! Mainioita vinkkejä. Kiitos. :)
        Mitä mulla on tarjottavana miehelle? No, mitä miehet haluaa? Panon? Suhteen? Kodinkoneen? "Äidin"?

No eipä kestä.

En tiedä ikääsi mutta jos oletetaan vaikka että 30-50v niin kaippa nuo kaksi ensimmäistä on mitä suurin osa haluaa. Joko molemmat, tai vain ensimmäisen. Reppanat on sitten asia erikseen, mutta heitä tuskin edes noteeraat.

• 1212
        Rose23 kirjoitti:

Se on kieltämättä jännä miten täällä palstalla ajatellaan, että nuoria naisia lähestyttäisiin koko ajan kaikkialla. Kyllä ainakin minä olen aina saanut olla ihan rauhassa menin minne menin. Vain pariin otteeseen on joku lähestynyt. Yleisesti ottaen on tuntunut siltä, että ihan ketä tahansa on lähestytty paitsi minua.Toki syytän siitä myös itseäni, koska olen aina ollut ujo ja vähän hiljainen. Se saattaa saada minut näyttämään siltä, etten halua seuraa. En ole varma. Mutta pointti oli siis, ettei se ole mitenkään varmaa, että seuraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Nyt olen löytänyt poikaystävän. Hän on sitä mieltä, ettei kukaan vain ole uskaltanut lähestyä minua, mutta mielestäni se on aika outo syy sillä en näytä mitenkään ilkeältä.

No minun luokkani nätein tyttö oli aika lailla tämän näköinen, paitsi vartaloltaan vähän muodokkaampi:

http://sorayakusumawati.com/wp-content/uploads/2014/04/Classy-Outfit-with-Blouses.jpg

Eipä häntä juuri lähestytty. Muutama pitkä ja komea pelimies yritti, sitten satunnaisesti opiskelijabileisiin eksyneet pukumiehet ja esiintymässä olleiden bändien tyypit. Olipa vielä fiksukin ja luonteeltaan vallan kiva, joten tuskinpa siitä oli kiinni ettei olisi kelvannut.

On nyt naimisissa miljonääriyrittäjän kanssa, kuten odottaa sopikin.

• Nnnnaiiinnennn

Näin naisen vastaisin et ku oot vaan rento ja onnellinen ja sosiaalinen niin miehii on jonoks asti.

• 1212

Riippuu ulkonäöstäsi.

Naiset kuvittelevat että miehiä riittää koska he ovat "rentoja, onnellisia ja sosiaalisia". Mutta niitä miehiä riittää jonoksi asti myös epäsosiaalisia, masentuneilla ja v-mäisillä naisilla. Jos nainen on kaunis ja seksikäs, se riittää.

Toisaalta on paljon naisia jotka ovat rentoja, onnellisia ja sosiaalisia mutta heillä ei ole miehiä koska he eivät ole kauniita ja seksikkäitä.

Elät kuvitelmissa, special snowflake.

• selvitysmies

"Vanhemman puoleinen daami" kyselee:

- minkälainen minun pitäisi olla
      - mitä minulla on tarjottavaa
      - mitä miehet haluaa

Siis... No ei mitään. Tsemiä vaan selvityksiin.

• vanhempidaami

Varmaan daami tietää mitä hänellä on tarjottavana. Kaikkea ei tänne viitsi kirjotella...

• Eiks olekkin vaikeeta:)
      Minulla itelläni tämä kyllä menee ihan sillai, että naisen tarttee tulla ihan viereen kylkeen kiinni, taikka viereen istumaan ja sitten sanoo mulle jotain, eli oon tosi huono lähestymään ketään. Pelkkä hymy ei oikeen riitä. Käytännössähän tuo sitten tarkoittaa, että se nainen on hyvin pitkälle se aloitteen tekijä, että alkaisin puhumaan, taikka sitten jos juttu lähtee jostain luonnollisen tilanteen kautta mikä siinä on käsillä sillä hetkellä.

• hc-ätämi

Pistä päälle paita jossa lukee: "Pillua tarjolla".

Tai sit meet itte tekeen sen aloitteen.

• lisäävinkkejä

eikö se näy päälle päin iliman että tarttee kirjottaa?
        mamut ainakin tietää, suomalaiset ätmit jää taas iliman ku pittää tekstiä rustata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      132
      2524
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2085
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      38
      1720
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      38
      1570
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      53
      1407
    6. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      26
      1104
    7. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      58
      1100
    8. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      9
      1056
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      62
      1030
    10. Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?

Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup
      Ähtäri
      30
      726
    Aihe