vaikka saisit sen itsekin auki? Mitä muita tehtäviä yleensä delegoit miehelle?
Nainen, pyydätkö miestä avaamaan purkin kannen,
72
77
Vastaukset
- vihatipunen
Minkä ihmeen takia niin tekisin, jos kerran itsekin saan sen auki. Eikä mulle tule muutenkaan mieleen mitään asiaa minkä delegoisin miehelle. No ok, töissä pitää pyytää joskus joku miespuolinen avuksi, jos joku asiakas on niin luupää, että ei usko naista.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi ne eivät usko isopyllyistä naista? Oletko jossain varaosaliikkeessä töissä?
En ole varaosaliikkeessa vaan sellaisessa paikassa, että sinäkin varmasti alkaisit inisemään jos joutuisit asiakkaakseni.
vihatipunen kirjoitti:
En ole varaosaliikkeessa vaan sellaisessa paikassa, että sinäkin varmasti alkaisit inisemään jos joutuisit asiakkaakseni.
Kuulostaa kohtalokkaalta. :3
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Kuulostaa kohtalokkaalta. :3
Sanooko vastaanottokeskus mitään?
vihatipunen kirjoitti:
Sanooko vastaanottokeskus mitään?
Otan osaa. Jostain syystä ajattelin, ettet olisi sosiaalialatyyppiä.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Otan osaa. Jostain syystä ajattelin, ettet olisi sosiaalialatyyppiä.
Joku on nyt esiintynyt näemmä minuna. Joo, ei ole vastaanottokeskus..Tosin ei sekään niin kaukaa ole haettua vaikka ei suoranaisesti mun työhöni liitykään.
- plaaahhh
En pyydä jos saan sen itse auki. Tässä muutaman vuoden olen jo teurastanut kannet puukolla ja taistellut hiki hatussa ikkunoiden kanssa.
Jos mies tietää jotain tietokoneista, yleensä delegoin ne eteenpäin. Tällä hetkelle tietokoneen huoltaa sukulainen. En vaan jaksa innostua mitenkään itse opettelemaan. Jotain pientä osaan, mutta hyvin vähän.- Kurkkuapurkista
Esim.
http://news.cision.com/fi/rianno-communications/r/felix-pakkaa-kesan-maut-uusiin-helposti-avattaviin-pakkauksiin,c9612830 - Ex-------PUA
Tässä se taas nähdään, että sinun pitäisi vaan keskittyä niihin naisten hommiin, ja antaa Ikiksen opettaa sinulle mitä on todellinen miehuus, jolloin opit jotain naiseudestakin.
- plaaahhh
Ex-------PUA kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, että sinun pitäisi vaan keskittyä niihin naisten hommiin, ja antaa Ikiksen opettaa sinulle mitä on todellinen miehuus, jolloin opit jotain naiseudestakin.
Senkus ikis sitten tulee avaamaan purkin kannen... toivottavasti avaa ikkunat samalla niin pääsen ne pesemään ja suorittamaan naisten töitä :)
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Senkus ikis sitten tulee avaamaan purkin kannen... toivottavasti avaa ikkunat samalla niin pääsen ne pesemään ja suorittamaan naisten töitä :)
Minulla on parempi idea. Kun täällä minulla aukeaa ne ikkunat helposti niin voisit ottaa purkin mukaan ja avattaisiin se ja minun ikkunat täällä kun ne aukeaa helposti, pääsisit pesemään ja suorittamaan niitä naisten töitä heti ja nuo minun ikkunat on sen verran jo likaiset että niissä se tekeminen näkyisi kunnolla :)
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Minulla on parempi idea. Kun täällä minulla aukeaa ne ikkunat helposti niin voisit ottaa purkin mukaan ja avattaisiin se ja minun ikkunat täällä kun ne aukeaa helposti, pääsisit pesemään ja suorittamaan niitä naisten töitä heti ja nuo minun ikkunat on sen verran jo likaiset että niissä se tekeminen näkyisi kunnolla :)
Sä kuitenkin sitten syöt kaikki mun punajuuret, eikä se käy. Ja entäs sitten mun ikkunat? Tuletko sen jälkeen aukomaan tänne ne ikkunat? Mulla onkin älyttömän hyvä pesuri ikkunoihin, niin homma hoituu nopeasti :)
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Sä kuitenkin sitten syöt kaikki mun punajuuret, eikä se käy. Ja entäs sitten mun ikkunat? Tuletko sen jälkeen aukomaan tänne ne ikkunat? Mulla onkin älyttömän hyvä pesuri ikkunoihin, niin homma hoituu nopeasti :)
En kai sentään, minulla on tuolla oma avaamaton purkki, voidaan sekisn sitten avata samalla, tai oikeastaan voisin siitä tarjotakin kun aika huonosti näköjään rulee niitä syötyä :) Joo, jos tulee puhdasta niin ehkäpä tuota voisi harkita sitäkin :)
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
En kai sentään, minulla on tuolla oma avaamaton purkki, voidaan sekisn sitten avata samalla, tai oikeastaan voisin siitä tarjotakin kun aika huonosti näköjään rulee niitä syötyä :) Joo, jos tulee puhdasta niin ehkäpä tuota voisi harkita sitäkin :)
Vaikka tämä tarjous on uskomattoman houkutteleva, niin en mä oikeen tiiä kun vettäkin sataa ja syksyllä sataa aika usein. Kohta tuleekin jo räntää ja talvella on liian kylmä. Keväällä taas sataa ja kesäisinkin sataa... Tiedäthän ;)
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Vaikka tämä tarjous on uskomattoman houkutteleva, niin en mä oikeen tiiä kun vettäkin sataa ja syksyllä sataa aika usein. Kohta tuleekin jo räntää ja talvella on liian kylmä. Keväällä taas sataa ja kesäisinkin sataa... Tiedäthän ;)
Tuo on kyllä kieltämättä totta, jos oikein viistoon alkaa satamaan niin ne ikkunathan puhdistuu sitten itsestään :D Pitäisiköhän sitä sitten vain odotella josko talvella olisi joku vähän lauhempi päivä :)
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Tuo on kyllä kieltämättä totta, jos oikein viistoon alkaa satamaan niin ne ikkunathan puhdistuu sitten itsestään :D Pitäisiköhän sitä sitten vain odotella josko talvella olisi joku vähän lauhempi päivä :)
Juuri näin.. Tarvii kyllä tarkastaa punajuuripurkin parasta ennen päiväys, etten sitä suotta tuolla säilö tätä tulevaa koitosta varten :)
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Juuri näin.. Tarvii kyllä tarkastaa punajuuripurkin parasta ennen päiväys, etten sitä suotta tuolla säilö tätä tulevaa koitosta varten :)
Minun purkissa varmaan riittää päiväystä, ja jos se sattuu ylittymään niin lupaan kyllä hankkia sitten uuden purkin jos ikkunat peset...no ehkä muutenkin :)
ps. ihan vaan varalta pitää kysyä että oletkos kokeillut ilmausta siihen sinuun purkkiin jos olet availla aikonut? siis kahvilusikan varrella raottanut reunaa vähän niin että sinne pääsee ilmaa ja pyörähtää sitten ihan helposti auki. - plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Minun purkissa varmaan riittää päiväystä, ja jos se sattuu ylittymään niin lupaan kyllä hankkia sitten uuden purkin jos ikkunat peset...no ehkä muutenkin :)
ps. ihan vaan varalta pitää kysyä että oletkos kokeillut ilmausta siihen sinuun purkkiin jos olet availla aikonut? siis kahvilusikan varrella raottanut reunaa vähän niin että sinne pääsee ilmaa ja pyörähtää sitten ihan helposti auki.Hei... en mä niin höhlä ole mitä täällä annan luulla :) Kyllä tuo kikka on ihan tuttu ja toimiva, jos en sitä muuten auki saa. Enkä mä täällä mitään puukkohippaa purkkien kanssa harrasta. Mutta pakko myöntää että ikkunat tuottaa joskus tuskaa :/ Turpoaa aina ja kun on isot ikkunat niin en viitsi kauheesti käyttää väkivaltaa. Onneksi sukulaisia käy toisinaan niin ne joutuu täällä hommiin.
Mutta jos mä pesen sun ikkunat, niin irrotatko ruosteet mun autosta? Eikö nämä ole miesten hommia? - Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Hei... en mä niin höhlä ole mitä täällä annan luulla :) Kyllä tuo kikka on ihan tuttu ja toimiva, jos en sitä muuten auki saa. Enkä mä täällä mitään puukkohippaa purkkien kanssa harrasta. Mutta pakko myöntää että ikkunat tuottaa joskus tuskaa :/ Turpoaa aina ja kun on isot ikkunat niin en viitsi kauheesti käyttää väkivaltaa. Onneksi sukulaisia käy toisinaan niin ne joutuu täällä hommiin.
Mutta jos mä pesen sun ikkunat, niin irrotatko ruosteet mun autosta? Eikö nämä ole miesten hommia?Niin arvelinkin mutta ihan varulta vaan kysäisin jos et satu tietämään, yllättävän moni on tietämätön tuossakin asiassa. Toinen hyvä säilykepurkkien kanssa toimiva kikka on lyödä reikä pohjaan ja puhaltaa hernarit kattilaan, sitäkään ei kaikki tunnu tietävän.
Kieltämättä isot ikkunat voi olla hankalia kun pelottaa että voi särkyä kokonaan jos oikein riuhtoo mutta sille ei kai voi juuri mitään tuolle turpoamiselle.
Joo, periaatteessa ehkä voisin irrottaakin, tai ainakin lainata pikku rälläkkää :D, tuossa ruostehommassakin on kyllä vähän sekin ettei se taida loppua koskaan jos on alkuun pääässyt, halvemmaksi melkein saattaa tulla vaihtaminen kokonaan sellaiseen joka ei niin herkästi ruostu kuin korjailla sieltä täältä jatkuvasti. - plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Niin arvelinkin mutta ihan varulta vaan kysäisin jos et satu tietämään, yllättävän moni on tietämätön tuossakin asiassa. Toinen hyvä säilykepurkkien kanssa toimiva kikka on lyödä reikä pohjaan ja puhaltaa hernarit kattilaan, sitäkään ei kaikki tunnu tietävän.
Kieltämättä isot ikkunat voi olla hankalia kun pelottaa että voi särkyä kokonaan jos oikein riuhtoo mutta sille ei kai voi juuri mitään tuolle turpoamiselle.
Joo, periaatteessa ehkä voisin irrottaakin, tai ainakin lainata pikku rälläkkää :D, tuossa ruostehommassakin on kyllä vähän sekin ettei se taida loppua koskaan jos on alkuun pääässyt, halvemmaksi melkein saattaa tulla vaihtaminen kokonaan sellaiseen joka ei niin herkästi ruostu kuin korjailla sieltä täältä jatkuvasti.Toistaiseksi kuitenkin tullut halvemmaksi kun ne itse vaan viitsii irrottaa. Eipä siinä mene muutakuin aikaa. Mutta totta, aina ne tulee takaisin jossain kohtaan.
Ei köyhällä ole varaa autoja noin vaan vaihdella. Tosin ilmeisesti teen alihintaan koska katsoin tuosta yhdestä ketjusta, että joku pyytää talon maalauksesta 5000€ ja minusta se on liikaa. Ikinä en ole saanut noin paljon ja en kehtaisi edes pyytää. Saisin lopettaa työt siihen paikkaan.
Mutta nyt tämä köyhä lähtee nukkumaan kun TAAS joudun huomenna töihin :/ Jos sitten sunnuntain koittaisi lepäillä.
Älä räksytä koko yötä :) - Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Toistaiseksi kuitenkin tullut halvemmaksi kun ne itse vaan viitsii irrottaa. Eipä siinä mene muutakuin aikaa. Mutta totta, aina ne tulee takaisin jossain kohtaan.
Ei köyhällä ole varaa autoja noin vaan vaihdella. Tosin ilmeisesti teen alihintaan koska katsoin tuosta yhdestä ketjusta, että joku pyytää talon maalauksesta 5000€ ja minusta se on liikaa. Ikinä en ole saanut noin paljon ja en kehtaisi edes pyytää. Saisin lopettaa työt siihen paikkaan.
Mutta nyt tämä köyhä lähtee nukkumaan kun TAAS joudun huomenna töihin :/ Jos sitten sunnuntain koittaisi lepäillä.
Älä räksytä koko yötä :)Totta toki tuo että jos itse irrottelee niin ei hirveitä kustanna sitten ja tienaa kyllä hyvän tuntipalkan itselle siinä. Suositeelen hyvämaineista merkkiä ruosteen suhteen niin kestää ainakin kaupunkioloissa ihan eri malliin kuin japsit vaikka kai nekin uudemmissa on jo aika hyviä kestämään.
Ilmeisesti teet, minä kun luin aika äskettäin, en muista mistä, että firmat huutelee kymppitonnia tuosta hommasta, kai siihen sitten tarvikkeetkin kuuluu mutta kalliilta tuntuu äkkiseltään kun jos hyvä henkilönostin ja hyvä ruisku niin ei kai siinä kovin kauaa mene vaikka kolmeenkin kertaan kiertäisi. ei muuta kuin ala vaan tarkistamaan hintoja kohdilleen, hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
No niin tietysti, no koeta sitten sunnuntaina edes malttaa kun kohtahan senkin kai sipilä poistaa kalenterista.
juu en...ehkä :) - plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Totta toki tuo että jos itse irrottelee niin ei hirveitä kustanna sitten ja tienaa kyllä hyvän tuntipalkan itselle siinä. Suositeelen hyvämaineista merkkiä ruosteen suhteen niin kestää ainakin kaupunkioloissa ihan eri malliin kuin japsit vaikka kai nekin uudemmissa on jo aika hyviä kestämään.
Ilmeisesti teet, minä kun luin aika äskettäin, en muista mistä, että firmat huutelee kymppitonnia tuosta hommasta, kai siihen sitten tarvikkeetkin kuuluu mutta kalliilta tuntuu äkkiseltään kun jos hyvä henkilönostin ja hyvä ruisku niin ei kai siinä kovin kauaa mene vaikka kolmeenkin kertaan kiertäisi. ei muuta kuin ala vaan tarkistamaan hintoja kohdilleen, hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
No niin tietysti, no koeta sitten sunnuntaina edes malttaa kun kohtahan senkin kai sipilä poistaa kalenterista.
juu en...ehkä :)On ihan saksalainen "laatuauto" :D mutta ei edes 2000-luvulta, joten joutaisi jo eläkkeelle.
Niinkuin sanoin, jos pyytäisin tuommoisia summia työt loppuisi kuin seinään. Ei kukaan täällä maksa noin paljoa maalaamisesta. Vakioasiakkaat kyllä löytäisi jonkun joka tekee halvemmalla. Olisi hölmöä hinnoitella itsensä ulos.
En ole ikinä päässyt nauttimaan mistään sunnuntai-lisistä, joten ei kosketa minua... muuten en lähde edes avautumaan tästä tämän päivän hallituksesta. Tulee liikaa ärräpäitä :) Mutta radiossa oli osuva kuvaus meidän kolmikosta: triple ääässs :) Joten puhukoon se puolestani. - Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
On ihan saksalainen "laatuauto" :D mutta ei edes 2000-luvulta, joten joutaisi jo eläkkeelle.
Niinkuin sanoin, jos pyytäisin tuommoisia summia työt loppuisi kuin seinään. Ei kukaan täällä maksa noin paljoa maalaamisesta. Vakioasiakkaat kyllä löytäisi jonkun joka tekee halvemmalla. Olisi hölmöä hinnoitella itsensä ulos.
En ole ikinä päässyt nauttimaan mistään sunnuntai-lisistä, joten ei kosketa minua... muuten en lähde edes avautumaan tästä tämän päivän hallituksesta. Tulee liikaa ärräpäitä :) Mutta radiossa oli osuva kuvaus meidän kolmikosta: triple ääässs :) Joten puhukoon se puolestani.Joo, ei saksalaista, tarkoitin oikeita laatuautoja :) Minulla sentään 2000-luvulta mutta ei kovinkaan tuoei, täysin ruosteeton silti ja on sitä vielä kymmenenkin vuoden päästä jos en vaihda, enkä ehkä vaihdakaan kun kyyti on parempaa kuin suurimmassa osassa uusia ja aika vähän tulee ajoa.
Kyllähän se toki totta että isot ketjut on isoja ketjuja ja jotkut hoopt maksaa niille enemmän ja totta tuokin ettei ulos kannata hinnoitella, nyt varsinkin varmaan joka alalla haittana se ettei hirveästi pysty korottamaan hintoja vaikka kulut vaan nousee.
Juu ei kannata liikaa miettiä tomppeleiden toimia, ne kun alkaa olla jo ihan käsittämätättömiä, jytkyä jytkyn perään. Minäkin ihan oikeasti kuvittelin ettei kukaan voi tulla käteistä ja urpolaista kalliimmaksi mutta taisin olla väärässä, triple ääss kyllä taitaa viedä voiton niistäkin.
- elluhallo
Ätmel et viittis.
Pyydän miehen avaamaan.
Kantamaan kaikki raskaat esineet.
Hakkaamaan taulujen koukut.
Korjaamaan pyörän kumit pumppaamaan ilmaa kumeihin. En pyydä. Delegoin sellaisia, joista arvelen hänen pitävän. Ja päinvastoin, hän delegoi minulle sellaisia, jotka itsekin osaisi mutta joista tietää minun pitävän.
- flowersreally
Ehkä vähän ohi, mut töissä delegoin, yksityiselämässä en. Apua tai mielipidettä saatan pyytää joissain asioissa, tosin purkin avaaminen ei kuulu niihin.
- EiApuja
Purkkien avaamiseen on ollut jo kauan erilaisia vääntimiä ja kumilärpyköitä.
Ennen laitettiin kannen väliin pikkulusikka ja vähän vääntöä.
Nyt on tullut helposti avattavat kannet (kehä pyörii erikseen) osaan tuotteista, ne saa heikkovoimaiset osaamaattomatkin jo auki. - muutamia
Pyydän jos en itse saa auki.
Yleensä delegoin:
– autoni valinnan ja ylläpidon mm. renkaanvaihdot
– kalojen käsittelyn ja kahvinkeiton
- kaikki korjaustyöt - Ikis__M
"Elluhallo"lla ja "muutamia":lla on vielä toivoa löytää mies, muut ketjut naiset taitaa jäädä sinkuiksi :(
- vihatipunen
Pakkohan mun on tehdä itse asioita koska olen sinkku. Ja yleensä esim. autoon liittyvät asiat ostan palveluina.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Pakkohan mun on tehdä itse asioita koska olen sinkku. Ja yleensä esim. autoon liittyvät asiat ostan palveluina.
Niin varmaan onkin mutta jos tulee tilanne jossa olisikin se mies lähellä joka mielellään auttaisi napsautat kuitenkin sen purkin ihan itse auki ja siinä meni sekin tilaisuus- Lisäksi semmoinen liian itsenäisen naisen "ei tartte auttaa" -asenne saattaa karkottaa miehen joka tahtoisi vain miellyttää.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Niin varmaan onkin mutta jos tulee tilanne jossa olisikin se mies lähellä joka mielellään auttaisi napsautat kuitenkin sen purkin ihan itse auki ja siinä meni sekin tilaisuus- Lisäksi semmoinen liian itsenäisen naisen "ei tartte auttaa" -asenne saattaa karkottaa miehen joka tahtoisi vain miellyttää.
No jos nyt mies välttämättä haluaa auttaa niin viinipullon korkit on välillä aika tiukalla...
Mut jos totta puhutaan niin kyllä mä olisin viimevuosina tarvinnut lähinnä henkistä tukea mieheltä. Mutta kun ei sitä miestä ole niin yksin pitää pärjätä.
Ja seuraavasta lausunnosta saan hybergamia-syytökset päälleni..Ikinä en ole ajatellut, että haluan isokoisen (pitkän ja rotevan miehen) mutta viime aikoina olen alkanut sellaista haluamaan ns. turvallisuuden tunteen takia. - plaaahhh
Olen hyväksynyt tämän jo ajat sitten. Silti en näe tarvetta halveerata vastakkaista sukupuolta palstalla viikoittain.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
No jos nyt mies välttämättä haluaa auttaa niin viinipullon korkit on välillä aika tiukalla...
Mut jos totta puhutaan niin kyllä mä olisin viimevuosina tarvinnut lähinnä henkistä tukea mieheltä. Mutta kun ei sitä miestä ole niin yksin pitää pärjätä.
Ja seuraavasta lausunnosta saan hybergamia-syytökset päälleni..Ikinä en ole ajatellut, että haluan isokoisen (pitkän ja rotevan miehen) mutta viime aikoina olen alkanut sellaista haluamaan ns. turvallisuuden tunteen takia.Niin ja sitä miestä ei ole kun et ole niitä purkkeja pyydellyt availemaan, olet ollut liian itsenäinen. Seuraavan kerran kun kaupassa näet pitkän ja rotevan miehen pyydä sitä kotiisi aukaisemaan hillopurkki niin eiköhän se siitä.
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Olen hyväksynyt tämän jo ajat sitten. Silti en näe tarvetta halveerata vastakkaista sukupuolta palstalla viikoittain.
Niin et näe tarvetta kun olet luovuttanut ja ei sen välttämättä tarvitse olla tarpeellista, joskus voi vain huvituttaa itseään.
- Ex-------PUA
Vaikka olenkin aika tarkka siitä, että naiset kanssa noudattavat tasa-arvoa, niin kannattaa muistaa, että naiset joskus käyttävät tuota keinoa osoittaakseen kiinnostusta. On käynyt pari kertaa. (joskus laitoin videonkin siitä).
Mutta jos nainen ei osoita sillä kiinnostusta, vaan on kirottu feministi, aukokoot itse kantensa, kyseessä nimittäin tällöin valtataistelu ja tuplastandardien usutus, sekä järkyttävä seksismi. Siihen veljet te ette saa taipumant! - vati_pää
Hyvä hardkore ätmi: Juu tottahan toki! Pyytäisin myös antamaan tavaroita korkeilta hyllyiltä vaikka saisinhan mää ne itekin jakkaran kanssa. Nuorempana en olis tosin älynnyt tällaista. Nyt ei ole kyllä miestä tässä mutta jos olisi. Varsinkin flirttivaiheessa.
- vati_pää1
Niin ja yleensä pyydän apua etenkin tietoteknisissä ongelmissa ja tietsikan kanssa. Siis jos mies on sen tyyppinen että nämä asiat kiinnostaa, yleensä on ollut. Pystyn itsekin kasaamaan koneen mutta minulta hajoaa siihen pää kun en tykkää hommasta niin ollenkaan.
Tykkään auttaa naisia, jos auttaminen on molemminpuolista.
Aikaisemmassa työpaikassani eräs nainen yritti saada minua tekemään kaikki "miesten työt", kuten raskaiden tavaroiden kantamisen (jotka hän jaksoi kantaa kyllä itsekin). Kieltäydyin olemasta hänelle mikään palvelija, jota hän ihmetteli. On erikoista miten jotkut naiset olettavat miesten tekevän kaikki raskaat työt, etenkin jos työtehtävät ovat sukupuolesta riippumatta kaikille samat.Viestejä näämmä kadonnut katkon aikana.....enkä jaksa sepustella uudelleen pitkää kommenttia, joten lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna "tekotarpeellisuus" on aika säälittävää touhua molemmin puolin, siis pyytäjä säälii säälittävää... ;P
Kuitenkin jos sillä pyynnöllä/delegoinnilla on joku järkevä ja fiksu syy, niin silloin se on ihan eri asia, mutta tällöinkin molemmat tietävät mikä on homman nimi, eli teatterit kuuluu teatteriin näissä asioissa.
Syyhän voi olla ihan vain halu saada olla toisen lähellä, tehdä asioita yhdessä....eli aina johonkin tarpeeseen...- Ikis__M
Minä jaksan, eilen naputtelin vastauksen sinulle kun ihan "nimeltä" mainitsit muttei sitä vastausta sitten saanut lähtemään. Sepustelit siinä jotain että se on teattateria ja teennäistä pyydellä apua muulloin kuin sitä oikeasti tarvitsee mutta en ole ihan samaa mieltä.
Jos nykypäivän maailmassa ihmiset pyytelisi apua vain silloin kun sitä tosissaan tarvitsee niin aika harvoinhan sitä pääsisi auttamaan. Minusta ainakin aika surkea olisi suhde jossa kumpikin kilpaa julistaa omaa kykenevyyttään, vaikkapa minulle nainen julistaisi "kyllä mä tämän itsekin avaan", "korjaamon pojat hoitaa" jne. ja minä kun nainen leipoisi "pullaa saa kaupastakin", "osaisinhan mä itsekin leipoa" tms. toisen tekemistä huomioimatonta.
Onnellinen olisi suhde jossa nainen toisi purkin aina käteen ja kun sen avaisin "Kiitos, kulta"ja suikkaisi suukon, muissakin vastaavissa hyoödyntäisi apuani kun sitä kerran on saatavissa ja minä mielelläni myös kehuisin usein "olipa kiva herätä tuoreen pullaan tuoksuun", "Olipa hyvää ruokaa" tms.. Vaikka itsekin osaan ruokaa laittaa ja pullaa saa tosiaan kaupastakin niin olisi se paljon parempaa toisen hyvällä mielellä laittamana, kyllä siitä ansaitut kiitokset pitäisi muistaa antaa eikä siinä olisi mitään teennäistä tai teatteria vaan välittämistä ja hyvää oloa molemmin puolin. Ikis__M kirjoitti:
Minä jaksan, eilen naputtelin vastauksen sinulle kun ihan "nimeltä" mainitsit muttei sitä vastausta sitten saanut lähtemään. Sepustelit siinä jotain että se on teattateria ja teennäistä pyydellä apua muulloin kuin sitä oikeasti tarvitsee mutta en ole ihan samaa mieltä.
Jos nykypäivän maailmassa ihmiset pyytelisi apua vain silloin kun sitä tosissaan tarvitsee niin aika harvoinhan sitä pääsisi auttamaan. Minusta ainakin aika surkea olisi suhde jossa kumpikin kilpaa julistaa omaa kykenevyyttään, vaikkapa minulle nainen julistaisi "kyllä mä tämän itsekin avaan", "korjaamon pojat hoitaa" jne. ja minä kun nainen leipoisi "pullaa saa kaupastakin", "osaisinhan mä itsekin leipoa" tms. toisen tekemistä huomioimatonta.
Onnellinen olisi suhde jossa nainen toisi purkin aina käteen ja kun sen avaisin "Kiitos, kulta"ja suikkaisi suukon, muissakin vastaavissa hyoödyntäisi apuani kun sitä kerran on saatavissa ja minä mielelläni myös kehuisin usein "olipa kiva herätä tuoreen pullaan tuoksuun", "Olipa hyvää ruokaa" tms.. Vaikka itsekin osaan ruokaa laittaa ja pullaa saa tosiaan kaupastakin niin olisi se paljon parempaa toisen hyvällä mielellä laittamana, kyllä siitä ansaitut kiitokset pitäisi muistaa antaa eikä siinä olisi mitään teennäistä tai teatteria vaan välittämistä ja hyvää oloa molemmin puolin.Tuota vastausta et olisi voinut vastata noin siihen aikaisempaan kommenttiin......ja kertomukseni minun "sepustuksestani" on vääristynyt, minä sivusin myös noita asioita kirjoituksessani....jossa oli juttuja yhdessä tekemisestä, oppimisesta, opettamisesta jne.
Keksit ja repisit tuon huomioimattomuudenkin jostain omasta päästäsi.......vastavuoroinen pyyteetön toisen arvostaminen, tukeminen, huomioiminen jne. on ihan normaalia tai siis pitäisi olla....
Joriset nyt muutenkin outoja, kun kiittäminenkin/kehuminen asiasta on ihan normaalia ja myös toisen huomioiminen.....se ei ole teatteria, enkä ole niin väittänytkään.
Toiseksikin sinun aikaisemmat kommenttisi tästä asiasta olivat hieman eri sävyisiä ja näyttävät muuttuneen aikaisemman kommenttini luettuasi, joka on nyt hävinnyt bittiavaruuteen jostain syystä.......
Eli aloit nyt puhumaan ensiksikin ihan eriasiasta, sekä otit onkeesi jotain aikaisemmasta kirjoituksestani ja hyvä niin, jos tilanne näyttää siltä, että se pitää kirjoittaa uudelleen, niin yritämpä sen sitten kirjoitella niin kuin sen kadonneen pidemmän kommentin kirjoitin ja se perustui täysin aloitukseen, omaan mielipiteeseen asiasta, vaikkakin se rönsyili asian ympärillä laajemmin.- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Tuota vastausta et olisi voinut vastata noin siihen aikaisempaan kommenttiin......ja kertomukseni minun "sepustuksestani" on vääristynyt, minä sivusin myös noita asioita kirjoituksessani....jossa oli juttuja yhdessä tekemisestä, oppimisesta, opettamisesta jne.
Keksit ja repisit tuon huomioimattomuudenkin jostain omasta päästäsi.......vastavuoroinen pyyteetön toisen arvostaminen, tukeminen, huomioiminen jne. on ihan normaalia tai siis pitäisi olla....
Joriset nyt muutenkin outoja, kun kiittäminenkin/kehuminen asiasta on ihan normaalia ja myös toisen huomioiminen.....se ei ole teatteria, enkä ole niin väittänytkään.
Toiseksikin sinun aikaisemmat kommenttisi tästä asiasta olivat hieman eri sävyisiä ja näyttävät muuttuneen aikaisemman kommenttini luettuasi, joka on nyt hävinnyt bittiavaruuteen jostain syystä.......
Eli aloit nyt puhumaan ensiksikin ihan eriasiasta, sekä otit onkeesi jotain aikaisemmasta kirjoituksestani ja hyvä niin, jos tilanne näyttää siltä, että se pitää kirjoittaa uudelleen, niin yritämpä sen sitten kirjoitella niin kuin sen kadonneen pidemmän kommentin kirjoitin ja se perustui täysin aloitukseen, omaan mielipiteeseen asiasta, vaikkakin se rönsyili asian ympärillä laajemmin.Äläpäs nyt ala taas peruuttelemaan kun ihan selvästi siinä hyökkäsit minun kommentteja vastaan ja sanat joita käytit oli juuri nuo teennäisyys ja teatteri eikä se toisen huomioiminen ole minusta mitenkään teennäistä, teatteria ehkä hieman voi ollakin mutta jos pyrkimyksenä on saada hyvä fiilis toiselle ei kai siinä mitään väärää ole. Sinä juurikin halusit sitä että apua pyydetään vain tosi tarpeeseen mutta kai tajuat että jos joku nainen vaikkapa on pärjännyt sinkkuna ennen sinua niin pärjää se varmasti sinun kanssakin ilman apuasi, se yhdessäolo vain on paljon ankeampaa sitten jos/kun kumpikin on niin hemmetin itsenäisiä "ei tartte auttaa" -asenteella siinä. Toki se voi sopia sinulle mutta minä ainakin tykkäisin jos nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni.
Ikis__M kirjoitti:
Äläpäs nyt ala taas peruuttelemaan kun ihan selvästi siinä hyökkäsit minun kommentteja vastaan ja sanat joita käytit oli juuri nuo teennäisyys ja teatteri eikä se toisen huomioiminen ole minusta mitenkään teennäistä, teatteria ehkä hieman voi ollakin mutta jos pyrkimyksenä on saada hyvä fiilis toiselle ei kai siinä mitään väärää ole. Sinä juurikin halusit sitä että apua pyydetään vain tosi tarpeeseen mutta kai tajuat että jos joku nainen vaikkapa on pärjännyt sinkkuna ennen sinua niin pärjää se varmasti sinun kanssakin ilman apuasi, se yhdessäolo vain on paljon ankeampaa sitten jos/kun kumpikin on niin hemmetin itsenäisiä "ei tartte auttaa" -asenteella siinä. Toki se voi sopia sinulle mutta minä ainakin tykkäisin jos nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni.
Kommenttini alkoi olen eri mieltä kuin IkisM asiasta......se oli ainoa mikä viittasi sinuun.
"toisen huomioiminen ole minusta mitenkään teennäistä,"
Normaalia, niin kuin sanoin......älä yritä tunkea sanojasi suuhuni tai yritä vääntää minun ajatuksiani muuksi....
Teennäinen tarpeelliseksi tekeminen ei ole tervettä huomioimista, ainakaan ilman, että molemmat tietävät mikä on homman nimi, vaan jotain ihan jotain muuta.
Toista voi huomioida monella eri tapaa muutenkin, vaikka ihan vain kiittämällä, että toinen on olemasssa siinä vierellä, tekemällä pieniä tai suuria tekoja, pitämällä toista hyvänä monella eri tavalla yms.
"Sinä juurikin halusit sitä että apua pyydetään vain tosi tarpeeseen"
IkisM......olet aika spede, jos sait tuon käsityksen ensimmäisestä kirjoituksestani, kuten itsekin tiedät en siinä noin sanonut, mutta jatka toki spedeilyäsi ja yritä vääristellä minkä ehdit.
Sanoin siinä monia asioita, kuten esim, että syyksi riittää vaikka vain halu olla toisen lähellä, opetella/oppia/opettaa yhdessä vaikka toisesta ei olisikaan edes "hyötyä" aluksi jne..jne..jne...
Sanoin siinä myös, että asioita voi tehdä ristiin rastiin, eli ei ole esim, aina väliä kumpi on parempi missäkin, vaan voi esim, toinen paistaa pihvit ja toinen tehdä salaatin/jälkiruaan, vaikka toinen olisi "parempi" tekemään juuri sitä toista asiaa.....eli ihan ajan, mielenkiinnon, jaksamisen jne. mukaan.
Tuo "ei tartte auttaa" on edelleen jostain sun omasta per...päästäsi, joten lopeta se vääristely, kuten sanoin jo ensimmäinen viestini oli sellainen, johon et olisi tota sontaa voinut heittää.
"nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni."
Tuo oli se sinun alkuperäinen idea, johon otin kantaa, ettei tuollakaan ole väliä, kunhan molemmat sen tajuavat, eikä leikitä mitään teatteria.
Tuo kuuluu kategoriaan, että esim. häviää tahallaan, että ressukalle tulee hyvä mieli ja ressukka ei edes itse tajua sitä....jne..jne....
Sinä luit minun ensimmäisen bittiavaruuteen kadonneen pidemmän version ja sait siitä jotain onkeesi, jonka jälkeen alat vääristelmään ja tunkemaan sanoja suuhuni......Säälittävää....- Ikis_M
MGTOW kirjoitti:
Kommenttini alkoi olen eri mieltä kuin IkisM asiasta......se oli ainoa mikä viittasi sinuun.
"toisen huomioiminen ole minusta mitenkään teennäistä,"
Normaalia, niin kuin sanoin......älä yritä tunkea sanojasi suuhuni tai yritä vääntää minun ajatuksiani muuksi....
Teennäinen tarpeelliseksi tekeminen ei ole tervettä huomioimista, ainakaan ilman, että molemmat tietävät mikä on homman nimi, vaan jotain ihan jotain muuta.
Toista voi huomioida monella eri tapaa muutenkin, vaikka ihan vain kiittämällä, että toinen on olemasssa siinä vierellä, tekemällä pieniä tai suuria tekoja, pitämällä toista hyvänä monella eri tavalla yms.
"Sinä juurikin halusit sitä että apua pyydetään vain tosi tarpeeseen"
IkisM......olet aika spede, jos sait tuon käsityksen ensimmäisestä kirjoituksestani, kuten itsekin tiedät en siinä noin sanonut, mutta jatka toki spedeilyäsi ja yritä vääristellä minkä ehdit.
Sanoin siinä monia asioita, kuten esim, että syyksi riittää vaikka vain halu olla toisen lähellä, opetella/oppia/opettaa yhdessä vaikka toisesta ei olisikaan edes "hyötyä" aluksi jne..jne..jne...
Sanoin siinä myös, että asioita voi tehdä ristiin rastiin, eli ei ole esim, aina väliä kumpi on parempi missäkin, vaan voi esim, toinen paistaa pihvit ja toinen tehdä salaatin/jälkiruaan, vaikka toinen olisi "parempi" tekemään juuri sitä toista asiaa.....eli ihan ajan, mielenkiinnon, jaksamisen jne. mukaan.
Tuo "ei tartte auttaa" on edelleen jostain sun omasta per...päästäsi, joten lopeta se vääristely, kuten sanoin jo ensimmäinen viestini oli sellainen, johon et olisi tota sontaa voinut heittää.
"nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni."
Tuo oli se sinun alkuperäinen idea, johon otin kantaa, ettei tuollakaan ole väliä, kunhan molemmat sen tajuavat, eikä leikitä mitään teatteria.
Tuo kuuluu kategoriaan, että esim. häviää tahallaan, että ressukalle tulee hyvä mieli ja ressukka ei edes itse tajua sitä....jne..jne....
Sinä luit minun ensimmäisen bittiavaruuteen kadonneen pidemmän version ja sait siitä jotain onkeesi, jonka jälkeen alat vääristelmään ja tunkemaan sanoja suuhuni......Säälittävää....Väärinymmärryksen mestari ensin väittää minun mielipdettä teennäiseksi teatteriksi, nillittää hyvistä ja ja naista arvostavista mielipiteistä ja väittää sitten minua spedeksi ja että olen tahallani ymmärtänyt väärin. Ketähän tässä oikein pitäisi sääliä?
Ikis_M kirjoitti:
Väärinymmärryksen mestari ensin väittää minun mielipdettä teennäiseksi teatteriksi, nillittää hyvistä ja ja naista arvostavista mielipiteistä ja väittää sitten minua spedeksi ja että olen tahallani ymmärtänyt väärin. Ketähän tässä oikein pitäisi sääliä?
Luetun ymmärtämisessä näköjään pahasti vikaa....siis sinulla....ei sua jaksa.
Meni viimeisetkin kunnioituksen rippeet suhun, kun kerran vielä ilmoitit nähneesi sen bittiavaruuteen kadonneen viestin ja lähdit tuohon perseilyyn, valehteluun, sekä vääristelyyn.....
Mikäs se sun parisuhde historia olikaan vai oliko sitä ollenkaan? - kunhan mietin vain....mutta onnea vaan sinulle, jos joskus jotain sutinaa sulle tulee....jotenkin vaan...noh, antaa olla, mulla on parempaakin tekemistä.
Monet noista asioista oli siinä minun viestissäni, ne mitkä sinä "muka" oivalsit, sekä myös ne mitä olen tässä nyt sanonut....sun sanoma oli luokkaa...."nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni"....jep, jep.....
Kaveri/työ porukassakin varmaan sulla on sama tyyli......kaverit häviää tahallaan, et saa sut tyytyväiseksi tai antaa sun tehdä jotain, että tunnet ittes mieheksi, etkä itte edes tajua sitä? - mikäköhän ajatus yleensä ihmisillä on sellaisia kohtaan, jolle niin tehdään, olkoot se sitten sun nainen, kaveri tai ihan kuka tahansa? Niimpä.....
Sitten tämän kastin lisäksi on vielä yksilöitä, jotka tekevät itsensä "tekotarpeelliseksi", voidaan jatkaa siitä, sekä tästä mihin jäätiin, kun tuun takaisin, jos tarvetta ilmenee......eiks jep?- Ikis__M
Minä tässä olen oivaltanut ihan itse ja pitänyt linjani toisin kuin sinä joka ensin olet eri mieltä ja sitten alat väittämään kaikenlaista. Niin, minusta olisi ihan mukavaa jos heittäytyy avuttomaksi ja antaa minun hoitaa ja osoittaa sitten tekemällä jotain joka ei minulta niin hyvin luonnistu.
Nyt sitten vetäiset jonkun kilvoittelujutun tähän "häviää tahallaan..", miksi pitäisi kavereiden kanssa tai parisuhteessa jatkuvasti kilvoitella ja vääntää, ei se ole mukavaa yhdessäoloa. Jos et ole tajunnut niin usein työ-, kaveri- ja parisujdejutut on tiimityöskentelyä, ei niissä kilpailla koko ajan vaan pyrittän yhdessä onnistumaan ja sehän parhaiten onnistuu kun itsekukin tekee sitä mitä parhaiten osaa.
Varmaan noita tekotarpeellisia on paljonkin semmoisissa joilla on varmat eläkevirat, ne on olevinaan tarpeellisia sen verran ettei virkaa lakkauteta. Minun työt on aina tulleet jonkun tarpeesta, ei ole paljon päässyt tekotarpeellista esittämään vaikka voisihan se olla mukavaakin vaihteeksi. Ikis__M kirjoitti:
Minä tässä olen oivaltanut ihan itse ja pitänyt linjani toisin kuin sinä joka ensin olet eri mieltä ja sitten alat väittämään kaikenlaista. Niin, minusta olisi ihan mukavaa jos heittäytyy avuttomaksi ja antaa minun hoitaa ja osoittaa sitten tekemällä jotain joka ei minulta niin hyvin luonnistu.
Nyt sitten vetäiset jonkun kilvoittelujutun tähän "häviää tahallaan..", miksi pitäisi kavereiden kanssa tai parisuhteessa jatkuvasti kilvoitella ja vääntää, ei se ole mukavaa yhdessäoloa. Jos et ole tajunnut niin usein työ-, kaveri- ja parisujdejutut on tiimityöskentelyä, ei niissä kilpailla koko ajan vaan pyrittän yhdessä onnistumaan ja sehän parhaiten onnistuu kun itsekukin tekee sitä mitä parhaiten osaa.
Varmaan noita tekotarpeellisia on paljonkin semmoisissa joilla on varmat eläkevirat, ne on olevinaan tarpeellisia sen verran ettei virkaa lakkauteta. Minun työt on aina tulleet jonkun tarpeesta, ei ole paljon päässyt tekotarpeellista esittämään vaikka voisihan se olla mukavaakin vaihteeksi.awww.....aloita alusta ensimmäisestä kommentistani alaspäin, yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen......ei sua jaksa.....et sä mitään myönnä, etkä ymmärrä, vääntelet ja kääntelet vaan, eli turhaa sulle on yrittää selittää yhtään mitään.
Esim, "tekotarpeellinen" voi olla ihminen, joka tekee itsestään "tarpeellisen" pimittämällä tietoa, joka voi olla jotain todella simppeliä ja yksinkertaista tai vaikka antamalla ymmärtää, jonkun asian olevan "speciaalia" ja vaikea omaksua tai oppia, vaikka näin ei todellisuudessa ole jne...jne....
Tuota voi soveltaa ihan mihin vain, sitä voi olla niin parisuhteessakin, kuin työssäkin....
Jaarittelet nyt niitä näitä ja keksit mitä sattuu, kun totuus on totuus, eikä se muuksi muutu, vaikka puhuisit jaskaa kuinka paljon, etkä mitään myöntäisi, eli aloita alusta.....sun sanomasi ei aluksi ollut edelleenkään mitään muuta, kuin juuri tähän tyyliin....
""nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni""
En ymmärrä sun jorinoitasi ja vääntelyitäsi, joten voidaan me jatkaa miekkailemista, mutta aion vastata sinulle enää vain, "Aloita Uuudelleen".....yhä uudelleen ja uudelleen.....oot sä aika....- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
awww.....aloita alusta ensimmäisestä kommentistani alaspäin, yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen......ei sua jaksa.....et sä mitään myönnä, etkä ymmärrä, vääntelet ja kääntelet vaan, eli turhaa sulle on yrittää selittää yhtään mitään.
Esim, "tekotarpeellinen" voi olla ihminen, joka tekee itsestään "tarpeellisen" pimittämällä tietoa, joka voi olla jotain todella simppeliä ja yksinkertaista tai vaikka antamalla ymmärtää, jonkun asian olevan "speciaalia" ja vaikea omaksua tai oppia, vaikka näin ei todellisuudessa ole jne...jne....
Tuota voi soveltaa ihan mihin vain, sitä voi olla niin parisuhteessakin, kuin työssäkin....
Jaarittelet nyt niitä näitä ja keksit mitä sattuu, kun totuus on totuus, eikä se muuksi muutu, vaikka puhuisit jaskaa kuinka paljon, etkä mitään myöntäisi, eli aloita alusta.....sun sanomasi ei aluksi ollut edelleenkään mitään muuta, kuin juuri tähän tyyliin....
""nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni""
En ymmärrä sun jorinoitasi ja vääntelyitäsi, joten voidaan me jatkaa miekkailemista, mutta aion vastata sinulle enää vain, "Aloita Uuudelleen".....yhä uudelleen ja uudelleen.....oot sä aika....Kyllä minä tiedän että noinkin varmaan voi olla tekotarpeellinen ja sitähän ne varmaan harrastaa, ei vaan ole kovin tuttua minulle kun en näe kovin paljon tuommoisessa järkeä kun sitten sitä joutuisi aina tekemään ihan kaiken itse kun muutenkin usein joutuu vaikka jakaisi sitä tietoa mielellään.
Sulla on nyt jäänyt jokin trauma tuosta, jänkkäät selvässä asiassa kun voisit vain pyytää anteeksi ja myöntää olleesi väärässä, jälleen kerran tulkinneesi asioita oman pääsi mukaan päin persettä kun niinhän siinä oikeasti kävi. Jos et malta lukea niin että ymmärrät ja haluat vain tuomita muiden jatukset niin sitten täytyy kestää jos tulee vähn tuulettimeen, ei se asia vääristelemällä ja kiistämällä parane. Niin, minun sanomani on edelleenkin tuo ihan sama:
"nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni"
Tuo olisi ihan mukavaa, en se minä ole joka tässä on väkkäränä takkia pyörittänyt. Ikis__M kirjoitti:
Kyllä minä tiedän että noinkin varmaan voi olla tekotarpeellinen ja sitähän ne varmaan harrastaa, ei vaan ole kovin tuttua minulle kun en näe kovin paljon tuommoisessa järkeä kun sitten sitä joutuisi aina tekemään ihan kaiken itse kun muutenkin usein joutuu vaikka jakaisi sitä tietoa mielellään.
Sulla on nyt jäänyt jokin trauma tuosta, jänkkäät selvässä asiassa kun voisit vain pyytää anteeksi ja myöntää olleesi väärässä, jälleen kerran tulkinneesi asioita oman pääsi mukaan päin persettä kun niinhän siinä oikeasti kävi. Jos et malta lukea niin että ymmärrät ja haluat vain tuomita muiden jatukset niin sitten täytyy kestää jos tulee vähn tuulettimeen, ei se asia vääristelemällä ja kiistämällä parane. Niin, minun sanomani on edelleenkin tuo ihan sama:
"nainen heittäytyisi joskus hieman tahallaankin avuttomaksi ja auttaisin mielelläni"
Tuo olisi ihan mukavaa, en se minä ole joka tässä on väkkäränä takkia pyörittänyt.Trollolloo...."Aloita Uuudelleen"
Noh, laitan sulle lisäksi vielä pari biisiä näin viikonloppu yön kunniaksi, jos ja kun saat sen heilan joskus, niin se voi sitten sulle näitä soittaa tai laulaa, vaikka ei pitäisi edes yhtään paikkaansa, ethän sä sitä tajuaisi tai et ainakaan välitä.........siinä se emäntä sivu silmällä katselee ruudulta samalla Hunk:seja (ilmoittanut et fanittaa), mut sähän tottakai oletat olevasi Macho Fantastico tai Apinamies, riippuen hieman kumpi biisi on enemmän mieleen....ajatushan on tärkeintä, vaikka emäntä ajattelisikin jotain ihan muuta, kuin oletat...pääasiahan on että sinä oletat jotain, jos nyt oikein käsitin sun ajatuksen kulkua?
https://www.youtube.com/watch?v=G2FOAJoky28
https://www.youtube.com/watch?v=qawQp_AqLF0
Sorry, mut jatketaan kalistelua.....
- Rose23
Joskus voin pyytää poikaystävääni avaamaan purkin, jos en itse saa auki. Voin myös pyytää häntä ojentamaan jonkun korkealla olevan esineen, koska hän on minua pidempi. Turhaan en viitsi häntä liikaa vaivata.
Sitten esimerkiksi leipoessani saatan pyytää häntä auttamaan jossain asiassa. Tämä tosin liittyy enemmän yhdessä tekemiseen kuin todelliseen avun tarvitemisen. Yhdessä on hauska tehdä asioita ja silloin saa tietysti nopeammin valmista. :) - 1091
Pyydän jos en saa itse auki kohtuudella, sitä ennen olen kyllä kokeillut itse useamman kerran ja myös jonkun pyyhkeen tms. avulla. Jos mies on vieressä niin pyydän antamaan tavaran ylähyllyltä jos itse joutuisin hakemaan tuolin. Kauppakassin mies kantaa pyytämättä, tai jos on useita niin kantaa ne painavimmat. Ja skumppapullot mies avaa aina, koska minä olen paukkuarka. :D
Ei ole mistään avuttomuudesta tai miesten ja naisten töistä kyse, on vaan järkevämpää että mies vahvempana kantaa ne painavimmat jutut ja minä taas tykkään kokata joten hoidan sen puolen. Muuten menee aika 50-50 siivouksen ja kotitöiden kanssa ja toisaalta kaikki maalausta ja jeesusteippiä kummemmat korjaukset teetetään ammattilaisella. Meillä ei satunnaisesta purkinavausavusta huolimatta ole kovin korostuneet sukupuoliroolit enkä kyllä missään nimessä sellaista suhdetta haluaisikaan. Pari viikkoa sitten pyysin naiselta apua järkyttävän tiukan oliivipurkin avaamisessa.
- tarralenkkari999
Öö en. En delegoi yhtikäs mitään. Jos tarvitsen apua ja joku osaisi auttaa, niin voisin pyytää apua. Kuka tahansa osaa tosin purkin kuin purkin avata, jos nyt ei ole jotain reumaa yms.
Pyydän. Lisäksi se pesee mun pyykit, ostaa ja tekee mun ruuat, tiskaa, petaa sängyn, pukee mut, solmii mun kengännauhat, ostaa kortsut mun rakastajille, vaihtaa lakanat niiden jäljiltä ja hakkaa itseään mun puolesta ettei mun kynnet katkea. Kui?
novittulaura kirjoitti:
Et vastannut. Kui? = Miksi kysyt?
Kyseessä on eräänlainen lakmustesti, jolla kartoitan palstan naisten happamuutta.
novittulaura kirjoitti:
Ja kun sun testiin vastataan, et usko vastauksia. Mitä tutkimusta tuo nyt on?
Sinulta on mennyt jostakin syystä pikkarit ruttuun ja närkästyksen voimalla kiukuttelet täällä kaikille. Ei sellaisia vastauksia voi ottaa turhan vakavasti. :3
Yrittäsit nyt saada ajatuksesi pois mun alusvaatteista ja jatkaa hyväks kokemallas linjalla täällä vastailematta vain mulle, söpöliini. :}
novittulaura kirjoitti:
Yrittäsit nyt saada ajatuksesi pois mun alusvaatteista ja jatkaa hyväks kokemallas linjalla täällä vastailematta vain mulle, söpöliini. :}
Aina vaan saa pakit. ;____;
- tottakai564
joo, saa avata t;lkit, viinipullot, kuohuviinit, kaataa lasiin, vie roskat, kantaa kaupan kassit, maksaa kassalla, avaa ovet, vaihtaa renkaat
- 65yuutghhgt
Liian vähän suomalaiset naiset jääräpäisyyttään pyytävät, silloinkaan eivät tajua että hunaja houkuttaa etikkaa enemmän.
- hrepuiq
Kyllä mä saatan joskus pyytää. Pyydän muutenkin mieheltä ja miehiltä kaikkea irrationaalista, ihan laiskuutta useimmiten kai. Tai en tiedä, ei laiskuutta, epävarmuutta tai jotain muuta. Eikö miehet tee sitä myös? Pyydä naiselta juttuja, jotka vain nainen hoitaa ns. hienommin...
Laiskuuskin on ihan hyvä syy joskus, jos se toimii molempiin suuntiin......mut jos molemmat on samaan aikaan laiskalla päällä.... 8-0
Epävarmuuskin on ihan hyvä syy, sekä "jotain muuta", kuin myös tuo loppu lauseesi.....kaikki ihan hyviä syitä, niin kuin miljoona muutakin syytä...
- atännä
Aioin ensin kirjoittaa, että en pyydä, sinkkuna kun teen vaikka mitä perinteisiä "miesten hommia", ja myös parisuhteessa. Mutta sitten kun vähän mietin tarkemmin, niin joo, pyydän varmaankin. Jos tiedän, ettei toinen ilahdu avunpyynnöstä tai pitää sitä hyväksikäyttämisenä, niin sitten teen itse. On kuitenkin mukavaa, jos toinen haluaa auttaa, ja tulee hyvä mieli sellaisesta huolenpidosta, puolin ja toisin.
Nyt olisi kyllä ollut palstan muskelimaijoista apua, kun ei salsapurkki meinannut aueta. :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740