Miksi vietät perjantai-iltasi palstalla?
Palstalaiset
8
<50
Vastaukset
Olen ollut tällä viikolla vähän pipi ja olen sitä edelleen. Tämä perjantainen "etäpäivä" tuli tarpeeseen.
Koska olen vain niin kyllästynyt tähän universaaliin miesvihaan ja ätmien epäoikeutettuun syrjimiseen. Nyky-yhteiskuntamme naisvaltainen vihervasurihuorakiimapilluus vain käy niin hermoille. ....Öh... Tarkoitin tietysti, että mä oon sinkku ja tää palsta vaikuttaa tosi lupaavalta sielunkumppanin löytämiseen.
- usbe
ootsä se sama the ingalsin laura?
Tulin kurkkaamaan menoa ja aika "outo" meininki taas näyttää olevan, hyvin outo.....mut kaikki on varmaan aika väsyjä ja/tai kännissä niin ihmekkös tuo on.....tai sitten palstalla on vaan provotrollit enää (nekin kännissä) ja Kaik Muut On Lähteny.... ;P
novittulaura kirjoitti:
Meinaat että meno on normisti ihan jees?
Harvemmin täysin jees, eli ei koskaan ihan jees, mutta monesti on sentään joitakin ihan "jees" ketjuja, sekä palstailijoita....
On täällä ennenkin ollut monesti ketjut ihan suolistusta, mutta sitten taas on ollut pitkiäkin pätkiä ainakin joitakin ihan hyviä ketjuja, joissa on ollut ihan asiallistakin ajatusten vaihtoa.
Nyt on jo oppinut hieman skippaamaan ketjuja ja provoilijoiden ja/tai trollien kommentteja, niin se helpottaa, joko ohittaa ne ihan vaistomaisesti, niin kuin niitä ei ole olemassakaan tai sitten välillä naureskelee niiden surkuhupaisuudelle.....riippuu hieman päivästä ja mielenkiinnosta.- dtrfc
Palsta ei ole ollut entisestä tammikuun uudistuksen jälkeen.
- oink
Rahat niin lopussa, ettei ole varaa kaljaan. Ja varmaan muutenkin syytä pitää taukoa dokaamisesta edes yksi viikonloppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740