virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
- 21319
Sakkolihaa?
Harrastin seksiä Espanjassa henkilön kanssa joka suomessa olisi sakkolihaa. Espanjan lain mukaan teko oli hyväksyttävä.931117Bailut saunassa
Kävin kaverin luona viikonloppuna. Kaikkien piti käydä alasti saunassa? Onko se yleistä?7771Valtakunnallinen suolistosyövän
Valtakunnallinen suolistosyövän seulonta alkaa koko maassa tänä vuonna. Seulonta-asetuksen muutosta on valmisteltu Suome24652Treffeille parin kanssa
Olen kirjoitellut tytön kanssa. Juttua on riittänyt ja kirjeet ovat olleet mielenkiintoisia. Nyt kun sovimme tapaamisest1586- 1563
- 4352
Tissien tuijottelu
Miltä teistä tytöistä tuntuu kun aikuiset miehet tuijottaa teidän tissejä?32290Avoin suhde / Polyamoria
Moni ilmeisesti seurustelee kahden tai useamman kanssa yhtä aikaa mutta tapaa jokaista yksitellen. Mutta moniko pari/ry3271Yhteishyvä
Kuuluuko kimppakivana olevat tänne? Haluaisin vaihtaa kuulumisia muiden kimppakivana toimivien kanssa.4222Pariskunta Mikkelin raveissa
Olitte St Michel raveissa lauantaina 15.7.2017. Autossanne oli Lahtelaisen liikkeen mainos. Seurasitte minua ja juttelit0206Vastaaja Prepaid liittymään?
Onko mahdollista saada Saunalahti Prepaid liittymään vastaajaa? Mieluummin siten ettei sitä tarvitse rekisteröidä minnek1201Kännistä teko syy?
Oletteko koskaan töpänneet suunnitelmallisesti? Sitten vaan selittänyt että olin kännissä.1194Saunalahti prepaid-liittymä
Kyselen ennenkuin ostan liittymän. En ole saanut selvää niiden esitteestä. Puhelu ja tekstiviesti toimii ilmeisesti heti2192- 4188
Liikunnan jölkeen suihkuun
Pitääkö ylä- tai alakoulussa käydä liikkatunnin jälkeen alasti suihkussa?4183Aikuisten ranta
Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uimarantaa ja aiheutti palauteryöpyn – näin hän perustelee puhe32169Poikaystävän toive
Mulla on vanhempi poikaystävä. Harrastetaan seksi niillä kun se on yksin kotona. Nyt se lähtee perheensä kanssa pitkälle23167Yksipuolinen suhde
Onkohan olemassa tutkimuksia miksi ihminen jää yksipuoliseen suhteeseen? Suhde joka perustuuhyväksikäyttöön ja alistami1149Ikäero 16-60
Jos 16-vuotias tyttö harrastaa seksiä 60-vuotiaan miehen kanssa. Kumpikin on mukana omasta vapaasta tahdosta eikä kumpik12148