Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Mikä on paras jakso?

[email protected] Kiinnostaisiko käydä kuvauspaikalla?
    Vain elämää
    2
    1319
  2. Sakkolihaa?

Harrastin seksiä Espanjassa henkilön kanssa joka suomessa olisi sakkolihaa. Espanjan lain mukaan teko oli hyväksyttävä.
    Seksuaalinen väkivalta
    93
    1117
  3. Bailut saunassa

Kävin kaverin luona viikonloppuna. Kaikkien piti käydä alasti saunassa? Onko se yleistä?
    Bailut
    7
    771
  4. Valtakunnallinen suolistosyövän

Valtakunnallinen suolistosyövän seulonta alkaa koko maassa tänä vuonna. Seulonta-asetuksen muutosta on valmisteltu Suome
    60 plus
    24
    652
  5. Treffeille parin kanssa

Olen kirjoitellut tytön kanssa. Juttua on riittänyt ja kirjeet ovat olleet mielenkiintoisia. Nyt kun sovimme tapaamisest
    Treffeillä
    1
    586
  6. Rahasta tai muusta

Oletteko keilanneet kaveriporukassa rahasta tai palveluksesta?
    Keilaus
    1
    563
  7. Kolmenkimppa

Oletteko koskaan seurustelleet pariskunnan kanssa?
    Bi
    4
    352
  8. Tissien tuijottelu

Miltä teistä tytöistä tuntuu kun aikuiset miehet tuijottaa teidän tissejä?
    Aikuistuminen
    32
    290
  9. Avoin suhde / Polyamoria

Moni ilmeisesti seurustelee kahden tai useamman kanssa yhtä aikaa mutta tapaa jokaista yksitellen. Mutta moniko pari/ry
    Avoin suhde
    3
    271
  10. Yhteishyvä

Kuuluuko kimppakivana olevat tänne? Haluaisin vaihtaa kuulumisia muiden kimppakivana toimivien kanssa.
    4
    222
  11. Pariskunta Mikkelin raveissa

Olitte St Michel raveissa lauantaina 15.7.2017. Autossanne oli Lahtelaisen liikkeen mainos. Seurasitte minua ja juttelit
    Etsintäkuulutus
    0
    206
  12. Vastaaja Prepaid liittymään?

Onko mahdollista saada Saunalahti Prepaid liittymään vastaajaa? Mieluummin siten ettei sitä tarvitse rekisteröidä minnek
    Liittymät ja palvelut
    1
    201
  13. Kännistä teko syy?

Oletteko koskaan töpänneet suunnitelmallisesti? Sitten vaan selittänyt että olin kännissä.
    Töppäykset
    1
    194
  14. Saunalahti prepaid-liittymä

Kyselen ennenkuin ostan liittymän. En ole saanut selvää niiden esitteestä. Puhelu ja tekstiviesti toimii ilmeisesti heti
    Elisan liittymät
    2
    192
  15. Bi ja poly

Suosiiko bi-seksuaalisuus polyamorisia suhteita?
    Bi
    4
    188
  16. Liikunnan jölkeen suihkuun

Pitääkö ylä- tai alakoulussa käydä liikkatunnin jälkeen alasti suihkussa?
    Koulu
    4
    183
  17. Aikuisten ranta

Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uima­­rantaa ja aiheutti palaute­ryöpyn – näin hän perustelee puhe
    Tampere
    32
    169
  18. Poikaystävän toive

Mulla on vanhempi poikaystävä. Harrastetaan seksi niillä kun se on yksin kotona. Nyt se lähtee perheensä kanssa pitkälle
    Rakkaus
    23
    167
  19. Yksipuolinen suhde

Onkohan olemassa tutkimuksia miksi ihminen jää yksipuoliseen suhteeseen? Suhde joka perustuuhyväksikäyttöön ja alistami
    Perheväkivalta
    1
    149
  20. Ikäero 16-60

Jos 16-vuotias tyttö harrastaa seksiä 60-vuotiaan miehen kanssa. Kumpikin on mukana omasta vapaasta tahdosta eikä kumpik
    Aikuistuminen
    12
    148