Aikuisten ranta

Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uima­­rantaa ja aiheutti palaute­ryöpyn – näin hän perustelee puheitaan
--
-
Olisikin jo aika saada aikuisille tarkoitettu ranta. Sielä voisi harrastaa aikuisten harrastuksia yksin, kaksin tai ryhmässä.
Ei tarvitsisi miettiä onko sakkolihaa mukana.

32

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sarjahukuttaja iskisi 🤣🤣🤣

      • Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.

        Hukuttaisi mulkeroa pinnan alle.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hukuttaja kyllä.
        Arvaa mitä hukuttaisin ja minne.

        Tuo rinteen poika on päästänyt ennenkin aivopieruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukuttaisi mulkeroa pinnan alle.

        Pelästyin että mukelon.
        Millainen ihminen voi ehdottaa tuollaista?
        Onko hänellä omia lapsia? Toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rinteen poika on päästänyt ennenkin aivopieruja.

        Eikö se ole kokoomuksen Arttu Rintanen? Ei sdp:n Rinne. 🥴
        Ajattelee vain bisnestä ja oikiksen käynyt oman edun tavoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole kokoomuksen Arttu Rintanen? Ei sdp:n Rinne. 🥴
        Ajattelee vain bisnestä ja oikiksen käynyt oman edun tavoittelija.

        Törkeä nuori pullistelija. Tuo pitää saada pois kokoomuksesta.


    • Anonyymi

      K 18 ranta.

    • Anonyymi

      Rantaa on Nässyn ja Pyhäjärven ympärillä vaikka kuinka, herra on hyvä ja valitsee itselleen oman, rauhallisen uimapaikkansa sieltä.
      Tai jos tuon kaltainen ehdotus menee läpi niin minä haluan uimarannan jossa saa käydä koiran kanssa uimassa.

      • Moni koiran omistaja haluaisi rannan jossa koiratkin voisi uida.
        Onko muuten ei virallisia uimarantoja? Sellaiseen voisi ottaa koiran mukaan.


      • Anonyymi

        Tuo koiraranta olisi myös tarpeen ja ihan aiheellinen toive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koiraranta olisi myös tarpeen ja ihan aiheellinen toive.

        Hanki oma mökki


    • Anonyymi

      Nyt kun on jo naisille omat vuorot uimahalleissa, niin voishan sen lapsivapaan uimarantapaikankin kehitellä. Koiravapaa uimaranta on jo olemassa, anokaa koirille uimahallivuoroa.

      • Anonyymi

        Kuka putsaa virtsat ym...


    • Anonyymi

      Oikeasti kovinkin fiksu ajatus sellaisesta rauhallisesta uimarannasta jossa olisi hiljaista ja rauhallista.
      Kyllä noita kustuja, paskottuja ja meteli paikkoja riittää niille jotka niitä kaipaavat.

      • Anonyymi

        Siis ymmärsinkö oikein, Sulla ei oo aineenvaihduntaa? Hienoo,


      • Anonyymi

        Johtuu siitä että nämä rintaset ym. eivät kasvata lapsiaan. Kokoomuksessa kauniit tavat ovat muisto vain ja kirkuvat kakarat ja mylvivät teinit mellastavat vapaalla kun Kokkari isät istuvat ilta tapahtumissa ja tekevät tutusmiskäyntejä ulkomaille.


    • Anonyymi

      Nuo lapsiperheiden aikuiset ovat ilmeisen stressaantuneita kun ovat ehkä pahimpia valittajia ja kaikesta. Ei kannata hankkia lapsia jos pää ja menttaali kestä muutaman vuoden elämää jossa ei ole itsekkyys aiheellista.

      • Anonyymi

        Ei Arttu Rintasella (kok) ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Arttu Rintasella (kok) ole lapsia.

        En ihmettele.


    • Anonyymi

      Kuulkaas Virtanen ja muut. Rannat ovat kaikille avoimia ja sinne pitää olla kaikilla pääsy. Jos teillä on tarve harrastaa jotain suki-sukia tai muuta, niin järkätkää itsellenne omat mestat. Ehkä joku bisnesmies voi kehittää kesämökkinsä ympärille sellaisten aikuisten rannan ja periä vaikka pientä pääsymaksua periaatteella adults only. Kyä jämpti on nii.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Kokoomuksen uimamaisteri voi suki suki nami nami kotonaan vaikka kuivaveivillä.


      • Anonyymi

        Mikä sitä rintasta innostaa muhinoimaanko yleisillä uimarannoilla?


    • Anonyymi

      Aloittaja on ytimessä ,(vrt rytman Vilho ),näitä näköjään sattuy

    • Anonyymi

      Minä kaipaan valkoposkohanhista vapaata rantaa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ajatuksen isä ei tule koskaan lapsen isäksi.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Voi lapsi parkaa.


      • Anonyymi

        Hän sanoi pitävänsä eläinlapsista, ei ihmislapsista.


    • Anonyymi

      Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
      Rikkoo YK:n lasten oikeuksien julistusta.
      Täytyy painaa nuoren juristin nimi mieleen.
      ARTTU RINTANEN

    • Anonyymi

      Kyllä, Tamperelaiset on Tamperailisia.
      Antaa heidän häärätä.

    • Anonyymi

      Sellainen ranta missä voi hillua munasillaan olisi tarpeen.

    • Anonyymi

      Hiljainen ranta olisi ihana, ei mitään bassojykytystä ja huutamista. Jos haluaa kuunnella musiikkia niin sitten omista napeista. Saisi lukea rauhassa kirjaa tai nukkua ja kuunnella järven ääntä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe