Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2888
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vitutti+muakin+amiksessa.+Päätin+lopettaa+ihan+eka+syksyllä.+Ope+järkkäs+mut+yhteen+mökki+porukan+mukaan+pystyttää+hirsikehikoita.+Ne+oli+sellaisia+kolme+kymppisiä+virolaisia.+Päivät+pystytettiin+ja+illat+saunottiin.+Rantasauna+oli+valmiina+ja+tarkoitus+oli+pystyttää+hirsilinna+mäelle.+Perjantaina+päätettiin+jäädä+viikonlopuksi+työmaalle.+Lämmitettiin+kylpysaavi.+Ehkä+mä+olin+vähän+kännissä.+Sormet+hiveli+mun+reittä.+eikä+ne+sormet+olleet+mun+omat.+Tuntu+hyvältä.+En+tajunnut+et+kumpaakin+reittä+meni+eri+kaverin+sormet.+Äkisti+ne+sormet+oli+mun+kalun+kimpussa.+Mä+räväytin+silmät+auki.+Vierus+kaverit+hieroo+mua+palleista+veden+alla+minkä+ehtiin+ja+muu+tuijottaa+vaieten.+Yksi+tempoo+mun+esinahkaa+ja+toinen+nostaa+mut+syliinsä.+Kun+kaveri+runkkaa+mun+siemenet+kylpyveteen+toisen+aisa+luikahtaa+mun+anukseen.+Sillä+on+tiukka+ote+vyötäröstä,+ylös+alas+se+paiskoo+mua.+Muut+odottaa+vuoroaan.+Mä+nosta+polvet+ylös+ja+levitän+reiteni.+Kaikki+ymmärtää+mua.+Ne+nauraa,+me+löydettiin+sun+mukavuus+alue.+Mua+nussittiin+viikonloppu.
17.10.2016 16:07
Olen+aina+ollut+valmiina+auttamaan+heitä.+Panevat+tyttöä+koska+hän+haluaa.+Nyt+panivat+minua+kesällä.+Painostivat+etteivät+laske+juoruja+liikenteeseen.+Laskivat+sisälle.
17.10.2016 13:04
Sain+pillua+tädiltäni.+Pidin+siitä.+Homma+alkoi+kyllä+kännissä.+Käryttiin+yksi+kerta.+Ei+vanhempani.+Vaan+tädin+mieskaveri.+Otti+kahden+kesken+saunassa+puheeksi.+Lupasi+vaitiolon+jos+annan+peppua+sille.+Annoin+ja+annoin+toistekin.+
Olen+vaan+miettinyt+oliko+se+niiden+kahden+rakentama+ansa?
Jk.+Ei+mäntysuopaa+liukasteena...
17.10.2016 12:56
Olin+kolmantena+risteilyllä.+Piti+esiintyä+tytön+poikaystävänä.+Laitoin+ehdoksi+että+saan+nähdä+kaiken+ja+yhteinen+hytti.
17.10.2016 12:38
Hyvä+juttu.
Juhannuksena+päädyin+tyttöystäväni+kanssa+69:iin+kun+muut+nussivat+häntä.
17.10.2016 10:43
Olitko+itse+paikalla?
Terveisin+TET+harjoittelija...
17.10.2016 10:30
Tarkoittaako+tupla-anaali+että+kaksi+munaa+työnnetään+anaaliin+yhtä+aikaa?
Kiihoittava+ajatus.+Ei+ehkä+onnistu+ensi+yrittämällä.+Olisi+hienoa+katso+videolta+kun+yritetään+minun+peppuun.+Ajaus+olla+suomessa+ensimmäinen+antaisi+motivaatiota+yrittämiseen.
17.10.2016 10:28
Onko+sua+koskaan+tilattu+esiintymään+yleisölle?
Itse+olin+kesällä+keikalla.+Halusin+sitä+ja+esiinnyin+omasta+halusta+ilmaiseksi.+Mutta+katsojat+työnsivät+seteleitä.+Huora+maisuus+kiihoitti+yllättävän+paljon.
17.10.2016 09:42
Oikeassa+olet.+Olivat+Top+porukkaa+kaikki.+Pelin+säännöt+oli+kaikille+selvää+jo+matkasta+sovittaessa.
14.10.2016 13:00
Ihminen+voi+hävetä+mitä+vaan.+Pitää+tehdä+vain+sellaista+että+voi+aamulla+katsoa+itseään+peiliin.+Olen+antanut+rahasta+työntyä+anukseeni+ja+samalla+työntyjän+videoida+tekonsa+läheltä.+
Monesti+maksaja+häpeää+tekoaan+mutta+ei+mahda+halulleen+mitään.
Useammin+maksaja+on+lapsellisen+innostunut+onnistuneesta+videosta.
14.10.2016 09:56
Tuttu+opiskelee+Saksassa.+Otti+yhteyttä+ja+kysyi+kiinnostaisiko+olla+turistiopas+saksalaiselle+ryhmälle.+Ainutlaatuinen+mahdollisuus+kiinnosti.+Tapahtui+matkan+aikana+mitä+vain+niin+jutut+ei+leviä.+Saksan+tuttu+kyllä+kuulee+varmasti+matkakertomuksen+mutta+ei+levitä+tietoja.
14.10.2016 09:01
Sain+kevääksi+nostettua+numeroita+ihan+kiitettävästi.+Teekkarin+antama+opetus+ei+ollut+mennyt+hukkaan+edes+kouluaineissa.+Olin+tosin+kertonut+hänelle+pelin+säännöt.+Jos+minulla+ei+nouse+numerot+ei+nouse+hänenkään+aisa+minun+sisälle.
13.10.2016 15:20
Olen+saman+ikäinen.+Suuni+on+sinun+käytössäsi.+Saatko+kavereita+mukaan?
13.10.2016 13:46
Niin+munkin.+Tykkään+kun+mun+poika+rintoja+suudellaan+ja+näykitään.
13.10.2016 13:44
Pidän+kyllä+enemmän+sisäleikeistä+kun+voi+olla+alasti.+Kesällä+olin+vaelluksella+ryhmän+käytössä.+Tuli+polvet+ja+nielu+kipeäksi+kun+joka+kerta+kun+ei+ollut+näkijöitä+sai+olla+polvillaan.+Korvia+käyttivät+ohjauskahvoina.+Pelkäsin+että+irtoavat.
13.10.2016 13:41
Tykkään+kun+on+useampi+tulossa+pyllyyn.+Joudun+itse+suorittamaan+mittaukset.+Ohkaisin+ensin+ja+sitten+aina+seuraavaksi+isompi.
13.10.2016 13:28
Minua+kiihoittaa+suunnattomasti+kun+minua+naidaan+suuhun+ja+lauetaan+suoraan+nieluun.
13.10.2016 13:24
Ei+löydy.+Tarvitsetteko+bottomia+vain+tuohon+joulukuun+keikkaan+vai+myös+muuhun?
13.10.2016 12:25
Ihana+Ladyboy,+kerro+lisää.
13.10.2016 11:10
On+hienoa+kun+pääsen+ratsastamaan+vahvan+kaverin+sylissä.+Saa+nostaa+jalat+syliin+ja+on+vain+pepun+varassa+kaverin+päällä.+Kaveri+makaa+selällään+ja+nostaa+lantiotaan+ylös+alas.+Seuraan+mukana+ja+joka+pudotuksella+tunnen+kuin+kaveri+uppoaa+yhä+syvemmälle.
13.10.2016 11:09
121 / 145