Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2888

1. Vitutti+muakin+amiksessa.+Päätin+lopettaa+ihan+eka+syksyllä.+Ope+järkkäs+mut+yhteen+mökki+porukan+mukaan+pystyttää+hirsikehikoita.+Ne+oli+sellaisia+kolme+kymppisiä+virolaisia.+Päivät+pystytettiin+ja+illat+saunottiin.+Rantasauna+oli+valmiina+ja+tarkoitus+oli+pystyttää+hirsilinna+mäelle.+Perjantaina+päätettiin+jäädä+viikonlopuksi+työmaalle.+Lämmitettiin+kylpysaavi.+Ehkä+mä+olin+vähän+kännissä.+Sormet+hiveli+mun+reittä.+eikä+ne+sormet+olleet+mun+omat.+Tuntu+hyvältä.+En+tajunnut+et+kumpaakin+reittä+meni+eri+kaverin+sormet.+Äkisti+ne+sormet+oli+mun+kalun+kimpussa.+Mä+räväytin+silmät+auki.+Vierus+kaverit+hieroo+mua+palleista+veden+alla+minkä+ehtiin+ja+muu+tuijottaa+vaieten.+Yksi+tempoo+mun+esinahkaa+ja+toinen+nostaa+mut+syliinsä.+Kun+kaveri+runkkaa+mun+siemenet+kylpyveteen+toisen+aisa+luikahtaa+mun+anukseen.+Sillä+on+tiukka+ote+vyötäröstä,+ylös+alas+se+paiskoo+mua.+Muut+odottaa+vuoroaan.+Mä+nosta+polvet+ylös+ja+levitän+reiteni.+Kaikki+ymmärtää+mua.+Ne+nauraa,+me+löydettiin+sun+mukavuus+alue.+Mua+nussittiin+viikonloppu.