Sellasta joka ollut suomessa vain pari päivää katsomassa nähtävyyksiä?
Baareista löytää kesällä ainakin turisteja ja ne ovat helposti iskettävissä.
Oletko nussinut koskaan turistia
27
473
Vastaukset
- jepsjoojuu
Japskimuijaa panin kerran. Se huusi kuin sikaa olisi tapettu
- DogggFart
Auuuuuuu! Kerro lisää/kertokaa lisää molemmat panoistanne! Kiihottavaa!
- Naisasialooser1
Kerran eräs 21v venäläisnainen halusi nussia kanssani, mutta siskonsa ja muita naisia oli samassa hotellihuoneessa, baarista tuon naisen iskin, olivat lyhyellä reissulla täällä
- selityksiä-piisaa
Mikset vienyt sitä kotiisi? Ai niin, asut äitisi kanssa.
- Etpilluukoskenukaa
Niin just ja mielikuvitus tekee tepposet. ...vai olikohan joku epätoivoinen maksullinen ja selvisi sulle ku piti maksaa ennen panoo ni juoksit äkkii kotii mamin luo.
Kukaan usko sun juttuja. Pillu tuttu vaan kuvista; ) - Naisasialooser1
Ei ollut maksullinen, vaan nuori 21v nainen joka oli jopa korkeakouluopiskelija. Sinua taitaa vituttaa, että kaltaiseni mies voi saada pillua.
- pankaa.nussikaa
Kesällä heinäkuussa lahdessa nussin hotellissa yhtä sveitsiläistä muijaa.
Tampereellakin olen nussinut naista tänä kesänä kotonani. Nainen oli usasta- nusser
Oikein! Tämä on meininkiä jota arvostan! Kannatan rotujen/kansojen sekoittumista!
- A.Hitler
nusser kirjoitti:
Oikein! Tämä on meininkiä jota arvostan! Kannatan rotujen/kansojen sekoittumista!
Minä en. En sitten lainkaan.
- B.Mussolini
A.Hitler kirjoitti:
Minä en. En sitten lainkaan.
En minäkään.
- huorahuorahuora
Ei kait nuo sen helpommin iskettävissä ole kuin muutkaan. Kielimuuri ja kulttuurierot tulee heti mieleen.
- kokemusta_on
Kerran tuli tuupattua ( suojattuna ) yhtä Dawnia, jolla oli kiinalainen äiti ja skotti-isä. Pillunkarvansa olivat kuin juuriharjasta. Siinä olisi monen paljas kulli jo joutunut koville. Sinällänsä ihan kiva muisto, mutta voinen sittenkin sanoa, että kaikkien aikojen parhaat nussut ovat suomalaisperäisten kanssa.
- 315
Vai kehitysvammaisten hyväksikäyttäjä. Kyllä pisteet nyt ropisi reilusti miinuksen puolelle.
- VeniceApartamentos
Kerran yks usa likka kysy baaris et haluuks jäädä tänne (vai lähetäänkö muualle) olis pitäny tajuta ottaa onkeen!
- m-i-e-s
Mä olen se turisti jota naiset nussii aina parin päivän vierailulla, kun olen vain nähtävyyksiä katsomassa. =P
Olin mukana saksalaisten matkailu autossa kun ajoivat Helsingistä lappiin. Ne jatkoi Norjaa ja minä junalla etelään.
- Reijo-Olavi_Randerius
Pojat lykkivät sillon sitten perspimppiis?
Tuttu opiskelee Saksassa. Otti yhteyttä ja kysyi kiinnostaisiko olla turistiopas saksalaiselle ryhmälle. Ainutlaatuinen mahdollisuus kiinnosti. Tapahtui matkan aikana mitä vain niin jutut ei leviä. Saksan tuttu kyllä kuulee varmasti matkakertomuksen mutta ei levitä tietoja.
Oikeassa olet. Olivat Top porukkaa kaikki. Pelin säännöt oli kaikille selvää jo matkasta sovittaessa.
- kaisanoasaa
On myönnettävä että en ole koskaan nussinut turista.
- 15plus6
Kyllähän vaalea suomalaiskaunotar on luotu rakastelemaan tummien etelämaalaisten komistusten kanssa. Turisteina eivät jää roikkumaan perään vaan voidaan nauttia vain ihanista hetkistä. Tietty jos tunteet syttyy, niin lentokoneethan kulkee ;)
- Monikulttuuri
Panin pari vuotta sitten kiinalaista turistia. Lyhyt ja pienet tissit, tiukka tussu. Koko nussinnan ajan se päästi ihme ulinaa.
- Kelpaamullemyös
Mahtavaa! Missä tapasitte? Baarissa?
- kokenutmies--
Olen ulkomailla monta kertaa ja suomessa virolaista Elle nimistä naista nussin monta kertaa. Ulkomailla portugalissa nussin yhtä naista myös.
- kahdesti.saanut
Kaksi tapausta kumpikin luentokeikalla Suomessa.
Amerikkalainen oli seurallinen proffa ja liian lihava lahna, virolainen oli ujo, hyvin treenattu taitava lihaskimppu, vähän domina. - naistenmies-56
Kerran itärajalla Kainuussa vanhaa venäläistä huoraa huoltsikalla, olisi ollut paljon käytetty gloryholekin siellä ja käsikin olisi ollut yksi ratkaisu, niin tein ihan pätevän ratkaisun. Sain kortongin horolta itseltään, mallia Siperia XL. Vilpoisa sisältäpäin, mutta mukavan väljä ja puristi päästä, mutta joskin väärästä paikkaa. (Ryssämallia.)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383289Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732859Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2231802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641748- 621698
- 561413
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831279Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3201144Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062