Ddlg? Muita kiinnostuneita?

Ekaakertaatäällä

Dom daddy/little girl harrastajia Suomessa varmasti erittäin harvassa... Itse olen nuori tyttö joka haaveilee omistushaluisesta miehestä... Olenko ainut?

93

12975

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm160mm

      Hienoahan se olis "omistaa" nuori neiti. Varsinkin täysi ikäisen muodokas ja kiihkeä ;)

    • raumasteri

      Et,haluisin olla se mies.......joka omistaa sinut nuori narttuni

    • Oh ;-))

    • DaddysGirl_

      Tässä olisi myös lähes keski-ikäinen nainen, joka olisi kyseisestä leikistä kiinnostunut. Jos löytyy kiinnostunut, laita osoitteesi tähän, niin laitan postia.

      • Siis: kaulapantaani...


    • GirlsDaddy

      Ja tässä olis viiskymppinen nuorekas ja hyväkuntoinen mies joka on kiinnostunut myös aiheesta.

    • rouvatnamia

      Tollanen 45-58v. hoikka isot rinnat omaava nainen olisikin kiva omistaa, joka pukeutuisi koulutyttöasuun. Aina haaveillu sellasesta...vaikka naimisissa tahollani olenkin.

    • koox

      40v mies täällä myös kiinnostunut aiheesta

    • KeisarinnaQ

      Isoin haaste on löytää mies joka on aiheesta selvillä.
      Itse olen submissive, henkisesti nymfetti-ikäinen / teini (= middle girl; eli dd/mg)
      Pidän suomea niin pienenä mestana tähän asiaan että hengaan siksi mieluummin fb:ssä jenkkiryhmässä, enemmän kanssasisaria, tukea, inspiraariota. Oman hellun kanssa löydettiin tämä polku joskus dom/sub-kinkyn kautta.
      Paljon onnea garegiverin löytämiseen! Jokainen pikku prinsessa ansaitsee huolehtijan joka pitää huolen pikkuisestaan ♡♡♡

      • keisarinnaQ

        Karzaa; laitan sinulle postia ihan tuota pikaa :)


    • CouplesGirl

      Olisiko joku keski-ikäinen nainen kiinnostunut olemaan DaddysGirl pariskunnalle ?

      • Anonyymi

        Onks pakko olla keski-ikäinen 😉😍


    • jaaaaa12345

      Kaveri soitti mulle tos eilen aiheesta. Kerto löytäneensä mielenkiintosen linkin ja sovin siihen täydellisesti. Luin sit tästä dd/lg fetissistä ja hämmennyin pahasti ku tajusin olevani sinkku little girl xD

    • win-win_

      Itse toisinaan olen hieman yllättynyt kun itseäni noin puolta nuoremmat naiset, aika ajoin / silloin tällöin, vaikkapa vain kauppareissulla kaupassa katselee useaan otteeseen melko pitkään. Osa hakee jopa katsekontaktia ja pitää sen hieman tavanomaista pidempään.

      Vaikea tulkita mitä ajattelevat, sillä niin nuorien taholta silmäily hieman yllättää.

      Kaikki on tietysti katsojan silmissä, mutta toisinaan kuulen olevani melko sexy-olemuksinen mies.

      Itsellä perus-naismaku säilynyt suunnilleen ennalltaan, joskin skaala huomattavasti laajempi ja joustavampi kuin nuorena, jossa tietysti kokonaisuus ja kemiat ovat etusijalla.

    • Toistakertaatäällä

      Ihanaa että tämä keskustelu elää vielä :3.... Hitsit, ihanaa olisi vieläpä 10v vanhempi mies....

    • googlaajatutustu

      bdsm-baari

    • dadd

      Varmaankin olet uniikkisuomessa kun ei munkaan kohdalle oo sellaista sattunut

    • Kaksi tuoretta lankaa samasta aiheesta. No, kertoilin tuohon toiseen omia näkemyksiäni...

    • DaddysLittlePrincess

      Täällä! Olen kiinnostunut DDLG:stä! :3 Olen 18v ja etsin söpöä Daddya itelleni. :3

      • DaddysLittlePrincess

        Okei.
        Laitoin viestii sulle kikissä. :3


      • Laitapa mulle meiliä :) Klikkaa nimimerkkiäni, niin näet osoitteen.


    • UjoMuttenKummiskaan

      Oho.. tänne vastaillaan vielä :o itekki (19 mahd little one) ollu kiinnostunu pitkään mutta nyt haluisin oikeen dominoivan daddyn.. en yhtään tiedä miten alkaa hakeen..

    • Olin kolmantena risteilyllä. Piti esiintyä tytön poikaystävänä. Laitoin ehdoksi että saan nähdä kaiken ja yhteinen hytti.

    • Olis kyl helvatan kiinnostava juttu tällaselle 45-vuotiaalle miehelle

    • daddycooli

      Nuorekas nainen kiinnostaa ja kiihoittaa aina , mutta mistä sellaisen löytää ja vieläpä hyvän......savossa!!!!

    • 3r232r

      Voisiko joku selittää mitä tämä ddlg on ja pitää sisällään

    • DaddyDom/littlegir, DD/lg on kahden aikuisen BDSM suhde jossa Daddy on caregiver, huolenpitäjä ja little, pikkuinen taantuu leikeissä ikäistään nuoremmalle tasolle. Daddy ei siis tarkoita isää, vaan nimi tullut BDSM sceneen Amerikoista, 1950´household teemasta jossa perheen pää määräsi kaikesta, ja vaimot kutsuivat miehiään kunnianosoituksena ja arvovallasta Daddyiksi. Little voi taantua aina vaippaikäiseen saakka, mutta nämä suhteet eivät välttämättä ole seksuaalisia. Little voi olla myös middle, teiniksi taantuva. Yleisnimitys on yleisimmin littlegirl tai babygirl, riippumatta iästä. DD/lg ei ole välttämättä age-playtä, mutta voi olla. Little ei siis ole välttämättä nuori henkilö, tunnen neli ja viiskymppisiä liitlejä, yhtälailla kun reilu parikymppisiä Daddyjäkin. Kyse ei ole iästä, vaan auktoriteetista, kurista, vallanvaihdosta littliltä Daddylle ja rankaisuista tottelemattomuudesta, laiskuudesta tai huonosta käytöksestä. Osa littlejä onkin ”kakaroita” eli brättejä jotka tahallaan kiusaavat ja ärsyttävät Daddyä piiskauksen toivossa ;)

      • Anonyymi

        Tuo ei pidä oikeasti paikkaansa. Tuo on pelkästään ns. poliittisesti korrekti selitys, koska insestiä kuvitellaan hyväksikäytöksi (vaikka se on pelkästään seksiä verisukulaisten välillä) ja sillä on siitä syystä huono maine.

        Toiseksi, se voi toki kuulua BDSM sceneen, mutta käytännössä BDSM osa, on vain pieni osa koko ageplay, daddy, insesti jne kulttuuria. Yleensä BDSM puoleen kuuluu vallankäyttö, mutta suurin osa noista edellämainituista osa-alueista ja sen harrastajista ei omaa minkäänlaista vallankäyttöaspektia leikeissään.

        Age playssä ei ole mitään daddyjä, vaan siinä leikitellään ikäerolla. Ageplayssa voi olla vaikka naapurin setä/täti, opettaja, autokorjaaja tms, ja toinen on nuorempi henkilö. Leikkijät voivat olla itse tietenkin minkäikäisiä tahansa.

        Daddy, nimenomaan tarkoittaa isää, jonka vastapuolena on sitten poika tai tyttö. Se liittyy arvovaltaan toki, mutta siinä on kiinteänä osana isyys. Voi olla että kyse on kaverin isästä, mutta kyse on nimenomaan isästä ja varsinkin 50 luvun amerikoissa, kuten myös vielä 80 luvun suomessakin, isä oli perheenpää joka sai mm. sosiaalitoimistoista lähetetyt kirjeet nimellään, vaikka toimistossa olisikin käynyt lapsi tai vaimo. Eli kyse ei ole mistään pomosta, vaan nimenomaan isästä, eikä suurin osa noista leikkijöistä ole mitään piiskaajia niinkuin BDSM porukat tuntuvat ajattelevan.

        Jostain syystä BDSM porukat omivat kaiken ja sitten väittävät että kaikkeen siihen liittyy alistaminen tai rankaisu, vaikka BDSM osiot ihan missä tahansa fetississä on vain yksi mitättömän pieni ryhmä.


    • Lilliane

      Tää on niin mun juttu:)

      • Anonyymi

        karza1964atsuomikaksneljä...olen 55v "Dressman" tyyppinen kokenut daddy


    • Mulla on vähän samanlaisia haaveita. Viime viikolla jopa baarissa ehdottelin 20 vuotta vanhemmalle miehelle että leikittäiskö isää ja tytärtä, mut eipä suostunut. Ja kaikki haluavat seksiä, mä en niinkään, haluaisin vain olla jonkun "tytär" koska se on kiihottavaa :D

      • Anonyymi

        karza1964atsuomikaksneljä...olen 55v "Dressman" tyyppinen kokenut daddy


    • DemonBabe

      Täälläkin yksi yksinäinen prinsessa ilman daddyn huolenpitoa.. Huoh, melkeen harmittaa ettei ole sääntöjä rikottavana. Enkä joskus vielä löydän. :(

      • DaddyDm

        DB,mistäpäin olet? Kikkiä?


      • Kutsuni---
        DaddyDm kirjoitti:

        DB,mistäpäin olet? Kikkiä?

        Juu, kikkiä ja sillä pääsee listoille.


    • Ruvettaisko? DDLG/MG käy hyvin. Loistava tulevaisuus...

    • DaddyLittleAngel

      Täällä ois 19v little, joka tahtois huolehtivan daddyn, joka ois hellä. :3
      Little iältäni olen siinä 3-5 vuoden paikkeilla. :3
      Ei saa olla liian dominoiva. :3
      Kiinnostuneita? :3

    • Jos Satakunnan alueella löytyy naista/neitoa joka kaipaa daddy meininkiä. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele..... Kiitos

    • 4vDaddydom

      Ddlg on aika paljon enemmän kuin fetissi mielestäni, jos haluaa kertaluontoista kokeilua niin kutsusin sitä nimellä ageplay. Itse innostuin caregiverin roolista muutama vuosi sitten sen aikaisen tyttöystävän kautta. Ilmeni että olin aiheesta huomattavasti häntä enemmän kiinnostunut ja nykyään ei vanilja parisuhde maistu alkuunkaan. Ddlg on dom/sub parisuhteista ehkä se hellin, kyse on niin paljon muustakin kuin seksistä, vaikka toki sekin tärkeää. Isukin rooli on oikeesti haastava ja kysyy sikana hermoja ja aitoa välittämistä ja rakkautta enkä siks suosittelekkaan kahden tuntemattoman kokeilevan, menee helposti rumemman dominoinnin puolelle jossa usein mies väkisinkin ottaa kontrollin sen sijaan että ansaitsisi sen. Toki se kiihottaa aikansa mutta sen päälle en kyllä rakentaisi vakavaa parisuhdetta. Ddlg on ainakin minulle vakava asia ja elämäntapa ja suosittelen opiskelemaan huolella jos se kiinnostaa, etenkin miesten. On erittäin antoisaa kun sen tekee oikein. Tsemppiä!

    • olen taas aina haaveillut omistus haluisesta naisesta se on hienoa kun nainen johtaa????!!!!!!

    • DaddysBaby

      Ite seurustelen 6v vanhemman kanssa ja kutsun häntä aina daddyksi :p usein kumarrun hänen polviensa yli niin että hän voi piiskata mua, yleensä hän työntää mulle myös plug tailin sisää, hän myös haluaa minun imevän tuttia tai hänen sormiaan ja käyttävän sellasii kissankorvan näkösii pääpantaa, yleensä pidän myös kaulapantaa jossa on naru kii :p uskomattoman kiihottavaa antaa siinä asussa hänelle suihi just silloin kun hän vaatii

    • Jennyyyy

      Täällä olisi kolmekymppinen pikkutyttö. En tosin siedä dominointia lainkaan, vaan olen hyvin voimakastahtoinenvja itsenäinen. Lapsuudessa rakkaus on vaan jäänyt kokematta, ja haluaisin nyt puhdasta pyyteetöntä rakkautta isukilta.

    • Anonyymi

      Ddlgforum googleen ja tutustumaan mielestäni mahtavaan ja mukavaan communityyn. Neidot tosin olkaa varovaisia, elämäntyyli vetää puoleensa kaikenlaista väkeä. Tutustukaa huolella, ottakaa aikanne - kaikki bdsm parisuhteet ja hetken leikitkin perustuvat täydelliseen luottamukseen.
      Turvallisia seikkailuja!
      T. 6v Daddy onnellisessa parisuhteessa!

      • Anonyymi

        Onko suomeksi olemassa vastaavaa? Tuo englanti ei niin hyvin taitu. Olisin itse kiinnostunut tuosta littlen roolista ja olen 30v nainen.


      • Anonyymi

        Oletko kokeillu kertaakaan kenenkään kanssa?
        T:50vee


    • Kiinnostuneet lg:t, ottakaa yhteyttä osaavaan/kokeneeseen Daddyyn s-postilla. Arvaatte varmaan osoitteen , on tällä foorumilla ...

    • Jos joku ihana ja suloinen isiä kaipaava tyttö etsii vielä omaa isiä, niin tässä olisi tarjolla turvallinen, siisti ja katseenkestävä 55v Daddy. Olen isällisen huolehtiva ja rakastava. Tytölle ainoa oikea paikka maailmassa on isin turvallinen syli, jossa hän saa ansaitsemaansa rakkautta, huomiota ja hellyyttä.

      Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä suomipostiin nimimerkillä. Tutustutaan.

      • Anonyymi

        Olet henkisesti sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet henkisesti sairas.

        Sä taidat olla sairas


      • Anonyymi

        Yhteydenotto sähköpostitse ei onnistu, ilmeisesti palvelu suljetaan lähiaikoina. Viestisi kuullosti ihanalta.

        Onko sulla kik?

        Täällä isän huomiota kipeästi kaipaava (30 v) little


      • Anonyymi

        Kuka sä sit oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteydenotto sähköpostitse ei onnistu, ilmeisesti palvelu suljetaan lähiaikoina. Viestisi kuullosti ihanalta.

        Onko sulla kik?

        Täällä isän huomiota kipeästi kaipaava (30 v) little

        Mikä sun oma kik-tunnuksesi on (30 v) little?


    • Anonyymi

      Kivaa että DDLG ja ABDL herättää nykypäivänä näinkin paljon ainakin enimmäkseen positiivista keskustelua :) Olen itse liki nelikymppinen mies ja mua on viehättänyt ABDL jutut ihan pienestä lähtien, lähinnä siis daddyn roolissa. Mutta todella harmi kun Suomi on näin pieni takapajula! Sopivanlaista seuraa tai kumppania ollut todella vaikea löytää. Perinteiset BDSM-piirit ei kiinnosta ja onkin tuntunut että kuinka monta vuosikymmentä pitää vielä odottaa, että nää jutut saapuu tännekin, että täällä ois enemmän harrastajia ja samanmielisiä.

      • Anonyymi

        Saako sinuun jotenkin yhteyttä?


    • Saatat ollakkin ;) Minä olen kyllä erittäin omistushaluinen mies. Maksullinen nainenkin tekisi mieli ottaa mukaan ja vahtia ettei kukaan muu pääse koskemaan :)
      Otan kaltaisesi nuoren tytön ilomielin omistukseeni, edellytyksenä tottakain ettet liian nuori. Iältään aikuinen on oltava.

    • Anonyymi

      MINÄ MOI TÄÄLLÄ EN AJATELLU ET SUOMEST LÖYTYS YHTÄKÄÄ TOISTA PIKKUSTA RAKASTAN JEEE

    • Anonyymi

      Kyllähän nuori neito olis kiva daddylle . P- savo

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet? Miten saada yhteys?


    • Anonyymi

      Täällä 26-vuotias pikkutyttö! Pikkuhiljaa on kiinnostus kasvanut näihin juttuihin ja nyt olisi ihanaa löytää oma daddy😍 onko täällä huolehtivia mutta tarpeen mukaan rajat asettavia daddyjä?😘

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­­um­me sinut kä­­­ymään u­ude­­­ssa cha­­tissa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://3733444.com/H/9xW1N 👈

    • Anonyymi

      Ei mittä daddyi ois :)

      • Anonyymi

        Olis täällä.

        M30v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis täällä.

        M30v

        Ihanaa, mutta itellä daddy tarkoittaa vähintään 40vuotiasta 😜


      • Mä olen 60+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, mutta itellä daddy tarkoittaa vähintään 40vuotiasta 😜

        Löytyy miltein 50-vuotias täältä Tampereen suunnalta...
        Etsihän mun ilmoitus treffien puolelta ;)


      • Anonyymi

        Onhan Meitä 🙂...
        Ainakin Tampere/ Pirkanmaa alueella 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Meitä 🙂...
        Ainakin Tampere/ Pirkanmaa alueella 🙂

        Teitä keitä?


    • Anonyymi

      Olen 28-vuotias nainen, ja itselläni on sisäisesti tällainen mieltymys. Ollut pitkäänkin, mutta eipä sellaisesta ole tullut keskusteltua anonyymistikaan. Eikä tällaiset asiat kahvipöytäkeskusteluun kuulu, kuitenkin kyse yksityiselämän asioista. Pidän itsesäni ulkoisesti huolta pysymällä normaalipainoisena (150-153 cm/52 kg, rintojen kuppikoko B), syömällä terveellisesti ja huolehtimalla ihostani (vältän aurinkoa enkä ole kertaakaan ruskettunut, sen takia menen vielä nuoremmasta, tytöksi vielä kutsuvat minua).

      DD/LG-jutut kiinnostavat minua, ja jo asian ajatteleminen kiihottaa minua. Ihan en alennu mihinkään vaippajuttuihin tai pehmolelujen keräämiseen. Enemmän muistutan jotain teinityttöä jo vartaloni puolesta, ja tykkään pukeutua mekkoihin sekä käyttää persoonallisia koruja. Enemmän on mieltymystä pitsiin materiaaliana ja olen muutenkin aika koristeellinen pukeutumiseni suhteen.

      Olen kyllä välillä ajatellut, että taidan olla ihan pervo, outo tai sairas tällaisen salaisuuden kanssa. Vitsillä heitän välillä "daddy issuesia" ollessani eroperheen lapsi ja suhde edesmenneeseen isääni oli jotenkin ristiriitainen.

      • Anonyymi

        Juu ei ihan tavallinen kahvipöytä keskustelun aihe. Itse jutellut asiasta aina pikkuisten kanssa, muuten joutuu pitääämään omana tietotaan kiinnostuksen dd/lg juttuihin. Olis kiva jutella lisää sun kanssa jos haluat. Täällä 32v, miehekäs, isähahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ihan tavallinen kahvipöytä keskustelun aihe. Itse jutellut asiasta aina pikkuisten kanssa, muuten joutuu pitääämään omana tietotaan kiinnostuksen dd/lg juttuihin. Olis kiva jutella lisää sun kanssa jos haluat. Täällä 32v, miehekäs, isähahmo.

        Mistä päin? Itse asustelen Savossa.

        - se 28-vuotias nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin? Itse asustelen Savossa.

        - se 28-vuotias nainen

        Hämeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeessä.

        Voidaanhan me toki vaihtaa sposteja, jos niin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanhan me toki vaihtaa sposteja, jos niin haluat.

        Löytyykö sulta kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö sulta kik?

        Löytyy. Ota yhteyttä, kun ehdit. Kik on aiskisd


      • Anonyymi

        Ja sen sanon, että seksissä vanilja on perussettiä kohdallani, mutta löytyy minusta hieman kinkyäkin hyvän maun rajoissa. Ihan en kaikkeen mahdolliseen kinkyilyyn lähde mukaan ja jo anaaliseksi on no no. Kevyttä piiskaamista en säikähdä, kunhan ei takamusta ihan verille piiskata.

        Daddy domit on kyllä ihania ja helliä ;) Pikkuista kyllä rangaistaan syystä, mutta myös hellitään samalla. Oma kosketus tähän maailmaan tuli kerran elämässä yhden miehen kautta, joka halusi pitää itseään daddynä ja minua tyttönä, pikkuisena (olen jo sitä mittojeni perusteella). Vaikka olikin enemmän vaniljameininkiä (ei mitään vikaa vaniljassa ja itsekin sitä olen 95 %, loput hieman kinkyä)

        - se 28-vuotias nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen sanon, että seksissä vanilja on perussettiä kohdallani, mutta löytyy minusta hieman kinkyäkin hyvän maun rajoissa. Ihan en kaikkeen mahdolliseen kinkyilyyn lähde mukaan ja jo anaaliseksi on no no. Kevyttä piiskaamista en säikähdä, kunhan ei takamusta ihan verille piiskata.

        Daddy domit on kyllä ihania ja helliä ;) Pikkuista kyllä rangaistaan syystä, mutta myös hellitään samalla. Oma kosketus tähän maailmaan tuli kerran elämässä yhden miehen kautta, joka halusi pitää itseään daddynä ja minua tyttönä, pikkuisena (olen jo sitä mittojeni perusteella). Vaikka olikin enemmän vaniljameininkiä (ei mitään vikaa vaniljassa ja itsekin sitä olen 95 %, loput hieman kinkyä)

        - se 28-vuotias nainen

        Et vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.

        Olen varmaan joka päivä kytännyt kikkiäni, ja ihmetellyt, että missähän viesti viipyy vai onko sovelluksessa jotain vikaa. Kik-tunnukseni on ihan oikein kirjoitettu.

        - se 28-vuotias nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.

        Mitenkäs tuo Snapchat? Juuri tässä tutkistelen, että oliko minulla niitä tunnuksia sinne enää.

        - nainen 28-vuotias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tuo Snapchat? Juuri tässä tutkistelen, että oliko minulla niitä tunnuksia sinne enää.

        - nainen 28-vuotias

        Laitoin kikissä viestiä, mut kyllä snap onnistuu kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kikissä viestiä, mut kyllä snap onnistuu kanssa.

        Yritähän Snapchattia. Pitäisi löytyä nimellä savotar95


    • Anonyymi

      Uu­­­s­­­i s­ek­si­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­kki­. Il­­mo­it­­tau­tum­­­ine­­n ry­­hmä­­­ämm­­e tä­­äl­­l­­­ä 👉 http://allyak.com/H/B7j3H3

    • Anonyymi

      On ainakin yksi! 22v opiskelija neito

      • Anonyymi

        Haluisitkos jutella 30v+ dd kanssa jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitkos jutella 30v dd kanssa jossain?

        Käy sp tai kik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy sp tai kik

        Kik on maponi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe