Dom daddy/little girl harrastajia Suomessa varmasti erittäin harvassa... Itse olen nuori tyttö joka haaveilee omistushaluisesta miehestä... Olenko ainut?
Vastaukset 290
- Hmm160mm
Hienoahan se olis "omistaa" nuori neiti. Varsinkin täysi ikäisen muodokas ja kiihkeä ;)
- raumasteri
Et,haluisin olla se mies.......joka omistaa sinut nuori narttuni
Oh ;-))
- DaddysGirl_
Tässä olisi myös lähes keski-ikäinen nainen, joka olisi kyseisestä leikistä kiinnostunut. Jos löytyy kiinnostunut, laita osoitteesi tähän, niin laitan postia.
- Anonyymi00245
Missä päin Suomea? Olen haaveillut tällaisesta!
- Anonyymi00320
Laitahan viestii keski-ikäinen nainen
- Anonyymi00322
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. - Anonyymi00342
Hei kyllä kiinnostunut Turku 42 v mies
- GirlsDaddy
Ja tässä olis viiskymppinen nuorekas ja hyväkuntoinen mies joka on kiinnostunut myös aiheesta.
- rouvatnamia
Tollanen 45-58v. hoikka isot rinnat omaava nainen olisikin kiva omistaa, joka pukeutuisi koulutyttöasuun. Aina haaveillu sellasesta...vaikka naimisissa tahollani olenkin.
- koox
40v mies täällä myös kiinnostunut aiheesta
- KeisarinnaQ
Isoin haaste on löytää mies joka on aiheesta selvillä.
Itse olen submissive, henkisesti nymfetti-ikäinen / teini (= middle girl; eli dd/mg)
Pidän suomea niin pienenä mestana tähän asiaan että hengaan siksi mieluummin fb:ssä jenkkiryhmässä, enemmän kanssasisaria, tukea, inspiraariota. Oman hellun kanssa löydettiin tämä polku joskus dom/sub-kinkyn kautta.
Paljon onnea garegiverin löytämiseen! Jokainen pikku prinsessa ansaitsee huolehtijan joka pitää huolen pikkuisestaan ♡♡♡- keisarinnaQ
Karzaa; laitan sinulle postia ihan tuota pikaa :)
- CouplesGirl
Olisiko joku keski-ikäinen nainen kiinnostunut olemaan DaddysGirl pariskunnalle ?
- Anonyymi
Onks pakko olla keski-ikäinen 😉😍
- jaaaaa12345
Kaveri soitti mulle tos eilen aiheesta. Kerto löytäneensä mielenkiintosen linkin ja sovin siihen täydellisesti. Luin sit tästä dd/lg fetissistä ja hämmennyin pahasti ku tajusin olevani sinkku little girl xD
- win-win_
Itse toisinaan olen hieman yllättynyt kun itseäni noin puolta nuoremmat naiset, aika ajoin / silloin tällöin, vaikkapa vain kauppareissulla kaupassa katselee useaan otteeseen melko pitkään. Osa hakee jopa katsekontaktia ja pitää sen hieman tavanomaista pidempään.
Vaikea tulkita mitä ajattelevat, sillä niin nuorien taholta silmäily hieman yllättää.
Kaikki on tietysti katsojan silmissä, mutta toisinaan kuulen olevani melko sexy-olemuksinen mies.
Itsellä perus-naismaku säilynyt suunnilleen ennalltaan, joskin skaala huomattavasti laajempi ja joustavampi kuin nuorena, jossa tietysti kokonaisuus ja kemiat ovat etusijalla. - Toistakertaatäällä
Ihanaa että tämä keskustelu elää vielä :3.... Hitsit, ihanaa olisi vieläpä 10v vanhempi mies....
- Anonyymi00349UUSI
Täällä 50v mies
- Anonyymi00351UUSI
Anonyymi00349 kirjoitti:
Täällä 50v mies
Millainen mies olet ja millainen kiinnostaisi?☺️
- googlaajatutustu
bdsm-baari
- dadd
Varmaankin olet uniikkisuomessa kun ei munkaan kohdalle oo sellaista sattunut
Kaksi tuoretta lankaa samasta aiheesta. No, kertoilin tuohon toiseen omia näkemyksiäni...
- DaddysLittlePrincess
Täällä! Olen kiinnostunut DDLG:stä! :3 Olen 18v ja etsin söpöä Daddya itelleni. :3
- DaddysLittlePrincess
Okei.
Laitoin viestii sulle kikissä. :3 - Anonyymi
Täällä kokenut master 58V joka voi ottaa sut ja kouluttaa susta nartun itselleni
- Anonyymi
DaddysLittlePrincess kirjoitti:
Okei.
Laitoin viestii sulle kikissä. :3Laita mullekin jos haluat nartuksi mementohki
- UjoMuttenKummiskaan
Oho.. tänne vastaillaan vielä :o itekki (19 mahd little one) ollu kiinnostunu pitkään mutta nyt haluisin oikeen dominoivan daddyn.. en yhtään tiedä miten alkaa hakeen..
Olin kolmantena risteilyllä. Piti esiintyä tytön poikaystävänä. Laitoin ehdoksi että saan nähdä kaiken ja yhteinen hytti.
Olis kyl helvatan kiinnostava juttu tällaselle 45-vuotiaalle miehelle
- daddycooli
Nuorekas nainen kiinnostaa ja kiihoittaa aina , mutta mistä sellaisen löytää ja vieläpä hyvän......savossa!!!!
- 3r232r
Voisiko joku selittää mitä tämä ddlg on ja pitää sisällään
DaddyDom/littlegir, DD/lg on kahden aikuisen BDSM suhde jossa Daddy on caregiver, huolenpitäjä ja little, pikkuinen taantuu leikeissä ikäistään nuoremmalle tasolle. Daddy ei siis tarkoita isää, vaan nimi tullut BDSM sceneen Amerikoista, 1950´household teemasta jossa perheen pää määräsi kaikesta, ja vaimot kutsuivat miehiään kunnianosoituksena ja arvovallasta Daddyiksi. Little voi taantua aina vaippaikäiseen saakka, mutta nämä suhteet eivät välttämättä ole seksuaalisia. Little voi olla myös middle, teiniksi taantuva. Yleisnimitys on yleisimmin littlegirl tai babygirl, riippumatta iästä. DD/lg ei ole välttämättä age-playtä, mutta voi olla. Little ei siis ole välttämättä nuori henkilö, tunnen neli ja viiskymppisiä liitlejä, yhtälailla kun reilu parikymppisiä Daddyjäkin. Kyse ei ole iästä, vaan auktoriteetista, kurista, vallanvaihdosta littliltä Daddylle ja rankaisuista tottelemattomuudesta, laiskuudesta tai huonosta käytöksestä. Osa littlejä onkin ”kakaroita” eli brättejä jotka tahallaan kiusaavat ja ärsyttävät Daddyä piiskauksen toivossa ;)
- Anonyymi
Tuo ei pidä oikeasti paikkaansa. Tuo on pelkästään ns. poliittisesti korrekti selitys, koska insestiä kuvitellaan hyväksikäytöksi (vaikka se on pelkästään seksiä verisukulaisten välillä) ja sillä on siitä syystä huono maine.
Toiseksi, se voi toki kuulua BDSM sceneen, mutta käytännössä BDSM osa, on vain pieni osa koko ageplay, daddy, insesti jne kulttuuria. Yleensä BDSM puoleen kuuluu vallankäyttö, mutta suurin osa noista edellämainituista osa-alueista ja sen harrastajista ei omaa minkäänlaista vallankäyttöaspektia leikeissään.
Age playssä ei ole mitään daddyjä, vaan siinä leikitellään ikäerolla. Ageplayssa voi olla vaikka naapurin setä/täti, opettaja, autokorjaaja tms, ja toinen on nuorempi henkilö. Leikkijät voivat olla itse tietenkin minkäikäisiä tahansa.
Daddy, nimenomaan tarkoittaa isää, jonka vastapuolena on sitten poika tai tyttö. Se liittyy arvovaltaan toki, mutta siinä on kiinteänä osana isyys. Voi olla että kyse on kaverin isästä, mutta kyse on nimenomaan isästä ja varsinkin 50 luvun amerikoissa, kuten myös vielä 80 luvun suomessakin, isä oli perheenpää joka sai mm. sosiaalitoimistoista lähetetyt kirjeet nimellään, vaikka toimistossa olisikin käynyt lapsi tai vaimo. Eli kyse ei ole mistään pomosta, vaan nimenomaan isästä, eikä suurin osa noista leikkijöistä ole mitään piiskaajia niinkuin BDSM porukat tuntuvat ajattelevan.
Jostain syystä BDSM porukat omivat kaiken ja sitten väittävät että kaikkeen siihen liittyy alistaminen tai rankaisu, vaikka BDSM osiot ihan missä tahansa fetississä on vain yksi mitättömän pieni ryhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä oikeasti paikkaansa. Tuo on pelkästään ns. poliittisesti korrekti selitys, koska insestiä kuvitellaan hyväksikäytöksi (vaikka se on pelkästään seksiä verisukulaisten välillä) ja sillä on siitä syystä huono maine.
Toiseksi, se voi toki kuulua BDSM sceneen, mutta käytännössä BDSM osa, on vain pieni osa koko ageplay, daddy, insesti jne kulttuuria. Yleensä BDSM puoleen kuuluu vallankäyttö, mutta suurin osa noista edellämainituista osa-alueista ja sen harrastajista ei omaa minkäänlaista vallankäyttöaspektia leikeissään.
Age playssä ei ole mitään daddyjä, vaan siinä leikitellään ikäerolla. Ageplayssa voi olla vaikka naapurin setä/täti, opettaja, autokorjaaja tms, ja toinen on nuorempi henkilö. Leikkijät voivat olla itse tietenkin minkäikäisiä tahansa.
Daddy, nimenomaan tarkoittaa isää, jonka vastapuolena on sitten poika tai tyttö. Se liittyy arvovaltaan toki, mutta siinä on kiinteänä osana isyys. Voi olla että kyse on kaverin isästä, mutta kyse on nimenomaan isästä ja varsinkin 50 luvun amerikoissa, kuten myös vielä 80 luvun suomessakin, isä oli perheenpää joka sai mm. sosiaalitoimistoista lähetetyt kirjeet nimellään, vaikka toimistossa olisikin käynyt lapsi tai vaimo. Eli kyse ei ole mistään pomosta, vaan nimenomaan isästä, eikä suurin osa noista leikkijöistä ole mitään piiskaajia niinkuin BDSM porukat tuntuvat ajattelevan.
Jostain syystä BDSM porukat omivat kaiken ja sitten väittävät että kaikkeen siihen liittyy alistaminen tai rankaisu, vaikka BDSM osiot ihan missä tahansa fetississä on vain yksi mitättömän pieni ryhmä.Öh, täski on virhe. Oikeestaan bdsm ei VÄLTTÄMÄTTÄ liity seksiin muuten kuin esim sitomisen tuoman kiihotuksen kautta. Tietysti useimmilla siihen kuuluu myös seksi ja muuta hyväilyä. Yleensä dom, (tässä artikkelissa daddy) hieroo ja muuten hellii subia jälkeen, et juu siinä pikku faktoja monen vuoden ajan domina olleelta naiselta
- Lilliane
Tää on niin mun juttu:)
- Anonyymi
karza1964atsuomikaksneljä...olen 55v "Dressman" tyyppinen kokenut daddy
Mulla on vähän samanlaisia haaveita. Viime viikolla jopa baarissa ehdottelin 20 vuotta vanhemmalle miehelle että leikittäiskö isää ja tytärtä, mut eipä suostunut. Ja kaikki haluavat seksiä, mä en niinkään, haluaisin vain olla jonkun "tytär" koska se on kiihottavaa :D
- Anonyymi
karza1964atsuomikaksneljä...olen 55v "Dressman" tyyppinen kokenut daddy
- DemonBabe
Täälläkin yksi yksinäinen prinsessa ilman daddyn huolenpitoa.. Huoh, melkeen harmittaa ettei ole sääntöjä rikottavana. Enkä joskus vielä löydän. :(
- DaddyDm
DB,mistäpäin olet? Kikkiä?
- Kutsuni---
DaddyDm kirjoitti:
DB,mistäpäin olet? Kikkiä?
Juu, kikkiä ja sillä pääsee listoille.
Ruvettaisko? DDLG/MG käy hyvin. Loistava tulevaisuus...
- DaddyLittleAngel
Täällä ois 19v little, joka tahtois huolehtivan daddyn, joka ois hellä. :3
Little iältäni olen siinä 3-5 vuoden paikkeilla. :3
Ei saa olla liian dominoiva. :3
Kiinnostuneita? :3 Jos Satakunnan alueella löytyy naista/neitoa joka kaipaa daddy meininkiä. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele..... Kiitos
- 4vDaddydom
Ddlg on aika paljon enemmän kuin fetissi mielestäni, jos haluaa kertaluontoista kokeilua niin kutsusin sitä nimellä ageplay. Itse innostuin caregiverin roolista muutama vuosi sitten sen aikaisen tyttöystävän kautta. Ilmeni että olin aiheesta huomattavasti häntä enemmän kiinnostunut ja nykyään ei vanilja parisuhde maistu alkuunkaan. Ddlg on dom/sub parisuhteista ehkä se hellin, kyse on niin paljon muustakin kuin seksistä, vaikka toki sekin tärkeää. Isukin rooli on oikeesti haastava ja kysyy sikana hermoja ja aitoa välittämistä ja rakkautta enkä siks suosittelekkaan kahden tuntemattoman kokeilevan, menee helposti rumemman dominoinnin puolelle jossa usein mies väkisinkin ottaa kontrollin sen sijaan että ansaitsisi sen. Toki se kiihottaa aikansa mutta sen päälle en kyllä rakentaisi vakavaa parisuhdetta. Ddlg on ainakin minulle vakava asia ja elämäntapa ja suosittelen opiskelemaan huolella jos se kiinnostaa, etenkin miesten. On erittäin antoisaa kun sen tekee oikein. Tsemppiä!
olen taas aina haaveillut omistus haluisesta naisesta se on hienoa kun nainen johtaa????!!!!!!
- DaddysBaby
Ite seurustelen 6v vanhemman kanssa ja kutsun häntä aina daddyksi :p usein kumarrun hänen polviensa yli niin että hän voi piiskata mua, yleensä hän työntää mulle myös plug tailin sisää, hän myös haluaa minun imevän tuttia tai hänen sormiaan ja käyttävän sellasii kissankorvan näkösii pääpantaa, yleensä pidän myös kaulapantaa jossa on naru kii :p uskomattoman kiihottavaa antaa siinä asussa hänelle suihi just silloin kun hän vaatii
- Jennyyyy
Täällä olisi kolmekymppinen pikkutyttö. En tosin siedä dominointia lainkaan, vaan olen hyvin voimakastahtoinenvja itsenäinen. Lapsuudessa rakkaus on vaan jäänyt kokematta, ja haluaisin nyt puhdasta pyyteetöntä rakkautta isukilta.
- Anonyymi
Ddlgforum googleen ja tutustumaan mielestäni mahtavaan ja mukavaan communityyn. Neidot tosin olkaa varovaisia, elämäntyyli vetää puoleensa kaikenlaista väkeä. Tutustukaa huolella, ottakaa aikanne - kaikki bdsm parisuhteet ja hetken leikitkin perustuvat täydelliseen luottamukseen.
Turvallisia seikkailuja!
T. 6v Daddy onnellisessa parisuhteessa!- Anonyymi
Onko suomeksi olemassa vastaavaa? Tuo englanti ei niin hyvin taitu. Olisin itse kiinnostunut tuosta littlen roolista ja olen 30v nainen.
- Anonyymi
Oletko kokeillu kertaakaan kenenkään kanssa?
T:50vee
Kiinnostuneet lg:t, ottakaa yhteyttä osaavaan/kokeneeseen Daddyyn s-postilla. Arvaatte varmaan osoitteen , on tällä foorumilla ...
Jos joku ihana ja suloinen isiä kaipaava tyttö etsii vielä omaa isiä, niin tässä olisi tarjolla turvallinen, siisti ja katseenkestävä 55v Daddy. Olen isällisen huolehtiva ja rakastava. Tytölle ainoa oikea paikka maailmassa on isin turvallinen syli, jossa hän saa ansaitsemaansa rakkautta, huomiota ja hellyyttä.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä suomipostiin nimimerkillä. Tutustutaan.- Anonyymi
Olet henkisesti sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet henkisesti sairas.
Sä taidat olla sairas
- Anonyymi
Yhteydenotto sähköpostitse ei onnistu, ilmeisesti palvelu suljetaan lähiaikoina. Viestisi kuullosti ihanalta.
Onko sulla kik?
Täällä isän huomiota kipeästi kaipaava (30 v) little - Anonyymi
Kuka sä sit oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteydenotto sähköpostitse ei onnistu, ilmeisesti palvelu suljetaan lähiaikoina. Viestisi kuullosti ihanalta.
Onko sulla kik?
Täällä isän huomiota kipeästi kaipaava (30 v) littleMikä sun oma kik-tunnuksesi on (30 v) little?
- Anonyymi
Kivaa että DDLG ja ABDL herättää nykypäivänä näinkin paljon ainakin enimmäkseen positiivista keskustelua :) Olen itse liki nelikymppinen mies ja mua on viehättänyt ABDL jutut ihan pienestä lähtien, lähinnä siis daddyn roolissa. Mutta todella harmi kun Suomi on näin pieni takapajula! Sopivanlaista seuraa tai kumppania ollut todella vaikea löytää. Perinteiset BDSM-piirit ei kiinnosta ja onkin tuntunut että kuinka monta vuosikymmentä pitää vielä odottaa, että nää jutut saapuu tännekin, että täällä ois enemmän harrastajia ja samanmielisiä.
- Anonyymi
Saako sinuun jotenkin yhteyttä?
Saatat ollakkin ;) Minä olen kyllä erittäin omistushaluinen mies. Maksullinen nainenkin tekisi mieli ottaa mukaan ja vahtia ettei kukaan muu pääse koskemaan :)
Otan kaltaisesi nuoren tytön ilomielin omistukseeni, edellytyksenä tottakain ettet liian nuori. Iältään aikuinen on oltava.- Anonyymi
MINÄ MOI TÄÄLLÄ EN AJATELLU ET SUOMEST LÖYTYS YHTÄKÄÄ TOISTA PIKKUSTA RAKASTAN JEEE
- Anonyymi
Kyllähän nuori neito olis kiva daddylle . P- savo
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Miten saada yhteys?
- Anonyymi
Täällä 26-vuotias pikkutyttö! Pikkuhiljaa on kiinnostus kasvanut näihin juttuihin ja nyt olisi ihanaa löytää oma daddy😍 onko täällä huolehtivia mutta tarpeen mukaan rajat asettavia daddyjä?😘
- Anonyymi
Laitoin sulle viestiä🤭
- Anonyymi
[email protected] Kik: VilleVallaton234
[email protected]
[email protected] Kik: drillixxx
[email protected]
[email protected]
[email protected] Kik: hintero16
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] Sc: chrs0tl
[email protected]
[email protected]
[email protected]
- Anonyymi
Ei mittä daddyi ois :)
- Anonyymi
Olis täällä.
M30v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis täällä.
M30vIhanaa, mutta itellä daddy tarkoittaa vähintään 40vuotiasta 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, mutta itellä daddy tarkoittaa vähintään 40vuotiasta 😜
Löytyy miltein 50-vuotias täältä Tampereen suunnalta...
Etsihän mun ilmoitus treffien puolelta ;) - Anonyymi
Onhan Meitä 🙂...
Ainakin Tampere/ Pirkanmaa alueella 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Meitä 🙂...
Ainakin Tampere/ Pirkanmaa alueella 🙂Teitä keitä?
- Anonyymi
Olen 28-vuotias nainen, ja itselläni on sisäisesti tällainen mieltymys. Ollut pitkäänkin, mutta eipä sellaisesta ole tullut keskusteltua anonyymistikaan. Eikä tällaiset asiat kahvipöytäkeskusteluun kuulu, kuitenkin kyse yksityiselämän asioista. Pidän itsesäni ulkoisesti huolta pysymällä normaalipainoisena (150-153 cm/52 kg, rintojen kuppikoko B), syömällä terveellisesti ja huolehtimalla ihostani (vältän aurinkoa enkä ole kertaakaan ruskettunut, sen takia menen vielä nuoremmasta, tytöksi vielä kutsuvat minua).
DD/LG-jutut kiinnostavat minua, ja jo asian ajatteleminen kiihottaa minua. Ihan en alennu mihinkään vaippajuttuihin tai pehmolelujen keräämiseen. Enemmän muistutan jotain teinityttöä jo vartaloni puolesta, ja tykkään pukeutua mekkoihin sekä käyttää persoonallisia koruja. Enemmän on mieltymystä pitsiin materiaaliana ja olen muutenkin aika koristeellinen pukeutumiseni suhteen.
Olen kyllä välillä ajatellut, että taidan olla ihan pervo, outo tai sairas tällaisen salaisuuden kanssa. Vitsillä heitän välillä "daddy issuesia" ollessani eroperheen lapsi ja suhde edesmenneeseen isääni oli jotenkin ristiriitainen.- Anonyymi
Juu ei ihan tavallinen kahvipöytä keskustelun aihe. Itse jutellut asiasta aina pikkuisten kanssa, muuten joutuu pitääämään omana tietotaan kiinnostuksen dd/lg juttuihin. Olis kiva jutella lisää sun kanssa jos haluat. Täällä 32v, miehekäs, isähahmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ihan tavallinen kahvipöytä keskustelun aihe. Itse jutellut asiasta aina pikkuisten kanssa, muuten joutuu pitääämään omana tietotaan kiinnostuksen dd/lg juttuihin. Olis kiva jutella lisää sun kanssa jos haluat. Täällä 32v, miehekäs, isähahmo.
Mistä päin? Itse asustelen Savossa.
- se 28-vuotias nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- se 28-vuotias nainenHämeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeessä.
Voidaanhan me toki vaihtaa sposteja, jos niin haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanhan me toki vaihtaa sposteja, jos niin haluat.
Löytyykö sulta kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö sulta kik?
Löytyy. Ota yhteyttä, kun ehdit. Kik on aiskisd
- Anonyymi
Ja sen sanon, että seksissä vanilja on perussettiä kohdallani, mutta löytyy minusta hieman kinkyäkin hyvän maun rajoissa. Ihan en kaikkeen mahdolliseen kinkyilyyn lähde mukaan ja jo anaaliseksi on no no. Kevyttä piiskaamista en säikähdä, kunhan ei takamusta ihan verille piiskata.
Daddy domit on kyllä ihania ja helliä ;) Pikkuista kyllä rangaistaan syystä, mutta myös hellitään samalla. Oma kosketus tähän maailmaan tuli kerran elämässä yhden miehen kautta, joka halusi pitää itseään daddynä ja minua tyttönä, pikkuisena (olen jo sitä mittojeni perusteella). Vaikka olikin enemmän vaniljameininkiä (ei mitään vikaa vaniljassa ja itsekin sitä olen 95 %, loput hieman kinkyä)
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen sanon, että seksissä vanilja on perussettiä kohdallani, mutta löytyy minusta hieman kinkyäkin hyvän maun rajoissa. Ihan en kaikkeen mahdolliseen kinkyilyyn lähde mukaan ja jo anaaliseksi on no no. Kevyttä piiskaamista en säikähdä, kunhan ei takamusta ihan verille piiskata.
Daddy domit on kyllä ihania ja helliä ;) Pikkuista kyllä rangaistaan syystä, mutta myös hellitään samalla. Oma kosketus tähän maailmaan tuli kerran elämässä yhden miehen kautta, joka halusi pitää itseään daddynä ja minua tyttönä, pikkuisena (olen jo sitä mittojeni perusteella). Vaikka olikin enemmän vaniljameininkiä (ei mitään vikaa vaniljassa ja itsekin sitä olen 95 %, loput hieman kinkyä)
- se 28-vuotias nainenEt vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.
Olen varmaan joka päivä kytännyt kikkiäni, ja ihmetellyt, että missähän viesti viipyy vai onko sovelluksessa jotain vikaa. Kik-tunnukseni on ihan oikein kirjoitettu.
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannnut kik:ssä. Eihän pikkuista voi ihan hajalle kurittaa, rangaistukset sopivissa määrin.
Mitenkäs tuo Snapchat? Juuri tässä tutkistelen, että oliko minulla niitä tunnuksia sinne enää.
- nainen 28-vuotias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs tuo Snapchat? Juuri tässä tutkistelen, että oliko minulla niitä tunnuksia sinne enää.
- nainen 28-vuotiasLaitoin kikissä viestiä, mut kyllä snap onnistuu kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin kikissä viestiä, mut kyllä snap onnistuu kanssa.
Yritähän Snapchattia. Pitäisi löytyä nimellä savotar95
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- se 28-vuotias nainenVieläkö aihe ajankohtainen. Täällä olisi savossa daddyä tarjolla
- Anonyymi
On ainakin yksi! 22v opiskelija neito
- Anonyymi
Haluisitkos jutella 30v+ dd kanssa jossain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitkos jutella 30v dd kanssa jossain?
Käy sp tai kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sp tai kik
Kik on maponi
- Anonyymi
Mistäpäin
- Anonyymi
Mistäpäin olet -m27 savo
- Anonyymi
Vieläkö opiskelija neito mahdollisesti olet täällä? Olen kuopiosta DD 28v ikää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet -m27 savo
Kuopio
27 vuotiaalle bbw:lle +40v daddyä leikkeihin? P-savo 😇
- Anonyymi
Olen 42-v mies ja hurahtanut tähän asetelmaan täysin. Luonteeltani olen 100% dom ja löysin itseäni nuoremman alistuvan naisen tähän leikkiin. Jonkin ajan päästä hän sanoi, että olisi juuri tällainen isi/tyttö hänelle todella tärkeä ja mitä mieltä olisin siitä. Jonkin aikaa jouduin asiaa miettimään kun ei ollut mitään kokemusta tästä. Kuitenkin lähdin juttuun mukaan enkä ole päivääkään katunut. Eniten yllätti se, että kuinka tärkeä ja iso osa elämää tämä voi joillekin olla. Toki ihan satunnaisena roolileikkinäkin tätä voi harrastaa mutta sitten kun mennään sinne todella syvälle aiheeseen niin suhtautumiseni muuttui täysin.
Tällaisella dominoivalla isillä on todella suuri vastuu kun käytössä on myös rangaistukset kaikissa muodoissa. Jatkuvaa huolta kannan toisen henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista jo senkin takia kun itse olen suhteellisen iso ja hän hyvin siro.
Joku tuolla varoittelikin, että monennäköistä sukankuluttajaa näiden aiheiden ympärillä pyörii. Ja se on täysin totta. Vastuu on molemmilla osapuolilla saada homma turvallisesti toimimaan.
Joka tapauksessa, jos kiinnostusta asiaan on ja sopiva kumppani siihen löytyy niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! - Anonyymi
Itse pidän sub/dom roolihetkistä. Yleensä minä päädyn olemaan dom ja nainen sub. Joskus toistepäinkin. En pidä liiallisesta alistamisesta, vaan enemmänkin rooliin kuuluu olla hyvin pukeutuneena, kaikin tavoin herrasmiesmäinen, huolehtivainen ja huomioida naista koko ajan. Seksuaalinen jännite kuuluu roolihetkien joka hetkeen ja tekemiseen. Yleensä roolit on päällä julkisilla paikoilla. En edes tiedä onko tämä lainkaan sub/dom määritelmän alaista toimintaa tms, mutta on kiihottavaa kokeilla omia ja toisen rajoja julkisella paikalla.
En ole koskaan tavannut livenä tai netissäkään muita aiheesta kiinnostuvia. En ole aiheesta paljoa lukenutkaan. Siksi kaikki kategoriat ja määritelmät ovat tuntemattomia pääosin. Olen vain aina silloisen kumppanin saanut houkuteltua innostumaan kokeilemaan. Jokainen on kyllä pitänyt roolileikeistä.
Tuo DdLG tästä ketjusta luettuna kuulostaisi mielenkiintoiselta. Millaisia konkreettisia asioita sitä harrastavilla pareilla arjessa tai roolissa tapahtuu? Kaipaisin siis joitain yksittäisiä tapahtumakuvauksia, niin pääsisin jyvälle aiheesta enemmän. Varovainen ja utelias kiinnostus nousi aihetta kohtaan.- Anonyymi
Harmillista ettei tähän ole kukaan vastannut.
- Anonyymi
Et varmasti ole ainut. Lempeitä Daddyjä löytyy, ns. pseudo-dom daddyjä vielä enemmän jotka mm. huutelee narttua julkisilla sivuilla. Ddlgforum.com on aika tuttavallinen ja yleisesti ottaen turvallinen sivusto, mutta sielläkin kannattaa ottaa juttelukaverista kunnolla selvää (ns. Vetting). Ja tietoa on kinkistä kaikki maan ja taivaan välillä.
- Anonyymi
Noita miehiä luulis löytyvän pilvin pimein
DD/lg leikit kiehtoo ja kiihottaa
- Anonyymi
Mistähän tuollaisesta suhteesta kiinnostuneen nuoren tytön voisi löytää Tampereen seudulta? Useimpia nuoria tyttöjä häirinnee, jos vanhempi mies lähestyy. Mistä urheilullinen, lihaksikaskin 50v mies voisi tällaisen tytön löytää?
- Anonyymi
Mahtaako sulla pinkka riittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako sulla pinkka riittää?
Jos tekee sitä rahasta ei kiinnosta. Halun leikkeihin täytyy olla molemminpuolista...
Ei voisi vähempää kiinnostaa, joku wannabehooker. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekee sitä rahasta ei kiinnosta. Halun leikkeihin täytyy olla molemminpuolista...
Ei voisi vähempää kiinnostaa, joku wannabehooker.Nuorilla naisilla yleensä vaan raha mielessä.
- Anonyymi
Mä oon 28-vuotias muodokas tyttönen, joka on tosi kiinnostunut ddlg leikeistä, myös vähän abdl kiinnostaa. Kaipaisin hellää ja huolehtivaa nallekarhun kokoista isiä. Välillä pikkuinen kaipais vähän rajoja kun on ollut tuhma ja välillä hellyttää ja kutittelua….🤭
- Anonyymi
Muodokas tyttönen kuulostaa varsin kivalta ja osuvalta. 🤗
- Anonyymi
Ja miten 28-vuotiaaseen muodokkaaseen tyttöseen saa sitä yhteyttä?
- Anonyymi
Olen 58v siisti mies.kik hoitovoide
- Anonyymi
Mulla on Kik esim😊 millasia miehiä siellä?🤭
- Anonyymi
Kerro se kikisi niin kerrotaan ihan suoraan sen kautta
- Anonyymi
Täällä olisi yksi iso mies, kaipaa leikkikaveria! Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Kik on Jarppijii
- Anonyymi
Yhteystiedot Kik Espoo30
- Anonyymi
-27v mies etsii savosta omaa lg. Onko paikalla innokkaita tutustumaan. Josko ketju herätettäisi taas eloon☺️
- Anonyymi
Millainen daddy siellä?😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen daddy siellä?😍
Kuusikymppinen normi kokoinen mukava mies.Onko sulla kik.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusikymppinen normi kokoinen mukava mies.Onko sulla kik.
Täällä on isokoinen 5kymppinenkokenut ja kohtelias Kik Jarppijii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen daddy siellä?😍
-dd27 -190cm 100kg sporttinen.
Olen reilu, huomaavainen ja toisen halut ja tahtotilat huomioon ottava. Rakastan antaa läheisyyttä , ja tykkään keskustelutaitoisesta sekä vähän uhmaavasta lg.. Jos kiukutellaan tai ollaan tuhmia tulen siitä myös rankaisemaan. Mitä se rankaisu on se sovitaan tottakai sitten yhdessä. Voin myös vastata kaikista asioista näin tahtoessa, myöskään uuden kokeilu/ oppiminen ei ole pois suljettua vaan päin vastoin. Kik mazzaaa6 jos haluat tulla jutuille😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-dd27 -190cm 100kg sporttinen.
Olen reilu, huomaavainen ja toisen halut ja tahtotilat huomioon ottava. Rakastan antaa läheisyyttä , ja tykkään keskustelutaitoisesta sekä vähän uhmaavasta lg.. Jos kiukutellaan tai ollaan tuhmia tulen siitä myös rankaisemaan. Mitä se rankaisu on se sovitaan tottakai sitten yhdessä. Voin myös vastata kaikista asioista näin tahtoessa, myöskään uuden kokeilu/ oppiminen ei ole pois suljettua vaan päin vastoin. Kik mazzaaa6 jos haluat tulla jutuille😊Myös muut lg ehdokkaat ovat tervetulleita tutustumaan☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen daddy siellä?😍
-dd27
Mikä olisi sinulle mieluisin tapa olla yhteydessä?🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-dd27
Mikä olisi sinulle mieluisin tapa olla yhteydessä?🥰Kik ois mulle paras, siellä helpoin jutella😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik ois mulle paras, siellä helpoin jutella😊
Kik mazzaaa6 laita viestiä siellä. -DD M27
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen daddy siellä?😍
Täällä olis mukava 45v daddy
Kik Seepra12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik ois mulle paras, siellä helpoin jutella😊
Odotellut sun yhteydenottoa kik mazzaaa6
- Anonyymi
Liekkö ketään kuopion seudulta innokaita tutustumaan. Ylempänä kik -27dd
- Anonyymi
Moikka pikkuiset! Täällä kokenut 36v Daddy Dom Keski-Suomesta. Urheilu on minulle elämäntapa, mutta monenlaiset jutut kiinnostaa ja olen utelias maailmaa kohtaan. Ulkoisesti lihaksikas ja harteikas, hieman parrakas, ei ihan nollarasvoissa, 184/91. 🐻❄️ Pidän kuria, mutta myös huomaavainen ja leikittelevä. Kik: corn villager (ilman välilyöntiä) Reippaasti kirjoittelemaan pikkuiset ❤️
- Anonyymi
Mitkä asiat teille on tärkeitä tällaisessa suhteessa ja mitä siihen kuuluu?
Minusta olisi kiva olla pikkutyttö, jota isi hellisi mutta myös antaisi rangaistuksen jos olen ollut tuhma. Isi voisi pestä suihkussa, rasvata, muistuttaa pissalla käynnistä. Kovasti kiinnostaa jo oma pimppi ja isin pippeliä on kiva katsella- Anonyymi
Laita viestiä niin jutellaan. Etänä tai paikanpäällä molemmat onnistuu. Säpö ilari.kinnune1997ätmeiliboxi.fi
Kik mazzaaa6
Voidaan keskustella lisää täyttäisimmekö toistemme tarpeet - Anonyymi
Kyllä kiinnostaisi kovin isi tyttö hommat.Pitäisin sinut hyvin mutta kuria täytyy pitää jos on suulas pestään suu vitsaa pahemmilta asioilta.Vaihdan pissa vaipan pesen rasvaan huolellisesti yhdessä käymme saunassa.Pidän kaikenkaikkiaan sinusta hyvää huolta.Itse olen 65 terve hoikka siisti mies.KIK hoitovoide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi kovin isi tyttö hommat.Pitäisin sinut hyvin mutta kuria täytyy pitää jos on suulas pestään suu vitsaa pahemmilta asioilta.Vaihdan pissa vaipan pesen rasvaan huolellisesti yhdessä käymme saunassa.Pidän kaikenkaikkiaan sinusta hyvää huolta.Itse olen 65 terve hoikka siisti mies.KIK hoitovoide
Oi kylläpä kuulostaa ihanalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kylläpä kuulostaa ihanalta!
Ota yhteyttä kikin kautta.Mies 65v.
- Anonyymi
Vieläkö isiä etsivä pikkutyttö löytyy? Eksyin lukemaan tätä sivustoa\aihetta ja huomasin että tämä ketjuhan on ihan elossa vielä. Kiinnostaa!
M44 - Anonyymi00247
Missäpäin Suomea olet?
- Anonyymi00275
Kik dadmanhere
- Anonyymi00313
Anonyymi00275 kirjoitti:
Kik dadmanhere
Millanen mies olet?😊
- Anonyymi
Täällä kokenut master joka voi ottaa sut hoiviinsa ja kouluttaa nartun itselleni
- Anonyymi
Täällä 27v daddydom kuopiosta etsii itselleen lg tai sen mielistä. Kik mazzaaa6 laittakaa halukkaat sinne suoraan viestiä
- Anonyymi
Laitoin sulle viestiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sulle viestiä!
Mitä mielessä ja mistäpäin? 😊
- Anonyymi
Vieläkö ap tai joku muu tällaisesta haaveileva lukee tätä ketjua? Jonkinlaisen raapaisun saanut aiheeseen ja kiinnostaa paljon. ❤️
M44 - Anonyymi
Onko täällä vielä pikkuisia vailla isiä? Täällä komea, sporttinen ja huomaavainen, mutta jämäkkä 36v. Daddy Dom vailla omaa lempityyppiä :) Kikistä tavoittaa: isitaalla
- Anonyymi00239
Täällä olisi yksi pikkuinen vailla omaa Daddya...
- Anonyymi00241
Anonyymi00239 kirjoitti:
Täällä olisi sulle+50 daddy. vähän tuhma ja iso... mutta kiltti ja mukava.
- Anonyymi00246
Anonyymi00239 kirjoitti:
Missä päin Suomea?
- Anonyymi00248
Anonyymi00246 kirjoitti:
Missä päin Suomea?
Pk-seutu
- Anonyymi00249
Anonyymi00241 kirjoitti:
Täällä olisi sulle 50 daddy. vähän tuhma ja iso... mutta kiltti ja mukava.
Mistä päin? :)
- Anonyymi00250
Anonyymi00248 kirjoitti:
Pk-seutu
Käytkö koskaan pohjoisemmassa? Esim. Oulu?
- Anonyymi00251
Anonyymi00250 kirjoitti:
Käytkö koskaan pohjoisemmassa? Esim. Oulu?
En, mutta hyvän syyn takia voisin periaatteessa käydäkin ;)
- Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
En, mutta hyvän syyn takia voisin periaatteessa käydäkin ;)
Aivan! Täytyy järjestää hyvä syy!
- Anonyymi00253
Anonyymi00252 kirjoitti:
Aivan! Täytyy järjestää hyvä syy!
Ehdottomasti. Mikähän sellainen mahtaisi olla?
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Ehdottomasti. Mikähän sellainen mahtaisi olla?
Jotain tuhmaa…kiellettyä..dekatenssiä?
- Anonyymi00255
Anonyymi00254 kirjoitti:
Huos..tuli pieni typo…siis dekadenssiä.
- Anonyymi00256
Anonyymi00254 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Tuhmia tyttöjä kiinnostaa kaikenlainen kielletty ja rappiollinen...
- Anonyymi00257
Anonyymi00256 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Tuhmia tyttöjä kiinnostaa kaikenlainen kielletty ja rappiollinen...
Kiva kuulla! Mielellään kuulisin enemmän! Mutta mikä foorumi?
- Anonyymi00258
Anonyymi00257 kirjoitti:
Kiva kuulla! Mielellään kuulisin enemmän! Mutta mikä foorumi?
Mitä käytät itse?
- Anonyymi00259
Anonyymi00258 kirjoitti:
Mitä käytät itse?
En tällä hetkellä oikein mitään..entä sää?
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
En tällä hetkellä oikein mitään..entä sää?
Ei oiken viitsisi täällä jakaa käyttäjänimiä :D
- Anonyymi00261
Anonyymi00258 kirjoitti:
Mitä käytät itse?
Nyt kik
giliath2 - Anonyymi00262
Anonyymi00260 kirjoitti:
Laitoin omani tuohon hetki sitten.
- Anonyymi00263
Anonyymi00260 kirjoitti:
Katosit?
- Anonyymi00267
Anonyymi00261 kirjoitti:
Nyt kik
giliath2Kumpaa oot?
- Anonyymi00268
Anonyymi00263 kirjoitti:
Katosit?
Kirjoitin sulle kikissä hetki sitten.
- Anonyymi00269
Anonyymi00261 kirjoitti:
Nyt kik
giliath2Kumpaa oot?
- Anonyymi00272
Anonyymi00269 kirjoitti:
Kumpaa oot?
Kumpaa? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00274
Anonyymi00239 kirjoitti:
Kik dadmanhere
- Anonyymi00242
Nuoret transtytöt kiinnostaa dom daddya.
- Anonyymi00244
Ehkä juuri sinusta olen haaveillut!!
- Anonyymi00264
Löytyisikö iso kokoista daddya muodokkaalle tyttöselle?🤭
- Anonyymi00265
Missäpäin Suomea olet?
- Anonyymi00266
Kuinka iso kokoista?
- Anonyymi00270
Jos on pikkuisia jotka haluaa tutustua sporttiseen ja rotevaan 36v Daddyyn, niin laitelkaa reippaasti kikissä viestiä 🥰 kik: isitaalla
- Anonyymi00271
Savosta 27v mies etsii itselleen eom naista tai pikkuista. Olen itse switch. Olen pitkä sporttinen ja totteleva. Olisi ihana löytää transtyröstä tai tyröstä seuraa itselleni pidempään juttuun. Snp ile_k25 tai kik mazzaaa6 kerron itsestä lisää
- Anonyymi00273
Näitä lokeroita on niin hitosti, että ei meinaa pysyä enää oikein mukana 😅
En edes tiennyt, että halunsa näyttävä ja naiset varmoin ottein ja oman tahdon läpi vetävä mies, joka näyttää naiselle hänen paikkansa mutta myös hoitaa ja pitää hänet hyvänä, on dom. Onko minulla vain ollut jonkinlainen johdatus asiaan tai mitä.
Minulla on ihana, hieman nuorempi naisystävä jota saan käyttää sen mitä ja miten tarvii. Riepotan välillä aika lujaakin, annan kättä ja vyötä perseelle niin et tuntuu. Tungen ohimennen sormet perseeseen tai pilluun ja juttelen tuhmia ja Käsken keskittyä siihen mitä kerron eikä vaikertaa siinä... Ja tietenkin monta monta ihanaa juttua mitä tässä en ala kertomaan. Ollaan läheisiä ja lähekkäin. Pistän joskus rahaa kivoihin ostoksiin, mutta vaikka meillä on elämämme muualla ollaan toisissamme kiinni.
Se on jotain syvää eri tason juttua.
Jotta että nuori tyttö tähän leikkiin. Wau, olisihan se uskomatonta ja ihanaa. Se vain kuinka paljon ja miten uskaltaisi tuollaista nuorta mieltä ja kehoa käsitellä, että pää ja keho ei mene rikki vanhan tuhman sen käsittelyssä, on toinen asia. Oma mieli ja itsetunto on sen verran vakaa ja vahva että osaan säädellä kyllä käyttäytymistä ja kuunnella myös sitä toista.
Ei minua haittaisi ottaa joku nuori tyttö mukaan jonnekin kivalle etelä lomalle vaikka, ja viikko nauttia siellä elämästä koko skaalalla. Kyllä minun vieressä kelpaisi nuoren nartun siellä olla.
En tiedä liittyykö tämä tähän nyt niin suoraan mutta samaa aihetta. - Anonyymi00276
Täällä olisi little tyttönen joka kaipaisi mommyä. Varmaan ei löydy. Tarviisiin mm muistuttelua veskiin, vaipatkin käy, ja potta on mieluinen. Hellyyttä ja saa syöttää mm
- Anonyymi00277
Termit ei oo ehkä hallussa. Luin ketjua ja identifioidun babygirliksi ja ageplay on oma juttu. Meen ns baby moodiin missä olen ehkä jotain 4v tai jopa 3v. Mulla on paljon leluja ja pissalla en muista käydä ilman muistuttamista. Pissaan pottaan tai vaippaan. Mutta kuitenkin oma käsi voi joskus olla haaroissa tai hieton itseäni jotain vasten. Tykkään naisista/tytöistä ja voisin myös olla mommy roolissa.
Oi. Tuollaisen tytön minäkin haluan.
Daddy like ja saa istua mun syliin 😋- Anonyymi00278
Hmm no kiva kuulla että joku tykkäis. Haluaisin joskus päästä kokeilemaan. Tästä ei kehtaa puhua yleensä mutta mulla on tää sillee voimakkaasti. Haluaisin myös kysyä lupaa vessaan ja ehkä käydä leikkipuistossa/keinua ja joko vaipassa tai sillee että multa kysellään vessa tarpeesta. Miksei joskus tulisi yllätys hätä.
Mulle saisi lukea iltasatua ja silloin ehkä olisi oma käsi housuissa. En tiedä miksi oon tällainen. Anonyymi00278 kirjoitti:
Hmm no kiva kuulla että joku tykkäis. Haluaisin joskus päästä kokeilemaan. Tästä ei kehtaa puhua yleensä mutta mulla on tää sillee voimakkaasti. Haluaisin myös kysyä lupaa vessaan ja ehkä käydä leikkipuistossa/keinua ja joko vaipassa tai sillee että multa kysellään vessa tarpeesta. Miksei joskus tulisi yllätys hätä.
Mulle saisi lukea iltasatua ja silloin ehkä olisi oma käsi housuissa. En tiedä miksi oon tällainen.Pitäisin kyllä susta huolta.
Minkä ikäinen olet?- Anonyymi00279
Vaillajotain kirjoitti:
Pitäisin kyllä susta huolta.
Minkä ikäinen olet?Ihan aikuinen nainen olen sillee no jo yli 30v mutta tuntuu että oon ihan babygirl kuitenkin
Anonyymi00279 kirjoitti:
Ihan aikuinen nainen olen sillee no jo yli 30v mutta tuntuu että oon ihan babygirl kuitenkin
Kiinnostaa kyllä.
Jatketaanko kikissä?- Anonyymi00280
Vaillajotain kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä.
Jatketaanko kikissä?Ei oo sitä
Kaikki kysyy sitä Anonyymi00280 kirjoitti:
Ei oo sitä
Kaikki kysyy sitäVoihan, joutuuko daddy nyt pettymään.
- Anonyymi00281
Vaillajotain kirjoitti:
Voihan, joutuuko daddy nyt pettymään.
Varmaan jos se siitä on kiinni
Anonyymi00281 kirjoitti:
Varmaan jos se siitä on kiinni
En luovuta niin helpolla jos tosiaan oon saamassa oman pikku tyttöni.
- Anonyymi00282
Vaillajotain kirjoitti:
En luovuta niin helpolla jos tosiaan oon saamassa oman pikku tyttöni.
Vakavasti pitäis olla tosi turvallinen olo että uskaltaisin oikeasti. No toteuttaa ja tavata. Minkä ikäinen olet?
Haluaisin tietty kokea olevani hyväksytty omana itsenä ja näiden piirteiden kanssa. Ja hmm emmä tiiä mutta mä unohdan välillä 30 v moodissa käydä vessassa ajoissa. Ei mulla housuun tule mutta yllätys kiire hätä tulee. Tykkään myös oikeasti käydä potalla ja olla sillee little että heiluttelee jalkoja ja en keskity ym ym - Anonyymi00283
Anonyymi00282 kirjoitti:
Vakavasti pitäis olla tosi turvallinen olo että uskaltaisin oikeasti. No toteuttaa ja tavata. Minkä ikäinen olet?
Haluaisin tietty kokea olevani hyväksytty omana itsenä ja näiden piirteiden kanssa. Ja hmm emmä tiiä mutta mä unohdan välillä 30 v moodissa käydä vessassa ajoissa. Ei mulla housuun tule mutta yllätys kiire hätä tulee. Tykkään myös oikeasti käydä potalla ja olla sillee little että heiluttelee jalkoja ja en keskity ym ymJa tykkään katsoa ns lasten elokuvia mm ja että mut viedään kesken kaiken vessaan
Anonyymi00282 kirjoitti:
Haluaisin tietty kokea olevani hyväksytty omana itsenä ja näiden piirteiden kanssa. Ja hmm emmä tiiä mutta mä unohdan välillä 30 v moodissa käydä vessassa ajoissa. Ei mulla housuun tule mutta yllätys kiire hätä tulee. Tykkään myös oikeasti käydä potalla ja olla sillee little että heiluttelee jalkoja ja en keskity ym ymSuorastaan ihana ajatus.
Se vasn täytyy uskaltaa kokeilla.
Voidaan olla ihan miten halutaan, ole sä pikku prinsessa ja mä olen sun oma daddy.
Tuut välillä kainaloon ja saat sormettaa itseäsi ihan hiljaa ja huomaamatta.
Daddylla voi kyllä vähän kovettua samalla.
Vien kyllä sut vessaan ajoissa, ehkä..Vaillajotain kirjoitti:
Suorastaan ihana ajatus.
Voidaan olla ihan miten halutaan, ole sä pikku prinsessa ja mä olen sun oma daddy.
Vien kyllä sut vessaan ajoissa, ehkä..Ikää 45
- Anonyymi00284
Vaillajotain kirjoitti:
Suorastaan ihana ajatus.
Vien kyllä sut vessaan ajoissa, ehkä..Tykkään sormettaa joo pikkuinen tilassa. Tai just hienon itseäni jotain vasten.
Mutta mitä tarkoitit että viet kyllä vessaan ajoissa ehkä? Että et vie? Ei pienet jaksa odottaa? - Anonyymi00285
Anonyymi00284 kirjoitti:
Tykkään sormettaa joo pikkuinen tilassa. Tai just hienon itseäni jotain vasten.
Mutta mitä tarkoitit että viet kyllä vessaan ajoissa ehkä? Että et vie? Ei pienet jaksa odottaa?Vaippa käy myös mutta haluaisin että huolehdit juurikin mun pissa tarpeesta tai siis että ne tulee jonnekin muualle kuin housuun. Vessaan pottaan vaippaan. Toki joskus ehkä sit syliin jos et muista
Anonyymi00284 kirjoitti:
Tykkään sormettaa joo pikkuinen tilassa. Tai just hienon itseäni jotain vasten.
Mutta mitä tarkoitit että viet kyllä vessaan ajoissa ehkä? Että et vie? Ei pienet jaksa odottaa?Saat kyllä hieroa myös jotain vasten. Vaikka nallea tai sitten kaukosäädintä. Mitä erikoisempi niin sitä kiihottavampaa.
Siivoan kyllä jos pisu tulee.- Anonyymi00286
Vaillajotain kirjoitti:
Ikää 45
👍 ihan sopiva
- Anonyymi00287
Vaillajotain kirjoitti:
Saat kyllä hieroa myös jotain vasten. Vaikka nallea tai sitten kaukosäädintä. Mitä erikoisempi niin sitä kiihottavampaa.
Siivoan kyllä jos pisu tulee.Mun tarvii pissata välillä usein niin voisit kysyä onko tarvetta/hätää ja aina en little tilassa "muista" keskittyä eli sun pitäis kysyä tuliko kaikki varmasti.
Kovaa esinettä vasten hierominen helpottaa enemmän.
Mutta ehkä pisu voisi joskus sitten myös tulla. Anonyymi00287 kirjoitti:
Mun tarvii pissata välillä usein niin voisit kysyä onko tarvetta/hätää ja aina en little tilassa "muista" keskittyä eli sun pitäis kysyä tuliko kaikki varmasti.
Kovaa esinettä vasten hierominen helpottaa enemmän.
Mutta ehkä pisu voisi joskus sitten myös tulla.Olisit mun sylissä ja tuntisin kuinka lämmintä pissaa valuisi mun reisiä pitkin.
Olisin tietysti sua viemässä vessaan ja riisuisin sun märät vaatteet pois.Vaillajotain kirjoitti:
Olisit mun sylissä ja tuntisin kuinka lämmintä pissaa valuisi mun reisiä pitkin.
Olisin tietysti sua viemässä vessaan ja riisuisin sun märät vaatteet pois.Mikä arkinen esine se voisi olla mikä olisi paras?
- Anonyymi00288
Vaillajotain kirjoitti:
Olisit mun sylissä ja tuntisin kuinka lämmintä pissaa valuisi mun reisiä pitkin.
Olisin tietysti sua viemässä vessaan ja riisuisin sun märät vaatteet pois.Välillä joo mutta tulee se pissa muulloinkin. 3 vuotiaalla se voi tulla yllättäen niin haluaisin kyllä Välillä että käyttäisit potalla/saisin tehdä vaippaan. Haluan myös onnistua olemaan kuiva Välillä.
Anonyymi00288 kirjoitti:
Välillä joo mutta tulee se pissa muulloinkin. 3 vuotiaalla se voi tulla yllättäen niin haluaisin kyllä Välillä että käyttäisit potalla/saisin tehdä vaippaan. Haluan myös onnistua olemaan kuiva Välillä.
Vien kyllä. Pitäisin huolen.
- Anonyymi00289
Vaillajotain kirjoitti:
Olisin tietysti sua viemässä vessaan ja riisuisin sun märät vaatteet pois.Siinä vaiheessa kun tunnet pissan reisille on myöhäistä enää vessaan kun ne tulee siihen ja koska aikuinen keho niin voi tulla paljon.
Anonyymi00289 kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun tunnet pissan reisille on myöhäistä enää vessaan kun ne tulee siihen ja koska aikuinen keho niin voi tulla paljon.
Odotan niin kauan että tulee kaikki. Tietysti. Saa tulla.
- Anonyymi00290
Vaillajotain kirjoitti:
Vien kyllä. Pitäisin huolen.
No hyvä. Kun haluan että mut viedään vessaan pissalle.
- Anonyymi00291
Vaillajotain kirjoitti:
Mikä arkinen esine se voisi olla mikä olisi paras?
Keinuhevonen on ainakin sellainen mistä on hyviä kokemuksia. Tuolin reuna myös
Anonyymi00290 kirjoitti:
No hyvä. Kun haluan että mut viedään vessaan pissalle.
Mun pitää olla tosi tarkkana sen osalta.
Anonyymi00291 kirjoitti:
Keinuhevonen on ainakin sellainen mistä on hyviä kokemuksia. Tuolin reuna myös
Nuo on hyviä, ehkä voisit ratsastaa mun polvella myös.
Ajattelin myös kaulinta, voisi tuntua hyvälle- Anonyymi00292
Vaillajotain kirjoitti:
Odotan niin kauan että tulee kaikki. Tietysti. Saa tulla.
Varmaan oikeasti ujostelisin ja yrittäisin pidätellä mutta pikkuinen ei
Anonyymi00292 kirjoitti:
Varmaan oikeasti ujostelisin ja yrittäisin pidätellä mutta pikkuinen ei
Anna tulla vaan. Siivoan myöhemmin, ei hätää yhtään.
- Anonyymi00293
Vaillajotain kirjoitti:
Mun pitää olla tosi tarkkana sen osalta.
Joo kyllä. Mutta jos et muista niin silloin voi myös mennä käsi haaroihin sen merkiksi että on hätä ja saatan vastata että ei ole vielä ja sitten onkin jo kiire. Liikun myös levottomasti kun pissattaa
Anonyymi00293 kirjoitti:
Joo kyllä. Mutta jos et muista niin silloin voi myös mennä käsi haaroihin sen merkiksi että on hätä ja saatan vastata että ei ole vielä ja sitten onkin jo kiire. Liikun myös levottomasti kun pissattaa
Otan kädestä kiinni ja vien vessaan. Hyvä kun osaan ennalta ennakoida.
- Anonyymi00294
Vaillajotain kirjoitti:
Anna tulla vaan. Siivoan myöhemmin, ei hätää yhtään.
Ehkä keskittyisi johonkin leikkiin ja samalla tulisi pissa vähän itseltäni huomaamatta/ujostelematta
Anonyymi00294 kirjoitti:
Ehkä keskittyisi johonkin leikkiin ja samalla tulisi pissa vähän itseltäni huomaamatta/ujostelematta
Sellaista sattuu, ei hätää daddy kyllä on huomaavainen ja ymmärtää.
- Anonyymi00295
Vaillajotain kirjoitti:
Otan kädestä kiinni ja vien vessaan. Hyvä kun osaan ennalta ennakoida.
Cute. Ja mä saan helpotuksen ja apua.
Anonyymi00295 kirjoitti:
Cute. Ja mä saan helpotuksen ja apua.
Saat jatkaa leikkejä sen jälkeen.
- Anonyymi00296
Vaillajotain kirjoitti:
Sellaista sattuu, ei hätää daddy kyllä on huomaavainen ja ymmärtää.
Sellaista sattuu joo
Melkein sattuu mulle aikuisena myös kun hätä tulee välillä niin nopeasti eikä kukaan auta. Alkaa välillä nopeasti pissattaa kovaa - Anonyymi00297
Vaillajotain kirjoitti:
Saat jatkaa leikkejä sen jälkeen.
Haluaisin että daddy näkee kun pissaan ja kuulee vähintään että varmasti teen loppuun
Anonyymi00297 kirjoitti:
Haluaisin että daddy näkee kun pissaan ja kuulee vähintään että varmasti teen loppuun
Jään kyllä katsomaan että kaikki on tullut varmasti. Muuten voi tulla vahinko toisen kerran.
Varmistan vielä kysymällä sen.- Anonyymi00298
Anonyymi00297 kirjoitti:
Välillä istun vessassa ja heiluttelee jalkoja samalla ja päästän vain vähän pissaa ja sitten taas vähän mutta en "tee kunnolla "
- Anonyymi00299
Vaillajotain kirjoitti:
Jään kyllä katsomaan että kaikki on tullut varmasti. Muuten voi tulla vahinko toisen kerran.
Varmistan vielä kysymällä sen.Vastaan että tuli kaikki ja nousen ja ehkä autat pukemaan ja sanonkin silloin että tulee vielä pissaa. Tai ehkä ehditään jo pois vessasta kun sanonkin että tulee vielä pissaa. Ja teen vasta sitten loppuun.
Anonyymi00299 kirjoitti:
Vastaan että tuli kaikki ja nousen ja ehkä autat pukemaan ja sanonkin silloin että tulee vielä pissaa. Tai ehkä ehditään jo pois vessasta kun sanonkin että tulee vielä pissaa. Ja teen vasta sitten loppuun.
Kiire ei ole, anna tulla vaan.
- Anonyymi00300
Vaillajotain kirjoitti:
Kiire ei ole, anna tulla vaan.
Mulla varmaan on malttamattomuus ja kun olen pikku tyttö niin en meinaa malttaa tehdä loppuun. Teen "vain" hädän ja keskeytän että pääsen takaisin leikkimään. Mutta pitäisi malttaa tehdä loppuun ettei tule heti uudestaan tai vahinko.
Anonyymi00300 kirjoitti:
Mulla varmaan on malttamattomuus ja kun olen pikku tyttö niin en meinaa malttaa tehdä loppuun. Teen "vain" hädän ja keskeytän että pääsen takaisin leikkimään. Mutta pitäisi malttaa tehdä loppuun ettei tule heti uudestaan tai vahinko.
Oih, tätä voidaan kyllä harjoitella.
- Anonyymi00301
Vaillajotain kirjoitti:
Sitä vähän tarkoitin tuolla että voin sanoa lähes heti uudestaan että tulee vielä pissaa. En vaan malta tehdä kaikkea
- Anonyymi00302
Anonyymi00301 kirjoitti:
Sitä vähän tarkoitin tuolla että voin sanoa lähes heti uudestaan että tulee vielä pissaa. En vaan malta tehdä kaikkea
En tiedä kestätkö kuulla mutta tällaista oli mulla lapsena oikeasti myös. Tulin kesken leikkiä pissalle ja päästin vähän ja lähdin jatkamaan ja joskus tuli vahinko melkein heti(loppuun tuli) tai sitten piti pihalla mennä kyykkyyn ja en ollut vessassa tehnyt kuin pikkuisen.
- Anonyymi00303
Vaillajotain kirjoitti:
Kyllä sä varmaan huomaat ja kuulet tuleeko loppuun ja ehkä et päästä mua ennenkun olen varmasti tehnyt kaiken.
Anonyymi00302 kirjoitti:
En tiedä kestätkö kuulla mutta tällaista oli mulla lapsena oikeasti myös. Tulin kesken leikkiä pissalle ja päästin vähän ja lähdin jatkamaan ja joskus tuli vahinko melkein heti(loppuun tuli) tai sitten piti pihalla mennä kyykkyyn ja en ollut vessassa tehnyt kuin pikkuisen.
Aika normaalia lapsena.
Anonyymi00303 kirjoitti:
Kyllä sä varmaan huomaat ja kuulet tuleeko loppuun ja ehkä et päästä mua ennenkun olen varmasti tehnyt kaiken.
Huolehdi että ei ole kiire mihinkään. Tuon lelut siihen lähelle.
- Anonyymi00304
Vaillajotain kirjoitti:
Aika normaalia lapsena.
: )
Luulen että kävin vähän tavallista useammin kyykkypissalla ja pissat jäi kyllä usein kesken
mutta joo olisi kiva harjoitella Anonyymi00304 kirjoitti:
: )
Luulen että kävin vähän tavallista useammin kyykkypissalla ja pissat jäi kyllä usein kesken
mutta joo olisi kiva harjoitellaOtetaan ja kokeillaan.
- Anonyymi00305
Vaillajotain kirjoitti:
Otetaan ja kokeillaan.
Olisi kyllä ihana uskaltaa. Haluaisin näyttää mun pikku tyttö puolen ja sen tarpeet. Tosi avoimesti.
Anonyymi00305 kirjoitti:
Olisi kyllä ihana uskaltaa. Haluaisin näyttää mun pikku tyttö puolen ja sen tarpeet. Tosi avoimesti.
Saisit kyllä näyttää ja mä ymmärtäisin sen.
- Anonyymi00306
Vaillajotain kirjoitti:
Huolehdi että ei ole kiire mihinkään. Tuon lelut siihen lähelle.
Joskus pissa ei meinaa tulla vaikka on hätä ja sitten puristan pienen ja nousen ja no sehän ei poista hätää. Päinvastoin. Niin pitäisi vaan istua rauhassa ja odottaa että rentoutuu ja pissaa alkaa tulla ja malttaa istua aloillaan kunnolla kunnes kaikki tullut
- Anonyymi00307
Anonyymi00306 kirjoitti:
Joskus pissa ei meinaa tulla vaikka on hätä ja sitten puristan pienen ja nousen ja no sehän ei poista hätää. Päinvastoin. Niin pitäisi vaan istua rauhassa ja odottaa että rentoutuu ja pissaa alkaa tulla ja malttaa istua aloillaan kunnolla kunnes kaikki tullut
Lapsena noita ei ymmärrä ja mä just salailin kyykky pissoja ja välillä märkiä housuja. Aikuisena ymmärtänyt miksi tuli housuun vaikka kävi vessassa tai miksi oli heti uudelleen. Välillä yritin myös unohtaa koko asian ja sittenhän se tuli lopulta väkisin ja kasteli kaiken.
Anonyymi00307 kirjoitti:
Lapsena noita ei ymmärrä ja mä just salailin kyykky pissoja ja välillä märkiä housuja. Aikuisena ymmärtänyt miksi tuli housuun vaikka kävi vessassa tai miksi oli heti uudelleen. Välillä yritin myös unohtaa koko asian ja sittenhän se tuli lopulta väkisin ja kasteli kaiken.
Jos oikeasti haluat kokea tämän niin sopii mulle.
Jää miettimään rauhassa.- Anonyymi00308
Vaillajotain kirjoitti:
Jos oikeasti haluat kokea tämän niin sopii mulle.
Jää miettimään rauhassa.Missäpäin Suomea olet?
- Anonyymi00309
Vaillajotain kirjoitti:
Kanta-häme
Harmi matka
Hki Anonyymi00309 kirjoitti:
Harmi matka
HkiNo ei ole pitkä matka. Joku tunnin matka.
Onnistuu.- Anonyymi00310
Vaillajotain kirjoitti:
No ei ole pitkä matka. Joku tunnin matka.
Onnistuu.Mulla ei ole autoa mutta Okei kiva
Anonyymi00310 kirjoitti:
Mulla ei ole autoa mutta Okei kiva
Mulla on. Ja ei ole pitkä matka edes asemalta, jos tännepäin.
- Anonyymi00311
Vaillajotain kirjoitti:
Mulla on. Ja ei ole pitkä matka edes asemalta, jos tännepäin.
Luulen että mulle olisi helpompi eks kerta nähdä jossain julkisella paikalla tms ulkona ja vähän tutustua. Mielellään kyl laitan vaipan tai jos sen verran syrjässä niin voin no jotain muuta, hmm ehkä
Anonyymi00311 kirjoitti:
Luulen että mulle olisi helpompi eks kerta nähdä jossain julkisella paikalla tms ulkona ja vähän tutustua. Mielellään kyl laitan vaipan tai jos sen verran syrjässä niin voin no jotain muuta, hmm ehkä
Sekin sopii hyvin. Mielelläni autan sua pissapuska tilanteessa jos niin on.
- Anonyymi00312
Vaillajotain kirjoitti:
Sekin sopii hyvin. Mielelläni autan sua pissapuska tilanteessa jos niin on.
Voi vaan ekalla kerralla jännittää mua ainakin mutta se oli mielessä että jos autat/saa olla avoin..Toki mulla ei itsellä haittaa myöskään jos muut eivät näe, tehdä housuun vaikka puistossa. Kunhan sä hyväksyttyEi sitä kesällä kauan huomaa jos on tullut. Mulla oikeasti tulee aika usein pissa ja en tykkää pidätellä liikaa.
Anonyymi00312 kirjoitti:
Voi vaan ekalla kerralla jännittää mua ainakin mutta se oli mielessä että jos autat/saa olla avoin..Toki mulla ei itsellä haittaa myöskään jos muut eivät näe, tehdä housuun vaikka puistossa. Kunhan sä hyväksyttyEi sitä kesällä kauan huomaa jos on tullut. Mulla oikeasti tulee aika usein pissa ja en tykkää pidätellä liikaa.
Ei haittaa. Mulle se on ihan hyväksyttävää.
- Anonyymi00314
Vaillajotain kirjoitti:
Ei haittaa. Mulle se on ihan hyväksyttävää.
Kiva. Mullekin. Onhan se myös luonnollista. Mutta joo yleensä kontrolloitua. Ja tuntuu turvalliselta että tatve saa tulla myös nopeasti.
Anonyymi00314 kirjoitti:
Kiva. Mullekin. Onhan se myös luonnollista. Mutta joo yleensä kontrolloitua. Ja tuntuu turvalliselta että tatve saa tulla myös nopeasti.
Katsotaan mihin tämä johtaa.
- Anonyymi00315
Vaillajotain kirjoitti:
Katsotaan mihin tämä johtaa.
Joo!
Mun oli pakko käydä äsken ja fantasioin siitä että olisit auttanut mua laskemaan housut ja no ehkä että olisi jo siinä alkanut tulla. - Anonyymi00316
Anonyymi00315 kirjoitti:
Joo!
Mun oli pakko käydä äsken ja fantasioin siitä että olisit auttanut mua laskemaan housut ja no ehkä että olisi jo siinä alkanut tulla.Olisin halunnut että näet miten kova hätä mulle tuli tässä viesteillessä ja miten se helpottui ja ehkä olisit ottanut sen jälkeen syliin.
- Anonyymi00317
Anonyymi00316 kirjoitti:
Olisin halunnut että näet miten kova hätä mulle tuli tässä viesteillessä ja miten se helpottui ja ehkä olisit ottanut sen jälkeen syliin.
Mulla välillä sillee, että jaksan ihan hyvin pidätellä kotiin eikä tunnu, että olisi hirveä kiire ja kun pääsen kotiin eteiseen niin pissa meinaa tulla väkisin siinä. Joskus seison paikallani ja yritän estää, Joskus kiirehdin vessaan mutta silloin on monta kertaa pissa alkanut jo tulla ja alku kastelee esim pikkuhousut ja saan suurimman osan vessaan. Nolottaa kun käy noin mutta oikeasti haluaisin just syliin ja olla hyväksytty.
- Anonyymi00318
Anonyymi00317 kirjoitti:
Mulla välillä sillee, että jaksan ihan hyvin pidätellä kotiin eikä tunnu, että olisi hirveä kiire ja kun pääsen kotiin eteiseen niin pissa meinaa tulla väkisin siinä. Joskus seison paikallani ja yritän estää, Joskus kiirehdin vessaan mutta silloin on monta kertaa pissa alkanut jo tulla ja alku kastelee esim pikkuhousut ja saan suurimman osan vessaan. Nolottaa kun käy noin mutta oikeasti haluaisin just syliin ja olla hyväksytty.
Ennen joulua olin ollut kaverin kanssa syömässä (kukaan ei muistuttanut mennä veskiin) ja huomasin just kun lähdettiin että ai niin olisi pitänyt käydä. Saatoin häntä bussille, onneksi oli pimeää koska jo siinä tuli pissaa..sitten kävelin kotiin ja ihan lähellä yritin mennä puskaan mutta en kunnolla ehtinyt kun pissa alkoi tulla ja kastuin varmaan 100 metriä ennen kotia. Kukaan ei nähnyt mutta nolotti ja oisin halunnu syliin suoraan määrissä. Bussipysäkillä tuli myös silloin. En vaan muistanut/huomannut käydä vaikka toinen kävi. Istuessa myös välillä en huomaa jotenkin ja kun nousen niin tuleekin just tolleen.
- Anonyymi00319
Anonyymi00318 kirjoitti:
Ennen joulua olin ollut kaverin kanssa syömässä (kukaan ei muistuttanut mennä veskiin) ja huomasin just kun lähdettiin että ai niin olisi pitänyt käydä. Saatoin häntä bussille, onneksi oli pimeää koska jo siinä tuli pissaa..sitten kävelin kotiin ja ihan lähellä yritin mennä puskaan mutta en kunnolla ehtinyt kun pissa alkoi tulla ja kastuin varmaan 100 metriä ennen kotia. Kukaan ei nähnyt mutta nolotti ja oisin halunnu syliin suoraan määrissä. Bussipysäkillä tuli myös silloin. En vaan muistanut/huomannut käydä vaikka toinen kävi. Istuessa myös välillä en huomaa jotenkin ja kun nousen niin tuleekin just tolleen.
Jäin miettimään tuota kotimatkaa ja kuinka olisin halunnut mennä/regressoitua mun little space tilaan. Tunsin heti kun lähdettiin kävelemään, että en tuu jaksamaan ja muistan yhä miten yritin kyllä mutta useita kertoja pääsi pissaa ennenkun päätin etsiä paikan ja sitten oli myöhäistä. Siinä hetkessä tuntuu hankalalle tarpeet. Mutta little tilassa ne ovat luonnollisia. Eikä niitä silloin tarvitse kontrolloida.
En tiedä nolostelinko itse lapsena, muistan että hämmennyin kun toinen kertoi siitä, että olin käynyt pihalla pissalla ja tajusin jotenkin silloin että se ei ole ok. Ihan kun se olisi sitä ennen ollut. Ja sitten kun löysin näitä little space juttuja tuntui heti, että se on mun juttu. Anonyymi00319 kirjoitti:
Jäin miettimään tuota kotimatkaa ja kuinka olisin halunnut mennä/regressoitua mun little space tilaan. Tunsin heti kun lähdettiin kävelemään, että en tuu jaksamaan ja muistan yhä miten yritin kyllä mutta useita kertoja pääsi pissaa ennenkun päätin etsiä paikan ja sitten oli myöhäistä. Siinä hetkessä tuntuu hankalalle tarpeet. Mutta little tilassa ne ovat luonnollisia. Eikä niitä silloin tarvitse kontrolloida.
En tiedä nolostelinko itse lapsena, muistan että hämmennyin kun toinen kertoi siitä, että olin käynyt pihalla pissalla ja tajusin jotenkin silloin että se ei ole ok. Ihan kun se olisi sitä ennen ollut. Ja sitten kun löysin näitä little space juttuja tuntui heti, että se on mun juttu.Olisi kiva löytää oma pikkuinen joka kaipaa isin valvovaa silmää. Myös kotikuri on kiinnostava aihepiiri.
Anonyymi00319 kirjoitti:
En tiedä nolostelinko itse lapsena, muistan että hämmennyin kun toinen kertoi siitä, että olin käynyt pihalla pissalla ja tajusin jotenkin silloin että se ei ole ok. Ihan kun se olisi sitä ennen ollut. Ja sitten kun löysin näitä little space juttuja tuntui heti, että se on mun juttu.Kyllä, noi on juuri niitä juttuja.
- Anonyymi00325
Vaillajotain kirjoitti:
Kyllä, noi on juuri niitä juttuja.
Katselin juuri pottaa verkosta, koska no ihan jo se asento tuntuu omalta ja pitkään tehnyt mieli välillä oikeasti potalle.
- Anonyymi00326
Anonyymi00325 kirjoitti:
Katselin juuri pottaa verkosta, koska no ihan jo se asento tuntuu omalta ja pitkään tehnyt mieli välillä oikeasti potalle.
Eilen oli vähän vastaava tilanne kun oltiin kahvilassa ja en muistanu käydä vessassa ja oli kuuma sää ja sitten join vettä että olisin tarvinnut muistuttelua/kehoitusta pissalle. Taisi käydä vaan tuuri ettei tullut housuun. Tai no pikkuhousuun kun oli hame.
- Anonyymi00327
Anonyymi00326 kirjoitti:
Eilen oli vähän vastaava tilanne kun oltiin kahvilassa ja en muistanu käydä vessassa ja oli kuuma sää ja sitten join vettä että olisin tarvinnut muistuttelua/kehoitusta pissalle. Taisi käydä vaan tuuri ettei tullut housuun. Tai no pikkuhousuun kun oli hame.
Kerran on hameen ja sandaalien kanssa tullut pissa hississä 💦 sitä.edelsi aika pitkä yritys pidättää kunnes kaikki tuli nolosti alle ja oli vaan avuton olo.
- Anonyymi00328
Anonyymi00308 kirjoitti:
Missäpäin Suomea olet?
Täällä daddy päijät-häme. 52
- Anonyymi00329
Anonyymi00328 kirjoitti:
Täällä daddy päijät-häme. 52
Daddylla tuhman iso!
- Anonyymi00330
Anonyymi00327 kirjoitti:
Kerran on hameen ja sandaalien kanssa tullut pissa hississä 💦 sitä.edelsi aika pitkä yritys pidättää kunnes kaikki tuli nolosti alle ja oli vaan avuton olo.
Mulla käynyt aikuisena sama. Nolotti niin paljon. Daddyn ois pitänyt antaa rangaistus tuhmalle tytölle.
- Anonyymi00331
Anonyymi00330 kirjoitti:
Mulla käynyt aikuisena sama. Nolotti niin paljon. Daddyn ois pitänyt antaa rangaistus tuhmalle tytölle.
Onko sulla koskaan tullut kakka? Siis jossain missä ei saisi tulla.
- Anonyymi00332
Anonyymi00330 kirjoitti:
Joo kyllähän se nolotti mutta samalla helpotti.
- Anonyymi00338
Anonyymi00331 kirjoitti:
Onko sulla koskaan tullut kakka? Siis jossain missä ei saisi tulla.
Mulla tuli eilen eka kerran aikuisena..tai hätä on kyllä tullut useammin mutta eilen eka kerta että en jaksanut oikeasti pidätellä. Pidättelin minkä pystyin, ehkä 25-30 min. Pissat on tuttu juttu mutta eilinen helpotuksen tunne on vielä mielessä kun isot kakit tuli.
- Anonyymi00344
Logmann kirjoitti:
Olisi kiva löytää oma pikkuinen joka kaipaa isin valvovaa silmää. Myös kotikuri on kiinnostava aihepiiri.
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselle! Minua kiinnostaa myös kotikuri ja mikä kaikki siihen voisi yhteisissä leikeissä liittyä.
- Anonyymi00321
Kiihottavaa keskustelua täällä kyllä! Täällä on pikkuinen, joka kaipaisi omaa daddyä. Olisi kiva olla isin pikkuinen🤭
- Anonyymi00324
Haluisikos pikkuinen jutella jossain lisää? 😊
- Anonyymi00335
Täällä on kiva daddy, jolla on ihana iso housussa, tunnet sen kun istut iskän syliin 😘 M 54
- Anonyymi00336
Vaillajotain kirjoitti:
Laita mulle Kik niin päästään eteenpäin 🤗
Mun kik: isitaalla, reippaasti vaan tutustutumaan 🥰 Roteva ja lihaksikas Daddy, M37.
- Anonyymi00343
Anonyymi00336 kirjoitti:
Mun kik: isitaalla, reippaasti vaan tutustutumaan 🥰 Roteva ja lihaksikas Daddy, M37.
Laitoin sulle viestiä!
- Anonyymi00346UUSI
Anonyymi00343 kirjoitti:
Laitoin sulle viestiä!
Rotevalta 33v daddyltä pikkuinen kadoksissa. Kik maponi
- Anonyymi00323
Voisin antaa Laitilan levähdysalueella piiskaa nyt paljaalle perseelle. Saisit pyllistää kunnolla ja antaisin kämmenellä tai vitsalla 50 sivallusta.
- Anonyymi00333
Jotain 18-20 vuotiaan, hoikan ja pieni tissisen likan kun sais, niin sitä piiskan määrää mitä vois antaa.
Mies 35, ep alue- Anonyymi00337
Tällä pikkuisella on ainakin isot ihanat rinnat.
- Anonyymi00334
daddyy haluaa 18v pikkuisen tiukkapepun,posliini tytön seuraa. Iskän iso,suonikas liukuu paljaana sisään. M 54
- Anonyymi00339
This little needs to pee pee badly. Cannot hold for long. Daddy please
- Anonyymi00340
Mitäs muuta pedofiilille?
- Anonyymi00345
Age play ei liity mitenkään lapsiin.... kuuluu yli 18v aikuisille....
- Anonyymi00341
Hei Turusta 42v mies etsin
- Anonyymi00347UUSI
Kyllähän tällainen leikki kiihottaa kovasti ja saa munan kovaksi
- Anonyymi00348UUSI
Onko tähän aiheeseen liittyviä seksinovelleja? Juurikin kotikuriin, huolenpitoon, pissalla käyntiin, pikku tyttöjen juttuihin liittyviä?☺️
- Anonyymi00352UUSI
Kiinnostaa
- Anonyymi00350UUSI
Täällä myös 30v daddy etsii pikkuista savon alueella. Olen sporttinen pitkä daddy joka pitää pikkuisesta huolta, että saa ja oppii tarvitsemansa. Kik mazzaaa6 jos kiinnostuit
Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534