Pidättekö siitä että on yleisöä katsomassa kun teitä naidaan?
Yleisöä kiitos
13
364
Vastaukset
- n28v
Mä oon melkein kokonaan tatuoitu 28 v nainen ja mua on naitu monta kertaa julkisilla paikoilla, joskus ollu porukkaa paljonki kattomassa. Kerra yks nuori punkkarityttö kiihottui musta saatanasti ja työnsi nyrkkiä mun vittuun ja anukseen läheisessä puistossa. Ympärillä oli jengii kattomassa.
- RakastajaRaju
Runkkasiko katsojat vieressä?
Kerran yhteissaunassa nainen istui jalat lauteilla ja pillu levällään. Mulle tuli puoli seisokki ja varmaan sen huomasi. Miehensä ei oikein tainnut pitää tilanteesta, kun vaimo pilluaan oikein esitteli muille. Saunassa oli paljon porukkaa ja kun en meinaa tulla naisen kanssa, niin aina fantasion, että olisin ottanut naisen siinä lauteilla muiden katsellessa vieressä. Silloin saan spermat lentämään. Parien kanssa on ollut kaksi miestä katselemassa naintiani, mutta naisista tahtoisin katselijoita. Sen haaveen vielä joskus toteutan, niin kun thaikku ja mustan naisen panemisen. - 50mHki
Kyllä ainakin itselläkin omisi alkanut jäykistymään,jos näkisin (vanhemman) miehen kullin turpoavan kun katselisi mun muhkeamuotoista 42v vaimoa...😉
- 50mHki
Siis olisi...
- n28v
RakastajaRaju kirjoitti:
Runkkasiko katsojat vieressä?
Kerran yhteissaunassa nainen istui jalat lauteilla ja pillu levällään. Mulle tuli puoli seisokki ja varmaan sen huomasi. Miehensä ei oikein tainnut pitää tilanteesta, kun vaimo pilluaan oikein esitteli muille. Saunassa oli paljon porukkaa ja kun en meinaa tulla naisen kanssa, niin aina fantasion, että olisin ottanut naisen siinä lauteilla muiden katsellessa vieressä. Silloin saan spermat lentämään. Parien kanssa on ollut kaksi miestä katselemassa naintiani, mutta naisista tahtoisin katselijoita. Sen haaveen vielä joskus toteutan, niin kun thaikku ja mustan naisen panemisen.Mä laitan kireet kumihousut joissa vetskari haaroissa, korkeet nilkkurit ja huoramaisen meikin kun meen naitattaa itteeni kadulle. Useesti ollu myös naisia kattomassa ku mua naidaan hyvin ja runkanneet itteensä samalla. Mageet kävellä kadulla ku kumihousujen reidet spermassa ja vittu naitu kipeeks. Mun vittu tulee helposti kipeeks ku se on täynnä isoja läväreitä. Joskus oon laittanu isot tapit molempiin reikiin ja lähteny kadulle huoraamaan.
Onko sua koskaan tilattu esiintymään yleisölle?
Itse olin kesällä keikalla. Halusin sitä ja esiinnyin omasta halusta ilmaiseksi. Mutta katsojat työnsivät seteleitä. Huora maisuus kiihoitti yllättävän paljon.- RakastajaRaju
n28v kirjoitti:
Mä laitan kireet kumihousut joissa vetskari haaroissa, korkeet nilkkurit ja huoramaisen meikin kun meen naitattaa itteeni kadulle. Useesti ollu myös naisia kattomassa ku mua naidaan hyvin ja runkanneet itteensä samalla. Mageet kävellä kadulla ku kumihousujen reidet spermassa ja vittu naitu kipeeks. Mun vittu tulee helposti kipeeks ku se on täynnä isoja läväreitä. Joskus oon laittanu isot tapit molempiin reikiin ja lähteny kadulle huoraamaan.
Minkä ikäiset miehet sua panee, muiden katsellessa ja miten valitset heidät? Seisooko heillä hyvin yleisön edessä? En olisi varmasti alle 30v. pystynyt panemaan muiden katsellessa. Nyt 50 ja parien kanssa naineena, ei ole mitään ongelmaa ja kyllä olisi kiihottavaa panna, jos olisi nuoria naisia katsomassa, kun isolla pitkään työntelen ja spermaan naisen pillun.
- n28v
virtasenposti kirjoitti:
Onko sua koskaan tilattu esiintymään yleisölle?
Itse olin kesällä keikalla. Halusin sitä ja esiinnyin omasta halusta ilmaiseksi. Mutta katsojat työnsivät seteleitä. Huora maisuus kiihoitti yllättävän paljon.Mä oon esiintyny seksibaareis. Oon todella hoikka ja haluun näytellä mun tatuoitua kroppaa. Mun todella pillit jalat on täynnä tatzkaa ja häpyhuulet täynnä isoja renkaita. Kävelen kadulla kuin ihan anorektikko huora. Kerra mua pantiin seksibaaris sa esiinymislavalla todella mageesti ja mulle maksettiin hyvin. Mä panen kaikenikäsii kunhan vaan on iso kyrpä, joka menee syvälle.
n28v kirjoitti:
Mä oon esiintyny seksibaareis. Oon todella hoikka ja haluun näytellä mun tatuoitua kroppaa. Mun todella pillit jalat on täynnä tatzkaa ja häpyhuulet täynnä isoja renkaita. Kävelen kadulla kuin ihan anorektikko huora. Kerra mua pantiin seksibaaris sa esiinymislavalla todella mageesti ja mulle maksettiin hyvin. Mä panen kaikenikäsii kunhan vaan on iso kyrpä, joka menee syvälle.
Oletko saanut vastineeksi rahaa? Jos olet, niin mitä olet niillä tehnyt?
-
Olen esiintynyt yksityistilaisuuksissa. Joskus olen saanut maksuksi rahaa. Vaikka motivaatio minulla on sisäinen palo. Olen säilyttänyt kaikki setelin. Netissä (salasanan taakse) olen kirjoittanut jokaisen kohdalle milloin, miten ja keneltä olen saanut minkäkin setelin. Yhtään niistä en ole käyttänyt.
- RakastajaRaju
Mitäs vaimos tykkäis vieraasta miehestä mukana tyydyttämässä häntä???
Jos kiinnostuu, niin sehän olis joskus järjestettävissä ja 50 kestävää ja isoa olisi tarjolla. ;) - scouplemjan
Kokemuksena chat juttu ja ainakin alkoi molempia kiihottaa loppu kohti. Katsojia meillä oli aika paljon ja kaikkein kiihottavinta se kun ajateltiin että onku tuttuja paikalla. Monelta tuli kiitosta kun kerrankin on pari eikä pelkkiä miehiä ja jopa kerrottiin miten oli tyydytetty ite ja nautittu näkemisestä
- Halukasnainen52
Kiinnostais kyllä, en.usko ett haittais. Etenkin haluaisin ett kestävä isovarusteinen mies panisi, olisin ehkä eidottu, vähän alistettu siis.
Nuorena päädyin ryhmäseksiln kun partnerin kaverit tuli kämpille, minulle yllätyksenä. seurasivat naintiamme, kiihotti, ei häirinnyt yhtään ja kohta he olivat kaikki mukana hommassa ;) - Sikafantti
Joo totta kai. Mä olen varannut stadikan ens kesänä koko viikonlopuksi. Siellä on ziik, miikhali sekä palliface vetääs mua perseeseen ja helvetin iso rumpuorkka hakkaa yläkroppa paljaana isorumpua tahdissa. Tuu säkin kattoo tai messiin mukaan. Voit päästä kuuluisuuteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906