Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulle+se+tulee+parhaiten+parin+somalikaverin+avustuksella.+Ihan+luomi+juttuna+ilma+mitään+apuvälineitä.
26.04.2019 14:24
Kyllä+siltä+vaikuttaa.
Aina+se+on+ollut+niin,+jollen+minä+saa+niin+ei+sitten+muutkaan.
26.04.2019 12:25
Kesällä+vanhempamme+muuttivat+yhteen.+Sain+vuotta+vanhemman+velipuolen.+Kaveri+oli+juuri+menossa+yläkouluun.+Kesämökillä+teltassa+nukkuessamme+päädyimme+viileänä+yönä+lusikkaan.+Minä+edessä.+Siitä+alkoi+koko+kolmivuotinen+seksi+ura.+Sain+munaa+peppuuni+aina+aamuisin+vanhempien+lähdettyä.
26.04.2019 09:54
Kirjoita+toki+lisää.+Mielelläni+kuulisin+mitä+muuta+teille+kuuluu.
26.04.2019 09:45
Hei+24.4.2019
Mistä+arvasit.+Se+olikin+sielä+koulun+juhlasalin+varastossa.+Sielä+missä+niitä+painimattoja+säilytetään.+Makasin+mattopinon+päällä+selälläni.+Make+pani+mua+anukseen.+Toiset+pojat+katteli+siinä+vieressä.+Maken+jälkeen+jotkut+pani+kanssa+ja+toiset+vaan+runkkas+mua.
Kun+kaikki+oli+tehneet+mulle+jotain+niin+Make+sanoi+et+ne+lähtee+nyt.+Mut+mun+pitää+odottaa+puoli+tuntia+ettei+kukaan+tajua+että+ollaan+oltu+kimpassa.+Sit+voin+tulla+niiden+kanssa+potkii+palloa+tai+mennä+kotiin.
Askeleet+kuulu+ihan+selvästi.+Niitä+oli+enemmän+kuin+yhdet.+Arvasin+Maken+tulevan+takaisin.+Se+pitää+siis+musta.+Ei+halunnut+jättää+mua+yksin.+Valmentaja+purkisti+ovelta.+Kuultiin+täältä+jotain?
25.04.2019 09:29
Koulumatkalla-Linja-auto+tuli+ajallaan.+Olin+ensimmäinen+matkustaja.+Tyttö+tuli+seuraavalta+pysäkiltä.+Se+on+samassa+koulussa+kuin+minä.+Tosi+seksikäs.+Mutta+ylemmällä+luokalla.+Mies+oli+kolmas+matkustaja.+Seisottiin+kolmestaan+keskiosassa.+Mies+asettui+tytön+taakse.+Tyttö+pyllisti+sille+miehelle.+Mies+nosti+hameen+ylös.+Mitään+pikkareita+ei+ollut.+Mies+kaivoi+jäykän+kalunsa+esiin+työntyen+tytön+pilluun.+Tuijotin+hölmistyneenä+vierestä.+Kuski+ajoi+turvaseinän+takana+meitä+näkemättä.+Me+kolme+oltiin+ainoat+matkustajat.+Mies+nai+tyttöä+kaikessa+rauhassa.+Huomasi+mun+tuijotuksen.+Veti+kalunsa+melkein+ulos.+Viittasi+mua+tarttumaan+kalun+varteen.+Tuntui+kovalta.+Sormet+ei+yltänyt+sen+ympäri.+Nainti+jatkui+hitaasti+mun+pitäessä+kiinni.+Tytön+voihkimisen+kiihtyessä+mies+siirsi+mun+käden+tytön+pakaralle.+Sormeni+jäi+väliin+miehen+lanteiden+iskiessä+tytön+pakaroihin.+Peltoaukean+kohdalla+pari+jäykistyi,+tärisi+ja+voihki.+Hetken+kuluttua+kalu+vetäytyi+pillusta+limaisena+ja+pienentyneenä.+Mies+jäi+seuraavalla+pois.+Jatkoimme+tytön+kanssa+koululle+asti.
25.04.2019 08:55
Itse+sain+ensi+kokemukset+kesäisellä+uimareissulla.+Alasti+vedessä+painiminen+loi+edellytykset+koskettelulle.+Vesi+toisaalta+suojeli+katseilta.+Kaveri+nappasi+minut+syliinsä.+Yritti+heittoa.+Valuin+vain+alaspäin+sen+sylissä.+Rimpuilin+minkä+pystyin.+Hieroin+tahtomatta+selälläni+kaverin+penistä.+Pehmeä+nakki+muuttui+jäykäksi+aisaksi.+Kaveri+heijasi+minua+ylemmäs+sylissään.+Vesi+oli+liukas+voide+välissämme.+Valuin+alaspäin+kohti+juuri+kovettamaani+keihästä.+Tunsin+anuksessani+täysosumani.+Sisälle+se+ei+mahtunut.+Räpiköin+paikallani+jalkoja+heilutellen.+Se+on+siinä,+se+on+siinä,+sain+hoettua.+Kaveri+paineli+minua+alaspäin+muttei+auttanut.+Tiukensi+otetta+kantaen+minut+rannalle.+Päädyin+sammalikkoon+selälleni.+Sanaakaan+sanomatta+tiesimme+mitä+tuleman+piti.+Itse+levittelin+reisiäni+vetäen+polviani+kohti+olkapäitä.+Sillä+oli+valtava+erektio.+Näky+sai+sydämeni+sykkimään+kiihkeämmin.+Tärisevät+sormet+levittivät+aurinkovoiteen+aukolleni.+Sain+kaiken+sisään+kerralla.+Suoraan+pohjaa+asti.+Perille+päästyään+se+huokasi+valtavasti.+Kävi+miten+kävi+nyt+se+oli+saanut+peppua+eka+kerran.+Nainti+jatkui+pitkään+ja+rauhallisesi.+Finaalissa+työnnyttiin+vielä+syvemmälle+sisääni.+Sykkimisen+sammuttua+säpsähdimme+huomatessamme+olevamme+sylikkäin.+Kaveri+vetäytyi+häpeillen+pois+sisältäni.+Terska+jumitti+hiukan.+Sen+plumsahtamin+aukosta+huvitti+meitä.
24.04.2019 15:15
Mä+tykkään+ratsastaa.+Oma+paino+vie+kaverin+tosi+syvälle.
24.04.2019 12:54
Hyvältä...
24.04.2019 12:53
Mä+haluaisin+kuulua+sun+laumaan...
24.04.2019 12:51
Mutta+mä+olenkin+poika.
24.04.2019 12:49
Multa+vetivät.+Mutta+mäpä+en+vetänyt+niitä+ylös.
24.04.2019 12:49
Kävin+niiden+kanssa+Lontoossa.+Niiden+kavereita+asuu+sielä.+Niiden+suvut+on+saaneet+öljyrahoja+Lontoon+tileille.+Tulevatkin+sukupolvet+elää+niiden+rahojen+koroilla.+Ne+oli+hyvin+innoissaan+mun+maidon+valkeasta+ihosta+ja+innosta.
24.04.2019 12:47
Olen+myös+hetero.+En+ole+pannut+ketään+miestä.+Mutta+antanut+persettä+monelle+sekä+imenyt+ja+niellyt+usealta.
Jotenkin+se+miesten+himo+minun+peppua+kohtaan+kiinnostaa.
24.04.2019 09:30
Itse+olen+jakanut+peppua+jo+jonkin+aikaa+mokkamunille.+Sanovat+että+olen+pelastanut+heidät+monelta+ahdinkolta.+Nyt+on+ilmennyt+kysyntää+vantteralle+suomalaisnaiselle.+
Jos+olet+kiinnostunut+ota+yhteyttä.
24.04.2019 09:10
Jokumielenhäiriö+
13.12.2016+21:53
-
Mut+mitä+sulle+nyt+kuuluu?
23.04.2019 10:02
Sulla+on+vaimo+ja+lapset.+Arvostettu+asema+yrityksessä.+Mutta+sä+et+mahda+mitään.+Sä+vaan+haluat.+Sä+halveksit+vaimoasi+kun+se+hyväksyy+sun+tarpeesi+sun+vaurauden+takia.+Mä+ole+sun+tarve.+Tai+kuka+vaan+nuori+poika.+Mutta+sä+olet+löytänyt+mut.+Halveksit+himoasi.+Mutta+et+mahda+mitään.+Sä+tulet+ja+nait.+Mä+tiedän+sen.+Sä+tiedät+se.+Vaimosi+tietää+sen.+
Tullessa+sä+himoitsen+mua.+Kehosi+kertoo+sen.+Lähtiessäsi+halveksit.+Katseesi+kertoo+sen.
23.04.2019 09:59
Make+on+kampaaja.+Se+meikkaa+mut+ja+laittaa+hiukset.+Joskus+se+tilaa+mulle+vaatteita+ja+mä+meen+sovittaa+niitä+Maken+luokse.+Kun+me+käydään+ulkona.+Mä+en+puhu+koskaan+mitään,+Make+hoitaa+sen.+Monesti+mennään+meren+rantaan.+Make+ui+ja+mä+katselen.+Kun+merellä+menee+joku+vene+ohi+sen+meidän+paikan.+Make+nousee+alasti+ralannalle+ja+halaa+mua.+Jos+ne+katselee+sieltä+veneestä+mä+käännyt+ympäri+ja+Make+panee+mua.+Kiva+katsoa+miten+porukat+reakoi+siellä+veneessä.
23.04.2019 09:45
Tuohon+esiintymiseen.+Kirjoittelen+kyllä+ihan+mitä+sattuu.+Välillä+sellaista+mistä+minut+voisi+tunnistaa+ja+sen+jälkeen+paniikissa+ihan+jotain+muuta.
23.04.2019 08:16
Aijotko+kirjoittaa+jatkoa?
Sulla+on+taitoja+siihen.
18.04.2019 13:03
62 / 145