Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2888
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjallinen+tuote.+Tapetaanhan+ihmisiä+kirjoissakin.
06.09.2017 15:39
Mitä+jos+vaimosi+olisi+tullut+raskaaksi+jollekin+teistä.+Olisiko+se+haitannut+sinun+ja+tulevan+lapsen+suhdetta?
30.08.2017 13:59
Kun+pääsin+ryhmään+olin+innoissani.+Nainen+halusi+raskaaksi+ilman+parisuhdetta.+Aika+nopeasti+ymmärsin+olevani+mahdollinen+isä.+Tosin+en+ainoa+ehdokas.+Haaveilin+raskaudesta+ja+tulevasta+vauvasta+oli+biologinen+isä+kuka+tahansa+meistä.+Raskaus+oli+hienoa+aikaa.+Olimmehan+jokainen+tuleva+isä.+Terve+ja+terhakka+lapsi+syntyi+aikanaan.+Opiskelimme+silloin+ja+asuimme+kirjanpidollisesti+eri+osoitteissa.+Tosiasiassa+olin+pysyvä+yövieras.+Aikanaan+tapasin+sitten+tämän+ihanan+yksinhuoltaja+äidin+ja+hänen+valloittavan+lapsen.+Sen+jälkeen+aloitimme+sukulaisvierailut.+Jos+olisimme+olleet+avioliitossa+olisinko+suostunut+joukko+siemennykseen,+en+tiedä.
30.08.2017 12:24
Hienoa+että+ole+päätynyt+kokeilemaan+peppuseksiä.+Kirjoituksestasi+päätellen+miehesi+on+asiassa+huomattavasti+kokeneempi.+Oman+kokemuksen+perusteella+(olen+bottom)+voin+sanoa+rentoutumisen+olevan+tärkeintä.+Perinteinen+koira+asento+ei+mielestäni+ole+onnistunut+valinta+ensimmäiselle+kerralle.+Siinä+joudut+kuitenkin+jännittämään+reisi+ja+pakara+lihaksiasi+pysyäksesi+pystyssä.+Eikä+mies+voi+tulkita+kasvojesi+ilmeitä+työntymisen+aikana.+Itse+suosin+uuden+tuttavuuden+ensimmäisellä+kerralla+tai+jos+työntyjällä+on+poikkeuksellisen+suuri+muunnosta+lähetyssaarnaaja+asennosta.+Käyt+siis+selällesi+ja+nostat+jalkasi+miehen+harteille.+Sitten+ohjaat+miehen+peniksen+anuksellesi.+Mies+voi+työntyä+hitaasti+ja+sinä+voit+rentoutua+täysin.
Jos+mahdollista+laita+tietoa+miten+meni,+nautitko?
29.08.2017 14:57
Olen+aina+miettinyt+omaa+haluani+olla+bottom+asemassa.+Jos+joudun+top+tekijäksi+niin+kiinnostus+tahtoo+lopahtaa.+Tavallaan+asemani+ja+roolini+leikissä+on+tärkeänpi+kuin+kumppanin+sukupuoli.
28.08.2017 16:22
Mä+pidin+tarinasta.+Hyvä+se+on.+Jos+et+viitsi+kirjoittaa+jatkoa+tänne+niin+laita+yksityisviestinä+mulla.
25.08.2017 10:21
Ja+syvälle.
22.08.2017 08:19
Olet+kyllä+oikeassa+mutta+kyllä+ne+vähemmän+kouluja+käyneetkin+naivat.+Kaikille+se+on+tärkeätä+päteä+jossain.+Jos+ei+luokassa+niin+edes+sänkyssä.
21.08.2017 15:26
Netistä+löytää+kaikenlaista+palveluntarjoajaa+sekä+varamiespalvelua.+Filmeistä+oikeasti+tiedä+mutta+niitä+sai+kuvata+työnsä+touhussa.
21.08.2017 15:22
Miksi,+ei+tämä+mikään+äidinkielen+tunti+ole.+Siinä+kosketellessa+ei+haittaa+vaikka+änkyttää.
21.08.2017 14:55
Meitä+on+kaksi+pariskuntaa.+Ollaan+harrastettua+seksiä+eri+muodoissa+jo+kauan.+Nyt+päätettiin+järjestää+vaimoille+ylläri.+Tilattiin+mökille+kolme+mustaa+miespuolista+filmitähteä.+Sitten+vaan+arvottiin+kumman+naisen+kimppuun+ne+ekana+käy.
18.08.2017 16:40
Vieläkö+etsin+kaveria+kirjeenvaihtoon?
18.08.2017 16:14
Meilläkin+on+tärkeää+että+kaikki+ovat+kosketus+etäisyydellä.
18.08.2017 15:57
Kaikki+pitää+sopia+tarkasti+etukäteen.
Meillä+on+sovittu+vuokraisännän+kanssa+että+imen+kokoajan.+Varsinaisen+jutun+hoitaa+mies+itse.+Pitää+minua+hiuksista+kiinni+ja+työntelee+munaansa+suuhuni.+Lopulta+painaa+tiukasti+nieluun+ja+antaa+tulla.+Minä+nielen+minkä+ehdin.
18.08.2017 15:55
Mulla+meni+kanssa+mökki+vieraan+vaimolle.+Sen+mies+katteli+aluksi+vierestä+ja+tuli+sitten+itse+mukaan.+Se+oli+outo+kesä.+Jälkeenpäin+kuulin+ettei+voinu+saada+omaa+lasta.+Miehessä+oli+joku+hämminki.
18.08.2017 15:50
Taitavat+kiinnostaa+enemmänkin+pojat.
18.08.2017 08:11
Kesäpäivän+aamulla+oli+hauska+selata+netin+juttuja+etsiä+kumppania.+Löysin+ikäiseni++pojan+joka+tuntui+olevan+kiinnostunut+minusta.+Sovimme+tapaamisen+uimarannan+lähistölle.+Sopivan+etäälle+muista.+Voisimme+tehdä+mitä+haluaisimme+muiden+häiritsemättä.+Vaeltelin+pensaikossa+näkemättä+ketään+tuntomerkkeihin+sopivaa.+Äkisti+vastassa+oli+kolme+kaveria+läheiseltä+vastaan+ottokeskuksesta.+Yritin+ohittaa+heidät+kohteliaasti+sivulta.+Keskimmäinen+pyysi+anteeksi+ja+sanoi+netissä+sovitut+lauseet.+Olin+hämilläni.+Mies+jatkoi+sanoen+että+voin+poistua+jos+haluan,+tai+jäädä+ja+he+tekevät+kuten+netissä+sovittiin.
En+ollut+odottanut+tätä.+Koko+matkan+oli+ajatellut+tapaamista.+Olin+niin+kiimoissani+kaikesta+etten+voinut+enää+perääntyä.+Käännyin+ja+laskin+housut.+Parin+tunnin+jälkeen+erkanimme.+Läksin+kotiin+päin+hämmentyneenä.+Kotona+odotti+sähköpostissa+viesti.+Painoin+vastaa+nappia...
15.08.2017 15:53
Tukasta+vai+hiuksista?
15.08.2017 15:38
Näin+serkku+tytön+laivalla.+Oli+mustien+seurana.+Ei+olis+tytöllä+kotiin+tulemista+jos+sen+vanhemmat+tietäis.+Äkisti+se+huomas+mut.+Sille+tuli+hirveä+paniikki+ja+jätkät+meinas+jäädä+ilman.+Hirveän+seka+melskan+jälkeen+mentiin+hyttiin+koko+revohka.+Nusiittiin+tyttöä+porukalla.+Se+yksi+rakkaudesta+ja+minä+sekä+muut+vaitiolosta.+Tosi+outoa.
15.08.2017 15:36
Make+lopetti+meidän+koulussa.+Sen+oli+tarkoitus+vaihtaa+maisemaa+kokonaan.+Myydä+asunto+ja+kesämökki+ja+lähteä+ulkomaille.+Asunto+meni+kaupaksi+jo+keväällä.+Mökkiin+se+jäi+kesäksi+asumaan.+Sain+siltä+kesätöitä+mökin+myyntikuntoon+saattamiseksi.+Pihan+laittoa,+maalausta+ja+nikkarointia.+Ajoin+mopolla+aamulla+paikalle.+Oli+sovittu+että+voisin+välistä+olla+Maken+luona+yötä.+Aloitimme+aamun+uimalla+ja+saunomalla.+Olimme+alasti.+Maken+vartalo+oli+kuin+salilta+suoraan.
15.08.2017 14:28
93 / 145