Isotissiset tytöt

kannumies

Särkeekö niskaa kun teitä on siunattu niin isoilla ja hyvillä kannuilla?

24

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaanEiHuomaa

      Isot lollot aiheuttaa stondista bussissa.

      • kannumies

        Sitä ne aiheuttaa vaikka sukujuhlissa.


      • olikojokututtusi

        Onko niin päässyt käymään?


      • ylilauta7
        olikojokututtusi kirjoitti:

        Onko niin päässyt käymään?

        Isotissiset opettajat pitäisi lailla kieltää koska häiritsevät opetusta.


    • Teknodonna

      Minulle syntyy aina portaita alaspäin juoksennellessani mielikuva naisesta, joka on jostain astronomisesta syystä välttänyt kohtaamiseni. On lähes käsittämätöntä se että näin on voinut käydä. Missä tämä nainen on ja mihin suuntaan hän on menossa, usein itseltäni kyselen, kun mielikuvissani urheilurintaliivit piirtävät elämään sen täydellisimpiä muotoja.

      😁

      • Teknodonna

        Minusta on äärimmäisen tärkeä se pointti, että nainen on kuin loksahdus lukossa.

        Kaikki täydellisyydessä perustuu jo olevaan.

        (Reps)

        😁


    • Buhahaha

      Isot rinnat aikeuttavat minun tietääkseni enemmän selkä- kuin niskakipuja.

    • Hohhhhoijjaa

      Sedät taas keskenään sellaisen aiheen kimpussa johon heillä ei tosiasiassa ole minkäänlaista kosketuspintaa.

      • Teknodonna

        Mikä se kansanviisaus olikaan?

        "Siitä puhe mistä puute"?


        😁


      • Buhahaha

        Pitää paikkansa ettei minulla ole mitään kosketuspintaa naisen rintoihin, mutta kyllä minä voin siitä huolimatta olla tietoinen siitä että isot rinnat aiheuttavat selkäkipuja. Ei aina tarvitse henkilökohtaista kokemusta tietääkseen asioista.


    • vitsimestari

      Vatikaanissa sattui kerran niin että itse Paavi sairastui. Sairaus oli merkillinen, siihen ei mitään parasnnuskonstia tuntunut olevan kunnes eräs paikalle hälytetty ja arvostettu lääkäri lopulta teki diagnoosin ja keksi sairauteen parannuskeinon.

      - Sairautenne voidaan parantaa vain sillä että vietätte kuuman lemmenyön naisen kanssa!, pudotti tohtori melkoisen pommin.

      - Mutta eihän se käy mitenkään! Minähän olen Paavi!, hihkaisi paavi sänkynsä pohjalta tultuaan tajuihinsa.

      Lopulta, kun lääkäri aikansa kertoi taudista ja siitä että lopulta sairaus on kuolemaksi, Paavi suostui mutta asetti tiettyjä ehtoja:

      - Ensinnäkin. Sen naisen pitää olla kuuromykkä, jotta hän ei kuule mitään eikä voi myöskään kertoa mitään tapahtuneesta.

      - Toiseksi. Sen naisen on oltava myös sokea, jotta hän ei näe kenen luona yönsä viettää.

      Lääkäri rauhoitteli hengenjättiläistä: - Emmeköhän me helpostikin löydä sellaisen naisen. Olkaa ihan huoletta. Tuomme hänet luoksenne mahdollisimman nopeasti.

      Lääkäri otti laukkunsa ja oli jo poistumassa huoneesta kun tautivuoteelta kuului vielä yksi ehto:

      - Ja kolmanneksi. Sillä naisella pitää olla suuret tissit.

      • Teknodonna

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁

        Siis jumalkuvana.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Siis jumalkuvana.

        (Naurua)

        😁

        Esitän ohessa visuaalisen kommentin, jonka aitoudesta voidaan olla montaa mieltä. Kuitenkin oleellisinta kuvassa on sen sisältämä data. Nämä muodot ovat ihmiskunnan perusta, eikä niillä kuitenkaan ole mitään tekemistä ihmisyyden kanssa.

        Ne ovat eräänlainen fakta.

        😁

        http://bot.fi/2235


      • Teknodonna kirjoitti:

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁

        Taitavat kiinnostaa enemmänkin pojat.


    • Hmmmh

      Mikset laittanut kuvaa bbw naisesta? Sillä olis isot. Namm;p

    • kannullinen

      Särkee. Tuletko kannunkantajaksi? DDDD

    • tinderi.niska

      tinderiläisillä tulee niskat ja hartiat kipeiksi ja silmiä särkee ja jomottaa ja ovat väsyneet silmät kännykän katselusta

      • vitsimestari

        Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

        - Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

        Johon pieni mies vastasi:

        - Pesisin sen.


      • Teknodonna
        vitsimestari kirjoitti:

        Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

        - Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

        Johon pieni mies vastasi:

        - Pesisin sen.

        Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

        😵


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

        😵

        Tajuan en (?)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tajuan en (?)

        😁

        Mielestäni pienemmät tissit eivät ole niin alttiita tällaiselle hedelmällisyyskeskustelulle. Hyvänä esimerkkinä voi pitää Keiran mukiin meneviä tissejä, jotka eivät ole mikään pukeutumis-, esiintymis-, tai estradihäiriö, vaan kyseinen nainen tulee toimeen kokonaisuudellaan, joka viehättää vars. minua.

        Keira on jollain tasolla hurmaavan unisex

        😁


      • Teknodonna

        Tällä rinnattomuusajattelullani päädyn usein uneksimaan aamuistani jotenkin näin.

        (Hihitystä)

        😁

        http://bot.fi/2251


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe