Isotissiset tytöt

kannumies

Särkeekö niskaa kun teitä on siunattu niin isoilla ja hyvillä kannuilla?

24

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaanEiHuomaa

Isot lollot aiheuttaa stondista bussissa.

• kannumies

Sitä ne aiheuttaa vaikka sukujuhlissa.

• olikojokututtusi

Onko niin päässyt käymään?

• ylilauta7
        olikojokututtusi kirjoitti:

Onko niin päässyt käymään?

Isotissiset opettajat pitäisi lailla kieltää koska häiritsevät opetusta.

• Teknodonna

Minulle syntyy aina portaita alaspäin juoksennellessani mielikuva naisesta, joka on jostain astronomisesta syystä välttänyt kohtaamiseni. On lähes käsittämätöntä se että näin on voinut käydä. Missä tämä nainen on ja mihin suuntaan hän on menossa, usein itseltäni kyselen, kun mielikuvissani urheilurintaliivit piirtävät elämään sen täydellisimpiä muotoja.

😁

• Teknodonna

Minusta on äärimmäisen tärkeä se pointti, että nainen on kuin loksahdus lukossa.

Kaikki täydellisyydessä perustuu jo olevaan.

(Reps)

😁

• Buhahaha

Isot rinnat aikeuttavat minun tietääkseni enemmän selkä- kuin niskakipuja.

• Hohhhhoijjaa

Sedät taas keskenään sellaisen aiheen kimpussa johon heillä ei tosiasiassa ole minkäänlaista kosketuspintaa.

• Teknodonna

Mikä se kansanviisaus olikaan?

"Siitä puhe mistä puute"?

😁

• Buhahaha

Pitää paikkansa ettei minulla ole mitään kosketuspintaa naisen rintoihin, mutta kyllä minä voin siitä huolimatta olla tietoinen siitä että isot rinnat aiheuttavat selkäkipuja. Ei aina tarvitse henkilökohtaista kokemusta tietääkseen asioista.

• vitsimestari

Vatikaanissa sattui kerran niin että itse Paavi sairastui. Sairaus oli merkillinen, siihen ei mitään parasnnuskonstia tuntunut olevan kunnes eräs paikalle hälytetty ja arvostettu lääkäri lopulta teki diagnoosin ja keksi sairauteen parannuskeinon.

- Sairautenne voidaan parantaa vain sillä että vietätte kuuman lemmenyön naisen kanssa!, pudotti tohtori melkoisen pommin.

- Mutta eihän se käy mitenkään! Minähän olen Paavi!, hihkaisi paavi sänkynsä pohjalta tultuaan tajuihinsa.

Lopulta, kun lääkäri aikansa kertoi taudista ja siitä että lopulta sairaus on kuolemaksi, Paavi suostui mutta asetti tiettyjä ehtoja:

- Ensinnäkin. Sen naisen pitää olla kuuromykkä, jotta hän ei kuule mitään eikä voi myöskään kertoa mitään tapahtuneesta.

- Toiseksi. Sen naisen on oltava myös sokea, jotta hän ei näe kenen luona yönsä viettää.

Lääkäri rauhoitteli hengenjättiläistä: - Emmeköhän me helpostikin löydä sellaisen naisen. Olkaa ihan huoletta. Tuomme hänet luoksenne mahdollisimman nopeasti.

Lääkäri otti laukkunsa ja oli jo poistumassa huoneesta kun tautivuoteelta kuului vielä yksi ehto:

- Ja kolmanneksi. Sillä naisella pitää olla suuret tissit.

• Teknodonna

Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

(Hihitystä)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

(Hihitystä)

😁

Siis jumalkuvana.

(Naurua)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Siis jumalkuvana.

(Naurua)

😁

Esitän ohessa visuaalisen kommentin, jonka aitoudesta voidaan olla montaa mieltä. Kuitenkin oleellisinta kuvassa on sen sisältämä data. Nämä muodot ovat ihmiskunnan perusta, eikä niillä kuitenkaan ole mitään tekemistä ihmisyyden kanssa.

Ne ovat eräänlainen fakta.

😁

http://bot.fi/2235

• Teknodonna kirjoitti:

(Hihitystä)

😁

Taitavat kiinnostaa enemmänkin pojat.

• Hmmmh

Mikset laittanut kuvaa bbw naisesta? Sillä olis isot. Namm;p

• kannullinen

Särkee. Tuletko kannunkantajaksi? DDDD

• tinderi.niska

tinderiläisillä tulee niskat ja hartiat kipeiksi ja silmiä särkee ja jomottaa ja ovat väsyneet silmät kännykän katselusta

• vitsimestari

Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

- Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

Johon pieni mies vastasi:

- Pesisin sen.

• Teknodonna
        vitsimestari kirjoitti:

Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

- Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

Johon pieni mies vastasi:

- Pesisin sen.

Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

😵

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

😵

Tajuan en (?)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tajuan en (?)

😁

Mielestäni pienemmät tissit eivät ole niin alttiita tällaiselle hedelmällisyyskeskustelulle. Hyvänä esimerkkinä voi pitää Keiran mukiin meneviä tissejä, jotka eivät ole mikään pukeutumis-, esiintymis-, tai estradihäiriö, vaan kyseinen nainen tulee toimeen kokonaisuudellaan, joka viehättää vars. minua.

Keira on jollain tasolla hurmaavan unisex

😁

• Teknodonna

Tällä rinnattomuusajattelullani päädyn usein uneksimaan aamuistani jotenkin näin.

(Hihitystä)

😁

http://bot.fi/2251

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      10
      4475
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      24
      3175
    3. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      87
      3036
    4. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      110
      2719
    5. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      64
      2536
    6. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      18
      2250
    7. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      110
      2004
    8. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      37
      1958
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      129
      1841
    10. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      34
      1234
    Aihe