Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2888

1. Miten+todennäköisenä+pidät+ettei+aloittaja+ole+vitsi?
  2. Mun+hätäinen+puoli+tuntiaMä+olin+TET-harjoittelussa+yhden+sukulaisen+toimistossa.+Mutsi+oli+luvannut+tulla+hakemaan+mut+sieltä+normaalia+myöhemmin.+Kun+kaikki+oli+lähteneet+ja+mä+olin+luvannut+laittaa+hälyt+päälle+jäin+yksin+hämärään.+Löysin+nopeasti+tutut+panovideot.+Poika+sai+miehiltä+munaa+peppuun+vuoro+vedoin.+Huokaus+selän+takaa+yllätti.+Anna+pyöriä+mutta+laita+äänet+päälle,+kuulin.+Sukulaismies+seisoi+takanani,+oli+seissyt+jo+jonkin+aikaa.+Pidät+siis+tuollaisesta,+se+kysyi.+Kauhuissani+mietin+mitä+se+sanoisi+äidille.+Näytössä+meni+vahdin+vaihto.+Tyylikäs+suoritus+ei+innostanut+yhtään+niin+paljon+kuin+normaalisti.+Huokasin,+suoristin+selkäni,+kuhan+katselen+odottaessa.+Mies+oli+lähempänä+kuin+arvelin.+Laita+kaiuttimet+päälle,+se+käski.+Pojan+nautinnollinen+vaikerrus+kuului+hiljaa.+Yritin+keksiä+mitä+sanoa.+Rauhoituin+hiukan.+Ajatus+toi+hätävalheen.+Sanon+vain+vilkaisseeni,+mies+kyttäsi,+jos+homma+menee+äidille.+Partavesi+tuoksui+houkuttelevasti.+Hento+kosketus+tuntui+selässä+miehen+kumartuessa+lähemmäs+katsomaan.+Kaverilla+oli+täysi+erektio+päällä.+Minä+vai+video,+en+kysynyt.+Keinuin+hiljaa+laidalta+puolelta+toiselle.+Kosketus+kasvoi+selässä.+Kädet+tarttuivat+olkapäistä.+Mies+veti+minut+itseään+vasten.+Monelta+kyytisi+tulee.+Meillä+on+puoli+tuntia+aikaa,+vastasin.+Laske+housusi+alas,+se+käski.+Nousin+ylös.+Mies+tönäisi+tuolini+sivuun.+Avasin+napit+ja+laskin+farkut.+Kumarruin+vasten+työpöytää.+Mies+avasi+vetoketjunsa.+Boxerini+nykäistiin+nilkkoihin.+Kumartui,+sain+superpallon+suuhuni.+Sormet+levitti+pakaroitani.+Sain+ohjeen+nousta+suoremmaksi.+Oikaisin+selkääni.+Kylmä+rasvainen+kosketus+reiällä.+Kerta+survaisu+pohjaan.+Huusin+tunteeni+palloon.+Mies+takoi+aisaa+sisääni.+Äkisti+mies+nytkähteli+sisälläni.+Aisa+valui+hitaasti+pois.+Mies+sulki+housunsa.+Huohotin+pöytää+vasten.-Voisit+nousta,+ei+tule+uusintaa,+kuulin+sen+sanovan.-Ei+olisi+sinustakaan+uskonut.-Otit+kuitenkin+superlonpallon+mukaasi-Se+ei+ollut+sinulle.+Minulla+oli+tapaaminen+toisaalta.+taidan+perua+sen+nyt.+-Kiva+kuulla.-Taidan+perua+kaikki+tapaamiset+harjoittelusi+ajaksi.+Sopiiko+se?-Joo,+mun+puolesta.-Piti+vaan+kysyä+miten+olet+viihtynyt.+Onko+työt+olleet+sopivan+haasteellisia.Auton+valot+välähti+pihassa.+Kyytini+oli+tullut.
  3. Hienoa