Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+on+mölyapinapinssit?+Kuvaisivat+paremmin+Trumpia+kuin+elefantti.
15.11.2016 15:47
Tyttöystävä+olis+hartain+toive.+En+kuitenkaan+tarkoita+mitään+postimyyntivaimoa+vaan+aidosti+minusta+kiinnostunut+suomalainen+nätti+nainen+jolla+olisi+samoja+mielenkiinnon+kohteita+ja+samanlainen+arvomaailma.+En+ole+tainnut+olla+tarpeeksi+kiltti+tänäkään+vuonna,+joten+taidan+saada+vain+risuja.
15.11.2016 15:38
Sellaiseksiko+sinä+Suomen+haluaisit?+Mitä+jos+koetettaisiin+mieluummin+tulla+toimeen+keskenään+kaikista+eroavaisuuksista+huolimatta?
15.11.2016 15:30
Halu+on+kuitenkin+eri+asia+kuin+teko.+Kyllä+normaaleilla+ihmisillä+on+sen+verran+itsehillintää+etteivät+he+toteuta+kaikkia+halujaan+tuosta+noin+vaan.+Mutta+ei+niitä+kaikkia+halujaan+ole+toki+järkevää+somessakaan+julkaista.
15.11.2016 15:27
Itse+en+kyllä+kannata+somelynkkausta.+Vaikka+tuo+sankarittaren+twiitti+oli+kyllä+äärimmäisen+typerä+ja+olisi+pitänyt+johtaa+vähintään+puhutteluun,+mutta+tämä+olisi+pitänyt+jättää+työpaikan+sisäiseksi+asiaksi.
15.11.2016 15:00
Sama+juttu.+Lapsi-ihminen+en+ole+itsekään,+mutta+en+halveksi+yh-äitejä.
15.11.2016 14:44
Väkivallalla+ei+synnytetä+kuin+lisää+väkivaltaa.+
Mun+mielestä+feministeihin,+niin+kuin+jokaiseen+aatteeseen,+kuuluu+kyllä+aika+kirjava+joukko+ihmisiä+eikä+kaikki+todellakaan+ole+miestenvihaajia+vaikka+näitäkin+joukossa+on.+Vihaan+ei+kuitenkaan+kannata+vastata+vihalla+vaan+esimerkiksi+säälillä.
15.11.2016 14:40
Sebu+on+kyllä+nolo+jätkä
15.11.2016 14:27
Toivottavasti+tuo+on+vain+provo
15.11.2016 14:20
Ei+ole+valitettavasti+sielläkään+juuri+mitään+:-(
14.11.2016 22:03
Mulla+ei+ole+lompakossa+juurikaan+täytettä,+mutta+naisen+seksihistoria+ei+itseäni+paljonkaan+kiinnosta+kunhan+on+terve.
14.11.2016 20:29
Olen+seuraillut+lintuja+kohta+parikymmentä+vuotta+ja+luonto+on+muutenkin+tullut+siinä+samalla+tutuksi.+Mutta+erätaidot+ei+ole+itsellä+kovin+hyvin+hallussa+enkä+ole+innokas+marjastaja+ja+sieniä+olen+oppinut+arvostamaan+vasta+hiljattain.+Soudella+tykkään+ja+paistaa+nuotiolla+makkaraa.+Kyllä+luonto+ja+sen+suojelu+on+mulle+erittäin+tärkeitä+asioita.+Metsästys+ei+ole+sopinut+koskaan+omalle+luonteelle,+mutta+hyväksyn+sen+kannanhoidollisessa+mielessä+ja+onhan+toisaalta+metsässä+eläneet+eläimet+eläneet+paremnan+elämän+kuin+tehotuotetut+elukat.
14.11.2016 20:24
Olipa+sekavaa+paskaa
14.11.2016 20:07
Me+eletään+globaalissa+maailmassa+eikä+maailmanlaajuisia+ongelmia+voida+ratkaista+sillä,+että+kukin+maa+ajaa+vaan+omia+etujaan+ja+eristäytyy+omaan+poteroonsa.+Seurauksena+tuosta+on+vain+ilmasto-,+eko-+ja+pakolaiskatastrofin+paheneminen.
14.11.2016 20:01
Kyllähän+se+raastavaa+on+kun+tietää+ettei+ulkonäkönsä+vuoksi+voi+koskaan+pariutua+tai+saada+edes+seksiseuraa.+En+nyt+usko+olevani+mitään+Quasimodonkaan+tasoa,+mutta+sen+verran+tylsän+näköinen+kuitenkin+ettei+kukaan+edes+avaa+nettideittiprofiileja.+Yhdessäkin+FB:n+yksinäisyysryhmässä+oli+tässä+taannoin+ketju,+jossa+kehuttiin+toisten+keskusteluun+osallistujien+ulkonäköä+ja+itse+en+saanut+varmaan+ainoana+miehenä+yhtään+positiivista+kommenttia.
14.11.2016 19:52
Mun+mielestä+täällä+on+helpompi+ihastua+ihmiseen+henkisellä+tasolla+kuin+jollain+treffisivuilla+jossa+kaikki+kirjoittavat+lähes+identtisen+ylistävän+kuvauksen+itsestään.+Täällä+ihmiset+ovat+rehellisempiä+ja+kirjoittavat+pitempiä+sepustuksia.
14.11.2016 19:42
Yksin+yksiössäni+pääasiassa+oleilen.+Kohta+varmaan+mullan+alla+kans+jos+tämä+yksinäisyys+jatkuu.+Baareissa+en+ole+käynyt+vuosiin+kun+ei+ole+koskaan+kukaan+lähtemässä+mukaan+enkä+viitsi+sinne+mennä+yksin+rahaa+tuhlaamaan+kun+ei+sieltä+ikinä+ennenkään+ole+kukaan+tarttunut+mukaan.
Mulle+olisi+ihan+sama+miten+nainen+aloittaisi+keskustelun,+kun+itse+olen+niin+onneton+aloitteita+tekemään.
14.11.2016 19:37
Kiitos+erittäin+hyvästä+tekstistä.+Ei+ollut+yhtään+turhan+pitkä.+Todella+totulta+kuulosti.+Kyllä+meille+masentuneille+ja+ujoille+on+kumppanin+löytäminen+miltei+mahdoton+tehtävä,varsinkin+kun+pitää+itse+itseään+täysin+kelpamattoana.+Toivottavasti+kuitenkin+pystyisit+selättämään+sairautesi+ja+löytämään+etsimäsi.+Parempi+kun+et+välittäisi+niin+paljon+muitten+mielipiteistä.
14.11.2016 19:25
Mustia+on+useampi+ja+mustia/harmaita+on+muutkin+vaatteeni+ja+aatteeni+pääasiassa.
08.11.2016 19:45
Puhuin+tuossa+pelkästään+Hesarin+kommenttiosiosta+enkä+sanonut+mitään+lehden+juttujen+tasosta.+Mikä+ei+kylläkään+ole+mielestäni+kovin+huono.
02.11.2016 15:24
19 / 30