Minkä värisiä pipoja suositte? Minä ehdottomasti mustia
Pipot-----
36
116
Vastaukset
- Tiukkapipo-
Kakskyt vuotta kuljin sinisissä pipoissa. Mutta nyt viimeiset pari vuotta ollut musta sama pipo.
- vaatteetonmunaatteet
Musta pipo on miehekäs. Harmaakin voisi mennä.
Mutta täytyy ihmetellä, kun aikoinaan oli muodissa jättitupsuiset pipot, ja monet miehetkin käyttivät niitä. Miten kukaan mies, jos nyt ei ole homppeli voi pitää sellaista jättitupsuista pipoa, vai täytyykö olla eurooppalainen, suvaitsevainen mies pitääkseen sellaista?- 720
Kyllä miehetkin sen verran muotia seuraavat, vaikka muuta väittävät...
- Voiyhenkerran
Pipo päässä ja sinä alat miettimään seksuaalisuutta..? Ok.
- Ikis..M
Mulla on semmoinen monivärinen mutsin joskus kutoma, se on ihan hyvä silloin suhteellisen harvoin kun sitä tarvitsee.
- Ikis..M
pujottelija kirjoitti:
Käytätkö enimmäkseen karvahattua?
Ei kun korvaläppiä ja takin huppua, ei mene tukka linttaan niin kuin pipon kanssa.
- tuntema
Ikis..M kirjoitti:
Ei kun korvaläppiä ja takin huppua, ei mene tukka linttaan niin kuin pipon kanssa.
Yritätkö naisten takia pitää hiukst ojennuksessa?
- Ikis..M
tuntema kirjoitti:
Yritätkö naisten takia pitää hiukst ojennuksessa?
En kun itseni takia kun en viitsi ihan turjakkeena esiintyä ihmisten ilmoilla muutenkaan niin miksi sitten tukka lintassa menisin, no ajattelenhan minä siinä vähän naisiakin sikäli ettei niiden tarvitse sitten inhoten kavahdella. Niin ja pipo kun on minusta muutenkin epäkäytännöllinen asuste, joko se unohtuu jonnekin tai tekee hirmuisen möykyn takin taskuun sisätiloissa ollessa niin miksi sitä käyttäisi muuten kuin ihan ääriolosuhteissa eikä se niissäkään ole hyvä tuulen läpäisyvyytenä vuoksi, mulla on takissa semmoinen kiristettävä huppu joka on paljon lämpimämpi kuin piippalakki esim. pyöräillessä kun pitää tuulta ihan eri tavalla.
- Önnönönön
Sininen Yamaha Racing pipo.
Minulla on musta ja punainen pipo, joista käytän pääosin jälkimmäistä. Tosin jos pakkasta on yli 5 astetta, käytän mustaa, aitoa karvalakkia, minkä vihdoin raaskin ostaa torilta viime syksynä.
pujottelija kirjoitti:
Moottorikelkkaillessa tulee joskus karvista käytettyä
Minä en muuta käyttäisikään talvella, ellei se olisi niin kuuma. Mutta on se komea!
- Ikis..M
Turkis on murha! etkö pelkää kettutyttöjen iskua? Onko ihan tuommoinen kunnon pompula?
http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1D3LDHVXXXXXmXFXXq6xXFXXXW/new-men-Winter-Real-Fox-Fur-Hat-Ski-cap-Earflap-hat-Russian-Trooper-hats-black.jpg
Tuohon kun hurauttaa spray-maalit niin tietää murhanneensa. Ikis..M kirjoitti:
Turkis on murha! etkö pelkää kettutyttöjen iskua? Onko ihan tuommoinen kunnon pompula?
http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1D3LDHVXXXXXmXFXXq6xXFXXXW/new-men-Winter-Real-Fox-Fur-Hat-Ski-cap-Earflap-hat-Russian-Trooper-hats-black.jpg
Tuohon kun hurauttaa spray-maalit niin tietää murhanneensa.Tuollainen kuin linkissä, mutta musta.
http://www.furhatworld.com/thumbnails/listings/273x342_Silver_Fox_FurLeather_Russian_Ushanka_Hat_1455.jpg
Itse asiassa on ihme, ettei yksikään "turkis on murha"-punaviherfemakko ole huudellut perään, vaikka niitä on täällä enemmän kuin laki sallii. :-)
Harmaa.
Musta tai harmaa, ellet ole alle 10v. Myöskään ei tupsua. No, itse miehekkäästi käytän vain huppua ja kidun.
Mustaa suosin taikka tumman sinistä. Muita värejä löytyy tumman vihreä ja vihreä/valko/punanen.
- HintsuPuppel
Sateenkaaren värisiä.
No tällä hetkellä mulla on päässä suurimmalti osin harmaa villapipo jossa on iso valkoinen raita.. Pieni punainen raita.
Suosin norjalaistyylisiä pipoja kun ne on lämpimiä.. On mulla joissaki tupsuki ja kaikennäkösiä kuvioita.- hhhjjj
Millanen on norjalaistyylinen?
hhhjjj kirjoitti:
Millanen on norjalaistyylinen?
- Tero.Hetero
Oranssia. Ja syy ei ole se että olen mikään vitun homo, vaan oranssi pipo erottuu hyvin pelastusmiehistölle, jos putoaa mereen.
Mustia on useampi ja mustia/harmaita on muutkin vaatteeni ja aatteeni pääasiassa.
- fvertgb
Pitää olla nauhaton, tupsuton. lämmi, puhas,, ehiä, kyllin paksu, yltää korville. Värille sama
- Hilarius_gay
katsoin että sinulle sopisi sateenkaaren värityksinen pipo. Olet snadisti homo korviesi välisestä tilasta.
- wandula
Pipoja?? On harmaa lierihattu, harmaat minkkikorvalaput sekä erilaisia huiveja.
Punainen on ehkä paras väri: on nätti eikä hirvenä ammuta.
Mutta kyllä väriä enempi siihen pukevuuteen vaikuttaa se pipon malli, ja tykkäänkin neuloa niitä itse niin saan mieleisiäni (sikäli kun mitoitus onnistuu...).Villapipoissa harmaa on paras väri koska en halua olla rasistinen sen enemmän mustia kuin valkoisia lampaita kohtaan.
On minulla fleece- ja akryylipipojakin melkein kaikissa sateenkaaren väreissä.- muistelia
Yhtä tyyppiä kutsuttiin yläasteella jeans pipoksi, sillä oli aina talvella jeans pipo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638