Miltä tuntuu olla ruma mies?

einiinrumamies

Tuntuuko silloin surulliselta, kun tietää ettei kukaan koskaan tule kiinnostumaan sinusta? Tunnetko katkeruutta tai vihaa? Epätoivoa? Vai oletko ehkä tottunut olotilaan ja pystyt elämään onnellista elämää? Osaatteko kuvailla miltä se tuntuu?

57

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hienoa olla ruma mies. :D

• Mikäs tässä ollessa. Kun on ollut riittävän kauan yksin, siihen tottuu ja voi keskittyä mukaviin asiaan murehtimisen sijasta. Aina välillä tulee haikeampia hetkiä, varsinkin silloin kun havahtuu (jälleen kerran) siihen miten helposti muut _tuntuvat_ pariutuvan.

• erika-täti

Mitä tarkoittaa "ruma mies"?

Kuka/mikä on määritellyt rumuuden? Yksilö itse, vai ympäristö? Miten suvaitsevaisuutta ja diversiteettiä korostava yhteiskunta voi jaotella ihmisiä rumiin ja kauniisiin ylipäätään, ilman että se kumoaa omat periaatteensa?

Onko rumuudessa jotain asteita, ja onko olemassa absoluuttista rumuutta?

Onko kaikkien oltava samaa mieltä rumuudesta/komeudesta?

• Älä viisastele vitun idiootti.

• erika-täti
        super-atm kirjoitti:

Älä viisastele vitun idiootti.

NYT PIDÄT SEN LEIPÄLÄPESI KIINNI JA SASSIIN. KUUNTELE JA LUE KUN VIISAAMPASI PUHUVAT.

• erika-täti kirjoitti:

NYT PIDÄT SEN LEIPÄLÄPESI KIINNI JA SASSIIN. KUUNTELE JA LUE KUN VIISAAMPASI PUHUVAT.

Hah :) erika "darkfear" täti raivoaa.

• erika-täti
        super-atm kirjoitti:

Hah :) erika "darkfear" täti raivoaa.

Suu kiinni ja oletkos siinä, senkin puliseva possu!

Jos ei ole asiaa, opettele olemaan VAITI.

• erika-täti kirjoitti:

Suu kiinni ja oletkos siinä, senkin puliseva possu!

Jos ei ole asiaa, opettele olemaan VAITI.

Monenko miehen käyttämä huora olet?

• ouitty
        super-atm kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä huora olet?

Erkki-täti laittoikin sinut ojennukseen :)

• ouitty kirjoitti:

Erkki-täti laittoikin sinut ojennukseen :)

Erkki-täti ei laita minua yhtään mihinkään. Erkki-täti on itsestään liikoja luuleva näsäviisastelija.

• Palstan.Rumin.Mies

Onhan sitä surtu ja itketty itseään uneen kun on ollut vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa että ei koskaan saa naista ja perhettä lapsineen joka on ollut haave pienestä saakka. Katkeruus valtaa toisinaan oloa kun katsoo esim kauppareissuilla kun pariskuntia on pelkästään joka osastolla joko lapsien kera tai ilman. Ja kun ympärillä tutut pariutuvat helposti. Jos jollekin tulee ero niin kuukauden sisään on uus kainalossa ja homma jatkuu. Tavallaan ihmiset poimivat kuin lattialle pudonneen kolikon etsiessään parisuhdetta. Tuossa on ja tuon otan. Jos kolikko vertausta vertaa minuun niin siinä kolikossa tuntuu olevan näkymätön lanka. Just kun luulen saavani otteen siitä lanka vetää kolikkoa otteideni ulkopuolelle pidemmälle ja pidemmälle.
      Olotila on tavallaan vakio johon on tottunut. Mä tiedän että ikinä en naista saa ja kaverit sekä sukulaiseni tietävät että "tuo ei koskaan pariudu"

Positiivisia puolia on ollut se kun kaikenaikaa ympärilläni olevat pariskunnat riitelevät. Kaverinikin välillä soittelee että "akka taas vittuillu koko päivän otan eron" yms niin siihen nähden tilanteenihan on ihanne. Riitelen korkeintaan omantuntoni kanssa.
      On myös aikaa tehdä ja toteuttaa haluamiaan asioita itsenäisesti ilman että kukaan jarruttaa vauhtia. Taloustilanne on erinomainen ja voi paljon säästää kun ei ole kaikenmaailman pakottavia menoja joita tietenkin sukupuoliroolitus pakottaisi miehen maksamaan koska mieshän on herrasmies. Tätäkin ihmettelen kun aina puhutaan että yhteen muutto puolittaa kummankin menot mutta jostainsyystä vaan pariskunnilla tuntuu aina olevan tiukkaa rahan kanssa ja juurikin raha asioista riitelevät paljon. Kun tätä samaa aina kuulee niin veikkaisin että jos joskus olisin naiselle kelvannut suhteeseen tuskin olisin velkojani pystynyt maksamaan saati säästämään mitään. Olenhan kuitenkin asuntoni viimeisetkin erät kuitannut jo viime keväänä joten mistään ei ole enään edes velkaa.

Olisihan se ylpeää jos voisi kantaa itseään komeana miehenä kylillä kun saisi vain naisten ihailevia katseita mut rumana oikeastaan kaupassa käyminenkin hieman hävettää kun tajuaa et aiheuttaa lähinnä inho reaktion kuin toisinpäin. Ja ei syy ole hygienian huolehtimisesta jättäminen vaan ulkonäkö. Mut aika paljon olen kylmettänyt jo itseäni tällä faktalla ja kasvattanut itsevarmuutta että tiedän olevani ruma mut minullakin on paikka tässä maailmassa. Jos jotakin akkaa vituttaa mun läsnäolo kaupassa yhtäaikaa niin poistukoot. Itse hommaan ostokseni rauhassa.
      Tässä pientä pintaraapaisua ruman elämään.

• erika-täti

No se on kyllä totta, että jos jotakin sinun ulkonäkösi kiukuttaa kaupassa, niin se on sen ihmisen oma ongelma ja häpeä.

Mutta minä en vaan voi uskoa, että joku voisi olla niin ruma, että sen takia ei naista saa. En vain voi kuvitella miltä niin ruma ihminen näyttää.

Minä olen nähnyt monenlaisia ihmisiä. Nyt ei tule mieleen inhottavana ihmisenä kuin yksi tapaus...Eräässä paikassa oli kerjäläisenä vanhahko mies, joka piti esillä mätäneviä säärihaavojaan, siinä katukiveyksellä kerjätessään. Hän haisi mädältä, ja jouduin kääntämään pääni pois etten oksenna. Hänkään ei sinänsä ollut ruma, vaan taudin(diabetes? tms?) runtelema köyhä(?) ihminen. Mutta ruman hänestä teki se, että hän halusi visvan valuvan vapaasti, ja ilkeissä silmissä kuvastui viha. Hän oli katkera.

• eiseulkonäkö
        erika-täti kirjoitti:

No se on kyllä totta, että jos jotakin sinun ulkonäkösi kiukuttaa kaupassa, niin se on sen ihmisen oma ongelma ja häpeä.

Mutta minä en vaan voi uskoa, että joku voisi olla niin ruma, että sen takia ei naista saa. En vain voi kuvitella miltä niin ruma ihminen näyttää.

Minä olen nähnyt monenlaisia ihmisiä. Nyt ei tule mieleen inhottavana ihmisenä kuin yksi tapaus...Eräässä paikassa oli kerjäläisenä vanhahko mies, joka piti esillä mätäneviä säärihaavojaan, siinä katukiveyksellä kerjätessään. Hän haisi mädältä, ja jouduin kääntämään pääni pois etten oksenna. Hänkään ei sinänsä ollut ruma, vaan taudin(diabetes? tms?) runtelema köyhä(?) ihminen. Mutta ruman hänestä teki se, että hän halusi visvan valuvan vapaasti, ja ilkeissä silmissä kuvastui viha. Hän oli katkera.

Ei se välttämättä ole se ulkoinen rumuus, mutta jos ei-niin-komea mies on vielä sen päälle epävarman oloinen ja epäsosiaalinen niin se karkoittaa kaikki naiset. Varsinkin epävarmuus näkyy ihan siinä miten mies kantaa itseänsä.

• erika-täti
        eiseulkonäkö kirjoitti:

Ei se välttämättä ole se ulkoinen rumuus, mutta jos ei-niin-komea mies on vielä sen päälle epävarman oloinen ja epäsosiaalinen niin se karkoittaa kaikki naiset. Varsinkin epävarmuus näkyy ihan siinä miten mies kantaa itseänsä.

Taitaa olla jotain totuudensiementä sanoissasi.

Tuosta ryhtiasiasta olen useamman kerran saarnannut. Ja se koskee molempia sukupuolia.....nyt taas annan palaa, ja osoitan olevani keski-ikäinen-äkäinen ihminen...

Hyvä ryhti on kaiken a ja o. Mikään vaate ei näytä hyvältä huonoryhtisen päällä, mutta hyväryhtinen voi pukeutua vaikka säkkiin ja näyttää hyvältä.

Huonoryhtinen ei vakuuta ketään missään, mutta hyväryhtinen pystyy kompensoimaan muita puutteitaan pelkällä kunnollisella asennollaan.

Minua ei sinänsä ärsytä ylipaino, josta niin hirveästi joka mediassa vauhkotaan, vaan ihmisten lysähtänyt ryhti. Ihan nuorillakin ihmisillä on selkärangat samoissa asennoissa(tai pahemmissa) kuin joillain 1800-luvun maalausten työn&nälän kuluttamilla ihmisraukoilla..Paitsi että näissä nykyruodoissa on lihaa enemmän.

Jumalauta nuoret: jos teillä on emännänkyhmyt niskassa ja lantio eteenpäin kiertynyt jo 20-vuotiaana, miten kuvittelette kykenevänne liikkumaan 70-vuotiaana?

Noita voi havaita sukupuolesta riippumatta hyvin monella.

Onneksi liikuntaa lisätään peruskoulussa. MONIPUOLINEN liikunta on parasta. Pelkkä saliharrastelu ei ole mitään tervettä ja normaalia liikettä jota ihmiskeho kaipaa. Pitää olla muutakin liikettä, ja omalla kehonpainolla.

Ryhti vaikuttaa ihmisen hengitykseen. Hyvä hengitys on tervehtymisen ja hyvän olon edellytys. Siis ryhti ensin kuntoon (joskus vaatii lihaskunnon lisäksi myös pinetä niksautusta). Monivaiva helpottaa, kun ihminen saa ryhtinsä kuntoon. Rumuuskin helpotta :)

• Palstan.Rumin.Mies
        erika-täti kirjoitti:

Taitaa olla jotain totuudensiementä sanoissasi.

Tuosta ryhtiasiasta olen useamman kerran saarnannut. Ja se koskee molempia sukupuolia.....nyt taas annan palaa, ja osoitan olevani keski-ikäinen-äkäinen ihminen...

Hyvä ryhti on kaiken a ja o. Mikään vaate ei näytä hyvältä huonoryhtisen päällä, mutta hyväryhtinen voi pukeutua vaikka säkkiin ja näyttää hyvältä.

Huonoryhtinen ei vakuuta ketään missään, mutta hyväryhtinen pystyy kompensoimaan muita puutteitaan pelkällä kunnollisella asennollaan.

Minua ei sinänsä ärsytä ylipaino, josta niin hirveästi joka mediassa vauhkotaan, vaan ihmisten lysähtänyt ryhti. Ihan nuorillakin ihmisillä on selkärangat samoissa asennoissa(tai pahemmissa) kuin joillain 1800-luvun maalausten työn&nälän kuluttamilla ihmisraukoilla..Paitsi että näissä nykyruodoissa on lihaa enemmän.

Jumalauta nuoret: jos teillä on emännänkyhmyt niskassa ja lantio eteenpäin kiertynyt jo 20-vuotiaana, miten kuvittelette kykenevänne liikkumaan 70-vuotiaana?

Noita voi havaita sukupuolesta riippumatta hyvin monella.

Onneksi liikuntaa lisätään peruskoulussa. MONIPUOLINEN liikunta on parasta. Pelkkä saliharrastelu ei ole mitään tervettä ja normaalia liikettä jota ihmiskeho kaipaa. Pitää olla muutakin liikettä, ja omalla kehonpainolla.

Ryhti vaikuttaa ihmisen hengitykseen. Hyvä hengitys on tervehtymisen ja hyvän olon edellytys. Siis ryhti ensin kuntoon (joskus vaatii lihaskunnon lisäksi myös pinetä niksautusta). Monivaiva helpottaa, kun ihminen saa ryhtinsä kuntoon. Rumuuskin helpotta :)

Itse olen hyväryhtinen ja suoraselkäinen mies vaikka teenkin fyysisesti erittäin raskasta ja selänpäälle käyvää työtä. Rumuuteni ei helpotu vaikka kävelenkin selkä suorassa ja hyvä ryhtisenä. Hauska yhteensattuma et yks jahtikaveri totes makkaratulilla istuessamme viikonloppuna hirvijahdin tiimellyksessä et "jätkällähän on ryhti kun armeijan kapiaisella" :) Kun yleensä toiset nojaa polviinsa makkaraa paistaessaan selkä uuna. Tavallaan työn takia on opetellutkin terveen ryhdin jotta selkä pysyis kunnossa mahd pitkään toivottavasti eläkeikäänkin saakka.

• erika-täti
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Itse olen hyväryhtinen ja suoraselkäinen mies vaikka teenkin fyysisesti erittäin raskasta ja selänpäälle käyvää työtä. Rumuuteni ei helpotu vaikka kävelenkin selkä suorassa ja hyvä ryhtisenä. Hauska yhteensattuma et yks jahtikaveri totes makkaratulilla istuessamme viikonloppuna hirvijahdin tiimellyksessä et "jätkällähän on ryhti kun armeijan kapiaisella" :) Kun yleensä toiset nojaa polviinsa makkaraa paistaessaan selkä uuna. Tavallaan työn takia on opetellutkin terveen ryhdin jotta selkä pysyis kunnossa mahd pitkään toivottavasti eläkeikäänkin saakka.

No katsopas kun fyysisen työn tekijöillä se ryhti on hyvä, jos lepoa saa kohtuullisesti ettei kulumia tule ennen aikojaan.

Se levon puute ja ravitsemuksen puutteellisuus taisi olla entisaikoina syy outoihin asentoihin. Voi vaan kuvitella, kuinka paljon ne ihmiset kärsivät kivuista :(

Kuten olen sanonut jo ennenmminkin, en näe sinussa huonoja ominaisuuksia. Ja jos naamasi on kuin Freddy Kruegerilla, niin senhän voi sitten jo hyödyntää, pkele. Ja ottaa huumorilla.

Osaat laittaa ruokaa, osaat tehdä säilykkeitäkin (mikä ainakin kala/liha osastolla vaatii tiettyä asiantuntemusta), ymmärrät puhtaiden makujen päälle, eli et ole trendien vietävissä oleva pelle, teet työsi, sinulla on vieläpä ns. miehinen työ eikä mikään neutrin virka kunnalla, arvomaailmasi on sopivan konservatiivinen...jne..

En vain käsitä, kuinka ruma muka voit olla, että naista ei löydy?

• Palstan.Rumin.Mies
        erika-täti kirjoitti:

No katsopas kun fyysisen työn tekijöillä se ryhti on hyvä, jos lepoa saa kohtuullisesti ettei kulumia tule ennen aikojaan.

Se levon puute ja ravitsemuksen puutteellisuus taisi olla entisaikoina syy outoihin asentoihin. Voi vaan kuvitella, kuinka paljon ne ihmiset kärsivät kivuista :(

Kuten olen sanonut jo ennenmminkin, en näe sinussa huonoja ominaisuuksia. Ja jos naamasi on kuin Freddy Kruegerilla, niin senhän voi sitten jo hyödyntää, pkele. Ja ottaa huumorilla.

Osaat laittaa ruokaa, osaat tehdä säilykkeitäkin (mikä ainakin kala/liha osastolla vaatii tiettyä asiantuntemusta), ymmärrät puhtaiden makujen päälle, eli et ole trendien vietävissä oleva pelle, teet työsi, sinulla on vieläpä ns. miehinen työ eikä mikään neutrin virka kunnalla, arvomaailmasi on sopivan konservatiivinen...jne..

En vain käsitä, kuinka ruma muka voit olla, että naista ei löydy?

Heh piti oikein googlettaa mikä tuo krugerin poika on miehiään. Juu ehkäpä se vie toistaiseksi potin tässä rumuuden vertauksessa:) Ainakin hampaat mulla on terveet ja valkoiset kuten ei näyttäis fredillä olevan:)
        Mutta muuten vain naiset tietävät vastauksen mikä mättää.

• erika-täti

Heh piti oikein googlettaa mikä tuo krugerin poika on miehiään. Juu ehkäpä se vie toistaiseksi potin tässä rumuuden vertauksessa:) Ainakin hampaat mulla on terveet ja valkoiset kuten ei näyttäis fredillä olevan:)
        Mutta muuten vain naiset tietävät vastauksen mikä mättää.

No niin.

Ja mitäs muuta eroavaisuutta on? -Freddy Krueger ei pyytele anteeksi olemassaoloaan, hhhahahhah :D Oli hampaat kunnossa tai ei.

Itse jos noita kauhufilmejä joskus katson, etsin virhettä ja sitten kehitän skenaarion missä Freddy jää nuolemaan näppejään. Ei siksi että se on niin ruma, vaan siksi että se on niin ilkeä, ja koska haluan stooriin onnellisen lopun vaikka väkisin. Freddy ei kyllä ole inhimillisen asteikon mukaan edes ruma, vaan alien. Koska sillä ei ole ihoa, ja ilman ihoa ei voi elää. Ja jos joutuisikin ilman ihoa elelemään, niin jo minuuteissa kudosnesteet jähmettyisivät ja Freddy ei voisi irvistellä.

Hahha :D

Tapasin muuten joskus vuosia sitten töiden vuoksi tavattoman ihanan oloisen miehen, jolla oli naamassa iso kaistale keinoihoa. Kysyin asiasta ja sain asiallisen vastauksen. Jos olisi treffejä ehdoteltu, olisin lähtenyt. Mutta sormus oli ukkelin sormessa.....

• Ruma-ätmi

Kamalalta se tuntuu. Joulunakin joutuu yksin olemaan. Jännämiehet ei joudu ikinä olee joulua ja muita juhlapäiviä yksin

• erika-täti

Eiköhän ole aika perustaa rumien ihmisten ryhmä nettiin?

Sieltä sitten seuraakin, stana. Jos teidän mielestänne rumuus on se syy sinkkuuteen....

Sitten myös omat deittiryhmät kylähulluille, renesanssineroille, mesolankailijoille, synthol-ihmisille, viherpiiperöille(sori, niitähän onkin jo useita, koska he eivät voi sietää toisiaan), humoristeille, tosikoille, laardiperseille, laiheliineille, poliittisille broilereille, kirjastonhoitajille ja diktaattorin urasta haaveileville, uskonnollisille kiihkoilijoille,(ehkä turhaa koska serkumpi on herkumpi), aito-taiteellisille, väärä-taiteellisille, totalitaristeille...ja vankilaryhmä ei-totalitaristeille.

Voidaan sitten kaikki sieltä omista poteroistamme käsin ulkoistaa maailman pahuus niihin muihin poteroihin. Siinähän se onkin sitten moniarvoisen yhteiskunnan koko kuva.

Ihqua.

• Palstan.Rumin.Mies
        erika-täti kirjoitti:

Eiköhän ole aika perustaa rumien ihmisten ryhmä nettiin?

Sieltä sitten seuraakin, stana. Jos teidän mielestänne rumuus on se syy sinkkuuteen....

Sitten myös omat deittiryhmät kylähulluille, renesanssineroille, mesolankailijoille, synthol-ihmisille, viherpiiperöille(sori, niitähän onkin jo useita, koska he eivät voi sietää toisiaan), humoristeille, tosikoille, laardiperseille, laiheliineille, poliittisille broilereille, kirjastonhoitajille ja diktaattorin urasta haaveileville, uskonnollisille kiihkoilijoille,(ehkä turhaa koska serkumpi on herkumpi), aito-taiteellisille, väärä-taiteellisille, totalitaristeille...ja vankilaryhmä ei-totalitaristeille.

Voidaan sitten kaikki sieltä omista poteroistamme käsin ulkoistaa maailman pahuus niihin muihin poteroihin. Siinähän se onkin sitten moniarvoisen yhteiskunnan koko kuva.

Ihqua.

Miksikäs ei. Onhan meillä oma biisikin.
        https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

• erika-täti

Miksikäs ei. Onhan meillä oma biisikin.
        https://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

Joo, sekin Trumppi-lippiksestä kansankiiihottunut ihminen ei olisi kiihottonut lainkaan Clinton-lippiksestä, jossa mainostetaan pedofiilisaarta? Tai kavalluksia?.

Vaikka Clitoriuksen lippiksessä olisi voinut olla kuva kuolemaan jätetystä melkein täysaikaisesta sikiöstä, sekään ei tuntuisi missään, vaan olisi osoitus naisen valinnasta?

Oli itsellenikin yllätys(koska en ollut näistä aborttiasioista kaukaisten amerikansukulaisten kanssa koskaan tarkemmin puhunut) tämä uutisoinnnin taso tässäkin asiassa.

Siis minähän en vastusta aikaisen vaiheen abortteja, en halua että joku joutuu pakosta synnyttämään, enkä halua että maailmaan tehdään lapsia joista kukaan ei huolehdi. Mutta raskauden ensimmäinen kolmannes on maksimiraja, sen jälkeen on synnytettävä halusi tai ei.

Mutta jännää oli, että kun näihin amerikkalaisiin ns. aborttikiihkoilijoihin ja heidän ajatuksiinsa sain yhteyden..niin yhhhyh ja yäk...

Siis en ihmettele yhtään, että siellä on mielenosoituksia, koska joissain osavaltioissa ei ole olemassa aikarajoja abortille. Melkein täysiaikaisia sikiöitä ns. abortoidaan. Ja jotkut jäävät henkiin toimenpiteestä huolimatta. Hoitajien pitää jättää nämä puolikuolleet ilman hoitoa ja lämpöä varta vasten varattuihin tiloihin kuolemaan, jos eivät ole kuolleet jo toimenpiteeseen/lääkkeisiin. Siis esim. 8 kuukautta vanhoja ihan terveitä vauvoja otetaan lääkkeiden ja invaasivien toimenpiteiden avulla ulos kohdusta, joskus elävinä, useimmiten kuolleina.

Ei ole oikein. Joku raja aborteillakin.

Ja meillä näitä juttuja uutisoidaan abortin vastustajien kiihkoiluna..hyi helvetti. Ei ole mitään kiihkoilua vastustaa elämään kykenevien sikiöiden hoidon laiminlyöntiä. Se epäilemättä traumatisoi myös hoitohenkilökunnan.

• rumakualle2metrinen

Noh, eipä se tunnosta oikein miltään kun paskatkin hylkii.

• nrhbgrgin

Eipä tunnu enää yhtään miltään. On aivan sama, mitä minulle tapahtuu tai mihin maailma menee. Ei kiinnosta enää mikään.

• Kyllähän se raastavaa on kun tietää ettei ulkonäkönsä vuoksi voi koskaan pariutua tai saada edes seksiseuraa. En nyt usko olevani mitään Quasimodonkaan tasoa, mutta sen verran tylsän näköinen kuitenkin ettei kukaan edes avaa nettideittiprofiileja. Yhdessäkin FB:n yksinäisyysryhmässä oli tässä taannoin ketju, jossa kehuttiin toisten keskusteluun osallistujien ulkonäköä ja itse en saanut varmaan ainoana miehenä yhtään positiivista kommenttia.

• Minä olin kerran tosi ruma mies tai oikeastaan poika. Olin jotakin 14-vuotias, kun eräs luokkatoverini sanoi, minulle yläasteella "Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvatkin. Minä inhoan sinua." Hänen kaverinsa myönsi samaa, mutta lisäsi "on sillä kauniit silmät, ja ne onkin tosi kauniit". Voin sanoa sitten olleeni kahden teinitytön arvion mukaan tosi ruma, jos toisen mukaan minussa ei ollut mitään kaunista ja toisen mukaan vain silmät. Lisäksi rumana jouduin muiten kiusaamaksi esimerkiksi näitten kahden kovistytön. Sillä hetkellä kukaan tyttö ei ollut minusta kiinnostunut ja olin jonkinlainen Notre Damen kellonsoittaja, jolla ei ryhti pysynyt oikein kasassa. Ruma ei ollut suosittu ja hänellä oli vähän kavereita. Hän pääsi yhteen teinibileisiin vain sen takia, että kaikki luokkalaiset oli kutsuttu. Ruma ei ole suosittujen ja kauneitten joukossa. Ruma pelaa tietokoneella 8-luokalla jotain pelejä kotonaan ja tytöt ei häneen edes vilkaise. Yksikään tyttö ei ole häneen ihastunut seitsemännellä tai kahdeksannella luokalla. Ei hän aivan yksin ole, mutta melkein. Tältä tuntuu olla ruma.

Kaunis mies taas tuntuu seuraavalta. En jäänyt neljätoistavuotiaaksi vaan minusta tuli jopa 20-vuotias, jonka samainen inhoava yläasteen tyttö nuorena naisen julisti raflassa: "Minua hävettää. Minä kiusasin tuota miestä koulussa. Miten kaunis." Ravintolassa naistuttavuudelleni sanottiin, kun tämä meni vessaan muisten naisten toimesta: "Seuralaisesi on ravintolan parhaimmannäköinen mies". Raflassa tavattu ravintolaillan kaunein nainen antoi minulle puhelinnumeronsa ja sovimme treffeistä.

Kaunis mies saattaa saada treffeille ravintolan kauneimman naisen, mutta rumasta ei ole kukaan nainen tai tyttö kiinnostunut. Maailma ei ole rumia varten, mutta ehkä jokaisesta ihmisestä löytyy jotain kaunista, vaikka silmät ainakin toisen tytön mielestä.

• Naisasialooser1

• Naisasialooser1 kirjoitti:

Kaunis mies on neitimäinen homo. Ruma ja miehekäs mies panee sellaisen naista ja tekee kauniista miehestä aisurin:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sokkipaljastus-Bull-Mentula-petti-Marua-iskelmatahden-vaimon-kanssa/1111878

Pointini ei ollut kauneus vaan se, että jokaisessa miehessä on jotakin kaunista, jos oikein katsotaan. Yksi teinityttö näki minussa kauniit silmät, vaikka ei mitään muuta kaunista. Toinen teinityttö ei nähnyt mitään kaunista, mutta muutti sitten noin kuusi vuotta myöhemmin mielipiteensä ja näki silloin jotain kaunista. Tämä oli se asian ydin: jokaisessa on jotakin kaunista ja joku voi muuttua kauniimmaksi elämänsä aikana. Ammattilaiset voivat loihtia rumastakin miehestä kauniimman treenaamalla häntä kuntosalilla, laittamalla päälle edustavammat vaatteet ja leikkaamalla hänen hiuksensa paremmin. Ei kannata jäädä murehtimaan rumuutta vaan muuttua ainakin sisältä kauniimmaksi! :D

• Nätti-Juhana

"Suhteellisen kaunis mies, ja itsellensä R-A-K-A-S" lauloi Alatalo.

• Oh_well_

Niin no ensiksikin kukaan EI ole ruma, ellei käytöksellään sitä tee. Mutta pakko sanoa, monet jotka pitävät itseään ylivertaisina upeina ihmisinä..really, koska minä en ainakaan sellaisia näe.

• Miksi sitten komeimmilla miehillä on eniten naisia? Naiset kiinnostuvat heistä nettitreffeillä baareissa ja missä tahansa tietämättä luonteesta mitään ja hyväksyvät muutenkin komeille miehille väkivaltaisen käytöksen yms. autistisuuden ja epäsosiaalisuuden. Sen lisäksi tulee juuri sinun kommenttisi kaltaista aivopieria ettei kukaa olisi ruma ja vain luonteella on merkitystä yms. valhetta.

• Oh_well_
        super-atm kirjoitti:

Miksi sitten komeimmilla miehillä on eniten naisia? Naiset kiinnostuvat heistä nettitreffeillä baareissa ja missä tahansa tietämättä luonteesta mitään ja hyväksyvät muutenkin komeille miehille väkivaltaisen käytöksen yms. autistisuuden ja epäsosiaalisuuden. Sen lisäksi tulee juuri sinun kommenttisi kaltaista aivopieria ettei kukaa olisi ruma ja vain luonteella on merkitystä yms. valhetta.

Tämä on minun ' aivopieruni' ja sinä toki saat ajatella miten haluat. Vastaan vain omista ajatuksistani ja teoistani.

• kyrvänsyyläri
    • Kiltti-ja-Kunnollinen

PAhalta tuntuu kun kukaan ei rakasta.

• Ruma-ätmi

Sitä ajattelee pitemmälle elämää että 10 vuoden päästäkin on vielä yksin ja sinkku kun kaikki kaverit ja serkut, veljet on perustaneet perheitä ja sitä etääntyy kaikista sitten kun muut pitää ihan luuserina. Ajattelevat että tuo yksi rumilus ei kelpaa kenellekkään. Jos sitä ei heti nuorena saa sitä kumppania niin ei saa sitten 35-40 vuotiaana eikä myöhemminkään.

• Hei kaikille meille vähemmän komeille, naimattomille miehille... ja miksei myös teille naisille.

Ei tämä sinkkuus ole kuolemaksi. Sitä ihminen haluaa yleensä sitä, mitä sillä ei ole ja unohtaa sen mitä sillä on. Meillä on vielä vapaus tehdä omia valintoja ilman että olisi joku, jonka mielipidettä pitäisi kuunnella. Me voidaan muuttaa toiselle paikkakunnalle, jos vain halutaan. Tai sitten voidaan tehdä pieniä valintoja. Esim. itse mene tänään iltasella Plevnaan katsomaan elokuvan. Huomenna ehkä teatteriin. Sitä ennen ajattelin tehdä juoksulenkin. Ei meidän tarvitse kysellä keneltäkään, että voinko mennä.

Onhan minullakin toki Ilmoitus treffeissä, mutta koska en osaa itseäni kehua, enkä ole kirjoitusvirtuoosi, niin se ilmoitus nyt on, mitä on :) Mutta ennemmin olen yksin, kun huonossa parisuhteessa. Sen olen todennut, kun vierestä olen seuraillut kulissiliittoja. Sitäpaitsi ei se, että on parisuhteessa tee kenestäkään parempaa ihmistä. Ja onhan sinkuillakin se oma "perhe" ikäänkuin... tavallaan... Kavereiden kanssa voi mennä elokuviin, keilaamaan, valmistaa viikonloppuna lounaan porukalla, tms.

Se on toki eri asia, jos on ihan oikeasti yksin, yksinäinen. Mutta onko silloinkaan se parisuhde oikea lääke asiaan? Itselläni on jo sen verran ikää, että alkaisi ahdistaa, jos pitäisi jonkun kanssa olla 24/7 yhdessä. Tämä nyt on tosin oma mielipiteeni, mutta kyllä niitä omiakin kavereita pitää olla, siis puolin ja toisin.

Että eiköhän oteta ilo irti ja nautitaan näistä sinkkuuden mukanaan tuomista vapauksista :)

• ParempiPuoliskoOnKiva

Hieno asenne sinulla! Mutta älä nyt itseäsi vielä vanhana pidä. Eikähän sitä yhdessä olla 24/7 vasta kun eläkkeellä. :D

• ParempiPuoliskoOnKiva kirjoitti:

Hieno asenne sinulla! Mutta älä nyt itseäsi vielä vanhana pidä. Eikähän sitä yhdessä olla 24/7 vasta kun eläkkeellä. :D

Kiitos :)
        Eihän tässä toki vielä vanhoja olla ja kaikkea saattaa tapahtua. Mutta turhaan sitä synkistelee, jos ei oo puolisoa vielä löytynyt. Tässä maailmassa riittää synkkyyttä ihan muutenkin :( Naimattomuudesta pitää löytää ne hyvät puolet, jotka siinä on. On toki, että omat haasteensa sitä tässäkin on. Nytkin pitääs tuo kauluspaitaläjä silittää, että olis keskiviikoksi, mitä päällensä töihin laittaa. Mutta toisaalta taas, huomenna on kaveriporukalla hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa ja taustalla varmaan sitten linnanjuhlat :D :D

• bdhtdht

Eräs kokemukseni rumana olemisesta on sellainen, missä oltuani vuosia ihastunut erääseen tuttuun naiseen, päätin lähestyä häntä. Pakit sain luonnollisesti, se lie sanomattakin selvää, mutta kun samaan porukkaan liittyvät muut naiset saivat tietää tästä, niin minusta tulikin ei-toivottu henkilö koko sakille.

Enkä edes roikkunut tai painostanut tai käyttäytynyt muutenkaan huonosti tätä naista kohtaan. Kysyin kerran ulos, ymmärsin yskän, annoin olla ja jatkoin kaverilinjalla, vaikka teki todella kipeää. Mutta tämän jälkeen eivät muut olleet nähdessämme tuntevinaan ja minua kohdeltiin kuin pahinta perverssiä. Enkä minä sitten enää viitsinyt tuppautua suotta seuraan, ettei tule paha mieli kenellekään.

Sellaista on ruman miehen arki.

• Naisasialooser1

Itse tein saman komeana miehenä ja lähestyin 10v nuorempaa kamunaista, pakit toki sain minäkin koska olin lyhyempi ja meillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet eli ihan hyväksyttävistä syistä. En tiedä onko nainen kertonut muille saman porukan naisille, mutta toivottu henkilö olen edelleen koko sakille ja tuo nainen jota lähestyin jopa ottaa itse yhteyttä minuun.

Mutta rumana miehenä millään tapaa P/S markkinoille osallistuminen on yhtä fiksua kuin sotaan rintamalle meneminen ilman asetta ja varusteita. Ulkonäkösi on se aseesi, ja jos ei siunulla sitä ole niin olet mennyttä heti kättelyssä

• naisen-mielestä

Karmea juttu, olen pahoillani :(

Mietin mitä kummaa on voinut tapahtua, onko se ihastusnainen kertonut jotakin ilkeää sinusta muille nostaakseen omaa arvoaan ("olen näin haluttu") vai mitä ihmettä? Itselleni on joskus käynyt niin, että minusta on valehdeltu jotain, että olisi saatu omaa arvoa nostetuksi muiden silmissä. Tarkoitan, että nainen on vaikka valehdellut, että olet häntä rumasti vongannut tai yrittänyt jotain väkisin. Todella ala-arvoista, jos kyse on aikuisista. Jokainen kuitenkin tietää, ettei torjutuksi tuleminen ole mitenkään mukavaa, kavereiden pitäisi auttaa "säilyttämään kasvonsa".

• Tuo kuulostaa jotenkin teinihommalta, eikä missään tapauksessa aikuismaiselta touhulta. Kiinnostuksen osoitushan on mitä luonnollisin asia ja sen voi tehdä niin monella eri tavalla. Se voi lähteä liikkeelle vaikkapa kahville pyytämisellä. En pidä itseänikään mitenkään komeana, mutta kun katselet pareja, niin ovatko ne ny niin kaikki komeita ja nättejä. Ihan tavallisen näköisiä on suurin osa.

Ei muuta kuin haet Näin kehität itsetuntoani -kirja ja pikkuhiljaa sitä kehittämään. Hyvä itsetunto näkyy ulospäin. Ja mitä ulkonäköön tulee, niin terveelliset elämäntavat tekee ihmeitä ja ne ovat hyödyksi ihan omankin terveyden vuoksi.

• Vituttaa ahdistaa ja masentaa mutta vielä enemmän vituttaa se, että minut luokitellaan lyhyyteni takia niin alhaiseksi ihmiseksi, että en saa kouluttautua edes mihinkään ammattiinkaan ilman henkistä väkivaltaa.
      Tunnen itseni sukupuolettomaksi ja vihaan ihmisiä vaikka sitä ei minusta huomaakaan.

• Juuri tuon viimisen lauseen takia kukaan nainen ei sinua huoli.

Sulla on tuo itsetunto päin helevettiä..

• Eräkettu kirjoitti:

Juuri tuon viimisen lauseen takia kukaan nainen ei sinua huoli.

Sellaiseksi se itsetunto on ajan saatossa rakentunut kun ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ihmissuhteita ja olen koulukiusattu. Tänään vaihdoin muutaman sanan naisen kanssa sitten viime kevään, kun kävin viemässä mielenterveystoimiston infopisteen muijalle vanhan paperireseptini uusittavaksi. Keväällä juttelin viimeksi hoitajan kanssa.

• 164cmMies kirjoitti:

Sellaiseksi se itsetunto on ajan saatossa rakentunut kun ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ihmissuhteita ja olen koulukiusattu. Tänään vaihdoin muutaman sanan naisen kanssa sitten viime kevään, kun kävin viemässä mielenterveystoimiston infopisteen muijalle vanhan paperireseptini uusittavaksi. Keväällä juttelin viimeksi hoitajan kanssa.

On muaki tavallaan koulukiusattu... Tuli pataan muutamanki kerran. :D

En mie siitä lannistunu... Annoin samalla mitalla takas..

Sehän nyt vaan oli sellasta kisailua poikien kesken.. Joskus tuli turpaan ja joskus annettiin turpaan.

:D

• Palstan.Rumin.Mies
        Eräkettu kirjoitti:

Juuri tuon viimisen lauseen takia kukaan nainen ei sinua huoli.

Kukaan ei synny huono itsetuntoiseksi. Huono itsetunto tulee aina ulkopuolelta saadusta kohtelusta. Komean miehen itsetuntoa naiset aina hivelee siksi hän ei koskaan menetä itsetuntoaan kun vastaavasti ruman miehen itsetuntoa naiset lynkkaa kovalla kädellä ja näinollen lopulta miehen mieli poljetaan maahan. Itsetunnon voi parantaa vain toisten ihmisten muuttuva suhtautuminen huono itsetuntoiseen positiivisemmin. Muuten huonon itsetunnon kanssa saa mennä hamaan hautaan saakka. Toisaalta tunteiden kylmettäminen ja täys välinpitämättömyys muita kohtaan paitsi läheisimpiään auttaa jos siihen pystyy. Kaikki ei pysty.

• Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Kukaan ei synny huono itsetuntoiseksi. Huono itsetunto tulee aina ulkopuolelta saadusta kohtelusta. Komean miehen itsetuntoa naiset aina hivelee siksi hän ei koskaan menetä itsetuntoaan kun vastaavasti ruman miehen itsetuntoa naiset lynkkaa kovalla kädellä ja näinollen lopulta miehen mieli poljetaan maahan. Itsetunnon voi parantaa vain toisten ihmisten muuttuva suhtautuminen huono itsetuntoiseen positiivisemmin. Muuten huonon itsetunnon kanssa saa mennä hamaan hautaan saakka. Toisaalta tunteiden kylmettäminen ja täys välinpitämättömyys muita kohtaan paitsi läheisimpiään auttaa jos siihen pystyy. Kaikki ei pysty.

Oon itekki aika ruma mies... En ole Chris Hemsworth, Shemarr moore enkä edes Ryan Gosling.

Näytän Seth Rogenilta... Tai Ryan Hurstilta kun se oli Opie Winstonin roolissa the sons of anarchyssa.

• naiseteihaluasitoutua

Normaali olotila. Suurin osa miehistä on suurimman osan naisista mielestä epäviehättäviä. Joten sillä asialla ei kannata päätään vaivata. Keskityn sen sijaa sellaisiin tavallisiin juttuihin, kuin ystäviini sukulaisiini, harrastuksiin, asuntooni, rahan hankkimiseen jotta voi pitää pientä vanhuuden turvaa, ja toteuttaa samalla sellaisia kivoja juttuja jotka itseä kiehtoo. Kuten matkustelu yms. Aina voi esim. miettiä mitä haluaa tehdä työkseen ja kehittää itseään sillä saralla. Ulkoilla, iloita, bailata ja rentoutua. Ilman, että pitäisi toista ihmistä sovittaa omaan elämään. Kun niitä halukkaita ei oikein tunnu siihen hommaan löytyvän. Irtoseksiä ja epämääräisiä säätöjä on silloin tällöin, mutta sitä omaa kultaa tuntuu olevan vaikea löytää.

• Naisasialooser1

No ethän sinä silloin voi kovin epäviehättävä olla jos irtoseksiä sun muita säätöjä saat. Ei komea YTM kaverinikaan tunnu kunnollista parisuhdetta kovinkaan helpolla löytävän.

• naiseteihaluasitoutua
        Naisasialooser1 kirjoitti:

No ethän sinä silloin voi kovin epäviehättävä olla jos irtoseksiä sun muita säätöjä saat. Ei komea YTM kaverinikaan tunnu kunnollista parisuhdetta kovinkaan helpolla löytävän.

En olekkaan. Hommahan vaan menee niin, että suurin osa miehistä ei ole suurimman osan naisista mielestä viehättäviä. Ja en todellakaan kuulu siihen viehättävimpään porukkaan... :D Silti naisia on niin moneen junaan, että joku aina joskus tykästyy. Hetkeksi ainakin. Joten kyllä mä olen ihan tavallinen (siis ruma) mies. Jos olisin viehättävä, niin niitä naisia olisi ruuhkaksi asti ympärillä. Nyt vain satunnaisesti joku innostuu mun paskoista läpistä

• 18plus4

Miltä se tuntuu kun jokainen nainen joutuu pidättelemään oksennustaan kun näkee teidät????

• kunhan_kerron

normaalilta

• olen_todella_ruma

vituttaa minuakin , mutta sain käytyä kaupassa hakemassa kaljaa :)

• Tumps_tumps_tumps

Näillä mennään. Koskaan en tule tällä lärvillä ja näillä läskeillä naista saamaan, mutta onhan kaksi kättä ja pornosaitit.

• crux

Olisikin vähän rumempi tai komeampi mutta kun on melko tavallinen vaalea mies niin naissseura jää aina saamatta. Ihan sama kuinka fiksu ja henkevä on, ulkonäköön ihastutaan kuten naiset jatkuvasti muistuttavat ja minussa ei kai ole mitään ulkoista piirrettä jota kannattaisi edes jäädä katsomaan.

• ykinäinen-ätmi

Työttömyys, kaverittomuus, kokemattomuus naisissa ovat turn off naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      160
      6586
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4205
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      487
      2891
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      32
      2794
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2385
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2209
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      149
      1528
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1400
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1334
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1151
    Aihe