Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja minähän en kehtoo moiseen nimmari rumbaan ruveta. Nämä jonninjoutavat tällä yhdel ja samal höpisen, muuten vain itekseni pöhisen. Saman arvoisia ne on viestit oli ne sitten mustia tai sinisiä kirjoituksia, sisältö ratkaisee aina. Sairaaksihan sitä tulisi jos viikon täältä pois olisi. Koittakaa kestää, sitä paitsi nyt on tehty niin helpoksi kirjautuminen, aina olet sivuilla, kelle siitä vois kiitoksen heittää, enpä tiedä.
06.02.2016 14:12
Uskallatko kanssani kalaan, mennäänkö koskea laskemaan
rakennetaan yhdessä riippusilta, nukahdellaan sylikkäin joka ilta.
Etsitään kaunein kivi Inarista, kultainen hippu Lemmenjoelta.
Sukelletaan aaltoihin Pielisen, simpukat talteen saarelta Saimaan.
Kallaveellä kahtellaan pyöreää kuuta, rannalla Puulan puuhataan muuta.
Kun kuvasi näin, vain rehtiä lempeyttä silmistäsi hain
hymyä huulilta en löytänyt lain, nuo kätesi kaiken huomion sai
työtä tehneet rakentaneet, varmaankin myös rakastaneet.
Päätä pahkaa sinuun rakastuin, kaiken kuvallasi nurin niskoin sain.
Kuuntele ”ujon vedenneidon” hempeää hyräilyä, se kutsuu sinua vain.
Uskallatko?
https://youtu.be/tRbfhx7yK3I?list=RDtRbfhx7yK3I
*
Siinä se on, kevät tulee ja ujo vedenneito kirjoitti oman treffi-ilmoituksensa treffipalstalle. Ei muuta kuin silmät kiinni ja paina: Lähetä. Sinne meni ja molskahti. Nyt vain…
*
Jalkapeliä on kiva pelata paljain varpain tai villasukat jalassa, vedenneidon kanssa pyrstöpeliä pelata saisi, ei niin mukavaa, vaan silloin pelataankin sydänpeliä.
06.02.2016 13:58
Mukava lukea kommenttinne, kiitos ja liukasta laskiaista ja pitkiä pellavia teille.
06.02.2016 13:51
Aprikaatioista en tajua tuon taivaallista, mutta aplikaatioita tulee tehtyä.
Luin koko ketjun lauantaiaamun tylsyydessä eka kerran, miksi en aikaisemmin. Aloituksen ajatus kyllä karkasi jo aika päiviä sitten mutta jutut kiihtyy ja paranee, intohimoakin on. Kuin pähkinänkuoria aukoisi...poliisista tykkään, käyn kirjeenvaihtoa yhden vanhemman konstaapeli Eeroheikkisen kanssa, kun vain somasti ajelen peltipoliisin vilkkuviin valoihin, niin eikö tuo kirjettä lähettele, huomauttelee mukavasti, luotettavia poliisit meillä.
jatka, aloita uusi, pitkiä ei jaksa kelata, haluan aukoa pähkinöitä...
06.02.2016 10:16
Jos olisin vastaavassa tilanteessa, ensin kokeilisin avointa rehellistä keskustelua. Voi olla ettei se auttaisi. Niin mitä ihmeen omaa aikaa se on jos pitää ilmoittautua kaiken maailman piireihin, että saisi olla omassa olossaan. Kotonahan sä haluat olla omassa olossasi. Niistä harrastuksista kun tulet kotiin, niin tilanne on ihan sama, et ole sen tyytyväisempi, kuvittelisin.
Siirtyisin keskustelusta seuraavaan vaiheeseen, lisäisin temperamenttia, ottaisin miestä kauluksesta kiinni ja korottaisin ääneni, menisin naama naamaa vasten ja katsoisin silmiin, ja jos pe..kele et nyt jätä mua rauhaan niin mä lähden tästä huushollista. Tee omia hommias ja annat mulle oman rauhan. Luettelisin mitä ja milloin haluan tehdä omia juttujani ja sinä teet omiasi silloin, mene vaikka hiihtämään. Kertoisin mitä tunnen häntä kohtaan ja paljastaisin etten halua muuten muutosta mutta et kyllä kävele koko ajan per... mun perässä. Yhdessä tehdään sitä ja sitä muuten et vilkaisekaan mua. Kokeillaan pari viikkoa ja hiotaan kuvioita, sopiiko. Nyt minä mene päikkäreille, yksin omassa rauhassani, onko selvä.
Hän on kiltti mies ja yhtäkkiä tajuaa kuinka paljon sinusta pitää ja homma lähtee hoitumaan. Tai sitten ei.
05.02.2016 17:28
Pienen pieni rakkaustarina.
Tykkään sanoista, sanakirjoista ja sanastoista. Lepo Laurilan musiikkisanasto on yksi suosikeistani ja houkutti kokeilemaan näin. Onkohan tämä näiden sanojen raiskausta.
Toccata in minor
Favorito Basso Con amore Appassionato Petit Sereno Mezzo soprana Fantasia Valse Presto Caricato Passionne Amabile Allargando Allentando Morendo Adagio Pianissimo Slentando Finalis Finito.
https://youtu.be/XKRj-T4l-e8
05.02.2016 14:07
Raiskaus on aina rikos, kyllä silloin tiedetään kuka on syyllinen ja kuka syytetty. Lieventäviä asioitahan voidaan aina hakea.
Surullisia ovat mielestäni myös raiskaukset neljän seinän sisällä, ei se suomalainen avioliittokaan aina mikään raiskauksien ulkopuolella kuljeskeleva instituutio ole. Vaan harvemmin sieltä syytteitä haetaan, vaikka olisi aihettakin. Painetaan villaisella, unohdetaan tai annetaan olla, tunteet ovat niin vahvasti silloin pelissä tai pelko.
05.02.2016 12:53
Meitä hupsuja on monenmoisia, mutta en ole mikään puolue ihminen, vaeltelen milloin missäkin.
Jostain olen saanut paavon mukin, nurkissa se siellä joukon jatkona pyörii ja kun kerran pidettiin kekkereitä ja muumimukeja ei silloin riittänyt kaikille, niin jatkoin paavolla.
Nuori mies 12v katteli sitä ja sitten sanoi, että juo sää vain näistä paavoistas, eikä suostunut siitä juomaan. Itse en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, muki kuin muki. Taitaa tulla periaatteen mies tuosta nuoresta miehestä, mutta muki pyörii edelleen kaapissani.
05.02.2016 12:37
Toi olikin hyvä juttu, joka ei ole tullut mieleeni, että voin ja onkin viisasta kertoa se, että nauhoitan myös siinä nauhoitettavan jutun yhteydessä.
Käytän sellaista kevyttä pienen kännykän näköistä äänittäjää. Sillä on yllättävän hyvä kuuluvuus esimerkiksi iso piirisenkn porukan rupatukset se nappaa hyvin.
05.02.2016 11:17
Yksivuotias pikkumies otti ensiaskeleitaan, kädet sojottivat luottavaisesti eteenpäin kuin purjeina, jalassa oli kontiot kokoa 22, ja häntä nauratti ihan mahdottomasti. Kävely oli niin mukavaa. Pikkuhiljaa nuo askeleet pitenevät ja jos pikkumies isäänsä tulee, kun askel on aikamiehen askel, niin silloin kontiot ovat kokoa 46. Kunpa hänen ympärillään kaikkien askeleiden matkassa olisi aina rakastavia ja ymmärtäviä ihmisiä. Kuulun varauksetta häntä rakastavaan lähipiiriin.
Naisen odotettuihin eläkepäiviin oli vain muutama päivä, kun hänen piilevänä ylikierroksilla käyvä kilpirauhasensa aiheutti rytmihäiriön ja se taas aiheutti aivoverenvuoden ja se taas aiheutti toispuoleisen halvauksen ja se vei hänet pyörätuoliin. Siitä on nyt kuusi vuotta. Hänen odotettu kolmaselämä aviopuolisonsa kanssa matkasuunnitelmineen romuttui ja muuttui ensiaskeleiden uudelleen opetteluun. Myös hän tarvitsee ympärilleen rakastavia ja huolehtivia ihmisiä. Olen yksi heistä.
On ilo olla pieni lenkki toisen ihmisen rakkaudensuojaverkostossa. Sinulla ja minulla on omat suojaverkkomme ja niitä pitelemässä monia läheisiä ja muita, joita emme aina edes tunnista. Rakastavat kädet, silmät ja ajatukset voivat joskus olla niin näkymättömiä, hiljaisia.
https://youtu.be/x2AyTQoakyw
Ei elämä olisi elämää jos aina olisi tyyni pinta.
Karikotkin ovat elämää ja rakkaus on niiden hinta.
05.02.2016 10:57
Sellaisella erilliselläkin nauhoituslaitteella voi hyvin äänittää. Olen kokeillut sillai kun soittaja puhelimessa on halunnut laulaa ja esittää jotain muuta, niin olen vain laittanut kaiuttimen päälle ja nauhoittajan viereen. Hyvin toimii. Tosin olen aina luvan kysynyt.
Jos haluan laittaa pihaani kameran, joka nauhoittaa kaikki pihan liikkeet, tai vaikka vain eräkameran, niin minulla pitää olla myös ilmoitus seinässä, että nauhoittava kameravalvonta, että voro sitten tietää, jos meinaa meille tulla. Silloin nauha pätee myös oikeudessa jos sellainen tilanne joskus eteen tulee. En tiedä pitääkö paikkansa.
05.02.2016 10:18
Jännä kuulla että kuksia tehdään koneellisesti myös Suomessa. Tuolla kaupoissa kuksia näkee melkein puoli ilmaiseen hintaan, niin olen aina ajatellut, että siellä ne jossain kiinassa on sorvailtu. Niitä kuksia tuskin suolavesissä liotellaan. Se on se kuksan pintakäsittelykin varmaan tarkkaa puuhaa. Onkohan se legendaa kun olen antanut itselleni kertoa, että siihen käytetään alkoholia, onko nyt viskiä vai konjakkia.
05.02.2016 00:42
Meinaatko, että ihan puukierteillä, taidatkin olla oikea puuseppä.
Kuksaa minäkin käytän metässä ja retkillä, ei ole huolta pesuhommista kun kuksaa käyttää. Ja, miten se kahvikin ihan eri makuiselta kuksasta juotuna maistuu, niin kuin paremmalta.
04.02.2016 23:22
Totta, taitavat tosin olla visaisia kasvatettaviakin, että onnistuu. Visakoivua ei ainakaan motteina myydä vaan hyvän kilohinnan seuraava sukupolvi loimustaan saa. On ne vaan niin känkkyräisen näköisiä koivikoita visakoivikot, vaikka olisi kuinka istutettu riviin niin ne kasvavat kummasti mutkille.
04.02.2016 23:18
Visakoivuisen kuvittelen aika kirjavaksi, visa on niitä pilkkuja ja pisteitä täynnä. Mutta sellaistahan on myös kuin loimukoivua, se olisi varmaan eläväpintaista ja tasavärisempää. Nämä kommentit perustuvat kyllä ihan niihin pikkuriikkisiin kippoihin ja kappoihin joita olen nähnyt ja nurkissakin pyörii.
04.02.2016 22:38
- Elämää eivät ole päivät, jotka ovat menneet, vaan hetket, jotka muistetaan.
- Jokainen kriisi on mahdollisuuksien ALKU.
- Jos on lämpimiä ajatuksia, älä säästele lämpimiä sanoja. (Kuulin muinoin Juicen radiohaastattelussa)
04.02.2016 22:27
Jos joutuisin nyt valitsemaan niin valitsisin puun. Ne on lämpimän kodikkaan näköisiä, vähän pehmeitä tosin käytössä mutta siihen tulleet ruhjeet on helppo hioa pois ja hoitotoimenpiteinä vain öljyäminen. Värivaihtoehtoja on monia, ehkä valitsisin melko tumman, riippuu tietysti kalusteiden taustojen yms väristä.
04.02.2016 22:09
Muutama vuosikymmen taaksepäin. Viisi-kuusikymmenluku oli aikaa jolloin suomi oli yritteliäs ja kesät olivat aurinkoisempia ja talvella meni joskus suksetkin poikki ja koulussa sai makaronivelliä, joka on herkkuani. Suuri ahneus ei vielä ollut vallannut maailmaa ja autot olivat autojen näköisiä ja naisilla ampiaisvyötärö ja ihanat helmat ja kaikki miehet olivat komeita kuin Olavi Virta.
04.02.2016 21:58
Voi kun saisin kutsun tähän pöytään, jonkun sitruunan ja viheriää teetä voisin napata mukaani. Teillä on kiinnostavat jutut, ja erityisesti toi Martti Innanen ja hänen kommentointinsa kiinnostaa. Olen naivistien suuri ihailija ja hän dokumentoi niin rohkealla tavalla kultaista leikkausta ja epäilen, että hänen hahmoissaan on löydettävissä suora yhteys pyramideilta Gillette-menetelmiin. Toisaalta haluaisin tuoda pieneksi keskustelun aiheeksi vaikka sen valtavan suuren valtataistelun, jota tällä hetkellä käydään Sympatian ja Empatian välillä. Tässä illallispöydässä saa viehättävällä tavalla aina puheenvuoron pyytämättä, sitä arvostan.
04.02.2016 21:47
Olenpa jo odottanut aloitustasi, vaan haasteellisia nämä riimisi ovat
Sanoillani haluan täällä vain hipaista
en koskaan ketään, sinuakaan, satuttaa
toisaalta lämmöllä kirjoittaa aina riimini tahtoisin
voi, jospa edes yhden kerran sanani oikeat löytäisin,
että ne osuisi ja uppoaisi kohdalleen,
ei hän ehkä irti päästäisi milloinkaan.
https://youtu.be/5Mmx0wFrwKE
04.02.2016 18:17
131 / 182