Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HyväH...
odotas+vaan,+kyllä+mä+sen+vielä+keksin...+
kyllä+sitten+höpöllesi+voimia+toivottelisin+ja+pitkää+ikää+ja+iloa+ja+muutakin+riemua...
02.04.2017 11:06
Joskus+nuoruudessani+olin+innoissani+ja+luulin+ja+kuvittelin,+että+kun+teen+näin,+niin+maailma+pelastuu,+olin+niin+optimisti+kaikkivoipaisuuteeni+ja+vaikka+mitä.
Pah+se+oli+silloin+70+luvulla+kun+oikein+vaahdottiin..
Kaikkea+se+elämä+on+eteen+heittänyt,+ja+vieläkin+se+mokoma+eteen+kantaa...+hyvää+ja+kaunista.
Mutta+nyt+tosin+ajattelen,+että+paskat,+pyöriköön+maapallo+omillaaan,+ei+se+minua+tarvitse,+kunhan+ringblommani+saan+kylvettyä+ja+kunhan+kunto+kestäisi+vain+hengittämisen,+nauramisen+ja+joka+päiväisen+viisi+askelta+pitemmän+lenkin,+se+riittää.
02.04.2017 11:02
Pelaan+vaan+afrikantähteä+ja+muita+kesyjä+pelejä.
Kyllä+niihinkin+voi+hullun+lailla+innostua.
Monopolissa+tuppaan+aina+häviämään+kiinteitöjä+ja+kerrostalojakin.
02.04.2017 10:48
Kiitos+kun+kerroit,
kaikkea+hyvää+potilaalle+toipumiseen
voimia+molemmille+kevääseen.
02.04.2017 10:36
Syvästi+kaartuu+ulkokaarelta+sisäkaarelle,+etukäännös++
liukupiruetti+ylös+ja+kepeä+liutus+alas+
svisselit+vievät+mennessään,+jää+ikuistaa+kuviot.
Tangon+tulkinta+täyttyy,+rytmi+sammuu.
Hengitys+lyö+yhteiseen+tahtiin.+
Kätken+lempeästi+kasvoni+kainaloosi.
https://youtu.be/aUT9kKjYlew
02.04.2017 10:29
Totta,+kiva+aloitus+ja+kurja+surkea+lopetus.
pienet+pippurit+pitää+näköjään+kiertää+kaukaa.
Voi+hyvin,+älä+pelkää,+että+edes+vilkaisen...
31.03.2017 23:20
Meissä+on+ehkä+jotain+yhteistä,+olen+pitkä+vaalea+altto,+hyvä+kuiskailemaan,+mutta+minua+ei+silmille+hyppiminen+haittoo,+vikkelät+jalat+ja+lämpimät+hyvää+tekevät+näppärät+kädet,+kaks+mukulaa+ja+liuta+mukulanmukuloita+rikastuttaa+tätä+elämän+menoo.
Mitä+hyötyä+ominaisuuksistani,+pituudesta+vain+hyötyä,+harrastuksissani+kuten+joissakin+hommissani+herättää+luottamusta,+saattaahan+se+tosin+olla+vain+kuvittelua.
Monesti+on+hyvä+ylettyä+niin+mitoissa+kun+muissakin+ominaisuuksissa.
Kohtuullisen+hyvillä+korteilla+olen+elämän+peliäni+pelanut+ja+aina+kuitenkin+rehellisesti+ja+yhteispelillä,+joten+ei+pahemmin+valitettavaa.+Joskus+käteen+jäävästä+Mustasta+Pekastakin+olen+selvinnyt+ja+selviän+jatkossakin+positiivisin+elämänasentein.
31.03.2017 18:41
Kävin+kattelemassa+yleuutisten+arvokoneelta,+missä+ihmeessä+se+oma+köörini+oikein+vaikuttaa.+eli+missä+päin+suomea+vaaliehdokkaat+olivat+melkein+laillani+vastailleet.
Vesilahden+keskustassa+pääsivät+lähimmäksi+85%,+vähän+omituinentulos,+mutta+olkoon,+seuraavaksi+Urjalan+sosiaalidemokraatit+ja+Parikkalan+liberaalit+jne
kaikista+kauimmaksi+jäivät+Espoon+piraatit,+Järvenpään+kristilliset+ja+Helsingin+feministit.
Tulipahan+tuokin+tärkeä+asia+nyt+tutkittua+ihan+koneen+kanssa,+hehheh
31.03.2017 18:17
Valkoiset+sulat+värisevät,+voimakkaat+siivet+iskevät.+
Taas+tuo+pari+intohimon+takaa-ajamana+
matkaa+kohti+omaa+Ultima+Thuleaan+alla+kuulaan+sinitaivaan.+
Lentää+ylitseni.+
Erotan+tutun+rakkausrupattelun+melodian,+ikään+kuin+minä+sulle,+sinä+mulle.
https://youtu.be/1tR1ciUTi3w
31.03.2017 10:44
Se+olisikin+kiva+kun+löytyisi+jostain+sellainen+taikurilössi,+joka+hoitaisi+kepeästi+kaikille+kaikkea+hyvää,+onkohan+noilla+sun+kolmekymppisillä+ne+taikurihommat+hallussa.
Laskeskelin+tuossa,+että+korkeintaan+kolme+t+neljät+kunnallisvaalit+ehkä+näen+jos+hyvä+tsäkä+käy,+joten+itseäni+nuorempaa+mäkin+äänestin,+mutta+fiksua+ja+viisasta,+jolla+hyvä+tieto+ja+kokemus.
toivotaan,+että+meidän+kummankin+ehdokkaat+menee+läpi+vallan+hurahtamaalla+ja+pääsevät+näyttämään+kyntensä.
30.03.2017 11:58
Oi+niitä+aikoja...
entisinä+hyvinä+aikoina++tuli+aamupäivisin+niin+mieleistä+musiikkiohjelmaa.
Albert+Ketelbeyn+sävellys+antoi+nimen+tuolle+ohjelmalle+ja+sen+tunnelmalle.
Näistä+hulluista+tykkään,+samaan+hekin+yrittävät...
https://youtu.be/CcrDf1uN0D4
30.03.2017 11:40
Älä+nyt+leikistä+suutu...+hyvä+ihminen...+ottaa+pian+syvämmestä.
29.03.2017 23:54
Ole+sinä+vaan+just+tommonen+mahottoman+jonnin+joutava+tyyppi,
se+on+varmaan+aikamoisen+jonnin+joutavaakin,
minen+kehtaa+olla+noin+jonnin+joutava...
Kävin+jo+osallistumassa...
29.03.2017 23:50
Seison+kaipuun+kaarisillalla,+
on+kuin+tyyntä+ennen+myrskyä+illalla.
Kukkamekkoni+liimautuu+reiden+sileään+pintaan,
ikävöin+rakkauden+kuohujen+vallattomaan+virtaan.
https://youtu.be/Cs1GUF-6J0g
29.03.2017 23:35
Jos+olisin+elänyt+yli+sata+vuotta+sitten+niin+Kuopiossa+Minnan+salonkiin+olisi+ollut+kiva+mennä+kuuntelemaan+puheita+yms+tasa-arvostakin+siellä+olisi+puhuttu.+Tosin+tavallisena+tallaajana+olisin+vain+kuullut+kaikuja+noista+sen+ajan+fiksuista+puheista+tai+lukenut+lehdistä.
No,+Minnan+lankakaupassa+olisin+kyllä+käynyt+lankaa+hamstraamassa+ja+kait+sieltä+sekatavarakaupan+puoleltakin+jokin+nekku+olisi+mukaani+tarttunut.
Kotikaupungissani+on+Minnan+patsas+josta+olen+aina+pitänyt,+se+kuvaa+nuorta++Minnaa,+ehkä+seminarilaista+"Nuorta+uneksijaa",+joka+katselee+teatterille+päin.+Täysin+erilainen+kuva+Minnasta+kuin+tavallisesti+siitä+pyylevästä+kauppiaasta+olen+kuvista+saanut.
Tällä+hetkelläkin+tuossa+teatterissa+menee+näytelmä+"Papin+perhe".
Hänen+näytelmänsä+elävät+vielä+tänäkin+päivänä.+Tasa-arvosta+ja+naisen+asemasta+voi+aina+muistuttaa+monin+eri+välinein.
Nolona+tunnustan,+on+lipputanko+ja+iso+lippukin+vaan+eipä+ole+kukaan+vetänyt+lippua+tankoon.
19.03.2017 13:47
Eipä+todella+anna+aihetta+kommenttiin,+
mutta+sanonpa+aloittajalle+suoraan,+
ihan+omilla+sanoillasi,+näin+kauniina+kevätpäivänä,
Älä+Puhu+Paskaa.+Vaihda+välillä+levyä+pikkupikku+päässäsi,+hyvä+ystävä.
Isolla+tekisi+mieli+vielä+tuokin+kirjoittaa,+vaan+en+kehtoo.
19.03.2017 13:18
Totta...juuri+pieniä+muutoksia,
kaikkea+ei+voi+koskaan+suunnitella+valmiiksi+on+A,B,+C,+D+versioita,+
sitten+jostain+tulee+X,+joka+kääntää+kaiken+päälaelleen,+
Itse+elämä+on+aina+täynnä+yllätyksiä+ja+niillekin+
on+ihanaa+antaa+mahdollisuus.
19.03.2017 09:59
Herään+ja+heti+huomaan+huurupuusta+
olet+hetken+viipynyt+luonani.
Aamun+nouseva+hehku+paljastaa+iloni.
Kirkkaat+pisarat+oksillasi+kertovat+kaiken.
https://youtu.be/H91L-REcS2k
19.03.2017 09:54
Onnistunut+keskustelijavalinta+ohjelmassa.
+Kawe,+sopii+mainiosti+aloitukseksi+myös+60++palstalle.+Nyt+jo+voi+hyvin+tehdä+mielessään+arvioita+omasta+elämästään,+tutkiskella+kipupisteitään+ja+kertailla+muutoskohtien+merkityksiä,+siihenhän+ohjelma+meitäkin+rohkaisee.
Hienosti+toimittaja+sitoi+ohjelman+saduilla+ringiksi.+
Olen+ollut+Aiju+von+Schönemannin+opastettavana+Turussa,+paitsi,+että+hän+on+valloittava+persoona,+hän+myös+kertoi+hauskasti+ja+elävästi+Turun+historiasta.+Hänellä+on++uskomaton+tietämys+tuosta+kaupungista.
18.03.2017 15:33
Ei+ole+koskaan+ilmoittanut,+etten+olisi+kirjautunut,+kerran+kirjauduin+ja+ruksasin+sen+kohdan+muista+minut,+vai+mitä+siinä+nyt+lukeekaan.+Aina+on+muistanut.
18.03.2017 10:48
19 / 182