Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Minä+en+häpeä+koska+en+tapa+susia+ja+voisin+lähteä+porukassa+niitä+lahtaamaankin.Ne+otukset+voisivat+jolkotella+kepeästi+siellä+ryssän+puolella,+turha+niiden+on+tänne+tulla.+Nehän+aiheuttavat+vain+vahinkoa+täällä,+ehän+niitä+muuten+jahdattaisi.Metsästyskortin+haltijana+voisin+hyvin+osallistua+öisiin+partioihin+ja+muihin+sen+suuntaisiin+projekteihin.+Ei+maamme+ekologia+susia+kaipaa,+muutama+voisi+eläintarhoissa+pyöriä+näytillä,+että+tulisi+peto+ihmisille+utuksi,+ettei+ulkoasultaan+koiraan+sotkettaisi.+Maamme++omituisen+byrokratian+vuoksi+niitä+ei+anneta+edes+suurpetokeskuksiin,+sekin+varsinaista+suden+suojelua...
  2. Just+juu,+elä+hyvä+ihminen+puhu+koko+suomen+kansan+puolesta+kun+en+edes+minä+vaadi+mitään+potkuja+Bernerille+ja+voisin+antaa+tuolle+edelliselle+kirjoittajalle+useammankin+peukun+jos+saattaisin+sen+tehdä.Olen+hieman+huonosti+seurannut+tapausta+mutta+voisin+kyllä+näille+herroille+Soini+ja+Ropo+esittää+hameita+heilumaan.+Jos+Berner+ajaa+keskustaa+kohti+vaalitappiota+niin+nämä+miehet+pelaa+kyllä+niin+suoraa+vaalikamppanjaa+jo+nyt,+että+heikkoa+ihan+hirvittää.+Omituista+etteivät+tuolla+tasolla+ymmärrä+mitä+tarkoittaa+sana+luonnos,+ymmätkös+sinä+moista+sanaa.+Autoveroa+pitää+rukata,+muutoksia+pitää+tehdä+ja+Berner+heitti+yhdenlaisen+kapulan+kaluttavaksi+ja+kyllähän+sitä+kaluttiinkin.+Austraalia+myöten+sijoittajat,+suuret+voitot+mielessään,+jo+hieroivat+käsiään+kun+suomen+tiet+jyvitetään+eri+toimijoille+mutta+pahus+vasta+vain+luonnoksessa.Kuvittelin+jo+mielessäni,+kuinka+tuossa+kaupunkiin+ajaessa,+saisin+sitten+väläytellä+milloin+minkin+näköistä+korttia,+ensin+rahastaisi+tietysti+S-kauppa+sitten+Pohjola+ja+kohta+jo+Ifi+yms+vaatisivat+rahaa+ja+pian+sieltä+tulisi+ulkolaiset+sijoittajat+käsi+ojossa+ropostani+vaatien.+Sitä+aikaa+täytyy+vielä+joku+tovi+odottaa.....Nyt+varmasti+autokauppa+suorastaan+pomppaa+ja+kaikki+haluavat+vaihtaa+uuteen+vähäpäästöiseen+ja+maksavat+entisen+veron+ja+kukaan+ei+halua+odottaa+uudistuksia,+niin+rakastavat+vanhaa+kaavaa.Naisenlogiikkani+sanoo,+että+autokaupassa+ratkaiseen+se+erotus(vanhasta+saatava+raha)+ei+verotus...+valtio+ottaa+aina+autoilijalta+omansa,+olkoon+nimilappu+mikä+vaan...