Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kissankelloja+ja+päivänkakkaroita
on+heinäiset+päivät+nää.
Tunnetta+ja+tuskaa+on+elämäni+tää.
Sydämeni+jos+sävelet+taitaisi
tunteella+ja+tuskalla+se+tarinaa+kertoisi
kuin+kaunis+nainen+hää.+
https://youtu.be/7OHUQgRGKaw
28.07.2016 10:31
Hahaa,+ihan+on+suora+polkuni,+älä+yritäkään+väännellä+ja+käännellä,+ei+onnistu,+
Minä+teen+kuin+haluan,+käytän+sanoja+mitä+käytän,+turha+minulle+ropattaa+näissä+minun+tunneasioissani.+Eivät+ne+pyydä+kenenkään+hyväksyntää,+eikä+ne+kulje+muitten+ohjeitten+mukaan.+Minä+tiedän+tunteeni+ja+toimin+niin+kuin+toimin+ja+se+riittää,+eikä+ne+edellytä+sen+suurempia+selityksiä.+
Minä+vain+tunnen+ja+rakastan.+Elämän+ihana+salaisuus,+jonka+sinäkin+varmasti+tunnet++ja+tiedät...+ja+noin+kokeneena+naisena...++varmasti+rakastatkin.
28.07.2016 09:40
Aika+ihanaa,+jos+sinulle+on+noin+käynyt,+noinkin+voi+käydä,+rakastuminen+kun+ei+kohdallasi+näköjään+katso+aikaa+ei+paikkaa,+ei+valikoi,+koskaan+ei+tiedä+minkä+puskan+takaa+se+rakastuminen+pyyhältää.+etkö+jo+pelkää+puskia,+sydän+pamppaillen+saat+puskien+ohi+vaeltaa.+
Taidan+peukuttaa+kun+olet+noin+hurmioitunut+omasta+rakastumisestasi.
28.07.2016 09:21
Onneksi+me+ihmiset+olemme+erilaisia,+minä+rakastun+tavallani+ja+sinä+tavallasi.+Arvostan+todella+tapaasi+rakastua,+sehän+on+varmaan+ihanaa+elämää,+niin+kuin+jokaisen+rakastuneen+elämä.
Minua+vie+aina+tunne,+koskaan+en+taistele+tunteitteni+kanssa,+ne+tietävät+mitä+tekevät+ja+ovat+aina+oikeassa,+varsinkin+jos+kyseessä+on+rakkaus.
Järkeä+ja+laskelmointia+käytän+ihan+muihin+asioihin.
28.07.2016 09:13
Huume+mikä+huume,+serotoniinit+ja+morfiinit,
ekstaasin+kaltainen+tila,+niinhän+huumeissakin.
Kyllä+mä+ainakin+valikoin+kehen+mä+rakastun+ja+ketä+rakastan,
Ei+mun+tunteet+ainakaan+mistään+puskasta+pujahtele.
27.07.2016 23:52
Nyt+on+sotkut+selvitetty+ja+ilta+saa+alkaa,+raspikurkut+kun+laulavat+niin+jotenkin+sykähdyttää.+Mutta+tästä+kappaleesta+tykkään+ja+hoilaan+sitä+paatoksella,+mutta+Kääriäinen+ei+laula+paatoksella+vaan+kauniisti.+Muutan+moskovan+paikalle+aina+erään+toisen+paikkakunnan.
+https://youtu.be/k64GogflJns
27.07.2016 22:26
Totta+kait,+jokainen+tunne+on+ihan+oma+valinta,
mitä+ihmettä+sä+hupsit.
Jokaisella+ihmisella+on+täysi+vapaus+suhteessa+omiin+tunteisiinsa.
Tunteeni+voivat+tietekin+käyttää+minua,+mutta+minä+voin+käyttää+myös+niitä
+tai+sitten+olla+käyttämättä.
Ei+toinen+voi+toisen+tunteita+tai+onnellisuutta+arvottaa,+sehän+on+ihan+mahdottomuus.+Ei+tunne-energiani+ole+kielteistä+tai+myönteistä,+vaan+se+on+mihin+sitä+energiaani,+voimaani+käytän.+Minä+ainakin+olen+joutunut+määrittelemään+mikä+on+kielteistä+ja+mikä+myönteistä+ja+nekin+ovat+useimmille+meille+ihmsille+ihan+eri+asioita,+Tokko+niistä+yhtä+totuutta+löytyykään
Jotenkin+koen,+että+tärkeintä+onnellisuudessani+ja+näissä+tunne+asioissa+on+tuntea+omien+tunteitteni+polut,+mitä+lakeja+ne+milloinkin+noudattavat,sillä+ne+on+aika+salaperäisiä+juttuja+ja+usein+ne+tunnistan+oman+kroppani+vaihteluista+ja+onneksi+pitkä+ikä+on+opettanut+ja+sysännyt+eteen+tilanteita,+joissa+tunteitani+punnitaan,+mutta+vain+omiin+ei+muiden+tunteisiin.+Tunteethan+menevät+ja+tulevat,+niiden+kanssa+kannattaa+elää+sovussa,+niistä+ei+kannata+eksyä+eikä+niitä+paeta.
27.07.2016 22:13
Kaikkiruokainen,+mieliala+ja+tunteet+ratkaisevat.
Nyt+kun+yritän+selvittää+tätä+keittiösotkua,+olisi+ihanaa+jos+tuohon+taakseni+tulisi+tämä+mies+tämän+laulun+kanssa.+Sen+jälkeen+kaikki+kävisi+kuin+tanssi.
https://youtu.be/1ja32uS-bD0
27.07.2016 19:42
Ja+minä+kun+en+lähe+mihinkään
huippuunsa+ei+voi+siis+koskaan+nousta.
27.07.2016 19:18
Rakastumista+ja+rakastamista++
eikä+maksa+mitään+
se+sisäsyntyinen+morfiini,+
sopivin+annoksin
suoraan+sieluun+ja+sydämeen.
27.07.2016 11:00
Sade+taukoaa+ja+ukkonen+korjailee+salamat+salkkuunsa.
Kerttuli+herran+terttuli+nyyhkii+ikäväänsä+sammalkivellä.++
Tyhjentää+sateen+täyttämiä+sammalpikareita
kuivailee+oranssia+suojakilpeään.
Yksi+piste+sen+seitsemästä
on+kadonnut+ja+ilo+sen+mukana+hävinnyt.
Inspis+on+hyvä+lentämään
valkoinen+viiva+piirtyi+kolmeen+kilometriin
sinitaivaalla+pieni+musta,+se+yksi+seitsemästä
katoaa+pian+viivan+mukana+näköpiiristä.+
https://youtu.be/cte1QYJcIro
27.07.2016 10:44
Olen+joskus+hämännyt+ja+puijannut+itseäni+-++pienentänyt+lautaskokoa.+
Aina+söin+mukamas+yhtä+paljon,+kaiken+lautaselle+mättämäni,
aina+kuitenkin+söin+paljon+vähemmän,+ei+tullut+edes+santsattua+vaikka+oli+pienempi+lautanen+tyhjennettävänä.
27.07.2016 09:38
Tässä+talossa+on+melkein+kaikki+härpäkkeet+manuaalissa,+ei+vaikkaan+kun+M-----aalissa.
Liiketunnistimet+hoitavat+valot,+on+hipasua+ja+himmennintä,+ja+kulunvalvonta+vahtii,+ettei+kukaan+pääse+salaa+karkuun,+minua+ne+vahtivat+erityisesti.
Mr.+Kaukoputki+hoitaa+lämmityksen+ja+kunnan+juoksupojat+huolehtivat+muusta+tarpeellisesta.+
Ruohonleikkurista+on+veto+veks,+hihna+se+taas+luistelee,+onneksi+jaksan+työntää.
Jos+joku+homma+ei+hoidu,+niin+vähän+aikaa+noidun+ja+kiroilen+niin+johan+hoituu.
27.07.2016 09:26
Kyllä+mä+tuohon+80%+tuppaudun,+ja+se+johtuu+ihan+siitä,+että+olen+selviytyjä.
Joskus+elämä+on+runnonut+ja+antanut+kolhuja+olan+takaa,+mutta+kun+se+niin+teki+niin+samalla+se+opetti+nämä+elämän+kuviot,+tanssiaskeleet.+Nyt+voi+huoletta+kompuroida,+pää+pystyssä+palaa+vaan+ruotuun.+
On+ollut+onnea+myös+siinä,+että+aina+kun+on+kolhittu+niin+olen+saanut+lohdutusta+ja+mitä+siitä+on+seurannut+niin+sekin+oppi+on+ollut+elämässä+tosi+tärkeää.
Ei+se+onnellisuus+mitään+joka+päiväistä+hymyä++tai+hehkutusta+ole,+mutta+pieninä+annoksina+se+onni+syliin+tupsahtaa+ja+siitä+mä+tykkään.
27.07.2016 00:33
Olen+katsellut+ja+puuhannut+vanhojen+luokkakuvieni+kanssa.
Tuli+mieleeni,+mimmoisenkohan+luokkakuvan+meidän+palstasta+saisi,
kuvan+täynnä+iloisia+naamoja+vai+mutrusuita.
Kaikki+luokkakuvassa+ainakin+hymyilevät...
26.07.2016 12:24
Aurinko+yhdistää
lämpö+lähentää.
https://youtu.be/sbz47ModUxc
26.07.2016 10:29
Tokko+ne+ulkomaalaiset+lukee+näitä+meidän+pikkupikkupalstojamme.
Et+sinäkään+kovin+valoisalta+saatikka+avarakatseiselta+maailmankansalaiselta+vaikuta.
Enemmänkin+narisevalta+valittajalta+niin+kuin+mielestäsi+hekin+ovat+joista+juuri+valitat,+vali,+vali+sanoisi+eräs+viisas+herra+tällä+palstalla.
On+täällä+monenlaisia+kirjoituksia,+enkä+minäkään+koskaan+ole+vihainen.
Oletkohan+taas+omassa+viisaudessasi+ja+tärkeydessäsi+lyönyt+yleistyksen+ajatuksella+leiman+jokaisen+otsaan.
Voi+hyvin+siellä+kaukana+ja+katsele+nuorempien+iloisia+palstoja,+ettei+tarvitsisi+mieltäsi+pahoittaa+meidän+vanhojen+jutuilla.
26.07.2016 10:13
Hyvä+idea,+lainaan+heti+tuota+sanoitustasi+ja+ideaasi+jos+sallit.+Olisi+sille+käyttöä+omassa+elämänpiirissäni.
Keksin+joskus+omani,+kun+sillepäälle+satun.
Kerro+vaan+lisää+jos+sulla+on+omia+juttujasi.
26.07.2016 10:03
Siinä+olet+kyllä+oikeassa,+että+tänä+päivänä+syödään+aivan+liian+paljon+lääkkeitä.+Onnellinen+voi+olla+jos+ei+kuus,+seitenkymppisenä+syö+vielä+pillerin+pilleriä.
26.07.2016 09:55
Sinäkin+prutukseni,+enpä+olisi+arvannut,+että+kuulut+tänne.,+noin+terveellä+ja+fiksulla+mielenterveydellä+varustettu+herra+tai+rouvahenkilö+kuin+sinäkin+olet.+Tänne+on+kiva+kirjoitella,+on+katsos+täydellisessä+valvonnassa+ja+tarkkailussa,+seuraa+vaan+tarkasti+mitä+mä+kirjoitan,+niin+saat+selville+mitä+plaatua+mä+sairastan.+Se+on+vakava+tauti+mutta+onneksi+se+ei+tartu.+Olen+koko+kevään+potenut+sitä,+sitä+sairastavat+ovat+aivan+hulluja,+varsinkin+kirjoittelevat+aivan+hulluja.
26.07.2016 09:48
83 / 182