kun kaikki kirjoittajat poistuivat täältä.
Mitä tästä opimme?
Palstan ÄO nousi huippulukuunsa
17
273
Vastaukset
- juttuariittää
Ketäs nyt on poistunut?
Että pidät palstalaisia tyhminä.
- Pludimir
Just niin tota että ÖÖÖ vaan prkle.
- tyhjätynnyri
Ja kun sinä tulit, tapahtui suri notkahdus.
Ja minä kun en lähe mihinkään
huippuunsa ei voi siis koskaan nousta.- täystohelo
Nautitko tilanteesta?
- kerropaFaktoja
Kuvitteletko, että palstaa seuraavat lukijat ovat älykkäämpiä kuin palstalle kirjoittavat?
Onko joku tehnyt tutkimusta aiheesta?
Millainen se on ja millaisiin osioihin tutkimus perustuu?
Otanta? - vai.miten
Onkos hunkki karannut haaremineen?
- huumaakuumaa
On kait jonkun naisesa kans nesteessä ;))))
- mutkaan-suoraksi
kun siellä ajaa jari-matti-hatkala
Mikään ei ole niin tyhjä kuin itseään täynnä oleva ihminen?
- aaveidentejosia
Kaikki poistuneet? Haamutko täällä kirjoittavat, kun uusia viestejä näkyy.
- Moni-toimi-tulostin-väri
Ei täällä ole ketään mutta copy paste ja kopiokoneet jauhavat valmista tekstiä niin kauan kun suomi24 printterissä riittää mustetta.
- henrjii
mikä on ÄO, äidin oma vai
- bessie-
"Mitä tästä opimme?"
Tiedä muista, minä en oppinut en niin yhtään mitään. En edes ymmärrä, mitä avauksessa halutaan sanoa?- Ällin-tillin-tällin
En ymmärrä minäkään, olen aivan ällin käkenä mutta en vie munaani tuntemattoman pesään.
Miten nyt kävi kun mie tulin takas. Kuinka pahasti heiluttelen jos eestaas ravaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1964139Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042176Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861942Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2171853Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi81185Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361159- 821140
- 83871
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon152811