Minkälainen tietotekniikka sun talossa on ? Mä laitoin kaiken tuohon knx väylätekniikan ohjaukseen. Se vasta hienoa on. Voin torilla ollessani ohjailla läppärillä talon toimintoja miten haluan vaikka laskea verhot/markiisin alas jos aurinkopaistaa. Tosin markiisissa mulla on täysautomatiikka eli tuuli- ja aurinkoautomatiikka. Sit siinä on sellainen kiva kotoa pois ohjelma kun läimäytän oven kiinni niin kaikki sammuu itsestään mm. kahvinkeitin, vessan valot yms. paikat joita ei tarvi käydä tarkistamassa. Valot voin säätää palamaan erilailla kirkkaasti tai hämärästi riippuen tilasta. Voin myös säätää talon käyttämään edullisempaa yösähköä niissä toiminnoissa joihin voi sen valita. Television tai radion voin säätää aukeamaan juuri sen ohjelman alkaessa mitä toistuvasti katselen esim. vaikka uutiset, eiks oo kätevää ei tarvi vaivautua enään. Pihalla mulla on se ruohonleikkuu robotti joka kulkee ohjelmoidusti joka aamu tiettyyn kellonaikaan tarkistamassa onko leikattavaa. Se palaa takaisin latausasemalle jos ruoho ei ole kasvanut liikaa tai sit se alkaa leikkaamaan sitä tietyn korkuiseksi, se on ahkera apulainen ei valita. Se on veikee peli kun se osaa kiertaa puut ja kivet jos tielle sattuu eikä mene rajojen ulkopuolelle.
Millaisia härpäkkeitä sulla on ?
Talotekniikkaa
4
150
Vastaukset
- henrjii
meillä asuu nainen, tuolla se imuroi ilman näpyttelyä, ja sen kanssa voi tehdä kaikkea kivaa
- ähäkuttikutti
Minulla on vielä helpompaa, ei ole edes taloa!
Tässä talossa on melkein kaikki härpäkkeet manuaalissa, ei vaikkaan kun M-----aalissa.
Liiketunnistimet hoitavat valot, on hipasua ja himmennintä, ja kulunvalvonta vahtii, ettei kukaan pääse salaa karkuun, minua ne vahtivat erityisesti.
Mr. Kaukoputki hoitaa lämmityksen ja kunnan juoksupojat huolehtivat muusta tarpeellisesta.
Ruohonleikkurista on veto veks, hihna se taas luistelee, onneksi jaksan työntää.
Jos joku homma ei hoidu, niin vähän aikaa noidun ja kiroilen niin johan hoituu.- Psykoterapeutitar
Sähkökatko😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78611