Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+passaa+iltaisin+suuttua
pian+voi+italiaanoksi+muuttua.
Tämä+on+mahtavan+upeaa+kuultavaa
Lorettan+silmät+kaunista+katseltavaa.+
'
https://youtu.be/lcz2dZGKhpY
14.06.2016 22:23
Enpäs+nyt+tätä+
ilman+musiikkia+jätä.
https://youtu.be/fyiGkIL8YDA
14.06.2016 20:24
Voi+kun+en+osaa+kun+näitä+tolkuttomia+kirjoitella.
Rakkautesi+on+ihanaa+vaan+tiedän+vaikeaa+on+vaieta.
Elämäni+kun++on+tämmöistä,
Älä+ole+vihainen.+Hyvää+jatkoa.
En+mie+nyt+kyyneleiltäin+tähän+musiikkia+keksi.
14.06.2016 19:17
Tekee+niin+mieli.+Jäätelöä.
Istutaan+yhdessä+sylikkäin+puistonpenkille+
muistathan,+alle+ikivanhan+lehmuksen.
Tikkueskimot+kummallekin+ostetaan
kädet+ristiin+laitetaan,+kuin+häissä+viiniä+juotaisiin.
Hassutellen+vuorotellen+nuollaan
sinun+mansikkaa+ja+minun+vaniljaa.
Hitaasti+hartaasti+nautiskellaan
jokaisella+kielen+solulla+maistellen+aistitaan.
Miltä+maistuu,+onko+maku+entinen,+vai+parempi+kuin+aikoihin.
Tikkuihin+toiveet+sydänten+kirjoitetaan,+ne+olan+yli+heitetään.+
Vain+enkelit+tekstit+nuo+lukea+saa.
https://youtu.be/m648v4s5sFc
14.06.2016 18:22
Tämä+menee+ohi...+mutta+on+sitä,+mitä+tulee+mieleen+mielipiteistä...+aloittaja+on+saanut...
Jos+kaikki,+jotka+kiitoksen+sanan+löytävät+ovat+höpsöjä+homekorvia+niin+mielelläni+olen+höpsö+homekorva+mutta+koskaan+en+mielistele.+Varsinkaan+kakslahkeisia,+vaikka+niin+luulette...+No,+voin+yhtä+vähän...+mutta+ei+kaikki+kiittäjät+ole+miehenkipeitä...+minä+nyt+tietysti+voin+olla+kaikkien+muitten+höpsöykieni+lisäksi.
Runoilevat+ja+riimittelevät+ihmiset+ovat+ihania,+olkoon+aiheet+miten+surullisia+tai+iloisia+tahansa.
Jokaisella+on+mielipiteen+vapaus+ja+jos+haluat+kiittää+niin+kiität+ja+ei+moittija+ole+sen+suurempi+sankari,+vain+eri+mieltä+asiasta.+Erilainen+höpsökorva+siis.
Eihän+sillä+ole+väliä+onko+runo+tai+riimi+tai+tanka+tai+limerikki+tai+sanoja+suorassa+jonossa,+kunhan+löytää+sanoja+armaasta+suomenkielestä+ja+pistää+omia+tunnevirityksiä+mukaansa.+Tämä+palsta+on+oiva+paikka+moiseen+irrotteluunkin.+Ei+tarvitse+lukijan+ymmärtää+tai+miettiä+onko+hyvä+tai+huono,+vaan+miltä+se+lukuhetki+tuntuu,+liikuttaako+vaiko+eikö.+Sitten+kiitän+tunteeni+mukaan.
Jos+kritiikkiä+pyydetään+niin+silloin+tulee+muutakin+kuin+kiitosta.
14.06.2016 11:54
Vastaan+miehen+menneisyydestä+omin+sanoin,
"Kesäkuu+näin+saapuu+viimein
mieli+laulaa+uusin+riimein
valoa+ja+ilmaa+kuumaa
elämä+on+pelkkää+huumaa"
...entäs+kun+heinäkuu+alkaa...
"Heinäkuu+saa+tunteet+pintaan
kipeänä+tuntuu+rintaan
onnelliset+lapsuuskesät
mansikat+ja+linnunpesät."
...osaat+valoisastikin+kirjoittaa...
Iloa+ja+valoa+sinulle+jokaiseen+päivään.
Kiitos+taas+uudesta+runosta.
14.06.2016 10:19
Toi+on+hyvä+idea,+pahus+kun+olen+niin+huono+juomaan,+mutta+vois+kokeilla+synttäreitä+virtuaalissa+koko+suvun+kanssa.+Mussutettas+mansikkakakkua++yhdessä.+Ei+se+live+juttua+voita.+Onhan+siellä+kimppayhteyskin+skypessä.
14.06.2016 09:56
Oivallus
Mies+kahvipöydässä+sanoi:+Kosin+sua+Heti,+kun+vaimo+kuolee.
Joopa,+joo,+sinä+hassu+ja+nauroin.+Miehellä+on+ihana+vaimo.
Tämmöistä+mummelia+kosisit.+Miksi?
Sulla+on+niin+kauniit+rinnat.
Joopa,+joo,+sinä+vielä+hassumpi+ja+taas+nauroin.+
Sisälläni+puhkesi+oikea+naurumyrsky.
Ha+haa,+miestä+on+helppo+jekuttaa.+
Tämä+kauneushan+on+Patriciaaa+tai+Triumphiaa.
Nyt+oivalsin,+miksi+hän+usein+haluaa+kanssani+puhua
eräästä+liian+varhain+äidistään+vieroitetusta+pikkupojasta+
imetyksestä+tai+kourivista+kissanpennuista.+
Eli+Patrician+tai+Triumphin+tähden.+
Kumpikohan+jekutti+kumpaa.+
'
https://youtu.be/dO_KA9EHJA0
14.06.2016 09:46
Muutamia+suosikkeja+tuli+mieleen,+ensimmäisenä+tulee+mieleen+elokuva+Opri,+siinä+on+kulttuurihistoriaa+ja+paljon+lämmintä+yhteisöllisyyttä+mitä+entisaikaan+oli.+Sitä+katsoessa+olen+ajatellut,+että+kun+joskus+itse+joudun+vanhainkotiin,+tai+mikä+ihmeen+koti+se+sitten+onkaan,+niin+haluaisin+olla+just+tommonen+vanhus+kuin+se+Opri+siinä+elokuvassa+oli.+Voihan+se+olla,+että+sitten+on+niin+nämä+omat+pillit+seis+ettei...
Pekka+Puupäät+kuuluu+lapsuuteeni,+jotenkin+jaksan+niitä+kohelluksia+katsella+paremmin+kuin+jotain+uunoja.
On+ollut+mukavaa+katsoa+kun+elokuvat+teemoitetaan.+Esim+yhden+ja+saman+ohjaajan+elokuvat+peräkanaa+tai+tietyn+näyttelijän+kuvia+peräkkäin.
14.06.2016 00:07
Hei!
Jos+haluat+kirjoitella,+niin+mielelläni+kirjoittelisin+kanssasi,+tosin+elämäntilanteeni+ei+ole+samanlainen+mutta+jos+ikätoveria+etsit+niin+melkein+ikäisesi+olen.
Pistä+vain+postia+suomi24,+vastaan+mielelläni.
13.06.2016 23:46
Voi,+mä+tykkään+niistä,+kattelen+vaatetusta+ja+autoja+ja+rakennuksia+ja+miltä+vanha+Helsinki+näyttää.++Ajankuvaus+niissä+kiehtoo+eniten.
Niskavuorisarja+on+kokonaan,+ja+sotaelokuvasarja,+tuntematonta+ja+talvisotaa,+ja+jos+oikein+nyrhii+elämä+niin+saatan+katella+koko+päivän+kotimaisia+elokuvia,+verhot+vaan+kiinni+ja+yöpaitasillani+koko+päivän+keikun,+johan+nyrhiminen+helpottaa.
Äänitys+joskus+nyppii,+musiikki+liian+kovalla+puheeseen+verrattuna.
13.06.2016 15:07
Hei,+mä+lupasin+sulle+yhden+kukan+laittaa+tuolla+edellisissä+
tässä+se+nyt+tulee,+paree+myöhään+kun+ei+milloinkaan.
https://youtu.be/WhMVlwLqjI0
13.06.2016 10:34
Paskan+maanantain+ylistys
Kello+kuus+kello+huus,+korjaa+luus,+tanssi+alkaa+
voi+itku+minen+halluu,+peiton+alle+halluu+vaa
minne+kaikki+mennyt+on,+missä+rakkaus+lymyää
rakastuminen+tuo+livisti,+lempi+lähti+lätkimään
ihastuksella+ihme+ilme,+syli+on+suljettu,+kainalokin+lukittu
sipasut+ja+hipasut+pelkkää+jäätä
ei+auta,+mölleriä+poskeen,+volumea+hiuksiin,+
age+perfektiä+naamaan,+eternity+ja+ihana+ikuisuus+tuoksahtaa
ei+tätä+pelasta+mikään,+pillit+jalkaan+ja+marimekko+päälle+
kokeilenpas+tätä,+aurinko+paistaa+ja+juhannusruusut+kukkii+
niin+lempeä+aamu,+no+joo+kukkikoot+ja+haiskoot
yhtä+paska+maanantai+tää+silti+on
nippusiteisiin+vaan+ryönä+päivän+tään+ja+se+roinarotkoon+häviää
ei,+ei+mun+rakkautta+ei+saa+niputtaa,+se+elää+ja+hengittää
se+kuitenkin+aina+jokaisen+päiväni+pelastaa
ihania+nämä+maanantaiaamut,+pääskynpojilla+lentoharjoitukset
syreenit+tuoksuu,+voi+perkules,+ei+auttanut+sekään
ei+muuta+kuin+sekaan+vaan,+kyllä+se+siitä.+
https://youtu.be/gA4V0ZLyytI
13.06.2016 10:09
Kaikki+metsät+tuoksuvat+erilaisilta,+kuivalla+havupuumetsällä+keskikesän+helteellä+on+ihan+eri+tuoksunsa+kuin+jollain+lehtometsällä.
Kevät,+kesä,+syksy+metsätkin+tuoksuvat+ihan+omiltaan.
Suon+tuoksun+olen+huomannut+pyörällä+ajaessani+ja+kun+tulee+sellainen+kosteampi+kohta+tienvarren+metsikössä,+suon+tuoksu+oikein+hyökkää+nenään.+Tutulla+tielläni+on+yksi+kohta,+jossa+suo+tuoksuu+ja+tienvarressa+kasvaa+harvinaisia+maariankämmeköitä,+se+on+kiva+paikka,+aina+siinä+pysähdyn+ja+ihmettelen,+autolla+ajaessa+tuskin+huomaa+koko+kohtaa+tuossa+maisemassa.
13.06.2016 00:49
Mun+sielunmaisema+on+horisontti,+olkoon+sitten+merta+tai+järveä+tai+metsää.+Siinä+sielu+ja+mieli+lepää,+murheet+katoaa+kun+tuntee+oman+pienuutensa.
Oli+sulla+niin+monta+kysymystä,
piknikille+menisin+omaan+pihaan,+omenapuun+alla+istuskeltais+ja+juotais+ja+syötäis,+voitais+lukea+kirjaa+ja+kuunnella+pörriäisiä.
Luontoretkelle+lähtisin+tässä+lähellä+oleviin+kansallispuistoihin,+Jyväskylän+ympäristössä+on+useampia,+tuossa+lähellä+on+yksi+neljän+km+reitti,+juuri+sopiva+ja+voi+eväitä+syödä+valmiilla+nuotiopaikoilla.
Helsingissä+asuessani+vierailtiin+usein+Suomenlinnassa,+sekin+on+kiva+paikka,+istua+muurilla+ja+syödä+eväitä.
Lähdetään+vaan+yhdessä+retkelle,+jos+piipahdat+täällä+päin+voin+olla+oppaana+omissa++maisemissani.
Toisaalta+myös+Koli+on+hieno+paikka,+upea+horisontti+sielläkin+ja+sinnekin+voitaisiin+yhdessä+mennä,+siinä+on+lähellä+upeita+koskia+joita+voisi+samalla+käydä+laskemassa.+Se+on+tosi+kivaa+puuhaa,+laskea+koskia...
12.06.2016 20:43
Kuulepas+sinä+et+yhtään+naurettava+veikkonen,+ei+täällä+ketään+peesata,+mutta+jos+joku+aloitus+viehättää,+ja+joku+osaa+kivoja+sanoja+kirjoittaa,+niin+miksen+siihen+joukkoon+omaani+kirjoittaisi,+ei+minua+kukaan+komentele,+ihan+kuule+itse+vastaan+sanoistani+ja+teoistani,+ja+kevytmielinen+luonteenlaatuni+on+rikkaus,+josta+en+halua+luopua+koskaan,+sanovat+tämän+palstan+muut+kirjoittajat+mitä+tahansa.+Kirjoitan+just+niin+kuin+haluan+ja+sydän+sanoo,+valitettavasti.+Elämän+tilanne+on+semmoinen,+että+jos+nuoleskelemaan+ryhtyisin,+niin+ehkä+tekisin+sen+jossain+muualla+kuin+tällä+palstalla.+Tyrkyttääkkää+en+kehtoo+kun+asun+täällä+periferiassa.+Olisi+mielenkiintoista+jutella+kanssasi+kun+ensin+olisit+lukenut+muutamia+riimejäni,+miten+paljon+niissä+on+nuoleskelua+ja+tyrkytystä,+kun+pelkkä+mielenkiinto+ei+ole+mitään+tyrkytystä+tai+nuoleskelua.+Mutta+ehkä+tarkoituksesi+onkin+vain+lyödä,+sohia+jonnekin+tänne+päin.+Hyvää+illan+jatkoa+sinulle,+pistä+osoitteesi+niin+voin+vaikka+värssyn+sullekin+kirjoittaa+kun+yö+tulee+ja+kuu+nousee.
https://youtu.be/hRO_iDA17bk
12.06.2016 19:23
musiikin+sanoin+
https://youtu.be/z_G1wrl4FIA
12.06.2016 18:25
Nimimerkistäs+ei+oikein+saa+selvää+kuulutko+näihin+naurettaviin+naikkosiin+vai+oletko+joku+äijänköriläs,+komsiikomsaa,+sillä+ei+ole+väliä,+kuten+ei+silläkään+jos+joku+naurettavaksi+minua+nimittää,+meillähän+on+täällä+oikeus+omaan+mielipiteeseen.
Mutta+itse+asiaan,+ei+täällä+kukaan+taputuksia+kerjää+ja+meillä+on+varmaan+siinä+mielessä+erilainen+ajatusmaailma,+katsos+olen+sitä+mieltä,+että+jos+nainen+kohtelee+miestä+hyvin+niin+mieskin+kohtelee+naista+hyvin+ja+toisinpäin+tietysti,+jos+mies+kohtelee+naista+hyvin+niin+nainenkin+kohtelee+häntä+hyvin+jne...
Ei+se+ole+sen+kummempaa+kuin+niin+metsä+vastaa+kun+sinne+huutaa,+muistathan+sen+vanhan+edelleen+pätevän+sananlaskun.
12.06.2016 18:15
Voi,+toki+
tulen+lähemmäksi+ja+lähemmäksi,+
vaan+ei+täällä+kukaan+nyt+potkia+halua.
Pusun+antaisin+sedän+poskelle+ja+tukkaakin+pörröttäisin,+
sen+vuoksi+lähestyisin.
12.06.2016 17:01
Rakkauteni+merkki+on+sydän
ruksini+piirrän+kera+kynän
pelissä+jätkänsakin+tai+upotuksen.
Rakkaus+ja+sydän+on+jotain+muuta
ei+niitä+lakaise+pois+edes+luuta.
Rakkautta+ei+koskaan+luovuteta+pois
sen+ilo+ja+valo+ei+ikinä+hiipua+vois.
'Sitä+jota+rakastin+rakastan+aina'
tuon+ajatuksen+runoilijalta+varastin,
mieheltä+viisaalta+parrakkaalta.
Iäti+ajatus+kantaa+ja+kulkee+matkassain.
Rakkaus+on+joskus+vaikeaa+vaan+silloinkin
vaan+elämää,+arkea+juhlaa,+yötä+ja+päivää
joskus+harson+takana+niin+häilyvää.
(runoilija+,+jolta+varastin+on+Claes+Andersson)
https://youtu.be/D3Fj5x7qo_U
12.06.2016 15:02
96 / 182