Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noinhan se menee et massat saa kaiken ja persoonille/ajattelijoille ei jää mitää. Toki poikkeuksiiki on.
26.09.2015 23:17
No juu.. Siis juttu on vaa siinä et mä en uskalla jatkaa ihastuksesta minnekää. Muuten kyllä. Ja voi tuo masennus olla ihan hyvä selitys. Kiitos.
26.09.2015 08:38
Aivan. Upeaa menoa. Eipä monella ole pokkaa :)
25.09.2015 15:04
On muute helvetin julma tapa tappaa ittensä. Junankuljettaja saa ikuset traumat, eikä välttämättä kykene enää koskaan työhön. Hän kärsii henkisistä ongelmista. Ystäväpiiri voi alkaa hälvetä ja kadota. Että jos itsemurha on AIVAN PAKKO tehdä, niin tee se yksin, äläkä sekoita muita tapaukseen MILLÄÄN TAVALLA.
24.09.2015 22:44
Ota rauhassa. 16v on kuitenkin jo 16. Hän tietää kyllä milloin tarvitsee unta ja nukkuu sen mukaan. Voi olls että rajoitukset vain hankaloittavat sinun ja poikasi elämää. Poika valittaa ja tuskin on ainakaan iloinen. Opettele hellittämään otettasi jo nyt, joudut kuitenkin irrottamaan yllättävän pian. Ei 2 vuotta pitkä aika ole. Itse valvon pitkään, käytän kännykkää myöhään ja koulunkäyntini sujuu erittäin hyvin. Olen vasta 13 joten luulisi minua 3 vuotta vanhemman ymmärtävän/pärjäävän vielä paremmin. Ei 16v kuitenkaan lapsi ole, vaikkei ihan aikuinenkaan.
10.09.2015 22:49
Kiitokset ja niin.. jos kerran pitkillä ja laihoil esiintyy nii oon aik täydellinen kohde..
04.09.2015 21:51
Oon pyörtyny 2 kertaa. Ekan kerran olin jotai 10. Oltiin perheen kanssa yhes aika matalas tilas odottamas jonku näytelmän alkuu ja siel oli paljo ihmisii ja tosi kuuma, keskusteltii iha normaalisti. Yhtäkkii mulle tuli huono olo ja alko pyörryttää mut aattelin et se ei oo mitää vakavaa. En sanonu siitä mitää. Sitte huone alko pyörii aluks hitaasti ja äänet alko kadota ja pyörimine kiihty ja kaikki alko muuttuu sumeeks ja valkoseks. Sit kaikki pimeni eikä mul oo muistikuvaa parist hetkest sen jälkee. Olin kai kaatunu isään päin ja se oli saanu mut jotenki kiinni. Heräsin aika nopeesti ku isä oli kantamas mua sielt ulos raittiisee ilmaan. Eka ajatus oli et mulla on paita huonosti, pakko saada se kunnol päälle :"D Sit mut laitettii istumaa joilleki portaille ja mulle ostettii pillimehu.
Sit 2. Kerralla oli kevättalvi ja olin 12v (kutosel) juoksin kaverii pakoo yht lumikasaa alas ja kaaduin jotenki. Seuraavaks olin maassa polvi täynnä mutaa, soraa loskaa ihon ja housunriekaleita. Mut autettii opettajanhuoneesee ja alettii hoitaa haavaa kuntoon. Desinfiointi sattu sen kokosel haaval paljo ja sit multa katos tajunta. Muistan et näin jonku oudon unenkaltasen pätkän jossa olin sairaalas ja mua työnnettii semmosel sairaalasängyl. Sitte sen vauhti kiihty ja kiihty ja oisin törmänny seinään mut sillo heräsin ja mun kädet ja jalat huito ihan hirveesti. Voiks joku kertoo et mistä tos oli kyse (miks näin unta)
Sitte mul on nykyää joskus tilanteit että alkaa huimata ja näkö sumenee n. 10 sekunniks ku nousen pystyy jostai. Onneks niist en oo koskaa pyörtyny mut miks sillee tapahtuu? Kertokaa joku!
02.09.2015 00:17
Mun mielest se on ihan seksikästä. Ainaki jos koko tyttö on ok/hyvännäköne :)
01.09.2015 23:42
Poika, koska en haluu tulla raiskatuks (ja tyttöihi kohdistuvat raiskaukset tulee lisääntymään jos suomee alkaa tulla semmoset määrät pakolaisia ku suunnitellaa) mutta sitä ennen elän tän elämän loppuu asti :I
01.09.2015 23:32
Jos se ei vaan haluu aiheuttaa riitoja valittamalla asiasta? Mä luulen et jos tulisit hakattuna ja verissä kotiin niin hän välittäisi kyllä
26.08.2015 00:15
Massien takii varmaa haluisit mennä? Jumalauta... en mä usko et sielt jää käteen muuta ku vitutus. Kusetustahan kirkon toiminta on, turha sitä on tukee. Ja rahaa saa kyl muutenki
26.08.2015 00:03
Kun vaikutat tietävän nahkatakeista, niin voitko kertoa mistä saisi hyviä, mutta kohtuuhintaisia nahkatakkeja?
25.08.2015 00:42
Korkeintaan aito trolli... Totta kai voit olla myös ruma huora, mutta en usko että edes saisit myytyä itseäsi
25.08.2015 00:32
Jos siis oletetaan, että olisit raskaana, annoin yleispätevän ohjeen.
25.08.2015 00:06
Ei ole normaalia olla trolli, mene ladon taakse ja tapa itsesi. Se on ainoa tapa hoitaa sairaus. Ja jos et (kuin ihmeen kaupalla) ole trolli, niin haluan kysyä, että vituttaako nyt, saatanan idiootti pissis huora? Eli ei se ole normaalia. Etkä muuten toivottavasti pidä lasta. Abortti vaan kehiin, vai oletko kylmätunteinen hullu?
25.08.2015 00:05
Ei nyt Soini ainakaan kansaa pelasta/auta kansan heräämisessä/nousussa. Liian kiire kääntää takkia ja nuolla muiden hallitusjäsenten perseitä. Mieluummin luottaisin Immoseen ja kumppaneihin.
24.08.2015 23:50
Aivan... eiväthän papukaijat edes osaa päätellä uusia asioita. Toistavat vain sitä samaa vanhaa tavaraa mitä ovat oppineet... :´D
24.08.2015 12:41
Olisiko niin, että mieluummin työllisyys, järkevä verotus ja PIENI turvattomuus, kuin Suomi, jossa työttömyyttä on paljon, verot ovat korkeat ja virkamiesarmeija kyttää jokaista liikettä. Maahanmuuttajiakaan ei ole Virossa ongelmaksi asti.
24.08.2015 12:28
Niinpä niin... Kyllähän ulkomaankaupassa pitää tuntea toisen osapuolen kulttuuri. MUTTA: 1. Sitä kulttuuria ei tarvitse tuoda tänne. Ja vaikka tarvitsisikin, ei siitä kulttuurista tulevia rikollisia tarvitse ymmärtää taikka sietää. Ja 2. Väitätkö, että Suomi käy suoraa kauppaa Somalian tai muiden afrikan köyhien valtioiden kanssa. En jaksaisi uskoa kovin suureen määrään kauppasopimuksia lähi-idän islamistivaltioidenkaan kanssa. Suomi käy kauppaa venäjän ja nykyään erityisesti kehittyneen lännen kanssa kauppaa, joten lännestä tulkoon kulttuuri. Eikä sieltäkään tarvitse poimia rikollisuutta, SOKEAA maahanmuuttajamyönteisyyttä, tai muita huonoja puolia. Kulttuuria voi rikastaa poistamalla huonoja puolia, ei tuomalla loisia ja rikollisia. Ulkomailta tulevaa kultturia voi käyttää HIEMAN apuna, mutta pysykäämme silti sellaisina, mistä voi ylpeillä. Pysykäämme Suomalaisina.
24.08.2015 12:24
Toivottavasti et tarkoita niitä sateenkaarista ja pilvilinnoista kyhättyjä "asiantuntijoita" joita HS, IL ja IS repivät jostain aina kun tarvitaan joku kusettamaan maahanmuuton taloudellisista hyödyistä...
24.08.2015 11:50
16 / 20