Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Noinhan se menee et massat saa kaiken ja persoonille/ajattelijoille ei jää mitää. Toki poikkeuksiiki on.
  2. Oon pyörtyny 2 kertaa. Ekan kerran olin jotai 10. Oltiin perheen kanssa yhes aika matalas tilas odottamas jonku näytelmän alkuu ja siel oli paljo ihmisii ja tosi kuuma, keskusteltii iha normaalisti. Yhtäkkii mulle tuli huono olo ja alko pyörryttää mut aattelin et se ei oo mitää vakavaa. En sanonu siitä mitää. Sitte huone alko pyörii aluks hitaasti ja äänet alko kadota ja pyörimine kiihty ja kaikki alko muuttuu sumeeks ja valkoseks. Sit kaikki pimeni eikä mul oo muistikuvaa parist hetkest sen jälkee. Olin kai kaatunu isään päin ja se oli saanu mut jotenki kiinni. Heräsin aika nopeesti ku isä oli kantamas mua sielt ulos raittiisee ilmaan. Eka ajatus oli et mulla on paita huonosti, pakko saada se kunnol päälle :"D Sit mut laitettii istumaa joilleki portaille ja mulle ostettii pillimehu.
    Sit 2. Kerralla oli kevättalvi ja olin 12v (kutosel) juoksin kaverii pakoo yht lumikasaa alas ja kaaduin jotenki. Seuraavaks olin maassa polvi täynnä mutaa, soraa loskaa ihon ja housunriekaleita. Mut autettii opettajanhuoneesee ja alettii hoitaa haavaa kuntoon. Desinfiointi sattu sen kokosel haaval paljo ja sit multa katos tajunta. Muistan et näin jonku oudon unenkaltasen pätkän jossa olin sairaalas ja mua työnnettii semmosel sairaalasängyl. Sitte sen vauhti kiihty ja kiihty ja oisin törmänny seinään mut sillo heräsin ja mun kädet ja jalat huito ihan hirveesti. Voiks joku kertoo et mistä tos oli kyse (miks näin unta)
    Sitte mul on nykyää joskus tilanteit että alkaa huimata ja näkö sumenee n. 10 sekunniks ku nousen pystyy jostai. Onneks niist en oo koskaa pyörtyny mut miks sillee tapahtuu? Kertokaa joku!
  3. 16 / 20