Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jbow
profiilit
jbow
jbow
Vapaa kuvaus
Eronnut ja yksin elämistä harjoitteleva varautunut extrovertti.
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten menee :) Mahtavan näköisiä maisemia, toivottavasti teillä on ollut mukava reissu.
Todennäköisesti laitankin vastaavan viestin tässä lähiaikoina...
Oikeasti haluaisin kirjoittaa:
Toivottavasti reissu on sujunut hyvin. Oletteko saaneet puhuttua? Mä oon pahoillani asioista, joita sanoin, mutta en voi tunteilleni mitään. Sulla on aina paikka mun sydämessä. Muista että sä olet kaunis ja ihana nainen, älä anna muiden väittää muuta.
03.10.2015 12:25
Vaikea nimetä vain yhtä asiaa, joka erottaisi hänet muista. Subjektiiviseti se on syvä kaipaus. Ne tunteet, joita hän saa minussa edelleen heräämään.
03.10.2015 12:13
Juoksua näköjään on ehdotettu useasti tässä ketjussa. Valitettavasti nopeista jaloista ei ole iloa, jos et pääse hyökkääjän / hyökkääjien otteesta. Itse olen samaa mieltä nimim. Jujutsukan kanssa lajeista, joita kannattaa miettiä. Itse olen harrastanut kravmagaa ja olen kokenut sen erittäin toimivaksi. Kravmaga on moderni itsepuolustuslaji, jossa puolustaudutaan nykypäivän uhkia vastaan. Tekniikat on sunniteltu niin, että ne on toimivat vahvempaa ja useampaa vastustajaa vastaan. Tekniikan lisäksi kravmagassa opetetaan taktiikkaa, kuinka eri tilanteissa tulisi toimia ja miten tilanteita voisi välttää ennen, kuin joudutaan fyysiseen itsensä puolustamiseen. Suosittelen lajiin tutustumista
30.09.2013 08:25
1 / 1